» جهانگردی » دبی » مارینا مال دبی؛ راهنمای کامل گشت‌وگذار + تصویر
مارینا مال دبی از مراکز خرید مدرن
دبی

مارینا مال دبی؛ راهنمای کامل گشت‌وگذار + تصویر

۱۱ آذر ۱۴۰۲ 42۰3,407

مراکز خرید دبی با معماری خاص و امکانات مدرن خود، جایی برای گشت‌وگذار و غرق‌شدن در میان کالاهای لوکس و تفریحات سرگرم‌کننده هستند. مارینا مال دبی Dubai Marina Mall یکی از همین مراکز خرید است که با رستوران، خدمات و تفریحات خود، ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. این مرکز خرید با وجود سرگرمی‌ها و رستوران‌های متنوع یکی از جاهای دیدنی دبی است؛ چه برای افرادی که قصد خرید داشته باشند و چه برای آن‌ها که اهل خریدکردن نیستند. در ادامه این مقاله از اقامت۲۴ همراه ما باشید تا با امکانات این مرکز خرید آشنا شوید و بدانید شرایط بازدید از آن چیست. 

فهرست این مطلب

معرفی مارینا مال دبی

مارینا مال دبی؛ مرکز خریدی لوکس با کالاهای برند

مارینا مال دبی مرکز خریدی وسیع و مدرن است که در قلب منطقه مارینا قرار دارد. فروشگاه‌های متنوع مارینا مال، کالاهایی از معروف‌ترین برندها مانند کوتون، اچ اند ام، ویکتوریا سکرت و… را ارائه می‌دهند. این مرکز خرید به خدمات و امکانات مختلفی مانند پارکینگ، رستوران، ویلچر، کالسکه، خشکشویی، خیاطی، سینما و محوطه بازی مجهز است. در این مرکز خرید می‌توانید ساعت‌ها گشت‌وگذار کنید و درنهایت خستگی خود را با سفارش غذا یا میان‌وعده‌ای دل‌چسب در رستوران‌ها و کافه‌هایش برطرف کنید. بی دلیل نیست که مارینا مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی محسوب می‌شود.

مارینا مال دبی کجاست؟

مرکز خرید مارینا مال دبی در منطقه معروف و زیبای مارینا، خیابان شیخ زائد و نزدیک به ساحل جمیرا قرار دارد.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

ادرس مرکز خرید مارینا مال دبی:

امارات، دبی، خیابان شیخ زاید، دبی مارینا

چگونه به مارینا مال برویم؟

دسترسی به مارینا مال دبی از روش‌های مختلفی مانند مترو، اتوبوس، تراموا و تاکسی امکان‌پذیر است که قاعدتا استفاده از وسایل نقلیه عمومی مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. برای دسترسی به مارینا مال از طریق مترو، باید در ایستگاه DMCC پیاده شوید. در این ایستگاه بعد از اینکه از پل هوایی عبور کردید، به مرکز خرید مارینا می‌رسید. تراموا نیز روش دیگری برای دسترسی به این مرکز خرید است. نام ایستگاهی که باید از آن پیاده شوید، مارینا مال است و ایستگاه چهارم می‌شود. 

اتوبوس‌های شماره ۸ RTA هم شما را به مارینا مال دبی می‌رسانند. ایستگاه اتوبوسی که باید از آن پیاده شوید، مربوط به تفرجگاه مارینا می‌شود و این ایستگاه حدود ۱۰ دقیقه با مرکز خرید مارینا فاصله دارد. اگر می‌خواهید با تاکسی یا ماشین شخصی خود به مرکز خرید مارینا بروید، باید بعد از خروجی ۳۲، تونل کنار جاده شیخ زاید، به سمت این مرکز خرید حرکت کنید.

اطلاعات بازدید از مارینا مال دبی

ساعت کاری هرکدام از بخش‌های مارینا مال در روزهای مختلف هفته متفاوت است که قبل از بازدید مهم است آن‌ها را چک کنید. در قسمت زیر ساعت کاری دقیق هر یک از بخش‌های این مرکز خرید را ذکر کرده‌ایم.  

  • ساعت کاری فروشگاه‌های مارینا مال از یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.
  • رستوران‌های مارینا مال در روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز هستند. ساعت کاری این رستوران‌ها در روزهای جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است. 
  • سوپرمارکت‌های این مرکز خرید در روزهای دوشنبه تا پنج‌شنبه از ۸ صبح تا ۱۱ شب باز هستند. در روزهای جمعه و یکشنبه ساعت کاری سوپرمارکت‌ها از ۸ صبح تا ۱۲ شب می‌شود.

فروشگاه های مارینا مال دبی

فروشگاه‌های مارینا مال دبی

در مرکز خرید مارینا مال دبی، تنوع گسترده‌ای از فروشگاه‌های مختلف پیش روی شما قرار دارد و دستتان برای خرید باز است. در این مجموعه می‌توانید انواع پوشاک، لوازم خانگی، وسایل ورزشی، لوازم زیبایی و آرایشی، کیف و کفش، سوغات و… را تهیه کنید. مرکز خرید دبی مارینا با مجموعه مد روز و فروشگاه‌های پاپ آپ متنوع خود، تجربه منحصربه‌فردی از خرید را برای شما به ارمغان می‌آورد. بخش بزرگی از مارینا مال به فروشگاه‌های پوشاک اختصاص یافته که در آن برندهای معروفی وجود دارند. اسپرینگفیلد، آسکوت اند چاپلز، بوگی، بالمای، کوتون، اچ اند ام، ویکتوریا سکرت، لاسنزا، کوتون و… از مهمترین فروشگاه‌های پوشاک مارینا مال محسوب می‌شوند.

در کنار فروشگاه‌های متعدد پوشاک آقایان و بانوان، فروشگاه‌های مخصوص محصولات سلامت و زیبایی نیز در مارینا مال قرار دارند. این فروشگاه‌ها محصولاتی از برندهای مشهور مانند بابی براون، سفورا، ام ای سی، بوتز، بادی شاپ و… را ارائه می‌دهند. اگر دنبال خرید کفش هستید، در مارینا مال سراغ فروشگاه‌های اکو، ناین‌وست، آلدو، کول‌هان و … بروید. از فروشگاه‌های مارینا مال می‌توانید عینک آفتابی، جواهرات، ساعت، لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی را بخرید. از آنجا که مارینا مال یک مرکز خرید لوکس محسوب می‌شود، قیمت اجناس آن بالا است. اما با این حال نگران نباشید زیرا در کنار برندهای معروف، غرفه‌ها و فروشگاه‌های دیگری وجود دارند که اجناسی با قیمت مناسب را عرضه می‌کنند.

طبقه همکف

اگر می‌خواهید از برندهای معروف کیف‌و‌کفش و مد‌و‌فشن دیدن یا خرید کنید، به طبقه همکف مارینا مال بروید. برندهایی که در فروشگاه‌های این طبقه به فروش می‌رسند، شامل لیوایز (Levi’s)، اچ اند ام (H&M)، کوتون (Koton) و اکو (ECCO) می‌شوند. برای خرید عینک آفتابی و طبی می‌توانید از فروشگاه‌های ال جابر اپتیکال، مگ رابی اپتیکال و ویژن اکسپرس در این طبقه خرید کنید. 

طبقه اول

برای خرید کفش ورزشی برند به فروشگاه‌های طبقه اول مارینا مال بروید. نایک، آدیداس و ریباک از برندهای موجود در فروشگاه‌های این طبقه هستند. پوشاک و کفش تنها کالاهای طبقه اول نیستند و در این طبقه لوازم آرایشی از برند سفورا Sephora به فروش می‌رسد. طبقه اول مرکز خرید مارینا به رستوران و کافی‌شاپ نیز مجهز است.

طبقه دوم

همان‌طور که گفتیم طبقات همکف و اول مرکز خرید مارینا مال، رستوران و کافه دارند اما اگر می‌خواهید سفارش غذایی شما از برندهای معروف دنیا باشد، به طبقه دوم بروید. معروف‌ترین برندهای غذا مانند مک دونالد و کی اف سی در طبقه دوم مارینا مال فعالیت دارند. 

خدمات و امکانات مارینا مال دبی

خدمات متنوع در مارینا مال دبی

برای اینکه حس راحتی بیشتری را در مارینا مال تجربه کنید، امکانات و خدمات زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد:

کارت هدیه

کارت هدیه Emaar را می‌توانید از فروشگاه‌های مارینا مال دبی تهیه کنید.

وای‌فای رایگان

در طول خرید خود از مارینا مال از وای‌فای رایگان برخوردار می‌شوید.

نقشه لمسی

با استفاده از نقشه‌های لمسی، موقعیت مکانی فروشگاه‌ها را می‌سنجید و برای خرید خود بهتر برنامه‌ریزی می‌کنید.

پارکینگ 

اگر با ماشین به مرکز خرید آمده‌اید، آن را به پارکینگ Valet در مارینا مال بسپارید.

ویلچر

خدمات مهمان مارینا مال درصورت درخواست، ویلچر در اختیار شما قرار می‌دهد.

کالسکه

اگر کودک همراهتان است، از بخش خدمات مهمان می‌توانید کالسکه مخصوص کودکان را به امانت بگیرید.

قطار مخصوص کودکان

طبقه همکف مارینا مال سرگرمی به نام Kiddie Train دارد که علاوه بر کودکان برای بزرگسالان هم جذاب است.

اتاق امنیتی و بخش وسایل گمشده

اگر وسیله خود را در مارینا مال گم کردید، به اتاق امنیتی واقع در طبقه همکف این مرکز خرید بروید.

دستگاه بازیافت بطری‌های پلاستیکی

اگر طرفدار محیط زیست هستید، بطری‌های پلاستیکی خود را در دستگاه‌های مخصوص بازیافت که مقابل آسانسور قرار گرفته، بگذارید.

تاکسی 

در طبقه همکف و ورودی مارینا مال دبی، تاکسی‌های لیموزین، RTA  و Hala خدمت‌رسانی می‌کنند.

کشتی‌های RTA

از مارینا مال دبی می‌توانید به کشتی‌های RTA دسترسی پیدا کنید و به نقاط مختلف شهر بروید.

پاوربانک

در قسمت سرویس مهمان مارینا مال، این امکان وجود دارد که برای شارژ گوشی خود پاوربانکی را به امانت بگیرید.

خشکشویی

خدمات خشکشویی در ورودی سوپرمارکت، پارکینگ ۲ Waitrose مارینا مال ارائه می‌شود.

خدمات خیاطی

برای دریافت خدمات خیاطی در مارینا مال دبی به نزدیکی سوپرمارکت Waitrose بروید.

خدمات رنگ‌کردن شیشه خودرو

خدمات رنگ‌کردن شیشه خودرو در ورودی سوپرمارکت  L1 Waitrose مارینا مال ارائه می‌شود.

تفریحات و سرگرمی‌های مارینا مال دبی

مرکز خرید مارینا با تفریحات و سرگرمی‌هایش مانند سینما و بازی JUMP N FUN تجربه هیجان‌انگیزی را برای شما و کودکانتان رقم می‌زند. در ادامه با ویژگی‌های دقیق این تفریحات آشنا می‌شوید.

فضای بازی مخصوص کودکان JUMP N FUN

این محوطه بازی، فضایی مهیج و البته ایمن برای بازی‌کردن کودکان ۲ تا ۱۳ ساله است که در طبقه دوم مارینا مال قرار دارد. افرادی متخصص و آموزش‌دیده در این فضای بازی، مراقب امنیت کودکان شما هستند.

سینما REEL

سینمای مارینا مال دبی

اگر سینما از تفریحات موردعلاقه شماست، رفتن به سینما REEL تجربه‌ای خاص و دوست‌داشتنی برای شما خواهد بود. به تازگی در REEL، اولین سینما دالبی در خاورمیانه با کیفیت تصویر و صدای خارق‌العاده راه‌اندازی شده و جذابیت این سینما را دوچندان کرده است. موقعیت مکانی سینما REEL در طبقه دوم مارینا مال است.

کافه‌ها و رستوران های مارینا مال 

مارینا مال دبی پر شده از کافه و رستوران‌هایی که با تنوع و طعم لذیذ غذاها و میان‌وعده‌هایشان شما را شگفت‌زده می‌کنند. در این قسمت با این کافه‌ها و رستوران‌ها آشنا می‌شوید تا راحت‌تر خوراکی موردعلاقه خود را در این مرکز خرید سفارش دهید.

نانوایی CINNABON

خوش‌عطروطعم‌ترین رول‌های دارچین را در نانوایی CINNABON می‌توانید نوش جان کنید که با دارچین ممتاز اندونزی، پنیر خامه‌ای و طعم شیرین ملایمی طبخ شده‌اند. این نانوایی در طبقه p مرکز خرید مارینا مال قرار دارد.

شماره تماس: ۹۷۱۵۶۴۰۱۷۱۹۳+

ایمیل: marinamall@cinnabon.ae

رستوران ایتالیایی CARLUCCIO’S

رستوران CARLUCCIO’S با مواد اولیه درجه یک، انواع پیتزا، پاستا و دسر را سرو می‌کند. این رستوران در طبقه p مارینا مال قرار دارد.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۳۹۹۷۹۵۸+

ایمیل: carluccios.mmd@landmarkgroup.com

کافه NERO

کافه نرو در مارینا مال دبی

رفتن به کافه نرو یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی است که دوست دارند قهوه‌های خاص را تست کنند. در این کافه علاوه بر انواع قهوه‌های ایتالیایی، غذاهای ایتالیایی هم سرو می‌شود. کافه نرو در طبقه همکف مارینا مال دبی قرار گرفته و امکان استفاده از وای‌فای رایگان را دارد.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۳۹۹۷۴۸۱+

ایمیل: caffenerodmm@altayer-trends.com

رستوران BLINBERRY

در رستوران بین‌المللی و زنجیره‌ای BLINBERRY می‌توانید انواع کرپ‌های گوشت و سبزیجات و صبحانه‌های سالم را سفارش دهید. این رستوران در طبقه دوم مارینال مال دبی قرار گرفته است.

رستوران INDIAN ACCESS

این رستوران در طبقه دوم مارینال مال قرار گرفته و ترکیبی از غذاهای هندی و عربی را سرو می‌کند. غذاهای رستوران Indian Access برای افرادی مناسب است که دنبال طعم‌های جدید در غذاهایشان هستند.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۴۲۲۷۹۱۹+

ایمیل: wonderwaysrestaurant@gmail.com

رستوران HARDEES

رستوران HARDEES در ۴۰ کشور دنیا شعبه دارد و انواع برگر و سیب‌زمینی را ارائه می‌دهد. در طبقه دوم مارینا مال می‌توانید این رستوران را پیدا کنید.

شماره‌تماس: ۹۷۱۶۰۰۰۵۶۹۰+

ایمیل: Aehrd14913@americana-food.com

کافه‌رستوران EETEN 

EETEN در طبقه P مارینا مال دبی، ترکیبی از کافه و رستوران است که از صبح تا آخر شب با انواع غذا و قهوه‌ خانگی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۳۹۲۸۶۰۴+

ایمیل: eetendmm@foodquest.ae

فست‌فود DONER & GYROS

این فست‌فود در طبقه دوم مارینا مال، انواع غذاهای فست‌فودی را با طعمی خوشمزه و قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۴۳۰۹۴۰۰+

ایمیل: Marina@donerandgyros.com

پیتزا HUT

برای خوردن پیتزاهای آمریکایی لذیذ به پیتزا HUT در طبقه دوم مارینا مال بروید و پیتزای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

شماره‌تماس: ۹۷۱۶۰۰۵۶۹۹۹+

ایمیل:

Aepht16909@americana-food.com

مک‌دونالد MCDONALD’S

مک‌دونالد در مارینا مال

فست‌فود نام‌آشنای مک‌دونالد در طبقه دوم مارینا قرار دارد و از این فست‌فود می‌توانید انواع همبرگر، سیب‌زمینی، چیزبرگر و… را سفارش دهید.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۴۵۶۷۴۶۵+

ایمیل: ۵۴۰۶۲@mcdonalds-uae.com

Le Pain Quotidien

این غذاخوری در  طبقه P تجربه خاصی از خوردن غذاهای سالم با نان تازه را برای شما به همراه دارد. خوردنی‌های این غذاخوری با تمرکز بر سادگی و سلامت طبخ می‌شوند.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۴۱۹۰۵۹۶+

ایمیل: lpq.dxbmarina-uae@alshaya.com

کی‌اف‌سی KFC

کی‌اف‌سی در مارینا مال با مرغ‌های سوخاری شگفت‌انگیز و خوش‌طعم خود میزبان شما خواهد بود. کی‌اف‌سی در طبقه دوم مارینا مال قرار گرفته است.

شماره‌تماس: ۹۷۱۵۶۷۰۲۵۵۰۴+

ایمیل: aekfc12928@americana-food.com

کافه THE COFFEE CLUB

این کافه در طبقه همکف مارینا مال با قهوه و کیک‌های شکلاتی‌ خاص از شما پذیرایی می‌کند. وعده غذایی نیز در این کافه سرو می‌شود.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۳۹۷۱۳۷۲+

ایمیل: tcc026@liwaminor.com

رستوران TASHAS

تاشاس رستورانی است که برای اولین بار در آفریقا تاسیس شد و بعد شعبه‌های خود را در امارات گسترش داد. در این رستوران انواعی از غذاها با مواد اولیه تازه و باکیفیت طبخ می‌شود. رستوران تاشاس در طبقه همکف مارینال مال دبی قرار دارد.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۴۵۸۵۶۱۱+

ایمیل: Marinamall@tashascafe.com

کافه استارباکس STARBUCKS

استارباکس در مارینا مال دبی

اگر می‌خواهید خودتان را مهمان قهوه‌های باکیفیت و خوش‌عطر کنید، به استارباکس بروید. در این کافه انواع نوشیدنی گرم و سرد و شیرینی‌های تازه سرو می‌شود. استارباکس در طبقه همکف مارینا مال قرار دارد.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۴۱۹۰۱۴۰ +

فست‌فود SALT 

این فست‌فود در فضایی با دکوراسیون و سرگرمی‌های جذاب، همبرگرهایی لذیذ را سرو می‌کند. موقعیت مکانی فست‌فود  SALT در طبقه همکف مارینا مال دبی است.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۳۹۴۰۴۴۰+

ایمیل: Wagamama.marina@rmalhospitality.ae

رستوران WAGAMAMA

اگر علاقه‌مند به خوردن غذاهای آسیایی هستید، به رستوران WAGAMAMA در طبقه P‌ مارینا مال بروید.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۳۹۴۰۴۴۰+

ایمیل: Wagamama.marina@rmalhospitality.ae

Vivel Patisserie’s

در این مکان می‌توانید انواعی از شیرینی‌های باکیفیت و تازه را سفارش دهید که دست‌پخت بهترین سرآشپزهای دنیاست. این شیرینی‌فروشی به میز و صندلی مجهز است و در طبقه P‌ مارینا مال دبی قرار دارد.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۴۲۱۱۸۶۲+

فست‌فود TORTILLA REAL CALIFORNIA BURRITOS & TACOS

این فست‌فود که در طبقه دوم مارینا مال دبی قرار گرفته، غذاهای معروف مکزیکی مانند تاکو و هم‌چنین مرغ کبابی و استیک را سرو می‌کند.

شماره‌تماس: ۹۷۱۴۵۵۴۵۳۲۴+

شرایط و قوانین بازدید از مارینال مال

دانستن اطلاعات و قوانین زیر به شما کمک می‌کند تا بازدید بهتر و بی‌دغدغه‌تری از مرکز خرید مارینا داشته باشید.

  • اگر می‌خواهید از خدماتی مانند دریافت کارت هدیه، ویلچر، تاکسی، نمازخانه، وای‌فای رایگان و… استفاده کنید، باید به قسمت خدمات مهمان در مارینا مال بروید.
  • مرکز خرید مارینا مال دبی به سالن‌های ورزشی تناسب اندام و زمین گلف نیز مجهز است و در سالن‌های ورزشی این مرکز خرید، انواع کلاس‌های زومبا، مدیتیشن و رقص برگزار می‌شود.
  • کشتی‌های مارینا مال دبی به فضایی راحت و تهویه مطبوع مجهز هستند و مسافران خود را در شش مسیر جابه‌جا می‌کنند.
  • افراد بازدیدکننده از مرکز خرید مارینا باید لباس مناسب و پوشیده بپوشند.
  • مصرف نوشیدنی‌های الکلی و استعمال دخانیات در مارینا مال ممنوع است.
  • حیوانات خانگی اجازه ورود به مارینا مال دبی را ندارند.

سفر با تور دبی و دسترسی راحت‌تر به مارینا مال

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به مارینا مال این است که به دبی سفر کنید. هنگامی که تصمیم شما برای سفر به دبی قطعی می‌شود، باید نوع سفر خود را انتخاب کنید. گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست تا به دبی برسید اما اگر می‌خواهید سفر راحتی را تجربه کنید و دغدغه تهیه بلیط و رزرو هتل را نداشته باشید، سفر با  تور دبی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

جاهای دیدنی نزدیک به مارینال مال دبی

جاهای دیدنی متنوعی در اطراف مارینا مال دبی قرار گرفته که هر کدام در نوع خود جذاب و منحصربه‌فرد هستند. در قسمت زیر با جاهای دیدنی نزدیک به این مرکز خرید آشنا می‌شوید.

منطقه دبی مارینا Dubai Marina

مارینا از مناطق نزدیک به مارینا مال دبی

دبی مارینا منطقه‌ای است که مارینا مال در آن قرار گرفته؛ بنابراین برای دیدن این منطقه لازم نیست مسافتی طولانی را طی کنید. دبی مارینا تفرجگاهی ساحلی به حساب می‌آید که دارای کانال آب مصنوعی است و تعداد زیادی برج‌ مسکونی در اطراف آن به چشم می‌خورد.

دهکده جهانی دبی Global Village Dubai

دهکده جهانی دبی همان‌طور که از نامش پیداست، با ۲۶ غرفه خود فرصت بازدید از جاذبه‌های کشورهای مختلف را به شما می‌دهد. دهکده جهانی دبی در جاده شیخ زاید قرار گرفته و حدود نیم ساعت تا مرکز خرید مارینا فاصله دارد. در این دهکده انواع تفریحات و نمایش‌های جذاب برای سرگرم‌کردن گروه‌های مختلف سنی وجود دارد. برای خرید بلیط دهکده جهانی دبی از اقامت ۲۴ اقدام کنید.

ساحل جمیرا Jumeirah Beach

حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه که از مارینا مال فاصله بگیرید، به ساحل جمیرا دبی می‌رسید؛ ساحلی که با شن‌های سفیدش خودنمایی می‌کند. در این ساحل زیبا می‌توانید روی صندلی‌های راحتی بنشینید و از تماشای منظره ساحلی لذت ببرید. 

چرخ و فلک چشم دبی  Dubai-I

چرخ و فلک چشم از دیدنی‌های نزدیک به مارینا مال دبی

چرخ و فلک دبی یا عین دبی با ۲۷۰ متر ارتفاع و ۴۸ کابین به عنوان بزرگترین چرخ و فلک دنیا شناخته می‌شود. با سوارشدن چرخ و فلک دبی می‌توانید چشم‌اندازی حیرت‌انگیز از جاذبه‌های دیدنی شهر مانند برج‌العرب، برج خلیفه و جزیره نخل جمیرا را تماشا کنید. چرخ و فلک دبی در جزیره بلوواترز قرار گرفته و  تا مرکز خرید مارینا حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

هتل های نزدیک به مارینا مال 

در نزدیکی مرکز خرید مارینا، هتل‌های پنج، چهار و سه ستاره قرار گرفته‌اند که هر کدام به امکانات خاصی مجهز هستند. در قسمت زیر، تعدادی از هتل های دبی نزدیک به این مرکز خرید را معرفی کرده‌ایم تا با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. 

  • هتل پنج‌ ستاره برج العرب (Burj Al Arab)
  • هتل پنج‌ ستاره آتلانتیس د پالم (Atlantis the Palm)
  • هتل پنج‌ ستاره کرون پلازا جمیرا (Crowne Plaza Jumeirah) 
  • هتل چهار ستاره حیات پلیس جمیرا (Hyatt Place Jumeirah)
  • هتل سه ستاره سیتی مکس بر دبی (Citymax Bur) 

صحبت پایانی 

مرکز خرید مارینای دبی در یکی از مناطق معروفِ هم‌نام خودش یعنی مارینا قرار گرفته است. ویژگی‌های خاص این مرکز خرید داشتن کالاهای لوکس، تعداد زیادی رستوران و خدمات رفاهی متنوع است. در نزدیکی مارینا مال دبی جاذبه‌های دیدنی مانند ساحل جمیرا، دهکده جهانی، چرخ و فلک چشم دبی به چشم می‌خورند که بازدید از آن‌ها برای شما جذاب خواهد بود. برای بازدید از این مرکز خرید در نظر داشته باشید که ساعت کاری هر کدام از بخش‌های آن متفاوت است و قبل از رفتن بهتر است ساعت کاری آن‌ها را چک کنید.

سؤالات متداول

در مارینا مال دبی دسترسی به وای فای داریم؟

بله در همه قسمت‌های مرکز خرید مارینا، امکان دسترسی به وای‌فای وجود دارد.

منظور از طبقه P یعنی پارکینگ؟

خیر. منظور از این بخش، تفرجگاه و تفریحات مارینا مال دبی است که به محوطه و فضای باز هم هدایت می‌شوید.

بهترین جا برای پارک کردن کجاست؟

بهترین مکان برای پارک کردن ماشین، طبقه P2 است که مستقیم به خیابان شیخ زائد متصل است.

مارینا مال دبی هر روز باز است؟

بله این مرکز خرید هر روز و حتی روزهای تعطیل هم باز است.

مارینا مال دبی ارزش بازدید و خرید دارد؟

در مقایسه با دبی مال یا مرکز خرید امارات خیر اما ارزش یکبار بازدید و لذت بردن از فضای آن برای صرف ناهار و شام را دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×