» جهانگردی » دبی » ۳۵+ از بازارها و مراکز خرید دبی؛ از ارزان تا لوکس برای ایرانیان
مراکز خرید دبی به همراه بازارها و مال های دبی
دبی

۳۵+ از بازارها و مراکز خرید دبی؛ از ارزان تا لوکس برای ایرانیان

۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۰2,232

دبی، شهری است که مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی و فراوانی دارد. مراکز خرید دبی با تنوع بالای فروشگاه‌ها از محصولات محلی تا برندهای جهانی معتبر را به شما عرضه می‌کنند. از لباس‌های شیک و مد روز گرفته تا خاص‌ترین جواهرات و پیشرفته‌ترین تجهیزات الکتریکی، همه چیز را در این بازارهای دبی خواهید یافت.

بسیاری از مراکز خرید این شهر به تفریحات دبی همچون آکواریوم‌، پیست اسکی داخلی، سینما و حتی تالارهای تفریحی برای کودکان و بزرگ‌ترها دسترسی دارند. در دبی، حتی مراکز خرید هم مکانی مناسب برای گذراندن وقت با خانواده است. این مراکز به راحتی قابل دسترسی هستند و اکثرا دارای فضاهای پارکینگ رایگان یا ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی نزدیک به خود هستند. در این مقاله، قصد داریم لیست کاملی از بازارها و مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم، تا در کنار بازدید از جاهای دیدنی دبی لذت خرید را هم تجربه کنید. پس تا انتها همراه اقامت ۲۴ بمانید.

فهرست این مطلب

بازارهای دبی؛ بی‌رغیب تمام جهان

دبی از لحاظ خرید، گشت و گذار و تجربه‌ی فرهنگ عربی نیز حرفی برای گفتن دارد. این شهر بزرگ در کنار مراکز خرید مدرن و لوکس خود، بازارهای سنتی و قدیمی را حفظ کرده تا راوی فرهنگ و تاریخ  این سرزمین برای گردشگران باشند. بازاری سنتی با معماری عربی که از آداب و رسوم محلی الهام گرفته‌اند، انواع کالاهای سنتی و آنتیک را به فروش می‌رسانند.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

اگر به دنبال تجربه‌ی فرهنگ عربی و خرید اجناس سنتی و ارزشمند هستید، بازارهای دبی گزینه‌ای عالی هستند. از طلا و جواهرات خوش‌ساخت گرفته تا پارچه‌های خوش‌نقش و نگار، در کنار قهوه‌خانه با چای عربی، همه چیز برای تجربه‌ی یک گشت محلی و اصیل مهیاست. از معروف‌ترین بازارهای دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازار مدینه جمیرا؛ جایی که زندگی جریان دارد

بازار مدینه جمیرا
بازار مدینه جمیرا

یکی از بازارهای شگفت‌انگیز در این شهر، سوق مدینه جمیرا یا به عبارت ساده‌تر بازار « جمیرا» است. این بازار در پالم جمیرا واقع شده و این منطقه به عنوان یکی از مناطق لوکس و مدرن دبی شناخته می‌شود. دسترسی به این بازار از طریق خیابان جمیرا در نزدیکی به برج العرب، بسیار آسان است. گردشگران فرصت خواهند داشت تا در کنار تجربه بازار سنتی، مناظر طبیعی و زیبای جزیره جمیرا را نیز ببینند. ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد بازار مدینه جمیرا عبارتند از:

 فضای سنتی عربی

سوق مدینه جمیرا از معماری سنتی عربی در ساختار خود الهام گرفته است و تجربه‌ای مانند یک بازار سنتی را به شما خواهد داد. کوچه‌های باریک، در کنار حیاط‌ خلوت‌های آرامش‌بخش، این بازار محیطی تاریخی و صمیمی را تداعی می‌کند.

تنوع کالاها

بازار مدینه جمیرا به عنوان یک بازار سنتی دبی، انواع کالاهای محلی و سنتی از لباس و جواهرات گرفته تا عتیقه‌ها را به فروش می‌رساند. علاوه بر این، محصولات خوراکی و ادویه‌جاتی نظیر روغن زیتون با کیفیت بالا نیز در این بازار آماده فروش هستند.

تجربه‌ی شب‌گردی دلپذیر

بازار جمیرا در شب‌ها نیز جذابیت خود را حفظ می‌کند. با چراغ‌های روشن و جوی پر هیاهو، شب‌گردی در این بازار سنتی عربی، لحظات لذت‌بخش و نابی را به گردشگران هدیه می‌دهد.

این بازار، تلفیق زیبایی از سنت و مدرنیته است و امکان تجربه‌‌های اصیل و نابی را به شما می‌دهد. از فرش‌های ایرانی گرفته تا ظروف ترک و لباس‌های محلی، همه چیز در این بازار گرد هم آمده ‌است.

ساعت کاری بازار مدینه جمیرا

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس بازار مدینه جمیرا

دبی، خیابان شاه سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، خیابان جمیرا، روبروی برج العرب، بازار مدینه جمیرا

بازار طلا؛ فاخرترین طلاهای زینتی جهان

بازار طلای دبی یا به اصطلاح محلی Gold Souk یکی از مکان‌های فوق العاده دیدنی برای هر گردشگری است که به دبی می‌آید. این بازار در دل شهر دبی قرار دارد و با معماری زیبا و خیره‌کننده‌اش همه را به وجد می‌آورد. برای ورود به این بازار حتما از عینک دودی استفاده کنید تا درخشش و زرق و برق طلا و جواهرات زیبای این بازار چشمتان را کور نکند! از ویژگی‌های این بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع باورنکردنی جواهرات

یکی از ویژگی‌های مشهور بازار طلای دبی، تنوع بی‌پایان جواهرات آن است. از گوشواره‌ها و انگشترهای مروارید با نشان‌های ظریف گرفته تا گردنبندهای فاخر و گران‌قیمت برای مهمانی‌های مجلل، همه چیز در این بازار برای هر سلیقه‌ای در دسترس است. برندهای معروفی نیز طلا و جواهرات خود را در این بازار عرضه می‌کنند و می‌توانید از تخفیف‌های جذاب آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

تجربه فرهنگ دبی با غرق شدن در حکاکی طلا‌ها

بازار طلای دبی

در بازار طلای دبی، فرصت دارید تا تجربه‌ی فرهنگی منحصر به فردی را تجربه کنید. طرح‌های نقش بسته بر طلا و جواهرات در این بازار گاهی از تاریخ بسیار کهن این منطقه روایت می‌کنند. اگر فرصت کافی دارید از هم‌صحبتی با قدیمی‌های بازار و شنیدن داستان‌هایشان غافل نشوید. چانه‌زدن بر سر قیمت نیز در این بازار بسیار می‌چسبد، می‌توانید با آنها در این مهارت هیجان‌انگیز سر قیمت بهتر رقابت کنید.

فستیوال و آفرهای جذاب

در بازار طلای دبی، گاه فستیوال‌های جالبی نیز برگزار می‌شود که می‌توانید برنامه‌های مختلفی از جمله تئاتر خیابانی و نمایش‌های محلی را در آن تجربه کنید. در این برنامه‌ها برخی از فروشگاه‌ها، آفرهای بسیار ارزنده‌ای روی محصولات خود ارائه می‌کنند که شکار آن‌ها، شیرین است.

ساعت کاری بازار طلای دبی

از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر (روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۲)

آدرس بازار طلا

دبی، دیره، ایستگاه مترو میدان بنی یاس، خیابان آل خلیل، بازار طلا

بازار پارچه دبی؛ منبع خاص‌ترین پارچه‌های دنیا

بازار پارچه دبی، بازاری پرآوازه و پرانرژی است که به تنوع فرهنگی و تجربه‌های خرید فراموش‌نشدنی خود مشهور است. اگر به دنبال خرید پارچه‌های خاص با قیمت مناسب در دبی هستید، این مکان را برای شما ساخته‌اند. پارچه‌های متنوع، رنگارنگ و درجه یک بازار پارچه بور دبی را حرفه‌ای‌ها به شما پیشنهاد می‌کنند.

بازار پارچه بور در محله‌ای تاریخی در شرق دبی واقع شده است. مغازه‌های این بازار، انواع پارچه‌ها و محصولات مرتبط همچون لباس، دمپایی، کفش، و سوغات محلی را به فروش می‌رسانند.

ezgif.com gif maker 2023 11 05T025355.367 1

تنوع منحصر به فرد و کیفیت عالی

بازار پارچه بور دبی به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای خرید منسوجات در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع شهرت دارد. در این بازار، پارچه‌های ابریشمی و ترمه از بهترین کیفیت برخوردارند. در بازار بور، انواع پارچه‌های مخمل، ساتن، کتان و ابریشم را می‌توان با خیال راحت خرید کرد.

رقص هماهنگ رنگ و طراحی

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازار پارچه بور دبی، تنوع چشم‌نواز طرح‌ها و رنگ‌ها در پارچه است. پارچه‌های رنگارنگ و زیبا با الگوهای مختلفی از طرح‌ها به نمایش درآمده‌اند. این بازار، ذائقه زیبایی و خلاقیت شما را سرشار می‌کند.

مشاوره دوخت و انتخاب پارچه

در بازار پارچه بور دبی، فروشندگان ماهر به شما مشاوره‌های خوبی درباره اقلام مورد نظرتان ارائه می‌دهند. در صورتی که جنس دقیق مورد نیاز شما را نداشته باشند، است آن را برای شما ثبت کرده و با پست برایتان ارسال می‌کنند.

ساعت کاری بازار پارچه دبی

از ساعت ۹ صبح تا ۲ عصر / ۴ عصر تا ۹ شب

آدرس بازار پارچه

دبی، خیابان الفهیدی، خیابان علی ابن ابی طالب، بازار پارچه دبی

بازار ادویه دبی؛ تنوعی به سبک طعم‌ها

بازار ادویه دبی، محلی است که در آن عشق به خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه با تمدن و فرهنگ این ناحیه آمیخته شده است. اگر به دنبال یافتن ادویه‌هایی با طعم و بوی شرقی هستید که به غذاهای شما طعمی اصیل دهند، آمدن به بازار ادویه از میان تمامی بازارهای دبی برای شما واجب‌تر است.

مکان استراتژیک برای دسترسی به کلکسیونی کامل از ادویه‌ها

بازار ادویه دبی، در نزدیکی خلیج فارس و در قلب شهر دبی قرار دارد. این مکان استراتژیک به معنای حضور ادویه‌هایی از سرتاسر جهان است که همواره به این بازار جذاب آورده می‌شوند. این بازار از دیرباز به عنوان یک مرکز مهم تجارت ادویه‌ در دبی به شمار می‌آمده است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا تنوع دلخواهی از ادویه‌ها و چاشنی‌های آشپزی مورد نیاز خود را بیابید.

بازار ادویه

بازار بزرگ تهران این بار در دبی!

بازار ادویه دبی تنها شامل ادویه‌فروشی‌ها نیست. اینجا با معجزه‌ای فراتر از  رنگ و بوی ادویه‌ روبرو خواهید شد. انواع ترشی‌ها، دسرها و غذاهای محلی متنوع با مختصات ذائقه‌ی مردم دبی، در این بازار عرضه می‌شوند. وقتی در بازار ادویه دبی قدم می‌زنید، کمی حس نوستالژی بازار قدیم تهران به سراغتان خواهد آمد. آوازهای محلی مغازه‌دارها به تداعی این حس کمک می‌کند.

معماری و فرهنگ محلی

بازار ادویه دبی در کنار بازارهای سنتی دبی واقع شده و معماری زیبا و خیره کننده‌ای دارد که شما را به دنیایی دیگر می‌برد. بازار طلای دبی نیز در نزدیکی همین بازار قرار دارد و به راحتی می‌توان یک تیر و دو نشان کرد.

اگر عاشق معماری سنتی و طعم‌های متنوع خوراکی‌ها هستید، بازار ادویه دبی جایی است که شما باید حتما در لیست سفرتان یادداشت کنید. به عنوان یکی از جاذبه‌های فرهنگی و تجاری شهر دبی، بازار ادویه حرفه‌های زیادی برای گفتن دارد.

محلی برای خرید سوغاتی‌

بازار ادویه دبی، مکانی مناسب برای خرید سوغاتی‌ نیز هست. شما می‌توانید انواع خوراکی‌ها، ترشی‌ها، کفیرها و حتی زیتون‌ها را با قیمت‌های بسیار مناسب برای خودتان یا عزیزانتان تهیه کنید.

ساعت کاری بازار ادویه دبی

از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس بازار ادویه

دبی، خیابان الراس، خیابان ۳۴ ، بازار ادویه دبی

بازار عطر

بازار عطر دبی خاطره‌انگیزترین بازارهای دبی برای علاقمندان به عطر و ادکلن است.  این بازار، بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و نمایشگاهی تمام عیار از یکی از المان‌های فرهنگی دنیای عرب محسوب می‌شود. ویژگی‌های این بازار عبارتند از:

رنگین‌کمانی از عطرهای خوش

با ورود به بازار عطر دبی، شما وارد دنیایی از عطرها و ادکلن‌های متنوع و شگفت‌انگیز خواهید شد. این بازار مکانی است که انواع عطرهای دست‌ساز و ادکلن‌های شرکتی در آن قرار دارند. از عطرهایی با جاذبه‌های طلایی گرفته تا عطرهای جامد، اینجا همه چیز وجود دارد. تجربه بو کردن عطرهای شگفت‌انگیزی که از مواد گرانبها تهیه شده‌اند را نیز از دست ندهید.

عطرهای خاص و دست‌ساز

بازار عطر دبییکی از جذابیت‌های بازار عطر دبی این است که شما می‌توانید عطرهای سفارشی‌سازی شده خود را بخرید. با مشاوره سازندگان ماهر عطر، می‌توانید رائحه‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و ترکیبی منحصر به فرد از عطرهای دست‌ساز را بیافرینید. این تجربه شخصی‌سازی عطر، یک خاطره ناب از سفرتان به دبی خواهد بود.

عصاره تمام شهر دبی در یک عطر

بازار عطر دبی به شما فرصت می‌دهد تا عطرهای محلی دبی را کشف کنید. با بو کردن عطرهای مختلف از اسانس‌ها و ادکلن‌های متنوع، به دنیای متفاوتی از رائحه و عطر پا می‌نهید. تجربه عطرهایی با نت‌های خاص و طعم‌های مختلف عربی، هدیه این بازار به شماست.

ساعت کاری بازار عطر دبی

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس بازار عطر

دبی، الصبخه، خیابان دیره، ، خیابان ۷ام، بازار عطر دبی

بازار شناور دبی

بازارهای دبی همواره برای جذب گردشگران از سرتاسر جهان، ویژگی خاص و متنوع بودن خود را حفظ می‌کنند. از معابر گرم و خوش‌عطر‌ بازار ادویه تا بازارهای پارچه و عطر دبی، هر یک از این مکان‌ها جذابیت‌های خود را دارند. اما بازار شناور دبی، بازاری فراتر از همه این‌هاست. ویژگی‌های این بازار عبارتند از:

تجارت روی آب

بازار شناور دبی را می‌توان الهامی از قایق‌های شناور تایلند دانست که همه چیز را بر روی آب به فروش می‌رسانند. این بازار در نهر دبی و در لنگرگاه السیف واقع شده است و بیش از ۱۷ بوتیک شبیه به قایق در خود جای داده است. این بوتیک‌ها محصولاتی از برندهای محلی و بین‌المللی را به مشتریان عرضه می‌کنند. یکی از ویژگی‌های خاص این بازار، وجود کولر در همه قایق‌هاست، که به شما اجازه می‌دهد در تابستان نیز از آسیب گرما در امان باشید.

جذاب برای همه

بازار شناور دبی

بازار شناور دبی از آغاز تاسیس خود توانست توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. در سال اول افتتاح این بازار، حدود ۹ میلیون بازدیدکننده به این مکان فرهنگی و تجاری جذاب سفر کردند. این اعداد نشان‌دهنده میزان اعتبار، کیفیت کار و طراحی بازار شناور دبی در میان گردشگران و مسافران است.

همه چیز بر مدار هنر و مد

بازار شناور دبی به‌طور ویژه بر روی هنر و مد تمرکز دارد. در این مکان، قایق‌هایی واقع شده‌اند که انواع صنایع دستی و برندهای روز دنیا را به مشتریان ارائه می‌دهند. هنرمندان و طراحان محلی در این بازار، آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارند. قدم زدن در بازار شناور، مانند بازدید از یک نمایشگاه بی‌نظیر است. همچنین، قایق‌هایی نیز به فروش غذاهای بسیار خوشمزه و نوشیدنی متنوع اختصاص دارند. با ورود به بازار شناور دبی، شما تجربه یک خرید رویایی بر روی آب را خواهید داشت.

ساعت کاری بازار شناور دبی

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس بازار شناور دبی

دبی، خیابان شیخ محمد بن زاید، جنب دهکده جهانی دبی، بازار شناور دبی

بازار سوق البهار؛ سفری به گذشته و حال

در میان بازارهای دبی، برخی بازارها برای تجربه یک روز همراه با خرید، تفریح و شکم‌گردی طراحی شده‌اند. سوق البهار یکی از این گوهرهای ناب است که ویژگی‌های آن عبارتند از:

معماری خیره‌کننده و بومی

سوق البهار دبی، نمایی متمایز از معماری عربی را بافت و طراحی المان‌های خود به نمایش گذاشته است. با راهروهایی پوشیده از سنگ و سقف‌های مرتفع در کنار نورپردازی شگفت‌انگیز، این بازار واقعا هر بازدیدکننده‌ای را مجذوب می‌کند. این بازار به عنوان یکی از زیباترین نمادهای میراث غنی خاورمیانه قابل معرفی است.

خرید در آرامش

بازار سوق البهار دبی

با بیش از ۱۰۰ فروشگاه و ۲۲ رستوران، کافه و سالن استراحت، سوق البهار دبی به گردشگران این امکان را می‌دهد که در یک محیط آرام و دلنشین خرید کرده و از حضور در این بازار لذت ببرند. در بازار بهار، جواهرات، پوشاک، عطر و ادویه، فرش، لوازم ورزشی و کتاب عرضه می‌شوند. بوی نان تازه، فضای بخشی فروشگاه‌های نزدیک به نان‌پزی را معطر کرده و حس خوبی به فضا می‌بخشد. در کنار رائحه خوب نان، این بازار میزبان کافه‌های گرم و دلپذیری است که تجربه خرید شما را با یک مهمانی به یادماندنی، شیرین‌تر می‌کنند.

فستیوال مزه‌ها در سوق البهار

سوق البهار دبی یک انتخاب عالی برای شکم‌گردی نیز هست. رستوران‌های این بازار تقریبا هر نوع غذایی را سرو می‌کنند. از فلافل و هوموس گرفته تا غذاهایی از سرتاسر جهان را در این بازار می‌توانید تجربه کنید.

قدم زدن و خرید در سوق البهار دبی به شما فرصتی برای تجربه‌ی یک بازار عربی کلاسیک را می‌دهد که همزمان المان‌های قدیمی و امکانات مدرن زندگی امروزی را دارد.

ساعت کاری بازار سوق البهار دبی

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس بازار سوق البهار دبی

دبی، دان تاون، بلوار شیخ محمد بن راشد، بازار سوق البهار

بازار کاونت گاردن دبی

بازار کاونت گاردن دبی Covent Garden Market Dubai یکی دیگر از بازارهای دبی است که در ساحل معروف جی بی آر واقع شده است. این ویژگی امکان تلفیق یک شنای دلپذیر در آب‌های آرام خلیج و خریددرمانی را برای شما فراهم می‌کند. از ویژگی‌های این بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید در آغوش دریا

کاونت گاردن، در کنار ساحل جمیرا و با منظره‌ای خیره‌کننده از غروب خورشید بر پهنه دریا، واقع شده است. عنوان یکی از خوش‌منظره‌ترین بازارها را می‌توان به این بازار داد. در بازار کاونت گاردن می‌توانید آثار دست‌ساز و خاص را بیابید.

پیشرو در عرصه بازارهای آنلاین

کاونت گاردن دبی به عنوان نخستین بازار در منطقه، با بیش از ۱۸ سال سابقه است. حضور در این بازار یک فرصت‌ اقتصادی مقرون به صرفه و سکوی پرتابی برای کسب‌وکارهای کوچک و طراحان است. از این طریق، محصولات خود را به نمایش گذاشته و در بازار به فروش برسانند.

کیفیت و دیگر هیچ

در کاونت گاردن مارکت، هدف حمایت از فروشندگان با محصولات باکیفیت، خاص و خلاقانه است. یک تیم متخصص، محصولاتی که در این بازار به فروش می‌رسند را بررسی می‌کند. این عملکرد، تضمین‌کننده کیفیت خرید گردشگرانی است که به این بازار اعتماد می‌کنند.

ساعت کاری بازار کاونت گاردن دبی

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس بازار کاونت گاردن

دبی، منطقه گردشگری جمیرا، ساحل جی بی آر، بازار کاونت گاردن

بازار آرته دبی

آرته، بازار سازندگان در دبی، بزرگ‌ترین بازار دست‌ساز‌ه‌ها در امارات متحده عربی است که هنر، طراحی، مد، و صنایع دستی را در کنار هم دارد. با بیش از ۱۵۰ سازنده و طراح معاصر و بسیار اصیل، این بازار یک مکان منحصر به فرد برای تماشا و خرید آثار دست‌ساز است. ورود به رویدادها و نمایشگاه‌های این بازار، همچنین پارکینگ این مجموعه، رایگان است. ویژگی‌های این بازار عبارتند از:

حمایت از کارآفرینی

آرته، بازار سازندگان، با افتخار از سال ۲۰۰۵ در امارات متحده عربی فعالیت می‌کند. واژه «آرته» برگرفته از «هنرمندان امارات» است. موفقیت این بازار در مفهوم ساده ترویج هنرهای دستی، طراحی، مد، صنایع دستی، و تولید شیرینی‌های خانگی توسط فروشندگانش نهفته است.

آرته بازاری یونیک و خاص

در واقعیت، هیچ جای دیگر در داخل یا خارج از دبی مانند این بازار وجود ندارد. این بازار الهام گرفته از یک سنت بومی در دبی برای حمایت از مشاغل است که ارزش پاسداشت را دارد.

در بازار آرته، تنها کالاهای اصیل و دست‌ساز بخرید

بازار آرته با بیش از ۱۵۰ سازنده و طراح عاشق که آثار گرانبهای خود را به مشتریان عرضه می‌کنند، شناخته می‌شود. تمام طراحی‌های مدرن یا سنتی، که در این بازار به فروش می‌رسند در امارات متحده عربی تولید شده‌اند.

ساعت کاری بازار آرته دبی

فقط یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر

آدرس بازار آرته دبی

دبی،  منطقه صنعتی القوز، میدان تایمز، جاده مرابیع، بازار آرته دبی

بازار کامپیوتر دبی

این بازار با نام کامپیوتر پلازا، بزرگترین مرکز خرید ویژه در منطقه برای فروش سخت‌افزار، سیستم‌های کامپیوتری، فناوری اطلاعات و خدمات مرتبط است.کامپیوتر پلازا در مرکز تجاری بر دبی، در کنار بانک‌های بین‌المللی مختلف و تعدادی از هتل‌های بین‌المللی شگفت‌انگیز واقع شده است. همین همجواری ظرفیت‌ تجاری فوق‌العاده‌ای را برای این بازار به ارمغان می‌آورد.

مرکز کامپیوتر دبی

کامل‌ترین مرکز خرید و فروش تجهیزات رایانه‌ای و فناوری اطلاعات

در حال حاضر، این مرکز شامل بیش از هشتاد فروشگاه برای عرضه محصولات این شاخه است. قطعات سخت‌افزار کامپیوتری اداری و شخصی و لوازم جانبی مرتبط مانند چاپگرها، دستگاه‌های کپی، اسکنرها، ویدئو پرژکتور و همچنین لوازم جانبی دیگر، به علاوه نرم‌افزار، تلفن‌های همراه و لوازم جانبی آنها در این بازار به فروش می‌رسند. همچنین بیش از چهل شرکت بین‌المللی متخصص در سیستم‌های کامپیوتری، نرم‌افزار و شبکه‌ها در دفاتر متصل به این مرکز فعالیت دارند.

مشتری‌مداری

در کامپیوتر پلازا، مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارند. این مجموعه تلاش می‌کند تا زندگی را برای همه آسان‌تر کند. برای درونی کردن فلسفه مشتری‌مداری، رویه‌های جدیدی در این بازار جریان دارد. به طور مثال اخیرا، مسابقه‌‌ای توسط هیئت مدیره این مجموعه برگزار شد تا اعضای تیم را برای به اشتراک‌گذاری تجربیات مشتری، تشویق کنند.

تولید محصولات حرفه‌ای با جزئی‌ترین ویژگی ها‌

از اهداف فروشندگان این مجموعه، این است که مشتریان بهترین محصولات را با بهترین قیمت‌ها دریافت کنند. این هدف سبب شده تا تمامی خریداران با رضایت از این بازار خارج شوند.

ساعت کاری بازار کامپیوتر دبی

از ساعت ۱۰ صبح تا ۲:۳۰ عصر و از۴:۳۰ عصر تا ۹:۳۰ شب

آدرس بازار کامپیوتر دبی

دبی، المنخول، کامپیوتر پلازا

بازار نایف دبی

منطقه مرکزی نایف، یک شبکه پرانرژی از خیابان‌ها با فروشگاه‌های کوچک اهالی جنوب آسیا است. انواع دستگاه‌های الکترونیکی تخفیف‌دار، تجهیزات عکاسی و مبلمان دست دوم در حد نو را در این بازار پیدا می‌کنید. ویژگی‌های دیگر این بازار عبارتند از:

شکم‌گردی به سبک جنوب آسیا

در بازار نایف، فروشگاه‌های غذاهای هندی بسیاری مشغول کارند. کافه‌ رستوران‌هایی که غذاهای تند هندی و کباب شاورما را سرو می‌کنند، کنار رستوران‌های برگر و غذاهای آفریقایی ترکیب جالبی را تشکیل داده‌اند. آلاچیق‌های مسقف در پارک خانوادگی نایف نیز برای استراحت و گشت دوباره انتخاب مناسبی است. چندین هتل و اقامتگاه اقتصادی نیز در این منطقه قابل رزرو هستند.

دوستداران خرید استوک، بشتابند

بازار دسته دوم نایف با نام بازار الکبیر نیز شناخته می‌شود. این بازار برای کسانی که علاقه به خرید اجناس دسته دوم برای استفاده یا بازسازی دارند، مناسب است. گشت در نایف به دلیل قرارگرفتن این بازار در محله‌ای تاریخی، برای علاقه‌مندان به این ژانر سفر نیز جذابیت دارد.

رقابت برای تجارت در کوچه پس کوچه‌ها

این بازار در چند کوچه پس کوچه به هم پیوسته با تعداد زیادی فروشگاه و مغازه جدید و قدیمی حس دهه‌های ۵۰ یا ۶۰ در تهران قدیم را دارد. نایف محل محبوبی برای محلی‌ها و گردشگرانی است که به دنبال پیدا کردن کالاهای خاص و در عین حال مقرون به صرفه هستند.

یک خاورمیانه کوچک

علاوه بر کالاهای دست دوم، بازار نایف، محصولات سنتی عربی از جمله ادویه‌جات، عطر و معرق‌کاری را عرضه می‌کند. این بازار همچنین با کانترهای غذای خیابانی‌اش شناخته می‌شود که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند. در کوچه‌های نایف که قدم می‌زنید، گویی سفری کوتاه با رنگ و بوی کشورهای خاورمیانه را تجربه می‌کنید.

دسترسی آسان

بازار نایف دبی، به راحتی با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی است و تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در نزدیکی آن واقع شده‌اند. این بازار همه روزه باز است، اگرچه ممکن است در تعطیلات عمومی یا در طی رویدادهای خاص بسته باشد.

ساعت کاری بازار نایف دبی

از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب

آدرس بازار نایف دبی

دبی، محله نایف، بازار نایف

مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی جزو پرترددترین مکان‌های این شهر هستند که توریست‌ها و حتی اهالی دبی، از گذران وقت در آن‌ها لذت می‌برند. این مراکز خرید تنها برای خرید کالا طراحی نشده‌اند؛ بلکه مجموعه شگفت‌انگیزی از رستوران‌ها و کافه‌ها، فضاهای تفریحی و بازی، آکواریوم و بسیاری جزئیات دیگر را در خود جای داده‌اند.

همانطور که می‌دانید در دبی، انواع بازارها از بازارهای سنتی و روباز گرفته تا مراکز خرید گسترده و مدرن را می‌توان تجربه کرد. پس از آشنایی با بازارهای سنتی، نوبت به آشنایی با بهترین مراکز خرید دبی می‌رسد. این شهر برای همه‌ی سلیقه‌ها و ذائقه‌ها، جذابیت خود را دارد. ویژگی مهم مراکز خرید دبی نزدیکی به تفریحات مختلف است که شما می توانید بلیط تفریحات دبی را از اقامت ۲۴ خریداری کنید. اگر شما هم عاشق خرید از لوکس ترین مراکز خرید دبی هستید، ادامه مقاله را جدی‌تر دنبال کنید. اما معروف ترین مراکز خرید دبی عبارتند از:

مرکز خرید سیتی سنتر دیره

سیتی سنتر دیره یکی از قدیمی‌ترین و برجسته‌ترین مراکز خرید دبی که در قلب این شهر زیبا واقع شده است. این مرکز خرید با بیش از ۳۷۰ فروشگاه متنوع، یازده سینما، فضاهای بازی و تفریح برای کودکان، سالن بولینگ و دیگر امکانات جذاب، جایی است که هر سلیقه‌ای آن را می‌پسندد.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره

تنوع در محصولات و برند

تک تک بخش‌های این مرکز خرید را متنوع‌ترین مغازه‌ها و فروشگاه‌های برندهای معروف به تصرف خود درآورده‌اند. Debenhams، Marks & Spencer، Zara و H&M از جمله بزرگترین برندهایی هستند که در این مجموعه حضور دارند. همچنین، فروشگاه‌هایی با آفرهای شگفت‌انگیز مثل Daiso، Miniso، Mumuso و… در این مکان شعبه فروش دارند. بنابراین قیمت‌های مناسب در مرکز خرید سیتی سنتر دیره کولاک می‌کند. همچنین در سیتی سنتر دیره علاوه بر  پوشاک، از لوازم الکترونیکی گرفته تا زیورآلات و فرش‌های دستباف محلی نیز عرضه می‌شوند.

اگر حوصله خرید نداریم، فیلم که همیشه میچسبه!

با داشتن یازده سینما با ظرفیت بیش از ۳۰۰۰ نفر، سیتی سنتر دیره تازه‌ترین فیلم‌های سینمایی دنیا را در یک محیط مدرن روی پرده می‌برد. برای دوست‌داران فیلم، تجربه یک سینمای جهانی با جدیدترین تکونولوژی‌های پخش حتی به هنگام خرید هم، آپشن هیجان‌انگیزی است.

زنگ تفریح در سیتی سنتر دیره

اگر در حین خرید متوجه شدید که شاید با کمی تفریح حال‌تان بیشتر خوش می‌شود، سیتی سنتر دیره، برگ جدیدی برایتان رو می‌کند. می‌توانید با iFly  در فضای داخلی این مجموعه با چتر به پرواز درآیید یا به سالن بولینگ با ظرفیت ۱۲ باند بازی، بروید. همچنین کودکان خود را به شهر بازی کاوشگران کوچک فرد این مرکز خرید ببرید.

خریدی اقتصادی در سیتی سنتر دیره

یکی از ویژگی‌های خوب سیتی سنتر دیره این است که به عنوان یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید در دبی شناخته می‌شود. این مرکز خرید به شما فرصتی عالی برای خرید اقتصادی و مقرون به صرفه را می‌دهد.

دسترسی سریع و آسان

سیتی سنتر دیره از طریق خطوط متروی دبی و ایستگاه‌های بی آر تی به آسانی در دسترس است. این ویژگی برای کسانی که همیشه تمایل به استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای کاهش آلودگی و نیز کاهش هزینه‌های سفر، دارند، مناسب است.

ساعت کاری سیتی سنتر دیره

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس سیتی سنتر دیره

دبی، دیره، تقاطع خیابان یاس با خیابان الاتحاد، پورت سعید، سیتی سنتر دیره

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک ایتالیایی در نهایت زیبایی و با ذوق معماری ویژه‌ای طراحی شده است. حضور در این مرکز به شما احساس واقعی از یک شهر مدیترانه‌ای ایتالیایی در دوره رنسانس را القا می‌کند. نام «مرکاتو» نیز در واقع نامی ایتالیایی به معنای بازار است و مرکز خرید مرکاتو به بازاری بزرگ از انواع محصولات و برندهای معتبر شناخته می‌شود.

مرکز خرید مرکاتو دبی

معماری ایتالیایی در دل دنیای عرب

مرکاتو با معماری ایتالیایی زیبایی که دارد حس غریبی را در گردشگرانی که به این مکان می‌آیند، برانگیخته می‌کند. البته ایرانی‌ها با این سبک معماری آن‌قدرها هم بیگانه نیستند، در همین تهران نیز شاهد بهترین سبک‌های معماری هستیم. خیابان‌های سنگ‌فرش و میدان‌های زیبا در مرکاتو یکی دیگر از المان‌های معماری جذاب آن است.

قدرت مانور برای خرید هر آنچه که اراده کنید

مرکاتو دارای بیش از ۱۴۰ فروشگاه متنوع است. محصولات مختلفی از جمله پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، لوازم جانبی، کفش، عینک آفتابی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و آشپزی و بسیاری موارد دیگر در این مرکز خرید عرضه می‌شوند.

خستگی پیاده‌روی برای خرید را در سینما به در کنید!

سینمای Vox مرکاتو، سینمایی با برنامه‌های متنوع و جذاب است. شما می‌توانید از آخرین فیلم‌های سینمایی روز دنیا در این سینما لذت ببرید.

تفریح کودکان همیشه در اولویت والدین است

شهربازی Fun City برای خانواده‌هایی که با کودکان‌شان به خرید آمده‌اند، تدارک دیده شده است. Fun City به طور اختصاصی به سرگرمی و تفریح کودکان می‌پردازد. اوقات خوشی در انتظار کودک شماست، کافی است او را به شهربازی ببرید.

شکم‌گردی فراموش نشه!

در شاپینگ مال مرکاتو دبی می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های مختلف آن سر بزنید و از غذاهای خوشمزه‌ای که تمامی سلیقه‌ها را در نظر دارد، لذت ببرید. از رستوران‌های ایتالیایی چون ECCO و پیتزا و پاستا ECCO گرفته تا رستوران‌های اقوام دیگر و حتی رستوران‌های ایرانی را در مرکاتو پیدا می‌کنید.

ساعت کاری مرکاتو دبی

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید مرکاتو دبی

دبی، جاده ساحلی جمیرا

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه از لحاظ معماری، تنوع فروشگاه‌ها، و امکانات تفریحی بی‌نظیر است. این مرکز خرید به افتخار ابن بطوطه، مسافر و جهانگرد بزرگ عربی ساخته شده و ترکیبی از تاریخ و فرهنگ متنوع کشورهای آسیای شرقی را می‌توان در معماری آن مشاهده کرد. ویژگی‌های برجسته مرکز خرید ابن بطوطه عبارتند از:

معماری چشم‌نواز به سبک هندی

مرکز خرید ابن بطوطه با سبک معماری هندی-اسلامی در دوره مغول‌ها طراحی شده است. این طراحی ترکیبی از شاهکارهای معماری هند، ایران، مصر، تونس، چین و اندلس را در خود دارد. هر بخش از مرکز خرید به الهام از سفرهای ابن بطوطه به کشورهای مختلف طراحی شده است.گنبد مرکز این مجموعه از تاج محل، قلعه سرخ و کاخ باد الهام می‌گیرد. در بخش مرکزی آن می‌توانید ساعت فیل را مشاهده کنید که توسط یک طراح الجزایری ایده‌پردازی شده است.

تنوع، حرف اول را در ابن بطوطه می‌زند

مرکز خرید ابن بطوطه نزدیک به ۲۷۵ فروشگاه دارد که از تمامی برندهای مد در سر تاسر جهان، لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی، مبلمان، دکوراسیون منزل، لوازم جانبی و غیره را در آن‌ها می‌توان یافت. مرکز خرید ابن بطوطه نه تنها برای خرید از برندهای معتبر جهانی بلکه برای تجربه یک سفر فرهنگی نیز مناسب است.

تجربه خرید در کنار ورق زدن تاریخ و فرهنگ

با پیمودن بخش‌های مختلف مرکز خرید ابن بطوطه، شما سفری در زمان به دوران مغولان هند خواهید داشت. معماری با حکاکی بر رو چوب به شکل‌های دلفین، ققنوس، اژدها در گوشه کنار این مرکز خرید تنها یکی از نمونه‌های این تجربه فرهنگی-تاریخی است. به خاطر بسپارید که از هر هفت کشوری که در این مجموعه تالاری برای دیدن دارند، بازدید کنید. این هفت تالار عبارتند از:

  • تالار چین
  • تالار هند
  • تالار پرشیا
  • تالار مصر
  • تالار تونس
  • تالار آندلوسی

امکانات تفریحی

این مرکز خرید از امکانات تفریحی فراوانی برخوردار است. با داشتن سینمای مدرن، سالن بولینگ، شهربازی Fun City و بخشی به نام اسکای زون، شما در کنار خانواده‌تان می‌توانید لحظات خوشی را رقم بزنید.

ساعت کاری مرکز خرید ابن بطوطه

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید ابن بطوطه

دبی، دهکده جبل علی، جاده شیخ زاید، مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید الغریر

شاپینگ مال یا مرکز خرید الغریر، یکی از اولین بازارهای مدرن دبی، در قلب این شهر جذاب و بزرگ است. این مرکز خرید، تاریخچه‌ای طولانی از ترمیم و توسعه‌های گسترده در طول سال‌های متمادی دارد. از این‌رو علاوه بر مردم بومی، پرآوازه‌ترین مرکز خرید شهر در بین گردشگران قدیمی دبی نیز به شمار می‌آید.

مرکز خرید الغریر

پیشینه تاریخی

مرکز الغریر به عنوان یکی از اولین مجتمع‌های خرید مدرن در منطقه خاورمیانه و حتی جهان شناخته می‌شود. این بازار تجاری از سال ۱۹۸۱ تا کنون توسعه‌یافته و تغییرات بزرگی را نیز در طی این سال‌ها تجربه کرده است.

در مسیر توسعه‌

در سال ۲۰۱۳، مرکز الغریر به یک فاز جدید از توسعه و گسترش پرداخت. افزودن ۱۵۰ فروشگاه جدید، به همراه مرکز جهانی سرگرمی خانوادگی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معتبر، یک فضای اداری بزرگ‌تر، مجتمع آپارتمان‌های خدماتی، یک هتل پنج‌ستاره و امکانات فراوان دیگر، این مکان را به یک شهر کوچک تبدیل کرده است.

تنوع  برای تطبیق با هر سلیقه

در مرکز خرید الغریر، شما می‌توانید به یک ترکیب دلخواهی از خرید، صرف غذا، سینما، تفریح و سرگرمی دست یابید. اینجا جایی است که زندگی به شیوه‌های جدید و گاه عجیب، جریان دارد.

جایی برای لحظات خانوادگی و‌ دوستانه

مرکز تفریحی خانوادگی سرپوشیده، با ارائه امکاناتی چون بازی‌های ویدیویی و فضاهای مخصوص بازی، جذابیت خاصی برای خانواده‌ها دارد. اینجا جایی است که کودکان در کنار بزرگسالان، همگی لحظات شادی را سپری خواهند کرد.

ساعت کاری مرکز خرید الغریر

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید الغریر

دبی، دیره، جاده الریگا، مرکز خرید الغریر

مرکز خرید الکرامه

این مرکزخرید، به دلیل قیمت‌های ارزان و مقرون به صرفه و محصولات متنوعی که دارد، در میان گردشگرانی که برای خرید به این شهر می‌آیند، پرطرفدار است. الکرامه در رده بهترین مراکز خرید دبی با قیمت مناسب به شمار می‌آید. ویژگی‌های بازار کرامه دبی عبارتند از:

ارزان و اقتصادی

همانطور که اشاره شد، یکی از ویژگی‌های برجسته بازار الکرامه دبی، قیمت‌های فوق‌العاده مناسب و ارزان محصولات آن است. در اینجا می‌توانید محصولات متنوعی را با هزینه‌های کمتری به نسبت سایر مراکز خرید، پیدا کنید. کسانی که قصد خرید عمده دارند، این مرکز خرید را در لیست خود قرار دهند.

شهری از فروشگاه‌های متعدد

با بیش از ۳۰۰ فروشگاه در این بازار، شما نیازی برای رفتن به مرکز خرید دیگری نخواهید داشت. از لباس و لوازم ورزشی تا کیف‌های دستی و لوازم جانبی متعدد، انتخاب‌های زیادی در اختیار شماست. به بهترین برندهای مد و لباس با بهترین کیفیت نیز در مرکز خرید الکرامه دسترسی دارید. همچنین، نمونه‌های های‌کپی بسیار با کیفیتی در این بازار تولید و عرضه می‌شوند که از شباهت بسیار بالای آن‌ها با نمونه‌های اصلی شگفت‌زده خواهید شد.

تجربه‌ی خرید از محصولات بومی

در بازار الکرامه دبی، شما با جنبه‌ی محلی و زنده‌ای از دبی آشنا می‌شوید. این بازار به شما فرصتی می‌دهد تا با مردمان محلی در معاشرت کنید و از جذابیت‌های فرهنگی متعددی که در این منطقه وجود دارد، لذت ببرید.

سفری به دنیای مزه‌ها در الکرامه

بعد از خرید‌ در مرکز خرید الکرامه، می‌توانید به یکی از رستوران‌های منطقه سر بزنید. غذاهای متنوعی از جمله غذاهای هندی و پاکستانی در کافه رستوران‌های الکرامه سرو می‌شود.

پرداخت فقط نقدی

بسیاری از فروشگاه‌های مرکز خرید الکرامه، پرداخت با کارت اعتباری یا کارت بانکی را نمی‌پذیرند. بنابراین، بهتر است مقداری وجه نقد، همراه داشته باشید تا خریدتان موفق انجام شود. اگر به دنبال تبدیل ارز خود به درهم هستید، در نزدیکی مرکز خرید الکرامه یک صرافی تبدیل ارز قرار دارد.

تجربه عکاسی در دبی فریم

پس از خرید در مرکز خرید، می‌توانید به دبی فریم رفته و عکس‌های خاطره‌انگیزی در کنار این منطقه معروف جهانی بگیرید. منطقه دیدنی دبی فریم با فاصله کمی از مرکز خرید الکرامه واقع شده است.

ساعت کاری مرکز خرید الکرامه

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید الکرامه

دبی، دیره، جاده الریگا، مرکز خرید الغریر

مرکز خرید مزایا دبی

تجربه‌ی خرید در مراکز خرید دبی همیشه شگفتی‌آور و به یادماندنی است. مرکز خرید مزایا، مجموعه‌ای چندمنظوره در مجتمع ساختمانی بسیار وسیع است و به خریداران و بازدیدکنندگان خود امکان تجربه‌ی خرید متفاوت و جذاب را می‌دهد. اگر شما از ساکنان منطقه‌ای در دبی هستید که خرید مختصری دارید و نمی‌خواهید به مراکز خرید بزرگ‌تر بروید، مرکز مزایا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مرکز خرید فضایی فراهم کرده تا میلیون‌ها کالای متنوع، در یک مکان کنار هم قرار گیرند. همچنین علاوه بر فروشگاه‌ها، دارای تجهیزات و امکانات تفریحی و ورزشی همچون باشگاه ورزشی و سالن‌های بازی و سرگرمی است.

مرکز خرید مزایا دبی

تاریخچه و امکانات مرکز خرید مزایا دبی

مرکز مزایا در سال ۲۰۰۰ در دو طبقه‌ی تجاری تاسیس شد. در مجموع بیش از ۵۰ فروشگاه در این مرکز متنوع وجود دارد که شامل فروشگاه‌های مد، لوازم منزل، سوپرمارکت و … هستند. طبقات بالاتر مرکز مزایا را ۱۳۲ واحد مسکونی لوکس تشکیل می‌دهد. همچنین در این مجتمع، حدود ۵۰ دفتر اداری نیز قرار دارد. واحدهای اجاره‌ای در مرکز مزایا به صورت یک و دو خوابه عرضه می‌شوند. تمامی آپارتمان‌ها و دفاتر موجود در این مرکز از امکاناتی چون امنیت ۲۴ ساعته، پارکینگ، دسترسی به باشگاه ورزشی و استخر بهره‌مند هستند. بخش‌های تجاری این مرکز خرید عبارتند از:

فروشگاه Reems Closet

اگر به دنبال خرید کیف‌های دستی، لباس‌ها و لوازم جانبی مد از برندهای معتبر به قیمت‌های بسیار مناسب هستید، به فروشگاه Reems Closet در مرکز مزایا حتما سر بزنید.

فروشگاه Homes R Us

فروشگاه Homes R Us که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شده، فروشگاهی مبتنی بر تولیدات امارات در صنعت دکوراسیون منزل است که به تمامی نیازهای مشتریان برای اقسام مبلمان و لوازم خانگی پاسخ می‌دهد. شما می‌توانید از میان محصولات دکوری منزل، مبلمان و سایر آیتم‌های لوازم خانه در این فروشگاه انتخاب‌ کنید.

تجربه رستوران‌ در مرکز خرید مزایا

یکی از رستوران‌های محبوب در میان همه رستوران‌های مزایا، رستوران دانیال است. این رستوران غذاهای عربی، هندی و مدیترانه‌ای با کیفیتی را در منوی خود دارد.

کارفور هایپر مارکت

در مرکز خرید مزایا، بخشی به نام هایپرمارکت کارفور یا «کارفور دبی» وجود دارد که برای مشتریان امکان خرید تمامی نیازهای خوراک و لوازم آشپزخانه را فراهم می‌کند.

باشگاه ورزشی مرکز خرید مزایا

باشگاه ورزشی ۳۶۰ فیتنس مرکز خرید مزایا، یک باشگاه ورزشی با کیفیت بالا در داخل خود ساختمان است. دوره‌های ورزشی توسط مربیان مجرب در آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب برگزار می‌شود.

پارکینگ مزایا

مرکز خرید مزایا دارای فضای پارکینگ بسیار بزرگی است که به بیش از ۶۰۰ خودرو اجازه پارک می‌دهد. مرکز خرید بدون وجود پارکینگی که امنیت ماشین شما را تضمین کند، معنایی ندارد.

ساعت کاری مرکز خرید مزایا دبی

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید مزایا دبی

دبی، بیزینس بی، خیابان شیخ زاید، مرکز خرید مزایا

مرکز خرید سیتی واک

در مرکز خرید City Walk شما به بلواری برای پیاده‌روی به سبک اروپایی با استایل مدرن دسترسی دارید. روی دیواری در این بلوار‌ که به سمت ساحل جمیرا کشیده شده‌است، دیوارنگاره‌هایی توسط بهترین هنرمندان دنیا نظیر Rone، Eine، Nick Walker، Magda Sayeg و Blek le Ratرا مشاهده می‌کنید. این فضا، امکان تجربه یک پیاده‌رویی دلچسب پس از خرید را برایتان فراهم می‌کند. از ویژگی‌های این مرکز خرید بی‌نظیر و رویایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید از برندهای کمیاب و لوکس بین‌المللی

اگر به دنبال خرید از برندهای بین‌المللی معتبر مانند Dior، Abed Mahfouz، Cavallo و… هستید، در مرکز خرید سیتی واک آن‌ها را خواهید یافت. اینجا محلی برای شیک‌پسندان است. اگر جیب پرپولی دارید، سیتی واک را دریابید. برخی از برندهای مد و لباس شامل Ralph Lauren، Karl Lagerfeld، Chantelle و Sephora که در کمتر مرکز خریدی شعبه دارند، در سیتی واک قابل دسترسی هستند.

چشیدن غذای ملل مختلف

در مرکز خرید سیتی واک، شما می‌توانید از طعم‌ غذاهای کشورهای مختلفی مانند لبنان، ترکیه، اسپانیا، پرو، ایتالیا و غیره تست کنید. برخی از رستوران‌ها ترکیبی از طعم‌های مختلف را نیز ارائه داده و انتخاب‌های منحصر به فردی از طعم‌ها را در کنار نمایش‌های خیره‌کننده، دارند.

مراکز خرید معروف نزدیک به سیتی واک

اهالی این منطقه و گردشگرانی که برای خرید به سیتی واک می‌آیند، انتخاب‌های دیگری نیز برای خرید دارند که عبارتند از: دبی مال، وصل مال. این مراکز خرید در فاصله ۶ دقیقه ای از این محل قرار دارند.

رستوران‌های سیتی واک

اگر به دنبال رستوران‌هایی با غذاهای با کیفیت و متنوع هستید، به این مکان‌ها سر بزنید:

  • کافه رستوران The Victorian
  • رستوران مدیترانه‌ای Coya Dubai
  • رستوران آسیایی Sarabeth’s
  • رستوران لبنانی Enab Beirut

بازی و تفریح در سیتی واک

کودکانی که با شما همراه هستند، می‌توانند وقت خوبی را در La La Land بگذرانند. این مکان یک فضای بازی است که تمرکز بر ارائه سرگرمی و همچنین آموزش به کودکان و اعضای خانواده دارد.

همچنین در سالن کنسرت و نمایش Coca-Cola Arena، نمایش‌هایی برای سرگرمی خانواده، نمایش‌های کمدی، نمایشگاه‌ها و کنسرت‌های جذابی برگزار می‌شود.

ساعت کاری مرکز خرید سیتی واک

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید سیتی واک

دبی، الوصل، خیابان الصفا، مرکز خرید سیتی واک

اوت لت ویلیج

اوت لت ویلیج یکی دیگر از بهترین مراکز خرید دبی برای خرید ارزان و اقتصادی از برندهای معروف جهانی است. این مجموعه، بهشتی بی‌نظیر برای خرید با آفرهای ویژه مخصوصا برای لباس‌ها و اکسسوری‌های مد به شمار می‌آید.

اوت لت ویلیج

فرصت ویژه برای ایرانیان

با توجه به تفاوت نرخ ریال و درهم، اوت لت ویلیج به گردشگران ایرانی فرصت عالی برای خرید با تخفیف را ارائه می‌کند. در این مرکز می‌توانید اقلام با کیفیت عالی را با قیمت بسیار کمتر شکار کنید.

معماری دلنشین

اوت لت ویلیج با دیوارهای آجری و طراحی شبیه به یک دهکده کوچک، منظره زیبایی دارد.  گردش و خرید در این فضا به تجربه‌ای دلپذیر در کنار دوستان و خانواده تبدیل خواهد شد.

موقعیت مکانی مناسب

این مرکز خرید در منطقه جبل علی قرار دارد. کسانی که برای اولین بار به دبی سفر می‌کنند هم با اندکی دقت متوجه می‌شوند که جبل علی از مناطق مختلف شهر دبی به راحتی قابل دسترسی است.

ساعت کاری اوت لت ویلیج

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس اوت لت ویلیج

دبی، ایستگاه مترو اکسچنج امارات، خیابان جبل علی، اوت لت ویلیج

سیتی سنتر میردیف

این مرکز خرید در محله میردف، در شهر دبی، واقع شده و سومین مجموعه تجاری است که توسط ماجد الفطیم (ماف) در دبی آغاز به کار کرد. این سیتی سنتر با داشتن ۴۳۰ واحد فروشگاهی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی به شمار می‌آید. ویژگی‌های مرکز خرید سیتی سنتر میردف عبارتند از:

فضای بزرگ و تعدد واحد‌های تجاری

با مساحتی گسترده تا ۱۹۶ هزار متر مربع و حدود ۴۳۰ واحد تجاری، مرکز خرید سیتی سنتر میردف یک مجموعه فرهنگی و تجاری بی‌نظیر را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

مکان‌های تفریحی و سالن‌هایی برای بازی‌های کودکانه

با وجود امکاناتی مانند پیست اسکی، سالن بولینگ، زمین فوتبال و مراکز بازی کامپیوتری، والدین و کودکان می‌توانند لحظات پرانرژی و شادی را در کنار خرید رقم بزنند. این امکانات به خوبی نیازهای کودکان را پاسخ می‌دهند و شادی و سرزندگی خاصی را به تجربه خرید اضافه می‌کنند.

دسترسی آسان

با وجود ۳ پل و ۱۲ ورودی و خروجی متفاوت، دسترسی به این مرکز خرید آسان و راحت است. فضای پارکینگ مجموعه نیز برای بیش از ۷۰۰۰ خودرو، ظرفیت دارد.

پردیس سینمایی

با ۱۰ سالن مجزا، این پردیس سینمایی گزینه‌ای عالی برای سرگرمی و تفریح تمامی افراد خانواده است. تجربه دیدن فیلم‌های روز دنیا در این فضا لحظاتی خاص و فراموش‌نشدنی را می‌آفریند.

ساعت کاری سیتی سنتر میردیف

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس سیتی سنتر میردیف

دبی، میردیف، خیابان شیخ زاید، سیتی سنتر میردیف

مال های دبی

شاید این راز بزرگ همه کسانی است که به دبی سفر می‌کنند «در دبی، همه ما عاشق خرید می‌شویم». خوبی شهر دبی این است که می توانید هر چیزی را که دوست دارید، بخرید. این شهر، بهشت معتادان به خرید است. حتی خرید کتاب از کتاب‌فروشی‌های این شهر نیز  جور دیگری می‌چسبد. پس از ورق زدن بازارها و مراکز خرید دبی، نوبت به گشت و گذار در مال‌های دبی می‌رسد. در این بخش لوکس و رویایی نیز ما را همراهی کنید.

دبی مال

دبی مال، بزرگترین مرکز خرید جهان است. یک فضای خرید، تفریح و سرگرمی فوق‌العاده بزرگ در قلب شهر دبی که بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه از جمله الکساندر مک کوئین، شانل و گوچی تا برشکا و کیت اسپید نیویورک، و همچنین Level Shoes، Bloomingdale’s، ، Sun & Sand Sports و Apple را در خود جای داده است.

رستوران هایی که باید در این مرکز حتما امتحان کنید:

  • La Maison Ani
  • New Shanghai
  • Gia
  • Kata
  • Cereal Killer

می‌توانید تمام آخر هفته را در دبی مال بگذرانید و خسته نشوید. حتما از مکان‌های زیر در این مجموعه بازدید کنید:

ساعت کاری دبی مال

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

آدرس دبی مال

دبی، دان تاون، دبی مال

امارات مال

مرکز خرید امارات که در ابتدا به عنوان اولین مرکز خرید جهان شناخته می‌شد، معروف‌ترین مرکز خرید دبی تا زمان ظهور دبی مال بود. Mall of the Emirates که با علامت اختصاری MOE شناخته می‌شود، یک مرکز خرید دوست‌داشتنی و ایده‌آل است. فروشگاه‌های بزرگ مانند Harvey Nichols و Debenhams با محصولاتی از مهم‌ترین طراحان مد از سرتاسر جهان (Dolce & Gabbana، Dior و Bvlgari) از شما استقبال می‌کنند.

رستوران‌هایی که باید در امارات مال مزه‌هایشان را امتحان کنید: برای خوردن صبحانه، Cipriani Dolci برای یک ناهار خوشمزه ایتالیایی Tapas & Bodega و برای شام Salero، جایی که پس از یک روز طولانی خرید در دبی با غذاهای اصیل اسپانیایی، می‌توان سوخت‌گیری کرد.

همه می‌دانند که بهترین پیست اسکی سرپوشیده جهان، یعنی اسکی دبی، در این مرکز قرار دارد. علاوه بر این، سینماهای VOX و بولینگ نیز فرصت خوبی برای تفریح و هیجان فراهم می‌کنند.

امارات مال دبی

ساعت کاری امارات مال

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

آدرس امارات مال

دبی، آلبرشا، خیابان آلبرشا ۱، خ شیخ زاید، امارات مال

مارینا مال

ساکنان دبی مارینا از زمانی که این مرکز خرید در محله ساحلی آن‌ها درهای خود را در سال ۲۰۰۰ گشود، سر از پای نمی‌شناسند. در این مرکز خرید، شعبه‌های فروش برندهای فراوانی از جمله آدیداس، آلدو، چارلز و کیث، اچ اند ام و لاسنزا را خواهید یافت.

دبی مارینا، جاه‌طلبی‌های نهفته در روح  دنیای عرب را با سبک زندگی پر جنب و جوش در کنار آب ترکیب می‌کند. مانند آن را در هیچ جای دیگری در جهان نمی‌توان پیدا کرد. مرکز خرید مارینا، مکانی مدرن و هوشمند برای خرید، گذران اوقات فراغت و نوعی سبک زندگی برای ساکنان، بازدیدکنندگان و همچنین برای گردشگرانی است که به دنبال بهترین‌ها هستند. رستوران‌ها و امکانات تفریحی این مرکز، از برترین‌های دنیا الهام گرفته‌اند و خود نیز برترین هستند.

اگر به مارینا مال آمدید، زیپ‌لاین آن را که در ارتفاعی ۱۷۰ متری از سطح دریا قرار دارد و با سرعتی باورنکردنی مسیر زیبایی را می‌پیماید، امتحان کنید.

ساعت کاری مارینا مال

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس مارینا مال

دبی، خیابان شیخ زاید، ساحل دبی مارینا

دبی اوت لت مال

اوت لت مال دبی تنها مرکز خریدی است که می‌توان در دبی، تخفیف‌های واقعی را در آن شکار کرد. اوت لت مال به جای مانور دادن روی پیست اسکی یا در دسترس بودن آکواریوم، بر سر قیمت‌ها با مراکز خرید دیگر، رقابت می‌کند. کافی است قانون شرکت در آف‌های شگفتانه را بلد باشید تا بهترین اجناس را در سبد خریدتان ذخیره کنید. برای برنده بودن باید نفر اول صف خرید در اوت لت مال باشید.

در این مرکز خرید معمولا کالاهای مارک‌دار، بین ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف دارند. بنابراین وقتی از تخفیف در اوت لت مال صحبت می‌کنیم، بحث کاملا جدی است. برندهایی چون الکساندر مک کوئین، استلا مک کارتنی و پرادا همگی در این مرکز به فروش می‌رسند.

ساعت کاری اوت لت مال دبی

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

آدرس اوت لت مال دبی

دبی، جاده العین، اوت لت مال

وافی مال

وافی مال دبی فضای خریدی آمیخته با المان‌های تاریخی است که به شما فرصت خریدی متفاوت را می‌دهد. از ویژگی‌های وافی مال می‌توان موارد زیر را نام برد:

مرکزیت معماری مصری و ترکی

وافی مال با الهام از معماری مصری و ترکی طراحی شده است. این مرکز خرید به ویژگی‌هایی همچون هرم‌های شیشه‌ای با رنگ‌آمیزی های خاص این اقلیم و مجسمه‌هایی از فراعنه مصر در فضای بیرونی آراسته شده است. این معماری زیبا و خیره‌کننده،  به مرکز خرید وافی مال حسی خاص می‌بخشد.

بیش از ۳۵۰ مغازه و ۳۰ رستوران

وافی مال بیش از ۳۵۰ مغازه از برندهای بومی و بین‌المللی به همراه ۳۰ رستوران را در خود جای داده است. از لباس‌ها گرفته تا طلا و جواهرات، وسایل خانگی و لوازم الکترونیکی، در مرکز خرید وافی مال هر چیزی را می توان پیدا کرد.

فودکورت با طیف وسیعی از رستوران‌ها

فودکورت وافی مال با داشتن بیش از ۳۰ رستوران با انواع غذاها و فست‌فودهای مختلف، اشتهای شما را پس از یک خرید دلچسب، تحریک می‌کند. رستوران‌هایی که باید در این فوت کورت امتحان کنید شامل: کافه ایتالیایی و پیتزا فروشی Biella و رستوران لبنانی Wafi Gourmet است.

بازار سنتی عربی Khan Murjan

این بازار سنتی که در داخل وافی مال قرار دارد، به بزرگی و زیبایی بازارهای قدیمی عربی طراحی شده است. بیش از ۱۵۰ فروشگاه از جهان عرب در اینجا شعبه دارند و این بازار زیبایی فرهنگ عربی را با رنگ ملایمی از مدرنیته به نمایش می‌گذارد.

نمایش نور و صدا The Dubai Light and Sound Show

هر شب در فضای بیرونی وافی مال، نمایش نور و صدا با موضوع اهرام‌های مصر و سایر مجسمه‌های مصری برگزار می‌شود که جذابیت هنری خاصی به فضا اضافه می‌کند. این نمایش یک تجربه بصری و شنیداری دلنشینی برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

فضای بازی برای کودکان

سرزمین بازی در وافی مال، انواع وسایل بازی چوبی در خانه‌های چوبی، صخره‌نوردی و قلعه شادی، برای کودکان یک مکان شگفت‌آور برای سرگرمی و بازی فراهم می‌کند. این امکانات تجربه‌ای شیرین و خاطره‌انگیز برای کودکان و آرامشی برای والدین را به همراه دارد.

ساعت کاری دبی مال

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

آدرس دبی مال

دبی، دان تاون، دبی مال

برجمان سنتر (شاپینگ مال)

این مرکز خرید زیبا و لوکس در خیابان خالد بن ولید واقع شده که دسترسی آسان به آن، برای کسانی که سفری سریع و کوتاه دارند، دلیل اصلی انتخاب این شاپینگ مال است.

برجمان مال دبی

مرکز خرید لوکس

برجمان سنتر را با برندهای بزرگ و معتبری چون Calvin Klein، Hermes، Gucci، و Mont Blanc، می‌شناسند. این مرکز خرید برای دوستداران مد و خریدهای لاکچری یک محل ایده‌آل است. شاپینگ مال برجمان با بیش از ۳۵۰ فروشگاه مختلف، از لباس‌ها تا لوازم خانگی و ادکلن‌های باکیفیت، تجربه‌ی خریدی منحصر به فرد را برای شما رقم می‌زند.

بازی و سرگرمی

برجمان سنتر نه تنها یک مرکز خرید، بلکه محلی برای تفریح و بازی کودکان نیز هست. این مکان برای تخلیه انرژی بی‌پایان کودکان بی‌نظیر است.

رستوران‌هایی با منوهای متنوع

شاپینگ مال برجمان دارای بیش از ۲۱ رستوران و کافه مختلف است. از غذاهای آسیایی گرفته تا سوپ‌ها و دسرها، در برجمان شما هر آنچه را که آرزو کنید، روی میز خواهید داشت.

ساعت کاری برجمان سنتر

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ بامداد/ جمعه ها و شنبه‌ها ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد

آدرس برجمان سنتر

دبی، خیابان خلید ابن ولید، شاپینگ مال برجمان

نخیل مال

بهترین و بزرگترین مکان برای خرید در پالم جمیرا، نخیل مال با بیش از ۱۴۰ فروشگاه است. در مرکز خرید نخیل برندهایی نظیر H&M، Adventure HQ، Forever 21  برای تمام آنچه که یک خانه به آن نیاز دارد و Chattels را خواهید یافت. دوست‌داران برند سامسونگ نیز می‌توانند در این فروشگاه، از شعبه اختصاصی آن، دیدن کنند.

رستوران‌هایی که در این مرکز خرید ارزش امتحان کردن دارند، عبارتند از: سالن غذاخوری Depachika، Pinkberry ، Din Tai Fung و سوشی سامبا. به خاطر بسپارید که برای مانیکور و پدیکور حتما سالن زیبایی NStyle را رزرو کنید.

اگر با فرزندان خود به نخیل مال رفته‌اید، آن‌ها را به Trampo Extreme ببرید، جایی که امکانات تفریحی و سرگرمی آن حتی والدین را بر سر ذوق می‌آورد. همچنین با همراهانتان به سکوی The The بروید و از این سکو بهترین مناظر پانوراما در شهر را مشاهده کنید.

ساعت کاری نخیل مال

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب/ شنبه و یکشنبه ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس نخیل مال

دبی، مرکز پالم جمیرا، نخیل مال

دراگون مارت

یکی از مراکز خرید بزرگ و منحصر به فرد دبی، دراگون مارت (Dragon Mart) یا بازار اژدها که در دبی به سوق التنین نیز معروف است. این مرکز خرید در منطقه‌ی اینترنشنال سیتی در دبی واقع شده و یکی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر محسوب می‌شود.

دراگون مارت

خرید از چین در فروشگاه‌های دبی

دراگون مارت نمادی از فرهنگ و هویت چینی در قلب شهر دبی است. ورود به این مرکز خرید مثل یک سفر به سرزمین اساطیری چین است. آبنمایی زیبا در ورودی این مکان به شما خوش‌آمد می‌گوید. مجسمه‌ی اژدهای بزرگ و چند اژدهای کوچک که نمادهای اصلی چین را در خود جای داده‌اند، فضاسازی اولیه را تکمیل می‌کنند.

در کنار معماری به سبک چینی، دراگون مارت بازار چینی‌ها در دبی نیز به شمار می‌آید که به تازگی شهرت جهانی یافته است. بازاری که در آن همه چیز پیدا می‌شود. مرکزی که برای ایرانی‌هایی که به محصولات چینی علاقه‌مندند، بهترین مقصد خرید است!

انواع و اقسام کالاها

دراگون مارت یک مرکز خرید همه چی تمام است. هر چیزی که به ذهنتان می‌آید، از لوازم منزل گرفته تا لوازم شخصی، در اینجا به راحتی قابل دسترسی است. اگر به دنبال کیف‌های زیبا و کفش‌های با کیفیت و قیمتی مناسب هستید، دراگون مارت گزینه خوبی است.

پیش به سوی شعبه‌های بیشتر

به دلیل استقبال فراوان خریداران از این مرکز خرید، به تازگی شعبه دوم دراگون مارت افتتاح شده است. دراگون مارت ۲ از دراگون مارت ۱ بزرگ‌تر و مدرن‌تر است. با این حال، رونق و شهرت بازار چینی‌ها در دراگون مارت ۲ هنوز به اندازه‌ی شعبه اول نیست. با این حال، با گذر زمان، این بازار نیز تبدیل به یک مرکز خرید محبوب و پررونق‌ خواهد شد.

ساعت کاری دراگون مارت

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس دراگون مارت

دبی، منطقه اینترنشنال سیتی، جاده الاویر یا راس الخور، دراگون مارت

سیتی مال؛ جایی که خرید و تفریح فقط دسته‌جمعی میچسبه

فستیوال سیتی مال دبی یکی از مراکز خرید بزرگ و متنوع در دبی است که در کنار فروشگاه‌هایش، فضاهای تفریحی و رستوران‌های فوق‌العاده‌ای نیز دارد. این مرکز خرید در دو فاز ساخته شده است و از طریق یک راهروی زیبا به هم متصل می‌شود. فاز دوم این مرکز خرید به یک اسکله زیبا در خور دبی متصل می‌شود که محیطی دل‌نشین با کافه‌ها و رستوران‌های شکیل دارد.

تنوع و تعدد فروشگاه‌های برند

یکی از ویژگی‌های برجسته این مرکز خرید، تنوع فوق‌العاده فروشگاه‌ها و برندهای معتبری است که در آن قرار دارند. بیش از ۵۰۰ فروشگاه در اینجا محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را به مشتریان ارائه می‌کنند. از برندهای معروف در زمینه مد و فشن گرفته تا مغازه‌های متنوع در زمینه وسایل الکترونیک، همه چیز در اینجا موجود است. ایکیا نیز در این مرکز خرید شعبه دارد. اگر به دنبال خرید لوازم خانگی یا مبلمان هستید، می‌توانید به ایکیا در فستیوال سیتی مال سر بزنید.

تفریح کنید، حتی در خرید!

برای تفریح و سرگرمی در فستیوال سیتی مال دبی امکانات زیادی وجود دارد. این مرکز دارای یک زمین بازی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع است که شامل بازی‌های مختلفی مانند بولینگ است. همچنین، پردیس سینمایی سیتی مال کیفیت پخش بالایی دارد.

معماری مدرن و لوکس

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی، معماری زیبا و دکوراسیون فوق‌العاده آن است.گشت‌وگذار در راهروها و فضاهای پرزرق‌وبرق این مرکز خرید، تجربه‌ای دل‌نشین و فراموش‌نشدنی خواهد بود.

ساعت کاری سیتی مال

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس سیتی مال

دبی، شهر فستیوال دبی، جاده کرسنت، سیتی مال

مرکز تجاری تایم اسکویر (شاپینگ مال)

تایم اسکویر دبی یک مجتمع تجاری جذاب و مجهز در دبی است که تجربه خرید خوشایندی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. این مجتمع تجاری اگرچه از نظر مساحت در رده مجتمع‌های تجاری بزرگ دبی قرار نمی‌گیرد، اما از نظر دسترسی و تنوع محصولات، یک مقصد خرید بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود.

تایمز اسکوئر

دسترسی آسان

این مجتمع تجاری در خیابان شیخ زاید، یکی از بهترین و پر رفت‌وآمدترین مناطق دبی واقع شده است. به همین دلیل، دسترسی به آن بسیار آسان است. پس با خیال راحت برای خرید به این مرکز تجاری بیایید.

تنوع محصولات

 

یکی از ویژگی‌های جالب تایم اسکویر سنتر دبی، تنوع بسیار کامل محصولات موجود در این مجتمع است. از لوازم خانگی و مراقبت از نوزاد تا لوازم اداری و هر چیز دیگری که به ذهن شما بیاید، در اینجا یافت می‌شود. با وجود تنوع بسیار زیادی که در این مرکز مشاهده می‌کنید، از خرید در تایمز اسکویر سنتر دبی قطعا لذت خواهید برد.

رستوران و مراکز زیبایی

یکی از ویژگی‌های ویژه این مجمع تجاری، وجود انواع رستوران‌ها و مراکز خدماتی است. در تایم اسکویر دبی می‌توانید به راحتی رستوران‌ها با منوهای متنوع و جذاب پیدا کنید. هر نوع غذایی را دلتان بخواهد، در این مرکز تجاری پیدا خواهید کرد. فراموش نکنید که حتما از کافه چیلی اوت (Chillout) دیدن کنید. این کافه دارای یک نمایشگاه یخی بسیار زیبا است که شما را به دنیای جادویی و خیره‌کننده‌ای از طراحی با یخ می‌برد. در این کافه، مجسمه‌های فوق‌العاده زیبا روی یخ تراشیده شده‌اند. شما می‌توانید روی مبل‌های یخی بنشینید و از فضای دل‌انگیز یک کافه یخی لذت ببرید. همچنین، برای رسیدگی به پوست و مو و انجام فعالیت‌های زیبایی می‌توانید از آرایشگاه‌های زنانه و مراکز مانیکور و پدیکور آن وقت رزرو کنید.

ساعت کاری تایم سکویر

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس مرکز تجاری تایم سکویر

دبی، الخوص، جاده شیخ زائد، مرکز تجاری تایم سکویر

البراشا مال

مرکز خرید البرشا در دبی، برای گذراندن لحظاتی خوش در خانواده انتخاب بسیار مناسبی است. البرشا با معماری مدرن و برندینگ منحصر به فردی که دارد، از دیگر مراکز خرید دبی متمایز می‌شود. معماری شیک و جذاب و استفاده هوشمندانه از ورودی‌ها و طراحی خلاقانه لوگوی Union Coop، به مرکز خرید البرشا جلوه‌ای زیبا داده است. البرشا مال با مجموعه‌ای متنوع از خدمات کافه و رستوران و امکانات‌ تفریح و سرگرمی، تجربه‌ای فوق‌العاده را برای بازدیدکنندگان و گردشگران رقم می‌زند.

البراشا مال

تنوع فروشگاه‌ها در چیدمانی مدرن

با بیش از ۹۶ فروشگاه مختلف، مرکز خرید البرشا تنوع قابل قبولی از اقسام محصولات و خدمات را ارائه می‌دهد. از پوشاک لوکس و با کیفیت تا محصولات الکترونیکی و صنایع دستی، در این مرکز خرید عرضه می‌شود.

تفریح برای کودکان

کودکان در هر شرایطی به یک مکان تفریحی نیاز دارند که شادی و انرژی مثبت را برای آنها به ارمغان آورد و با شخصیت‌های مورد علاقه خود ماجراجویی‌های خنده‌دار را تجربه کنند. مرکز خرید البرشا دارای یک بخش اختصاصی برای تفریح کودکان به نام Kiddie Ville است که به‌طور ویژه برای بازی‌ها و سرگرمی‌های آن‌ها طراحی شده است. وجود مکان‌های تفریح در کنار کودکان همیشه انرژی بیشتری به محیط خرید می‌بخشد. این موضوع را مدیران تجاری مال‌های بزرگ در دهه اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار می‌دهند.

علاوه بر اطمینان از تمیزی محیط، یک کادر کاملا آموزش‌دیده به مراقبت از کودکان مشغول هستند تا شما بتوانید با خیال راحت به خرید بپردازید.

ساعت کاری البرشا مال

از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۲ بامداد/ جمعه‌ها ۶:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و عصر ۱:۴۵ تا ۲ بامداد

آدرس البرشا مال

دبی، منطقه البرشا ۲، خیابان ۲۳ام، کنار پارک البرشا پوند، البرشا مال

سیتی لند مال دبی

مرکز خرید سیتی لند، یا همان سیتی لند مال، یکی از شاهکارهای گردشگری دبی به حساب می‌آید. با فضایی بیش از ۱۰ هکتار، این مجمع تجاری نخستین مرکز خرید الهام‌گرفته از طبیعت در دنیا است. باغ زیبای این مجموعه، با وسعتی حدود ۱.۸ هکتار، شامل آمفی‌تئاتری با سه هزار صندلی، روف گاردن، باغ ژاپنی، باغ درختان کهن، پارک آبی کوچک و مسیرهای پیاده‌روی است. این باغ نه تنها فضایی دل‌پذیر برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده فراهم می‌آورد، بلکه فرصتی را نیز به بازدیدکنندگان می‌دهد تا درباره گیاهان محلی و مفاهیم پایداری و حفاظت از محیط آموزش ببینند.

سیتی لند دبی

تجربه خرید در گذر از باغی روح‌انگیز

یکی از نقاط شگفت‌آور این مال، وجود فضای سبزی و باغی بی‌نظیر است. این فضا با وسعتی بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع، مکانی شگفت‌انگیز را در این مرکز خرید ایجاد کرده است. در این باغ، آلاچیق‌هایی با سایه‌بان‌های گسترده و مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه‌ها وجود دارد که برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده مناسب هستند.

فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها

سیتی لند مال دبی میزبان بیش از ۳۵۰ فروشگاه متنوع است. این فروشگاه‌ها محصولاتی از برندهای داخلی و بین‌المللی ارائه می‌دهند که شامل لوازم آرایشی، دکوراسیون خانه، لوازم الکترونیکی و غیره می‌شوند. این تنوع فوق‌العاده، تقریبا هر نیازی که داشته باشید را پاسخ می‌دهد.

به‌روزترین برندها

یکی از نکات مهم سیتی لند دبی، حضور به‌روزترین و جذاب‌ترین برندهای دنیاست. این مال میزبان بسیاری از برندهای بین‌المللی معتبر و بوتیک‌های محلی است که محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کنند.

مراکز تفریحی

این مرکز تجاری دارای تالار باغ‌های با تم ژاپنی، ایتالیایی و حتی روف گاردن است. همچنین، مسیرهای پیاده‌روی و فضاهایی برای شهربازی، فودکورت‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها نیز در مال سیتی لند وجود دارد. این امکانات تفریحی برای تمام افراد و همه سلیقه‌ها مناسب هستند.

ساعت کاری سیتی لند مال دبی

از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

آدرس سیتی لند مال

دبی، E311، جنب دهکده جهانی، وادی الوصل، سیتی لند مال دبی

پالم استریپ مال

مرکز خرید پالم استریپ در دبی اگرچه در مقابل مال‌های لوکس و مدرن دبی حرفی برای گفتن ندارد، اما اگر در دبی زندگی می‌کنید، سر زدن به این مرکز خرید خالی از لطف نیست. این مرکز خرید در فضای باز قرار دارد و به شما امکان تنفس هوای آزاد و آفتاب در ماه‌های زمستان (از نوامبر تا می) را می‌دهد، اما طبیعی است که در ماه‌های گرم تابستان، حضور در آن کمی گرم و طاقت‌فرسا می‌شود. در فروشگاه‌های طبقه پایین این مرکز، فروشگاه زارا هوم، کافه استارباکس و رستوران ژاپنگو یافت می‌شوند. اما به طبقه بالا بروید و با برندهای معتبری مانند اسکادا اسپرت، کارن میلن خرید را تجربه کنید.

پالم استریپ دبی

پارکینگ دو طبقه

پارکینگ‌هایی ر زیرزمین و همچنین در طبقه همکف این مرکز خرید موجود است تا برای مشتریان راحتی بیشتری را فراهم کند.

نیمکت‌هایی برای استراحت در فضای باز

برخی از واحدهای خارجی پالم استریپ، نیمکت‌هایی را در پیاده‌روهای فضای باز دارند. این نیمکت‌ها به ویژه از طرف آقایانی که معمولا برای حمل باکس‌های خرید، خانم‌ها را همراهی می‌کنند، مورد استقبال قرار می‌گیرد.

فروشگاه‌های کم تعداد

اگر به دنبال یک مرکز خرید با تعداد زیادی فروشگاه و انواع مختلف رستوران‌ها هستید، پالم استریپ شاید گزینه‌ی مناسبی نباشد. مرکز پالم استریپ به عنوان یک مرکز خرید بزرگ در دبی شناخته نمی‌شود و انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد.

ساعت کاری پالم استریپ مال

از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس پالم استریپ مال

دبی، جمیرا۱، جاده جمیرا، پالم استریپ مال

جمیرا پلازا دبی

مرکز خرید جمیرا پلازا در جاده جمیرا و نزدیک به برخی از بهترین هتل‌های شهر واقع شده است. این مرکز خرید از نظر اندازه ممکن‌ است کمی کوچک‌تر از برخی مراکز خرید دیگر در دبی باشد، اما دارای ویژگی‌های رقابتی فراوانی است.

سوغاتی‌فروشی‌ها

اگر گردشگر هستید و به دنبال خرید سوغاتی و یادگاری‌ برای فامیل و دوستان خود در دبی می‌گردید، به فروشگاه Susan Walpole سر بزنید. سوغاتی‌های این فروشگاه با کانسپت شتر، در کنار سایر آیتم‌ها یک ایده عالی برای خرید است.

فروشگاه کتاب‌های دوم دست

برای علاقه‌مندان به کتاب، فروشگاه House of Prose که فروش کتاب دست دوم انجام می‌دهد، جایی بسیار جذاب خواهد بود. گاهی کمیاب‌ترین کتاب‌ها را می‌توان در این فروشگاه با قیمت بسیار پایینی خرید.

زمین بازی کودکان

این مرکز خرید همچنین یک منطقه بازی برای کودکان دارد که امکان بازی برای کودکان در حین خرید را فراهم می‌کند. ازاین طریق توازنی بین نیازهای خرید والدین و فرصت شادی و بازی کودکان ایجاد می‌شود.

ساعت کاری جمیرا پلازا

از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

آدرس جمیرا پلازا

دبی، هرمزجان، جمیرا۱، جاده ساحلی جمیرا۱، جمیرا پلازا دبی

دبی هیلز مال

دبی هیلز مال یکی از معروف ترین مراکز خرید دبی در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت EMAAR معرفی شد و بلافاصله به یکی از مقاصد پرطرفدار برای خرید در دبی تبدیل شد. این مرکز خرید به طور رسمی در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۲ به عنوان یکی از مراکز خرید بزرگ و مدرن دبی به رسمیت شناخته شد.

دبی هیلز مال بخشی از مجتمع تفریحی-گردشگری دبی هیلز استیت است که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پروژه‌های ترکیبی شرکت EMAAR در دبی است. این مجتمع برای ساکنان مناطقی مانند البرشا جنوبی، جی‌وی‌سی، آرجان، آرابیان رنچز، شهر محمد بن راشد (MBR City) و دبی هیلز استیت به خوبی در دسترس قرار دارد. موقعیت بسیار مناسب این مرکز خرید، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و جاده‌های اصلی امارات را فراهم کرده است.

دبی هیلز مال

هایپرمارکت Geant و فروشگاه های متنوع

دبی هیلز مال با ارائه یک تجربه خرید فوق‌العاده، میزبان متعددی از فروشگاه‌های بومی و بین‌المللی از برندهای معتبر است. این مرکز خرید با داشتن حدود ۲ میلیون متر مربع فضای قابل اجاره، به تدریج حدود ۶۵۰ فروشگاه را در بر خواهد گرفت. از جمله این فروشگاه‌ها می‌توان به Geant Hypermarket، یک هایپرمارکت عظیم با مساحتی تا ۶۵ هزار متر مربع اشاره کرد.

فروشگاه‌ها در دبی هیلز مال در دو طبقه گسترده‌ استقرار یافته‌اند و محصولاتی از پوشاک تا لوازم الکترونیکی و  دکوراسیون فضای داخلی منزل را شامل می‌شوند.

فروشگاه‌های برند در دبی هیلز مال

دبی هیلز مال مجموعه‌ی کم‌نظیری از برندها، با انواع محصولات و خدمات متنوع، حضور دارند. برخی از آن‌ها عبارتنداز:

ZARA (زارا): یکی از معروف‌ترین برندهای مد که آخرین مدل‌های لباس را برای پوشاک رسمی و کژوال عرضه می‌کند.

TOYS R’ US (تویز آر آس): برندی با کیفیت برای اسباب بازی‌ها، لباس‌ها و لوازم جانبی کودکان. این فروشگاه با طراحی منحصر به فرد خود به کودکان امکان می‌دهد تا با اسباب بازی‌ها بازی کنند و اگر با اسباب‌بازی‌شان ارتباط خوبی گرفتند، خرید انجام دهند.

VIRGIN MEGASTORE (ویرجین مگااستور): برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و علایق سرگرمی بازدید ازاین فروشگاه الزامی است. این فروشگاه مجموعه‌ای از دستگاه‌های الکترونیکی شامل گوشی‌های هوشمند جدید، تبلت‌ها، گجت‌ها و تجهیزات بازی متنوع را ارائه می‌دهد. همچنین موزیک، کتاب و فیلم‌های متنوعی نیز در این فروشگاه موجود هستند. برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و اهالی کتاب‌، این فروشگاه یک فروشگاه رویایی است.

ساعت کاری دبی هیلز مال

از ساعت ۴ عصر تا ۱ شب / پنج شنبه، جمعه، شنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس دبی هیلز مال

دبی، الخیل، خیابان ام سقیم، دبی هیلز مال

دهکده جهانی دبی

یکی از مراکز دیدنی و بسیار جذاب، دهکده جهانی دبی است. این مکان یک مقصد گردشگری چند بعدی است که تجربه سفر به گوشه گوشه دنیا را فراهم می‌کند. در دهکده جهانی دبی، می‌توانید از محصولات و صنایع متنوعی از کشورهای مختلف بازدید و خرید کنید؛ از عسل لذیذ یمن گرفته تا فرش‌های زیبا از ایران و افغانستان، روغن آرگان از مراکش، گردنبند‌های خوش‌نقش از اسپانیا و میوه‌های خشک از تایلند. هر غرفه، از مصر تا ایتالیا، ویتنام تا عمان، با ترکیبی از عطر، طعم، صداها و تزئینات رنگارنگ، بازدیدکنندگان را به کشور خاصی می‌برد.

این دهکده یک فستیوال تمام عیار از سرگرمی‌ها و نمایش‌های شبانه نیز هست. هنرمندانی در این مکان نمایش‌های درام و کمدی و موسیقی اجرا می‌کنند. علاقه‌مندان به شکم‌گردی نیز می‌توانند از تنوع غذاهای بین‌المللی در رستوران‌ها، کافه‌ها و کانترهای غذای خیابانی لذت ببرند.

ساعت کاری دهکده جهانی دبی

از ساعت ۴ عصر تا ۱ بامداد (آبان تا ۲۱ فروردین ماه، به مدت پنج ماه باز است.)

آدرس دهکده جهانی دبی

دبی، اتوبان شیخ زاید، خیابان E11، دهکده جهانی دبی

رزرو تور برای خرید از دبی

اگر قصد دارید برای خرید به دبی بروید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با تور دبی اقامت‌۲۴ بروید. این تور به شما اجازه می‌دهد هتل و بازه زمانی دلخواه خود را برای سفر انتخاب کنید و آزادانه به کارهای دیگرتان برسید. با رزرو این تور هیچ دغدغه دیگری نخواهید داشت و می‌توانید روی خریدتان تمرکز کنید و نگران هتل و پرواز نباشید.

رزرو هتل‌های دارای مرکز خرید

سراسر دربی پر از بازارها و مراکز خرید است. اگر هر یک از هتل های دبی را رزرو کنید، قطعا بازارهای فراوانی دوروبر شما قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. با این حال اگر خرید برای‌تان اولویت بالایی دارد می‌توانید برای اقامت خود از هتل‌های زیر استفاده کنید. این هتل‌ها همگی دارای مرکز خرید اختصاصی هستند.

  • هتل آتلانتیس پالم
  • هتل آرمانی
  • هتل پالاس داون تون

سخن آخر

در دبی، خرید یکی از عناصر اصلی شهرگردی برای اهالی و گردشگران محسوب می‌شود. مناسب‌ترین مراکز خرید دبی را در این مقاله مرور کردیم تا ویژگی‌ها و امتیازات هر کدام به انتخاب دقیق‌تری بر اساس سلیقه شما بیانجامد. تورهای دبی در کنار رزرو هتل‌ با قیمت مناسب در دبی، امکانات گردشگری دیگری را نیز ارائه می‌کنند. در دستداشتن این لیست راهنما، به حضور آگاهانه‌تر شما در سفر کمک شایانی خواهد کرد.

بزرگترین مرکز خرید دبی کجاست؟

بزرگترین مرکز خرید در دبی، مرکز خرید دبى مال(Dubai Mall) است.

در دبی از کجا خرید کنیم؟

مرکز خرید دبی مال - مرکز خرید امارات Mall of the Emirates - مرکز خرید ابن بطوطه Ibn Battuta Mall - سوق گرندGrand Souk - سوق البهارات (Spice Souk) و سوق الذهب (Gold Souk - مرکز خرید برند دبی Dubai Outlet Mall - مرکز خرید برند اوتلت Brand Outlet - سوق مدینه جمیرا Madinat Jumeirah Souk

لوکس ترین مراکز خرید دبی کدامند؟

مرکز خرید مال اف دبی Mall of Dubai - مرکز خرید مال امارات Mall of the Emirates - سیتی والک City Walk - برج خلیفه دبی Burj Khalifa - مرکز خرید اوت لت ویلیج The Outlet Village - مرکز خرید گالریا The Galleria Mall - مرکز خرید دبی مارینا Dubai Marina Mall

بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان کدامند؟

وافی مال WAFI Mall - نخیل مال Nakheel Mall - مرکز خرید ابن‌بطوطه Ibn Battuta Mall - سیتی سنتر دیره City Centre Deira - برجمان سنتر BurJuman Centre - امارات مال Mall of the Emirates - دبی مال The Dubai Mall - مرکز خرید مرکاتو Mercato Shopping Mall

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×