بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » جاهای دیدنی کیش » آکواریوم کیش+ آدرس و قیمت ۱۴۰۰ | سفری به دنیای رنگارنگ زیر آب
آکواروم کیش
جاهای دیدنی کیش

آکواریوم کیش+ آدرس و قیمت ۱۴۰۰ | سفری به دنیای رنگارنگ زیر آب

۴ آذر ۱۴۰۰ 30۰8,035

آکواریوم کیش یکی از جذابترین و خاص‌ترین جاهای دیدنی کیش، این جزیره توریستی به شمار می‌رود. کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی و داشتن جاذبه‌ها و تفریحات متنوع، یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایران محسوب می‌شود؛ به همین خاطر در همه اوقات سال رزرو هتل کیش رونق دارد و این جزیره میزبان مسافران بسیاری است. شاید برای خیلی از افراد غواصی کردن و دیدن دنیای زیر آب ممکن نباشد، از این رو آکواریوم دریایی کیش این امکان را برای علاقمندان فراهم می‌کند.

اگر شما هم قصد دارید به جزیره کیش سفر کرده و از این آکواریوم زیبا بازدید کنید، تا انتها با ما همراه باشید. در این مقاله از اقامت ۲۴ قصد داریم به معرفی کامل و جامع آکواریوم کیش بپردازیم.

بزرگترین آکواریم ایران

معرفی آکواریوم کیش

دریا یکی از مهمترین پدیده‌های زمین به شمار می‌رود که دارای جذابیت‌های بسیاری است و تماشای دنیای زیر آب یکی از هیجان انگیزترین تفریحات محسوب می‌گردد. آب‌های خلیج همیشه فارس برای کشور ما گنجینه‌ای غنی هستند که دارای انواع ماهی‌ها و موجودات دریایی می‌باشند. جزیره کیش از این ظرفیت و پتانسیل برای رشد و توسعه گردشگری استفاده نموده و برای علاقمندان به دنیای زیر آب تمهیداتی مانند غواصی و بازدید از  آکواریوم را فراهم کرده است.

برای آن دسته از مسافرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند و امکان غواصی کردن را به دلایل مختلف ندارند، بازدید از آکواریوم را پیشنهاد می‌کنیم. شما در این مکان می‌توانید در آرامش شاهد انواع ماهی‌های رنگارنگ، مرجان‌ها، ستاره‌های دریایی و دیگر زیبایی‌های دنیای زیر آب باشید. بخاطر اینکه آکواریوم جزیره کیش شبیه کشتی است، به آن کشتی آکواریوم کیش نیز گفته می‌شود.

آکواریوم دریایی جزیره کیش از وسعت زیادی برخوردار است و دارای دو بخش با حجم‌های ۵۰ هزار لیتر و ۲۰ هزار لیتر می‌باشد. در بخش اول ماهیان و آبزیان بزرگ و در بخش دوم ماهی‌های کمیاب و رنگارنگ و کوچک قرار دارند. داخل آکواریوم نورپردازی‌های زیبایی اجرا شده است و محیط آن بسیار تمیز است و گردشگران می‌توانند از پشت شیشه‌های بزرگ و قطور زیبایی‌های آن را تماشا کنند. همچنین این آکواریوم فقط مخصوص ماهی‌ها نمی‌باشد و در قسمتی از آن حیوانات تاکسیدرمی شده مانند تمساح، مار، پرنده و … به نمایش گذاشته شده‌اند.

آکواریوم کیش تفریحی متفاوت و خاص برای گردشگران و مسافران به شمار می‌رود و همه افراد در تمام رده‌های سنی از گشت و گذار در آن و بازدید از ماهیان و دنیای زیر آب لذت می‌برند. در این جای دیدنی امکانات مختلف دیگری نیز برای رفاه حال مسافران فراهم شده است که در ادامه مقاله به آنها می‌پردازیم.

ماهیان و آبزیان آکواریوم

در بخش بزرگ این آکواریوم می‌توانید انواع ماهی‌ها و آبزیان عظیم‌الجثه و بزرگ را ببینید. تماشای گونه‌هایی همچون کوسه، تمساح، لاک پشت و بیش از ۱۰۰ نوع خزنده از جمله مار بوآ، مارهای سمی کوچک و بزرگ، سوسمار ایگوانا، عقرب سیاه و … می‌تواند تجربه‌ای هیجان انگیز و به یادماندنی باشد. یکی از جذابیت‌های این بخش از آکواریوم دریایی جزیره کیش تماشای لاک پشتی عظیم به طول ۲ متر است.

در بخش کوچکتر که ۲۰ هزار لیتر آب حجم آن می‌باشد، می‌توانید انواع ماهی‌های رنگارنگ و آبزیان و موجودات دریایی متنوع را ببینید. در این قسمت بیش از ۷۰ گونه ماهی تزئینی و کمیاب قرار دارند که تماشای آنها می‌تواند سفر شما را خاطره انگیز نماید. ماهی‌های این بخش با سایزهای مختلف و رنگ‌های گوناگون برای اکثر گردشگران و مخصوصا کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند و دیدن آنها برای بسیاری از افراد تازگی دارد و عجیب می‌باشد.

امکانات آکواریوم کیش

علاوه بر رستوران آکواریوم، امکانات و خدمات مختلف دیگری نیز در این مجموعه تفریحی برای رفاه حال گردشگران فراهم شده است. از مهمترین این امکانات می‌توان به کافی شاپ، اینترنت، استراحتگاه، سرویس بهداشتی و … اشاره نمود. از این رو مسافران و گردشگران می‌توانند با خیال راحت در تونل‌های آکواریوم قدم بزنند و از بازدید خود لذت ببرند.

بازدید از آکواریوم و ماهیان آن ۲ ساعت زمان لازم دارد. مسافران عزیز می‌توانند باقی زمان خود را به استفاده از این امکانات و خدمات و یا بازدید از دیگر بخش‌های این مجموعه گردشگری و تفریحی اختصاص دهند.

gbo62dlgb0iw

آکواریوم کیش کجاست؟

این جاذبه گردشگری جذاب که جزو مجموعه دلفیناریوم کیش به شمار می‌رود، در یکی از مناطق خوب جزیره کیش قرار دارد. آدرس آکواریوم کیش قسمت جنوب شرقی جزیره و خیابان فردوسی می‌باشد. این مجموعه هیجان انگیز و محبوب در مجاورت پارک زیبای آهوان در ساختمان کانون هنر واقع شده و دسترسی به آن راحت است. کشتی آکواریوم کیش به دلیل ظاهر خود کاملا مشخص بوده و می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید.

ساعت بازدید و بلیت آکواریوم کیش

ساعت بازدید از مجموعه آکواریوم کشتی از ۸ صبح الی ۸ شب می‌باشد. این مجموعه تفریحی در روزهای تعطیل مانند جمعه فعالیت نمی‌کند. شما می‌توانید بلیت آکواریوم را جداگانه تهیه نمایید و یا با خرید بلیت مجموعه دلفیناریوم علاوه بر آکواریوم از بخش‌های دیگر مانند باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها نیز بازدید نمایید. برای اطلاع از قیمت بلیت آکواریوم کیش ۱۴۰۰ می‌توانید با تلفن این مجموعه به شماره ۰۷۶۴۴۲۴۶۳ تماس بگیرید.

جاذبه ها و اماکن مختلف نزدیک آکواریوم

قرارگیری مجموعه کشتی آکواریوم کیش در یک موقعیت جغرافیایی مناسب باعث شده است گردشگرانی که برای بازدید به این مجموعه می‌روند، بتوانند به راحتی به اماکن و جاهای دیدنی دیگری دسترسی داشته باشند. مرکز خرید پانیذ، پارک هنگام، پارک آهوان، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها، جاده دوچرخه سواری، پارک آبشار و رستوران‌های مختلف از مهمترین این اماکن هستند.

جزیره کیش یکی از مناطقی است که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف خود برای رشد و توسعه گردشگری به بهترین نحو استفاده نموده است. گردشگران در این جزیره زیبا علاوه بر بازدید از آثار تاریخی و خرید از مراکز تجاری معتبر، می‌توانند از تفریحات متنوع و جذاب زیادی استفاده کنند. آکواریوم کیش به عنوان یکی از مهمترین جاذبه‌ها و جاهای دیدنی کیش و بزرگترین و کاملترین آکواریوم دریایی ایران محسوب می‌شود که سالانه یک میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید سفری خاطره انگیز به کیش داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از این آکواریوم خاص و جذاب را در برنامه کیش‌گردی خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×