» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » کیش »  ۱۵+ از جاهای دیدنی کیش در شب؛ تفریحات شبانه کیش با آدرس
جاهای دیدنی کیش در شب
کیش

 ۱۵+ از جاهای دیدنی کیش در شب؛ تفریحات شبانه کیش با آدرس

۲۹ دی ۱۴۰۲ 4۰911

اکثر گردشگران با پدیده شب‌گردی و گردشگری شبانه آشنا هستند. در جهان امروز تنوع تفریحات شبانه رو به افزایش است و بسیاری از افراد، تم هیجانی و جنب‎وجوش شبانه جاری در مناطق گردشگری برایشان جذاب‌تر است. جزیره کیش و تفریحاتش نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ جاهای دیدنی کیش در شب، طرفداران زیادی دارد. افزایش هزینه سفرهای خارجی، سبب شده تا جاذبه‌های گردشگری داخلی رونق بهتری بگیرند و فرصتی برای آشنایی با اقلیم غنی و پرجاذبه ایران برای همگان فراهم شود. شاید همه شما جاهای دیدنی کیش را بشناسید، اما غالبا گردشگران، درباره تفریحات شبانه کیش اطلاعات زیادی ندارند. اگر شما هم از شب‌گردی لذت می‌برید تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

مکان های دیدنی کیش در شب

یکی از جذابیت‌های شگفت‌انگیز سفر به کیش، برنامه‌های رقص و جشن نور آن است. با پراکنده شدن نور لامپ‌های رنگارنگ در سطح جزیره، یک «فستیوال نور» در کیش برگزار می‌شود می‌شود که حس هیجان و شادی را در فضا پراکنده می‌کند. دیگر جاهای دیدنی شب های کیش عبارتند از:

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش، انتخابی جذاب و دیدنی از میان جاهای دیدنی کیش در شب است. این باغ بزرگ در مساحت ۳۲ هکتار با هدف به تصویر کشیدن معماری، هنر و فرهنگ ایرانی، گردشگران را به سفری در تاریخ و تمدن این سرزمین دعوت می‌کند. از دروازه قرآن شیراز گرفته تا پل دختر لرستان، از دروازه هارونیه مشهد تا دروازه ارگ علیشاه تبریز، هر نقطه در این باغ، یک اثر هنری از تاریخ ایران را به تصویر می‌کشد. از جمله جاهای دیدنی شب کیش که نام برازنده‌ای است برای گشت شبانه در این باغ!

باغ راه ایرانی کیش

کشتی یونانی

تاریخ همواره صفحه‌ای پر از داستان‌های جذاب و چشم‌اندازهای بی‌نظیر است. در میان این داستان‌ها، یکی از وقایع جالبی که در سواحل جزیره کیش اتفاق افتاده است، ماجرای کشتی یونانی است که به یکی از مکان های دیدنی کیش در شب تبدیل شده است.

کشتی یونانی، در سال ۱۳۲۲ در گلاسکو ساخته شد و در سال ۱۳۴۵ در روستای باغو، در نزدیکی سواحل کیش به گل نشست. داستان‌های زیادی درباره علت به گل نشستن این کشتی بین بومی‌ها زبان به زبان نقل می‌شود. اما آنچه که ورای تمام این داستان‌ها مهم است، جلوه تماشایی این کشتی به گل نشسته از ساحل کیش در تاریکی شب است.

کشتی یونانی کیش در شب

خانه بومیان کیش

ورود به خانه بومیان کیش، برای علاقه‌مندان به فرهنگ و تاریخ یکی از دلنشین‌ترین خاطرات سفر را رقم خواهد زد. این خانه در بخش‌های متنوعی چون چندول، مصیف، بیت‌العود، بیت‌الافروخ، مطبخ، سیم، زریبه و … طراحی شده است. این بخش‌ها نقش مهمی در ارائه تصویر کامل از زندگی روزمره مردم بومی کیش دارند.

خانه بومیان کیش، تقریبا زندگی ۲۰۰ سال پیش در این جزیره را روایت می‌کند. این بنای تاریخی در منطقه‌ی سفین قدیم واقع شده و امروزه به عنوان موزه مردم‌شناسی توسط سازمان گردشگری اداره می‌شود.

خانه بومیان کیش

گذر هنرمندان کیش

یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های شب گردی در کیش، گذر هنرمندان کیش است. این مکان زیبا در بلوار دریا و در ضلع شرقی خیابان سنایی قرار دارد و به راحتی با استفاده از انواع وسایل نقلیه نظیر تاکسی، ون‌های عمومی و ماشین‌های اجاره‌ای قابل دسترسی است.گذر هنرمندان کیش از سال ۱۳۷۸ با هدف پاس‌داشت یاد مشاهیر هنری ایرانی برای نسل‌های آینده راه‌اندازی شده است.

گذر هنرمندان کیش

شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش مجموعه‌ای شگفت‌انگیز در عمق ۱۶ متری زمین است که قدمتی۲۵۰۰ ساله دارد. این شهر را در رده شب گردی در کیش قرار دادیم، چرا که برای بازدید از آن باید یک روز کامل وقت بگذارید. سقف مرجانی شهر کاریز، یکی از ویژگی‌های جذاب آن است. این سقف فسیل‌هایی با قدمت ۵۳ تا ۵۷۰ میلیون سال را در خود دارد. قنات دو هزار ساله موجود در این شهر نیز هوش و ذکاوت ایرانیان در طراحی شهری را نشان می‌دهد. آن‌ها توانسته‌اند در جزیره‌ای با ارتفاعی بسیار کم،‌ قناتی به طول ۱۵ کیلومتر را در عمق ۱۶ متری حفر کنند.

شهر زیر زمینی کاریز کیش

بهترین تفریحات شبانه کیش

جزیره کیش، مقصدی پرانرژی برای جوانانی است که به دنبال تجربه‌های هیجان‌انگیز در سفر خود هستند. این گروه از مسافران، به تفریحات و جاهای تفریحی کیش در شب بیشتر علاقه نشان می‌دهند. بنابراین، لیستی از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب را مخصوص علاقه‌مندان به شب‌گردی ارائه می‌کنیم.

دلفیناریوم کیش

دلفیناریوم کیش به عنوان اولین پارک دلفین کشور از سال ۱۳۸۴ بازگشایی شد و از آن زمان با موفقیت فعالیت خود را در یک مجموعه به مساحت ۱۰۰ هکتار ادامه داده است. این مجموعه با نگه‌داری از دلفین‌ها، پنگوئن‌ها و جانوران دریایی از جمله شیر دریایی، گراز دریایی و گربه دریایی، با استانداردهای بسیار سختگیرانه، یکی ار بهترین جاهای دیدنی کیش در شب برای گردشگران است. بخش‌های این آکواریوم شامل نمایش دلفین‌ها،‌ باغ پرندگان، آمفی‌تئاتر، تونل آکواریوم و بخش خرید سوغات می‌شود. در تمامی این بخش‌ها برنامه‌های شاد و هیجان‌انگیزی انتظار شما را می‌کشند.

پارک دلفین کیش

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه کیش است که با فراهم آوردن فضایی متنوع و شاد، گردشگران و ساکنان این جزیره را جذب خود کرده است. این پارک در ناحیه شرقی جزیره کیش و با مسافت کوتاهی از فرودگاه بین‌المللی کیش قرار دارد. در این پارک می‌توانید بازی‌هایی چون مینی‌گلف و بولینگ،‌ سینمای ترسناک چند بعدی، انواع بازی‌های دیجیتال و رایانه‌ای، اتاق فرار و… را تجربه کنید.

هایلند کیش

بولینگ مریم کیش

پس گذشت سال‌ها از آغاز فعالیت در جزیره کیش، بولینگ مریم کیش، هنوز هم یکی از پرطرفدارترین و مدرن‌ترین مراکز تفریحی ایران به شمار می‌آید. این مجموعه با ارائه سالن‌های بولینگ پیشرفته و بخش‌های ورزشی و تفریحی متنوع، علاقه‌مندان به تفریحات شاد و سرگرم‌کننده را جذب خود کرده است. این فضا چشم‌اندازی فوق‌العاده به سواحل زیبای خلیج فارس دارد که شب‌گردی در ساحل را نیز برای شما فراهم می‌کند. بولینگ مریم در خیابان سنایی قرار دارد که از طریق تاکسی‌ها خطی می‌توانید خود را به آن برسانید. این مجموعه از بخش‌های متنوعی از جمله سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، سونا و جکوزی،رستوران و کافی‌شاپ تشکیل شده است.

بولینگ مریم کیش

کشتی تفریحی کیش

تفریحات شبانه کیش با کشتی‌های تفریحی به سطح جدیدی ارتقا پیدا کرده است. کشتی‌های تفریحی کیش، کروزهای شگفت‌انگیزی هستند که با اجرای برنامه شام یا ناهار با موسیقی زنده و گشت دریایی، تجربه‌ای منحصر به فرد از تفریحات شبانه را برای شما فراهم می‌کنند. برنامه گشت دریایی با کشتی تفریحی کیش، یک تجربه ۲ ساعته است که در آن سالن مسافری و عرشه در طول سفر در دسترس هستند. برخی از معروف‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش عبارتند از:

  • کشتی تفریحی اوستا کیش: با بزرگترین عرشه و امکان سرو شام درون سالن اصلی یا روی عرشه، این کشتی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها است.
  • کشتی تفریحی تاپ تورز کیش: به عنوان مجلل‌ترین کشتی با برنامه‌های موزیک و کمدی شاد، این کشتی ارائه‌دهنده یک تجربه منحصر به فرد است.
  • کشتی تفریحی کارینا کیش: جدیدترین کشتی تفریحی با سالن بزرگ، پنجره‌های بزرگ دید به دریا، استیج بزرگ و برنامه‌های شاد و متنوع است.
  • کشتی‌های آکواریومی کیش: این کشتی‌ها علاوه بر گشت دریایی، بازدید از سایت آبزیان در عمق دریا را نیز ارائه می‌دهند.

کشتی تفریحی اوستا

کنسرت و جُنگ های شبانه کیش

جنگ شبانه، یکی از پرطرفدارترین تفریحات شبانه کیش است که همیشه با استقبال گرم گردشگران همراه می‌شود. این جنگ‌ها در آمفی‌تئاترها و سالن‌های کنسرت هتل‌های کیش، در فضای خنک و گاه سرپوشیده برگزار می‌شوند. ساعات اجرای این جنگ‌ها، عمدتا در ساعات ۸، ۱۰ و ۱۲ نیمه شب است.

اگر به دنبال لحظاتی پر از شادی، بدون استرس و دغدغه هستید، حتما سری به جنگ‌های شبانه کیش بزنید. این جنگ‌ها شامل اجرای شومن‌ها و کمدین‌های برجسته، موزیک زنده، اجرای تئاتر کمدی، موسیقی‌های محلی و پاپ، مسابقات خانوادگی با اهدای جوایز و نمایش‌های موزیکال می‌شود. شما می‌توانید از بین برنامه‌های مختلف، طبق سلیقه خود، انتخاب کرده و بلیط خود را رزرو کنید.

کنسرت های شبانه کیش

سواحل معروف کیش در شب

سواحل جزیره کیش با آب‌های شفاف و تفریحات آبی و ساحلی که دارند، جزو محبوب‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب به شمار می‌آیند. این سواحل نه تنها مکانی برای تفریحات آبی هیجان‌انگیز هستند بلکه آرامش و شگفتی طبیعت را در طول طلوع و غروب آفتاب گرم جنوب نیز به همراه دارند. بین بهترین سواحل کیش، پارک ساحلی میرمهنا، ساحل مرجان و ساحل مرد ماهیگیر، زیبایی دیگری دارند. امکانات و برنامه‌های سرگرم‌کننده این سواحل یک شب زنده و به‌یادماندنی را با صدای موسیقی محلی در خاطرات شما ثبت می‌کنند. این برنامه‌ها و امکانات عبارتند از:

  • پوشش گیاهی منحصر به فرد
  • اسکله میرمهنا و امکان ماهیگیری
  • اجرای موسیقی زنده
  • قایق سواری
  • غواصی و پاراگلایدینگ
  • جشنواره مجسمه سازی

و غیره.

سواحل کیش در شب

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش، یک جاذبه گردشگری با شرایط ایده‌آل در تمام روزهای سال است. این پارک با مساحت ۱۰ هکتار از سال ۹۳ در دسترس استفاده عموم قرار گرفته و با برخورداری از لوکس‌ترین امکانات تفریحی در خاورمیانه، محل مناسبی برای تفریحات شبانه کیش است. شهربازی هایلند،گونه‌های گیاهی خاص و درختان سرسبز، آلاچیق‌های فراوان، سه زمین بازی بزرگ برای کودکان، پیست دوچرخه‌سواری و دریاچه مصنوعی که امکان قایق‌سواری در آن تجربه‌ای لذت‌بخش را رقم می‌زند، از امکانات این پارک هستند. نورپردازی‌های دیدنی در شب، فضای پارک شهر را بسیار زیبا و دلنشین کرده و لذت نشستن در کافه کاپیتان بلک در کنار دریاچه برای گذراندن زمان با خانواده و دوستان را بالا برده است.

سیتی پارک کیش

کلبه وحشت کیش

شبگردی و ماجراجویی در کلبه وحشت تسخیر شده کیش، مطمئنا در ظرفیت تجربه هیجان و ترس تمامی افراد نمی‌گنجد. اما این کلبه وحشت یکی از شیطانی‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب است که با الهام از داستان‌های ترسناک و با اجرای چالش‌ها و آیتم‌های جذاب، قلب شما را به انفجار می‌رساند. کلبه وحشت کیش در طبقه دوم مجموعه شهر بازی هایلند در پارک شهر واقع شده است. بازی‌های این کلبه عبارتند از:

چالش عبور از تیغه‌های مرگ: یکی از اصلی‌ترین چالش‌های این کلبه وحشت، عبور از تیغه‌های مرگ است. این تجربه مرموز و هیجان‌انگیز، عاشقان ژانر ترس را به یک سفر منحصر به فرد می‌برد.

حضور روح‌های واقعی: با حضور روح‌های واقعی در کلبه وحشت، ترس شما به اوج می‌رسد. عدم کنترل هیجان و ترس، تجربه‌ی پراسترسی را در این کلبه وحشت برای گردشگران می‌آفریند.

قلعه وحشت کیش

پارک برفی کیش

پارک برفی پنگوئن کیش، یک جاذبه تفریحی استثنایی است که در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد و اهالی سردترین نقاط ایران را برای گذران لحظاتی خوش و برفی به کیش کشاند. این پارک با وسعتی حدود ۷۰۰۰ متر، دنیایی کاملا زمستانی با دیواره‌های یخی، درختان برفی، و قندیل‌های تزئینی است. امکان اسکی روی یخ، بولینگ، و ماشین سواری، برای افراد مختلف و سلیقه‌های متنوع در این مجموعه وجود دارد.

پارک برفی پنگوئن کیش

کیدزلند

اگر به دنبال تجربه‌ای جذاب و نو هستید که حسابی شما را سرگرم کند و آدرنالین خونتان را به اوج برساند، پارک میکا مال کیش یک انتخاب بی‌نظیر است. این مجموعه نینجا پارک، انیمیشن استودیو، کیدزلند و هتل زامبی را در خود جای داده است، که تجربه متفاوتی از تفریحات شبانه کیش را برایتان خواهد داشت.

کیدزلند کیش

شهربازی کوروش توپیا

شهربازی کوروش توپیا یکی از بهترین مکان‌های تفریحی در شب برای گردشگران و مسافران است. این شهربازی، با ۶۵ بازی متنوع و سرگرم‌کننده، اوقات خوشی را همراه با فرار از هوای گرم جزیره کیش برای بازدیدکنندگان به همراه دارد. شهربازی کوروش فان کلاب با داشتن بازی‌هایی چون پیست ماشین، تور بسکتبال، قطار کودکان، بازی‌های کامپیوتری، واقعیت مجازی و ایرهاکی، تنوع زیادی را برای تفریح گردشگران فراهم کرده است.

شهربازی کوروش توپیا کیش

قیمت تفریحات و مکان های دیدنی کیش در شب

قیمت تمامی تفریحات شبانه کیش که در این مقاله با آن‌ها آشنا شدید، عبارت است از:

هزینه ورود (تومان) نام مکان تفریحی
رایگان باغ راه ایرانی
رایگان کشتی یونانی
۳۵۰۰۰ خانه بومیان
رایگان گذر هنرمندان
۱۳۰۰۰۰ شهر زیرزمینی کاریز
۵۹۰۰۰۰ دلفیناریوم
۱۰۰۰۰۰ شهربازی هایلند
۳۴۰۰۰۰ بولینگ مریم
رایگان پارک شهر
۸۵۰۰۰ کلبه وحشت
۵۴۰۰۰۰ پارک برفی
۵۰۰۰۰ کیدزلند
۴۰۰۰۰۰ شهربازی کوروش توپیا

 

اقامتی به یادماندنی در هتل‌های کیش

برای داشتن یک سفر راحت و بی‌دردسر یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد، نزدیکی محل اقامت به جاذبه‌های تفریحی و گردشگری است. اگر برنامه بازدید از جای دیدنی کیش در شب در سرتان دارید، برای رزرو هتل کیش حتما لیست زیر را به خاطر بسپارید:

  • هتل پارسیان کیش
  • هتل فلامینگو
  • هتل داریوش

سفری بی‌دغدغه با رزرو تور کیش

اگر به دنبال تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در جزیره کیش هستید، بهترین زمان برای سفر با تور کیش را در ماه‌های زمستان از دست ندهید. از دی تا بهمن ماه که هوا معتدل و مطبوع است، اقلیم جزیره دلپذیر و تفریحات آن فوق‌العاده دلچسب هستند.

جمع‌بندی

انتخاب کیش برای گذراندن تعطیلات به یادماندنی و خاطره‌انگیز، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده از گردشگری داخلی را برایتان رقم بزند. جاهای دیدنی کیش در شب با همه زیبایی خود، شما را به دنیایی جدید از تجربه‌های هیجان‌انگیز خواهند برد. کیش شهری است که در تمام ساعات شبانه روز، زنده و پویا و گرم آغوش خود را به روی مسافران می‌گشاید. با پیاده‌روی در ساحل، گشت‌وگذار در مراکز خرید، و شرکت در تفریحات شبانه، از سفر خود به کیش لذت ببرید.

سؤالات متداول

شب در کیش کجا بریم؟

برای شب گردی در کیش مکان های دیدنی مثل کشتی یونانی و گذر هنرمندان کیش و تفریحات شبانه ای مثل جنگ های شبانه، پارک برفی پنگوئن، قدم زدن کنار سواحل کیش، کشتی های تفریحی و غیره را پیشنهاد می کنیم.

برای تفریحات شبانه در کیش ساعت مشخصی وجود دارد؟

خیر، ساعات تفریح به انتخاب شما بستگی دارد. در هر ساعتی از شب می‌توانید به شب‌گردی در کیش و تفریح بپردازید.

برای جا به جایی در شب می‌توانم دوچرخه کرایه کنم؟

بله، اجاره دوچرخه در کیش برای جابه‌جایی در مناطق بومی امکان‌پذیر است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×