» جهانگردی » دبی » ۲۰ نمونه از تفریحات دبی برای کودکان با آدرس و اطلاعات کامل
لیست کامل تفریحات دبی برای کودکان
دبی

۲۰ نمونه از تفریحات دبی برای کودکان با آدرس و اطلاعات کامل

۱۹ دی ۱۴۰۲ 5۰1,026

قصد سفر به دبی را دارید، اما نمی‌دانید در این سفر به کودک‌تان هم خوش می‌گذرد یا خیر؟ جایی برای نگرانی نیست، شهر دبی متنوع‌ترین شهر برای بازی ایمن و خاطره‌انگیز بچه‌هاست. برای ساختن روزهایی دلچسب و پرخاطره، از همه نظر می‌توان روی این سفر حساب باز کرد؛ از تفریح‌های آبی گرفته تا برف‌بازی و رفتن به جاهای دیدنی دبی! در این سفر، شما نیز پا به پای فرزندتان بازی می‌کنید و دوباره به فصل کودکی بازمی‌گردید. اما از کجا شروع کنید و کدام تفریحات دبی را انتخاب کنید؟ کافی است لیست کامل تمامی تفریحات دبی برای کودکان را در این مقاله دنبال کنید.

فهرست این مطلب

بهترین تفریحات دبی برای کودکان

دبی، شهری است که هرگز از تماشای شگفتی‌هایش خسته نمی‌شوید. این شهر نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز شهری رویایی است. تفریحات دبی برای کودکان به قدری تنوع دارد که انتخاب یکی از میان آن‌ها کار بسیار سختی به نظر می‌رسد.

در دبی، پارک‌های فراوانی با تم‌های گوناگون وجود دارند که امکان بازی‌ با استانداردهای جهانی را برای کودکان فراهم می‌کنند. تمامی این جاهای دیدنی به‌طور خاص برای کودکان طراحی شده‌اند و همین جذابیت کار را بالا می‌برد. والدین می‌دانند که طراحی فضای بازی و پارک‌های حیوانات با تم محبوب کودکان، تا چه اندازه در یادگیری و سرگرمی آن‌ها موثر عمل می‌کنند. در ادامه با بهترین تفریحات دبی برای بچه‌ها آشنا می‌شویم که شما می‌توانید بلیط تفریحات دبی را به شکل ریالی و قیمتی عالی از اقامت ۲۴ خریداری کنید.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

شهربازی آی ام جی دبی

اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و پر از هیجان برای خانواده و کودکان‌تان در دبی هستید، حتما نام شهربازی آی ام جی دبی را در لیست سفر خود بگنجانید. این پارک سرپوشیده فوق‌العاده، با چهار تم جذاب برای ماجراجویی، به عنوان بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده جهان لحظات هیجان‌انگیزی را برای شما و کودکان‌تان به همراه خواهد داشت.

بلیط شهربازی IMG دبی در تم‌های مارول، دره گمشده دایناسورها، کارتون نت ورک و بلوار آی ام جی به فروش می‌رسد و شما را به دنیایی خاص و شگفت‌انگیز می‌برد. کودکان از بخش کارتون نت ورک و دره گمشده دایناسورها استقبال ویژه‌ای دارند. تعجب نکنید اگر با دیدن عروسک‌های این دو انیمیشن، صدای جیغ و هیجان آن‌ها دو برابر شد.

آدرس

امارات، دبی، خیابان شیخ محمد، شهربازی آی ام جی دبی

شهربازی IMG تفریحات کودکان

لگولند دبی

شهربازی لگولند یکی از خاص‌ترین تفریحات کودکان در دبی است که با طراحی شگفت‌انگیز خود، دنیایی عجیب از لگوهای رنگارنگ برای کودکان زیر ۱۲ سال فراهم می‌کند. این شهربازی، اولین پارک سرپوشیده‌ای است که با بیش از ۲۰ میلیون قطعه لگو در منطقه خاورمیانه ایجاد شده تا با ۶ بخش متنوع و هیجان‌انگیز خود، تجربه‌ای جذاب و خاص را برای کودکان و بزرگسالان خلق کند. بلیط پارک لگولند دبی در بخش‌های متنوعی که هر کدام دنیایی از شگفتی را با لگو به نمایش گذاشته‌اند به فروش می‌رسد. این بخش‌ها عبارتند از:

  • دنیای ماجراجویی
  • شهر لگوها
  • قلمرو پادشاه
  • کارخانه
  • مدرسه قایقرانی
  • سالن تخیل و توهم

آدرس

امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید (E11)، روبروی منطقه جبل علی

لگولند بخش ورودی

پارک موضوعی موشن گیت دبی

اگر عاشق ترفندهای سینمایی و جذاب دنیای هالیوود هستید، پارک موضوعی موشن گیت در دبی به یکی از تجربه‌های فراموش‌نشدنی برای شما و کودک دلبندتان تبدیل می‌شود. این پارک با الهام از سینمای هالیوود توانسته است با بخش‌های متنوع و بازی‌های هیجان‌انگیز، جای خود را در میان تفریحات دبی برای بچه‌ها باز کند.

بلیط پارک موشن گیت دبی در بخش‌های مختلفی مانند دهکده اسمورف‌ها، دریم ورکس، کلمبیا پیکچرز، لاینزگیت و استودیو مرکزی، ارائه می‌شود. ترن هوایی این پارک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آن به شمار می‌آید. در این ترن، با لولوخان شخصیت دوست‌داشتنی هتل ترانسیلوانیا همسفر شده و از دست حیوانات ماداگاسکار فرار می‌کنید.

آدرس

امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید، روبروی منطقه جبل علی

ورودی پارک موضوعی موشن گیت

شهربازی متل پلی دبی

شهربازی متل پلی دبی Mattel Play Town یکی از نقاط گردشگری لوکس و از جالب‌ترین تفریحات کودکان در دبی است. این شهربازی در قلب مرکز خرید روباز سیتی واک قرار دارد. شهربازی متل پلی، انتخابی برنده و محبوب در تور دبی برای کودکان سنین ۲ تا ۱۰ سال به شمار می‌آید. از زمان ورود به این شهربازی، کودکان و خانواده‌ها وارد دنیایی از بازی‌ها و سرگرمی‌های مبتنی بر شخصیت‌های داستانی انیمیشن‌های معروف می‌شوند. بخش‌های مختلف متل پلی دبی با تمرکز بر شخصیت‌هایی چون بارنی و دوستان، توماس و دوستان، باب معمار، آنجلینا بالرین و سم آتش‌نشان طراحی شده است.

آدرس

امارات، دبی، خیابان الصفا، مرکز خرید سیتی واک دبی، شهربازی متل پلی

شهربازی متل پلی در دبی

شهربازی مادهش ورلد دبی

نام مرکز تجارت جهانی دبی را حتما به خاطر بسپارید. این مرکز یکی از مکان‌های مشهور دبی برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی است. در دل این مرکز، مجموعه‌ی چند منظوره مادهش ورلد قرار دارد که تجربه‌ای شگفت‌انگیز از تفریحات دبی برای کودکان را فراهم می‌کند. با اینکه مادهش ورلد برای تمام رده‌های سنی مناسب است، اما جذابیت ویژه‌ای برای کودکان دارد. بازی‌های این مرکز تفریحی نه تنها جنبه سرگرمی دارند، بلکه مفاهیم آموزشی را نیز در لابه‌لای بازی‌های خود جای داده‌اند.

بخشی از مادهش ورلد به گیمرها و بازی‌های کامپیوتری اختصاص یافته است. علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های دیجیتال، این فرصت فوق‌العاده را برای لذت‌بردن از تکنولوژی و مدرن‌ترین سرگرمی‌های دنیای فناوری را از دست ندهند.

آدرس

امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید، مرکز تجارت جهانی

شهربازی مادهش ورلد مخصوص رده سنی کودکان

کیدزانیا دبی

در بین لیست تفریحات کودکان در دبی، شهربازی کیدزانیا را می‌توان یکی از آموزنده‌ترین آن‌ها دانست. این شهربازی با الهام از ایده آموزش مهارت‌های شغلی در شهری کوچک شبیه‌سازی شده، تا فرصتی آموزشی برای تمامی کودکان فراهم کند. از طریق بازی‌های طراحی شده در کیدزانیا دبی مال، کودکان به دنیای بزرگسالان قدم می‌گذارند. از این طریق با مفاهیم شغل‌ها و مسئولیت‌های هر کدام از آن‌ها آشنا می‌شوند. این بازی‌ها برای کودکان ۲ تا ۱۶ سال در نظر گرفته شده است. با تجربه فعالیت در شغل‌های گوناگون، بچه‌ها نه تنها با مفاهیم شغلی آشنا می‌شوند بلکه مهارت‌های اجتماعی خود را نیز تقویت می‌کنند.

آدرس

امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید، مرکز خرید دبی مال، طبقه دوم

 کیدزانیا در دبی مال

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

هوس سفر از قطب جنوب به آب‌های اقیانوس تا دل جنگل‌های بارانی مناطق استوایی را کرده‌اید؟ درنگ نکنید، دست کودک‌تان را بگیرید و به آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی بروید. قیمت بلیط آکواریوم دبی مال در برابر فرصتی که برای تماشای هزاران موجود دریایی در اختیارتان می‌گذارد، بسیار ناچیز است. در آکواریوم دبی، می‌توانید با بزرگترین گونه کروکودیل دنیا، سمور و پنگوئن‌های دوست‌داشتنی آشنا شوید. گشت‌وگذار در این آکواریوم به کودکان فرصت می‌دهد تا با جهان زنده‌ی آب‌های اقیانوس و جانوران آن ارتباط برقرار کنند.

ظرفیت ۱۰ میلیون لیتری، آکواریوم دبی حتی فرصت غواصی در کنار کوسه‌ها را برایتان مهیا می‌کند. این آکواریوم، با باغ وحش زیرآبی خود به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باغ وحش‌های آبی جهان شناخته می‌شود. تجربه قدم زدن در جنگل های بارانی، تماشای حیات وحش مناطق گرمسیری و هم‌نشینی با پینگوئن‌های بازیگوش، تنها بخشی از تجربه‌های خاطره‌انگیز این مجموعه است.

آدرس

امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید، منطقه دوان تاون، خیابان المرکز المالی، دبی مال

آکواریوم و باغ وحش زیر آب و عکس گرفتن بازدیدکنندگان

آکواریوم لاست چمبرز

آکواریوم لاست چمبرز دبی با ۱۱ میلیون لیتر آب و ۶۵ هزار حیوان دریایی از گونه‌های مختلف، عنوان بزرگترین آکواریوم خاورمیانه را به خود اختصاص داده است. لاست چمبرز،‌ با تنوع بی‌نظیر موجودات آبزی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین تفریحات کودکان در دبی و برای خانواده‌ها شناخته می‌شود.

اگر فکر می‌کنید تماشای این موجودات از پشت شیشه کسالت‌آور است؛ سخت در اشتباهید! در آکواریوم لاست چمبرز، می‌توانید با تجهیزات غواصی و شنا، پابه‌پای تمامی ماهی‌ها شنا کنید و لذت ببرید. جالب این‌که، این امکان برای کودکان نیز با تدابیر ایمنی فراوان فراهم شده است. به‌طوری که حتی کوچکترین اعضای خانواده هم می‌توانند در این تجربه هیجان‌انگیز شرکت کنند.

آدرس

امارات، دبی، منطقه ساحلی پالم جمیرا، خیابان نخل جمیرا، خیابان هلال شرقی

 آکواریوم لاست چمبرز و بازدید بچه ها

پارک های آبی دبی مخصوص کودکان

سفر به دبی آن هم به همراه کودک، شاید یکی از پرچالش‌ترین مسائل پیش‌ روی هر خانواده‌ای است. اما خوشبختانه دبی با تنوع بالای پارک‌های آبی، مقصدی رویایی برای کودکان و خانواده‌هاست. چرا که هیچ کسی نیست که آب‌بازی را دوست نداشته باشد. برخی از بهترین پارک‌های آبی دبی عبارتند از:

  • اسپلش پد
  • واندرلند
  • اسپلش ان پارتی

اگر به دنبال اطلاعات دقیق تفریحات کودکان در دبی، آن هم از نوع آبی هستید، کافی است مقاله اطلاعات پارک های آبی دبی برای کودکان را بخوانید.

سیاره سبز دبی یا گرین پلنت

در سیاره سبز دبی، با همکاری گیاه‌شناسان، جانورشناسان و باغبان‌های متخصص، انواع گیاهان گرمسیری و حیات‌وحش، از جمله پرندگان، عنکبوت‌ها، مارها و جوجه تیغی‌ها زندگی جذاب خود را به نمایش گذاشته‌اند. بیش از ۳۰۰۰ گونه گیاه و جانور فضایی خاص و فراتر از انتظار را برای گردشگران، به خصوص کودکان، ایجاد کرده اند. بازدید از گرین پلنت در میان تفریحات دبی برای کودکان، جذابیت کشف ناشناخته‌ها را به شما هدیه خواهد کرد.

بخش اصلی سیاره سبز، درختی مصنوعی با ارتفاع ۲۵ متر است که با عنوان بزرگترین درخت مصنوعی جهان شهرت دارد. تمامی پوشش گیاهی این درخت مصنوعی، به شکلی طبیعی کار شده و از چشم‌اندازی فوق‌العاده برخوردار است. شما دست در دست کودکان‌تان می‌توانید از روی پل‌های چوبی معلق این سیاره گذر کنید. از تماشای آبشار زیبا، شنیدن صدای پرندگان و دیدن گونه‌های جانوری کمیاب لذت ببرید.

آدرس

امارات، دبی، منطقه ساحلی جمیرا، سیتی واک، تقاطع بلوار الوصل و بلوار الصفا

سیاره سبز دبی محیطی عجیب برای کودکان

دلفیناریوم دبی

در این مکان، قرار است در کنار باهوش‌ترین و جذاب‌ترین موجودات دریایی اوقات خوشی را سپری کنید. دلفیناریوم دبی با نمایش‌های ۴۵ دقیقه‌ای فوق‌العاده‌اش، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات کودکان در دبی به شمار می‌آید. تماشای دلفین‌ها و برقراری ارتباط مستقیم با خوک‌های آبی یکی از شادترین لحظات دلفیناریوم به ویژه برای کودکان است.

در دلفیناریوم، عکاسی و فیلم‌برداری آزاد است و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. این امکان به شما فرصت می‌دهد تا لحظات جذاب خود را در سوشال مدیا به اشتراک بگذارید.

آدرس

امارات، دبی، منطقه ام الحریر ۲، ورودی اول پارک خور، خیابان الریاض

اجرای جذاب دلفیناریوم دبی

شهر بچه ها

شاید با شنیدن شهر بچه‌ها به این فکر کنید که رویای گرداندن تمامی کارهای یک شهر توسط بچه‌ها در این مجموعه به واقعیت رسیده است. اما باید بگوییم که سخت در اشتباهید! شهر بچه‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرگرمی و آموزش همزمان از میان تفریحات دبی برای کودکان است. این مکان نه تنها کودکان را از روزمرگی خارج می‌کند، بلکه به آن‌ها امکان سفر به آسمان‌ و فراگیری علم نجوم و همچنین جانورشناسی را نیز می‌دهد.

در بخش کودکان زیر ۶ سال، بیش از ۳۰ بازی و اثر نمایشی برای این رده سنی اجرا می‌شود. این فضاها با طراحی‌های منحصر به فرد، محیطی پویا و پرانرژی فراهم کرده‌اند تا کودکان بتوانند در محیطی ایمن و شاد، بازی کنند.

آدرس

امارات، دبی، منطقه ام الحریر ۲، خیابان الریاض، داخل پارک کریک

شهر بچه ها در دبی

پارک جنگلی آونتورا

این پارک برای کسانی که عاشق ماجراجویی و هیجان هستند، بهترین مکان تفریحی است. اگر از ماندن در آپارتمان و فضاهای سرپوشیده خسته شده‌اید،در پارک جنگلی آونتورا امکان بازی‌ در فضای آزاد برای شما و کودک‌تان فراهم است. این پارک با ترکیب مناظر زیبای طبیعت و فعالیت‌های متنوع، یکی از خاطره‌انگیزترین تفریحات دبی برای بچه‌ها را رقم خواهد زد. بخش‌های مهیج این پارک عبارتند از:

  • زیپ لاین: در آونتورا برای هر گروه سنی امکان پرواز در آسمان و تجربه به اوج رساندن آدرنالین فراهم است.
  • بخش رنجرز: در این بخش ۱۹ چالش برای کودکان خردسال طراحی شده است. والدین کودک می‌توانند در کمال آرامش در کافه کریس بنشینند و شاهد خنده‌های دلنشین و لحظات خوش فرزند خود باشند. در رنجرز، چالش‌هایی کوتاه و آسان با ارتفاع کم در نظر گرفته شده که کودکان می‌توانند به‌صورت ایمن این موانع را پشت سر بگذارند.
  • بخش اکسپلورادور: ۱۷ چالش اکسپلورادور، مسیری سرگرم‌کننده و آموزشی برای کودکان و والدین فراهم کرده است. در این مسیر، والدین با کودکان خود در زیپ‌لاین‌ها و پل‌های مخصوص همراه شده و خود را از خطر افتادن، نجات می‌دهند.

آدرس

امارات، دبی، خیابان شیخ زاید، روستای مشرف، پارک مشرف

پارک جنگلی آونتورا و بالا رفتن از تور

پارک طبیعی حتا

پارک طبیعی حتا، که در میان کوه‌های سحرانگیز هاجر قرار گرفته، به عنوان یکی از تفریحات کودکان در دبی شناخته می‌شود. این مکان آرام و زیبا با طیفی گسترده از جاذبه‌ها و فعالیت‌های بدنی هیجان‌انگیز، فرصتی را برای ارتباط کودکان با زیبایی‌های طبیعت فراهم می‌کند.

این پارک مجموعه‌ای از مسیرهای کوهنوردی خوش منظره را برای کشف محیط طبیعی و برخورد با حیات وحش بومی در اختیار کودکان قرار می‌دهد. هیچ تجربه‌ای بالاتر از مواجه رو در رو برای کودکان فرصت یادگیری ایجاد نمی‌کند.

دوچرخه‌سواری در کوهستان نیز از جمله گزینه‌هایی است که برای کودکان در مسیرهای کاملا ایمن در نظر گرفته شده است. این مسیرها سطوح دشواری متنوعی دارند تا تجربه‌های هیجان‌انگیزی را از زیبایی‌های کوهستان برای بچه‌ها رقم بزنند.

آدرس

امارات، دبی، جنوب شرقی دبی، شارجه، روستای حتا

پارک طبیعی حتا بر روی تپه در دبی

سافاری پارک دبی

پارک سافاری دبی، با بیش از ۳۰۰۰ حیوان از ۷۸ گونه پستاندار، یکی از شگفت‌انگیزترین تفریحات دبی برای کودکان و فرصتی برای آشنایی نزدیک با حیات وحش است. این پارک بخش‌های مختلفی نظیر سرزمین یوزپلنگ‌ها، زرافه‌ها، دنیای پرندگان و مسیر پیاده‌روی مجهز به تهویه مطبوع را شامل می‌شود.

از دشت‌های آفریقا گرفته تا جنگل‌های استوایی آسیا و بیابان‌های عربستان اکوسیستم‌هایی هستند که برای تجربه‌ای بی‌نظیر در ابعاد جهانی فراهم شده‌اند. کودکان از این طریق می‌توانند با حیوانات و محیط طبیعی زندگی آن‌ها آشنا شوند و در مورد اکوسیستم هر منطقه مطالب جالبی را یاد بگیرند.

همچنین انواع فعالیت‌های تعاملی مانند غذا دادن به حیوانات، تماشای پرواز پرندگان شکاری و دیدن عملیات آموزشی برای حفاظت از حیات وحش، بخشی از برنامه‌های این پارک است.

آدرس

امارات،‌دبی، منطقه الورقا، تقاطع خیابان شیخ زاید با جاده راس الخور

سافاری پارک دبی با بخش های جذاب

موزه بازی تجربی دبی یا اُلی اُلی

موزه بازی تجربی اُلی اُلی (OliOli)، اولین موزه‌ی بازی تجربی دبی به شمار می‌آید. این مکان با طراحی خلاقانه و متفاوت، یکی از چالشی‌ترین محیط‌های تفریحات دبی برای کودکان را ایجاد کرده است. بچه‌ها باید به وسیله‌ی استعداد، تخیل و کندوکاو خود در سالن‌هایی هیجان‌انگیز به کاوش بپردازند. این تالار هشت‌گانه شامل:

  • سالن آب
  • سالن هوا
  • تالار کودکان نوپا
  • سالن تورهای توشی
  • تالار آینده
  • سالن ماشین‌ها و سراشیبی‌ها
  • توپ‌های غیرمنتظره

در انتهای این تجربه، کودکان با کمک حواس خود آثار هنری بسیار جالبی را خلق می‌کنند. جالب است بدانید علاوه بر تفریح و بازی، اُلی اُلی امکان برگزاری جشن‌های تولد برای کودکان را نیز فراهم می‌کند.

آدرس

امارات، دبی، خیابان الحوص

موزه الی الی برای تجربه واقعی بچه ها

پارک ترامپولین بانس دبی

پارک بانس دبی، یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین پارک‌های تفریحی کودکان در منطقه است که تجربه‌ای باورنکردنی را برای فرزندان شما به ارمغان می‌آورد. در پارک ترامپولین بانس، دیوار بولدرینگ، حلقه‌ها و چالش‌هایی برای کودکان طراحی شده است تا مهارت پرش و عضلات خود را به چالش بکشند. دوره‌های نینجا و بیگ بگ پارک ترامپولین را می‌توان در رده جذاب‌ترین تفریحات کودکان در دبی طبقه‌بندی کرد.

اگر کودک شما روی زمین بند نمی‌شود، مجموعه فعالیت‌های این پارک، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای او فراهم می‌کند. این فعالیت‌ها عبارتند از:

  • دویدن به صورت عمودی روی دیوار
  • پرش دو نفره در هوا و روی ترامپولین
  • انداختن توپ در حلقه
  • میدان پرش آزاد

این فعالیت‌ها احساسات مختلفی را در کودک شما زنده می‌کند که منجر به آزاد شدن انرژی‌های مثبت و شاد در جمع خانوادگی شما خواهد شد.

آدرس

امارات، دبی، خیابان الحوص، خیابان الخیل اول

ترامپولین بانس دبی تفریحی هیجان انگیز

باغ پروانه ها در میراکل گاردن دبی

باغ پروانه دبی درست در کنار میراکل گاردن دبی قرار دارد و مکانی جذاب برای تفریح کودکان و خانواده‌هاست. این باغ، بازدیدکنندگان را به سفری جذاب و رنگارنگ به دنیای پروانه‌ها می‌برد. در هنگام رزرو دقت کنید که بلیط باغ معجزه دبی را نمی‌توان برای ورود به باغ پروانه‌ها ارائه کرد. برای بازدید از بخش‌های متنوع این باغ، باید بلیط این باغ را به صورت جداگانه تهیه کنید.

یکی از قسمت‌های جذاب باغ پروانه، موزه و تالار پروانه‌هاست. در این تالار که به صورت سفارشی با گل‌های زیبا و حیرت‌انگیزی تزئین شده است، هزاران نوع پروانه زیبا را مشاهده می‌کنید.

باغ پروانه دبی، یکی از مکان‌های آموزشی در بین تفریحات دبی برای کودکان به شمار می‌آید. در تورهای آموزشی باغ، کارشناسان اطلاعات علمی را با داستان‌های جذاب و کودکانه برای بازدیدکنندگان روایت می‌کنند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این باغ، امکان مشاهده چرخه زندگی پروانه‌ها است. از شروع زندگی تا پرواز، کودکان شاهد همه مراحل زندگی این موجودات خارق‌العاده هستند.

آدرس

امارات، دبی، منطقه آلبرشا، جنوب ساحل ام سقیم

باغ پروانه ها در میراکل گاردن دبی

گاردن گلو یا باغ درخشان دبی 

گاردن گلو دبی، باغی نورانی و درخشان در دبی است که لقب بزرگترین باغ درخشان جهان را به نام خود زده است. این پروژه منحصر به فرد توسط شهرداری دبی اجرایی شده و دو تم جذاب و متفاوت را در روز و شب ارائه می‌دهد. اگر برای تماشای اولین پارک ترکیبی تفریح و آموزش در منطقه عربی و خاورمیانه هیجان‌زده هستید، کافی است بلیط سرزمین درخشان دبی را رزرو کنید. هدف از طراحی گاردن گلو دبی، آگاهی‌بخشی به کودکان و نسل جدید درباره چالش‌های محیط‌زیستی است. این چالش‌ها عبارتند از:

  • گرم‌شدن کره زمین
  • نیاز  ضروری به کاهش تولید CO۲

گاردن گلو دبی

اسکی دبی

 اگر به دنبال یک تجربه برفی جذاب در اوج گرمای سوزان دبی هستید، پیست اسکی دبی در پاساژ امارات جایی است که فراتر از انتظار شما ظاهر خواهد شد. این پارک شگفت‌انگیز، در داخل یک مرکز خرید، با مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع ساخته شده است. امکانات بی‌نظیری از جمله یک پارک برفی عالی، پنج سراشیبی با ارتفاع و اندازه‌های مختلف و یک منطقه اسکی فوق‌العاده در این مجموعه طراحی شده است.

در این پارک، سرگرمی‌های متنوعی از اسکی و سورتمه‌سواری گرفته تا اسنوبورد و انواع ماجراجویی‌های برفی برای به اوج رساندن لذت بازدیدکنندگان مهیاست.

تفریحات دبی برای کودکان همواره با آموزش همراه است. اگر کودک شما به تازگی وارد دنیای اسکی و اسنوبورد شده‌ است، جای هیچ نگرانی نیست. پارک اسکی دبی، با ارائه آموزش‌های حرفه‌ای توسط مربیان مجرب و ماهر برای خلق یک تجربه لذت‌بخش و ماندگار شما را همراهی می‌کند.

آدرس

امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید، مرکز خرید امارات مال

اسکی دبی بچه ها در کنار پنگوئن ها

 هتل های دبی، فرصتی برای تجربه آرامشی دلچسب

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که قبل از سفر باید بگیرید، انتخاب محل اقامت مناسب است. دبی با جاذبه‌های گردشگری فراوان، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی را برای هر نوع سلیقه با هر سطح بودجه‌ای ارائه می‌کند. برای انتخاب هتل دبی کافی است لیست بهترین هتل های دبی را مرور کنید و برای رزرو اقامتگاه خود با ما تماس بگیرید.

انتخاب تور دبی، تجربه سفری بی دغدغه

برای انتخاب بهترین تور دبی باید بدانید که این تورها از ۶ شهر ایران به مقصد دبی انجام می‌شوند. مدت پرواز و همچنین هزینه هر تور با توجه به شهر مبدا و نوع امکانات آن متفاوت است. از این‌رو، می‌توانید برای دریافت اطلاعات کافی با بخش خدمات تور اقامت ۲۴ تماس بگیرید.

جمع بندی

سفرهای خانوادگی همیشه خاطرات شیرین و ماندگاری را در ذهن ما به یادگار می‌گذارند اما زمانی که کودکی همراه شماست، قضیه فرق می‌کند. باید ظرفیت حوصله و نیاز به بازی و تفریح کودکانه این همراهان کوچک، در سفر لحاظ شود. بنابراین، برنامه ریزی سفر و در نظر گرفتن تفریحات دبی برای کودکان، رضایت آن‌ها و در نتیجه آرامش شما را در  پی خواهد داشت. در این مقاله تلاش کردیم تا در راستای این برنامه‌ریزی اطلاعات خوب و جامعی را در اختیارتان قرار دهیم.

سؤالات متداول

چه تفریحاتی در دبی برای کودکان وجود دارد؟

انواع شهربازی، پارک های آبی، آکواریوم و پارک جنگلی

کدام یک از تفریحات دبی برای کودکان رایگان هستند؟

هیچ کدام و برای هر کدام از آنها باید مبلغی را بابت تهیه بلیط بپردازید بجز برخی تفریحاتی که برای کودکان زیر ۲ یا ۳ سال شاید رایگان باشند.

بهترین سرگرمی آموزشی برای مهارت‌های شغلی به کودکان در دبی کدام است؟

در شهربازی کیدزانیا دبی، کودکان می‌توانند مهارت‌های مرتبط با مشاغل گوناگون را تمرین کنند.

در کدام یک از تفریحات دبی برای کودکان، آشنایی و بازی با حیوانات امکان‌پذیر است؟

سافاری پارک دبی، آکواریوم دبی

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×