بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » اسکله تفریحی کیش؛ مهیج ترین تفریح آبی جنوب ایران
اسکله تفریحی کیش؛ مهیج ترین تفریح آبی جنوب ایران
جاذبه های گردشگری کیش

اسکله تفریحی کیش؛ مهیج ترین تفریح آبی جنوب ایران

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ 23۱2,081

جزیره کیش، جایی است که شاید جزو مقاصد اصلی شما برای سپری کردن تعطیلات در کنار خانواده باشد. با افزایش سرمایه های گردشگری، روز به روز بر تعداد جاذبه های تفریحی این جزیره زیبا خلیج فارس افزوده می شود. اسکله تفریحی کیش در کنار جاهای دیدنی کیش، هتل های شیک و امکانات تفریحی و همینطور حال و هوای معتدل و بهاری در این جزیره باعث شده تا توریست های زیادی جذب آن شوند.

این اسکله تفریحی یکی از جاذبه های گردشگری بزرگ و مشهور در این جزیره است که امکانات فوق العاده ای دارد. در اصل قدم زدن در کنار دریا به خودی خود، حس نشاط و سرزندگی به انسان می دهد؛ چه برسد به انواع تفریح های آبی و هیجانی که در اسکله بزرگ تفریحی کیش فراهم شده است که قطعا تجربه های خوبی برای شما خواهد بود. مطالبی که در ادامه توضیح داده ایم به همراه تعدادی عکس اسکله تفریحی کیش شما را به طور کامل با این مجموعه تفریحی آشنا خواهد کرد.

تاریخچه اسکله تفریحی کیش

سال ساخت اسکله بزرگ تفریحی جزیره کیش، در فاز اول، ۵ مرداد سال ۱۳۸۵، پس از ۲۰ ماه تلاش مهندسین ایرانی به اتمام رسید. این اسکله تفریحی، ۱۸ متر عرض و ۴۳۷ متر طول و مساحتی حدود ده هزار متر مربع دارد. چندین سال بعد با افتتاح فاز دوم این پروژه، ساخت آن کامل شد. عرض این اسکله در حدود ۱۸ متر و طول آن بیشتر از ۴۳۷ متر است که از نظر وسعت یکی از بزرگترین اسکله ها در جزیره کیش محسوب می شود. مساحت اسکله هم با افزوده شدن فاز دوم به ۱۰ هزار مترمربع رسیده است و فضای کافی برای وجود انواع تفریح ها در آن وجود دارد.

در فاز دوم به مرور رستوران ها، چای خانه ها و کافی شاپ های اندکی هم به امکانات شکم گردی این مجموعه اضافه شدند. رستوران هشتگ از جمله معروف ترین رستوران های کیش، در قسمت رو به روی کارتینگ کیش قرار گرفته است. این رستوران مدرن یکی از لوکس ترین رستوران های جزیره زیبای کیش به شمار می رود. در رستوران هشتگ انواع غذاهای لذیذ ایرانی و خارجی سرو می شود که در کنار منظره دل انگیز دریا یک قاب به یاد ماندنی را در خاطرتان ثبت می کند. امکانات این رستوران شامل پارکینگ خیابانی رایگان و نیز موسیقی زنده می باشد.

نما و ویوی فوق العاده زیبا به دریا، وسعت زیاد، وجود ورزش های آبی، پارک ساحلی و سکوهای چوبی مستحکم این اسکله بر جذابیت های آن افزوده است. هر ساله تعداد زیادی از مسافران جزیره کیش از این اسکله بازدید می کنند. قایق سواری، ماهیگیری و دوچرخه سواری در کنار دریا فقط چند نمونه کوچک از تفریحات این اسکله هستند که هریک می توانند لذت بخش و خاص باشند. از همان لحظه کلید خوردن پروژه ساخت اسکله تفریحی کیش، معماری و مهندسی آن به نحوی پیش رفت که هیچ گونه آسیب و زیانی به جانداران و زیستگاه های دریایی آنان وارد نشود.

محدوده سنی مناسب برای استفاده از امکانات اسکله برای همه سنین مناسب است. یعنی برای هر رده سنی از کودک و نوجوان تا جوان و مسن تفریح مناسب سنشان در این مجموعه وجود دارد.

اسکله تفریحی کیش کجاست؟

این اسکله تفریحی در ۷.۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی کیش و به فاصله ۲ کیلومتر از مرکز جزیره واقع شده است.  مسیر این اسکله بسیار سر راست بوده و در شرقی ترین قسمت جزیره، خیابان سنایی، بلوار دریا و پشت بازار ونوس واقع شده است.  ورودی اصلی اسکله در کنار خیابان اصلی مشخص است که با چندین چتر رنگی در پیاده رو تزئین شده است. بعد از اینکه از ورودی اصلی اسکله وارد شدید، باید از قسمت مخصوص دوچرخه و موتور سواری عبور کرده و به پارک ساحلی و خود اسکله برسید.

تمامی رستوران ها و کافه های ساحلی در امتداد طولی اسکله در خط ساحلی واقع شده اند. صرفا ورود به اسکله، هزینه ای برای شما ندارد و هر وقت که دلتان هوس گشت و گذار در کنار دریا را کرد، می توانید در ساحل این اسکله قدم بزنید. اما استفاده از امکانات و تفریحات اسکله کیش، هر یک هزینه های جداگانه ای دارند. بهترین زمان بازدید از اسکله تفریحی جزیره زیبای کیش از اوایل آذر تا اواخر بهمن ماه است. هیچ شماره خاصی به عنوان شماره تماس اسکله تفریحی کیش ثبت نشده است.

آدرس اسکله تفریحی کیش: خیابان سنایی، بلوار دریا

اسکله تفریحی کیش کجاست؟

چه امکاناتی در اسکله تفریحی کیش وجود دارد؟

شاید یکی از ساده ترین و بهترین امکانات اسکله تفریحی کیش، وجود صندلی های تختی و راحت است که شما می توانید روی آن ها نشسته و در کنار استراحت، از غروب آفتاب ساحلی و هوای خنک بهاری در کنار دریا لذت ببرید. آب دریا در ساحل این اسکله به قدری شفاف، زلال و روان است که با نگاه کردن به آب، به راحتی می‌توانید انواع ماهی های رنگی و سایر جانداران را ببینید.

همانطور که اشاره شد، علاوه بر پیاده روی لذت بخش در کنار دریا، یک مسیر اختصاصی هم برای موتور و دوچرخه سواری در اسکله تفریحی در نظر گرفته شده است. شما می توانید با کرایه موتور و دوچرخه، مسیر چشم نواز و زیبای ساحل را در امتداد اسکله طی کنید و لذت ببرید. روی دوچرخه و موتور که هستید، بادهای خنکی به صورتتان می خورد و حال و هوای شما عوض می شود. لذت تنفس هوای پاک ساحلی هم بسیار خوشایند است.

چندین رستوران و کافه ساحلی در امتداد خط ساحلی اسکله قرار دارند. یک بوفه مخصوص هم وجود دارد که البته در اکثر اوقات بسیار پرتردد و شلوغ می باشد. وجود انواع قلاب های ماهیگیری، از دیگر امکانات بی شمار موجود در اسکله تفریحی کیش است.

تفریحات و ورزش های آبی اسکله تفریحی کیش

به جرات می توان گفت اگر شما بخواهید از تمامی امکانات و تفریحات اسکله تفریحی کیش استفاده کنید، باید دو سه روز متوالی به این اسکله بروید. در ادامه تفریح هایی که لذت مسافرت شما را به جزیره کیش چند برابر می کنند، خدمتتان معرفی می کنیم:

  • قدم زدن در ساحل اسکله تفریحی کیش

اولین و لذت بخش ترین تفریحی که در این اسکله وجود دارد قدم زدن در ساحل اسکله تفریحی کیش است. از آنجایی که اسکله تفریحی کیش به صورت شبانه روزی باز است، هم در روز می توانید از رنگ آبی بیکران دریا لذت ببرید و هم می توانید در شب به دور از گرمای نور خورشید روی شن های ساحل قدم بزنید. آب بسیار زلال و شفاف این اسکله باعث می شود که حتی در حال قدم زنی در ساحل، لاک پشت های آبی عظیم الجثه و انواع ماهی های رنگی دریا به چشمتان بخورد. جدا از این امکانات تفریحی اسکله کیش آن قدر زیاد و متعدد است که به چند روز زمان نیاز دارید تا همه آن ها را امتحان کنید.

  • سواری روی قایق های کف شیشه ای

اشاره کردیم که آب دریا در نزدیکی اسکله تفریحی، کاملا زلال و شفاف است. شما می توانید با سوار شدن بر قایق های کف شیشه ای، شاهد زندگی انواع جانداران زیبا و رنگارنگ در زیر آب خلیج فارس باشید. با پرداخت مبلغ خیلی کم می توانید به مدت یک ساعت روی دریا باشید و عکس های زیبایی از جانداران زیر آب بگیرید.

اگر دوست دارید سر از اسرار دنیای زیر آب در بیاورید، استفاده از قایق های کف شیشه ای اسکله را به شما توصیه می کنیم. از آنجایی که آب های اطراف اسکله بسیار شفاف می باشد شما می توانید با استفاده از قایق های آکواریومی به مدت یک ساعت روی آب شناور باشید و از تماشای ماهی ها، گیاهان و زندگی زیر آب لذت ببرید. قیمت بلیط قایق های کف شیشه ای اسکله به ازای نفری ۲۸ هزار تومان بوده و زمان مراجعه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ عصر می باشد.

سواری روی قایق های کف شیشه ای

  • موج سواری روی فلای بورد، لذت بخش ترین تفریح اسکله

حتما تا به حال فیلم پرواز روی فلای بورد را روی دریا دیده اید. فلای بورد، یک تخته شبیه تخته موج سواران است که دو خروجی آب با فشار بالا در زیر تعبیه شده است که حس پرواز روی آب را به شما خواهد داد و می توانید برای نزدیک به نیم ساعت روی دریا پرواز کنید و این بار از زندگی بر فراز دریا لذت ببرید.

فلای بورد اسکله تفریحی کیش یکی از تفریحات جدید ایجاد شده در این ساحل می باشد. برای انجام حرکات نمایشی، راه رفتن روی دریا و یا تجربه معلق بودن بین دریا و آسمان، فلای بورد این امکان را برای شما فراهم کرده است. فلای بورد در واقع یک تخته موج سواری است که در زیر آن لوله هایی وجود دارد که آب را با فشار بالا هدایت می کنند. با فشار هدایت شده آب، شما در آسمان روی آب دریا به پرواز در خواهید آمد.

قیمت بلیط این فلای بورد ۲۶۰ هزار تومان و مدت استفاده از آن بیست دقیقه است. زمان مراجعه فلای بورد اسکله تفریحی کیش از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر می باشد. از امکانات جالب این فلای بورد می توان به عکاسی از شما حین تفریح اشاره کرد. یک عکاس همراه شما می آید و لحظات هیجان انگیز سواری روی فلای بورد را برای شما ثبت می کند. از ملزومات استفاده از فلای بورد اسکله تفریحی کیش می توان به بلد بودن شنا و پوشیدن جلیقه نجات اشاره کرد.

  • اسکوترهای زیر دریایی

در اسکله تفریحی کیش امکانات لازم برای کسانی که میخواهند لذت غواصی را داشته باشند ولی تمایل به آموزش دیدن ندارند نیز فراهم است. اسکوترهای زیر دریایی اسکله تفریحی کیش برای این افراد در نظر گرفته شده است، تا با استفاده از این اسکوترها به سادگی به زیر آب بروند و زیبایی های زندگی درون آب را از نزدیک نظاره کنند. اسکوترهای دریایی در حقیقت یک زیر دریایی کوچک هستند، که فقط سر شما در آن جا می گیرد. در واقع شما با وجودی که لباس غواصی می پوشید ولی نیازی به کپسول اکسیژن ندارید زیرا سر شما درون محفظه مخصوص قرار می گیرد. هزینه استفاده از این اسکوترهای جذاب و هیجان انگیز ۲۶۰ هزار تومان است. زمان مراجعه به این اسکوترهای زیر دریایی از ۱۰ الی ۱۷ می باشد و مدت زمان استفاده از آن ۱۰ دقیقه است.

اسکوترهای زیر دریایی

  • تماشای جانوران دریایی

برای کسانی که به تماشای جانواران دریایی علاقه دارند، امکانات خوبی در اسکله تفریحی کیش تدارک دیده شده ­است. در بخش های مختلف مجموعه مانند قایق کف شیشه ای، قایق پدالی چهار نفره، غواصی و اسکوتر دریایی شما می­ توانید، از تماشای زیبایی ها و زندگی مرموز زیر آب­ها لذت ببرید.

  • هیجان محض با بالن سواری

بالن سواری هم از دیگر تفریحات لذت بخش برای افرادی است که ترس از ارتفاع زیاد ندارند! شما قبل از سوار شدن به بالن، آموزش های لازم را در اسکله می بینید و سپس می توانید لحظات خوبی را روی بالن های مجهز این اسکله سپری کنید.

بالن سواری در سواحل خلیج فارس برای آن دسته افرادی که از ارتفاع نمی ترسند و طالب هیجان هستند مناسب می باشد. جای نگرانی نیست، قبل از سوار شدن به بالن، مسئول مربوطه آموزش های لازم را به شما می دهد. از امکانات این بالن دوربین مجهز آن می باشد که پس از پیاده شدن می توانید فیلم یا عکس های خود را تماشا و یا چاپ کنید. قیمت بلیط این بالن ها برای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است اما کاملا ارزشش را دارد. گاهی به خاطر وزش باد امکان دارد مسیر بازگشت از بالن سواری را به علت دور شدن از مکان اصلی فرود، با ماشین برگردید.

هیجان محض با بالن سواری

  • جت اسکی، سرعت و لذت

یکی از پرطرفدارترین تفریحات این اسکله، امتحان کردن جت اسکی است که شما را با سرعت زیادی به دل دریا می برد. در کنار آدرنالین بالا، برخورد ذرات خنک و ورزش باد به صورتتان می تواند تجربه لذت بخشی برای شما فراهم کند. برای علاقمندان به سرعت و هیجان بالا، جت اسکی بهترین تفریح به شمار می‌ رود. شما می توانید با یک ربع سواری روی جت اسکی، لذت بی بدیلی تجربه کنید. برای استفاده بیشتر باید هزینه بار دوم را هم بپردازید.

شما می توانید به صورت تخصصی آموزش لازم را ببینید و سپس از جت اسکی استفاده کنید. استفاده از جت اسکی اسکله هم برای آقایان و هم بانوان ممکن است. حداقل مدت زمان استفاده از جت اسکی ۱۵ دقیقه است، ولی در صورت تمایل هر چقدر دوست داشتید روی آب بمانید و هزینه بیشتری را پرداخت کنید. هزینه بلیط هر ۱۵ دقیقه استفاده از جت اسکی ۱۹۵ هزار تومان است. همچنین هدست و ارتباط با مربی همراه با تجهیزات ایمنی لازم در هنگام استفاده از این جت اسکی در اختیار شما قرار می گیرد. این امکانات جانبی باعث می شود شما بدون هیچ ترس و واهمه ای ترشح آدرنالین و سرعت و هیجان را تجربه کنید. زمان مراجعه به جت اسکی اسکله کیش از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر می باشد.

جت اسکی، سرعت و لذت

  • ماهیگیری در اسکله تفریحی خلیج فارس

ماهیگیری در اسکله تفریحی خلیج فارس یکی دیگر از تجارب دوست داشتنی است که در این اسکله برای عموم فراهم شده است. برای ماهیگیری تنها کافی است قلاب ماهیگیری و طعمه هایتان را بردارید و با گذاشتن کلاه آفتابی بر سر به دل دریا بروید. اگر اولین باری است که می خواهید تجربه ماهیگیری را کسب کنید، می توانید از بازار عرب ها وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. ماهیگیری در اسکله تفریحی کیش در تمام اوقات به جز فصل های زاد و ولد ماهی ها امکان پذیر می باشد.

  • غواصی زیر آب اسکله

اگر تمایل داشتید که در آب های خلیج فارس شنا کنید و از نزدیک ماهی ها و حیوانات اسکله تفریحی کیش را در زیر آب تماشا کنید، امکانات غواصی اسکله و یا اسکوتر زیر دریایی اسکله گزینه های مناسبی برای شما هستند. برای استفاده از امکانات غواصی در اسکله تفریحی کیش به مدت نیم ساعت تحت نظر مربی های مجرب آموزش می بینید. امکانات غواصی اسکله تفریحی کیش برای بانوان هم آزاد می باشد.

پس از آموزش دیدن شما را با قایق به قسمت های زیبا و مرجانی خلیج فارس می برند تا غواصی جذاب تر و لذت بخش تری داشته باشید. برای دیدن صخره های مرجانی و زیبایی های زیر آب باید حدود ۸ متر به زیر آب های خلیج فارس بروید. برای استفاده از این تفریح لازم نیست حتما شنا بلد باشید و یک مربی غواصی در تمام طول مسیر همراه شما خواهد بود. زمان مراجعه برای غواصی اسکله تفریحی کیش از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۶ است. مدت زمان استفاده از آن در کل حدود دو ساعت بوده و هزینه بلیط آن برای هر نفر ۱۹۵ هزار تومان می باشد. همچنین تمام وسایل لازم برای غواصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما فقط به یک لباس راحتی و حوله اختیاج دارید.

غواصی زیر آب اسکله

  • قایق پدالی چهار نفره

از دیگر امکانات تفریحی اسکله تفریحی کیش می توان به قایق پدالی چهار نفره آن اشاره کرد. اگر زیاد طالب هیجان نیستید و صرفا می خواهید مهمان آرامش عمیق آب های نیلگون خلیج فارس شوید، قایق های پدالی اسکله انتخاب مناسبی برای شما هستند. سواری در این قایق ها در میان صدای امواج آرام دریا و مرغان دریایی یکی از به یاد ماندنی ترین حس های سفر شما به کیش را ایجاد خواهد کرد. بهای بلیط این قایق ۸۰ هزار تومان است. توصیه می کنیم اگر سوار این قایق شدید، برای چند دقیقه دست از پدال زدن بکشید و حس شناور بودن روی آب و سکوت دریا را تجربه کنید.

  • شاتل و بنانا سواری

یکی از بهترین راه ها برای تخلیه هیجان در این اسکله شاتل و بنانا سواری است. شما میتوانید  با مراجعه بین ساعات ۹ تا ۱۶، یک بنانا یا شاتل کرایه کنید و ۲۰ دقیقه تمام جیغ بکشید و هیجان خود را خالی کنید. هزینه بلیط شاتل و بنانا سواری، برای هر نفر ۶۰ هزار تومان می باشد و جلیقه نجات از ملزومات استفاده از آن می باشد.

شاتل و بنانا سواری در اسکله تفریحی کیش

  • پاراسل

تفریح پاراسل در کیش باعث می شود که شما لذت حس پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس را کاملا حس کنید. در پاراسل اسکله تفریحی کیش شما به وسیله یک کابل به قایقی متصل هستید که شما را در ارتفاع پنجاه تا صد متر از دریا می کشد. مدت زمان استفاده از تجربه بی نظیر پاراسل یک ساعت بوده و ساعات مراجعه آن از ۱۰ تا ۱۶ است.

  • دوچرخه سواری در کیش

لذت دوچرخه سواری در اسکله بزرگ تفریحی کیش، احساس نسیم شور دریا و تماشای گذر سریع منظره اسکله از کنارتان، از تجربیاتی است که نباید به هیچ وجه آن را از دست بدهید. شما با اجاره یک دوچرخه از این اسکله می توانید هم تفریح کنید و هم ورزش کنید و  با یک تیر و دو نشان را همزمان بزنید. برای دریافت اطلاعات دقیق و جامع در خصوص مسیر دوچرخه سواری کیش به مقاله ای که  در این خصوص نوشته شده مراجعه نمایید.

دوچرخه سواری در کیش

  • کشتی های تفریحی مختلف

کشتی های تفریحی متعددی در این اسکله قرار دارند که شامل کشتی تفریحی نوید کیش، کشتی اوستا و کشتی آرتمیس کیش و ده ها مورد دیگر می باشد. معروف ترین کشتی مجموعه کشتی نوید کیش است که امکاناتی همچون سالن VIP، کافی شاپ و اجرای موزیک زنده را شامل می شود. برای این کشتی تفریحی ۵ سانس مجزا در نظر گرفته شده است. بزرگ ترین کشتی اسکله تفریحی کیش کشتی اوستا می باشد که عرشه بزرگی دارد. برای حرکت این کشتی سه سانس وجود دارد. کشتی آرتمیس هم کشتی دو طبقه است که اجرای هنرمندان مختلف به صورت روزانه در آن صورت می گیرد. برای دریافت اطلاعات جامع در خصوص بهترین کشتی تفریحی کیش به مقاله موجود در سایت مراجعه نمایید.

  • سینماهای جذاب و هیجان انگیز

سینما ۶ بعدی نیز از دیگر تفریحات موجود در اسکله تفریحی کیش می باشد. زمان مراجعه به این سینما از ساعت ۱۹ عصر الی ۱ بامداد است. توجه کنید که هزینه بلیط اسکله تفریحی کیش مصوب بوده و هزینه بلیط برای هر کدام از امکانات ذکر شده، در بهار ۱۴۰۰ می باشد.

  • پلاژ مخصوص برای آقایان و بانوان

پلاژ مخصوص برای آقایان و بانوان از بخش ­های محبوب اسکله تفریحی کیش است. پلاژهای موجود در اسکله تفریحی کیش جهت آفتاب­ گرفتن، شنای بهتر و راحت­ تر و لذت بردن از ساحل دریا تدارک دیده شده­ اند. در سمت چپ، پلاژ مخصوص بانوان و در سمت راست، پلاژ مخصوص آقایان قرار گرفته ­است. در بخش پلاژ بانوان خانم ­ها به راحتی با لباس مخصوص می توانند آفتاب بگیرند و شنا کنند. به قطع مهم­ترین حسن پلاژ بانوان حفظ حریم خصوصی می­ باشد. قیمت ورودی برای نفری ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بازدید از اسکله تفریحی کیش

شماره تماس ۰۷۶۴۴۴۴۲۵۱۰ به ­عنوان شماره اسکله تفریحی کیش ثبت شده است. مدت زمان بازدید از این اسکله تفریحی حدودا بین ۲ تا ۳ ساعت تخمین زده­ می شود. برای انجام هر کدام از تفریحات آبی موجود در اسکله باید مبلغی پرداخت شده و بلیط تهیه شود.  قیمت امکانات تفریحی گوناگون در هر بخش به طور مجزا ذکر شده ­است. زمان استفاده از اکثر امکانات تفریحی بین ساعات ۹ صبح الی ۱۷ عصر می باشد.

به صورت کلی طبق مصوب بهار سال ۱۴۰۰، قیمت بلیط جت اسکی ۱۹۵ هزار تومان و زمان استفاده از ۱۰ الی ۱۷ عصر، قایق پدالی ۸۰ هزار تومان  و قایق کف شیشه ای ۲۸ هزار تومان و زمان استفاده از آن ها ۱۰ الی ۱۶، بلیط غواصی ۱۹۵ هزار تومان و ساعت استفاده از ۱۰ الی ۱۶، اسکوتر زیر دریایی ۲۶۰ هزار تومان و ساعت استفاده ۱۰ لی ۱۷، شاتل و بنانا­ سواری ۶۰ هزار تومان  و ساعت استفاده ۹ الی ۱۶، فلای بورد ۲۶۰ هزار تومان و زمان استفاده ۹ الی ۱۶، بالن سواری ۳۰۰ هزار تومان و ساعت استفاده از پاراسل ۱۰ الی ۱۶ عصر می باشد.

 توجه کنید که هزینه بلیط اسکله تفریحی کیش مصوب بوده و هزینه بلیط برای هر کدام از امکانات ذکر شده، در بهار ۱۴۰۰ می باشد.

جاهای دیدنی نزدیک به اسکله تفریحی کیش

بعد از گشت و گذار در پارک ساحلی اسکله و انجام تفریح های آبی مورد علاقه تان، اگر خودتان را به خیابان سنایی در کنار اسکله برسانید، انتخاب های زیادی برای رفتن به دیگر جاهای دیدنی کیش خواهید داشت. چند مورد از آنها مراکز خرید شیک مثل بازار ونوس و بازار زیتون هستند که بسیار معروف می باشند.

در مرکز خرید ونوس، انواع پارچه و پوشاک، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی، قهوه و شکلات و دیگر اجناس به فروش می رسد. بعد از خرید می توانید به رستوران و کافه این بازار رفته و از غذاهای محلی کیش هم تست کنید. با رفتن به بازار شیک زیتون هم می توانید از معروف ترین برندهای دنیا در کفش و پوشاک و همچنین شکلات خرید کنید. مرکز تجاری کشتی ایرانی و تله کابین میکا مال هم از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به شمار می روند.

از جاذبه های نزدیک به اسکله تفریحی کیش می توان به مجتمع توریستی پنگوئن، بولینگ مریم، کارتینگ کیش، قلعه وحشت، کاخ مرجان کیش، صخره خرچنگ ها، مجموعه ارم دلفین و غیره اشاره کرد. همانطور که مشاهده می کنید بسیاری از تفریحات کیش در نزدیکی اسکله هستند.

رستوران های اسکله تفریحی کیش

پس از چندین ساعت خوشگذرانی و گردش، رفتن به یک رستوران شیک با منو غذایی متنوع و کیفیت عالی خستگی را از تن دور خواهد کرد. ما به شما رستوران های با کیفیت همین حوالی را توصیه می کنیم که تعدادشان زیاد است و دست شما برای انتخاب باز است. اما اگر به دنبال رستوران نزدیک اسکله تفریحی کیش هستید که کیفیت خوبی هم داشته باشد ما به شما کافه رستوران وقت برگر و سیب زمینی، رستوران سی وان، رستوران توتی فروتی، رستوران میر مهنا، رستوران هشتگ، رستوران رودکی، کافه رستوران فیگارو، رستوران انرژی، رستوران دارچین، رستوران کوه نور، رستوران قصر سفید، رستوران جوان، رستوران عمو اکبر را پیشنهاد می کنیم.

هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش

بیشتر مسافران جزیره کیش در ماه های آبان تا بهمن به این جزیره می روند تا آب و هوای معتدل و خنک بهاری را در این جزیره برخلاف سایر نقاط کشور که هوا سرد است، تجربه کنند. برای رزرو هتل های کیش، اگر می خواهید در نزدیک ترین هتل اسکله تفریحی کیش اقامت کنید و به لیست تجربه های خاص در کیش برسید، چند هتل مجلل و فوق العاده را می توانید انتخاب کنید. هتل پنج ستاره بین المللی کیش، هتل پارسیان کیش، هتل ویدا، هتل شایان، هتل ایران، هتل صدف، هتل کوروش و هتل آرامش بسیار نزدیک به اسکله و دریا واقع شده اند.

سؤالات متداول

[toggle title=”اسکله تفریحی کیش کجاست؟” state=”close”]اسکله تفریحی جزیره کیش در قسمت شرقی آن، خیابان سنایی، بلوار دریا قرار گرفته است.موقعیت اسکله تفریحی پشت بازار ونوس است.[/toggle]

[toggle title=”قیمت بلیط اسکله تفریحی کیش چقدر است؟” state=”close”]ورودی اسکله تفریحی کیش رایگان است اما برای استفاده از تفریحات آبی و غیر آبی آن باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.[/toggle]

[toggle title=”اسکله تفریحی کیش چیست؟” state=”close”]یکی از بزرگترین و بهترین جاهای تفریحی کیش که با مساحت حدود ۱۰ هزار متر مربعی، با امکانات تفریحی و ورزش های آبی مهیج، سکوهای چوبی و ساحل زیبای خود پذیرای شماست.[/toggle]

[toggle title=”طول اسکله تفریحی کیش چند متر است؟” state=”close”]اسکله بزرگ تفریحی جزیره کیش ۴۳۷ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد.[/toggle]

[toggle title=”ساعت کاری اسکله تفریحی به چه صورت است؟” state=”close”]بازدید از اسکله تفریحی کیش به شکل ۲۴ ساعته امکان پذیر است.[/toggle]

۵/۵ - (۵ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. مونا پیشه وری

    درود و دم پرسنل کلوپ نگین که با روی خوش و مهارتشون لحظه های خارق العاده ای را زیر آب برامون ساختن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×