بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » جاهای دیدنی کیش » قلعه وحشت کیش تفریحی از جنس ترس و هیجان
قلعه وحشت کیش1
جاهای دیدنی کیش

قلعه وحشت کیش تفریحی از جنس ترس و هیجان

۱۶ آذر ۱۴۰۰ 23۰2,003

قلعه وحشت کیش یکی از اماکن تفریحی و جذاب این جزیره توریستی است که علاقمندان به هیجان می‌توانند لحظاتی به یادماندنی در آن داشته باشند. اگر از طرفداران فیلم‌های ترسناک هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصت حضور در این قلعه عجیب و مهیج را از دست ندهید. در این مجموعه می‌توانید اتفاقات مختلف فیلم‌های معروفی همچون اره، خون آشام، جن گیر و … را از نزدیک تجربه کنید.

در مجموعه تفریحی قلعه وحشت که یکی از جاهای دیدنی کیش فضایی بسیار ترسناک و جذاب به همراه آیتم‌ها و سناریوهای مختلف به وجود دارد که می‌توانند باعث افزایش آدرنالین خون شما شوند. اگر قصد دارید در سفر به کیش به این قلعه خاص و عجیب بروید، بعد از رزرو هتل کیش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جاذبه، تا انتهای این مقاله همراه اقامت ۲۴ باشید.

قلعه وحشت کیش 1

معرفی قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش درواقع یک تونل ۱۰۰ متری پر پیچ و خم است که شما باید از آن عبور کنید. در این تونل تاریک نورپردازی‌های قرمز و تار عنکبوت‌هایی که از سقف آویزان شده‌اند از همان ابتدای مسیر ترس و وحشت را ایجاد می‌کنند. نورپردازی‌های قرمز و زرد در کنار بخش‌های تاریک محیطی وهم آلود به وجود می‌آورند که هر شخصی از قدم برداشتن در این مسیر می‌ترسد. بعضی از گردشگران در همان ابتدای راه که وارد قلعه وحشت جزیره کیش می‌شوند به حدی می‌ترسند که از ادامه راه منصرف می‌گردند.

تارهای عنکبوت مصنوعی بسیار زیادی در طول مسیر هستند که بر روی صورت شما می‌افتند و کمی از مسیر تونل را که طی کنید ترس بزرگی در وجود خود احساس خواهید کرد. تازه این اول راه است و کم کم به بخش‌های هیجان انگیزتر و ترسناک‌تری می‌رسید که به خوبی طراحی شده‌اند.

تصور کنید در محیطی تاریک و در تونلی ترسناک قرار گرفتید و ناگهان شخصی عظیم الجثه با یک اره برقی روشن به دنبال شما بدود! یکی از ترسناک‌ترین بخش‌های قلعه وحشت کیش همین قسمت است. صدای اره برقی بسیار هولناک و شدید است و همین قضیه باعث ایجاد ترس بیشتر می‌شود. انگار نقش اول داستان در یک فیلم سینمایی ژانر وحشت هستید و برای نجات جان خود باید از دست این شخص و اره اش فرار کنید.

این تونل وحشتناک پر از غافلگیری و موجودات ترسناکی است که با طی کردن آن آدرنالین بدنتان به طرز عجیبی افزایش می‌یابد و هیجانی فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. با توجه به شعار اصلی مجموعه « اینجا کسی به شما خوش آمد نمی‌گوید » قطعا اتفاقات ترسناک و هیجان انگیزی در انتظارتان است. برای اینکه جذابیت این قلعه از بین نرود از گفتن جزئیات بیشتر پرهیز می‌کنیم و پیشنهاد می‌دهیم حتما خودتان آن را تجربه کنید.

سناریوهای مختلف از فیلم‌های ترسناک مانند اره، خون آشام و … در کنار فضایی عجیب و وهم آلود با صداهای وحشتناک و نورپردازی خاص مجموعه قلعه وحشت را تشکیل می‌دهند که بازدید از آن می‌تواند خاطره شما از سفر به جزیره کیش را به یادماندنی‌تر کند.

عکاسی در قلعه وحشت کیش

یکی از ویژگی‌های جالب کلبه وحشت کیش حضور نامحسوس تعدادی عکاس در مسیر است.  این عکاسان در حین عبور کردن از تونل از چهره‌های ترسیده و هیجان زده شما و همراهانتان عکسبرداری می‌کنند. می‌توانید پس از اتمام بازی با پرداخت هزینه‌ای عکس‌های خود را که بعضا بسیار خنده دار هستند، به عنوان یادگاری دریافت نمایید.

قلعه وحشت کیش

سانس های قلعه وحشت

این مکان تفریحی علاقمندان و طرفداران زیادی در بین گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند، دارد. بنابراین دو سانس مختلف برای آن در نظر گرفته اند. یک برنامه فول اکشن که بسیار وحشتناک است برای افراد شجاع و عاشق هیجان طراحی شده که گردشگران بالای ۱۴ سال می‌توانند آن را انتخاب کنند.

برنامه دوم که میزان ایجاد ترس و وحشت آن کمتر است، برای افراد زیر ۱۴ سال مناسب تر است. گردشگران می‌توانند با توجه به سن و علاقه خود یکی از این دو سانس را انتخاب کنند و لحظاتی به یاد ماندنی و هیجان انگیز را تجربه نمایند. البته افراد زیر ۱۴ سال نمی‌توانند در سانس و برنامه فول اکشن شرکت کنند.

تهیه بلیت

بلیط ورودی قلعه وحشت به نسبت سایر تفریحات جزیره کیش ارزان‌تر و مناسب‌تر می‌باشد، از این رو معمولا شلوغ است و گردشگران باید در صف‌های طولانی این مجموعه برای تهیه بلیت و ورود به قلعه منتظر بایستند. البته علاوه بر خرید بلیت به صورت حضوری، امکان رزرو بلیط آنلاین نیز فراهم شده است. می‌توانید بدون دردسر و هدر رفتن وقتتان بلیت قلعه وحشت کیش که به نام کلبه وحشت نیز شناخته می‌شود را رزرو و خریداری نمایید.

قلعه وحشت کیش

آدرس و ساعت کاری

قلعه وحشت در بلوار داریوش جزیره کیش و محوطه پشت هتل ارم قرار دارد و دسترسی به آن راحت است. این مجموعه جذاب و هیجان انگیز از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد فعال است و می‌توانید برای سپری کردن لحظاتی پرهیجان و تجربه‌ای خاطره انگیز به آن مراجعه کنید. مدت زمان شروع تا پایان بازی یا همان طی نمودن مسیر تونل قلعه وحشت جزیره کیش ۷ دقیقه است.

جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی نزدیک قلعه وحشت

از آنجایی که تایم حضور در کلبه وحشت کیش ۷ دقیقه است، می‌توانید با یک برنامه ریزی خوب پس از تجربه این تونل وحشتناک و هیجان انگیز، به سراغ سایر جاهای دیدنی نزدیک این مجموعه بروید. اکثر جاذبه‌های گردشگری و کلوپ‌های تفریحی در جزیره کیش واقع در ساحل شرقی برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کنند. با توجه به نزدیکی قلعه وحشت کیش به این مکان می‌توان یک روز هیجان‌انگیز را سپری کنید.

از مهمترین اماکن و جاذبه‌های جزیره کیش در اطراف قلعه وحشت می‌توان به پارک شهر، اسکله تفریحی، ساحل مرجانی کیش، مرکز خرید سارینا، بازار پردیس و … اشاره نمود. همچنین هتل‌های ارم و داریوش نیز به عنوان نزدیکترین هتل‌های کیش به این مجموعه محسوب می‌شوند.

۲.۴/۵ - (۳۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×