» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به خراسان رضوی » مشهد » ۲۵+ لوکیشن عکاسی مشهد با تم های مختلف
بهترین لوکیشن عکاسی مشهد
مشهد

۲۵+ لوکیشن عکاسی مشهد با تم های مختلف

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰1,037

مشهد از شهرهای دیدنی و توریستی ایران است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در دل خود جای داده است. برخی از جاهای دیدنی مشهد، بهترین سوژه‌ها و پس‌زمینه‌ها را برای ثبت عکس‌های یادگاری و حرفه‌ای در اختیارتان می‌گذارند. اگر در سفر به شهر مشهد، به‌دنبال بهترین لوکیش برای عکس‌های دونفره، کودکانه، پروفایل و … هستید، حتما سری به محبوب‌ترین لوکیشن عکاسی مشهد که در این مطلب معرفی شده است، بزنید. رفتن به بهترین لوکیشن های عکاسی مشهد، تصاویر بی‌نظیری را به آلبوم خاطرات شما اضافه می‌کند که نباید این فرصت را در طول سفر از دست بدهید.

فهرست این مطلب

شاندیز

طبیعت بکر و تماشایی شاندیز، شامل بهترین سوژه‌ها برای عکاسی در مشهد است. دره‌های سرسبز، رودهای خروشان و درختان سربه‌فلک کشیده، چشم‌اندازهای بی‌نظیری از طبیعت را پیش چشمانتان به‌تصویر می‌کشد که به عکس‌های شما حس رنگ و زندگی را اضافه می‌کند. روستای شاندیز، جذاب‌ترین و محبوب‌ترین لوکیشن عکاسی مشهد در بین گردشگران و همچنین شهروندان محسوب می‌شود.

شاندیز در مشهد مناسب برای لوکیشن عکاسی

آدرس: کیلومتر ۲۰ شمال غربی مشهد

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های مشهد با تخفیف

مناسب برای: عکاسی زوج، فرمالیته، خانوادگی، پروفایل

دره هفت حوض

بدون شک، رفتن به بخش کوهستانی مشهد و دره هفت حوض، بهترین پس‌زمینه‌های عکاسی را در اختیارتان قرار می‌دهد. وجود صخره‌های زیبا و جریان آبی که از میان آن می‌گذرد، جلوه‌های شگفت‌انگیزی از طبیعت را به رخ می‌کشد که نباید فرصت عکاسی از آن‌ها را در سفر به مشهد از دست بدهید.

هفت حوض مشهد

آدرس: جنوب شرقی مشهد، کیلومتر ۷، میان کوه‌های خلج

مناسب برای: عکاسی زوج، اینستاگرام، خانوادگی، پروفایل

دشت ارغوان

یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی مشهد که با گل‌های صورتی فراوان، زیبایی وصف‌ناپذیری را خلق کرده است، دشت ارغوان نام دارد. تصور کنید که در میان دشتی پر از گل‌های صورتی هستید که در بخشی از آن یک رودخانه پرآب در جریان است. این مناظر تماشایی بهترین سوژه‌ها و پس‌زمینه‌های عکاسی را در اختیارتان قرار می‌دهند که می‌توانید تصاویر حرفه‌ای و جذابی به‌یادگار بگذارید.

ارغوان مشهد مناسب برای عکاسی کاپلی

آدرس: مشهد، جاده کلاته آهن

مناسب برای: عکاسی زوج، کودک، خانوادگی، پروفایل، فرمالیته عروسی

باغ گیاه شناسی مشهد (باغ مشهد)

باغ گیاه شناسی مشهد از مهم‌ترین و معروف‌ترین مکان‌های دیدنی و گردشگری این شهر محسوب می‌شود که با ایجاد فضاهایی پرگل، رنگارنگ و زیبا، بهترین لوکیشن عکاسی را ایجاد کرده است. جالب است بدانید که در این مجموعه دیدنی، بزرگ‌ترین و خاص‌ترین کلکسیون گل ایران که شامل حدود ۴۰۰ نمونه منحصربه‌فرد از گل‌های ایرانی، اروپایی، آفریقایی و … است، وجود دارد.

باغ مشهد مناسب برای عکاسی خانوادگی

آدرس: مشهد، بلوار جمهوری اسلامی، حدفاصل چهارراه مقدم و میدان غدیر

مناسب برای: عکاسی زوج، خانوادگی، پرتره، پروفایل، کودک

روستای اخلَمَد

اگر بخواهیم به یکی از زیباترین و خاص‌ترین لوکیشن عکاسی پاییزی در مشهد اشاره کنیم، باید نامی از روستای اخلمد به‌میان آوریم. طبیعت شگفت‌انگیز، رودخانه‌های پرآب، چشمه‌های متنوع و آبشارهای طبیعی مرتفع در کنار درختانی با برگ‌های زرد و نارنجی، بهترین و رویایی‌ترین فضا را برای عکاسی پاییزی ایجاد کرده است. تمام آن چیزی که از زیبایی طبیعت انتظار دارید، در این روستای گردشگری قابل مشاهده است.

روستای اخلمد

آدرس: شمال غرب مشهد، کیلومتر ۸۸

مناسب برای: عکاسی زوج، خانوادگی، پروفایل، پرتره، کودک، ورزشی

باغ پرندگان

برای تجربه لذت عکاسی در مشهد، حتما سری به باغ پرندگان مشهد بزنید و از ثبت تصاویر در فضایی که با درختان سرسبز، معماری جذاب، پرواز پرندگان رنگارنگ و دکوراسیون و چیدمانی حرفه‌ای از گردشگران میزبانی می‌کند، بهره ببرید. جالب است بدانید که برخی از پرندگان در این باغ معروف و گردشگری، به‌صورت آزادانه زندگی و پرواز می‌کنند که جذابیت عکس‌های شما را دوچندان خواهند کرد.

باغ پرندگان مشهد مناسب برای عکسی

آدرس: مشهد، میدان خیام، جنب مجتمع تجاری الماس شرق

مناسب برای: عکاسی خانوادگی، پروفایل، کودک، فرمالیته عروسی

خانه توکلی

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری مشهد که بهترین لوکیشن را برای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد، خانه توکلی نام دارد. زمانی که وارد این خانه قدیمی و زیبا می‌شود، معماری جذاب، درختان بلند و حوض فیروزه‌ای آن نظر شما را به خود جلب می‌کند. اگر عاشق فضاهایی هستید که به بهترین شکل، سبک سنتی و کلاسیک را در کنار هم به‌نمایش گذاشته است، حتما برای عکاسی به خانه توکلی مشهد بروید.

خانه توکلی در مشهد

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نواب صفوی ۷

مناسب برای: عکاسی زوج، خانوادگی، پروفایل، کودک، مدلینگ

خانه داروغه

اگر به بازدید از خانه داروغه مشهد رفتید، حتما در تمام بخش‌های مختلف آن عکس بگیرید؛ چراکه اول شومینه ساخته شده در شهر مشهد در این خانه اعیانی و قدیمی قرار دارد. حیاط زمستان‌نشین این جاذبه تاریخی نیز حال‌وهوای خاص و جذابی به عکس‌های شما هدیه می‌دهد که نباید از آن غافل شوید.

خانه تاریخی داروغه مشهد فضای داخلی اتاق ها

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، کوچه داروغه

مناسب برای: عکاسی زوج، خانوادگی، پروفایل، کودک، مدلینگ، اینستاگرام

پارک مینیاتوری

یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین لوکیشن های عکاسی خیابانی در مشهد، درواقع در دل یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر به نام پارک مینیاتوری مشهد قرار دارد. در این پارک موضوعی می‌توانید درکنار ماکت و نسخه‌های مینیاتوری معروف‌ترین بناهای تاریخی ایران مانند تخت جمشید، ارگ بم، حافظیه شیراز، باغ شازده و …عکس‌های خاطره‌انگیز بگیرید.

پارک مینیاتوری مشهد از بالا

آدرس: مشهد، بلوار الهیه، بلوار سجادیه، پلاک ۲۶

مناسب برای: عکاسی زوج، خانوادگی، پروفایل، کودک، تلگرام

کارخانه نوآوری

رفتن به مکانی جالب که برای صاحبان ایده‌های نو، فضایی ویژه به‌منظور تولید و پرورش تفکرات جدید و خلاقانه فراهم کرده است برای هر عکاسی جذاب و متفاوت است. کارخانه نوآوری مشهد، با معماری نوین و بخش‌های مجزا، فرصت ثبت تصاویری را به شما می‌دهد که در کمتر جایی از ایران می‌توانید مشابه آن را پیدا کنید.

کارخانه نوآوری مشهد

آدرس: مشهد، بلوار کوثر، بوستان کوثر

مناسب برای: عکاسی پروفایل و مدلینگ

باغ گل های مشهد

اگر به‌دنبال بهترین لوکیشن عکاسی اسپرت در مشهد هستید، حتما به باغ گل‌ها بروید. این جاذبه گردشگری، به عکس‌های یادگاری شما رنگ، سرزندگی و زیبایی را هدیه می‌دهد. در باغ گل های مشهد، شاهد انواع گل‌های رنگارنگ، آب‌نما و طراحی‌های رویایی و چشم‌نواز هستیم که جذاب‌ترین پس‌زمینه را به عکس‌های شما اضافه می‌کند.

باغ گل های مشهد

آدرس: مشهد، بلوار معلم، حدفاصل معلم ۷۱ و ۷۳

مناسب برای: عکاسی خانوادگی، فرمالیته عروسی، کودک، پروفایل تلگرام و اینستاگرام، پرتره

پارک جنگلی وکیل آباد

مگر می‌شود به‌دنبال خاص‌ترین و جذاب‌ترین لوکیشن عکاسی مشهد باشید و بازدید از پارک جنگلی وکیل آباد را فراموش کنید. پارک وکیل آباد مشهد در مساحتی بسیار زیاد قرار دارد و یک پارک کاملا طبیعی با یک دریاچه محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید عکس‌هایی با مضمون طبیعت بگیرید و در پس‌زمینه عکس‌هایتان درختان سربه‌فلک کشیده جنگلی باشد، حتما در بین پارک های مشهد، به مجموعه گردشگری وکیل آباد بروید و از طبیعت بکر و زیبای آن لذت ببرید.

پارک جنگلی وکیل آباد

آدرس: جنوب غربی مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد

مناسب برای: عکاسی پروفایل، خانوادگی، عروسی، کودک، اسپرت و مدلینگ

پارک کوهسنگی

بدون شک، پارک کوهسنگی مشهد از خاص‌ترین، محبوب‌ترین و بهترین لوکیشن های عکاسی مشهد محسوب می‌شود که درکنار فرصت گشت‌وگذاری مفرح، امکان ثبت تصاویر خیره‌کننده و یادگاری را در سفر به این مقصد توریستی به شما می‌دهد. این پارک از معروف‌ترین پارک های ایران است که در میان دو کوه سنگی طبیعی قرار گرفته و چشم‌انداز تماشایی از شهر را به‌تصویر می‌کشد.

پارک کوهسنگی

آدرس: مشهد، بلوار کلانتری، انتهای خیابان کوهسنگی

مناسب برای: عکاسی طبیعت، مدلینگ، اسپرت، فرمالیته عروسی، خانوادگی، پروفایل اینستاگرام

پارک ملت مشهد

جذاب‌ترین لوکیشن های عکاسی خیابانی در مشهد که در تمام فصل‌های سال، بهترین سوژه‌ها و بک گراندها را در اختیارتان قرار می‌دهد، پارک ملت است. فضای سبز، گل‌های رنگارنگ، آبنمای زیبا، وسایل بازی و سرگرمی، دریاچه مصنوعی و … بهترین لوکیشن برای ثبت تصاویر خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی است.

پارک ملت مشهد

آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل آباد

مناسب برای: عکاسی کودک، خانوادگی، اسپرت، مدلینگ، زوج، پاییزی

چالیدره

اگر قصد دارید در سفر به مشهد، عکس‌هایی منحصربه‌فرد و فوق‌العاده بگیرید و به‌دنبال لوکیشن عکاسی مشهد هستید، به منطقه گردشگری چالیدره بروید. فرصت‌های تفریحی و گردشگری چالیدره مشهد به‌گونه‌ای است که امکان عکاسی لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را نیز به شما می‌دهد. به این شکل که می‌توانید از تماشای طبیعت بکر، دریاچه خروشان، قایق‌سواری، غواصی و … عکس بگیرید. جذابیت‌های طبیعی چالیدره به‌ویژه در فصل پاییز دوچندان می‌شود.

چالیدره

آدرس: مشهد، روستای چالیدره

مناسب برای: عکس فصلی و پاییزی، عکاسی طبیعت، زوج، عاشقانه، خانوادگی، عروس و داماد

روستای زشک

برای عکاسی در مشهد، گزینه‌های متنوع و بی‌شماری پیش‌روی شما قرار دارد که در کنار تجربه گشت‌وگذاری مفرح و هیجان‌انگیز می‌توانید عکس‌های خاطره‌انگیزی نیز ثبت کنید. روستای زشک از محبوب‌ترین جاذبه‌‎های گردشگری مشهد است که با داشتن طبیعت فوق‌العاده و دره‌ای سنگی و تماشایی، بهترین و خاص‌ترین لوکیشن و سوژه‌های عکاسی را در اختیارتان قرار می‌دهد. توصیه می‌شود در بین روستاهای مشهد، حتما به این منطقه گردشگری و دیدنی بروید و لحظاتی به‌یادماندنی و دوست‌داشتنی را در آن سپری کنید.

روستای زشک

آدرس: مشهد، کیلومتر ۲۰

مناسب برای: عکاسی عروس و داماد، خانوادگی، فرمالیته، عاشقانه، اسپرت، مدلینگ، فصلی

پارک میرزا کوچک خان

فضای پرنشاط و سرسبز پارک میرزا کوچک خان، از محبوب‌ترین لوکیشن عکاسی مشهد محسوب می‌شود که برای هر نوع عکسی و با هر مضمونی، جذابیت‌هایی برای ارائه دارد. درختان سرسبز، نیمکت‌های چوبی، فضای بازی کودکان، گل‌های زیبا و رنگارنگ و… فرصت ثبت تصاویر متنوع و خاطره‌انگیز را در کنار گشت‌وگذاری مفرح در این پارک وسیع به شما می‌دهد.

پارک میرزا کوچک خان

آدرس:  مشهد، بلوار ۱۷ شهریور جنوبی، امام رضا ۱۲

مناسب برای: عکاسی کودک، خانوادگی، اسپرت، مدلینگ، زوج

آبشار قره سو

در بین بهترین لوکیشن های عکاسی مشهد، نباید از جذابیت‌های آبشار قره سو غافل شوید. بازدید از این منطقه، نه‌تنها فرصت بودن در طبیعتی زیبا با دره‌ها و آبشارهای شگفت‌انگیز را به شما می‌دهد، بلکه تمام تصوراتی که از پس‌زمینه طبیعی و جذاب در تصور دارید را برای عکاسی لذت‌بخش و دلچسب در اختیارتان قرار می‌دهد. جالب است بدانید که در نزدیکی آبشار قره سو مشهد، می‌توانید از مکان‌های دیدنی مانند منطقه هزار مسجد، کاخ خورشید، روستای لایین و … نیز تصاویر خاطره‌انگیزی ثبت کنید.

آبشار قره سو

آدرس: مشهد، روستای قره سو

مناسب برای: عکاسی طبیعت، مدلینگ، خانوادگی، عاشقانه

روستای کنگ

اگر می‌خواهید خاص‌ترین عکس‌ها را در سفر به مشهد ثبت کنید، حتما به روستای کنگ بروید. این سکونتگاه قدیمی، زیباترین و شگفت‌انگیزترین جلوه از همزیستی با طبیعت را به‌نمایش گذاشته است و به همین دلیل از بهترین لوکیشن های عکاسی مشهد محسوب می‌شود. روستای پلکانی کنگ از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری مشهد است که شباهت زیادی به ماسوله دارد؛ با این تفاوت که قدمت آن به قرن‌ها پیش بازمی‌گردد.

روستای کنگ

آدرس: مشهد، کیلومتر ۳۰ به سمت طرقبه

مناسب برای: عکاسی تاریخی، پروفایل، اینستاگرام، خانوادگی، اسپرت، مدلینگ

پارک چهل بازه

وجود دریاچه مصنوعی، درختان سربه‌فلک کشیده، رصدخانه و برج چشم‌انداز در پارک چهل بازه مشهد، آن را به بهترین لوکیشن عکاسی در مشهد تبدیل کرده است. شما در این پارک معروف و محبوب می‌توانید، تصاویری با موقعیت‌های خاص و متفاوت بگیرید و عکس‌های خاطره‌انگیزی از مشهدگردی خود به‌یادگار بگذارید. دریاچه پارک چهل بازه با نورپردازی‌های جذاب در شب، بهترین پس‌زمینه و لوکیشن عکاسی اسپرت در مشهد به‌شمار می‌رود.

پارک 40 بازه

آدرس: مشهد، خیابان نمایشگاه ۱۵

مناسب برای: عکاسی پروفایل، خانوادگی، پرتره، پروفایل، زوج، فرمالیته عروسی، مدلینگ و اسپرت

طرقبه

با رفتن به طرقبه به‌عنوان زیباترین لوکیشن عکاسی مشهد، می‌توانید در کنار سپری کردن یک روز مفرح و به‌یادماندنی، عکس‌های یادگاری و حیرت‌انگیزی را نیز ثبت کنید. در دل منطقه گردشگری طرقبه، یک دهکده آبی به‌نام ویلاشهر قرار دارد که برای ثبت عکس‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز مناسب است. هنگام تماشای طبیعت بکر و سرسبز، قایق‌سواری، نشستن در رستوران‌های محلی، پیک نیک و … می‌توانید از سوژه‌های خاص و منحصربه‌فرد عکاسی کنید.

طرقبه مشهد برای لوکیشن عکاسی

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۱۶

مناسب برای: عکاسی فصلی، خانوادگی، پرتره، پروفایل، زوج، اسپرت

باغ ملی فریمان

عکاسی در بزرگ‌ترین، زیباترین و معروف‌ترین باغ ملی مشهد به‌نام باغ ملی فریمان، برای هر گردشگری جذاب و دلچسب است. وجود یک عمارت تاریخی در دل محوطه‌ای سرسبز و بانشاط، بهترین سوژه‌ها و پس‌زمینه‌های عکاسی را در اختیارتان قرار می‌دهد. قدم زدن در باغ و عکاسی از ستون‌های متصل به هم، سردرهای تاریخی و درختان کهن و قدیمی، می‌تواند به بهترین خاطره شما از سفر به مشهد تبدیل شود. باغ ملی فریمان مشهد از شگفت‌انگیزترین لوکیشن عکاسی پاییزی در این شهر است که زیبایی وصف‌ناپذیری در این فصل دارد.

باغ ملی فریمان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا غربی، خیابان بهشتی، خیابان طالقانی

مناسب برای: عکاسی عروس و داماد، تاریخی، پاییزی، مدلینگ، خانوادگی و پرتره

روستای جاغرق

در لیست محبوب‌ترین لوکیشن عکاسی مشهد، نام روستای جاغرق نیز به‌چشم می‌خورد. این منطقه کوهستانی با طبیعت فوق‌العاده، آبشارهای متعدد، دره‌های سرسبز، رودخانه فصلی و خروشان، رشته‌های قنات و دیگر جلوه‌های طبیعی، هرآنچه را که از طبیعت برای ثبت تصاویر منحصربه‌فرد و حیرت‌انگیز نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. جالب است بدانید در روستای جاغرق مشهد که قدمت آن به پیش از اسلام می‌رسد، یک درخت چنار ۷۰۰ ساله و تنومند قرار دارد که بهترین سوژه برای عکاسی به‌شمار می‌رود.

روستای جاغرق مشهد

آدرس: مشهد، کیلومتر ۲۱ شمال غربی

مناسب برای: عکاسی طبیعت، تاریخی، ماجراجویانه، پرتره، پروفایل، زوج، خانوادگی، اسپرت، مدلینگ

روستای عنبران

کوچه‌پس‌کوچه‌های روستای عنبران مشهد درکنار باغ‌های سرسبز و آواز پرندگان، از بهترین و محبوب‌ترین لوکیشن های عکاسی خیابانی در مشهد محسوب می‌شود. طبیعت خیره‌کننده این روستا درکنار آرامش دلنشینی که دارد، شما را به ثبت تصاویری به‌یادماندنی و چشم‌نواز مشتاق می‌کند.

روستای عنبران

آدرس: مشهد، طرقبه، پس از عنبران ۲۹

مناسب برای: عکاسی پرتره، اینستاگرام، فصلی و پاییزی، عاشقانه، فرمالیته عروسی، مدلینگ

پارک خورشید مشهد

در میان معرفی محبوب‌ترین لوکیشن عکاسی مشهد، نوبت به پارک خورشید مشهد رسیده است. این پارک تازه تاسیس و پرطرفدار با قرارگرفتن در ارتفاعات این شهر توریستی، چشم‌اندازی تماشایی از مشهد و جاهای دیدنی آن به‌ویژه هنگام غروب آفتاب ایجاد کرده است. همچنین اکثر گردشگران تمایل دارند از پارک خورشید در شب بازدید کنید تا با روشن شدن چراغ‌های شهر در دل تاریکی شب، بهترین سوژه‌ها و بک گراندها برای عکاسی را در اختیار داشته باشند.

پارک خورشید مشهد

آدرس: مشهد، انتهای بلوار هاشمیه

مناسب برای: عکاسی مدلینگ، عاشقانه، پروفایل تلگرام و اینستاگرام، پرتره

آبشار ارتکند

در دل کوه‌های سربه‌فلک کشیده و تماشایی شهرستان کلات مشهد، آبشاری زیبا و منحصربه‌فرد به‌نام ارتکند وجود دارد. آبشار ارتکند از پرطرفدارترین لوکیشن عکاسی مشهد است که می‌توانید تصاویری خاص و خاطره‌انگیز از آن به‌یادگار بگذارید. این جاذبه گردشگری به بهشت گمشده مشهد شهرت دارد، بنابراین می‌توان تصور کرد که قرار است چه سوژه‌هایی برای عکاسی لذت‌بخش را در اختیارتان قرار دهد.

آبشار ارتکند

آدرس: مشهد، کیلومتر ۱۲۸

مناسب برای: عکاسی فصلی، طبیعت، پرتره، اسپرت، مدلینگ، زوج

رزرو هتل مشهد و تجربه اقامت در دیدنی ترین شهر ایران

حالا که با لیست بلندبالایی از لوکیشن عکاسی مشهد آشنا شدید، نوبت به رزرو هتل برای سفر به این شهر دیدنی و گردشگری رسیده است. اگر دوست دارید در مدت زمان حضور خود در این مقصد توریستی از بیشترین جاهای دیدنی و مکان‌های تاریخی دیدن کنید، بهتر است در رزرو هتل مشهد به فاکتور موقعیت مکانی توجه ویژه‌ای داشته باشید. به این شکل می‌توانید در کمترین زمان و هزینه از گشت‌وگذار در مشهد لذت ببرید و با ثبت تصاویر یادگاری، خاطره آن را به آلبوم عکس خود اضافه کنید. البته باید بدانید که فاکتورهای مهم دیگری همچون قیمت، امکانات تفریحی، خدمات رفاهی، شرایط واحدهای اقامتی و … نیز در انتخاب هتل و اقامتگاه دارای اهمیت است.

رزرو تور مشهد برای سفری آسان و دلچسب به محبوب ترین مقصد گردشگری

بسیاری از گردشگرانی که برای سفر به مشهد برنامه‌ریزی می‌کنند، به‌دنبال رزرو بهترین و حرفه‌ای‌ترین تور مشهد هستند. دلیل استقبال از سفر با تورهای گردشگری، خدمات و مزایایی است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا بتوانند تعطیلاتی خوش، به‌یادماندنی و بی‌دغدغه را تجربه کنند. بنابراین فقط کافی است چمدان سفر خود را ببندید، دوربین عکاسی خود را بردارید و برای روز سفر آماده شوید. باقی کارها و اقدامات مانند رزرو هتل و پرواز را به تورهای گردشگری و آژانس‌های مسافرتی بسپارید.

جمع بندی مطالب

در این مطلب به معرفی بهترین و خاص‌ترین لوکیشن عکاسی مشهد پرداختیم تا بتوانید در طول سفر به این شهر توریستی درکنار گشت‌وگذاری ماجراجویانه و مفرح از ثبت تصاویر یادگاری و خاطره‌انگیز لذت ببرید. تنوع در بهترین لوکیشن های عکاسی مشهد به‌قدری زیاد است که با توجه به روحیه، سلیقه، فصل سفر و مضمون عکس‌ها می‌توانید بهترین موقعیت‌ها را انتخاب کنید. از آنجایی که سفر به مشهد با جذابیت‌ها و شگفتی‌های فراوانی همراه است، بهتر است یاد و خاطره آن را با عکس‌هایی خیره‌کننده و چشم‌نواز به آلبوم خود اضافه کنید.

سؤالات متداول

بهترین پارک های مشهد برای لوکیشن عکاسی کدامند؟

پارک جنگلی وکیل آباد، پارک کوهسنگی، پارک خورشید، پارک چهل بازه و پارک ملت از بهترین پارک‌های ‏مشهد برای عکاسی محسوب می‌شوند.‏

بهترین خیابان های مشهد برای لوکیشن عکاسی کدامند؟

تپل محله، سراب، نوغان، بالا خیابان، پایین خیابان و سرشور از بهترین محلات و خیابان‌‌های مشهد برای ‏عکاسی است.‏

بهترین جاذبه ها و طبیعت اطراف مشهد برای لوکیشن عکاسی مناسب هستند؟

روستای جاغرق، آبشار ارتکند، آبشار قره سو، چالیدره و دشت ارغوان از خاص‌ترین جاذبه‌های اطراف مشهد ‏برای عکاسی است.‏

بهترین کافی شاپ های مشهد برای لوکیشن عکاسی حرفه ای کدامند؟

کافه تراس، کافه دیت، کافه دوسولی و کافه سی از بهترین کافی‌شاپ‌های مشهد برای لوکیشن عکاسی هستند.‏

برای عکاسی کودک کدام یک از لوکیشن های مشهد را پیشنهاد می کنید؟

پارک ملت، باغ پرندگان، باغ گیاه شناسی و دشت ارغوان بهترین لوکیشن عکاسی مشهد برای کودکان محسوب ‏می‌شود.‏

برای عکس های عاشقانه و کاپلی چه لوکیشن هایی از مشهد را پیشنهاد می دهید؟

دره هفت حوض، باغ ملی فریمان، روستای زشک و پارک خورشید مشهد بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی ‏عاشقانه و زوج هستند.‏

بهترین لوکیشن های مشهد برای عکس پروفایل اینستاگرام و تلگرام کجا هستند؟

روستای عنبران، روستای جاغرق، طرقبه، روستای کنگ، خانه توکلی و خانه داروغه برای عکاسی پروفایل ‏اینستاگرام و تلگرام مناسب هستند.‏

بهترین لوکیشن های مشهد برای عکاسی تولد کجا هستند؟

پارک ملت، پارک کوهسنگی، پارک وکیل آباد و دشت ارغوان بهترین لوکیشن مشهد برای ثبت عکس‌های تولد ‏است.‏

بهترین لوکیشن های عکاسی بهاره در مشهد کدامند؟

دره هفت حوض، شاندیز، آبشار قره سو و آبشار ارتکند بهترین لوکیشن برای ثبت عکس‌های بهاره در مشهد ‏است.‏

بهترین لوکیشن های عکاسی تابستانه مشهد کدامند؟

پارک کوهسنگی، پارک ملت و پارک میرزا کوچک خان در فصل تابستان سرسبز بوده و برای عکاسی عالی ‏است.‏

بهترین لوکیشن های عکاسی پاییزه مشهد کدامند؟

طبیعت پاییزی طرقبه، روستای کنگ، روستای زشک و روستای اخلمد بهترین لوکیشن عکاسی مشهد در این ‏فصل محسوب می‌شود.‏

بهترین لوکیشن های عکاسی زمستانه مشهد کدامند؟

برای لوکیشن عکاسی زمستانه در مشهد به خانه تاریخی توکلی، خانه داروغه، باغ پرندگان و کارخانه نوآوری ‏بروید.‏

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×