بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » لوکس ترین هتل های ایران ۱۴۰۰ ( هتل های لاکچری ای که حتما باید ببینیدشان )
لوکس ترین هتل های ایران
معرفی هتل

لوکس ترین هتل های ایران ۱۴۰۰ ( هتل های لاکچری ای که حتما باید ببینیدشان )

۲۲ فروردین ۱۳۹۸ 11۰2,115

سلیقه و خواسته ی ما انسان ها برای انتخاب سبک زندگی و سفر با هم تفاوت زیادی دارد و افراد زیادی هستند که برای داشتن روزهای زیبا تر، اقامت در لوکس ترین هتل های ایران را در طول سفر ترجیح می دهند. خوشبختانه در شهرهای توریستی کشورمان نمونه های بسیار مجلل و ایده آل در بین هتل ها به چشم میخورد و هر یک می تواند گزینه ای عالی برای داشتن اقامت خاطره انگیز باشند. لوکس ترین هتل های ایران مختص شهر و یا نقطه ی خاصی از این مرز و بوم نیست و با قدم گذاشتن به هر گوشه از آن، انتخاب های زیادی پیش رو خواهید داشت.


برای آشنایی با لوکس ترین هتل های ایران در ادامه با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

لوکس ترین هتل های ایران

لوکس ترین هتل های ایران در مشهد

وجود حرم امام رضا (ع) در مشهد باعث شده است تا این شهر به عنوان توریستی ترین نقطه از ایران شناخته شده و میزبان زائران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی در طول سال باشد. به همین خاطر بهترین و لوکس ترین هتل های ایران را می توانید در مشهد جستجو کنید و شک نکنید که با هر سلیقه و خواسته که باشید، براحتی می توانید گزینه ای فوق العاده شیک و مجلل را انتخاب نمایید. از بهترین و مجلل ترین هتل های ایران و مشهد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های ایران می باشد که بخاطر داشتن امکانات رفاهی و تفریحی بسیار عالی، موقعیت مکانی مناسب و داشتن فاصله ی کم با حرم امام رضا (ع) از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. سبک های مختلف معماری و دکوراسیون به کار رفته در اتاق ها، مجموعه ی ورزشی با امکاناتی مانند سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، خدمات اسپا، حمام ترکی و غیره و همچنین وجود رستوران و کافی شاپ با منوی ایرانی و بین المللی از جمله مواردی می باشند که این هتل را کاملا منحصر به فرد نموده اند.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

لوکس ترین هتل های ایران

مقاله مرتبط : “تفاوت رزرو هتل در سفرهای تفریحی و سفرهای تجاری

هتل قصرالضیافه مشهد

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که اغلب افراد برای رزرو هتل های مشهد مد نظر قرار میدهند، فاصله تا حرم می باشد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید، بخشی از هتل قصرالضیافه در حرم واقع شده است. اتاق های بسیار مجهز و لوکس، قرار گرفتن هتل در حرم، امکانات تفریحی و رفاهی، رستوران با منوی غذایی متنوع و کافی شاپ در فضای باز از جمله ویژگی های مطلوب این هتل به شمار می روند.
آدرس: مشهد، حرم امام رضا (ع)، صحن هدایت

از دیگر هتل هایی که می توانند به عنوان لوکس ترین هتل های ایران در شهر مشهد قرار بگیرند می توان به هتل الماس ۲، هتل قصر و قصر طلایی، هتل پردیسان، هتل بین المللی هما، هتل پارسیس و هتل بزرگ پارک حیات اشاره کرد.

لوکس ترین هتل های ایران

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا از نزدیک ترین و بهترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) می باشد و علاوه بر داشتن اتاق های کاملا مجهز و لوکس، امکانات رفاهی و تفریحی، مجموعه های آبی و پرسنل کاملا مجرب، بخاطر رستوران گردان از شهرت بالایی برخوردار است. در بالاترین طبقه ی این هتل می توانید در شرایطی غذاهای با کیفیت را میل کنید که در هر ساعت، یک مرتبه روبروی گنبد طلایی حرم قرار بگیرید و تجربه ای به یادماندنی را کسب نمایید.
آدرس: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی

لوکس ترین هتل های ایران

لوکس ترین هتل های ایران در تهران

تهران؛ پایتخت ایران و مهم ترین شهر از نظر سیاسی و فرهنگی بوده و به همین خاطر نشست ها و رویدادهای مهم علمی و سیاسی در آن برگزار می گردد. علاوه براین، وجود بناهای بسیار باشکوه و کاخ موزه های تاریخی نیز باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهر میشوند و وجود هتل های با کیفیت و متنوع در آن به راحتی احساس میشود. خوشبختانه هتل های بسیار لوکس و مجهزی در این شهر به چشم میخورند که می توانند انتخابی عالی برای داشتن لحظات خاطره انگیز باشند. از معروف ترین هتل های تهران می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

هتل استقلال تهران

هتل استقلال یکی از قدیمی ترین و البته لوکس ترین هتل های تهران می باشد که از هتل رویال هیلتون به پارسیان استقلال تغییر نام پیدا کرده است. این هتل دارای ۵۵۲ اتاق بسیار شیک و مجهز بوده که در دو برج شرقی و غربی واقع شده اند. فاصله ی کم با جاذبه های گردشگری و مناطق ییلاقی، امکانات و شرایط ایده آل برای برگزاری جلسات و نشست های علمی و تجاری و داشتن رستوران های متنوع از جمله ویژگی های منحصر به فرد هتل استقلال می باشد.
آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس از جمله هتل های شمال تهران می باشد که یکی از مهم ترین دلایل شهرت آن، معماری منحصر به فرد و شباهت آن به کاخ است. رستوران های متنوع سنتی و بین المللی، کافی شاپ بسیار لوکس، اتاق های کاملا مجهز با چشم انداز منحصر به فرد و لابی خاطره انگیز، توصیفی کوتاه از این هتل می باشد.
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عبادی، خیابان ۳۳

هتل آزادی، هتل هما، هتل لاله، هتل نووتل و فرشته پاسارگاد از بهترین و لوکس ترین هتل های تهران هستند که شرایط مناسبی برای اقامت و استراحت دارند.

لوکس ترین هتل های ایران

لوکس ترین هتل های ایران در کیش

بهترین منطقه گردشگری ایران و تجربه ی ورزش و تفریحات آبی هیجان انگیز، جزیره کیش می باشد و در تعطیلات نوروز و فصل های خوش آب و هوا، گردشگران زیادی به این جزیره ی دوست داشتنی سفر می کنند و با توجه به جاهای دیدنی کیش هتل های لوکس و لاکچری زیادی را در خود جای داده . کیش جزیره ای کاملا لوکس بوده و این ویژگی براحتی در مراکز خرید و هتل ها و نوع امکانات تفریحی آن به چشم میخورد و به همین خاطر است که لوکس ترین هتل های ایران در گوشه و کنار آن دیده میشوند. هتل های پرطرفدار و مدرن کیش عبارتند از:

هتل ترنج کیش

منحصر به فردترین اقامت در طول سفر را می توانید در هتل ترنج کیش تجربه کنید و از زندگی در تنها هتل دریایی ایران لذت ببرید. یکی از بهترین تجربیاتی که می توانید در هتل ترنج بدست آورید، خوردن غذاهای خوشمزه و با کیفیت در رستورانی با کف شیشه ای و تماشای رقص ماهی های رنگارنگ در آن می باشد و شک نکنید که این صحنه را در هیچ جای دیگری در کشورمان نمی توانید ببینید. اتاق های زیبا با پنجره های شیشیه ای و رو به دریای آبی و بیکران خلیج فارس و طرح های سنتی به کار رفته در در و دیوار هتل می توانند لحظات خاطره انگیزی را برایتان به ارمغان آورند.
آدرس: کیش، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل داریوش کیش

از قدیمی ترین و معروف ترین هتل های ۵ ستاره کیش با معماری منحصر به فرد و شبیه به تخت جمشید، می توان به هتل داریوش اشاره کرد که در طول سفر به این جزیره حتما آن را خواهید دید. فاصله ی کم با ساحل، ۱۸۴ اتاق زیبا و روبه دریا و باغ و رستوران های لوکس از بهترین ویژگی های این هتل می باشند و شرایط ایده آلی را برای استراحت و اقامت گردشگران زیادی فراهم نموده است.
آدرس: کیش، میدان داریوش

هتل ویدا، شایان، مارینا، پارمیس، شایگان، میراژ و هتل کوروش از دیگر هتل های ۵ ستاره کیش هستند که تمام آنها بخاطر داشتن شرایط بسیار عالی می توانندعنوان لوکس را به خود اختصاص دهند.

لوکس ترین هتل های ایران

لوکس ترین هتل های ایران در شیراز

در طول سفر به شهر علم و ادب ایران، اگر به دنبال شرایطی برای داشتن لحظات کاملا خاطره انگیز هستید، بدون شک هتل های ۵ ستاره ی شیراز می توانند گزینه ای عالی به شمار آیند. لازم به ذکر است که هتل های این شهر به اندازه ای مجهز و با شرایط منحصر به فرد هستند که بسیاری از آنها در لیست بهترین هتل های کشورمان قرار گرفته اند. به عنوان مثال، هتل چمران، هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه، هتل پارس و هتل پرسپولیس از بهترین و لوکس ترین هتل های ۵ ستاره شیراز می باشند که می توانند شما را از انتخابتان کاملا راضی کنند.

لوکس ترین هتل های ایران در اصفهان

در بین شهرهای توریستی ایران نمی توان شهر تاریخی اصفهان با بناهای خارق العاده را نادیده گرفت و بدون شک در بین هتل های آن، گزینه های مدرن، لوکس و البته منحصر به فرد وجود خواهد داشت. هتل عباسی، هتل کوثر و هتل عطار همان انتخاب هایی هستند که می توانند روزهای سفرتان را زیباتر کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×