بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » جاهای دیدنی کیش » بولینگ مریم کیش کجاست؟ معرفی کلیه امکانات، قیمت بلیط و ساعت کاری
مجوعه بولینگ مریم کیش
جاهای دیدنی کیش

بولینگ مریم کیش کجاست؟ معرفی کلیه امکانات، قیمت بلیط و ساعت کاری

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ 18۰2,189

جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری در جنوب ایران به حساب می آید که هر ساله عده ای از مسافران را برای سپری کردن اوقات خوش به سوی خود فرا می خواند. این جزیره جاذبه گردشگری و تفریحی زیادی دارد. از جمله جاهای دیدنی کیش می توان به بولینگ مریم کیش، کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، طبیعت زیبا و … اشاره کرد. همراه ما باشید تا در این مقاله در مورد مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ مریم صحبت کنیم.

معرفی مجموعه بولینگ مریم کیش

جزیره کیش را می توان به عنوان یکی از قطب های گردشگری ایران دانست که به دلیل تفریحات آبی، مراکز خرید و البته گران بودن هزینه تفریحات آن، شهرت پیدا کرده است. یکی از این جاذبه ها، مجموعه تفریحی بولینگ مریم کیش می باشد. این مجموعه در سال ۱۳۸۳ به عنوان یک مرکز ورزشی برای جوانان تاسیس شد. اما امروزه به یکی از مکان های گردشگری برای مسافران و علاقه مندان به بولینگ تبدیل شده است.

این مجموعه یکی از بزرگترین سالن های بولینگ در ایران است که توانسته با فراهم آوردن محیطی جذاب، توجه خانواده ها و جوانان را به خود جلب کند. این مکان در نزدیکی اسکله تفریحی و مرکز همایش بین المللی قرار گرفته و چشم انداز آن به سمت خلیج همیشه فارس می باشد. 

طراحی مدرن و نورپردازی های حرفه ای در بولینگ مریم کیش بر جذابیت آن افزوده و افراد در نگاه اول حس می کنند وارد یک سالن مسابقه حرفه ای و جهانی شده اند. این مجموعه مجهز به ۱۶ خط دیجیتالی منطبق بر استانداردها و تجهیزات بین المللی همراه با نورپردازی بلک لایت می باشد تا بتواند تجربه شیرین و خاطره انگیزی را برای شما مهیا کند.

هزینه های استفاده از این مجموعه بالاست و تنها امکانات این مجموعه، بولینگ نیست بلکه دارای امکانات دیگر مانند: بیلیارد، بدنسازی، جکوزی، زمین بازی برای کودکان، رستوران و کافی شاپ نیز هست.

نمای بیرونی از مجموعه بولینگ مریم

آدرس مجموعه بولینگ مریم کیش

این مجموعه تفریحی در جزیره کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا واقع شده است. ساعت کاری بولینگ مریم کیش در تمام ایام سال از ۱۰ صبح تا ۱ نیمه شب می باشد. لازم است بدانید که برای ورود به بولینگ مریم نیازی به پرداخت هزینه ورودی نیست، اما برای استفاده از امکانات آن باید هزینه پرداخت کنید.

اطلاعات تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۱۱۲۱ الی ۴

امکانات مجموعه بولینگ مریم کیش

سالن بولینگ

این سالن از بزرگترین و زیباترین سالن های بولینگ در ایران است که به راحتی می توانید ساعت ها در آن مشغول بازی شده و حتی گذر زمان را حس نکنید. این سالن دارای ۱۶ خط ۴ نفره می باشد که به وسیله نورپردازی از یکدیگر تفکیک شده اند.

سالن بیلیارد

بیلیارد را می توان یکی از بازی های جذاب دانست که توانسته در بین جوانان توجه خاصی را جلب کند. سالن بیلیارد مجموعه مریم در طبقه همکف قرار گرفته و دارای دو سالن بزرگ مجزا به همراه ۱۶ میز می باشد که این میزها شامل ۵ میز اسنوکر، ۱۰ میز ایت بال و ۱ میز پیرامید می شوند. این سالن ها با چشم انداز زیبایی که به جزیره کیش دارند لذت بازی را چند برابر می کنند. 

سالن بیلیارد مجموعه بولینگ مریم کیش

سونا و جکوزی

این مجموعه دارای سالن های سونا و جکوزی برای خانم ها و آقایان به طور همزمان است تا زمانی که همراه خانواده خود از این مجموعه دیدن می کنید و بعد از گذراندن چندین ساعت هیجان انگیز، بتوانید در سونا و جکوزی ریلکس کنید. البته طبق اطلاعاتی که از بولینگ مریم کیش گرفته شده است، در حال حاضر فعالیت این مجموعه لغو و سالن های سونا و جکوزی آن تعطیل شده اند.

سالن بدنسازی

اگر ورزشکار حرفه ای هستید و نگران بهم خوردن نظم ورزش خود می باشید و علاقه دارید تا در سفر نیز به فعالیت بدنی خود ادامه دهید؛ سالن بدنسازی مجموعه بولینگ مریم کیش مکان مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که تمام امکانات و تجهیزات لازم مانند دستگاه اسکوات، تردمیل، دستگاه سیم کشی زیر بغل، نیمکت پرس تخت و … را دارا می باشد. همچنین سانس صبح سالن بدنسازی برای بانوان و سانس بعد از ظهر آن مختص آقایان است.

دنیای بازی مریم

این مجموعه فقط به فکر جوانان نبوده بلکه به کودکان شما نیز اهمیت داده و دنیای بازی برای آن ها در نظر گرفته تا کودکان نیز بتوانند همراه با خانواده خود از گذراندن وقت در این مکان لذت ببرند. این سرزمین بازی فقط مختص کودکان نیست بلکه با داشتن بازی های کامپیوتری و واقعیت مجازی می تواند هر گروه سنی را ساعت ها سرگرم کرده و لذت آن را دوچندان کند.

دنیای بازی در مجموعه بولینگ مریم

رستوران و کافی شاپ بولینگ مریم کیش

هیچ چیزی جذاب تر از صرف غذا و نوشیدنی در کنار دوستان و خانواده بعد از سپری کردن ساعت ها در مجموعه بولینگ مریم و ثبت خاطره های به یاد ماندنی در آن نیست. به همین دلیل در طبقه فوقانی این مجموعه، انواع رستوران ها و کافی شاپ ها مشغول فعالیت هستند و شما می توانید متنوع ترین غذاها را در آن میل کنید.

از سرگرمی های دیگر این مجموعه می توان به برگزاری جنگ ها و جشن های شبانه اشاره کرد که می تواند باعث خوشحالی و فرح بخشی بازدیدکنندگان شود. همچنین در خارج از این مجموعه نیز رستوران های زیادی وجود دارد که اگر مایل نیستید درون بولینگ مریم غذا میل کنید، می توانید از رستوران های بیرون استفاده کنید.

اطلاعات بازدید بولینگ مریم کیش

ساعت کاری این مجموعه بزرگ نفریحی توریستی در تمامی ایام سال از ساعت ۱۰ صبح الی ۱ شب است. برای ورود به این مجموعه نیازی به پرداخت هزینه نیست اما جهت استفاده از تفریحات و امکانات مختلف آن باید مبالغ تعیین شده ای را بپردازید.

هزینه بلیط سالن بولینگ ساعتی ۳۴۰ هزار تومان است و برای استفاده از سالن بیلیارد و بازی ایت بال ۸Ball ساعتی ۶۶ هزار تومان و برای بازی اسنوکر ساعتی ۷۷ هزار تومان باید پرداخت کنید. اگر علاقمند به خرید اشتراک سالن بدنسازی هستید بد نیست بدانید که هزینه این اشتراک ماهانه ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می باشد.

جاذبه های نزدیک 

همانطور که قبلا گفتیم جزیره زیبای کیش یکی از قطب های گردشگری ایران به حساب می آید. یکی از این جاذبه ها مجموعه بولینگ مریم کیش می باشد که در این مقاله به آن پرداختیم. جاذبه هایی که در نزدیکی این مجموعه تفریحی قرار گرفته اند عبارت اند از: اسکله تفریحی، پارک دلفین کیش، باغ پرندگان کیش، صخره خرچنگ ها، تله کابین میکا مال، برج ایفل کیش، شهربازی هایلند کیش، پارک برفی پنگوئن کیش، کارتینگ کیش، ساحل ماشه، پارک شهر کیش، پارک ساحلی سیمرغ، مجتمع توریستی پنگوئن، کشتی تفریحی، قلعه وحشت و اسکله مرجان. برخی از این جاذبه های نزدیک جزو تجربه های خاص در کیش هستند که حتما توصیه می کنیم برنامه ویژه برای آنها بچینید.

هتل های نزدیک

برای راحتی حمل و نقل و دسترسی به جاذبه های تفریحی جزیره کیش، بهتر است در منطقه ای اقامت کنید که در نزدیکی مکان های دیدنی باشد و تا جای ممکن هزینه های حمل و نقل را کاهش دهید. مجموعه بولینگ مریم به دلیل قرار گرفتن در بخش مرکزی کیش، اقامتگاه های زیادی در نزدیکی آن وجود دارند. برای رزرو هتل های کیش نزدیک به این مکان می توان به: هتل بین المللی کیش، هتل میراژ، هتل شایان، هتل کوروش، هتل گلدیس، هتل آرامیس پلاس، هتل ایران، هتل پارسیان، هتل گراند و هتل صدف اشاره کرد. برای رزرو هتل های کیش با بهترین قیمت ها می توانید به ما اعتماد کنید.

سؤالات متداول

[toggle title=”بولینگ مریم کیش کجاست؟” state=”close”]آدرس بولینگ مریم کیش در خیابان سنا، خیابان کیش است که به راحتی قابل دسترس است.[/toggle]

[toggle title=”بولینگ مریم کیش چه روزهایی باز است؟” state=”close”]این مکان تفریحی در طول ایام سال همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱ بامداد پذیرای شماست.[/toggle]

[toggle title=”هزینه ورودی بولینگ مریم کیش چقدر است؟” state=”close”]بسته به نوع تفریحات متفاوت است. سالن بولینگ ساعتی ۳۴۰ هزار تومان، سالن بیلیارد و ایت بال ساعتی ۶۶ و اسنوکر ساعتی ۷۷ هزار تومان است. اشتراک ماهانه سالن بدنسازی نیز ۱ میلیون و ۶۰۰ تومان است.[/toggle]

[toggle title=”کدام بخش های مجموعه بولینگ مریم کیش تعطیل شده اند یا تغییر کاربری داده اند؟” state=”close”]دنیای بازی مریم بسته شده و به جای سالن کنسرت با برنامه های دینامیت شو اجرا می گردد. سونا و جکوزی تعطیل شده اند.[/toggle]

۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×