» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » کیش » لیست تفریحات کیش | پکیج تفریحات کیش با تخفیف اقامت ۲۴
تفریحات کیش
کیش

لیست تفریحات کیش | پکیج تفریحات کیش با تخفیف اقامت ۲۴

۱۲ دی ۱۴۰۱ 68۴5,370

بدون شک سفر به جزیره کیش، از بهترین برنامه هایی است که برای تعطیلات و گذراندن اوقات فراغت می توان در نظر گرفت. چرا که تفریحات کیش به گونه ای در نظر گرفته شده تا تمامی افراد با هر سنی بتوانند بهترین خاطرات را برای خود بسازند. سفر به کیش زمانی جذاب تر می شود که بدانید سامانه اقامت ۲۴ یک هدیه ویژه برای افرادی که محل اقامت خود را از طریق این سامانه رزرو کرده اند، در نظر گرفته است. در واقع شما با رزرو هتل کیش از طریق اقامت ۲۴ می توانید پکیج تفریحات کیش را با مجموع ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تخفیف دریافت کنید.

تخفیف تفریحات کیش

 

لیست تفریحات کیش

در ادامه به بررسی تفریحات کیش با تخفیف می پردازیم. در ضمن لازم است بدانید که کیفیت تفریحات کیش با تخفیف هیچ تفاوتی با کیفیت و امکانات این تفریحات بدون تخفیف ندارد. در ادامه تفریحات مختلف را همراه با عکس تفریحات کیش آورده ایم .

پاراسل در کلوپ ۴ و ۵ ستاره 

اگر به پرواز علاقه دارید، حتما پاراسل در کیش را امتحان کنید. برای آنکه به درک درستی از این تفریح برسید باید بگوییم که ابتدا یک جلیقه نجات پوشیده و سپس به یک چتر بزرگ به وسیله کمربندهای مخصوص بسته می شوید. این چتر با طناب به یک قایق تندرو متصل است. زمانی که قایق شروع به حرکت می کند شما کم کم به پرواز در می آیید و می توانید کیش و دریای خلیج فارس را از بالا تماشا کنید.

جالب است بدانید که اگر شرایط مناسب باشد با پاراسل می توانید تا ارتفاع ۵۰۰ متر بالا رفته و خاطره ای خاص برای خود رقم بزنید. در سفر به جزیره کیش حتما به شما پیشنهاد می کنیم پاراسل را که یکی از گرانترین تفریحات کیش است امتحان کنید. البته به وسیله ی اقامت ۲۴ می توانید از تخفیفات خوبی برای تفریحات گوناگون بهره مند شوید و اینگونه در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.  برای پاراسل می توانید به ساحل اسکله تفریحی، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل دامون کیش و کلوپ مارینا کیش مراجعه کنید.

قوانین و نکاتی که در رابطه با پاراسل باید بدانید عبارتند از:

  • پاراسل را می توان یک نفره، دو نفره  یا سه نفره استفاده کرد.
  • حداکثر وزن برای پاراسل سواری، ۱۸۰ کیلوگرم است.
  • حداکثر ۱ ساعت از شروع تا برگشت به کلوپ زمان می برد.
  • استفاده از پاراسل برای خانم های باردار، بیماران قلبی و افرادی که بیماری های خاص دارند؛ ممنوع است.
  • پاراسل برای کودکان به صورت تک نفره ممنوع است.

پاراسل | تفریحات کیش

غواصی در کلوپ ۴ و ۵ ستاره 

برای چند دقیقه هم که شده زندگی آبزیان را با غواصی، از نزدیک مشاهده کنید. غواصی که در لیست تفریحات کیش قرار دارد بدون شک می تواند یکی از بهترین تجربیات شما در سفر به کیش باشد. لازم است بدانید که با تخفیف هایی که از اقامت ۲۴ دریافت می کنید دیگر نیازی نیست درباره هزینه ی بلیط ها نگران باشید. چرا که اینگونه قیمت تفریحات کیش تا حدی کاهش پیدا می کند. بنابراین با خاطری آسوده در کیش به تفریح بپردازید. اگر تجربه ی غواصی ندارید اصلا جای نگرانی نیست. چرا که در تمام مراحل مربی همراه شما خواهد بود و قبل از هر چیز، تمام نکات و آموزش های لازم به شما داده می شود. 

در کیش کلوپ های مختلف ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره وجود دارند که امکان غواصی در آن ها برای گردشگران فراهم شده است. این کلوپ ها عبارتند از: مرکز غواصی کیش، مرکز غواصی مارینا، مرکز غواصی تراول دایوینگ، مرکز غواصی آکواریوس، مرکز غواصی سی من ، مرکز غواصی ناتیلوس، مرکز غواصی دایورزدان و مجتمع دنیای زیر آب.

قوانین و نکات مهم غواصی: 

  • حداقل سن ۱۰ سال می باشد.
  • مدت زمان غواصی حدود ۱۵ دقیقه است.
  • تجهیزات لازم در کلوپ به گردشگران ارائه می شود. اما لباس اضافه، حوله و … همراه خود داشته باشید.
  • پوشش آقایان می تواند تی شرت و شلوارک و پوشش بانوان می تواند لگ، تونیک یا مایو اسلامی باشد.
  • مربی خانم با بانوان و مربی مرد همراه آقایان فرستاده می شود.
  • یک عکاس نیز شما را همراهی می کند و در صورت علاقه می توانید عکس ها را خریداری کنید.

غواصی vip  : شنا و غواصی با دلفین ها  

در غواصی vip که یکی از تفریحات لاکچری کیش است، شما می توانید همراه با همسر و خانواده خود به غواصی بپردازید. لازم است بدانید که زمان کل غواصی حدود ۴۵ دقیقه است که حدود ۲۰ دقیقه مربوط به آموزش می شود و تفریبا ۱۵ دقیقه به خود غواصی اختصاص داده می شود. هزینه ی غواصی وی آی پی از غواصی معمولی بیشتر است و شما می توانید در کلوپ های ۵ ستاره به غواصی بپردازید و ماهی ها را از نزدیک تماشا کنید.

غواصی | رزرو تفریحات کیش

فلای بورد در کلوپ ۴ و ۵ ستاره 

فلای بورد یکی دیگر از هیجان انگیزترین ورزش های آبی در پکیج تفریحات کیش است که در سفر خود حتما باید امتحان کنید. حتی اگر با اسم این تفریح آبی آشنا نباشید بدون شک عکس یا کلیپ هایی از آن را دیده اید. به کمک فلای بورد می توانید تا ارتفاع ۱۲ متر روی سطح آب به پرواز درآیید. در واقع به وسیله ی لوله هایی که به جت اسکی متصل شده است، فشار آب به پایه ای که شما روی آن ایستاده اید، وارد می شود و شما به پرواز در می آیید.

این ورزش پرطرفدار برای افراد زیر ۱۸ سال و افرادی که بیماری خاصی دارند؛ ممنوع است. چرا که هیجان بسیار زیادی دارد. شما می توانید فلای بورد را در کلوپ های ۴ و ۵ ستاره کیش امتحان و لذت سفر خود را دو چندان کنید و آدرنالین خون خود را به حداکثر برسانید. بدون شک هیجان و لذت این تفریح آبی از خاطرتان پاک نخواهد شد. کلوپ های ۵ ستاره آتلانتیس و مرکز غواصی کیش، کلوپ ۴ ستاره شایان و کلوپ ۳ ستاره آکواریوس دارای فلای بورد می باشند.

فلای بورد | تفریحات کیش

اسکوتر زیر دریایی 

اگر تا به حال زیر دریایی از نزدیک ندیده اید. با سفر به کیش می توانید سوار یک نمونه ی کوچک از زیر دریایی ها شوید. اسکوتر زیر دریایی یکی از بهترین تفریحات لاکچری کیش است که جذابیت خاصی دارد. اگر به دنیای زیر آب علاقه دارید و می خواهید ماهی های مختلف را از نزدیک تماشا کنید؛ حتما این تفریح را انتخاب نمایید.

در واقع اسکوتر دریایی، مانند یک موتور است که در زیر دریا حرکت می کند. فرض کنید روی موتور نشسته اید و یک کلاه که مخزن اکسیژن می باشد، بر سر دارید. سپس به گشت و گذار در اعماق دریا می پردازید. تنفس شما در زیر دریا کاملا طبیعی است، اما دست های شما آزاد بوده و می توانید ماهی ها را لمس کنید. در ضمن تمامی آموزش ها و نکات لازم به شما گفته می شود. شما می توانید اسکوتر زیردریایی را در کلوپ دریایی مارینا کیش، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، اسکله تفریحی کیش، مجتمع دریایی زیرآب و مرکز غواصی ‌تراول دایوینگ امتحان کنید.

برخی از شرایط و قوانین استفاده از اسکوتر زیر دریایی:

افرادی که کمتر از ۸ سال سن دارند یا قد آن ها از ۱۳۰ سانتی متر کمتر است نمی توانند از اسکوتر استفاده کنند. در ضمن خانم های باردار، افرادی که بیماری های خاص دارند، افرادی که فشار خون بالا یا پایین دارند، افرادی که به تازگی عمل جراحی داشته یا بیماری های قلبی دارند نیز نمی توانند از اسکوتر استفاده کنند.

اسکوتر زیردریایی| یکی از تفریحات کیش

اسکوتر برقی موتور شارژی 

یکی دیگر از تفریحات کیش با تخفیف که با رزرو هتل از اقامت ۲۴ می توانید از آن استفاده کنید؛ اسکوتر برقی و موتور شارژی می باشد. نحوه کار این موتورها بسیار ساده است و اگر کاملا شارژ شده باشند می توانید بیشتر از ۱ ساعت با آن ها در کیش به گشت و گذار بپردازید. برای اجاره اسکوترهای برقی می توانید به اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان مراجعه کنید. لازم است بدانید که اسکوتر و موتورهای شارژی را باید به همان ایستگاهی که از آن ها اسکوتر اجاره کردید؛ تحویل دهید. 

قوانین و نکات لازمی که باید برای اجاره اسکوتر برقی بدانید عبارتند از: 

  • همراه داشتن کارت شناسایی معتبر
  • حداقل ۱۵ سال سن
  • این وسایل فقط باید در جاده مخصوص دوچرخه مورد استفاده قرار گیرد و نمی توان با آن ها به مسیر خودروها رفت.
  • در صورت خسارت، باید هزینه را بپردازید.
  • ایستگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال سلامتی افراد نمی پذیرد.
  • بانوان نیز می توانند از اسکوتر برقی استفاده کنند.

اسکوتر برقی

کشتی دریایی با شام 

گشت و گذار با کشتی دریایی در جزیره کیش از جمله تفریحات کیش با قیمت بالا است. البته با تخفیفی که از اقامت ۲۴ می گیرید، هزینه ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. در هر حال سفر با کشتی، هنگامی که به موسیقی مورد علاقه خود گوش می دهید و نسیم دریا صورتتان را نوازش می کند، فراموش نشدنی است. در کشتی های تفریحی کیش اغلب برنامه های شاد همراه با موسیقی زنده اجرا می شود و شما می توانید وعده ی ناهار و شام خود را در این کشتی ها بگذرانید. در واقع کشتی های تفریحی کیش از جمله بهترین تفریحات کیش در شب به حساب می آیند. در سفر خود حتما به گشت و گذار با کشتی تفریحی بپردازید.

کشتی دریایی کیش با شام

پارک آبی کیش ( اوشن ) 

پارک آبی اوشن یکی از گرانترین تفریحات کیش است که توانسته لقب اولین پارک موضوعی ایران و اولین پارک آبی روباز ایران برای بانوان را از آن خود کند. این پارک هیجان انگیز در سال ۱۳۹۵ با مساحت ۵.۵ هکتار شروع به کار کرد و توانسته توجه زیادی از گردشگران را به خود جلب کند. سرسره های این مجموعه را می توان در سه دسته راید آرام، راید هولناک و راید تند دسته بندی کرد. جالب است بدانید که در اوشن پارک کیش، بازی های مختلفی همچون اسکیپ روم نیز وجود دارد که می توانید در گروه های چند نفره به کشف معماها بپردازید. 

در ضمن این پارک در منطقه پرواز ممنوع قرار گرفته و اطراف آن هیچ ساختمان و سازه بلندی وجود ندارد تا از محیط اطراف به داخل پارک، دید وجود نداشته باشد تا بانوان نیز بتوانند با خیال راحت به تفریح بپردازند. 

پارک اوشن کیش| پکیج تفریحات کیش

پارک ژوراسیک 

یکی از جدیدترین و جالب ترین تفریحات کیش برای کودکان، پارک ژوراسیک است. با رزرو هتل از اقامت ۲۴ می توانید بلیط این پارک را با تخفیف خریداری نمایید. جالب است بدانید که پارک ژوراسیک کیش بزرگترین پارک ژوراسیک سرپوشیده در خاورمیانه است. این پارک در واقع بخشی از تم پارک سنتر کیش می باشد که از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. 

همان طور که از نام این پارک معلوم است، تم کلی آن بر اساس دوران ژوراسیک می باشد و اطلاعات خوبی درباره زمین شناسی به کودکان می دهد. همچنین مجسمه های مختلفی از دایناسورها در این ناحیه وجود دارد که جذابیت زیادی برای کودکان و بزرگسالان دارد. شما می توانید از ساعت ۱۱ الی ۱۹ برای بازدید از پارک اقدام کنید.

پارک ژوراسیک کیش

پارک برفی پنگوئن در تفریحات کیش

تنها مجموعه برفی در کیش، پارک پنگوئن می باشد که یکی از بهترین تفریحات کیش به حساب می آید. این پارک ۷ بخش هیجان انگیز دارد و شما می توانید در آن به برف بازی، سورتمه سواری، تیوب سواری، اسکی و اسنوبرد بپردازید. شما در این پارک که یکی از تفریحات کیش در شب نیز به حساب می آید؛ می توانید بعد از برف بازی، برای نوشیدن قهوه یا صرف یک وعده غذایی به کافی شاپ و رستوران مجموعه رفته و هر آنچه دوست دارید سفارش دهید. 

قوانین و نکات لازمی که برای رفتن به پارک برفی پنگوئن کیش باید در نظر بگیرید عبارتند از: 

  • ورود افراد زیر ۲ سال ممنوع است.
  • مدت زمان استفاده از پارک ۳ ساعت می باشد.
  • قبل از ورود به شما لباس های مخصوص داده می شود.
  • امکان استفاده از لباس های شخصی نیز وجود دارد.
  • ساعات کاری مجموعه از ۱۳ الی ۱۶ و از ۲۰ الی ۲۳ می باشد.
  • این پارک امکانات زیادی همچون کولاک مصنوعی، صخره نوردی، مراکز خرید، رستوران، فست فود و … دارد.
  • آدرس پارک پنگوئن: میدان سنایی، بلوار موج، روبروی هتل ویدا

پارک پنگوئن | پکیج تفریحات کیش

ماساژ 

یکی از بهترین راه های رفع خستگی و گرفتگی بدن، ماساژ است. امروزه ماساژهای مختلفی به وسیله ی ماسورهای مجرب در کیش انجام می شود که در کنار سایر تفریحات کیش، می تواند بسیار لذت بخش باشد و تمام گرفتگی ها و خستگی ها را از شما دور سازد. مراکز و سالن های زیادی در کیش وجود دارد که به طور همزمان برای خانم ها و آقایان خدمات ارائه می دهند. انواع مختلف ماساژها عبارتند از: ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ رویال تایلندی، ماساژ روغن کلاسیک، ماساژ پا، ماساژ اورینتال، ماساژ حوله داغ با روغن های معطر گیاهی و…

به عنوان مثال شما می توانید ماساژ و حمام ترکی هتل کوروش و هتل ویدا، ماساژ کلینیک تخصصی کیش، ماساژ لیلیوم، ماساژ کیش آیلند و … را امتحان کنید.

ماساژ در جزیره | تفریحات کیش

کنسرت

به دلیل اینکه کیش یکی از قطب های گردشگری ایران به حساب می آید؛ کنسرت های زیادی در این جزیره برگزار می شود. در واقع برخی از افراد به خاطر شرکت در کنسرت ها نیز برای سفر به کیش مشتاق تر می شوند. بنابراین کنسرت ها نیز در لیست تفریحات کیش قرار می گیرند. جالب است بدانید که انواع کنسرت ها همچون کنسرت های پاپ و کنسرت های خنده دار هر ساله در کیش برگزار می شوند و طرفداران زیادی دارند. هزینه ی تهیه بلیط کنسرت نسبت به سایر هزینه تفریحات کیش معقول است و یک گزینه خوب برای ثبت خاطره می باشد. در سفر خود به کیش پیشنهاد می کنیم تا جای ممکن هر چه زودتر به رزرو تفریحات کیش بپردازید تا هنگام ازدحام جمعیت برای رفتن به کنسرت یا سایر جاذبه ها، به مشکل برخورد نکنید.

مکان های مختلفی همچون سالن تالار شهر، سالن تالار مجلل پرشین، سالن کنسرت مجموعه آوای خلیج فارس و سالن کنسرت هال مریم کیش در این جزیره وجود دارد و برای برگزاری کنسرت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کنسرت کیش

بانجی جامپینگ

یکی دیگر از تفریحات کیش برای علاقمندان به ارتفاع و سقوط آزاد، بانجی جامپینگ است. بانجی جامپینگ دارای دو سکوی ۴۰ متری و ۶۰ متری است. افرادی که تجربه ی قبلی ندارند باید از سکوی ۴۰ متری استفاده کنند. در واقع هر فردی جرات نمی کند سراغ این تفریح پرهیجان برود. در این ورزش یک طناب فنردار به شما وصل شده، سپس به سمت زمین سقوط آزاد می کنید. این وسیله از لحاظ ایمنی بسیار مناسب بوده و جای نگرانی نیست. بانجی جامپینگ کیش در مرکز جزیره یعنی میدان المپیک واقع شده است و به راحتی می توانید خود را به آنجا برسانید.

قوانین و نکات لازم بانجی جامپینگ

  • وزن مناسب برای سکوی ۴۰ متری: ۳۵ الی ۱۳۰ کیلوگرم
  • وزن مناسب برای سکوی ۶۰ متری: ۶۰ الی ۱۱۵ کیلوگرم 
  • افراد بین ۸ الی ۸۰ سال می توانند بانجی جامپینگ را امتحان کنند.
  • افرادی که زیر ۱۸ سال هستند حتما باید با والدین حضور داشته باشند.

بانجی جامپینگ | بهترین تفریحات کیش

جایروکوپتر 

اگر عاشق پرواز هستید و دوست دارید جزیره کیش را از بالا تماشا کنید؛ جایروکوپتر بهترین تفریح برای شما خواهد بود. جایروکوپتر در واقع ترکیبی از هواپیما و هلی کوپتر است و از جمله گرانترین تفریحات کیش به حساب می آید. فقط دو نفر می توانند سوار این وسیله شوند که یکی از آن ها خلبان خواهد بود. از لحاظ ایمنی اصلا جای نگرانی نیست چرا که جایروکوپتر هر بار قبل از پرواز بررسی می شود تا مشکلی به وجود نیاید. برای اینکه بتوانید سوار جایروکوپتر شوید باید به بلوار میر مهنا، میدان ملل، باند گلایدر کیش بروید.

قوانین و نکات لازم استفاده از جایروکوپتر

  • افراد زیر ۱۰ سال نمی توانند سوار جایروکوپتر شوند.
  • حداکثر وزن ۱۱۰ کیلوگرم است.
  • کل مدت پرواز ۱۰ دقیقه می باشد.
  • قابل استفاده برای بانوان و آقایان
  • ساعت کاری از ۱۰ صبح الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۷ می باشد.
  • ارتفاع پرواز جایروکوپتر حدود ۹۰ الی ۱۰۰ متر از سطح زمین است.
  • سرعت جایروکوپتر حداقل ۲۰ و حداکثر ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می باشد.
  • در طی پرواز از شما فیلم و عکس گرفته می شود و روی یک سی دی به شما تحویل می دهند.

جایروکوپتر | تفریحات کیش

قلعه وحشت  

اگر هیجان  را دوست دارید حتما قلعه وحشت کیش را امتحان کنید. قلعه وحشت که در لیست تفریحات کیش قرار دارد نسبت به بسیاری از تفریحات، از هزینه ی خوبی برخوردار است. شما سه حالت مختلف پیش روی خود دارید و متناسب با روحیات خود باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. در حالت فول شما نهایت ترس و اضطراب را تجربه می کنید اما حالت دوم متوسط بوده و ترس و اضطراب کمتری دارد. یک حالت نیز برای افراد زیر ۱۴ سال و متناسب با سن آن ها در نظر گرفته شده است.

با قدم گذاشتن در قلعه وحشت باید آمادگی هر اتفاقی را داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است فردی را با اره برقی ببینید که به دنبال شما می آید و در مسیری قدم می زنید که تار عنکبوت بسته است. برای آن که بتوانید یک حس ترس متفاوت را تجربه کنید باید خود را به بلوار داریوش، محوطه پشت هتل ارم برسانید.

قوانین و شرایط قلعه وحشت کیش

  • اگر دچار بیماری قلبی، فشار خون و … هستید، نباید وارد قلعه شوید.
  • کودکان زیر ۱۴ سال می توانند فقط در حالت کم اکشن وارد قلعه شوند.
  • ساعت کاری از ۱۸ الی ۲ بامداد است.
  • افراد به مدت ۷ دقیقه در تونل وحشت قرار دارند.
  • اگر ترس از تاریکی دارید نباید وارد تونل شوید.
  • با تهیه بلیط از قبل دیگر لازم نیست در صف طولانی منتظر بمانید.

قلعه وحشت | رزرو تفریحات کیش

جنگ پازل شو 

یکی از تفریحات به یاد ماندنی کیش، جنگ های شبانه آن است. در طی سالیان اخیر این جنگ ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. از بین آن ها، جنگ پازل شو شهرت خوبی پیدا کرده است و سال ها است در این زمینه فعالیت می کند. شما در جنگ پازل شو می توانید اوقات شادی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. 

در ضمن این جنگ فقط شامل استندآپ نشده و برنامه های جذاب دیگری همچون کنسرت موسیقی، تقلید صدا، هیب هاب دنس، سیلور من و … نیز دارد. بسیاری از افراد جنگ پازل شو را به نام جنگ اکبر اقبالی نیز می شناسند چرا که این هنرمند در این جنگ هنرنمایی می کند. شما با رزرو بلیط از اقامت ۲۴ می توانید ۱ بلیط رایگان روی هر اتاق دریافت کنید و خاطره ای به یاد ماندنی بسازید. برای شرکت در این جنگ شبانه کافی است خود را به سالن کنسرت هال پارک دلفین برسانید و بلیط تهیه کنید.

قوانین و ویژگی های جنگ پازل شو:

  • مدت زمان جنگ ۳ ساعت است.
  • جنگ از ساعت ۲۴ الی ۳ بامداد می باشد.
  • ورود کودکان زیر ۴ سال رایگان است.
  • فیلمبرداری و عکسبرداری ممنوع است.
  • ورود خوراکی های صدا دار همچون چیپس ممنوع می باشد.

جنگ پازل شو | پکیج تفریحات کیش

شاتل در کلوپ ۴ و ۵ ستاره 

شاتل سواری را می توان یکی از تفریحات کیش با قیمت مناسب حساب کرد. شاتل سواری یکی از بهترین تفریحات برای جمع های دوستانه و خانوادگی است چرا که این تفریح به صورت گروهی امکان پذیر است. یعنی باید ۲ نفر یا بیشتر سوار یک تیوپ بادی بزرگ شوند. این تیوپ به وسیله ی یک قایق تندرو روی آب کشیده می شود. هیجان این بازی بالا بوده و بسیار سرگرم کننده است. 

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که احتمال آن که سرنشینان خیس شوند یا درون آب بیفتند بسیار زیاد است. البته جای نگرانی نیست چرا که همه افراد باید جلیقه نجات بپوشند. حداقل سن برای شاتل سواری ۱۰ سال می باشد. در ضمن شما می توانید در سواحل کیش یا در کلوپ های ۴ ستاره و ۵ ستاره کیش به شاتل سواری بپردازید.

شاتل سواری | تفریحات کیش

شناور آکواریوم : گشت با قایق کف شیشه

اگر به غواصی یا اسکوتر زیردریایی علاقه ندارید، می توانید کشتی آکواریوم را امتحان کنید. کشتی آکواریوم که یکی از بهترین تفریحات کیش در پاییز است، دارای کف و پنجره های شیشه ای می باشد. اینگونه شما می توانید در حالی که در کشتی راحت نشسته اید و به موسیقی گوش می دهید، ماهی ها و زندگی آن ها را از نزدیک تماشا کنید و با دنیای زیر آب آشنا شوید.

با این کشتی می توانید روند زندگی و حرکت گروهی ماهی ها را به چشم ببینید، حتی می توانید صحنه شکار ماهی ها به وسیله ی آبزیان دیگر را به فاصله ی کم تماشا کنید. در واقع با تخفیفی که از اقامت ۲۴ دریافت می کنید می توانید یکی از آرام بخش ترین تفریحات کیش را امتحان کنید. مدت زمان گشت این کشتی، یک ساعت است و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ فعالیت دارد. برای سوار شدن به کشتی آکواریوم باید خود را به اسکله بزرگ تفریحی کیش واقع در بلوار دریا برسانید.

در ضمن چندین کشتی آکواریوم در کیش وجود دارد که تنها تفاوت آن ها در اندازه کشتی ها است و عمق کشتی، میدان دید و مکانی که برای گشت می روید هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. برخی از کشتی های آکواریوم کیش عبارتند از: کشتی آکواریوم آیدا مارین، کشتی آکواریوم ستاره، کشتی آکواریوم نهنگ سفید، کشتی آکواریوم گردشگر، کشتی آکواریوم سیمرغ و کشتی آکواریوم تیکا.

کشتی آکواریوم | تفریحات کیش

سینما x بعدی

در هر شهری که باشید یکی از تفریحات جذاب و هیجان انگیز سینماهای چند بعدی است. در سالیان اخیر این سینماها توانستند توجه زیادی به خود جلب کنند. به همین علت سینمای چند بعدی را نیز می توان در پکیج تفریحات کیش جای داد. در جزیره کیش می توانید انواع سینماهای ۶ بعدی، ۷ بعدی و حتی ۹ بعدی را پیدا کرده و برای تجربه ای متفاوت به این سینماها بروید. لذت فیلم دیدن در سینمای x بعدی زمانی که از طرف اقامت ۲۴ تخفیف دارید، چند برابر می شود. برای آنکه فیلم دیدن در سینماهای چند بعدی را تجربه کنید باید به شهربازی هایلند مراجعه کنید.

سینما چند بعدی در کیش

گشت دور جزیره

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین پکیج تفریحات کیش، گشت دور جزیره می باشد. کیش علاوه بر امکانات و تفریحات مختلف، جاذبه های تاریخی و طبیعی نیز دارد. اگر علاقه دارید از جاهای دیدنی کیش بازدید کنید و با فرهنگ مردم محلی آن آشنا شوید، انتخاب گشت دور جزیره بهترین راه برای شما می باشد. با انتخاب گشت دور جزیره، خودرو به محل اقامت شما آمده سپس شما را به مکان های دیدنی خواهد برد. در نهایت نیز شما را به محل اقامتتان می رساند یا می توانید در بین راه هر جایی که خواستید پیاده شوید. گشت دور جزیره از ساعت ۱۵ الی ۱۹ انجام می شود. در ضمن برای کودکان بالای ۴ سال باید بلیط تهیه کنید و همراه داشتن کالسکه و ویلچر نیز ممنوع می باشد.

گشت دور جزیره کیش| تفریح در کیش

کافه یخی در تفریجات کیش

کافه یخی مطمئنا یکی از متفاوت ترین جاذبه ها در پکیج تفریحات کیش است. تا به حال روی صندلی یخی نشسته اید در حالی که دور تا دور شما راقندیل فرا گرفته است؟ با رفتن به کافه یخی می توانید اوج سرما را با دمای منفی ۱۰ درجه، در دل جزیره ی گرم کیش تجربه کنید. این کافه به دلیل تزئینات خاص و قندیل های یخی جذابیت خاصی برای عکاسی ایجاد کرده است. 

لازم است بدانید که برای ورود به این مجموعه به شما لباس های گرم مخصوص داده می شود. در ضمن کودکان زیر ۲ سال نمی توانند وارد کافه یخی شوند و کودکان زیر ۱۳ سال نیز برای ورود نیاز به همراه بزرگسال دارند و افراد می توانند به مدت ۴۰ دقیقه در این کافه حضور داشته باشند. در ضمن این مجموعه از دو بخش کافی شاپ قطبی و کافی شاپ فسفری تشکیل شده است. برای تجربه ی یک حس متفاوت حتما به این کافه سر بزنید. این کافه در مجتمع پنگوئن کیش، پشت هتل گلدیس واقع شده است.

کافه یخی در جزیره کیش| پکیج تفریحات کیش

پکیج های سافاری 

سافاری یکی دیگر از تفریحات مهیج کیش است که می توان در آن موتورسواری، رانندگی، کارتینگ و … را تجربه کرد. با سافاری کیش می توانید برای ساعت ها به گشت و گذار در دل تپه های شنی بپردازید. حتی می توانید ماشین سواری و موتورسواری را بر روی تپه هایی با شیب های تند امتحان کنید. امکانات و تفریحات زیادی همچون موتور سواری، باگی، آفرود لندکروز، کارتینگ، پینت بال، بانجی شوتینگ، زورب بال و شتر سواری  در سافاری کیش وجود دارند.

سافاری در کیش

شهربازی هایلند

یکی از بهترین تفریحات کیش برای کودکان، شهربازی هایلند می باشد. این شهربازی سرپوشیده از جمله مدرن ترین مراکز تفریحی در خاورمیانه بوده و تمامی افراد از سنین مختلف را سرگرم می کند. این شهر بازی در پارک شهر واقع شده است و بیرون آن فضای سرسبز با سایر امکانات همچون رستوران و کافی شاپ وجود دارد. 

انواع مختلفی از تفریحات همچون تالار ارواح، اتاق فرار، سینما هفت بعدی، اتاقک لیزر و … در شهربازی هایلند وجود دارد. از طرفی به دلیل سرپوشیده بودن فضا، می توان آن را یکی از بهترین تفریحات کیش در زمستان دانست که می توانید همراه با فرزند و خانواده خود به آنجا مراجعه کنید. این شهربازی در میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس، پارک شهر واقع شده است.

شهربازی هایلند| تفریحات کیش

۴.۱/۵ - (۶۳ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۴

  1. مهرام

    بهترین جای،ایران که بدون استرسه همجا تمیز خوب وآرام بخش من ۳بار رفتم ولی بازم میرم

  2. Hazhar

    من اهل ارومیه ام تا حالا ۶ بار به جزیره کیش سفر کردم از همه لحاظ عالیه

  3. محسن اردستانی

    به نظر من عالین حتما بهشون سر بزنید

  4. مجتبی

    سلام ،به تازه گی در کیش بودم و خیلی لذت بردم،خصوصا اسکوتر زیر اب عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×