بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» دانستنی‌های سفر » بهترین تله کابین های ایران | آدرس، شماره تلفن، قیمت بلیط و ساعت کاری
بهترین تله کابین ایران
دانستنی‌های سفر

بهترین تله کابین های ایران | آدرس، شماره تلفن، قیمت بلیط و ساعت کاری

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ 48۶4,278

تماشای زیبایی های طبیعت از ارتفاع بالا و لذت بردن از هیجانی بی نظیر را می توانید با بهترین تله کابین های ایران تجربه کنید. اما تله کابین چیست؟ تله کابین یک نوع بالابر است که در مناطق کوهستانی برای جابجایی افراد استفاده می شود. تله کابین از یک کابل فولادی طولانی و چندین ایستگاه و دکل تشکیل شده که کابین هایی را توسط موتور برقی به سمت بالا یا پایین به حرکت در می آورد. سوار شدن بر تله کابین و رفتن به قله کوه یکی از تفریحات هیجان انگیز و منحصربفرد است که علاقمندان زیادی دارد؛ از این رو در ایران نیز امکان تله کابین سواری در شهرهای مختلف فراهم شده است. اگر قصد آشنایی با بهترین تله کابین های ایران را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه اقامت ۲۴ باشید.

تله کابین توچال

اولین و طولانی ترین تله کابین ایران در پایتخت کشور قرار دارد. تله کابین توچال به عنوان بهترین تله کابین تهران طی سالهای ۱۳۵۳ الی ۱۳۵۷ توسط دو شرکت فرانسوی ساخته شد؛ و پس از انقلاب اسلامی نیز توسط مهندسان ایرانی تکمیل و توسعه آن ادامه پیدا کرد.

قدیمی ترین تله کابین ایران دارای سه خط اصلی و هفت ایستگاه است. طول ۳ خط تله کابین توچال که جزو بهترین تله کابین های ایران می باشد، ۷۵۰۰ متر است. ایستگاه اول این تله کابین در بام تهران با ارتفاع ۱۹۰۰ متر از سطح دریا واقع شده است. مسافران می توانند از طریق این ایستگاه تا ارتفاع ۳۶۸۰ متری در ایستگاه هفتم (ایستگاه آخر) صعود کنند.

اولین تله کابین ایران

در ایستگاه های تله کابین توچال تهران امکانات و خدمات رفاهی متنوعی در نظر گرفته شده است. کوهنوردان و علاقمندان به ورزش اسکی می توانند از رستوران، تفرجگاه و امکانات مختلف ایستگاه های دو و پنج بزرگترین تله کابین کشور بهره ببرند. همچنین در ایستگاه هفتم پیست اسکی و هتل توچال قرار دارند.

 آدرس: تهران، بزرگراه چمران، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ ، پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۷ الی ۱۵

شماره تماس: ۲۴۸۷۵۰۰۰-۰۲۱

قیمت بلیط: ایستگاه ۱ تا ۲ مبلغ ۳۵ هزار تومان، ایستگاه ۱ تا ۵ مبلغ ۶۵ هزار تومان و ایستگاه ۱ تا ۷ مبلغ ۹۵ هزار تومان

تله کابین لاهیجان

استان های شمالی کشور را می توان بهترین مکان برای تله کابین سواری در نظر گرفت. به خاطر موقعیت جغرافیایی و وجود کوه های مرتفع و طبیعت جنگلی بکر و بی نظیر، تله کابین های مختلفی در این منطقه از کشور وجود دارند. مدرن ترین تله کابین ایران که به عنوان یکی از بهترین تله کابین های شمال ایران نیز شهرت دارد، تله کابین احرار شهر لاهیجان است.

تله کابین احرار در مجموعه بام سبز لاهیجان واقع شده و چشم انداز شگفت انگیزی از بافت شهری، مزارع چای، جنگل و استخر معروف لاهیجان دارد. تله کابین لاهیجان که با نام تله کابین شیطان کوه نیز شناخته می شود، دارای دو ایستگاه بام سبز و قله تاج خروس است. طول مسیر این تله کابین که در لیست زیباترین تله کابین ایران قرار دارد ۱۵۰۰ متر بوده و از ۳۳ کابین شش نفره برخوردار می باشد.

تله کابین های ایران

امکانات و خدمات رفاهی متنوعی همچون رستوران، کافی شاپ، آلاچیق، استراحتگاه و … در ایستگاه آخر و دیگر بخش های مجموعه تله کابین بام سبز لاهیجان در نظر گرفته شده است.

آدرس: لاهیجان، میدان کاشف، خیابان طلای سبز

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۰

شماره تماس: ۳۳۳۲۸۶۵۳-۰۱۳

قیمت بلیط: بزرگسالان نفری ۵۰ هزار تومان و کودکان ۲ تا ۷ سال نفری ۲۵ هزار تومان

تله کابین رامسر

اگر به دنبال زیباترین تله کابین ایران هستید باید به شهر رامسر در استان مازندران بروید. مسیر تله کابین رامسر بسیار دیدنی و با مناظر و چشم اندازی حیرت انگیزی از جنگل و دریا می باشد. طول این مسیر ۲ کیلومتر بوده و مدت زمان طی نمودن آن ۱۲ دقیقه است.

طراحی و ساخت این تله کابین که به عنوان بزرگترین تله کابین ایران شناخته می شود، در سال ۱۳۸۷ توسط شرکت خارجی دوپل مایر انجام شد. تله کابین رامسر که در لیست تله کابین های شمال ایران جایگاه ویژه ای دارد، دارای دو ایستگاه است که گردشگران را از ایستگاه بام سبز به بالای کوه ایمیلی منتقل می کند. در مجموعه بام سبز و بهترین تله کابین شمال تفریحات و امکانات متنوع دیگری نیز برای رفاه حال بیشتر مسافران و گردشگران فراهم شده است.

تله کابین رامسر

آدرس: مازندران، کیلومتر ۵ جاده رامسر به رودسر

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۷

شماره تماس: ۵۵۰۵-۰۱۱

قیمت بلیط: ۸۵ هزار تومان

تله کابین نمک آبرود

اگر برایتان این سوال پیش آمده که بهترین تله کابین شمال کجاست و به دنبال بزرگترین تله کابین شمال هستید، باید به استان مازندران سفر کنید. در شهرک توریستی نمک آبرود مازندران و در میان کوه های جنگلی فوق العاده زیبا یکی دیگر از تله کابین های شمال کشور که به عنوان زیبا ترین تله کابین ایران نیز شناخته می شود، قرار دارد. تله کابین نمک آبرود که لقب امن ترین تله کابین ایران را نیز به دوش می کشد، به خاطر بازبینی روزانه، داشتن سیستم عیب یابی اتوماتیک و ژنراتور و موتور اضطراری از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

 تله کابین نمک آبرود چالوس بلندترین تله کابین ایران است، دارای دو خط می باشد که خط اول آن ۴۲ کابین چهار نفره دارد. این تله کابین مسیر ۲۱۰۰ متری تا بالای قله مدوبن را در مدت زمان کمتر از ۱۵ دقیقه طی می کند. خط دوم این تله کابین جذاب ۱۷۰۰ متر طول دارد و با ۳۵ کابین شش نفره گردشگران را به قله تماشایی دیو حمام می برد.

در ایستگاه های دوم هر دو خط تله کابین نمک آبرود که از معروف ترین تله کابین های ایران هستند، امکانات رفاهی باکیفیتی نظیر رستوران، کافی شاپ و … و همچنین جاذبه های طبیعی مانند غار، جنگل بکر و چشم انداز رویایی وجود دارد.

تله کابین نمک آبرود

 نمک آبرود نزدیکترین تله کابین به ساری است که فاصله ای ۱۸۰ کیلومتری با مرکز استان مازندران دارد. اگر قصد دارید در سفر مازندران علاوه بر بازدید از دیدنی های ساری، به سراغ تله کابین نمک آبرود نیز بروید، باید مسافتی در حدود ۳ ساعت و ۸ دقیقه را طی کنید.

از دیگر تله کابین های کشور که در نزدیکی ساری هستند می توان به تله کابین توچال در فاصله ۲۷۸.۹ کیلومتری (معادل ۴ ساعت و ۱۸ دقیقه)، تله کابین رامسر در فاصله ۲۵۸.۹ کیلومتری (معادل ۴ ساعت و ۳۵ دقیقه) و تله کابین حیران در فاصله ۶۶۱.۶ کیلومتری (معادل ۱۱ ساعت و ۲۹ دقیقه) اشاره کرد.

آدرس: چالوس، کیلومتر ۱۲ جاده چالوس-تنکابن

ساعت کاری تله کابین نمک آبرود: همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۲

شماره تماس: ۵۲۱۸۸۱۲۱-۰۱۱

قیمت بلیط: ۱۲۰ هزار تومان

تله کابین حیران

بزرگترین تله کابین ایران در غرب کشور در ۳۵ کیلومتری غرب آستارا و در گردنه های زیبای حیران واقع شده است. تله کابین حیران به عنوان یکی از بهترین تله کابین های شمال ایران شناخته می شود که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده است. طول این تله کابین شگفت انگیز ۱۵۰۰ متر بوده و مسیر آن در مدت زمان هشت دقیقه طی می شود.

تله کابین ایران جنگل فندقلو دارای ۳۳ کابین شش نفره است که در هر رفت و برگشت امکان جابجایی ۱۲۰ مسافر را دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه، با سوار شدن بر این تله کابین می توانید مناظر رویایی از جنگل های بکر منطقه آستارا و فندقلو نمین اردبیل را تماشا کنید و لذت ببرید.

این تله کابین جذاب در دهکده گردشگری حیران قرار دارد و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برای گردشگران در این مکان فراهم شده است. اگر قصد دارید تفریحی مهیج و خاطره انگیز را تجربه کنید، تله کابین حیران که در فهرست بزرگترین تله کابین ایران نیز جای دارد، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما محسوب می شود.

بهترین تله کابین غرب ایران

آدرس: ۳۵ کیلومتری غرب آستارا، مابین روستاهای حاجی امیر و ونه نیم، دهکده گردشگری حیران

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲

شماره تماس: ۴۴۸۱۶۹۲۳-۰۱۳

قیمت بلیط: کابین معمولی برای بزرگسالان نفری ۳۰ هزار تومان و برای کودکان نفری ۲۰ هزار تومان. کابین VIP نفری ۸۰ هزار تومان

تله کابین صفه

مجموعه تفریحی کوه صفه اصفهان یکی از مکان های تفریحی پرطرفدار در کشور محسوب می شود که یکی از بهترین تله کابین های ایران در آن واقع شده است. تله کابین صفه اصفهان دارای دو خط می باشد که طول مسیر اول ۱۸۵۰ متر و طول مسیر دوم ۸۰۰ متر است.

گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، می توانند علاوه بر بازدید از جاذبه های تاریخی بی نظیر این شهر، برای تجربه تفریحی به یادماندنی به سراغ تله کابین صفه که در لیست بهترین تلکابین ایران قرار دارد، بروند. این تله کابین تماشای مناظر چشم نوازی از کوهستان صفه و شهر زیبای اصفهان را به مسافران هدیه می دهد.

تله کابین اصفهان

آدرس: اصفهان، بزرگراه شهدای صفه، ضلع شرقی کوه صفه، بلوار تله‌کابین

ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ و جمعه از ساعت ۹ الی ۲۲

شماره تماس: ۳۶۷۵۹۰۱۱-۰۳۱

قیمت بلیط: خط یک دو طرفه ۵۲ هزار تومان، خط دو دو طرفه ۴۶ هزار تومان

تله کابین گنج نامه

در لیست بهترین تله کابین های ایران، می توان نام تله کابین گنج نامه همدان را نیز قرار داد. این تله کابین منحصربفرد در طی سال های ۱۳۸۰ الی ۱۳۸۷ توسط مهندسان آلمانی به بهره برداری رسید. داشتن سیستم دبل چک و احتمال سقوط صفر درصد، باعث شده این تله کابین به عنوان یکی از امن ترین تله کابین های کشور نیز شناخته شود.

تله کابین گنج نامه همدان به عنوان تنها تله کابین دارای فراز و فرود کشور مسیری ۳۴۰۰ متری (رفت و برگشت) دارد. این مسیر که از دهکده گردشگری گنج نامه تا منطقه میشان کوه الوند امتداد دارد، در مدت ۱۵ دقیقه طی می شود. گردشگرانی که برای استفاده از تله کابین به منطقه نمونه گردشگری گنج نامه می روند، می توانند از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این دهکده توریستی نیز بهره مند گردند.

امن ترین تله کابین ایران

آدرس: همدان، میدان عباس آباد، خیابان گنج نامه، ضلع شرقی میدان گنج نامه

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹

شماره تماس: ۵۸۲۱۱۶۴۶-۰۸۱

قیمت بلیط: ۵۵ هزار تومان

تله کابین عینالی

پرشیب ترین تله کابین ایران، تله کابین عینالی تبریز است. این تله کابین که در ارتفاعات شمالی تبریز و در دامنه کوه سرخاب واقع شده است یکی از جاذبه های اصلی تبریز محسوب می گردد. تله کابین عینالی دارای سه فاز بوده که فاز اول در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید اما دو فاز دیگر هنوز تکمیل نشده اند.

طول خط اول این تله کابین ۱۴۵۰ متر بوده و مسافران می توانند در طول مسیر چشم انداز بی نظیری از تبریز و کوه ها و طبیعت اطراف آن را تماشا کنند. در ایستگاه بالای کوه که در مجاورت بقعه عون بن علی واقع شده امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی برای رفاه حال بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است.

تله کابین عینالی

آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، مجموعه تفریحی کوه عینالی

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۰

شماره تماس: ۳۲۳۶۷۳۴۳-۰۴۱

قیمت بلیط: ۲۰ هزار تومان

تله کابین سیب لند

تله کابین سیب لند یکی از مرتفع ترین تله کابین های ایران است که در منطقه ای کوهستانی در جاده تهران – فیروزکوه قرار دارد. این تله کابین از تجهیزات مدرن و پیشرفته و کابین های VIP و CIP برخوردار است. ارتفاع بالای این تله کابین موجب شده با سوار شدن بر آن بتوانید چشم انداز بی نظیری از دماوند و مناطق اطراف مانند دریاچه سد نمرود را تماشا کنید.

مدت زمان طی مسیر ایستگاه اول تا دوم تله کابین ایران جاده فیروزکوه رفت و برگشت ۴۰ دقیقه است. ظرفیت کابین های معمولی این تله کابین ۸ نفر و ظرفیت کابین های VIPو CIP 4 نفر بوده و قابلیت پخش موسیقی و پذیرایی نیز دارند.

آدرس: کیلومتر ۹۵ جاده تهران-فیروزکوه، مجاور روستای امین آباد، منطقه نمونه گردشگری بین المللی سیب لند.

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۸

شماره تماس: ۰۹۰۱۷۴۴۴۴۸۳

قیمت بلیط: ۱۲۵ هزار تومان

تله کابین سیب لند فیروزکوه

تله کابین میکامال کیش

یکی دیگر از بهترین تله کابین های ایران در جزیره زیبای کیش قرار دارد. تله کابین میکامال که به عنوان یکی از هیجان انگیزترین تله کابین های ایران شناخته می شود، زیرا چشم انداز متفاوتی دارد. این تله کابین توسط شرکت سوئیسی BMF ساخته شده است و دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته روز دنیا می باشد.

طول مسیر تله کابین میکامال ۳ کیلومتر بوده که مرکز خرید میکامال را به اسکله تفریحی کیش متصل می کند. ارتفاع دکل های این تله کابین ۳۰ متر و مدت زمان طی مسیر آن ۱۸ دقیقه است. ایستگاه اول این تله کابین در طبقه چهارم مرکز خرید میکامال واقع شده است. ۲۰ کابین معمولی با ظرفیت ۸ نفر و دو کابین ویژه با ظرفیت ۴ نفر برای جابجایی گردشگران در نظر گرفته شده است.

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر، خیابان رودکی، مرکز خرید میکامال.

ساعت کار: همه روزه از ۸ صبح الی ۱۲ شب

شماره تماس: ۰۲۱۷۲۸۰۶۵۱۰

قیمت بلیط: ۱۳۴ هزار تومان

تله کابین میکامال جزیره کیش

تله کابین قزوین

تله کابین قزوین یکی دیگر از تله کابین های کشور است که در سال ۱۳۹۳ احداث شد و در فهرست بهترین تله کابین ایران جایگاه ویژه ای دارد. این تله کابین در منطقه نمونه گردشگری در رشته کوه های الموت و در ارتفاع ۲۷۵۰ کتری واقع شده است و با سوار شدن بر آن می توانید مناظر فوق العاده زیبا و چشم اندازهای بی نظیری را تماشا کنید.

تله کابین قزوین اولین مجموعه مجهز به کابین و سی یژ در کشور است. تله کابین و تله سیژ قزوین امکان جابجایی ورزشکاران رشته اسکی و گردشگران را به صورت همزمان دارد. طول مسیر این تله کابین ۱۴۵۰ متر است. صندلی های تله سی یژ ۴ نفره و کابین ها ۶ نفره هستند.

آدرس: ۱۵ کیلومتری جاده قزوین – رازمیان، ضلع شمال غربی راهدارخانه زرشک، منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک.

ساعت کار: روزهای جمعه، اعیاد و مناسبت ها از ساعت ۱۰ الی ۱۹

شماره تماس: ۰۲۸۳۳۳۲۲۲۹۷

تله کابین قزوین کاسپین

مقایسه تله کابین رامسر و نمک آبرود

تله کابین رامسر یا نمک آبرود؟ هر دو این تله کابین ها که در فهرست اسامی بهترین تله کابین های ایران قرار دارند، در استان مازندران قرار دارند و جزو بهترین تله کابین های شمال کشور محسوب می شوند. با اینکه هر دو تله کابین در منطقه ای کوهستانی و جنگلی احداث شده اند اما با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

طول مسیر تله کابین رامسر که دارای یک خط است ۲ کیلومتر می باشد. اما تله کابین نمک آبرود دارای دو خط با مسیرهای ۲۱۰۰ و ۱۷۰۰ متری است. ایستگاه آخر یا همان ایستگاه بالایی تله کابین رامسر در بخشی از کوهستان که دارای شیب زیاد و فضای کم بوده قرار گرفته است. بنابراین فضای محدودی برای گشت و گذار با تعداد پله های بسیار زیاد دارد.

اما منطقه در نظر گرفته شده برای استراحت و تماشا و لذت بردن از طبیعت در ایستگاه آخر تله کابین نمک آبرود وسیع تر است. با اینکه در هر دو منطقه می توانید از آلاچیق ها و رستوران ها و استراحتگاه های مختلف بهره ببرید اما از این نظر تله کابین نمک آبرود مناسب تر است.

از نظر زیبایی منطقه می توان گفت هر کدام از این تله کابین ها زیبایی خاص خود را دارند. با سوار شدن بر هر کدام از تله کابین های رامسر و نمک آبرود می توانید به فراز کوه های جنگلی سرسبز بروید و مناظر و چشم اندازهای خیره کننده ای را ببینید. اما یک تفاوت در مسیر این دو تله کابین وجود دارد.

مورد آخر در تفاوت تله کابین رامسر و نمک آبرود این است که ایستگاه اول تله کابین رامسر در نزدیکی ساحل قرار گرفته و شما با سوار شدن بر آن می توانید از نزدیکی ساحل حرکت کنید و از عرض جاده عبور کرده و در نهایت به ارتفاعات برسید. اما ایستگاه تله کابین نمک آبرود در دامنه کوه واقع شده است و مسیر آن مانند رامسر از مجاورت دریا و جاده شروع نمی شود.

سخن پایانی

بهترین تله کابین های ایران جزو اصلی ترین تفریحات کشور محسوب می شوند که هر کدام نقش اساسی در جذب گردشگر در منطقه خود ایفا می کنند. وجود این تله کابین ها به خاطر شرایط جغرافیایی ویژه کشور و کوهستان ها و طبیعت منحصربفرد است. امیدواریم با رونق و توسعه صنعت گردشگری شاهد ساخت تله کابین های بیشتری در نقاط مختلف ایران زیبا باشیم.

سؤالات متداول

بزرگترین تله کابین ایران کجاست؟

بزرگترین تله کابین ایران، تله کابین های بام سبز رامسر و تله کابین حیران هستند. حیران بزرگ ترین تله کابین ایران در غرب کشور نیز لقب دارد.

طولانی ترین تله کابین ایران چه نام دارد؟

تله کابین توچال طولانی ترین تله کابین ایران با ۷۵۰۰ متر طول است.

زیباترین تله کابین های ایران کدامند؟

تله کابین های رامسر و احرار لاهیجان زیباترین تله کابین های ایران هستند.

مرتفع ترین تله کابین ایران چه نام دارد؟

تله کابین نمک آبرود مرتفع ترین تله کابین ایران است که در سال ۱۳۷۲ احداث گردید.

تله کابین رامسر بهتره یا نمک آبرود؟

تله کابین نمک آبرود بهتره یا رامسر؟ انتخاب بین این دو تا حد زیادی به شما بستگی دارد. از نظر زیبایی هر دو لذت بخش هستند. فضای استراحت در ایستگاه آخر تله کابین رامسر بزرگتر است. ضمنا ایستگاه اول تله کابین رامسر از کنار ساحل شروع می شود اما نمک آبرود در دامنه کوه است. از طرفی تله کابین رامسر پله زیادی دارد.

مدرن ترین تله کابین ایران چه نام دارد؟

تله کابین احرار مدرن ترین تله کابین ایران شناخته شده است.

قدیمی ترین تله کابین ایران کدام است؟

تله کابین توچال قدیمی ترین تله کابین ایران است.

تله کابین های شمال ایران چند عدد هستند و کدامند؟

بام سبز رامسر، نمک آبرود، حیران و احرار گیلان جزو بهترین تله کابین های شمال ایران هستند.

کدام شهرها تله کابین دارند؟

شهرهایی که تله کابین دارند عبارتند از توچال تهران، بام سبز رامسر، نمک آبرود، صفه اصفهان، میکامال کیش، احرار لاهیجان در گیلان، گنج نامه همدان، قزوین، حیران آستارا، چالیدره مشهد و سیب لند فیروزکوه.

نزدیک ترین تله کابین به ساری کدام است؟

تله کابین نمک آبرود با ۳ ساعت و ۸ دقیقه یا ۱۸۰ کیلومتر نزدیکترین تله کابین باشد.

کجای تهران تله کابین دارد؟

بزرگراه چمران، انتهای خیابان ولنجک در بام تهران، تله کابین توچال قرار دارد که باید کوله مخصوص با تجهیزات کامل همراه داشته باشید.

نزدیکترین تله کابین به اطراف تهران و دماوند کدام است؟

تله کابین امین آباد فیروزکوه به اطراف تهران و دماوند نزدیکتر است.

۴.۵/۵ - (۲۰۶ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۶

  1. سارا حشمتی

    سلام من تله کابین رامسر – نمک آبرود – توچال – لاهیجان – حیران رو استفاده کردم از همه بهتر تله کابین رامسر هست بالای تله کابین هم رستوران ایل میلی رامسر .و هتل بام سبز خیلی عالی بودند.
    توچال هم در زمستان زیبایی خاصی دارد و برای برف بازی یکروزه خیلی مناسب هست.
    اگر چالوس باشید هم تله کابین نمک آبرود هم فضای پایین برای تفریح خوبه هم بالای تله کابین زیباست و رستوران هم دارد.
    لاهیجان پایین تله کابین یه شهربازی کوچک دارد بالای تله کابین لا به لای مزرعه چای میتونید قدم بزنید فضای کوچکی دارد ولی بسیار زیبا هست بوته های چای زیادی هست که از لابه لای اونها میشه رد شده مغازه هم داره برای چای و تنقلات و یه موزه کوچک از حیوانات تاکسی درمی شده .

    • علیرضا قانع

      سلام مرسی ازتون که این اطلاعات ارزشمند رو به ما دادید

  2. تارارستملن

    سلام،من از تله کابین سیب لند دیدن کردم و بسیار زیبا و شگفت انگیز بود و همچنین فضای مناسبی برای تفریح گروهی و خانوادگی هست.

    • علیرضا قانع

      ممنون از اینکه تجربیات خودتون رو به اشتراک گذاشتین.

  3. س

    و نزدیکترین به اطراف تهران و دماوند، تله کابین امین آباد فیروزکوه

    • علیرضا قانع

      ممنون از اطلاعاتی که در اختیار ما گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×