بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل‌ های شمال | هتل های ساحلی و جنگلی مازندران و گیلان
بهترین هتل های شمال
معرفی هتل

بهترین هتل‌ های شمال | هتل های ساحلی و جنگلی مازندران و گیلان

۴ شهریور ۱۴۰۰ 31۰31,429

بهترین هتل‌ های شمال همیشه جزو هتل‌های محبوب و پرطرفدار کشور به شمار می‌روند و هر سال در بیشتر ایام سال میزبان مسافران زیادی هستند. افرادی که برای تفریح به مناطق شمالی کشور سفر می‌کنند، به دنبال رزرو هتل‌ های مازندران و گیلان برای داشتن اقامتی راحت و خاطره‌انگیز می‌باشند. هتل‌های جنگلی، هتل‌های ساحلی و هتل ویلا شمال ایران همیشه جزو انتخاب‌های اصلی گردشگران در این منطقه به حساب می‌آیند. برای آشنایی بیشتر با بهترین هتل‌ های شمال در این مقاله از اقامت ۲۴ با ما همراه باشید. رزرو هتل های مازندران و گیلان با بهترین قیمت در دسترس شما است.

بهترین هتل‌ های مازندران

مازندران به دلیل همجواری با دریای خزر و داشتن طبیعتی بی‌نظیر یکی از مناطق مهم توریستی کشور می‌باشد که همیشه جزو مقاصد اصلی مسافران به شمار می‌رود. هتل در مازندران مثل هتل در گیلان، بسیار است و در یک دهه اخیر شاهد ساخت و سازهای بسیاری در این منطقه پرتوریست ایران زمین بودیم. هتل های ساحلی مازندران مثل هتل های جنگلی مازندران، مخاطبان بسیار دارد. هتل های گیلان و مازندران در میان اقامتگاه های پر مسافر کشور قرار دارد.

اگر چه بهترین هتل ها در شمال ایران، قیمت های مختلفی در ایام پیک دارند، اما تنوع هتل ها به خصوص در مازندران سبب شده تا پاسخ گوی هر نوع بودجه مسافران گرامی باشند. هتل های خوب شمال ایران زیاد است و در ادامه به شماری اشاره می کنیم.

از این رو در این استان هتل‌های با کیفیت زیادی برای رفاه حال گردشگران ساخته شده است که از مهم‌ترین هتل های مازندران می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهترین هتل های شمال

هتل میزبان بابلسر

یکی از هتل های ۵ ستاره شمال، هتل ۵ ستاره میزبان ذر شهر بابلسر از هتل های لوکس شمال ایران به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های مازندران محسوب می‌شود که با ۱۳ طبقه و ۱۶۶ واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) فعالیت خود را در سال ۱۳۹۹ آغاز نمود. هتل میزبان بابلسر که در لیست بهترین هتل‌ های شمال ایران نیز قرار گرفته است، چشم‌انداز ویژه و زیبایی به دریای خزر، رشته کوه‌های البرز و مناطق جنگلی دارد. بعضی از گردشگران و مسافران مازندران، این هتل را بهترین هتل مازندران می دانند.  این هتل مازندران، یکی از بزرگ ترین هتل های مازنی ها بوده و میزبان شایسته ای برای مسافران بابلسر سرسبز است. اما هتل نزدیک دریا نیست.

هتل خوب شمال است. در فهرست بهترین هتل های مازندران و گیلان قرار دارد. اگر در جست و جوی هتل ۵ ستاره در شمال هستید، میزبان بابلسر را توصیه می کنیم. رزرو هتل در مازندران با اقامت ۲۴، سریع و ارزان است. بهترین هتل های ساحلی بابلسر همین میزبان است. از هتل های خوب شمال کشور بوده و پیشنهاد مشکل پسندها. از فرصت اقامت در هتل پنج ستاره در مازندران می توان در میزبان استفاده کرد.

هتل ۵ ستاره میزبان بابلسر دارای چندین رستوران با انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی باکیفیت و چند تالار پذیرایی مدرن با ظرفیت‌های بزرگ، متوسط و کوچک برای مراسمات مختلف می‌باشد. هتل در بابلسر مازندران چند موردی هست اما بهترینش همین اقامتگاه است.

این هتل لوکس شمال امکانات تفریحی خوبی دارد. از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به سالن ورزشی، مجموعه آبی، پارک بازی، فروشگاه‌های تجاری، سالن آرایش و پیرایش آقایان و بانوان و … اشاره نمود. بهترین و لوکس ترین هتلهای شمال همواره تلاش می کنند تا فضای آرام و شیکی را برای شمال گردهای مشکل پسند به ارمغان آورند. اگر به دنبال یکی از بهترین هتل شمال هستید، میزبان بابلسر را توصیه می کنیم. همه انتظاراتی که از هتل پنج ستاره شمال دارید، میزبان بابلسر برآورده می کند. از هتل های معروف شمال است. برای رزرو هتل در شمال ایران توصیه حرفه ای ها است.

هتل های لاکچری شمال مثل هتل های لاکچری کیش و اصفهان، میزبان های شایسته ای برای تورهای گردشگری خارجی ایران عصر ۱۴۰۰ هستند. اما هتل های ۵ ستاره شمال ایران از نظر تعداد کم است و این یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری کارآفرینان گردشگری است. از هتل های تازه تاسیس شمال همین میزبان بابلسر است. هتل های لاکچری مازندران معمولا در نیمه نخست سال، مملو از مسافر است.

آدرس هتل ۵ ستاره میزبان: بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم.

بهترین هتل های شمال

هتل پارسیان آزادی رامسر

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های شمال مازندران هتل آزادی رامسر می‌باشد که دارای دو هتل قدیمی و جدید است. هتل قدیمی با سبکی کلاسیک در سال ۱۳۱۲ و هتل جدید با ساختاری مدرن در سال ۱۳۴۶ ساخته شده که در سال‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته‌اند. هتل ۴ ستاره پارسیان آزادی رامسر در مرکز شهر دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر و جاذبه‌های دیدنی آن دارد. هتل لوکس در شمال همین است. البته بهترین هتل شما از نظر مسافران در سالهای اخیر نبوده است. چون فهرست بهترین ها مدام تغییر می کند. اما همیشه از برترین هتل های شمال بوده است.

این هتل با امکاناتی نظیر مجموعه ورزش، مجموعه آبی، رستوران، کافی شاپ، سالن بازی، سالن همایش، تالار پذیرایی، فروشگاه، آژانس مسافرتی و … از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در میان هتل های معروف شمال می درخشد.

آدرس هتل پارسیان آزادی: رامسر، خیابان شهید رجایی.

بهترین هتل های ساحلی مازندران

در ادامه به شماری از بهترین هتل های ساحلی مازندران اشاره می کنیم.

هتل ساحلی کیمیا رامسر

هتل ساحلی کیمیا رامسر یکی از بهترین هتل های ساحلی ایران و از بهترین هتل های ساحلی مازندران است. هتل های ساحلی همانطور که می دانید، رو به جنگل و رو به دریا هستند. موقعی که قصد رزرو اتاق در بهترین هتل های ساحلی مازندران دارید ، حتما به نوع چشم انداز اتاق دقت کنید. هتل لب دریا شمال است. هتل در شمال ایران بایستی در نیمه اول سال، از تجهیزات تهویه مطبوع سالم برخوردار باشد که هتل کیمیا به این امر طبق تجربیات مسافران، توجه ویژه دارد. رزرو هتل رو به دریا شمال با اقامت در هتل کیمیا رامسر امکان پذیر است.

بهترین هتل های ساحلی مازندران

معمولا اتاق های رو به ساحل در هتل های شمال، زودتر پر می شود. هتل ساحلی کیمیا رامسر یکی از هتل های ساحلی مازندران و در شهر رامسر، عروس شهرهای ایران است. اتاق دو تا چهار تخته رو به دریا وجود دارد. سوئیت های یک خوابه و وی آی پی که نمای دریا دارند، طراحی شده است. از بهترین هتل های شمال رو به دریا محسوب می شود. هتل در شمال کنار دریا یعنی بیدار شدن با صدای روح بخش امواج دریا. به نظر می رسد که از بهترین هتل شمال رو به دریا باشد. هتل کنار دریا به نسبت ارزان در مقایسه با هتل های ۴ و ۵ ستاره است.

هتل رو به دریا شمال برای مشکل پسندها، استراحت گاهی دل انگیز است. هتل شمال رو به دریا خوبی است. بهترین هتل های شمال کنار دریا برای ایرانگردی چهار فصل توصیه می شود. هتل های رو به دریا شمال انتخاب شایسته ای برای گردشگری با کودکان است. هتل های لب دریا شمال در روزهای گرم نیمه اول سال، دسترسی راحتی برای شما به ساحل فراهم می کند. رزرو هتل در شمال کنار دریا با اقامت ۲۴ تجربه کنید. هتل های شمال رو به دریا همواره گران ترین اقامتگاه ها در مناطق سرسبز شمال کشور هستند. هتل مازندران کنار دریا توصیه می شود.

برای رزرو هتل شمال لب دریا از خدمات اقامت ۲۴ استفاده کنید. هتل نزدیک دریا شمال جایی برای قدم زدن صبحگاهی و عصرگاهی است. هتل های کنار دریا شمال معمولا به نسبت هتل های جنگلی در بعضی از ایام سال ارزان تر است. بهترین هتل ساحلی شمال را در ایام غیر پیک رزرو کنید. رزرو هتل کنار دریا در پاییز و زمستان قیمت کمتری به نسبت بهار و تابستان دارد.

آدرس هتل کیمیا رامسر: مازندران، رامسر، جاده ساحلی، بلوار دکتر باهنر، بعد از پلاژ شهرداری رامسر

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور

یکی از بهترین هتل های ساحلی مازندران، هتل آپارتمان ساحلی شهر نور است. اتاق های متعددی داشته با نمای رو به دریا. هتل آپارتمان ساحلی شهر نور، از چندین ویلای لوکس و یک هتل آپارتمان هفت طبقه تشکیل شده و علاوه بر ساحل اختصاصی نور، امکانات ورزش های ساحلی، استخر روباز با امکان حمام آفتاب و پیست دوچرخه سواری که انتخاب خوبی برای عصرهای مسافران می باشد، فراهم شده است. هتل لب دریا شمال است. هتل در شمال کنار دریا میخواهید برای گردشگری گروهی، این جا را در نظر داشته باشید. بهترین هتل های شمال کنار دریا برای جمع های خانوادگی توصیه می شود.

ramsar 1 jpg

اگر بخواهید سفری به مناطق ساحلی مازندران داشته باشید و همه چیز در کنار شما باشد، هتل آپارتمان ساحلی شهر نور را توصیه می کنیم. هتل رو به دریا شمال با قیمت های مختلفی در دسترس گردشگران قرار دارد. هتل شمال رو به دریا مناسبی است. هتل های رو به دریا شمال برای گردشگری تابستانی عالی است. خلاصه هتل های لب دریا شمال را در نظر داشته باشید. از بهترین هتل شمال رو به دریا همین جا است. رزرو هتل در شمال کنار دریا سخت نیست.

برای رزرو هتل شمال لب دریا از مجموعه امکانات رزرواسیون اقامت ۲۴ استفاده کنید. هتل نزدیک دریا شمال به منظور تفریح روزانه و شبانه برای طیف های مختلف مردم توصیه می شود. هتل های کنار دریا شمال معمولا به نسبت هتل های جنگلی در بعضی از ایام سال ارزان تر است. بهترین هتل ساحلی شمال در نیمه دوم سال، ارزان تر از نیمه اول سال است.

هتل های شمال رو به دریا همواره اقامتگاه های ارزان در  ایام غیر پیک وسط هفته در مناطق سرسبز شمال کشور هستند.  خلاصه هتل مازندران کنار دریا خوبی به نظر می رسد.  رزرو هتل کنار دریا در روزهای گرم نیمه اول سال هم با تخفیفات خوبی همراه می شود.

آدرس هتل ساحلی شهر نور: مازندران، ایزدشهر، ساحل گلسار سوم

هتل صحرا نوشهر

یکی از بهترین هتل های ساحلی مازندران است. از بهترین های ساحلی شمال بوده که در اوایل دهه پنجاه شمسی در جوار ساحل دریای خزر، تاسیس شد. سی و هشت اتاق در دو ساختمان مجزا قرار گرفته و از طریق جاده نور به نوشهر، می توانید به جاده منتهی به این هتل ساحلی دسترسی داشته باشید. هتل لب دریا شمال است. هتل رو به دریا شمال در وقت شما صرفه جویی می کند. بهترین هتل های شمال کنار دریا قیمت های مختلفی بر اساس بودجه سفر شما دارد.

ramsar 2 jpg

با اقامت در هتل ساحلی صحرای نوشهر، به ساحل اختصاصی دریا دسترسی داشته و با طی کردن حدود ۷۰ کیلومتر، به دریاچه خضر می رسید. دسترسی به این دریاچه از طریق پارک جنگلی خاطره انگیز و دلربای سی سنگان هم امکان پذیر است. خلاصه از بهترین هتل های شمال رو به دریا همین صحرا است. هتل در شمال کنار دریا می خواهید همین جاست. هتل شمال رو به دریا با قیمت خوب همینجاست. هتل های رو به دریا شمال در نوشهر زیاد است. هتل های لب دریا شمال قیمت های خوبی در طول ایام هفته دارد.

برای رزرو هتل شمال لب دریا اقامت ۲۴ در خدمت مازندران گردهای عزیز است. دقت کنید که هتل نزدیک دریا شمال جایی برای تفریح روزانه و شبانه کودکان و  نوجوانان  نیز هست. معمولا هتل های کنار دریا شمال در وسط هفته ها، قیمت پایین تری به نسبت آخر هفته ها دارد.

رزرو هتل ساحلی در شمال را با اقامت۲۴ تجربه کنید. بهترین هتل شمال رو به دریا فرصتی برای لذت بردن از طبیعت دل انگیز مازندران است. هتل کنار دریا مطلوبی است. رزرو هتل در شمال کنار دریا در نیمه دوم سال ارزان تر است. هتل های شمال رو به دریا انتخاب مناسبی برای گردشگری خانوادگی در مناطق سرسبز شمال کشور هستند. در لیست هتل های مازندران معمولا نام هتل صحرا دیده می شود. هتل مازندران کنار دریا خوبی است.

هتل های معروف مازندران معمولا تجربه مشتری خوبی دارند که در سایت های معروف گردشگری جهانی مثل تریپ ادوایزر می توانید به این نظرات دسترسی پیدا کنید. رزرو هتل کنار دریا سخت نیست. اگر اقامت ۲۴ را در نظر داشته باشید.

آدرس هتل صحرا نوشهر: مازندران، نوشهر، ابتدای جاده نور، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی نوشهر

هتل ساحلی نارنجستان محمودآباد نور

هتل ساحلی نارنجستان نور یکی از بهترین هتل های ساحلی مازندران و از بهترین هتل های ساحلی شمال است. در هفت کیلومتری جاده محمودآباد و در جوار دریای کاسپین واقع شده است. در آرامش و سکوت این هتل، تعطیلات خود را به خوبی سپری کنید. برای بازی و تفریح کودکان و بزرگسالان، امکانات خوبی فراهم کرده و از کلوب ورزشی تا قایق سواری در دسترس است. هتل های استان مازندران قیمت های متنوعی دارند تا با بودجه سفر مشتری، همسان شود.

هتل ساحلی نارنجستان هم در نیمه دوم سال به خصوص ایام غیر یپک، با افت قیمت روبرو می شود. بهترین هتل ساحلی مازندران است و استقبال بالای آن بی دلیل نیست. هتل خوب در مازندران، همین نارنجستان است و از هتل های ساحلی شمال ایران. این هتل لاکچری شمال محبوب لاکچری گردها در استان مازندران به شمار می رود. بهترین هتلهای شمال کشور معمولا پاتوق گردشگران خارجی هم هست. اما هتل با ساحل اختصاصی در شمال نیست.

طبق اعلام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور دولت دوازدهم، دوران نصب تابلوی «ساحل اختصاصی است؛ ورود ممنوع» در سواحل کشور تمام شده است. لذا هتل های زیبای شمال معمولا ساحل اختصاصی ندارند. این موضوع را در رزرو هتل های شمال در نظر داشته باشید. گرانترین هتل شمال است.

هتل لب دریا شمال همین نارنجستان نور است. این هتل رو به دریا شمال همواره در فهرست بهترین های شمال قرار دارد. یکی از بهترین هتل ۵ ستاره مازندران، قیمت های مناسب تری در ایام غیر پیک دارد. از بهترین هتل های شمال کنار دریا است. بهترین هتل شمال رو به دریا از نظر برخی مسافران است.

هتل نارنجستان نور

هتل نارنجستان محمودآباد به دلیل موقعیت مکانی مناسب بین دو شهر محمود آباد و نور و مجاورت با دریای خزر به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های ساحلی شمال ایران شناخته می‌شود. این هتل در سال ۱۳۷۷ تاسیس و در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل های مازندران ۵ ستاره هم دارد که نارنجستان نور از آن جمله است که در فهرست لوکس ترین هتل های شمال قرار دارد. رزرو هتل در شمال کنار دریا در نیمه اول سال معمولا گران است. بهترین هتل ۵ ستاره شمال ایران از  نظر برخی از مسافران است. هتل رو به دریا خوبی است. در لیست بهترین هتل های استان مازندران قرار داشته و از هتل های خفن شمال است.

هتل نارنجستان دارای ۵ طبقه و ۱۱۹ اتاق و سوئیت شیک و بسیار زیبا می‌باشد.  تعدادی از ۵۷ ویلای دوبلکس، ۵۲ اتاق دو تخته و سه تخته لوکس و ۱۰ سوئیت و رویال سوئیت این هتل مشرف به دریا هستند. از بهترین هتل های ۵ ستاره شمال همین است.

این هتل‌ها نمایی شگفت‌انگیز و رویایی از ساحل دریای خزر را به مسافران هدیه می‌دهند. اگر در جست و جوی بهترین هتل های شمال رو به دریا هستید، نارنجستان محمودآباد را توصیه می کنیم. هتل در شمال کنار دریا خوبی است. هتل ۵ ستاره شمال همین جاست. هتل شمال رو به دریا خوبی است. به عنوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره شمال ایران، شایسته ستایش است. کلا هتل های کنار دریا، مشتریان زیادی دارد.

لابی هتل نارنجستان

در هتل نارنجستان نور، کافی شاپ و نمای بی نظیر جنگل و دریا، در خدمت مسافران گرامی قرار دارد. رستوران هتل ساحلی نارنجستان نور هم ظرفیت پذیرایی همزمان از ۱۵۰ مهمان را دارد. سایر امکانات هتل نارنجستان نور، اتاق ماساژ و لاندری و خدمات سی آی پی و فروشگاه و چایخانه سنتی و مرکز خرید است. تنوع و تعداد واحدهای اقامتی در هتل ساحلی نارنجستان نور بسیار است. در میان هتل های معروف شمال می درخشد. هتل کنار دریا به نسبت گرانی در پیک سفرهای نوروزی و تابستانی است.

بهترین هتل ها در مازندران همگی لابی باشکوهی مثل این هتل دارند. برخی از اتاق های هتل، رو به دریا و برخی نیز رو به جنگل است. سوئیت یا ویلای دوبلکس هم در هتل نارنجستان نور در دسترس مسافران است. خلاصه یکی از بهترین هتل های گیلان و مازندران همین هتل است. هتل های لب دریا شمال در نیمه دوم سال با افت قیمت روبرو می شوند. رزرو هتل مازندران را با اقامت۲۴ تجربه کنید که تجربه مطلوبی برای اقامت در هتل های ساحلی است. هتل های ۵ ستاره مازندران در ایام پیک با تخفیفات اقامت ۲۴ همراه می شود.

برای رزرو هتل شمال لب دریا از تخفیفات هیجان انگیز اقامت ۲۴ استفاده کنید. هتل نزدیک دریا شمال برای ریلکس و لذت بردن از طبیعت غیرشرجی شمال در نیمه دوم سال، توصیه می شود. هتل های کنار دریا شمال معمولا به نسبت هتل های جنگلی در بعضی از ایام سال ارزان تر است. بهترین هتل ساحلی شمال را در ایام غیر پیک رزرو کنید.

نارنجستان نور

هتل های ۵ ستاره مازندران در فهرست بهترین هتل های ایران قرار دارد. هتل های ۵ ستاره شمال در نوروز هر سال مملو از گردشگر داخلی و خارجی است. در لیست بهترین هتلهای مازندران قرار می گیرد. هتل های رو به دریا شمال معمولا در چهار فصل سال شلوغ است. هتل شمال ایران ۵ستاره زیاد است که یکی همین نارنجستان نور است. هتل های شمال رو به دریا همواره گران ترین اقامتگاه های نیمه اول سال در مناطق سرسبز شمال کشور هستند. نارنجستان نور از بهترین هتل های ۵ ستاره مازندران است.

هتل مازندران کنار دریا همیشه برای عاشقان طبیعت گردی در شمال به خصوص خانواده ها مناسب است. لذا نارنجستان نور را در شمال گردی های خود در نظر داشته باشید. رزرو هتل ساحلی برای سفر های خانوادگی توصیه می شود. قیمت رزرو هتل کنار دریا در شهرستان نور، معمولا از کیش مناسب تر است. از بهترین هتل در مازندران می توانید در نظر بگیرید. لوکس ترین هتل مازندران را با اقامت۲۴ تجربه کنید چرا که لاکچری ترین هتل شمال را با عالی ترین قیمت رزرو خواهید کرد.

بهترین هتل های شهر مازندران را با نارنجستان بررسی کنید.

آدرس هتل نارنجستان نور: مازندران، کیلومتر هفتم جاده محمود آباد، ایزدشهر

هتل ساحلی باران نور

هتل های خوب در شمال بسیار است. از بهترین هتل های ساحلی مازندران همین هتل ساحلی باران نور است. این هتل سه ستاره، از با کیفیت ترین هتل های سه ستاره شهر نور بوده و در فاصله هفت کیلومتری شهر نور و در شهر ایزدشهر واقع شده است. هتل باران نور فاصله کمی تا ساحل داشته و بیش تر واحدهای اقامتی این هتل مازندران، به صورت سوئیت بوده و چشم انداز دریا و جنگل دارد. هتل ساحلی مازندران حتما انتخاب خوبی برای گردشگران عاشق ورزش های آبی است.

هتل لب دریا شمال همین باران نور است. این هتل رو به دریا شمال، به نسبت هتل ۵ ستاره شمال، قیمت های مناسب تری برای خانواده ها دارد.

هتل باران

واحدهای اقامتی در این هتل شامل سوئیت ها تا ظرفیت شش نفره بوده و امکاناتی مثل تلویزیون و یخچال و مبلمان و روم سرویس و تهویه مطبوع دارد. وجود فضای سبز برای بازی کودکان و امکانات تفریحی مثل میز بیلیارد و پینگ پونگ و سالن ورزشی و رستوران و کافی شاپ از جمله خدماتی است که این هتل در اختیار مسافران مشکل پسند خود قرار داده است. یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال ایران همین باران نور است.

هتل در شمال کنار دریا در نیمه دوم سال، به غیر از آخر هفته ها، قیمت های ارزان تری به نسبت ایام تعطیل دارد. هتل شمال رو به دریا در گلسار نهم را در نظر داشته باشید. بهترین هتل های شمال کنار دریا یکی همین باران نور است. هتل های لب دریا شمال همواره با قیمت های مناسبی در پاییز و زمستان همراه می شوند. هتل کنار دریا گرانی نیست.

هتل های رو به دریا شمال در شهرستان نور، تنوع قیمتی دارد. بهترین هتل شمال رو به دریا برای اقامتی ارزان است.  رزرو هتل در شمال کنار دریا همیشه در نیمه اول سال قیمت بالایی دارد. هتل های شمال رو به دریا معمولا در لیست اقامتگاه های محبوب گردشگران در مناطق سرسبز شمال کشور قرار دارند. هتل مازندران کنار دریا است.

یادتان باشد که رزرو هتل شمال لب دریا از طریق خدمات رزرواسیون اقامت ۲۴ در دسترس هموطنان قرار دارد. هتل نزدیک دریا شمال جایی برای باربیکیو و پیک نیک عصرانه و شبانگاهی است. هتل های کنار دریا شمال در نیمه دوم سال، قیمت های بهترین از نیمه اول سال دارد. هم چنین، بهترین هتل ساحلی شمال را در ایام غیر پیک رزرو کنید.

هتل های کنار دریا مازندران در اوایل هر هفته، خلوت است. حتی بهترین هتل شمال کشور هم در اوایل پاییز و اواخر تابستان، چون خلوت می شود، نرخ های پائینی دارد.  رزرو  هتل کنار دریا با یک کلیک از طریق اقامت ۲۴ در دسترس شما است. این هتل ساحلی در مازندران را به دوستان شمال گرد خود پیشنهاد کنید.

آدرس هتل باران نور: مازندران، شهرستان نور، ایزدشهر، خیابان گلسار نهم

هتل ساحلی مروارید خزر نور

هتل ساحلی مروارید خزر نور از بهترین هتل های ساحلی مازندران است. سواحل زیبای شهرستان نور، سالانه میزبان شایسته ای برای شمار زیادی از گردشگران از ۳۱ استان کشور است. این شهر ساحلی، فاصله کمی از دریا داشته و به راحتی می توان دسترسی به ساحل و ورزش های آبی و هم چنین جنگل نوردی داشت. هتل های ساحلی استان مازندران محبوبیت زیادی دارند و معمولا پر مشتری.

هتل مروارید خزر، هتل خوب مازندران بوده و چشم انداز زیبا رو به دریا و جنگل دارد. این هتل شامل دو بخش ساختمانی سه طبقه دارای ۳۲ باب سوئیت و ۲۲ ویلای فلت و دوبلکس است. هتل لب دریا شمال همین مروارید خزر نور است. هتل در شمال کنار دریا با خانواده و گردشگری گروهی، انتخاب خوبی برای ایرانگردی است. هتل با ویو دریا در شمال مخاطبان بسیاری دارد به خصوص نیمه اول سال.

هتل مروارید ساحلی نور

امکانات هتل مروارید خزر، متنوع و پاسخگوی سلایق گردشگران مشکل پسند است. شامل: رستوران فست فود، کافی شاپ، اسکله تفریحی و ساحل اختصاصی، قایق‌سواری و جت اسکی، زمین تنیس، سالن بیلیارد و استخر ویژه کودکان زیر ۱۰ سال است.

واحد های اقامتی در این هتل به صورت سوئیت‌هایی شیک با دکوراسیون جذاب و چشم اندازهای ساحلی و جنگلی دل انگیز به شکل سوئیت‌های تک خواب و دو تخته و دو خوابه چهار تخته در ساختمان ۳ طبقه است. خلاصه از هتل های خوب شمال است. اگر به دنبال یکی از بهترین هتلهای شمال هستید،  مروارید نور را توصیه می کنیم. هتل رو به دریا شمال معمولا در روزهای اخر هفته ها قیمت های بیشتری دارد. هتل شمال رو به دریا با قیمت مناسب است.

بهترین هتل های شمال کنار دریا طیف متنوعی از اقامتگاه ها را تشکیل می دهد. هتل های رو به دریا شمال در ایزدشهر، تنوع خوبی دارد. هتل های لب دریا شمال معمولا با تخفیف های عالی در پاییز و زمستان همراه می شود. بهترین هتل شمال رو به دریا برای چهار فصل سال است. هتل کنار دریا ارزان قیمت به نظر می رسد. رزرو هتل در شمال کنار دریا ایزدشهر را توصیه می کنیم. هتل های شمال رو به دریا همواره به عنوان بهترین اقامتگاه های ساحلی در مناطق سرسبز شمال کشور به شمار می رود. در یک کلام، هتل مازندران کنار دریا خوبی محسوب می شود.

برای رزرو هتل شمال لب دریا در هر ساعت شبانه روز، از خدمات رزرواسیون با تخفیف اقامت ۲۴ استفاده کنید. هتل نزدیک دریا شمال فرصتی برای پیاده روی صبحگاهی و عصرگاهی است. هتل های کنار دریا شمال معمولا تخفیف های خوبی برای تورهای گردشگری دارند. بهترین هتل ساحلی شمال را سعی کنید در ایام غیر پیک رزرو کنید. هتلهای ساحلی شمال قیمت خوبی در نیمه دوم سال دارد. رزرو هتل کنار دریا در ایزدشهر، قیمت های مقرون به صرفه ای در نیمه دوم سال دارد.

زیباترین هتل های شمال را هم می توان در ایزدشهر تماشا کرد.

آدرس هتل مروارید نور: مازندران، شهرستان نور، ایزدشهر، کیلومتر چهاردهم جاده محمود آباد به سمت نور. مجتمع گردشگری مروارید خزر

هتل ساحلی آپارتمان آریان نور

یکی از هتل های ساحلی خوب و مناسب مازندران، هتل آپارتمان آریان نور است. شامل ۴۰ واحد آپارتمان مبله دو خوابه با ظرفیت چهار نفر و سه خوابه دوبلکس با ظرفیت شش نفر با سرو صبحانه و قابلیت افزایش ظرفیت آپارتمان است. از بهترین هتل های شمال ایران است. هتل لب دریا شمال همین آریان نور است. هتل در شمال کنار دریا به هر حال در  ۴ فصل سال، فضای دل انگیزی را برای مسافران رقم می زند. هتل شمال رو به دریا با قیمت های مقرون به صرفه است. بهترین هتل شمال رو به دریا نیست اما برای ساحل گردها گزینه خوب و ارزانی است.

هتل آریان نور

این هتل آپارتمان سه ستاره مازندران، فاصله بسیار کمی تا ساحل مازندران و هم چنین جنگل های همیشه سبز مازندران داشته و از نظر دسترسی به هر دو موقعیت، وضعیت مناسبی دارد. این هتل آپارتمان در مساحتی به ابعاد پنج هزار متر مربع در اواخر هفتاد شمسی افتتاح گردید. رزرو هتل رو به دریا شمال آسان است. بهترین هتل های شمال کنار دریا همین جا است. یکی از هتل های رو به دریا شمال همین آریان نور است. هتل کنار دریا ارزان قیمت است.

هتل های لب دریا شمال در شش ماهه دوم سال با افت قیمتی روبرو می شوند. هتل کنار دریا شمال می خواهید همینجا است. آریان نور، هتل پنج ستاره در شمال نیست اما کیفیت خدماتش با استقبال خوب گردشگران مواجه شده است.  رزرو هتل در شمال کنار دریا در پاییز و زمستان مقرون به صرفه تر است.

هتل های شمال رو به دریا همواره در میان بهترین  اقامتگاه ها در مناطق سرسبز شمال کشور محسوب می شوند. این هتل مازندران کنار دریا برای سفرهای خانوادگی، مطلوب است. با این حال بهترین هتل مازندران نیست. بهترین هتل شمال مازندران را می توانید از تورلیدرها و مسافران مازندران استعلام کنید.

به منظور رزرو هتل شمال لب دریا از نظرات گردشگران استفاده کنید. هتل نزدیک دریا شمال فرصتی برای لذت بردن حداکثری از طبیعت شمال با خانواده یا گروه های دوستانه است. بهترین هتل ساحلی شمال در ایام غیر پیک، هزینه رزرو کم تری دارد. هتل های شمال مازندران برای ایام پیک، بایستی زودتر رزرو شود. چون هتل های خوب در مازندران زیاد نیستند.

هتل شهر مازندران در سیاهکلرود همین آریان است. رزرو هتل کنار دریا در نور، فرصتی برای لذت بردن از طبیعت دل انگیز این شهرستان دوست داشتنی استان مازندران است. می توان به عنوان یکی از بهترین هتل کنار دریا شمال در نظر داشت.

 آدرس هتل آریان نور: مازندران، شهرستان نور، سیاهکلرود

بهترین هتل‌ های گیلان

استان گیلان به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری و اماکن طبیعی بسیار زیبا در کنار استان مازندران به عنوان یکی از مناطق اصلی کشور برای سفر در ایام مختلف سال شناخته می‌شود. انتخاب بهترین هتل گیلان سخت است. چون هر سال تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از زیبایی‌های گیلان به این استان سفر می‌کنند و از هتل شهر شمال استفاده می کنند و دیدگاه ها و انتظارات متنوعی دارند.

در کنار دیگر ظرفیت های اسکان کرایه ای، هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در این منطقه وجود دارند که در زیر به معرفی بهترین هتل‌ های گیلان می‌پردازیم. بهترین هتل های ساحلی گیلان مثل بهترین هتل های جنگلی گیلان، مشتریان زیادی دارد. هتل های گیلان ۵ ستاره کم دارد. هتل جنگلی گیلان در نوروز، مشتریان زیادی دارد.

بهترین هتل های شمال

هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان که در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع در سال ۱۳۹۷ در لاهیجان ساخته شده است، یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌ های ۵ ستاره شمال ایران محسوب می‌شود. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی لوکس می‌باشد که از تمامی امکانات رفاهی بهره می‌برد. این هتل موقعیت مکانی بسیار زیبا و چشم‌اندازی بی‌نظیر به مزارع چای دارد و فاصله این هتل شمال ایران با دریای خزر حدود ۲۰ کیلومتر است. یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره شمال ایران همین رسپینا لاهیجان محسوب می شود. هتل های ۵ ستاره شمال همگی در روزهای نوروز و تعطیلات ملی و رسمی، مملو از گردشگر داخلی و خارجی هستند. اگر به دنبال بهترین هتل های پنج ستاره شمال ایران هستید، رسپینا را در نظر داشته باشید. چون در لیست بهترین هتل های شمال قرار دارد. از بهترین هتل های جنگلی لاهیجان است.

هتل های جنگلی لاهیجان مثل هتل رسپینا مناظر چشم نواز بسیار زیبایی دارد. هتل رسپینا لاهیجان از بهترین هتل های جنگلی گیلان است. از امکانات هتل ۵ ستاره گیلان می‌توان مجموعه آبی، سالن ورزشی و بدنسازی، رستوران ایرانی و فرنگی، رستوران روف گاردن، کافی شاپ، کافه باغ، سالن پذیرایی و مراسمات، روم سرویس ۲۴ ساعته و … را نام برد. حتما در فهرست هتل های خاص شمال قرار می گیرد. این هتل شمال گیلان از بهترین هتل های این استان است و در لیست بهترین هتل های استان گیلان قرار دارد. از نظر بعضی از گردشگران، بهترین هتل استان گیلان است.

آدرس هتل رسپینا: لاهیجان، کیلومتر ۳ جاده لاهیجان به لنگرود.

بهترین هتل های شمال

هتل بزرگ کادوس رشت

هتل کادوس رشت با ۴ طبقه و ۹۶ واحد اقامتی شیک و تمیز در سال ۱۳۶۲ تاسیس شد که جهت ارتقا کیفیت و خدمات هتل در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل استخردار شمال بسیار لوکس می‌باشد و می‌تواند اقامتی فراموش نشدنی در یکی از شهرهای زیبای ایران را برای مسافران به ارمغان بیاورد. هتل ۵ ستاره کادوس در نزدیکی مرکز شهر رشت واقع شده است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی این شهر ازجمله ساختمان شهرداری، پل خشتی چمارسرا و … دارد. امکانات این هتل شامل رستوران‌های متنوع، کافی شاپ، ۴ زمین تنیس، استخر روباز مخصوص آقایان، سالن‌های متعدد و مجهز به مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا، اتاق مخصوص عقد، سالن عروسی و … می‌شود. کادوس رشت یکی از بهترین هتل های شمال کشور است.

آدرس هتل بزرگ کادوس: رشت، بلوار منظریه.

هتل معین فومن

هتل معین فومن

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های شمال ایران که در استان گیلان قرار دارد هتل معین فومن می‌باشد. این هتل که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز نموده، دارای ۴ طبقه و ۶۲ واحد اقامتی است. هتل ۵ ستاره معین فومن در قلب مزارع سر سبز چای و زمین‌های شالی قرار دارد و چشم‌انداز زیبائی را از طبیعت بکر گیلان به نمایش می‌گذارد. بهترین هتل های جنگلی شمال مملو از مسافر در نیمه اول سال است. بهترین هتل گیلان نیست  اما لوکیشن خوبی دارد.

این هتل در نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری معروفی همچون قلعه رودخان و ماسوله بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. هتل ۵ ستاره معین دارای ۲ رستوران، کافی شاپ، کافه سنتی، استخر، سونا، جکوزی، فروشگاه، فضای سبز، اینترنت پرسرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته، پرسنل مجرب و آموزش دیده و … است. این هتل در شمال ایران، جای مناسبی برای اقامت دل انگیز در شهرستان فومن است.

آدرس هتل معین: فومن، کیلومتر ۴ جاده ماسوله، مقابل مدرسه امام رضا (ع).

هتل اسپیناس آستارا

از لوکس ترین هتل شمال باید به هتل بین المللی ۴ ستاره اسپیناس آستارا اشاره کرد. هتل اسپیناس آستارا دارای ۴ طبقه و ۱۱۶ واحد اقامتی است که بهترین و ارزشمندترین کیفیت خدمات را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. لذا پاسخ گوی طیف های مختلفی از علایق گردشگران است. این هتل در منطقه ای قرار گرفته که کمترین میزان رطوبت را در میان هتل های خط ساحلی شمال دارد.

هتل اسپیناس

از ویژگی های بارز این اقامتگاه شیک و لوکس می توان به اینترنت رایگان، زمین ورزشی، میز بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های مخصوص ملاقات شخصیت های حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی، رستوران بین المللی، پارکینگ و… اشاره نمود که شماری از ظرفیت های خدماتی داخلی این هتل محسوب می شوند. از دیگر قابلیت های هتل اسپیناس آستارا می توان به نزدیکی به انواع مقصدهای توریستی هم چون: بازار بزرگ ساحلی، باغ پرندگان، آبشار لاتون و دیگر مکان های مهم مانند فرودگاه و مراکز خرید معروف اشاره نمود.

هتل های شمال گیلان در منطقه آستارا، زیاد نیست و اسپیناس، بهترین آن ها محسوب می شود.

آدرس هتل اسپیناس آستارا: گیلان، آستارا، پنج کیلومتری ورودی آستارا، جنب پلیس راه آستارا تالش

بهترین هتل‌ های ساحلی شمال

بهترین هتل‌ های ساحلی شمال کشور به دلیل نزدیکی به دریای زیبای خزر می‌توانند برای مسافرانی که به قصد تفریح و خوشگذرانی به این مناطق سفر می‌کنند، خاطرات فراموش نشدنی رقم بزنند. از بهترین هتل‌ های شمال روبه دریا با امکانات رفاهی و محیطی دلنشین می‌توان موارد زیر را نام برد که از بهترین هتل های جنگلی مازندران و هم چنین برترین هتل های جنگلی گیلان هستند. هتلهای ساحلی مازندران در فهرست پر مخاطب ترین هتل های شمال کشور هستند. هتل ساحلی شمال گیلان با قیمت های متنوعی در دسترس طبیعت دوستان عزیز قرار دارد.

بهترین هتل های شمال

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل آزادی خزر چالوس متشکل از دو بال شرقی و غربی در سال ۱۳۴۷ توسط گروه هتل‌های هایت امریکا ساخته و در سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را آغاز نمود. پس از انقلاب اسلامی این هتل ساحلی شمال زیر مجموعه هتل‌های پارسیان قرار گرفت و پس از بازسازی به عنوان هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی خزر فعالیت خود را ادامه داد. مثل هتلهای مازندران، انتخاب شایسته ای برای شمال گردها در ۴ فصل سال است. هتل لب دریا شمال خوبی بوده و مسافران بسیار دارد. هتل های پنج ستاره مازندران معمولا در اوایل تابستان و اواخر زمستان با استقبال گسترده مسافران نوروزی و تابستانی مواجه می شوند. هتل ۵ ستاره مازندران مثل هتل ۵ ستاره گیلان مملو از گردشگر می شود.

هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی خزر جزو بهترین هتل‌ های شمال شناخته می‌شود.  این هتل دارای ۱۶۴ اتاق و سوئیت بسیار زیبا و شیک با منظره دریا و جنگل می‌باشد. با رزرو هتل رو به دریا شمال از امکانات و امتیازات این هتل می‌توان موقعیت مکانی ویژه و مشرف بودن به دریا و جنگل، دسترسی آسان به چالوس و شهرک توریستی نمک آبرود، ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات کامل آبی، سالن کنفرانس، پیست دوچرخه سواری ساحلی، ۳ رستوران با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره را نام برد. بعضی آن را بهترین هتل در شمال می دانند. رزرو هتل در شمال کنار دریا را با اقامت ۲۴ تجربه کنید.

در لیست هتل های شمال همواره پارسیان آزادی دیده می شود. در واقع از بهترین هتل های شمال رو به دریا همین آزادی خزر است که یکی از بهترین هتل های شمال کشور به شمار می رود. هتل شمال رو به دریا با قیمت های مناسب خانواده است. اگر در جست و جوی بهترین های شمال کنار دریا  هستید همین هتل پارسیان را در نظر داشته باشید. در لیست هتل های رو به دریا شمال جای دارد. هتل کنار دریا زیبایی به نظر می رسد. گویی بهترین هتل های ساحلی چالوس است. البته جزو لوکس ترین هتل های شمال ایران هم هست.

اگر در پی هتل استان مازندران هستید توصیه می شود. اگر در جست و جوی هتل رو با دریا مازندران هستید، پارسیان آزادی پیشنهاد می شود. هتل پارسیان آزادی خزر، از لوکس ترین هتل های مازندران برای لاکچری گرد های مشکل پسند توصیه می شود. بعضی ها سوال می کنند که بهترین هتل مازندران کدام است. به نظر می توان به پارسیان آزادی اشاره کرد.

این هتل ساحلی با داشتن اتاق مخصوص زوج‌های جوان به عنوان بهترین هتل شمال برای ماه عسل نیز شناخته می‌شود. اتاق ماه عسل هتل پارسیان آزادی خزر منظره‌ای بی‌نظیر از ساحل خزر را دارد و از دکوراسیون زیبا و خاصی برخوردار است. امکانات ویژه‌ای نیز برای زوج‌های جوانی که اتاق ماه عسل را انتخاب می‌کنند، توسط هتل در نظر گرفته شده است. خلاصه از بهترین هتل های لب دریا شمال است. یعنی هتل ساحلی خوبی در شمال است.

هتل پنج ستاره مازندران است. هتل در شمال کنار دریا همین آزادی خزر چالوس است. هتل های ۵ ستاره مازندران به تعداد هتل های ۵ ستاره کیش نیست اما برای اقامت چند روزه لاکچری گردها، توصیه میشود. خلاصه پارسیان آزادی یکی از هتل های لوکس مازندران بوده و در فهرست هتل های پنج ستاره شمال ایران جای دارد. این هتل ۵ستاره شمال را در نظر داشته باشید. هتل مازندران پنج ستاره خوبی است. بهترین هتل شمال رو به دریا می تواند باشد.

آدرس هتل پارسیان آزادی خزر: چالوس، روبروی شهرک توریستی نمک آبرود.

هتل سفید کنار انزلی

هتل سفید کنار انزلی

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های شمال رو به دریا هتل سفید کنار انزلی می‌باشد که دارای ۳ طبقه و ۱۲۲ واحد اقامتی است. این هتل رو به دریا شمال ۴ ستاره با چشم‌انداز زیبایی از دریای خزر در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد. هتل سفید کنار چندین بار مورد بازسازی قرار گرفت که آخرین بار آن در سال ۱۳۹۳ انجام شد. هتل ساحلی سفید کنار در فاصله ۵ کیلومتری از بندر انزلی قرار گرفته است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی این منطقه مانند تالاب انزلی، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی و … دارد. هتل های خوب گیلان یکیش همین سفیدکنار است.

از بهترین هتل های شمال رو به دریا همین سفیدکنار است. هتل شمال رو به دریای خوبی در جاده آستارا است و در فهرست بهترین هتل شمال قرار دارد. هتل خوب در شمال بسیار است که سفیدکنار حتما در فهرست برترین ها قرار می گیرد. بهترین هتل شمال رو به دریا می تواند باشد. یعنی هتل کنار دریا خوبی است.  هتل های ساحلی گیلان همواره در چهار فصل سال مشتریان مخصوص به خود دارد. چون در فهرست هتلهای خوب شمال قرار دارند.

از مهمترین امکانات این می‌توان به مجموعه ورزشی، استخر، سالن همایش، رستوران ساحلی، کافی شاپ مشرف به دریا، مرکز خرید، ساحل اختصاصی، تفریحات آبی، مسیر دوچرخه سواری، زمین تنیس، زمین فوتبال، پارک بازی کودکان و … اشاره نمود. از این هتل لب دریا شمال استفاده کنید. هتل در شمال کنار دریا،  گزینه خوبی برای عاشقان ورزش های آبی است. هتل ۵ستاره شمال ایران نیست اما اگر در جست و جوی هتل های رو به دریا شمال هستید، سفید کنار انزلی را در نظر داشته باشید.  رزرو هتل در شمال کنار دریا همیشه تخفیف های خوبی دارد. هتل های شمال رو به دریا همواره بهترین اقامتگاه ها در مناطق سرسبز گیلان هستند. هتل ساحلی در گیلان یکیش همین اقامتگاه است.

هتل ساحلی گیلان دارد و بهترین موارد را از اقامت ۲۴ انتخاب کنید. هتل ساحلی در شمال برای سفرهای گروهی مناسب است. مثلا هتل بهار رودسر از جمله هتل های خوب و تازه تاسیس شرق گیلان است که در کنار دریا واقع شده و امکانات اقامتی مطلوبی دارد. اما بهترین هتل ساحلی گیلان نیست. با این هتل، هتل سفید کنار یک واحد اقامتی به نسبت بزرگ است. اگر در جست و جوی هتل در رشت کنار دریا هستید، هتل سفیدکنار، مناسب شما نیست. اما از بهترین هتل های گیلان است.

آدرس هتل سفید کنار: انزلی، کیلومتر ۶ جاده آستارا.

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل‌ های جنگلی شمال

هتل‌های جنگلی مازندران و گیلان طرفداران زیادی دارند و جزو هتل‌های خاص شمال شناخته می‌شوند. اقامت در دل جنگل و استفاده از هوای پاک برای مسافرانی که می‌خواهند از شلوغی و هیاهوی شهرها دور شوند، بهترین گزینه به شمار می‌رود. از مهمترین و بهترین هتلهای جنگلی شمال می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر

می‌توان گفت بهترین هتل جنگلی شمال هتل بام سبز رامسر می‌باشد که در ایستگاه بالای تله کابین رامسر و در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا با منظره جنگل قرار گرفته است. این هتل جنگلی و مدرن در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل بام سبز دارای ۱۰ واحد اقامتی، رفاهی و خدماتی با کیفیت و زیبا می‌باشد. اگر در جست و جوی مناظر چشمگیر از اتاق خود در هتل های شمال کشور هستید، هتل بام سبز رامسر را توصیه میکنیم. این هتل جنگلی مازندران بیش از ۱۰ سال قدمت دارد.

ساختمان اصلی هتل بام دارای ۲ طبقه مثبت شامل رستوران ایل میلی و رستوران بام با نمای دیدنی ۳۶۰ درجه از طبیعت بکر و منحصر بفرد کوهستان و جنگل‌های رامسر و همینطور افق بی‌نظیر دریای خزر و ۴ طبقه منفی اقامتی شامل ۸ سوئیتVIP  با نمای جنگل در دل کوه است. این هتل با کلبه‌های جنگلی منحصر بفرد جزو هتل‌های خاص شمال محسوب می‌شود.

رزرو هتل در شمال با اقامت۲۴ یعنی انتخاب فوری و تضمین بهترین قیمت. هتل ۵ ستاره شمال ایران نیست اما اقامت در اتاقهایش، یعنی در اختیار داشتن بهترین چشم اندازها به عروس ایران. بعضی آن را بهترین هتل جنگلی شما لقب داده اند. اما بهترین هتل در شمال ایران نیست.

هم چنین هتل جنگلی بام سبز رامسر علاوه بر امکاناتی نظیر سالن بازی و سرگرمی، کافی شاپ، استخر، تالار پذیرایی، واحدهای تجاری، فروشگاه، مجموعه ورزشی و … با داشتن کلبه‌های مخصوص زوج‌های جوان به عنوان یکی از بهترین هتل شمال برای ماه عسل نیز شناخته می‌شود. سوئیت‌های ماه عسل این هتل در ساختمانی دیگر و با فاصله از ساختمان اصلی هتل قرار دارند. امکان رفت و آمد به این سوئیت ها فقط از طریق مسیر پلکانی امکان پذیر است. هتل های جنگلی شمال برای طبیعت دوستان گزینه خوبی است. این هتل رویایی شمال نزدیک تله کابین است. از هتل های خوب مازندران هم هست.

آدرس هتل بام سبز: کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر.

بهترین هتل های شمال

هتل سالار دره ساری

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های جنگلی شمال کشور هتل سالار دره ساری با ۵۶ واحد اقامتی می‌باشد. این هتل که در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد با طراحی لوکس و فراهم نمودن امکانات پیشرفته در سال ۱۳۸۸ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ۴ ستاره سالار دره در جنوب ساری و در میان جنگل‌های زیبای مازندران واقع شده است. این هتل چشم‌ انداز شگفت‌ انگیزی از طبیعت شمال کشور را دارد. هتل شمال پنج ستاره نیست اما در ساری، یکی از بهترین اقامتگاه های استان به شمار می رود. هتل معروف شمال در بیرون شهر ساری است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به سفره خانه سنتی، رستوران با ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر، ۲ سالن همایش با منظره بسیار زیبا، فروشگاه های متنوع، کافی شاپ، تالار با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، کافی نت، استخر و … اشاره کرد. هتل های جنگلی شمال برای چهار فصل سال توصیه می شود. هتل شمال مازندران در بیرون مرکز این استان دیدنی، سالار دره است. این هتل جنگلی در شمال را در نظر داشته باشید. یکی از بهترین هتل های جنگلی مازندران هم به شمار می رود.

آدرس هتل سالار دره: ساری، کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان.

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس که در شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده است، جزو بهترین هتل‌ های ۵ ستاره شمال به شمار می‌رود. این هتل رویایی شمال به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های مازندران شناخته شود. از جمله هتل لوکس مازندران باید به هتل ونوس پلاس چالوس اشاره کرد که هتلی ۵ ستاره است.

هتل ونوس پلاس چالوس از تازه ساز ترین اقامتگاه های ۵ ستاره مازندران محسوب می شود که تابستان ۱۳۹۶ افتتاح شد. ۱۵۰ واحد اقامتی در ۱۶ طبقه داشته و نمایی بی نظیر و زیبا از کوه و جنگل را برای مهمانانش به ارمغان آورده و مجهز به کلیه امکانات رفاهی طبق استاندارد های هتلداری جهان است.

ونوس پلاس

هتل ونوس پلاس چالوس، چشم اندازی شگفت انگیز از طبیعت همیشه سبز مازندران داشته و اطرافش را هوای مه آلود محسور کننده ای فرا گرفته که نظر هر مسافری را مجذوب خود می کند. از جمله امکانات رفاهی هتل ونوس پلاس باید به رستوران ایرانی در طبقه همکف و  رستوران فرنگی هتل با سرو انواع غذاهای فرنگی در طبقه لابی هتل اشاره کرد. واقعا از زیباترین هتل های شمال ایران از نظر موقعیت مکانی است. حتما از بهترین هتل های جنگلی مازندران هم هست.

این هتل ۵ ستاره شمال پاسخی است به علایق جنگل نوردها و دریا دوستان. از مهم‌ترین امکانات هتل ۵ ستاره ونوس پلاس چالوس می‌توان به مواردی همچون لابی شیک و مجلل، سالن بازی، سالن ورزشی، مجموعه آبی و ماساژ، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و … اشاره نمود. اگر در جست و جوی هتل های معروف شمال هستید، هتل ونوس را در نظر داشته باشید. یکی از بهترین هتل شمال برای ماه عسل است. از هتل های جنگلی شمال باید به همین هتل اشاره کرد. بعضی از هتل های مازندران در منطقه جنگلی قرار دارد. بهترین هتل های جنگلی ایران حتی در پاییز هم مشتریان بسیاری تجربه می کنند.

اگر در جست و جوی هتل شیک در شمال هستید، گزینه خوبی خواهد بود. البته بهترین هتل در شمال کشور نیست. اما هتل خوب در شمال کشور به شمار می رود و در لیست بهترین هتل های شمال مازندران قرار دارد. هتل تو شمال باید لوکیشن خوشگل داشته باشد که ونوس دارد و از بهترین اقامتگاههای شمال است. هتل های جنگلی ایران در نوروز هر سال مملو از  مسافر است. از نظر موقعیت مکانی، تا حدودی نزدیک بهترین هتل های ساحلی چالوس است.

از دیگر امکانات هتل می توان به: سفره خانه سنتی، کافی شاپ و قهوه‌خانه هتل ونوس پلاس چالوس، استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و خانه دارت اشاره کرد. ونوس پالاس چالوس یک تالار عروسی در طبقه منفی یک داشته و سالن همایش این هتل نیز در نیم‌طبقه اول قرار گرفته‌ است. هتلهای خوب مازندران یکی همین است. البته در فهرست لاکچری ترین هتل های شمال نیز قرار دارد.

بهترین هتل های ۵ ستاره شمال ایران حتما یک ونوس دارد. از فراز اتاق های هتل های جنگلی در مازندران به خصوص در پاییز، مناظر رویایی منتظر شما است. هتل جنگلی در مازندران این فرصت را برای شما فراهم می کند. همواره در فهرست گرانترین هتل شمال بوده است.

آدرس هتل ونوس پلاس: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو به روی رستوران آبشار.

سؤالات متداول

بهترین هتل های ساحلی مازندران کدامند؟

بهترین هتل های ساحلی مازندران، هتل ساحلی کیمیا، هتل میزبان بابلسر و هتل نارنجستان محمودآباد هستند.

هتل های شمال با ساحل اختصاصی کدام هستند؟

هتل های میزبان بابلسر، هتل آپارتمان ساحلی شهر نور، هتل نارنجستان محمودآباد، هتل مروارید خزر نور، هتل پارسیان آزادی خزر چالوس و هتل سفید کنار انزلی هستند.

زیباترین هتل های شمال ایران کدامند؟

هتل ونوس پلاس چالوس، بام سبز رامسر، هتل سفید کنار انزلی، هتل بزرگ کادوس رشت، هتل نارنجستان محمودآباد و هتل میزبان بابلسر هم از نظر معماری و هم محیط اطراف و اتاق ها جزو زیباترین هتل های شمال کشور هستند.

هتل های ۵ ستاره شمال ایران کدامند؟

بهترین هتل های پنج ستاره شمال ایران، هتل میزبان بابلسر، هتل مروارید خزر نور، هتل رسپینا لاهیجان، هتل کادوس رشت، هتل معین فومن، هتل آزادی خزر چالوس و هتل ونوس پلاس چالوس هستند.

هتل های تازه تاسیس شمال کدام هستند؟

هتل ونوس پلاس چالوس، هتل میزبان بابلسر و هتل رسپینا لاهیجان جزو تازه تأسیس ترین هتل های شمال کشور هستند.

۴.۱/۵ - (۱۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×