بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » جاهای دیدنی کیش » ساحل مرجان کیش مجموعه ای با تفریحات و امکانات رفاهی فوق العاده
6 4
جاهای دیدنی کیش

ساحل مرجان کیش مجموعه ای با تفریحات و امکانات رفاهی فوق العاده

۷ اسفند ۱۴۰۰ 31۱3,322

ساحل مرجان یکی از دیدنی های کیش است که جزو زیباترین سواحل جزایر جنوب ایران نیز به شمار می‌رود. کیش به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری می‌باشد که ساحل مرجان از محبوب‌ترین آنها است. این ساحل منحصربفرد دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی بوده و مکان مناسبی برای گشت و گذار و سپری کردن لحظاتی به یادماندنی می‌باشد.

اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش و بازدید از ساحل مرجان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پس از رزرو هتل کیش تا انتها همراه اقامت ۲۴ باشید. قصد داریم در این مقاله به معرفی جامع و کامل ساحل مرجان کیش بپردازیم.

2 1

ساحل مرجان کیش کجاست؟

نمی‌شود به کیش سفر کنید و سواحل درخشان آن را نبینید. قدم زدن در کنار خلیج همیشه فارس و شنیدن صدای امواج و تماشای غروب می‌تواند سفر شما به جزیره کیش را فراموش نشدنی کند. ساحل مرجان به عنوان یکی از زیباترین سواحل کیش در جنوب شرقی این جزیره قرار دارد. فاصله این ساحل تا مرکز جزیره حدود ۱۰ کیلومتر است. برای دسترسی به این ساحل جذاب در ابتدا باید به جزیره کیش بروید. برای رسیدن به کیش می‌توانید از هواپیما و یا کشتی استفاده کنید. از تمامی شهرهای بزرگ و مهم کشور همه روزه پرواز به کیش وجود دارد. از فرودگاه جزیره کیش تا ساحل مرجان را باید با تاکسی و یا ماشین‌های اجاره‌ای طی کنید.

اگر قصد دارید با کشتی وارد جزیره کیش شوید، باید به صورت زمینی و با استفاده از اتوبوس، قطار و یا ماشین شخصی خود را به بندر عباس و سپس بندر چارک برسانید. سپس از آنجا و با کشتی فاصله دریایی چارک تا کیش (۳۲ کیلومتر) را طی کنید. بعد از رسیدن به کیش می‌توانید با استفاده از تاکسی خود را به ساحل زیبای مرجان برسانید.

ساحل مرجان کیش

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش یک ساحل صخره‌ای محسوب می‌شود که همین امر جذابیت آن را دوچندان نموده است. با اینکه امکان شنا در این بخش از جزیره به خاطر صخره‌ها و مرجان‌ها وجود ندارد، اما امکانات تفریحی متنوع دیگری برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

۱- قایق سواری

یکی از تفریحات به یادماندنی ساحل مرجان، قایق سواری است. شما می‌توانید با سوار شدن در قایق و گشت و گذار در نزدیکی این ساحل تجربه‌ای خاص داشته باشید. آب این ساحل زلال بوده و هنگام قایق سواری بسیاری از آبزیان مانند صدف، حلزون، شقایق دریایی، عروس دریایی و انواع ماهی‌ها و مرجان‌ها دیده می‌شوند.

3 3

۲- دوچرخه سواری

مسیرهای دوچرخه سواری از دیگر جذابیت‌های ساحل مرجان به شمار می‌روند. شما می‌توانید از محل‌های مخصوص در این ساحل دوچرخه اجاره نموده و تجربه‌ای آرامش بخش و به یاد ماندنی داشته باشید.

۳- کلوپ دریایی

کلوپ دریایی با تفریحات و بازی‌های مختلف آبی، یکی از هیجان انگیزترین جاذبه‌های جزیره کیش و ساحل مرجان به شمار می‌رود. در این کلوپ تفریحات متنوعی همچون پاراسل، جت اسکی، شاتل، بنانا سواری، غواصی و … برای گردشگران در نظر گرفته شده است. اگر می‌خواهید هیجانی خاص را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما فرصت تجربه کردن بازی‌های آبی ساحل مرجان را از دست ندهید.

غواصی در ساحل مرجان کیش

۴- استراحت و تماشای غروب

استراحت و یا قدم زدن در ساحل مرجان و تماشای طبیعت بی نظیر این بخش از جزیره کیش، می‌تواند از آن دسته تجربیاتی باشد که هیچوقت آن را از یاد نخواهید برد. در پارک ساحلی مرجان جزیره کیش آلاچیق‌ها و فضاهای مناسبی برای نشستن و استراحت کردن در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید ساعت‌ها در این محل‌ها بنشینید و از تماشای امواج دریا، غروب آفتاب و چشم اندازهای بی نظیر لذت ببرید.

4 2

۵- مرکز خرید

مرکز خرید مرجان به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش در ساحل مرجان قرار دارد. شما می‌توانید پس از بازدید ساحل مرجان و تجربه تفریحات مختلف آن، به مرکز خرید رفته و انواع کالاها را خریداری کنید. از مهمترین محصولات و اجناسی که در بازار مرجان ارائه می‌شوند، می‌توان به مواد خوراکی، پوشاک، سوغات جزیره، تجهیزات ورزشی، لوازم الکترونیک و … اشاره نمود. مرکز خرید مرجان در سال ۱۳۷۰ افتتاح شده و دارای بخش‌های مختلفی است. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های مرکز خرید ساحل مرجان، آکواریوم بزرگ آن است. در این آکواریوم بیش از ۸۰۰ گونه آبزی و ماهی در معرض نمایش قرار گرفته‌اند که تماشای آنها لذت بخش است.

مرکز خرید مرجان در نزدیکی ساحل مرجان

مرکز خرید کوروش نیز یکی دیگر از مراکز خرید جزیره کیش است که در نزدیکی ساحل مرجان قرار دارد. این مجتمع بزرگ که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است، دارای فروشگاه‌های معتبر برندهای معروف همچون آدیداس، نایک، پوما، کوتون و … می‌باشد. اگر قصد خرید پوشاک، تجهیزات ورزشی، زیورآلات، ساعت، لوازم دیجیتالی، اکسسوری‌ها و … را دارید، به سراغ مرکز خرید کوروش بروید.

۶- رستوران

اگر دوست دارید در محیطی شیک و با منظره زیبایی از ساحل و خلیج همیشه فارس یک وعده غذای لذیذ نوش جان کنید، از رستوران‌های ساحل مرجان غافل نشوید. در این ساحل فودکورت‌ها و رستوران‌های متنوعی وجود دارند که انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را سرو می‌کنند. یکی از بهترین رستوران‌ها در ساحل مرجان، رستوران حافظیه است. این رستوران یک سالن با فضای بسته جهت روزهای گرم و یک بخش روباز با آلاچیق رو به دریا دارد.

هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش

هتل های نزدیک به ساحل مرجان کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران دارای هتل‌های مختلفی است که برخی از آنها جزو بهترین هتل‌های ایران محسوب می‌شوند. گردشگرانی که می‌خواهند در سفر به جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان اقامت داشته و به راحتی به این ساحل شگفت انگیز و امکانات رفاهی و تفریحی آن دسترسی داشته باشند؛ می‌توانند هتل‌های زیر را انتخاب نمایند:

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش با ساحل مرجان فاصله‌ای ۱ کیلومتری دارد و به عنوان یکی از زیباترین و باکیفت‌ترین هتل‌های این جزیره به شمار می‌رود. این هتل دارای دو طبقه و ۱۹۰ باب اتاق و سوئیت بسیار شیک می‌باشد که برخی از آنها منظره‌ای رو به دریا دارند.

هتل سیمرغ

برای گردشگرانی که قصد دارند سفری اقتصادی و اقامتی با قیمت مناسب را در جزیره کیش تجربه کنند، هتل سیمرغ کیش را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در فاصله ۲ کیلومتری از ساحل مرجان قرار دارد و از فضایی ویلایی با ۸۵ اتاق  تشکیل می شود.

هتل داریوش

هتل داریوش کیش به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین و زیباترین هتل‌های ایران، در جزیره و در فاصله ۲.۵ کیلومتری ساحل مرجان واقع شده است. این هتل مجلل پنج ستاره معماری خیره کننده‌ای با الهام از فضای تخت جمشید دارد. هتل داریوش با ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کابانای لوکس از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل تعطیلات

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره جزیره کیش که در نزدیکی ساحل مرجان قرار دارد، هتل تعطیلات کیش است. این هتل می‌تواند با محیط زیبا و سرسبز و واحدهای اقامتی با کیفیت و امکانات متنوع، اقامتی به یادماندنی برایتان فراهم کند. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند، برای دسترسی به ساحل مرجان باید فاصله‌ای ۲.۸ کیلومتری را با استفاده از تاکسی و یا پیاده طی کنند.

از دیگر هتل های نزدیک به ساحل مرجان می‌توان به هتل گاردنیا، هتل ستاره، هتل سانرایز و هتل پارمیس اشاره نمود.

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. سیم کارت اقساطی

    ساحل مرجان خیلی جایه قشنگیه من ابان ماه رفتم هواشم خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×