بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » جاهای دیدنی کیش » ۵۰ از جاهای دیدنی و تفریحی کیش در بهار، تابستان، پاییز و زمستان
جاهای دیدنی کیش
جاهای دیدنی کیش

۵۰ از جاهای دیدنی و تفریحی کیش در بهار، تابستان، پاییز و زمستان

۳۰ دی ۱۴۰۲ 40۲3,366

سفر به کیش با وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و تفریحی متنوع برای افراد با سلیقه‌های مختلف جذاب و خاطره‌ساز است. چه شما اهل رفتن به جاهای تفریحی کیش باشید و چه بخواهید از تاریخ گذشته جزیره باخبر شوید، کیش برای علایق شما، صدها جای دیدنی دارد و جاذبه‌های متنوع آن باعث شده این جزیره در لیست بهترین جاهای دیدنی ایران قرار بگیرد. هنگامی که در جست‌وجوی جاهای دیدنی کیش هستید، آن‌قدر گزینه‌های مختلف پیش روی شما قرار می‌گیرد که ممکن است برای این سوال که کیش کجا بریم، سردرگم شوید. برای رهایی از این سردرگمی ما در این مقاله از اقامت ۲۴  گلچینی از مکان های دیدنی کیش را با دسته‌بندی مشخص به شما معرفی کنیم تا بی‌دردسر سراغ مقصد دلخواهتان بروید. 

فهرست این مطلب

جاهای دیدنی کیش

زمانی که راهی شهر کیش می‌شوید، دستتان باز است تا سراغ مکان‌های مختلف تاریخی، طبیعی و تفریحی بروید. در این قسمت ما بهترین جاهای دیدنی کیش را به شما معرفی می‌کنیم؛ مکان‌هایی که ممکن است کمتر درباره آن‌ها شنیده باشید اما ارزشمند و تماشایی هستند.  

دره پرتغالی ها

دره پرتغالی‌ها از جاهای دیدنی کیش با قدمت تاریخی

دره پرتغالی‌های کیش یکی از دیدنی های کیش در بخش شمالی جزیره و منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا و سرسبز  است. نام‌گذاری این دره به زمان سکونت پرتغالی‌ها در این منطقه باز می‌‌‌گردد. درخت کهنسال انجیر معابد با قدمتی حدود ۶۰۰ سال در این منطقه قرار دارد. بسیاری از افراد، این درخت را خوش‌یمن می‌‌‌دانند و برای برآورده شدن آرزوهای خود پارچه‌های کوچک رنگی به آن گره می‌‌زنند. درخت انجیر معابد را به عنوان درخت سبز نیز می‌شناسند. درخت سبز ظاهری متفاوت با سایر درختان دارد چرا که شاخه‌های آن به سمت پایین رشد می‌‌کنند، سپس درون خاک به ریشه درخت متصل می‌‌شوند و در نهایت درختی با شاخه‌های در هم تنیده به وجود می‌‌آید. به منظور رفاه بیشتر گردشگران در این ناحیه، یک مجموعه تفریحی و گردشگری به نام درخت سبز، ساخته شده است. 

آدرس:

بخش شمالی جزیره کیش، پارک درخت سبز، نزدیک به آب انبار

هزینه ورود:

رایگان

کشتی یونانی

کشتی یونانی از بهترین جاهای کیش در غروب آفتاب

یکی از معروف‌ترین جاذبه های گردشگری کیش، کشتی یونانی است که حتی اگر تا به حال به کیش سفر نکرده باشید، احتمالا آوازه این کشتی به گوشتان رسیده است. این کشتی ساخت کشور انگلستان بوده و آخرین صاحبان آن یونانی‌ها بوده‌اند. در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۴۵ در نزدیکی ساحل کیش، کشتی یونانی به گل نشست که علت دقیقش هنوز مشخص نیست. از آن زمان تاکنون این کشتی در همین منطقه قرار دارد. موقعیت مکانی کشتی یونانی در ساحل، منظره جذابی را هنگام غروب آفتاب به وجود می‌آورد که می‌توانید از این منظره، عکس‌های خاطره‌انگیزی را ثبت کنید.

متاسفانه در حال حاضر بخش بزرگی از بدنه کشتی در حال فروپاشی است و شاید تا زمان غرق شدن کامل آن فرصت زیادی نمانده باشد. با توجه به اینکه اعلام شده تعمیرات آن صرفه اقتصادی ندارد، پس توصیه می‌‌کنیم هر چه زودتر به کیش سفر کنید و با این جاذبه تاریخی عکس یادگاری بگیرید.

آدرس کشتی یونانی:

 جنوب غربی کیش، خیابان غروب کیش، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی

هزینه بازدید:

رایگان

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

قلعه جنی کیش

قلعه جنی از جاهای دیدنی کیش با افسانه‌ای جالب

 قلعه جنی یکی از مکان های دیدنی کیش با داستان‌ها و افسانه‌های مختلف است. این قلعه به شکل مستطیلی با دو برج در نزدیکی کشتی یونانی قرار دارد و بسیاری از گردشگران از وجود آن بی خبرند. در واقع این قلعه در گذشته محل حضور سربازان و درجه‌داران ژاندارمری بوده است اما بعد از پیدا شدن جسد ۴ سرباز، دیگر هیچ‌کس حاضر به خدمت در این منطقه نبود. داستان‌های زیادی درباره وجود اجنه در این قلعه گفته شده و علت نام‌گذاری آن نیز همین داستان‌ها و شایعات است. 

آدرس قلعه جنی کیش: 

جزیره کیش، جاده جهان، نرسیده به کشتی یونانی

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

هزینه بازدید:

رایگان

 پایاب کیش

پایاب از جاهای دیدنی کیش با قدمت 2000 سال

یکی از اماکن دیدنی کیش برای علاقه‌مندان جاذبه‌های تاریخی، پایاب است که قدمتی ۲۰۰۰ ساله دارد. پایاب به مکان‌هایی می‌‌گویند که در کنار چاه و قنات قرار می‌‌گرفتند تا به وسیله آن‌ها بتوان به آب زیرزمینی دسترسی پیدا کرد. پایاب بعد از بازسازی با وجود هوای خنک و فضای خاص خود به یکی از جاذبه‌ های کیش تبدیل شد و برای بازدید از آن باید بلیط تهیه کنید. این نکته را در نظر بگیرید که رطوبت هوا در پایاب زیاد است. در ضمن در این مکان، رستوران و چایخانه نیز برای رفاه بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است.

آدرس پایاب کیش:

 جزیره کیش، میدان المپیک، بلوار المپیک، نزدیک مجموعه درخت سبز

ساعت بازدید:

۹ صبح تا ۱۲ شب

روستای باغو

روستای باغو از جاذبه های گردشگری کیش

در جنوب غربی جزیره کیش، روستایی قدیمی به نام باغو وجود دارد که هم‌چنان بعد از گذر سال‌ها، بافت تاریخی خود را حفظ کرده است.  روستای باغو از بهترین جاهای کیش برای لذت‌بردن از تاریخ و طبیعت است چراکه می‌‌توانید از یک مسجد تاریخی که از سال ۹۸۱ هجری قمری به یادگار مانده، دیدن کنید و پارک ۶۰ هکتاری به نام پارک دلیران را با درختانی کمیاب ببینید. در ضمن ممکن است در این روستا، آهوانی به چشمتان بخورد که به سمت آبشخورهای مخصوص روانه شده‌اند.

آدرس روستا باغو: 

جزیره کیش، میدان غروب کیش، جاده باغو

هزینه بازدید:

رایگان

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان از جاهای دیدنی کیش برای طرفداران هنر و ادب

احتمالا هنگام قدم زدن در خیابان سنایی کیش، نگاهتان به ضلع شرقی خیابان گره می‌‌خورد. در این منطقه که به گذر هنرمندان معروف است، تندیس‌هایی از هنرمندان و افراد مشهور ایرانی را می‌‌‌بینید. گذر هنرمندان در سال ۱۳۷۸ ساخته و به مرور زمان به تعداد تندیس‌های آن اضافه شده است. گذر هنرمندان از مکان های دیدنی کیش برای هنردوستان است و تندیس بزرگانی همچون جلال آل احمد، محمود فرشچیان، غلامحسین بنان، شهریار، امیرکبیر، حسین بهزاد و … در این گذرگاه قرار دارند.

آدرس گذر هنرمندان:

 جزیره کیش، امتداد خیابان سنایی تا تقاطع آن، بلوار دریا

هزینه بازدید:

رایگان

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

موزه خلیج فارس

موزه خلیج فارس از جاهای دیدنی کیش با معماری مدرن

موزه خلیج فارس یکی از جاهای دیدنی کیش با معماری مدرن است که به عنوان نماد کیش هم شناخته می‌شود. جالب است بدانید که در طراحی این موزه از صدف‌های دو کفه‌ای و مرواریدی استفاده شده است. این مجموعه هنری حدود ۳۶۲۰ متر مربع مساحت دارد و به مکانی مناسب برای برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های آثار هنری تبدیل شده است. یکی از طبقات موزه ۵ گالری مختلف دارد و در قسمتی از آن اسناد و مدارک تاریخی خلیج فارس نگهداری می‌شود. 

آدرس موزه خلیج فارس:

 جزیره کیش، جاده جهان، روبروی کشتی یونانی، مجموعه هنری و موزه خلیج فارس

ساعت بازدید:

۱۱ صبح تا ۱۰ شب

هزینه بازدید:

رایگان

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی از دیدنی های کیش با طبیعتی بکر

در سفر به جاهای دیدنی جزیره کیش می‌‌‌توانید به جزیره هندورابی که در فاصله  ۲۸ کیلومتری از کیش قرار گرفته، سر بزنید. این جزیره با طبیعتی بکر و بافتی سنتی در ارتفاع ۲۹ متری از آب قرار دارد. روستا، قبرستان، سواحل، مسجد، آب انبار و غار از جاهای گردشگری کیش در جزیره هندورابی هستند. در کلوپ آبی این جزیره می‌توانید انواع تفریحات آبی مانند غواصی و جت اسکی را تجربه کنید. برای رسیدن به جزیره هندورابی، یک روش این است که با قایق از کیش به این جزیره بروید که حدود یک ساعت و نیم در راه خواهید بود. ولی اگر با قایق موتوری مسافت را طی کنید، طبیعتا زودتر به مقصد می‌‌رسید.

آدرس جزیره هندورابی:

۲۸ کیلومتری کیش

هزینه بازدید:

رایگان

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

شهر حریره کیش

شهر حریره از جاهای دیدنی کیش با قدمت تاریخی

 شهر حریره از مناطق دیدنی کیش با وسعت ۱۲۰ هکتار و در نزدیکی دریاست که در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این شهر تاریخی که متاسفانه فقط تعدادی دیوار و بنای تخریب شده از آن باقی مانده، حدود ۸۰۰ سال قدمت دارد. حریره در گذشته نقش مهمی‌‌ در تجارت چین، آفریقای شمالی و اروپا داشته و احداث آن به زمان ساسانیان باز می‌‌گردد. بر اساس برخی از اسناد به نظر می‌‌رسد، مردم این شهر آب مورد نیاز خود را به وسیله  قنات فراهم می‌‌کردند و حتی خانه‌های چند طبقه در این منطقه وجود داشته که بعد از زلزله از بین رفته‌اند. برای بازدید از دیدنی‌های حریره به جاذبه‌های زیر سر بزنید:

  • بندرگاه حریره
  • قصر حریره
  • مسجد حریره
  • خانه عیانی حریره
  • مسجد حریره
  • بخش کارگاهی و صنعتی
  • تاسیسات آبی
  • آثار باستانی حریره

آدرس شهر حریره کیش:

 جزیره کیش، میدان المپیک، میدان حریره، شهر باستانی حریره

هزینه بازدید:

رایگان

ساعت بازدید:

۱۰ صبح تا ۱۰ شب

ساحل صخره ای کلبه هور

ساحل کلبه هور از مکان های دیدنی کیش با آبی زلال

ساحل صخره‌ای کلبه هور با وجود آبی زلال در میان دو صخره، در لیست زیباترین سواحل ایران قرار دارد. ساحل کلبه هور حالت صخره‌ای دارد و به دلیل شفاف‌بودن آب دریا در این منطقه به راحتی می‌‌توانید ماهی‌های موجود در دریا را ببینید. این منطقه با عمق ۸ متری یکی از مکان‌های بسیار مناسب برای غواصی است. یک غار کوچک ۵ متری نیز در کلبه هور وجود دارد که با مد کامل دریا قابل دیدن است. در این منطقه برای راحتی گردشگران آلاچیق، رستوران و کافه ساخته شده است. دوچرخه‌سواری و اسب‌سواری از تفریحاتی هستند که در ساحل صخره‌ای کلبه هور می‌توانید سراغشان بروید.

آدرس: 

جزیره کیش، جاده جهان، میدان هور

هزینه بازدید:

رایگان

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجان از بهترین جاهای دیدنی کیش با طبیعتی زیبا

ساحل مرجانی از بهترین جاهای دیدنی کیش برای لذت‌بردن از طبیعتی زیبا و تماشای غروب خلیج فارس است. در این ساحل انواع موجودات زیبای آبزی مانند مرجان، عروس دریایی، صدف، حلزون، شقایق دریایی و ماهی‌های تزئینی زندگی می‌کنند. دوچرخه‌سواری، موتورسواری، قایق‌سواری و انواع تفریحات آبی را می‌توانید در ساحل مرجانی انجام دهید. هنگام بازدید از این ساحل مراقب باشید که به مرجان‌ها و سایر موجودات دریایی آسیب نرسانید و در این مکان شنا نکنید.

آدرس:

جنوب شرقی جزیره کیش

هزینه بازدید:

رایگان

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل از جاذبه های کیش با طبیعت خاص

در بازدید از مکان های دیدنی کیش یادتان باشد که به ساحل درختان نارگیل این جزیره سر بزنید. این ساحل از خاص‌ترین سواحل کیش است که با بیش از ۲۵۰۰ درخت نارگیل به همراه آلاچیق در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و شما می‌‌توانید به راحتی در این ساحل به تفریح و استراحت بپردازید.

آدرس ساحل درختان نارگیل:

 شرق جزیره کیش، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی کیش

هزینه بازدید:

رایگان

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

آب انبار کیش

آب انبار از دیدنی های کیش با معماری شبیه یزد

در حوالی شهر تاریخی حریره یکی از مکان های گردشگری کیش به نام آب انبار سنتی قرار گرفته است. این آب انبار نقش مهمی در تهویه هوا و خنک‌کردن آب داخل انبار داشته است. آب انبار کیش با گنبد و بادگیرهای خود، شما را یاد معماری خانه‌های قدیمی یزد می‌اندازد.

آدرس:

جزیره کیش، کنار شهر حریره 

ساعت بازدید:

از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر

از ۳ ظهر تا ۹ شب

 هزینه بازدید:

رایگان

مسجد ماشه کیش

مسجد ماشه از مکان های دیدنی کیش با قدمتی از قاجار

مسجد ماشه از جمله جاهای دیدنی کیش است که کمتر کسی آن را می‌‌شناسد. قدمت این مسجد به دوران قاجار باز می‌‌گردد و در سال ۱۲۸۵ توسط عبدالحسین نور ساخته شد. این مسجد قدیمی‌‌ در محله‌ای به نام ماشه قرار گرفته و بدون مناره ساخته شده است. اگر به آثار باستانی علاقه دارید، می‌‌ توانید از این مسجد و محله قدیمی‌‌ ماشه دیدن کنید.

آدرس مسجد ماشه کیش: 

جزیره کیش، خیابان سنایی، ساحل شهرزاد، نزدیک به مسیر دوچرخه‌سواری

شهر زیر زمینی کاریز

با بازدید از شهر زیر زمینی کاریز به بیش از ۲۵۰۰ سال پیش در کیش سفر می‌‌‌کنید. این کاریز یا همان قنات با سقفی پوشیده از صدف و مرجان طبیعی و عمق ۱۶ متری در زیر زمین را باید با اطمینان در لیست جاهای دیدنی کیش قرار داد. قنات کیش به اندازه ۱۰ هزار مترمربع وسعت دارد و دارای امکانات مختلف زیر است:

  • موزه خلیج فارس
  • بازارچه
  • عکاسخانه
  • رستوران و کافه
  • سرویس بهداشتی
  • راهنما

آدرس:

شهر زیر زمینی کاریز کیش، بلوار میر مهنا، بعد از میدان المپیک، نرسیده به میدان فارور

ساعت کاری:

۹ صبح تا ۱۰ شب

شماره‌تماس:

۰۷۶۴۴۷۳۹۰۳

هزینه بلیط:

۸۰ تومان در سال ۱۴۰۰

خانه مردم شناسی کیش

موزه مردم‌شناسی از جاهای دیدنی کیش برای آشنایی با فرهنگ مردم

با رفتن به خانه مردم‌شناسی از فضای لوکس جاهای دیدنی کیش فاصله می‌‌‌گیرید و به تاریخ و فرهنگ و سنت مردم این جزیره نزدیک می‌‌‌شوید. این موزه با قدمتی بیشتر از ۲۰۰ سال بخش‌های مختلفی هم‌چون اتاق تابستان، مطبخ، بیت‌القهوه، اتاق خواب، باغچه منزل و… دارد. در این موزه می‌‌‌توانید با لباس‌های محلی عکس یادگاری بگیرید و از صنایع دستی متنوع خرید کنید.

آدرس:

محله سفین قدیم، ۲۰۰ متر مانده به بازار ماهی‌فروشان، مقابل بندرگاه صیادی

ساعت کاری:

۱۰ صبح تا ۱ ظهر

۳:۳۰ ظهر تا ۸:۳۰ شب

هزینه بلیط:

۳۵ تومان (آذر ۱۴۰۱)

جزیره فرور کیش

فرور از جاهای دیدنی کیش و زیستگاه پرندگان

جزیره فرور کیش در شمال غربی جزیره ابوموسی واقع شده و مساحت آن حدود ۵ کیلومتر است. از این ویژگی‌ها که بگذریم به زیبایی مسیر این جزیره می‌‌‌رسیم که زیستگاه انواع پرندگان بومی‌‌ و مهاجر است. در این جزیره گیاهان شورپسند و خشکی‌پسند نیز به چشم می‌‌‌خورد.

آدرس:

جنوب غربی بندر لنگه، نزدیک ابوموسی

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی 

سواحل نقره ای کیش

ساحل نقره‌ای از بهترین جاهای دیدنی کیش با زیبایی درخشان

چه هوا گرم باشد و چه سرد، سواحل نقره‌ ای کیش شما را محو زیبایی رنگ درخشان خود می‌‌‌کند. این سواحل از جاهای دیدنی کیش با ماهی‌های زینتی و شگفت‌انگیز هستند که آب شفاف دریای آن حتی از فاصله دور هم مشخص است. جالب و حیرت‌انگیز است که عامل تمیزی و شفاف‌بودن آب دریای این ساحل به دلیل فعالیت مرجان‌هاست.

آدرس:

استان هرمزگان، جزیره کیش

خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی از جاهای دیدنی کیش با قدمتی دورودراز است که با توجه به سبک کاشی‌کاری و طراحیش حدس زده می‌‌‌شود به خانواده‌ای ثروتمند در دوره ایلخانیان تعلق داشته است. این خانه در شهر تاریخی حریره کیش قرار دارد و با فضاهای مختلفی مانند آشپزخانه، مهمان‌خانه، ایوان و مکانی مخصوص بانوان طراحی شده است.  

آدرس:

۱۰ کیلومتری جزیره کیش، شهر باستانی حریره

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

هزینه بازدید:

رایگان

لاک پشت های جزیره کیش

لاک‌پشت‌ها از دیدنی های کیش در سواحل

در بین ماه‌های اسفند و مرداد، لاک پشت‌های دریایی به سواحل جنوب و غرب کیش می‌‌آیند تا تخم‌گذاری کنند. این سواحل با حضور لاک‌پشت‌ها به یکی از جاهای دیدنی کیش تبدیل می‌شوند. در این سواحل ‌می‌توانید از لاک پشت‌های غول پیکر عکس بگیرید و این گونه جانوری را از نزدیک مشاهده کنید.

آدرس:

 سواحل جنوبی و غربی کیش

جاهای تفریحی کیش

کیش جزیره زیبایی‌ها و لذت بردن از تفریحات متنوع است. جاذبه های تفریحی کیش با تنوع بی‌نظیر خود برای کودک و  بزرگسال جذاب و سرگرم‌کننده هستند. در این قسمت سراغ معرفی بهترین جاهای تفریحی کیش رفته‌ایم تا بدانید چگونه می‌توان بیشترین لذت را از تفریحات جزیره برد. 

پارک آبی کیش

اوشن پارک از جاهای تفریحی کیش

رفتن به پارک آبی یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که می‌‌توانید برای خوش‌گذرانی انتخاب کنید. در سال ۱۳۹۵ پارک آبی روباز تم پارک اوشن کیش راه‌اندازی شد که امکان استفاده از آن برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد. در این پارک از مدرن‌ترین تجهیزات استفاده شده و با بخش‌های مختلف خود مانند سرسره‌های آبی، رایدها و شبیه‌ساز موج‌سواری از جاهای تفریحی کیش به حساب می‌‌آید. این پارک آبی توسط شرکت کانادایی White Water West در مساحت ۵.۵ هکتار ساخته شده و در رده بهترین پارک‌های آبی ایران و خاورمیانه قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که هیچ هواپیمایی در محدوده آسمان این منطقه، حق پرواز ندارد و در اطراف آن نیز ساختمان‌های بلند ساخته نمی‌‌شود. 

آدرس پارک آبی کیش:

 جزیره کیش، میدان ابوموسی، جاده جهان، اوشن پارک

ساعت کاری:

بانوان

شنبه: ۹ صبح تا ۴ عصر

دوشنبه: ۹ صبح تا ۲ ظهر

چهارشنبه: ۹ صبح تا ۴ عصر

پنج‌شنبه: ۳ ظهر تا ۸ شب

جمعه: ۹ صبح تا ۲ ظهر

آقایان

یکشنبه:  ۹ صبح تا ۴ عصر

دوشنبه: ۳ ظهر تا ۸ شب

سه‎‌شنبه: ۹ صبح تا ۴ عصر

پنج‌شنبه: ۹ صبح تا ۲ ظهر

جمعه: ۳ ظهر تا ۸ شب

هزینه بلیط:

بین ۹۰۰ تا یک میلیون و صد تومان

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان از جاهای دیدنی کیش با پرندگانی زیبا

اگر به دنیای حیوانات و پرندگان علاقه دارید و دوست دارید انواع زیادی از پرندگان را در حال پرواز ببینید، بازدید از باغ پرندگان کیش را به شما پیشنهاد می‌‌کنیم. در این باغ بیش از ۵۰ گونه پرنده مانند انواع طاووس، پلیکان، طوطی، لک لک و… زندگی می‌کنند. باغ پرندگان با مساحت ۱۰۰ هکتار دارای دو بخش است. بخشی از باغ شامل قفس‌های نگهداری از پرندگان می‌شود و بخش دیگر شامل فضای باز برای پرواز پرندگان است. در این باغ می‌‌توانید علاوه بر پرندگان برخی از پستانداران همچون میمون، آهو و… را ببینید. 

آدرس باغ پرندگان کیش: 

جزیره کیش، جنوب شرقی کیش، بلوار مرجان، پارک دلفین

هزینه بلیط:

۵۹۰ تومان

ساعت بازدید:

نیمه اول سال: ۶ عصر تا ۸ شب

نیمه دوم سال: ۴ تا ۶ عصر

پارک دلفین کیش

پارک دلفین از مکان های تفریحی کیش با بخش‌های دیدنی

پارک دلفین کیش با مساحت ۱۰۰ هکتار، یکی دیگر از مکان های تفریحی کیش است که در سفر خود باید از آن دیدن کنید. پارک دلفین از باغ پرندگان، باغ پروانه، استخر آب شور دلفین‌ها، باغ کاکتوس و آمفی تئاتر تشکیل شده است. در قسمت استخر آب شور می‌‌توانید از دلفین‌ها، شیر دریایی شمالی و جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی و پنگوئن‌ها دیدن کنید و از نمایش و حرکات دوست‌داشتنی آن‌ها لذت ببرید. این حیوانات کاملا آموزش دیده‌اند و می‌‌ توانند شما را سرگرم کنند. جالب است بدانید که این پارک، اولین پارک دلفیناریوم ایران است که طرفداران زیادی دارد. بازدید از این مجموعه برای همه سنین مناسب و سرگرم‌کننده است.

آدرس پارک دلفین کیش: 

جنوب شرقی جزیره کیش

ساعت کاری:

۳:۳۰ ظهر تا ۸:۳۰ شب

هزینه بلیط:

۵۹۰ تومان

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی از جاهای دیدنی کیش برای عکاسی

اگر به عکاسی و تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس علاقه دارید، اسکله تفریحی کیش مکان مناسبی برای شماست. عرشه‌های این اسکله از چوب بوده و از ساحل شروع شده و تا میانه آب ادامه پیدا می‌‌کند. این اسکله از آن جاهای تفریحی کیش است که با تفریحات مختلف مانند دوچرخه‌سواری، بالن‌سواری، قایق‌سواری، فلای‌بورد، غواصی، جت اسکی، شاتل و بنانا شما را حسابی سرگرم می‌کند. علاوه بر این تفریحات، شما می‌توانید در فضای اطراف اسکله پیاده‌روی کنید تا مهمان لحظات آرامش‌بخش جزیره شوید. 

آدرس اسکله تفریحی کیش:

خیابان سنایی، بلوار دریا

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

هزینه ورودی:

رایگان

آکواریوم کیش

آکواریوم از مکان های دیدنی کیش با ماهیان زینتی

اگر دوست دارید بدانید انواع موجودات آبزی چه دنیای شگفت‌انگیزی دارند، از رفتن به  آکواریوم کیش غافل نشوید. آکواریوم کیش از دو بخش مجزا تشکیل شده که یکی از بخش‌ها بزرگ‌تر از دیگری است. بخش بزرگتر با حدود ۵۰ هزار لیتر آب، ماهی‌های بزرگ مانند کوسه را درون خود جای داده است. در بخش دیگر که حدود ۲۰ هزار لیتر آب دارد، انواع ماهی‌های کوچک و رنگی نگهداری می‌‌شود. هم‌چنین در این مجموعه شما می‌‌‌توانید بسیاری از حیوانات تاکسیدرمی‌‌شده مانند مار، تمساح و… را مشاهده کنید. 

آدرس آکواریوم کیش: 

جزیره کیش، بلوار مرجان، کنار پارک دلفین‌ها

ساعات بازدید:

هر روز به جز جمعه‌ها از ۸ صبح تا ۸ شب

هزینه بلیط:

۳۵ تومان (۱۴۰۱)

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند از جاهای تفریحی کیش برای کودکان

شهربازی هایلند کیش یکی از جاهای تفریحی کیش برای کودکان و حتی بزرگسالان است. در این شهربازی تجهیزات و بازی‌ها با آخرین مدل و بر اساس استانداردهای روز ساخته شده است و برای چندین ساعت به راحتی فرزندانتان را سرگرم می‌‌کند. در این شهربازی حتی پدر و مادرها نیز می‌‌توانند از برخی وسایل همچون سورتمه، رودخانه وحشی، رنجر و… استفاده کنند. شهربازی هایلند شامل دو فضای باز و سرپوشیده است. در فضای باز شهربازی می‌توانید از تفریحاتی مانند رودخانه وحشی، رولر کاستر هوایی، ماشین ضربتی آبی، تاب کودک، ماشین برقی ضربتی، سینما ۲‍‍‍‍‍۰۰۰ و… استفاده کنید. در فضای سرپوشیده شهربازی هایلند، بازی‌هایی مانند اتاق فرار، سینما هفت‌بعدی، سافاری وحشت، بازی مرکب، کلبه جادویی و شبیه‌ساز پرواز ۷۲۰ درجه ارائه می‌شود.

آدرس شهربازی هایلند کیش:

 جزیره کیش، میدان امیرکبیر، پارک شهر

ساعت کاری:

هر روز از ۱۱ صبح تا ۱ بامداد

هزینه ورودی:

رایگان

برای استفاده از تفریحات باید کارت شارژهایی به مبلغ ۶۰ و ۱۲۰ تومان تهیه کرد.

پارک بازی ماسه

یکی از تفریحات جذاب و مورد علاقه کودکان که برای رشد هوش و استعداد آن‌ها مفید است، بازی با ماسه است. پارک بازی ماسه از مکان های تفریحی کیش برای کودکان است تا بتوانند ساعت‌ها خودشان را غرق در دنیای نرم و لطیف ماسه‌ها کنند.

آدرس پارک بازی ماسه:

 جزیره کیش، بلوار نیما، پارسیس

کشتی آکواریوم

کشتی آکواریوم از بهترین مکان های تفریحی کیش برای کودک و بزرگسال

کشتی آکواریوم یکی از کشتی های تفریحی کیش است که برای تفریح بزرگسالان و کودکان مناسب است. این کشتی تا ۵ متر زیر آب رفته و کف آن شیشه‌ای است. با رفتن به کشتی آکواریوم می‌‌توانید زندگی آبزیان را از نزدیک مشاهده کنید و خاطره‌ای تکرار نشدنی برای خود و فرزندتان را ثبت کنید. در این کشتی موسیقی زنده پخش شده و از گردشگران پذیرایی می‌‌شود. 

آدرس کشتی آکواریوم:

 جزیره کیش، سواحل خلیج فارس

ساعت کاری:

۱۰ صبح تا ۶ عصر

هزینه بلیط:

۲۵۰ تومان

پارک شهر

پارک شهر از جاهای تفریحی کیش در شب و روز

پارک شهر از جمله جاهای تفریحی کیش است که می‌‌توانید همراه با خانواده خود در شب یا روز به آنجا رفته و تفریح کنید. این پارک با امکانات تفریحی خود مانند کارتینگ، کلبه وحشت، خانه فرار و… یک شهربازی کوچک نیز به حساب می‌‌آید. در ضمن یک دریاچه مصنوعی در پارک ساخته شده که شما می‌‌توانید در آن قایق سواری کنید.

آدرس پارک شهر کیش: 

جزیره کیش، بلوار خلیج فارس، نزدیک میدان امیرکبیر

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

پارک ماهی‌گیر از مکان های تفریحی کیش با مجسمه‌هایی زیبا

پارک ساحلی مرد ماهیگیر از مکان های تفریحی کیش است که با وجود مجسمه ۱۲ متری مرد ماهیگیر و داشتن بزرگترین مجسمه فیگوراتیو در ایران از سایر پارک‌های ساحلی جزیره متمایز می‌شود. مجسمه این پارک توسط ۴ هنرمند در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و یکی از مجسمه‌های بزرگ کشور به حساب می‌‌‌آید. 

آدرس پارک ساحلی مرد ماهیگیر: 

جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار ساحل

ساعت بازدید:

شبانه‌روزی

مسیر دوچرخه سواری کیش

مسیر دوچرخه‌سواری از جاهای تفریحی کیش برای رکاب‌زدن

اگر اهل رکاب‌زدن هستید، گشت‌وگذار در میان جاذبه های گردشگری کیش با دوچرخه را از دست ندهید. مسیر دوچرخه سواری کیش ۹۲ کیلومتر است و در ابتدا و انتهای این مسیر ایستگاه کرایه دوچرخه مستقر شده‌اند. با رکاب‌زدن در این مسیر از چشم‌انداز زیبای دریا و سواحل کیش لذت می‌‌‌برید و غرق در آرامش و سکوت می‌‌‌شوید.

آدرس:

کیش، در مسیر خیابان جهان

ساعت کاری:

شبانه‌روزی

هزینه:

بسته به نوع دوچرخه و زمان استفاده از آن متفاوت است.

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر از بهترین مراکز تفریحی کیش برای خانواده‌ها

تم پارک سنتر از بهترین مکان های تفریحی کیش برای سرگرم‌کردن خانواده‌ها و کودکان است. این پارک شامل دو مجموعه است که در مجموعه اول آن پارک جادویی یا مجیک پارک و در مجموعه دوم آن ژوراسیک پارک و دراگون پارک قرار دارد. تم پارک سنتر کیش به امکاناتی مانند رستوران و کافی‌شاپ، خدمات عکاسی و فروشگاه مجهز است. 

آدرس:

مقابل کشتی یونانی، ساختمان نماد کیش

ساعت کاری:

هر روز از ۱۱ صبح تا ۸ شب

هزینه بلیط:

بسته به نوع تفریح متفاوت است. شروع قیمت از ۳۵۰ هزار تومان

مجموعه مارینا کیش

مارینا از جاهای تفریحی کیش با تفریحات آبی متنوع

مجموعه مارینا یکی از مراکز تفریحی کیش است که هر آنچه از تفریحات آبی انتظار دارید، برای شما مهیا می‌‌‌کند. در این مجموعه می‌‌‌توانید تفریحات آبی زیر را تجربه کنید و لذت ببرید:

  • پدل‌بورد
  •  قایق‌ بادبانی
  •  پاراسیل
  •  کایاک
  •  شاتل
  •  بنانا
  •  جت اسکی
  •  غواصی
  •  ماشین پرواز
  •  کایت بوردینگ 
  •  ویک بوردینگ

این مجموعه، امکانات رفاهی متنوعی مانند رستوران، فروشگاه لوازم غواصی و شناورهای تفریحی، اسکله، کافی‌شاپ و استراحتگاه ساحلی دارد.

آدرس:

بلوار مرجان، مرجان ۷، مارینا کیش

ساعت کاری:

۹ صبح تا ۵ عصر

شماره‌تماس:

 ۰۷۶۴۴۴۶۵۳۸۶

هزینه بلیط:

بسته به تفریح انتخابی شما متفاوت است.

بولینگ مریم کیش

بولنیگ مریم از بهترین جاهای تفریحی کیش برای سرگرم‌شدن

برای تجربه بازی بولینگ در یکی از بهترین جاهای تفریحی کیش، به بولینگ مریم بروید. در مجموعه تفریحی بولینگ مریم کیش علاوه بر بازی بولینگ می‌‌‌توانید از امکانات متنوع زیر استفاده کنید:

  • سالن بیلیارد با دو سالن اختصاصی
  • سالن بدن‌سازی
  • سونا و جکوزی
  • سرزمین بازی با بازی‌های کامپیوتری و واقعیت مجازی
  • رستوران و کافی‌شاپ

آدرس:

کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا

ساعت کاری:

نیمه اول سال: ۱۱ صبح تا ۲ بامداد

نیمه دوم سال: ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

شماره‌تماس:

۰۷۶۴۴۴۲۱۱۲۱

هزینه بلیط:

هزینه ورودی ندارد و قیمت بلیط هر تفریح متفاوت است.

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت از جاهای تفریحی کیش با چاشنی ترس

اگر می‌‌‌خواهید سراغ یکی از مکان های تفریحی کیش بروید که تفریحاتش با چاشنی ترس همراه باشد، به قلعه وحشت بروید. قلعه وحشت کیش شما را به تونل ۱۰۰ متری می‌‌‌برد که دیوارهایش پر از تار عنکبوت هستند. در این مسیر آمادگی رویارویی با صحنه‌ای ترسناک را داشته باشید چراکه  یک فرد با اره برقی به دنبال شما می‌‌‌آید و شما تا نفس دارید باید از این فرد فرار کنید. قسمت جذاب این تعقیب و گریزها این است که عکاسان مختلف در قلعه وحشت حضور دارند و از واکنش‌های شما نسبت به صحنه‌های ترسناک عکس می‌‌‌گیرند؛ عکس‌هایی جذاب که نظریش در آلبوم کمتر کسی پیدا می‌‌‌شود.

آدرس:

ضلع جنوبی هتل ارم، کنار میدان آبشار

ساعت کاری:

۶ عصر تا ۲ بامداد

هزینه بلیط:

۸۵ تومان

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان از جاذبه های تفریحی کیش با موجودات خاص

نمایشگاه خزندگان کیش از جمله جاذبه های تفریحی کیش است که شما را با انواعی از خاص‌ترین گونه‌های خزندگان آشنا می‌‌‌کند. در این نمایشگاه به تماشای انواع مارهای بوآ، پیتون، سوسمار ایگوانا و عنکبوت‌های پرنده‌خوار می‌‌‌روید و درباره شرایط زندگی و نوع تغذیه این موجودات مطلع می‌‌‌شوید.

آدرس:

خیابان فردوسی، کنار پارک آهوان

ساعت کاری:

هر روز به جز جمعه‌ها از ۸ صبح تا ۸ شب

هزینه بلیط:

۷۰ هزار تومان

پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش

پارک کیبل اسکی آکواریوم از جاهای تفریحی کیش با تجربه اسکی روی آب

اسکی روی آب تفریحی هیجان‌انگیز و پر از لذت است. در پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش که اولین سایت اسکی روی آب در خاورمیانه است، این تفریح را می‌‌‌توانید تجربه کنید. برای لذت‌بردن هر چه بیشتر از این مکان تفریحی بهتر است مهارت اسکی روی آب را بلد باشید، اما اگر هم چنین مهارتی ندارید امکان آموزش برای هر سطحی وجود دارد. رختکن، حمام، رستوران و کافی‌شاپ از امکانات این پارک است.

آدرس:

ساحل شرقی کیش، خیابان پروین اعتصامی

ساعت کاری:

۸ صبح تا ۶ عصر

پارک سافاری کیش

سافاری پارک از جاهای تفریحی کیش با هیجان زیاد

پارک سافاری از آن دسته جاهای تفریحی کیش است که با تفریحات هیجان‌انگیزش صدای خنده‌تان را به گوشتان می‌‌‌‌رساند. در پارک سافاری کیش می‌‌‌توانید سوار وسایل نقلیه مختلف مانند ماشین‌‌های شاسی‌بلند و موتورهای باگی شوید و در میان تپه‌های شنی بالا و پایین بروید. پینت‌بال، کارتینگ، بانجی شوتینگ، شترسواری، زورب بال و نردبان معلق از دیگر تفریحات پارک سافاری کیش هستند.

آدرس:

بولوار امام‌خمینی

ساعت کاری:

۹ صبح تا ۹ شب

هزینه بلیط:  

بسته به نوع پکیج متفاوت است.

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا از جاهای تفریحی کیش با فضایی زیبا و آرام

آرامش، تمیزی و فضای سرسبز ویژگی‌هایی است که گردشگران درباره پارک ساحلی میرمهنا اتفاق نظر دارند. این پارک ساحلی از آن مدل جاهای تفریحی کیش است که هم فضای طبیعی زیبایی دارد و هم امکانات تفریحی متنوع.  شما در این پارک، لاک‌پشت، مرجان، مرغ ماهی‌خوار و لک‌لک‌ها را می‌‌‌بینید، می‌‌‌توانید دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی کنید یا همراه کودکان خود به زمین بازی بروید. در کنار این تجربه‌ها بازدید از بازارچه سنتی و بازار ماهی‌فروشان را فراموش نکنید.

آدرس:

شمال غربی جزیره کیش، بلوار دریا، نزدیک محله عرب‌ها، بین مسجد خاتم‌الانبیا و می‌دان جاسک

ساعت کاری:

۴ عصر تا ۹ شب

هزینه ورودی:

رایگان

پارک برفی پنگوئن

پارک برفی پنگوئن از جاهای تفریحی کیش با ورزش‌های زمستانی

اگر می‌‌‌خواهید در یکی از جاهای تفریحی کیش با خانواده و کودکان خود تفریحی متفاوت را تجربه کنید، نام پارک برفی پنگوئن را به خاطر بسپارید. این پارک با وسعت ۷۰۰۰ متر امکان تجربه انواع تفریحات زمستانی مانند اسکی روی یخ را برای شما فراهم می‌‌‌کند. در پارک برفی پنگوئن خبری از هوای گرم کیش نیست و هر از گاهی از سقف روی شما برف می‌‌‌بارد. امکانات پارک برفی پنگوئن شامل بخش‌های زیر می‌‌‌شود:

  • پنگوفان (سالن سنگ‌نوردی، تیراندازی، گیم‌نت و بیلیارد)
  • پنگوشاپ (مرکز خرید برندهای معروف)
  • پنگوفود (انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود)
  • پنگو درینک‌بار (انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم) 

آدرس:

جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج، مجتمع تفریحی و گردشگری پنگوئن

ساعت کاری:

هر روز از ۱۲ ظهر تا ۸ شب

هزینه بلیط:

۵۴۰ هزار تومان

تله کابین میکامال

تله‌کابین میکامال از جاهای تفریحی کیش با چشم‌اندازی زیبا

در نزدیکی اسکله بزرگ کیش تله‌کابین میکامال با ظرفیت ۵۰۰ نفر قرار دارد. هنگامی‌‌ که در کابین تله‌کابین میکامال قرار می‌‌‌گیرید تا ارتفاع ۳۰ متری بالا می‌‌‌روید، بی‌آنکه هیچ لرزشی را حس کنید. بودن در این تله‌کابین فرصتی ناب است تا از تماشای چشم‌اندازی به سمت خلیج فارس و جزیره کیش لذت ببرید به همین دلیل است که در لیست بهترین تله کابین های ایران قرار گرفته است. این تله‌کابین بخشی از مرکز تفریحی و تجاری میکامال به حساب می‌‌‌آید؛ بنابراین با سوارشدن این تله‌کابین می‌‌‌توانید خرید کنید یا سراغ تفریحات دیگری مانند دیجیتال گلف، شهربازی، بولینگ، آکواریوم و تونل باد بروید. کابین‌های این وسیله تفریحی بسته به مدلشان به امکانات متنوعی مانند غذا، نوشیدنی، کافی‌شاپ، خدمات عکاسی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اینترنت دسترسی دارند.

آدرس:

کیش، بلوار داریوش، میدان آبشار، مرکز خرید و تفریح میکامال

ساعت کاری:

هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

روزهای تعطیل: از ۱۰ صبح تا ۱:۳۰ بامداد

هزینه بلیط:

بلیط عادی رفت‌وبرگشت برای هر نفر: ۱۶۳ تومان (۱۴۰۱)

هزینه هر کابین VIP: 

۹۸۰ تومان

کودکان زیر ۵ سال نیازی به تهیه بلیط ندارند.

باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری از مکان های تفریحی کیش برای اسب‌سواری

برای تجربه اسب‌سواری در جزیره به باشگاه سوارکاری بروید و از سوارکاری در این مکان مجهز لذت ببرید. باشگاه سوارکاری از جاهای تفریحی کیش است که مهم‌ترین مسابقات اسب‌دوانی در آن برگزار می‌‌‌شود. این باشگاه ۵۰ راس اسب از نژادهای مختلف دارد و به امکانات مناسبی از نظر محوطه و اصطبل مجهز است.

آدرس:

شمال جزیره کیش، کنار دهکده المپیک

ساعت کاری:

۸ صبح تا ۶ عصر

هزینه:

به صورت توافقی با صاحب اسب محاسبه می‌‌‌شود.

گلایدر کیش

گلایدر از جاهای تفریحی کیش برای پروازی دل‌چسب

گلایدر یکی از بهترین جاهای تفریحی کیش برای افرادی است که ذوق و شوق پرواز با گلایدر را دارند. این آموزشگاه با همکاری سازمان هواپیمایی کشور تاسیس شده و دوره‌های آموزشی تخصصی پرواز با گلایدر را برگزار می‌‌‌کند.

آدرس:

کیش، بلوار فرودگاه

مرکز فلای دامون

در مرکز فلای دامون، پشت کابین خلبان می‌‌‌نشینید و حس می‌‌‌کنید در حال تجربه یک پرواز واقعی هستید. مرکز فلای دامون از مکان های تفریحی کیش است که فرایند پرواز با پروازهای ایرباس ۳۲۰، بویینگ ۷۳۷ و هواپیماهای دو موتوره را شبیه‌سازی می‌‌‌کند. 

آدرس:

مرکز خرید دامون، طبقه اول

ساعت کاری:

از ۹ صبح تا ۱۱ شب

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش با ارائه کارت‌های دو موتوره و چهار موتوره امکان تفریحی هیجان‌انگیز در کیش را برای شما فراهم می‌کند. این کارتینگ با داشتن سیستم زمان‌گیری کامپیوتری (Lap Timing) یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین پیست‌های کارتینگ ایران است. کافی‌شاپ، رستوران و سرویس بهداشتی از جمله امکانات موجود در کارتینگ کیش هستند.   

آدرس:

میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس، مقابل هتل دریا

ساعت کاری:

۷ عصر تا ۱ بامداد

هزینه بلیط:

۳۷ تومان

جاهای دیدنی کیش در شب 

زیبایی بعضی از مناطق گردشگری کیش در تاریکی شب بیشتر به چشم می‌آید و هم‌چنین خنکی هوا در شب اجازه می‌دهد تا از دیدنی‌های این جزیره بیشتر لذت ببرید. در لیست زیر با جاهای دیدنی کیش در شب آشنا می‌شوید: 

  • گذر هنرمندان
  • شهر زیر زمینی کاریز
  • پارک شهر
  • شهربازی هایلند
  • کشتی یونانی
  • پارک ساحلی ماهی‌گیر
  • مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید ونوس، مروارید، بازار زیتون و مرکز تجاری کیش
  • کشتی‌های تفریحی کیش

جاهای دیدنی کیش برای کودکان

جاهای دیدنی کیش برای کودک

 اگر در سفر به کیش کودک همراهتان است، نیازی نیست هیچ دغدغه‌ای بابت سرگرم‌کردنش داشته باشید چراکه سراسر جزیره با مکان‌های تفریحی شده است. در لیست زیر جاهای دیدنی کیش برای کودکان را ذکر کرده‌ایم تا سفر کودکان شما همراه با هیجان و لذت باشد. 

  • شهربازی هایلند
  • پارک دلفین
  • پارک آبی اوشن
  • پارک برفی پنگوئن
  • تله‌کابین میکامال
  • آکواریوم کیش
  • باغ پرندگان
  • تم پارک سنتر
  • پارک ماسه

جاهای دیدنی کیش در بهار 

درست است که آب‌وهوای کیش با آمدن فصل بهار کمی گرم می‌شود اما گرمای آن در حدی نیست که طاقت‌فرسا باشد. لیست زیر جاهای دیدنی کیش در بهار را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید زیبایی جزیره را بیشتر حس کنید.

  • اسکله تفریحی
  • ساحل مرجانی
  • ساحل صخره‌ای کلبه هور
  • باغ پرندگان
  • شهر زیرزمینی کاریز
  • شهر حریره
  • کشتی یونانی
  • پارک شهر 

جاهای دیدنی کیش در تابستان

جاهای دیدنی کیش در تابستان

جاهای دیدنی کیش در تابستان شامل همان مکان‌هایی می‌شود که در آنجا هوای گرم و سوزان جزیره را کمتر حس می‌کنید. اگر می‌خواهید بدانید کدام مکان‌ها این ویژگی را دارند، لیست زیر را بررسی کنید. 

  • ساحل مرجان، کلبه هور و درختان نارگیل
  • آکواریوم کیش
  • پارک آبی اوشن
  • پارک ساحلی میر مهنا
  • روستای باغو
  • تله‌کابین میکامال
  • پارک ساحلی سیمرغ
  • تم پارک سنتر
  • گذر هنرمندان

جاهای دیدنی کیش در پاییز

در فصل پاییز با وجود آب‌وهوای مطبوع جزیره، به هر نقطه از کیش که سر بزنید، جای دیدنی خواهد بود. اما اگر می‌خواهید بدانید کدام یک از جاهای دیدنی کیش در پاییز، زیبایی و جذابیت بیشتری دارند، لیست زیر را ببینید.

  • سواحل کیش مانند مرجان، کلبه هور و درختان نارگیل
  • اسکله تفریحی
  • پارک شهر
  • پارک مرد ماهی‌گیر
  • باغ پرندگان
  • جزیره فرور
  • شهر حریره
  • ساحل روستای باغو
  • کشتی یونانی

جاهای دیدنی کیش در زمستان 

جاهای دیدنی کیش در زمستان

جاهای دیدنی کیش در زمستان شما را مهمان آب‌وهوایی خوش می‌کند تا بیشترین لذت را از حضور در جزیره ببرید. مکان های دیدنی کیش در این فصل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اسکله تفریحی کیش
  • جزیره هندورابی
  • کشتی یونانی
  • ساحل کلبه هور و درختان نارگیل
  • پارک شهر
  • شهر زیرزمینی کاریز
  • نخلستان کیش
  • شهر باستانی حریره
  • باغ پرندگان

جاهای لاکچری کیش 

جاهای لاکچری کیش ممکن است یک مرکز خرید لوکس باشد یا تفریحی هیجان‌انگیز و پرهزینه. در لیست زیر ما مجموعه‌ای از جاهای لاکچری کیش را معرفی کردیم.

  • پارک سافاری
  • پارک آبی اوشن
  • گلایدر
  • مجموعه مارینا
  • مجتمع تجاری کوروش و مرکز خرید دامون
  • رستوران کوه نور و پدیده
  • مرکز فلای دامون

جاهای دیدنی کیش با قیمت

 اگر می‌خواهید بدانید برای کدام یک از مکان های دیدنی کیش باید هزینه پرداخت کرد، جدول زیر را بررسی کنید. در نظر داشته باشید که هزینه بعضی از این مکان‌ها ممکن است تغییر و افزایش پیدا کرده باشد.

نام جاذبه دیدنی قیمت
شهر زیرزمینی کاریز ۸۰ هزار تومان
تله‌کابین میکامال ۱۶۳ هزار تومان (۱۴۰۱)
پارک برفی پنگوئن ۵۴۰ هزار تومان
نمایشگاه خزندگان کیش ۷۰ هزار تومان
قلعه وحشت ۸۵ هزار تومان
تم پارک سنتر ۳۵۰ هزار تومان
کشتی آکواریوم ۲۵۰ هزار تومان
پارک دلفین ۵۹۰ هزار تومان
پارک آبی شروع قیمت از ۹۰۰ هزار تومان

اقامتی لوکس و به‌ماندنی در بهترین هتل‌های کیش

سفر لذت‌بخش به جاهای دیدنی کیش زمانی بیشتر معنا پیدا می‌کند که شما در هتلی مناسب اقامت داشته باشید؛ هتلی که راحتی و علایق شما را تامین کند. بسته به اینکه چه علاقه و بودجه‌ای دارید می‌توانید از لیست هتل کیش دلخواه خود را پیدا کنید.

  • هتل پنج ستاره پانوراما
  • هتل پنج ستاره مارینا پارک
  • هتل پنج ستاره شایان
  • هتل پنج ستاره داریوش
  • هتل چهار ستاره سورینت مریم
  • هتل چهار ستاره آرامیس
  • هتل چهار ستاره ارم 
  • هتل چهار ستاره فلامینگو
  • هتل سه ستاره پارس نیک
  • هتل سه ستاره گامبرون
  • هتل سه ستاره تعطیلات

سفر به جاهای دیدنی کیش با هزینه و دغدغه کمتر

بازدید از مکان های دیدنی کیش نیاز به زمان و انرژی کافی دارد. اگر شما قرار باشد خودتان برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنید، زمان زیادی را باید برای این کار صرف کنید و در نهایت ممکن است زمان و انرژی کافی برای گشت‌وگذار در کیش را نداشته باشید. سفر با تور کیش این مشکل را برای شما حل می‌کند و با تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل، زمانتان را آزاد می‌گذارد تا با آرامش خاطر بتوانید به بهترین جاهای کیش سر بزنید.

صحبت پایانی

وقت سفر به جاهای دیدنی کیش یکی از سوالات و دغدغه‌های اصلی گردشگران این است که کیش کجا بریم؛ قبل بازدید از مکان های دیدنی کیش، اول باید بررسی کنید که دوست دارید سراغ جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بروید یا تفریحی. جاهای تفریحی کیش امکان تجربه انواع تفریحات هیجان‌انگیز مانند پاراسل، فلای بورد، غواصی، پرواز با پاراگلایدر، دوچرخه‌سواری و… را برای شما فراهم می‌کنند. سواحلی مانند مرجان، کلبه هور و درختان نارگیل از جاهای دیدنی جزیره کیش برای کسانی هستند که به دنبال زیبایی‌های طبیعی در جزیره هستند.

انتخاب اول شما در بازدید از جاذبه های گردشگری کیش چیست؟

سؤالات متداول

فعالیت های پیشنهادی در جزیره کیش از نظر شما چیست؟

در کیش می‌توانید سراغ تفریحات آبی بروید، به سواحل و جاذبه‌های تاریخی آن سر بزنید یا پاساژگردی کنید.

جاهای خفن کیش کجاست؟

کشتی یونانی، اسکله تفریحی، ساحل درختان نارگیل، پارک سافاری، مسیر دوچرخه‌سواری، پارک کیبل اسکی آکواکوم، پارک دلفین و جزیره هندورابی از جاهای خفن کیش هستند.

کیش کجا بریم؟

شما بسته به علاقه و بودجه خود می‌توانید به مکان های دیدنی کیش سر بزنید. اگر علاقه‌مند به جاهای تاریخی هستید، به مکان‌هایی مانند دره پرتغالی‌ها، کشتی یونانی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر حریره و قلعه جنی بروید. اگر دوست دارید در کیش تفریحات مختلفی را تجربه کنید، به شهربازی هایلند، تله‌کابین میکامال، پارک دلفین، قلعه وحشت و بولینگ مریم بروید.

جاهای معروف کیش کجاست؟

کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، باغ پرندگان، آب انبار دوقلو، جزیره هندورابی و اسکله تفریحی از جاهای معروف کیش هستند.

بهترین جاهای تاریخی کیش کجاست؟

دره پرتغالی‌ها، شهر زیر زمینی کاریز، شهر حریره، قلعه جنی، کشتی یونانی، خانه اعیانی و مردم‌شناسی و آب انبار از بهترین جاهای تاریخی کیش هستند.

۴.۶/۵ - (۱۲۱ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. امیرحسین

    سلام
    پارک های آبی توی کشور تنوع خیلی زیادی دارن و یکی از دلایل مسافرت به اینجور جاها بنظرم همینه
    میشه مقایسه بینشون کنین کدوم بهتره؟ مطلب دارین براش؟

    • علیرضا قانع

      سلام امیر حسین جان
      همونطور که گفتی پارک های آبی کشور در شهرهای مختلف هستند و ما حتما مطلبی جامع برای مقایسه بین اونها میگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×