» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » کیش » ۱۵ از جاهای دیدنی کیش در بهار که نباید فراموش کنید!
جاهای دیدنی کیش در بهار
کیش

۱۵ از جاهای دیدنی کیش در بهار که نباید فراموش کنید!

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 7۰210

هیچکس به شما نمی‌گوید که جزیره کیش چنین جاهای دیدنی زیبایی هم دارد! بسیاری از مواقع وقتی عازم شهری هستیم، به اماکن دیدنی معروف آن اکتفا می‌کنیم و از باقی جاهای دیدنی آن غافل می‌مانیم. فراموش نکنید که همیشه، در گوشه و کنار یک شهر زیبا، مکانی یافت می‌شود که شهرت کمتری دارد و نباید آن را فراموش کرد. اگر عازم کیش هستید، در این مطلب ۱۵ مورد از بهترین جاهای دیدنی کیش در بهار را به شما معرفی می‌کنیم. مطمئنیم که اسم بعضی از جاهای دیدنی کیش را تا به حال نشنیده‌اید!

ساحل مرجانی کیش

دلتان می‌خواهد به دریایی بروید که مثل یک آکواریوم بتوانید زیبایی‌های زیر آب را از بالا ببینید؟ ساحل مرجانی کیش همینطور است! زیرا بخاطر تمیز و شفاف بودنش، می‌شود زیبایی‌های زیر آب را از بالا دید.

بازدیدکنندگان می‌گویند که در لا به لای تخته سنگ‌های ساحل حتی خرچنگ هم می‌بینید. مرجان‌های رنگی که در این ساحل هستند، هم صحنه آن را بسیار رویایی می‌کنند. به همین دلیل است که می‌گوییم دیدن این ساحل از بهترین تفریحات کیش در بهار است.

آدرس: میدان مرجان واقع در کیش

ساعت کاری: همه ساعته

قیمت بلیط: ورودی ندارد و از تفریحات رایگان کیش محسوب میشود!

ساحل مرجانی زیبای کیش

اسکله تفریحی کیش

نظرتان چیست که کمی هیجان به سفرتان بدهید؟ در اسکله تفریحی کیش می‌توانید بالون سواری کنید، دوچرخه سواری کنید و سوار بر قایق‌های کف شیشه‌ای بشوید. آیا دلتان هیجان شدیدتر و خاص‌تری را می‌خواهد؟ پس تفریحاتی مثل فلای بورد، اسکوتر دریایی، و جت اسکی در این اسکله منتظر شما هستند. این تفریحات کیش در بهار به بهترین خاطره عمرتان تبدیل خواهند شد!

آدرس: بلوار ثنایی واقع در شرق جزیره کیش؛ انتهای خیابان دریا

ساعت کاری: تمام ساعات

قیمت بلیط: تفریحات این اسکله از ۱۵۰،۰۰۰ تومان شروع می‌شوند تا بالای ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان.

اسکله تفریحی کیش و لذت دوچرخه سواری

ساحل مرد ماهیگیر

مگر می‌شود رایگان هم تفریح کرد؟ اگر به ساحل مرد ماهیگیر کیش بروید، بله! در این ساحل زیبا رایگان به پیک نیک بروید و از آلاچیق‌های دنج آن و بازی و طراحی روی شن‌ها لذت ببرید. مسافران می‌گویند که این ساحل بسیار تمیز و برای عکاسی هم بسیار عالی است! اما اگر می‌خواهید کمی پول خرج کنید، ورزش‌های آبی این ساحل مثل جت اسکی و قایق رانی را از دست ندهید.

آدرس: بلوار ساحل، ضلع شرقی جزیره

ساعت کاری: بدون محدودیت زمانی

قیمت بلیط: رایگان

تصویری از مجسمه ساحل مرد ماهیگیر

دره پرتغالی‌های کیش

آدم در سفر باید چیزهای جدید یاد بگیرد! پس بیایید با رفتن به دره پرتغالی‌های کیش علاوه بر تفریح، کمی تاریخ هم یاد بگیریم. تاریخچه این دره برمیگردد به زمانی که سربازان پرتغالی در آن سکونت داشتند. پس با بازدید از این دره که از جاهای دیدنی کیش در بهار است، به ۴۰۰ سال پیش سفر کنید!

آدرس: شمال جزیره کیش، خیابان کناره

ساعت کاری: همه ساعته

قیمت بلیط: رایگان

دره پرتغالی ها کیش

روستای باغو کیش

این روستا رنگ و بوی زندگی دارد! بیایید در سفرمان کمی از مدرنیته فاصله بگیریم و به دنیای پر آرامش روستای باغو کیش برویم. جایی که همه چیز صاف و ساده و خودمانی است! اگر به این روستا رفتید، حتماً تجربه طرح زنی با حنا را امتحان کنید. مسافران می‌گویند که طرح‌های حنایی که در این روستا برایتان می‌زنند خیلی زیبا است! بعلاوه، اهالی این روستا هم بسیار شاد و مهمان نواز هستند و حسابی از شما پذیرایی می‌کنند.

آدرس: خیابان جهان، میدان غروب، جاده باغو

ساعت کاری: تمام ساعات

قیمت بلیط: رایگان

روستای باغو کیش

باغ پرندگان کیش

دلتان می‌خواهد پرندگانی را ببینید که تا به حال اسمشان را هم نشنیده‌اید؟ وقتی به باغ پرندگان کیش می‌روید با خودتان می‌گویید مگر می‌شود پرنده اینقدر زیبا باشد! در این باغ پرنده‌های وحشی در قفس نگهداری می‌شوند؛ اما پرنده‌های اهلی آزاد هستند و اطراف شما پرواز می‌کنند. با دیدن این باغ که از بهترین تفریحات کیش در بهار است، تازه می‌فهمید که طبیعت و خلقت خدا چقدر شگرف است!

آدرس: محله طلوع، خیابان مرجان هفدهم

ساعت کاری: ساعت ۱۸ تا ۲۰ در بهار و تابستان، ساعت ۱۶ تا ۲۰ در پاییز و زمستان

قیمت بلیط: ۵۹۰ هزار تومان.

باغ پرندگان کیش

جزیره هندورابی کیش

نام دیگر این جزیره «جزیره آرامش» است و چقدر این نام برازنده آن است! جایی پر از آرامش و مناظر بکر. در این جزیره موبایل آنتن نمی‌دهد؛ اما این موضوع بر آرامش آن می‌افزاید. رفتن به جزیره هندورابی کیش مثل این است که دنیای مدرن را کنار بگذاریم و به دنیای آرامش سفر کنیم. جالب اینجاست که برای رفتن به این جزیره باید قایق سواری کنید. شناسنامه هم یادتان نرود!

آدرس: ۲۸ کیلومتری کیش

ساعت کاری: همه ساعته

قیمت بلیط: رایگان

جزیره هندورابی یا آرامش کیش

شهر زیر زمینی کاریز

شهر زیر زمینی کاریز شهری است که سقف دارد! آن هم نه هر سقفی؛ بلکه سقفی از مرجان‌های زیبای دریایی، صدف‌ها و فسیل‌های تاریخی! قدمت این شهر ۲۵۰۰ ساله است و مثل یک سفر به گذشته‌های دور می‌ماند!

آدرس: محل استادیوم کیش، خیابان میرمهنا

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۹:۳۰ شب

قیمت بلیط: ۱۹۰،۰۰۰ تومان.

شهر زیر زمینی کاریز

پارک ساحلی سیمرغ کیش

می‌خواهید به یک پیک نیک بی دردسر با خانواده بروید؟ فضای پارک ساحلی سیمرغ کیش هم زیباست و هم پر از امکانات رفاهی. از سرویس بهداشتی خوب گرفته تا آلاچیق‌های دنج، نیمکت و میز، و حتی باربیکیو! همه و همه در این پارک که از زیباترین جاهی دیدنی کیش است مهیاست. ناهارتان را در آلاچیق‌های دنج این پارک روی باربیکیو بپزید؛ و بعد از ظهر هم به دوچرخه سواری، پیاده روی و تفریحات آبی در این پارک بروید.

آدرس: ضلع جنوب شرقی در کیش

ساعات بازدید: نامحدود.

قیمت بلیط: رایگان

پارک ساحلی سیمرغ کیش

کشتی یونانی کیش

میخواهیم جایی پر از انرژی مثبت را به شما معرفی کنیم! پارک ساحلی کشتی یونانی کیش از آن دسته جاهای دیدنی کیش در شب است که حتما باید ببینید. در این ساحل، صحنه‌ای از غروب خورشید را میبینید که تا به حال ندیده‌اید. فضای آن بسیار رمانتیک است و اگر آدمی احساسی یا اهل عکاسی هستید، از این فضا بسیار لذت خواهید برد. به کشتی یونانی «عروس یونانی» هم می‌گویند و حتی اسمش هم رمانتیک است.

آدرس: خیابان غروب، نزدیک به پارک ساحلی غروب

ساعات کاری: نامحدود

قیمت بلیط: رایگان

کشتی یونانی کیش

شهر باستانی حریره

اینجا یک شهر افسانه ای است! می‌گویند در زمان‌های قدیم دختر زیبایی در این شهر بود که چشم‌هایش قادر بود کیلومترها آن طرف تر را ببیند. پادشاه از قدرت این دختر ترسید و دستور داد چشم‌های او را در بیاورند؛ و از آه او، این شهر با خاک یکسان شد. وقتی به کیش می‌روید، به شهر باستانی حریره کیش هم بروید و افسانه این دختر زیبا را به یاد بیاورید.

آدرس: بلوار المپیک، خیابان کرانه واقع در میدان حریره

ساعات بازدید: نامحدود

قیمت بلیط: رایگان

شهر باستانی حریره

درخت سبز کیش

بومیان کیش می‌گویند این درخت حاجت می‌دهد! درخت سبز کیش یک درخت ۵۰۰ ساله و بسیار عظیم است. مردم به این درخت پارچه می‌بندند تا حاجتشان را بگیرند. اگر شما هم به این مسائل اعتقاد دارید، سری به درخت سبز کیش بزنید. مردم می‌گویند این درخت خوش یمن است زیرا آرزوهای مردم به آن بسته است!

آدرس: میدان حریره، خیابان درخت سبز

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

درخت سبز کیش

دلفیناریوم کیش

وقت سفر به سرزمین دلفین هاست! وقتی وارد این مکان که از جاهای لاکچری کیش است، می‌شوید، انگار به سرزمین کارتون‌ها قدم گذاشته‌اید! زیرا در این مکان، دلفین‌ها می‌رقصند، بازی می‌کنند و حرکات نمایشی انجام می‌دهند. مطمئن باشید نمی‌توانید به این جای دیدنی کیش بروید اما لبخند روی لبتان نیاید.

آدرس: جنوب شرقی جزیره کیش

ساعات بازدید: ۱۶ الی ۲۰

قیمت بلیط: ۵۹۰،۰۰۰ تومان

دلفیناریوم کیش

کلبه هور کیش

مسافرانی که به ساحل کلبه هور کیش می‌روند، می‌گویند اینجا مثل بهشت است! هوایش عالی، فضایش پر از آرامش و آبش بسیار زلال و شفاف است. یکی از جذابیت‌های این مکان که از جاهای تفریحی کیش در بهار است، خرچنگ‌هایش هستند! از زیر سنگ‌ها خرچنگ‌های بامزه و زیبایی بیرون می‌آیند؛ اما نترسید، زیرا نزدیک به شما نمی‌شوند.

آدرس: میدان هور واقع در جاده جهان

ساعات بازدید: رایگان

قیمت بلیط: رایگان

هور کیش

تله کابین میکامال

می‌خواهید پرواز را تجربه کنید؟ تله کابین میکامال کیش از بهترین تله کابین های ایران است! جایی که در آن هیجان پرواز و لذت آزادی را تجربه می‌کنید. تصور کنید که در صندلی‌های راحت این تله کابین نشسته اید، به موسیقی دلنواز گوش می‌دهید و از فراز آسمان‌ها منظره دریا را می‌نگرید. چه حس و حالی بهتر از این؟

آدرس: بلوار فردوسی

ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۲ شب

قیمت بلیط: حدود ۲۰۰،۰۰۰ تومان.

تله کابین میکامال

رزرو هتل در کیش مناسب با بودجه شما: اقامتگاه راحت، سفری دلچسب!

اگر جای راحتی برای ماندن نداشته باشیم، این همه زیبایی دیگر لذتی ندارد! دیدن جاهای دیدنی کیش در بهار زمانی لذتبخش است که خیالمان از داشتن یک اقامتگاه خوب، راحت باشد؛ اقامتگاهی که بتوانیم شب‌ها بعد از دیدن مکان‌های دیدنی کیش، یک استراحت دلچسب در آن داشته باشیم.

ما اینجا هستیم تا با توجه به بودجه شما، یک اقامتگاه مناسب و راحت را برایتان رزرو کنیم. با جستجوی عبارت «هتل کیش» در سایت ما، همین حالا اقامتگاه مناسب بودجه‌تان را پیدا کنید؛ و با خاطر آسوده سفرتان را شروع کنید. کیش گردی در بهار با یک هتل درجه یک لذت بخش است.

رزرو تور کیش با قیمت ارزان: تنها نروید، با ما باشید!

تنها سفر کردن لذت چندانی ندارد. به خصوص وقتی که برای بار اول به کیش می‌روید، تمام وقتتان صرف پیدا کردن آدرس‌ها می‌شود. بعلاوه، رفتن به جاهای تفریحی کیش در بهار با تاکسی معمولاً هم سخت است. یعنی هم حسابی خسته‌تان می‌کند و هم این که هزینه‌های هنگفتی دارد!

بر طبق تجربه، برای سفر به کیش بهترین گزینه ثبت نام در یک تور خوب و خوش قیمت است. با رزرو تور کیش از سایت اقامت ۲۴ دیگر در سفرتان دغدغه پیدا کردن مسیر، تاکسی گرفتن‌های پر هزینه، رفت و بازگشت و… را نخواهید داشت؛ انرژی و اعصابتان هم برای این مسائل جزئی به هدر نمی‌رود و نهایت لذت را از سفرتان خواهید برد.

عبارت «تور کیش» را در سایت اقامت ۲۴ جستجو کنید تا چند پیشنهاد بسیار خوش قیمت را ببینید!

۳.۷/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×