» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » کیش » ۱۵ مورد از جاهای لاکچری کیش برای شما که خاص می پسندید!
جاهای لاکچری کیش
کیش

۱۵ مورد از جاهای لاکچری کیش برای شما که خاص می پسندید!

۴ بهمن ۱۴۰۲ 5۰875

جزیره کیش یکی از جاهایی که هرگاه فکر سفر در داخل ایران به سرمان می‌زند، جزو گزینه‌های روی میز است. این جزیره با تنوع تفریحات و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی، امکان سفری پرهیجان و جذاب را برای مسافران فراهم می‌کند. در کنار مکان‌های دیدنی سنتی و به ویژه اقتصادی این جزیره، جاهای لاکچری کیش نیز طرفداران خاص خود را دارد. بعضی‌ها بر این باورند که کیش، محل بریز و بپاش و ولخرجی‌های حسابی است. پس اگر شما هم برای یک خوش‌گذرانی لاکچری عازم جاهای دیدنی کیش هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

لاکچری ترین جاهای کیش

جاهای لاکچری کیش به تنوع تفریحات و مکان‌هایی با امکانات فوق‌العاده و خاص معروف هستند. از رستوران‌ها و مراکز خرید گرفته تا سایر تفریحات کیش که به صورت آبی و داخل پارک‌ها برای گردشگران فراهم شده‌اند. سفر به کیش را همین غیرمنتظره بودن و متفاوت بودن است که جذاب می‌کند. در ادامه با برخی از جاهای لوکس کیش آشنا می‌شوید.

مجتمع تفریحات دریایی کیش

این مجموعه یکی از مجهزترین و هیجان‌انگیزترین مراکز تفریحات آبی، سینمایی، پارک و… در کیش است که تقریبا هیچ چیزی کم ندارد. البته که بالا بودن هزینه برخی تفریحات آبی سبب شده تا آن را در زمره جاهای لاکچری کیش طبقه‌بندی کنیم. برخی از فعالیت‌های جذاب و خاطره‌انگیز این مجتمع عبارتند از:

  • غواصی
  • پاراسل
  • جت اسکی
  • بنانا
  • شاتل فضایی
  • قایق تندرو
  • اسکی روی آب
  • دوچرخه سواری
  • بالن سواری
  • سینما و پلاژ مخصوص برای بانوان و آقایان…

عرشه نیم دایره‌ای این مجموعه با قطری به طول ۳۰۰ متر و عرض ۳۰ متر سطح دریا را فراگرفته و سازه بتنی روی آن دارای ۱۷ سالن کاملا تفکیک شده است. در این سالن‌ها می‌توانید از خدماتی چون، رستوران و کافی شاپ،‌ ماساژ، دوش، فروشگاه‌های مختلف و… استفاده کنید. این مجتمع هم اکنون بیش از ۸۰۰ نفر ظرفیت دارد و برای تردد در این مجموعه نیازی به حمل کیف و وسیله ندارید. کلیه خریدها از طریق مج‌بند الکترونیکی که به شما داده می‌شود، قابل انجام است.

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار اندیشه

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۸ شب

هزینه بلیط: ورودی رایگان (هزینه‌ هر بخش به صورت جداگانه حساب می‌شود.)

مجتمع تفریحات دریایی جزیره کیش

تله کابین میکامال

تله کابین میکامال کیش یکی از بخش‌های مجتمع بزرگ تفریحی گردشگری میکامال است که طولی برابر با ۲.۵ کیلومتر دارد. این تله‌کابین مسیر اسکله تفریحی کیش تا طبقه چهارم بام میکامال را طی می‌کند. در هر کابین آن ۱ تا ۸ نفر به مدت ۲۳ الی ۲۵ دقیقه سفری کوتاه اما جذاب را تجربه می‌کنند. از بابت امنیت این تله‌کابین خاطرتان جمع باشد، سازنده آن شرکت هلدینگ BMF از سوئیس است که همیشه کارهایی بی‌نقص تحویل داده است. کار طراحی کابین‌ها نیز بر عهده شرکت پورشه دیزاین بوده که به بهترین شکل آن را به انجام رسانده است. این مکان از پارکینگ، کافی شاپ و سرویس بهداشتی اختصاصی برخوردار است. تمام این ویژگی‌ها مشخص می کند که چرا تله کابین میکامال جزو بهترین تله کابین های ایران است.

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار اندیشه، اسکله تفریحی کیش

ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۹

هزینه بلیط: ۲۷۲۰۰۰ تومان

تله کابین میکامال جزیره کیش

کاخ الیت یا کاخ شاه در کیش

این کاخ که در دوره معاصر ساخته شده و متعلق به خاندان پهلوی است در نزدیکی مجتمع مسکونی آفتاب قرار دارد. این کاخ که زمانی از جاهای لاکچری کیش به حساب می‌آمده، اکنون به محلی متروکه تبدیل شده است. معماری فوق العاده زیبا و هنری این کاخ بیش از هر ویژگی دیگری به چشم می‌آید که در مساحتی به اندازه ۴۵۰۰ متر مربع خودنمایی می‌کند.

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، ساحل میرمهنا

ساعت کاری: –

هزینه بلیط: رایگان

کاخ الیت کیش

پارک آبی روباز اوشن در کیش

این پارک در واقع اولین پارک آبی مصنوعی ایران به شمار می‌آید که در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. در این مجموعه مدرن‌ترین و استانداردترین تجهیزات تفریح آبی گردآوری شده و توسط شرکتی کانادایی به نام Whitewater West ساخت آن به پایان رسیده است. پارک آبی اوشن کیش، ظرفیت پذیرشی بالغ بر ۳۳۰۰ نفر دارد و امکانات تفریحی، هزینه و فضای لوکس آن باعث شده تا در رده جاهای لاکچری کیش طبقه‌بندی شود. در کنار انجام تنوع بالایی از تفریحات، می‌توان در این پارک، نوشیدنی‌های خنک میل کرد و یا با حمام آفتاب و ماساژ ساعات خوش و آرامی را گذراند.

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، جاده جهان، تم پارک آبی اوشن

ساعت کاری: همه روزه ۹ تا ۱۶ بجز روزهای دوشنبه و جمعه که سانس بانوان ۹ تا ۱۴ و آقایان ۱۵ تا ۲۰ و پنج شنبه ها که سانس آقایان ۹ تا ۱۴ و بانوان ۱۵ تا ۲۰

هزینه بلیط: از ۴۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان

پارک آبی اوشن کیش

تور سافاری کیش

مجموعه سافاری کیش که برگزارکننده انواع تور سافاری در کیش است، آیتم‌های متنوعی چون ماشین‌های آفرود و تور صحرا را در برنامه دارد. روزی خاطره انگیز و پرهیجان بر روی تپه ماهورهای جزیره در انتظار شماست. مسیر این گشت شگفت‌انگیز تقریبا ۵ کیلومتر و با آفرود لندکروز انجام می‌شود که تمام افراد از سن ۸ تا ۷۰ سال می‌توانند در این تجربه شرکت کنند. سایر تفریحات این مجموعه عبارتند از:

  • کارتینگ
  • پینت بال گروهی
  • موتور دریفت
  • هرم مومیایی
  • بانجی شوتینگ
  • jور موتور باگی دو نفره/خانواده
  • ترامپولین و…

آدرس: بلوار امام خمینی

ساعت کاری: ۱۷ تا ۲۱ شب

تور سافاری جزیره کیش در بلوار امام

هزینه بلیط: ورودی ۱۵ هزار تومان ( هر بخش هزینه جداگانه دارد.)

غواصی تفریحی

یکی از جاهای لاکچری کیش که بیش از همه مورد استقبال قرار می‌گیرد، تجربه غواصی است. رفتن به زیر آب‌های زلال و تماشای موجودات زیبا و متنوع دریای آزاد، شاید یکی از رویاهای هر کسی است. این تجربه و آرامشی که در حین انجام آن دارید در هیچ کجای دیگر قابل لمس و دسترسی نیست. برای این‌کار، مربیان حرفه‌ای هر مجموعه آموزش‌های لازم را به شما خواهند داد و تمامی تجهیزات برای خلق یک تجربه نو، در اختیارتان قرار می‌گیرد. بنابراین اگر شما هم آرزوی غواصی در سر می‌پرورانید، بدون هیچ نگرانی در کیش، آن را تجربه کنید. برخی از سواحل معروف کیش که می‌توان در آن‌ها غواصی کرد، عبارتند از:

آدرس: ایران، هرمزگان، سواحل کیش

ساعت کاری: ۸ تا ۱۸

هزینه بلیط: از ۶۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

غواصی تفریحی جزیره کیش

اسکوتر زیر دریایی

اگر نام اسکوتر دریایی را تا به حال نشنیده‌اید، جالب است بدانید که این تفریح درست مانند غواصی در آب است، با این تفاوت که سوار بر یک موتور در عمق ۱۰ متری زیر آب کنار یک مربی ماهر انجام می‌شود. خوشبختانه این تفریح لاکچری هم برای آقایان و هم بانوان قابل دسترسی است. اما کودکان زیر ۱۰ سال و مادران باردار مجاز به انجام این فعالیت نیستند. اسکوتر زیردریایی اگرچه جزو جاهای لوکس کیش به شمار می‌آید اما یکی از ارزانترین زیردریایی‌های دنیاست.

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، بلوار دریا

ساعت کاری: ۹ تا ۱۶:۳۰

هزینه بلیط: ۸۷۴۰۰۰ تومان

اسکوتر زیر دریایی تفریح و جای دیدنی لاکچری کیش

کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های سرعت در رشته کارتینگ به شمار می‌آید که در سال ۱۳۷۸ در جزیره کیش راه‌اندازی شد. این کارتینگ شامل کارت‌های مختلف است که عبارتند از:

  • گوکارت های یک موتوره
  • گوکارت های دو موتوره

اگر در دور اول که کارت یک موتوره را تست می‌کنید، کمتر از ۴۸ ثانیه مسیر پیست را به اتمام برسانید، اجازه استفاده از کارت‌های دو موتوره برای شما صادر می‌شود.

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس

ساعت کاری: ۱۹ تا ۱ بامداد

هزینه بلیط: ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان

کارتینگ در جزیره کیش از جاهای لوکس کیش

کیبل اسکی آکواکوم کیش

این تفریح برای کسانی که در اسکی روی آب مبتدی هستند اما علاقه زیادی به اسکی دارند، مناسب است.  این تفریح را در رده یکی از جاهای لوکس کیش قرار دادیم به این دلیل که علاوه بر هزینه آن، به طور کلی ورزش اسکی جزو،‌ ورزش‌های لاکچری شناخته می‌شود. در کیبل اسکی شما به وسیله یک طناب الکتریکی روی آب هدایت می‌شوید و بدون هیچ نگرانی، می‌توانید از این تفریح هیجان‌انگیز لذت ببرید. پیش از شروع نیز آموزش‌های لازم به شما ارائه خواهد شد. پارک آکواکوم کیش دارای اتاق آموزش و عکاسی، رختکن، دوش آب و رستوران و… است.

آدرس: ایران، هرمزگان، بخش شرقی جزیره کیش، خیابان پروین اعتصامی

ساعت کاری: ۸ تا ۱۸

هزینه بلیط: ۵۵۰۰۰۰ تومان

کیبل اسکی در جزیره کیش

جت اسکی سواری در کیش

جت اسکی یکی از جاهای لاکچری کیش است که اکثر افرادی که به این جزیره رفته‌اند،‌ تصویری از جت‌اسکی‌سواران کیش را در ذهن دارند. این تفریح برای کسانی که تجربه قبلی ندارند به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، چرا که سرعت بالا و پیچ‌های خطرناکی را در مسیر تجربه می‌کنید. هر موتور جت اسکی به یک نفر یا خانواده کرایه داده می‌شود که ظرفیت حمل دو نفر را دارد. فراموش نکنید که در صورت واژگون شدن دستگاه، حتما دسته‌ها را رها کنید تا جت اسکی بتواند به حالت اولیه بازگردد و خطری متوجه شما نشود.

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، ساحل مرجان

ساعت کاری: ۹ تا ۱۷

هزینه بلیط: ۱۰۹۰۰۰۰ تومان

جت اسکی سواری کیش

کشتی های تفریحی کیش

اگر اهل تفریح و خوشگذرانی‌های دسته جمعی هستید، کشتی‌های تفریحی کیش برای شما مناسب است. در این کشتی‌ها برنامه‌ها و جنگ‌های متنوعی اجرا می‌شوند که در کنار هیجان، نشاط و خنده گروهی را به همراه دارند. برگزاری برخی برنامه‌های موسیقی در این کشتی‌ها، سالانه طرفداران زیادی را به کیش می‌کشاند. برخی از این کشتی‌های تفریحی عبارتند از:

  • کشتی تفریحی سیمرغ
  • کشتی تفریحی آرتمیس
  • کشتی نوید کیش
  • کشتی آکواریوم کف شیشه‌ای و…

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، بندر لنگه

ساعت کاری: ۱۹ تا ۱ بامداد

هزینه بلیط: ۲۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان

 کشتی های تفریحی جزو جاهای لاکچری کیش

پاراسل سواری کیش

پاراسل سواری نیز یکی دیگر از جاهای لاکچری کیش است که به عنوان ورزشی آبی شناخته می‌شود. این ورزش که با پوشیدن یک جلیقه نجات،‌ و بستن کمربندهای ایمنی آغاز می‌شود، آدرنالین شما را به اوج می‌رساند. پس از پوشیدن این تجهیزات، شما به وسیله یک طناب به قایقی تندرو متصل می‌شوید و در آسمان به پرواز در می‌آیید. این تجربه، در این روزها به یکی از پرطرفدارترین تفریحات جزیره کیش تبدیل شده است، چرا که در کنار خطر کمتری که دارد، هیجان وصف‌ناپذیری را ایجاد می‌کند. این تفریح تنها برای افراد بالای ۱۶ سال در دسترس بوده و تنها در سواحل زیر می‌توانید آن را انجام دهید.

  • ساحل دلفین
  • ناتلیوس
  • مرجان
  • سیمرغ
  • بارکودا
  • سی من
  • دامون

آدرس: ایران، هرمزگان، سواحل جزیره کیش

ساعت کاری: ۹ تا ۱۷

هزینه بلیط: ۶۵۴۰۰۰ تومان

پاراسل سواری در جزیره کیش

مجتمع آوای خلیج فارس کیش

مجتمع آوای خلیج فارس که در قسمت شمال شرقی جزیره کیش قرار گرفته یکی از جذاب‌ترین جاهای لوکس کیش به شمار می‌آید. در فضایی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع،‌ هر آنچه که شما به عنوان تفریح می‌شناسید در این مجموعه گردآوری شده است. از بزرگترین مجموعه‌های فرهنگی و هنری گرفته تا بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال را در آن می‌توان یافت. سالن کنسرت این مجموعه ظرفیت پذیرش ۳۰۰۰ نفر را دارد و سالن‌های تئاتر ۵۰۰ نفره خصوصی تنها بخشی از امکانات آن است. باغ گل، گیم‌لند و رستوران و کافی شاپ این مجتمع را حتما در لیست بازدید خود قرار دهید.

آدرس: ایران،‌ هرمزگان، جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

مجتمع آوای خلیج فارس در جزیره کیش

هزینه بلیط: ورودی ۲۵ هزار تومان ( هر بخش هزینه جداگانه دارد.)

پروازهای تفریحی

یکی از جاهای لاکچری کیش که برای افراد خاص طراحی شده است، سایت پروازی جزیره کیش است. در این تجربه شما می‌توانید سوار بر بالگردهای کروک حس شیرین پرواز در آسمان و لمس باد روی گونه‌هایتان را داشته باشید. این پرواز یکی از گران‌ترین تفریحات کیش به شمار می‌آید که بسیار ایمن و هیجان‌انگیز است.

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، بلوار میرمهنا، میدان ملل، سایت پروازهای تفریحی کیش

ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۷

هزینه بلیط: ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

جایروکوپتر کیش 

پارک دلفین ها

این پارک که اولین پارک دلفین در ایران است در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. در این پارک پستانداران دیگری چون پنگوئن‌ها،‌ شیر دریایی، گربه دریایی و گراز دریایی حضور دارند. در پارک دلفین کیش علاوه بر دلفیناریوم، می‌توانید از باغ پرندگان و تونل آکواریوم نیز دیدن کنید. دسترسی به این پارک از طریق تاکسی‌های شهری و حتی دوچرخه امکان‌پذیر است.

آدرس:ایران،‌ هرمزگان، جزیره کیش، خیابان بهار، جنب پارک نیلوفر

ساعت کاری: ۸ تا ۱۷

هزینه بلیط: ۵۹۰۰۰۰ تومان

پارک دلفین های کیش

اقامتی به یادماندنی در هتل های لوکس و لاکچری کیش

حال که تصمیم گرفته‌اید تا سفری لوکس را در جاهای لاکچری کیش تجربه کنید، محل اقامت‌تان هم باید شیک و لاکچری باشد. رزرو هتل کیش مخصوصا هتل های لاکچری را باید چند هفته پیش از سفر خود انجام دهید، چرا که ظرفیت اکثر این هتل‌ها به سرعت تکمیل می‌شود. برخی از هتل های لوکس کیش عبارتند از:

  • هتل داریوش
  • هتل ترنج
  • هتل شایان
  • هتل بین المللی
  • هتل مارینا

سفر لاکچری، بدون رزرو تور کیش محاله!

برنامه‌ریزی دقیق سفر به کیش یکی از کارهای ضروری پیش و در هنگام سفر است. تورهای لاکچری کیش با ارائه بهترین امکانات از جمله پروازهای خوب و اقامت در هتل‌های درجه یک، تجربه‌ای لوکس و به یادماندنی را به مسافران هدیه می‌دهند. این تورها با برنامه‌های تفریحی و خدمات متنوع، سفری راحت و بدون دغدغه را فراهم می‌کنند. شما می‌توانید برای رزرو تور کیش و اقامت در هتل‌های لاکچری که خودتان می‌پسندید، خاطره‌ای فراموش نشدنی بسازید.

جمع بندی

برای تجربه سفر لوکس، حتما باید لیستی از جاهای لاکچری کیش را از قبل تهیه کنید، چرا که این تفریحات و دیدنی‌ها به قدری زیادند که بدون برنامه‌ریزی نمی‌توان مدیریت درستی در سفر داشت. جزیره کیش یکی از مقصدهای گردشگری ایران است که هم برای سفرهای اقتصادی و هم سفرهای لاکچری می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد، مهم هدف شما از سفر است.

سؤالات متداول

لاکچری تری جای کیش کجاست؟

پروازهای تفریحی کیش، جت اسکی سواری و غواصی یکی از گران‌ترین و لاکچری‌ترین تجربه‌های سفر به کیش هستند.

بهترین زمان بازدید از جاهای لاکچری کیش چه موقعی است؟

برای سفر به کیش و لذت بردن از جاهای لاکچری آن، بهترین زمان فصل زمستان است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×