» گوناگون » معرفی مجلل ترین هتل های ایران زمین
هتل مجلل درویشی مشهد
گوناگون

معرفی مجلل ترین هتل های ایران زمین

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ 12۰3,063

سفر و گردشگری یکی از لذت بخش ترین کارهای بشر در تمام طول تاریخ بوده و همواره در دوره های مختلف تاریخی افراد برای رفع خستگی زندگی روزمره، از شهر و دیار خود خارج شده و به نقاط مختلف سفر می کردند.

از این رو، محل های اقامت مسافران در تمام تاریخ از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده این موضوع را می توان در کاروانسرا های بین راهی بجای مانده از گذشتگان بخوبی دریافت.

سفر و گردشگری

 

با پیشرفت علم و افزایش رفاه اجتماعی، محل های اقامتی با عنوان هتل به وجود آمده که شرایط را برای آسایش مسافران و گردشگران به خوبی فراهم سازند. اما همین هتل ها نیز نسبت به کیفیت ارائه خدمات، ارزش یابی شده و درجه بندی می شوند.

اگر قصد سفر دارید و می خواهید در زمان حضور خود در شهر مقصد، در هتل مجلل با امکانات رفاهی ویژه ای اقامت داشته باشید، با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی برخی هتل های مجلل ایران همراه باشید.

 

 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره مجلل درویشی مشهد، بی شک یکی از بهترین هتل های این شهر بوده که در فاصله بسیار مناسبی از حرم مطهر رضوی و در حاشیه خیابان امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای ۲۳ طبقه بوده و معماری ویژه آن سبب شده تا به مرتفع ترین و تنها هتل آتریوم در شرق کشور بدل شود.

هتل درویشی مشهد تمام امکانات رفاهی را برای میهمانان خود فراهم ساخته و آنها می توانند با اقامت در این مجموعه علاوه بر بهره مندی از کیفیت اتاق های اقامتی و خدمات بی نظیر پذیرایی،  از امکاناتی نظیر، مجموعه آبی، رستوران و کافه روف گاردن و کافی شاپ هتل بهره مند شوند.

 هتل مجلل درویشی مشهد

 

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس تهران در بلوار کشاورز و در کنار مراکز عمده تجاری، اداری، درمانی و در نزدیکی پارک لاله و موزه هنرهای معاصر پایتخت احداث شده است. از دیگر امکانات این هتل دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای است که توانسته با ارائه تمامی امکانات و خدمات رفاهی مدرن و مطابق با استانداردهای بین المللی آرامش را به مسافران خود هدیه داده و لبخند رضایت را بر لبان میهمانان عزیز خود بنشاند.

این هتل در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و با برخورداری از ۲۲۴ اتاق شرایط اقامت خاص و فراموش نشدنی را برای مسافران و گردشگرانی که تهران را برای سفر خود انتخاب کرده اند، فراهم ساخته است.

هتل اسپیناس تهران

 

هتل استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران (رویال هیلتون سابق) بزرگترین هتل ۵ ستاره‌ ایران در شمال تهران است. این هتل همواره به میزبانی از هیات های ویژه سیاسی، اقتصادی، بازرگانی وتجاری داخلی وخارجی، برگزاری همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی، ارائه خدمات به گروه های پروازی خطوط بین المللی و همچنین میزبانی از خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی به خود می بالد، بطور مداوم با تقویت نقاط مثبت رسالت خدمت رسانی خود به میهمانان محترم، از همه امکانات و ظرفیت خود برای افزایش ارتقاء کیفیت خدمات و در نتیجه جلب حداکثری رضایت مندی مشتریان بهره می گیرد تا بیش از گذشته نامی نیک در عرصه خدمات رسانی از خود برجای گذارد.

هتل استقلال تهران

 

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با الهام از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزدیک به ساحل شرقی ساخته شده است. این هتل یادآور معماری خاص و بی بدیل ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز رقم می زند.

هتل داریوش دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیری است که چشم هر بیننده ای را مسحور میکند؛ با اقامت در این هتل و بهره مندی از چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی از سفر به کیش در ذهن شما بر جای می ماند.

هتل داریوش کیش

 

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره عباسی، کهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران، در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان واقع شده است. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماری شکوهمند ایرانی طراحی و بنا گردیده و او این کاروانسرا را به مادر خود هدیه کرد و به همین علت هتل عباسی در گذشته کاروانسرای مادر شاه نامیده می‌شد. مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس تنها هتل پنج ستاره اصفهان به دلیل سبک معماری آن که به اوایل قرن هجده باز می‌گردد و از معماری دوران صفوی الگو گرفته و نیز واقع شدن آن در میان بافت تاریخی شهر دارای اهمیت فراوان است.

هتل عباسی اصفهان

 

هتل صخره ای لاله کندوان

هتل ۵ ستاره بین المللی صخره ای لاله در روستای زیبا و تاریخی کندوان، در ۲۲ کیلومتری شهر اسکو و در ۶۲ کیلومتری شهر تبریز واقع شده است و نخستین نوع از هتل‌های بوتیک کشور محسوب می‌شود و همچنین سومین هتل صخره‌ای در دنیا است. هتل لاله با خانه‌های کله‌قندی و صخره‌ای با قدمتی ‪ ۷۰۰ساله و چشم‌انداز بی‌ نظیر، گردشگران را ترغیب به مسافرت به این نقطه خوش آب و هوا در دامنه یکی از زیباترین رشته‌کوه‌های کشور می‌‌کند. این هتل با ۴۰ کرانه ( اتاق سنگی طبیعی ) به همراه جکوزی با‌ آب معدنی این روستا و روم سرویس سمعی، بصری و همچنین با داشتن تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره، تجربه زندگی غارنشینی و فضای آرامش آن را امکان‌پذیر می‌کند. با توجه به صخره‌ بودن هتل هر واحد با چند پله از واحد قبل و بعد جدا شده که نزدیک‌ترین واحد دارای ۴۰ پله و دورترین واحد دارای ۱۷۰ پله است. روستای کندوان پیش از افتتاح هتل صخره‌ای در آن، یکی از جاذبه‌های منحصر بفرد جهان به شمار رفته و همه ساله پذیرای انبوه گردشگران بوده.

هتل صخره ای لاله کندوان

 

هتل ملک التجار یزد

هتل چهار ستاره سنتی ملک التجار یزد در خانه‌ای تاریخی به همین نام تاسیس شده است. این خانه متعلق به فردی به نام حاج علی عسکر شیرازی از تجار با سابقه یزدی بوده و این هتل، اولین هتل خشتی در جهان بوده که از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل، جنب بازار و میدان خان قرار دارد و برای رسیدن به هتل باید از میدان خان و بازار پنجه علی عبور کرد و ورودی آن دارای کوچه‌ای باریک و طویل با دیوار‌هایی بلند است. این خانه از اتاق‌های متعددی تشکیل شده، که هر اتاق ویژگی‌های خاص خود را دارد. حیاط مرکزی و زیرزمین این هتل به عنوان رستوران سنتی با ارائه انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و قهوه خانه، آمادگی کامل برای برگزاری مراسم مختلف را دارد.

هتل ملک التجار یزد

 

هتل داد یزد

هتل ۴ ستاره داد با ساختاری سنتی در قلب شهر تاریخی یزد واقع شده است. ساخت بنای هتل داد به سال،۱۳۰۷ شمسی باز می‌گردد. هتل داد در عین حفظ ساختار سنتی و تاریخی خود دارای امکانات رفاهی مدرن است. رستوران سنتی با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی در محیطی آرام و زیبا و همچنین رستوران و کافی شاپ رو باز واقع در پشت بام هتل با دور نمایی از شهر یزد، از ویژگی‌های بارز این مجموعه است. هتل داد تنها هتل ۴ ستاره یزد بوده که برنده جایزه ۲۰۰۹ studiosus آلمان برای مشتری مداری شده است.

هتل داد یزد

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×