بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل آستارا | 🔍 جستجویی هوشمندانه با بررسی نظر مسافران
بهترین هتل آستارا 1
معرفی هتل

بهترین هتل آستارا | 🔍 جستجویی هوشمندانه با بررسی نظر مسافران

۲۲ دی ۱۴۰۰ 9۰2,886

اقامت در بهترین هتل آستارا می‌تواند سفر شما را به شمالی‌ترین شهر استان سرسبز گیلان خاطره انگیز کند. آستارا یکی از زیباترین شهرهای گیلان به شمار می‌رود که دارای طبیعت بی نظیر، معماری و خانه‌های زیبا، بازارچه مرزی و غذاهای سنتی لذیذی است. گردشگران زیادی در طول سال برای بازدید از زیبایی‌های طبیعت آستارا و منطقه ویژه اقتصادی به این شهر سفر می‌کنند؛ از این رو هتل‌های مختلفی در آستارا برای پذیرایی و میزبانی از مهمانان وجود دارند.

در این مقاله از اقامت ۲۴ قصد داریم بهترین هتل های آستارا و مناسب‌ترین مکان برای اقامتی خوش و به یاد ماندنی را به شما عزیران معرفی کنیم. اگر شما هم قصد دارید به این شهر زیبا سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هتل های لوکس آستارا

آستارا هتل ۵ ستاره ندارد اما هتل‌های ۴ ستاره این شهر جزو بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های این منطقه محسوب می‌شوند. این هتل‌های مجلل دارای امکانات و خدمات رفاهی کامل و با کیفیتی هستند و می‌توانند اقامتی راحت و خاطره انگیز را فراهم کنند. پرسنل هتل های چهار ستاره آستارا مجرب و آموزش دیده هستند و خدمات را به بهترین نحو ارائه می‌دهند.

هتل بین المللی اسپیناس آستارا 1

هتل بین المللی اسپیناس آستارا

هتل ۴ ستاره اسپیناس به عنوان لوکس‌ترین و بهترین هتل آستارا شناخته می‌شود. این هتل ۵ طبقه دارای ۱۱۶ واحد اقامتی در قالب اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های چهار نفره است. به دلیل موقعیت مکانی عالی و قرارگیری هتل بین المللی اسپیناس آستارا در مجاورت دریاچه طبیعی استیل و جنگل‌های زیبا، برخی از واحدهای اقامتی این هتل مشرف به دریاچه بوده و از چشم انداز بی نظیری برخوردارند.

همچنین مسافرانی که در سفر به آستارا این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند با طی مسیر کوتاهی (۵ الی ۱۰ دقیقه با خودرو) به اماکن دیدنی و مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشند. از مهمترین این مناطق می‌توان به دریاچه استیل، پایانه مسافربری، منطقه سالم سازی دریا، بازارچه ساحلی، رودخانه مرداب، باغ چای عباس آباد و … اشاره نمود.

رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مرکز خرید، کافی شاپ، خدمات CIP، زمین ورزشی، زمین تنیس، سونا، جکوزی، خدمات معلولین، خانه داری و لاندری از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۴ ستاره بین المللی آستارا به شمار می‌روند.

آدرس هتل بین المللی اسپیناس: آستارا، جنب پلیس راه آستارا-تالش.

هتل پارلا آستارا 1

هتل پارلا آستارا

یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره و لوکس گیلان که در لیست بهترین هتل آستارا نیز قرار دارد، هتل پارلا است.  این هتل ۴ ستاره و باکیفیت در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و دارای  طبقه بنا و ۲۴ واحد اقامتی می باشد. مسافرانی که به آستارا سفر می‌کنند می‌توانند اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهارتخته هتل پارلا را با نمای گردنه حیران و یا منظره کوه برای اقامتی دلنشین انتخاب کنند.

هتل پارلا آستارا در مجاورت منطقه توریستی گردنه حیران قرار گرفته است و دارای چشم انداز بسیار زیبایی از طبیعت بکر این منطقه می‌باشد. این هتل لوکس به خاطر موقعیت مکانی خود با جاهای دیدنی و مراکز مهم مانند تله کابین حیران، چشمه آب گرم علی داشی، باغ چای عباس آباد و … فاصله کمی دارد.

گردشگران با اقامت در این هتل از خدمات و امکانات درجه یک و با کیفیتی بهره می‌برند. از مهمترین امکانات و خدمات هتل پارلا می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، فضای سبز، جکوزی، لاندری، باربری، خانه داری، خدمات معلولین، چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران بام و آژانس مسافرتی اشاره نمود.

آدرس هتل پارلا: آستارا، جاده آستارا-اردبیل، گردنه حیران، ابتدای روستای حیران، نبش خیابان کوهپایه.

هتل های قیمت مناسب آستارا

هتل های سه ستاره و دو ستاره آستارا می‌توانند بهترین انتخاب برای سفری اقتصادی و اقامتی با قیمت مناسب باشند. این هتل‌ها از کیفیت خوبی برخوردارند و در مقایسه با هتل های لوکس آستارا قیمت مناسب‌تری دارند.

هتل ابوالفضل آستارا 1

هتل ابوالفضل آستارا

هتل ابوالفضل آستارا ، یک هتل سه ستاره باکیفیت است که در لیست بهترین هتل آستارا نیز قرار دارد. این هتل ۳ طبقه که در سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز نموده به عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل های آستارا محسوب می‌شود. هتل ابوالفضل دارای ۲۶ واحد اقامتی دلنشین و راحت با امکانات رفاهی مناسب است و می‌تواند اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان خود فراهم کند.

از مزیت‌های هتل ۳ ستاره ابوالفضل آستارا می‌توان به دسترسی آسان به جاهای دیدنی و مراکز تفریحی مانند دریاچه، جاده حیران، تله کابین و … اشاره نمود. این هتل قیمت مناسب آستارا امکانات و خدماتی همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صنوق امانات، کافی شاپ، خانه داری و … را به مسافران ارائه می‌دهد.

آدرس هتل ابوالفضل: آستارا، خیابان فرهنگیان، فرهنگ ۴، روبروی اسکله، جنب مسجد فاطمه الزهرا (س).

هتل افرا آستارا 1

هتل افرا آستارا

هتل ۳ ستاره افرا که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است، یکی دیگر از بهترین هتل های آستارا با قیمت مناسب به شمار می‌رود. این هتل ۵ طبقه دارای ۲۰ باب اتاق و سوئیت راحت و باکیفیت است و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، بازار بزرگ ساحلی و دریای خزر در فاصله کمی از هتل افرا آستارا قرار دارند.

امکانات و خدمات خوب هتل افرا مانند رستوران، کافی شاپ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، باربری، خانه داری و … اقامتی خوش و به یادماندنی را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کنند.

آدرس هتل افرا: آستارا، خیابان ملت شرقی، روبروی بازار ماهی فروشان.

هتل دریا آستارا 1

هتل دریا آستارا

از بهترین هتل های آستارا که از قیمت مناسب و کیفیت خوبی برخوردار است، می‌توان به هتل ۳ ستاره دریا اشاره نمود. این هتل در سال ۱۳۸ فعالیت خود را آغاز نمود و جهت ارتقا سطج کیفی خدمات در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل دریا آستارا ۶ طبقه بوده و ۳۰ واحد اقامتی با امکانات رفاهی کامل و مناسب دارد.

از مزیت‌های هتل دریا آستارا می‌توان دسترسی راحت به جاهای دیدنی و مراکز مهم شهر مانند بازارچه ساحلی، طرح سالم سازی دریا و ساحل زیبای دریای خزر اشاره نمود. این هتل از محیطی آرام و دلنشین برخوردار است و می‌تواند اقامتی خاطره انگیز برای مهمانان خود فراهم کند.

رستوران، پارکینگ، اینترنت، فروشگاه، مرکز خرید، خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته و آژانس مسافرتی از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۳ ستاره دریا آستارا به شمار می‌روند.

آدرس هتل دریا: آستارا، بازارچه ساحلی، مقابل پارکینگ.

هتل جهانگردی آستارا 1

هتل جهانگردی آستارا

آن دسته از مسافرانی که می‌خواهند اقامتی ارزان و سفری اقتصادی را در آستارا تجربه کنند، می‌توانند به سراغ هتل جهانگردی آستارا بروند. این هتل ارزان که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده، جزو قدیمی‌ترین هتل‌های آستارا محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل دو طبقه جهانگردی با ۴۰ باب اتاق و سوئیت و امکانات و خدماتی نظیر رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، فضای سبز، مرکز خرید، پارک کودک، باربری، لاندری و … اقامتی خوش و ماندگار را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

از مزایای این هتل که در شمال غربی گیلان بین کوه‌های پوشیده از جنگل تالش و دریای زیبای خزر واقع گردیده است، می‌توان به دسترسی آسان به مراکز رفاهی و گردشگری از جمله پارک ساحل، بیمارستان، بازارچه ساحلی و گمرک اشاره نمود.

آدرس هتل جهانگردی: آستارا، خیابان حکیم نظامی، روبروی اداره بهداشت.

هتل آپارتمان های آستارا

گردشگرانی که به صورت خانوادکی و یا دوستانه با تعداد نفرات بالا قصد سفر به آستارا را دارند، می‌توانند هتل آپارتمان های باکیفیت این شهر را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل آپارتمان ها از فضایی وسیع‌تر و امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردارند و می‌توانند اقامتی خاطره انگیز، دلنشین و قیمت مناسب را فراهم کنند.

هتل آپارتمان ایساتیس آستارا 1

هتل آپارتمان ایساتیس آستارا

هتل آپارتمان ایساتیس آستارا با درجه کیفیت سه ستاره، در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل آپارتمان در فضایی دلنشین و زیبا مشرف به کوه، جنگل و دریا واقع شده است. از مزیت‌های هتل آپارتمان ایساتیس می‌توان دسترسی راحت به دریاچه استیل، پایانه مسافربری، منطقه سالم سازی دریا، بازارچه ساحلی، رودخانه مرداب و … اشاره نمود.

این هتل آپارتمان ۵ طبقه دارای ۲۸ واحد اقامتی دو خوابه یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته، شش تخته و هفت تخته می‌باشد. از مهمترین امکانات و خدمات هتل آپارتمان سه ستاره ایساتیس آستارا می‌توان رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه و امکان پخت و پز، باربری، خانه داری و کافی شاپ را نام برد.

آدرس هتل آپارتمان ایساتیس: آستارا، کیلومتر ۳ جاده آستارا – رشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×