بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» دانستنی‌های سفر » رزرو هتل آنلاین؛ نشانه‌هایی که هتل با چیزی که در وبسایت می‌بینید تفاوت دارد!
رزرو هتل آنلاین
دانستنی‌های سفر - معرفی هتل

رزرو هتل آنلاین؛ نشانه‌هایی که هتل با چیزی که در وبسایت می‌بینید تفاوت دارد!

۲۵ مهر ۱۳۹۸ 11۰1,663

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است. هتل لوکس و درجه یکی که بصورت آنلاین رزرو کرده اید آنقدر که به نظر می‌رسید خوب نیست. اصولا رزرو هتل بصورت آنلاین ممکن است گاهی شما را دلسرد کند. در رزرو هتل آنلاین گاهی تبلیغات هتل با چیزی که در عمل تجربه می‌کنید متفاوت است.

رزرو هتل آنلاین؛ شواهدی که نشان می‌دهند هتلتان با چیزی که در واقعیت می‌بینید متفاوت است!

رزرو هتل آنلاین
رزرو هتل آنلاین

اصولا یکی از مسائلی که در خرید اینترنتی وجود دارد این است که نمی‌توانید تجربه دقیقی از کالا یا خدمات مورد‌ نظر داشته‌ باشید. رزرو هتل آنلاین هم از این قاعده مستثنا نیست. گاهی شما به صورت آنلاین هتل یا اقامتگاهی رزرو می‌کنید. اما وقتی به آنجا می‌روید تفاوت را احساس می‌کنید. با ما در بلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید تا تعدادی از عوامل آن را بررسی کنیم.

عکس‌ها به شدت فوتوشاپ شده اند!

عکس‌های هتل فوتوشاپ شده اند! - رزرو هتل آنلاین
عکس‌های هتل فوتوشاپ شده اند! – رزرو هتل آنلاین

بله! عکس‌های هتل در سایت رزرو هتل بسیار جذاب و زیبا هستند. اما آیا حتی خود ما عکس‌های بدمان را در فضای مجازی قرار می‌دهیم؟ همه سعی می‌کنیم بهترین عکس‌هایمان را در اینستاگرام بگذاریم. فیلترهای مختلف، تکنیک‌های ویرایش عکس و فوتوشاپ می‌تواند حتی بدترین را به بهترین تبدیل کند. اگر عکس‌های یک هتل زیادی خوب به نظر آمدند شاید باید به آن شک کنیم. سعی کنید عکس‌های واقعی هتل را در اینترنت بیابید. سایت‌های مختلفی وجود دارند که عکس‌هایی که مسافران هتل گرفته اند را به اشتراک می‌گذارند.

وب‌سایت هتل‌ ممکن است بروز نباشد!

وبسایت هتل بروز نباشد - رزرو هتل آنلاین
وبسایت هتل بروز نباشد – رزرو هتل آنلاین

اینروزها اینترنت یکی از ابزار حیاتی علاقمندان به سفر است. اگر هتل برای بروزرسانی وبسایتش به خود زحمت نمی‌دهد، برای ارائه خدمات هم زحمتی نخواهد کشید. نه اینکه هر هتل و اقامتگاه کوچکی هم باید یک وبسایت عالی داشته باشد. اما توقع اینست که وبسایت هتل قابل اعتمادترین منبع برای تحقیق در مورد رزرو هتل مورد‌نظر باشد.

نظرات در سایت‌های ارزیابی عملکرد هتل مثل TripAdvisor همیشه قابل اتکا نیستند

نظرات سایت ها شاید همیشه قابل اتکا نباشند - رزرو هتل آنلاین
نظرات سایت ها شاید همیشه قابل اتکا نباشند – رزرو هتل آنلاین

سایت‌هایی مثل TripAdvisor در قبال نوشتن نظرات خوب از هتل‌ها پول می‌گیرند پس همیشه قابل اتکا نیستند. البته اگر نظرات مسافرانی که به سبک خودتان سفر می‌کنند را بررسی کنید بدردبخور است. البته در این راستا باید په پاسخ‌هایی که هتل‌ها به مشتریان خود داده‌اند هم توجه کنید. سعی کنید از چند منبع استفاده کنید تا دقت عملتان بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

رزرو هتل بر حسب ستاره، معیارهای رتبه بندی هتل ها

نکات مهم در خصوص نحوه رزرو هتل مناسب 

دسترسی به یک مسئول پاسخگو در هتل سخت است

صحبت با یک فرد مسئول در هتل - رزرو هتل آنلاین
صحبت با یک فرد مسئول در هتل – رزرو هتل آنلاین

وقتی پاسخ درست و بموقعی از یک مسئول هتل به ایمیل‌ها و یا تماس‌هایتان نگیرید نشان از این دارد که ممکن است هنگام حضور شما در آن هتل هم میزان پاسخگویی هتل به شما پایین باشد. پس قبل از رزرو هتل سعی کنید با یک مسئول پاسخگو در هتل صحبت کنید. اگر میزان پاسخگویی آن‌ها شما را قانع کرد سپس می‌توانید به این هتل بیشتر فکر کنید.

وقتی گوگل مپ داستان متفاوتی از گفته‌های هتل نشانتان می‌دهد

گوگل مپ Google Map - رزرو هتل آنلاین
گوگل مپ Google Map – رزرو هتل آنلاین

گاهی هتل‌ها ادعا می‌کنند که در بهترین نقطه شهر و در نزدیکی همه جاذبه‌های گردشگری قرار گرفته اند. برای بررسی این ادعا کافیست از نقشه‌های گوگل یا Google Map استفاده کنید. با پیدا کردن موقعیت‌مکانی هتل براحتی می‌توانید صحت این ادعا را تحلیل کنید. حتی می‌توانید از طریق Google Street View نمای بیرونی هتل را هم ببینید. اگر تصاویر آن با تصاویر وبسایت هتل همخوانی نداشت، یا بنظر تمیز بنظر نمیامد، بهتر است دنبال هتل دیگری بگردید.

در لیست هتل‌های دارای ساس قرار گرفته باشد

لیست هتل‌های گزارش شده برای ساس - رزرو آنلاین هتل
لیست هتل‌های گزارش شده برای ساس – رزرو آنلاین هتل

وبسایت BedBugReports.com به شما لیستی از هتل‌هایی که وجود ساس در آنها گزارش شده، ارائه می‌دهد. شاید از قرار گرفتن تعدادی از هتل‌های لوکس در این لیست متعجب شوید. اما مشکل ساس در تختخواب‌های هتل مشکلی بسیار فراگیر در هتل‌هاست. پس بهتر است برای پیش از رزرو هتل از نبودن هتل مورد نظرتان در این لیست اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید:

چگونه ساس را از بین ببریم؟ راهنمای مبارزه با ساس در هتل

 

اگر شما هم چنین تجربه‌ای داشته اید، نظرات خود رابا ما در میان بگذارید.

 

منبع: اقامت ۲۴

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×