» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » کیش » پلاژ بانوان کیش کجاست؟ [امکانات، ساعت، قیمت بلیط، شماره تماس]
پلاژ بانوان جزیره کیش
کیش

پلاژ بانوان کیش کجاست؟ [امکانات، ساعت، قیمت بلیط، شماره تماس]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ 17۲3,807

پلاژ بانوان کیش یکی از قسمت هایی است که بهتر است پیش از سفر به جزیره کیش در مورد آن بدانید. مسلما این موضوع در صورتی که شما خانم باشید، اهمیت بسیار بیشتری برایتان پیدا می کند. پلاژها یکی از مهم ترین بخش هایی هستند که در کنار سواحل وجود دارند. در این قسمت ها می توانید هم با خیال راحت به شنا و تفریح بپردازید و هم از میزان عمق مناسب دریا برای شنا کردن مطمئن باشید. در ادامه سعی کرده ایم تا توضیحات بیشتر و تکمیلی تری را به همراه تصاویر پلاژ بانوان کیش که از بهترین جاهای دیدنی کیش و جزو تجربه های خاص در کیش است به شما ارائه دهیم.

سواحل کیش

سواحل کیش یکی از کم خطرترین ساحل های دنیا به حساب می آید چرا که کوسه های خطرناک ندارد و ساحلی امن است. گاهی کوسه هایی در نزدیکی سواحل دیده می شوند اما آن ها از سایر ماهی ها تغذیه کرده و خطری برای انسان ندارند. هنگام شنا و راه رفتن در دریا حواستان به توتیا و مرجان های کف دریا باشد تا آسیب نبینید. این نکته را در نظر بگیرید که فقط در مکان هایی که برای شنا در نظر گرفته شده و محافظت شده است، به دریا بروید تا احتمال هرگونه خطر کاهش پیدا کند.

معرفی پلاژ بانوان کیش

در پلاژ بانوان کیش که به صورت انحصاری برای بانوان ساخته شده است، خانم ها می توانند با لباس شنا به راحتی حمام آفتاب بگیرند، در آب شنا کنند و حتی با کودکان خودشان در ساحل به شن بازی بپردازند. در این پلاژ افرادی ماهر که به صورت تخصصی به عنوان غریق نجات تعلیم دیده اند، مشغول کار بوده و امنیت افراد را در هنگام شنا در دریا تامین می کنند.

معرفی پلاژ بانوان ساحلی کیش

این منطقه با هدف ایجاد یک فضای آرام و مناسب برای راحتی بانوان ساخته شده است تا لازم نباشد با لباس های روزمره در ساحل شنا کنند. مساحت کلی پلاژ بانوان چیزی در حدود ۲۰ هزار متر مربع است که در حوزه شمال شرقی جزیره قرار گرفته است. نحوه ساختی که برای آن در نظر گرفته شده است به این شکل می باشد که از محیط بیرون پلاژ هیچ گونه دیدی به سمت داخل وجود ندارد. از دیگر ویژگی های این پلاژ نیز می توان به ممنوعیت پرواز هواپیما و هلیکوپتر و تردد وسیله های تفریحی دیگر در این قسمت اشاره کرد. البته وجود سایه بان ها و دیوارهای بلند نیز در پوشش صد در صدی این منطقه بی تاثیر نمی باشد.

بخش های مختلف پلاژ بانوان در کیش

در این جاذبه گردشگری بانوان می توانند با خیال راحت به تفریح بپردازند و از امکانات موجود در این پلاژ استفاده کنند. در یکی از قسمت های پلاژ، یک حوضچه آب گرم و سالن ماساژ وجود دارد که خاصیت درمانی داشته و می توانید از آن استفاده کنید تا خستگی و گرفتگی های عضلانی خود را برطرف کنید.

بانوان همیشه به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند به همین دلیل یک آرایشگاه، سالن مد و یک سالن بدنسازی در پلاژ وجود دارد. در قسمتی دیگر دو رستوران به چشم می خورد که انواع غذاهای ایرانی و فست فود را طبخ می کنند. همچنین فروشگاه کوچکی به منظور فروش انواع روغن های ماساژ و برنزه در محوطه پلاژ فعالیت می کند. در ادامه سایر امکانات پلاژ بانوان را بیان می کنیم.

تفریح در پلاژ ساحلی بانوان در جزیره کیش

امکانات پلاژ بانوان کیش

این پلاژ دارای چه امکاناتی می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای تفریح خانم ها محسوب شود؟ در ادامه امکانات و خدمات پلاژ بانوان کیش را ذکر می کنیم:

  • حمام اختصاصی با آب شیرین که دیگر نگران خارش و سوزش پوست به دلیل شوری آب دریا نباشید.
  • سایه بان های متعدد که می توانید در آن ها استراحت کرده و مجددا برای شنا به دریا بروید.
  • بوفه خوراکی؛ با وجود این بوفه دیگر نیازی نیست با خودتان از هتل خوراکی و یا آب بیاورید.
  • امکان اجاره کردن تیوب و همچنین انواع وسایل بازی برای تفریح و شنا کردن کودکان.
  • صندلی های مخصوص برای حمام آفتاب
  • فعالیت دائمی و پیوسته نجات غریق های حرفه ای و آموزش دیده که خیال شما را از بابت شنا در این محدوده راحت می کنند.
  • وجود صندوق امانات که می توانید طلا، گوشی موبایل و دیگر اشیا گران قیمت خود را در آنجا به امانت بگذارید.
  • زمین والیبال ساحلی و بدمینتون نیز برای افرادی که در این رشته ها فعالیت می کنند و یا مهارت دارند، می تواند جذاب و کاربردی باشد.
  • رختکن قرار گرفته در پلاژ بانوان کیش نیز یکی دیگر از مواردی است که می توانید از آن استفاده کرده و به راحتی لباس های خود را در آنجا عوض کنید.
  • سالن بدنسازی موجود در این پلاژ نیز می تواند سبب شود افرادی که می خواهند حتی در مسافرت نیز ورزش خود را ادامه دهند، به راحتی و به سادگی این کار را انجام دهند و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.
  • امکان غواصی کردن در بخشی از این پلاژ نیز می تواند گزینه و نکته بسیار مهم و خوبی باشد.
  • می توانید از ماساژ پلاژ بانوان کیش لذت ببرید و انواع ماساژ های درمانی همچون ماساژ سنگ گرم را تجربه کنید.
  • در ضمن غرفه های فروش لوازم بهداشتی و شنا، نمازخانه و سرویس بهداشتی در این پلاژ وجود دارند.

منطقه ساحلی تفریحی مخصوص خانم ها

ویژگی های مربوط به سازه پلاژ

در این قسمت بهتر است به ویژگی های مربوط به سازه کلی این پلاژ اشاره کنیم. همان طور که در قسمت های قبلی نیز گفته شد، پلاژ به نحوی ساخته شده است که از محیط بیرون دید ندارد و در واقع سایه بانی است که به صورت سطحی شیب دار بر روی پلانی نیم دایره قرار گرفته است. سازه پلاژ فلزی بوده و سطح پوششی ۴۲ متر و ارتفاع ۱۸ متر دارد. این ساختار در هر ۵ متر به صورت مکرر اجرا شده است و بخش های مختلف همچون سالن مد و آرایشگاه، باشگاه بدنسازی و… در زیر این سازه قرار گرفته اند.

قیمت ورودی و ساعت بازدید از بهترین پلاژ بانوان کیش

ورودی پلاژ بانوان جزیره کیش برای گردشگران،کودکان و اهالی ساکن کیش متفاوت است. قیمت بلیط پلاژ بانوان کیش برای هر گردشگر ۸۰ هزار تومان و برای هر کیشوند و کودکان زیر ۵ سال ۳۲ هزار تومان است که با پرداخت این هزینه می توانید از بسیاری از بخش ها به جز رستوران استفاده کنید. برای خرید بلیط پلاژ بانوان کیش باید به صورت حضوری اقدام کنید. ساعت کاری پلاژ و کلوب بانوان کیش هر روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر است. 

ساعت کاری پلاژ بانوان جزیره کیش در ایام کرونا ممکن است تغییراتی داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از رفتن از ساعت کاری مطمئن شوید. در صورتی که نیاز به شماره تلفن پلاژ بانوان کیش دارید، می توانید با شماره ۰۷۶۴۴۴۲۴۶۲۴ تماس حاصل نمایید.

امکانات پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان کیش کجاست؟

آدرس پلاژ بانوان کیش: خیابان سنایی ۵، انتهای خیابان آریان است. 

به دلیل موقعیت پلاژ بانوان کیش شما می توانید به وسیله خودرو شخصی، اتوبوس های دو طبقه و دوچرخه خود را به این منطقه برسانید چرا که پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش در محدوده مسیر دوچرخه سواری قرار گرفته است.

قوانین پلاژ بانوان در جزیره کیش

  • ساعات کاری پلاژ بانوان کیش در فصول مختلف متفاوت است.
  • پرچم سفید به معنی شنا آزاد، پرچم قرمز به معنی احتیاط و پرچم مشکی به معنی شنا ممنوع است.
  • همراه داشتن قلاب، تور و تفنگ ماهیگیری در پلاژ بانوان ساحلی کیش ممنوع است.
  • همراه داشتن مایو و لباس ورزشی برای شنا و سالن ورزش الزامی است.
  • از همراه داشتن اشیای گرانقیمت خودداری کنید.
  • با پرسنل همکاری لازم را داشته و به توصیه های غریق نجات اهمیت دهید.
  • یکی از شرایط پلاژ بانوان کیش، ممنوعیت ورود پسر بچه بالای سه سال می باشد.
  • سیگار کشیدن فقط در ایستگاه دخانیات مجاز است.
  • برای دریافت توپ والیبال و بدمینتون نیاز به کارت شناسایی است.
  • همراه داشتن تلفن همراه و هر گونه دوربین به داخل محوطه ممنوع است و باید تحویل داده شود.

بازدید از منطقه تفریحی ساحلی جزیره کیش

بهترین زمان بازدید از کیش و پلاژ بانوان

در فصل بهار بسیاری از گردشگران برای تفریح به کیش سفر می کنند. برای اینکه کمتر به شلوغی برخورد کنید بهتر است، صبح ها به پلاژ بروید. اگر در تابستان از پلاژ استفاده کنید، به دلیل گرمای هوا ممکن است اذیت شوید اما برای آفتاب گرفتن می تواند زمان مناسبی باشد. فصل پاییز به دلیل گرمای هوا، تعداد گردشگران کم بوده و شما راحتتر می توانید از امکانات آن بهره ببرید. بهترین زمان استفاده از پلاژ بانوان کیش در زمستان و از بازه زمانی ۱۲ الی ۱۶ است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. برخلاف تصور عمومی امکان استفاده از این مکان در ماه مبارک رمضان وجود دارد و محدودیتی برای استفاده از امکانات پلاژ نیست.

نکات لازم در رابطه با پلاژ در جزیره کیش

  • حتما وسایل شخصی همچون حوله، لباس، دمپایی، لوازم شوینده، لباس شنا و … را همراه خود ببرید.
  • همراه داشتن خوراکی به داخل محوطه مجاز است بنابراین اگر نمی خواهید غذا یا سایر مواد را گرانتر از بیرون خریداری کنید، برای خود میان وعده بردارید.
  • برای جلوگیری از آفتاب سوختگی حتما از کرم های ضد آفتاب و محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید.
  • قبل از مراجعه برای اطمینان از ساعت کاری حتما با شماره گفته شده در بالا تماس بگیرید.
  • در رابطه با تلفن همراه و دوربین به دلیل حفظ حریم شخصی، سختگیری زیادی می شود. بنابراین فقط یک تلفن ببرید که آن را به امانات تحویل بدهید.
  • پلاژ بانوان و آقایان کیش در فاصله حدودی ۳.۸ کیلومتری از یکدیگر واقع شده اند. بنابراین می توانید زمانی را با خانواده خود هماهنگ کرده و به یکدیگر ملحق شوید.

امنیت خاطر بانوان در پلاژ کیش

یکی از مواردی که برای بانوان بسیار اهمیت دارد، احساس امنیت است. در این پلاژ امنیت کامل برای همه فراهم شده است. امنیت هم از نظر جانی و هم از نظر شرعی، که هیچ گونه دید از فضای بیرون به این منطقه وجود ندارد. حتی  پرواز در آسمان این ناحیه نیز ممنوع شده است. همچنین با توجه به امکانات و غریق نجات های ماهر، هیچ خطری جان بانوان را تهدید نمی کند. بنابراین با خیال راحت از از بهترین پلاژ بانوان کیش و امکانات آن استفاده کنید.

سازه و امنیت پلاژ بانوان کیش

اماکن دیدنی نزدیک

زمانی که به یک منطقه خاص سفر می کنید، مسلما مدت زمان محدود و مشخصی را برای سفر خودتان در نظر می گیرید. این مدت زمان محدود می تواند بین ۳ الی ۱۰ روز باشد و با توجه به بودجه و زمان شما تعیین می شود. برای آن که بتوانید از زمان خودتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، کافی است تا اماکن دیدنی نزدیک به هم را پیدا کرده و طبق یک برنامه ریزی دقیق و درست، بازدید از اماکنی که نزدیک به هم هستند را پشت سر هم انجام دهید. در ادامه به مکان هایی که به پلاژ بانوان کیش نزدیک می باشند را معرفی کرده و به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما از آنها دیدن کرده و عکس های یادگاری زیادی هم بگیرید.

پلاژ آقایان کیش با فاصله ۱۰ دقیقه ای و ۳.۸ کیلومتری، پارک دلفین کیش با فاصله ۱۵ دقیقه ای و ۱۰ کیلومتری، آب انبار قدیمی جزیره کیش با فاصله ۹ دقیقه و ۶.۲ کیلومتری، کلبه هور با فاصله ۱۵ دقیقه ای و ۱۸ کیلومتری، کشتی یونانی با فاصله ۱۹ دقیقه و ۱۴.۸ کیلومتری، بلوار ایران با فاصله ۲ دقیقه ای و ۸۰۰ متری، باغ پرندگان کیش با فاصله ۱۵ دقیقه ای و ۱۰.۷ کیلومتری، قلعه وحشت با فاصله ۱۳ دقیقه ای و ۸.۳ کیلومتری، صخره خرچنگ ها با فاصله ۱۱ دقیقه ای و ۴.۹ کیلومتری، مجموعه توریستی پنگوئن با فاصله ۸ دقیقه ای و ۵.۵ کیلومتری، اسکله مرجان با فاصله ۱۳ دقیقه ای و ۷.۷ کیلومتری، تله کابین میکا مال با فاصله ۷ دقیقه ای و ۳ کیلومتری، ساحل دامون با فاصله ۸ دقیقه ای و ۴.۶ کیلومتری،

هتل های نزدیک

پیدا کردن یک هتل مناسب در هنگام سفر می تواند یکی از مهم ترین کارها و در واقع اولین کار مهمی باشد که باید انجام دهید. از طرفی پیدا کردن هتل هایی که دسترسی راحت به جاذبه های مختلف مخصوصا اماکن تفریحی بزرگ مثل پلاژ بانوان کیش دارند در اولویت است.

یکی از جاذبه های کیش مربوط به دریا و شنا کردن در آب های خلیج فارس می شود. بنابراین بیشترین زمان شما نیز در هر روز از سفرتان به کیش در کنار دریا سپری خواهد شد. بهترین کار آن است که هتل های نزدیک به پلاژ بانوان کیش را پیدا کرده و در آنجا اقامت کنید. به این شکل دیگر خیالتان از بابت اینکه هر روز فاصله کمی تا پلاژ دارید و می توانید حتی در طول روز دو بار هم برای شنا به کنار دریا بروید، راحت خواهد بود. برای رزرو هتل های کیش که دسترسی نزدیک به این جاذبه و دیدنی های اطراف دارند اقامتگاه های زیر را پیشنهاد می کنیم:

اقامت تفریحی و گردشگری مخصوص خانم ها در جزیره کیش

هتل ۳ ستاره آرامش کیش با فاصله ۱.۵ کیلومتری، هتل ۵ ستاره بین المللی کیش با فاصله ۲.۷ کیلومتری، هتل ۴ ستاره فلامینگو با فاصله ۲.۸ کیلومتری، هتل آپارتمان ۳ ستاره پارسیان با فاصله ۲.۹ کیلومتری، هتل ۵ ستاره ایران کیش با فاصله ۴.۴ کیلومتری، هتل ۳ ستاره هلیا با فاصله ۲.۹ کیلومتری، هتل ۳ ستاره شایلی با فاصله ۲.۹ کیلومتری، هتل ۴ ستاره صدف با فاصله ۴.۴ کیلومتری، هتل ۵ ستاره کوروش ۴.۱ کیلومتر و هتل ۳ ستاره لوتوس با فاصله ۳ کیلومتری.

پلاژ بانوان کیش یکی از بخش های مهمی است که در این جزیره وجود دارد و بانوانی که به این منطقه سفر می کنند، می توانند با خیال آسوده در این قسمت از ساحل و دریا به تفریح و شنا بپردازند. امکانات مختلف از جمله باشگاه بدنسازی، آرایشگاه، سالن ماساژ، حمام آفتاب، رستوران و… می توانند باعث رقم خوردن لحظات شادتری برای شما شوند. خوشبختانه هتل های خوب و اماکن دیدنی متعددی نیز در نزدیکی این پلاژ قرار دارند و همین موضوع سبب می شود تا در زمان شما صرفه جویی شده و بتوانید برنامه ریزی بهتری را برای سفر خود داشته باشید.

سؤالات متداول

پلاژ بانوان کیش کجاست؟

خیابان سنایی ۵، انتهای خیابان آرین، بخش شمال شرقی جزیره

ساعت کاری و شماره پلاژ بانوان کیش چند است؟

ساعت کاری پلاژ بانوان کیش از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ است. شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۲۴۶۲۴ است.

قیمت بلیط پلاژ بانوان کیش چقدر است؟

قیمت ورودی برای هر نفر ۸۰ هزار تومان که برای کیشوند و کودکان زیر ۵ سال، ۳۲ هزار تومان است.

امنیت بانوان در پلاژ تفریحی و اختصاصی بانوان کیش چقدر است؟

در این منطقه امنیت کامل برقرار است چرا که از بیرون هیچ گونه دیدی ندارد و با دیوار و سایه بان های بلند احاطه شده و در منطقه پرواز ممنوع قرار گرفته است.

۴.۲/۵ - (۱۰ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. mohrpegah

    مقاله بسیار مفیدی بود – ممنون از سایت خوبه اقامت ۲۴

    • علیرضا قانع

      سلام ممنونیم از نگاه پر مهر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×