» جهانگردی » استانبول » ‏۳۰+ از جاهای دیدنی استانبول در شب؛ تفریحات شبانه با آدرس و عکس
جاهای دیدنی استانبول در شب
استانبول

‏۳۰+ از جاهای دیدنی استانبول در شب؛ تفریحات شبانه با آدرس و عکس

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰729

سفر به استانبول با جاذبه‌های تفریحی و گردشگری فراوانی که دارد، تعطیلات خوش و فراموش نشدنی برایتان به ارمغان می‌آورد. در سفر چند روزه خود به شهر توریستی استانبول از جذابیت‌های شب‌گردی در این مقصد توریستی غافل نشوید؛ چراکه تفریحات شبانه و جنب‌وجوش و شادی گردشگران در دل شب، حال‌وهوای خاص و دوست‌داشتنی دارد. جاهای دیدنی استانبول به‌قدری زیاد است که می‌توانید با توجه به روحیه، علاقه و بودجه‌تان، بهترین لحظات را درکنار همسفرانتان تجربه کنید. شهر استانبول بهترین شرایط تفریحی و گردشگری را در هر ساعت از شبانه‌روز برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است تا به این شکل بتوانند از هر لحظه از حضور خود در این شهر زیبا و تماشایی بهره ببرند. برای تجربه شب‌گردی‌های هیجان‌انگیز و دلچسب در شهر استانبول، با ادامه این مطلب همراه باشید.

فهرست این مطلب

جاهای دیدنی استانبول در شب

اگر سفر شما به استانبول در زمانی است که آب‌وهوای شب‌های آن مطلوب و دلچسب است، حتما از جاهای دیدنی استانبول در شب دیدن کنید. استانبول به‌ویژه در فصل تابستان، شب‌های زیبا و خنکی دارد که درکنار جذابیت‌های تفریحی متنوع و بی‎شمار، شادی و هیجان را به گردشگران هدیه می‌دهد. اگر برای سفر به این مقصد گردشگری محبوب و پرتقاضا، برنامه‌ریزی می‌کنید، بهتر است درکنار دیگر مقدمات سفر خود با لیستی از بهترین و جذاب‌ترین مکان های دیدنی استانبول در شب آشنا شوید، ازجمله:

مسجد اورتاکوی

مسجد اورتاکوی یکی از معروف‌ترین مکان‌های گردشگری استانبول است که جذابیت‌های آن در شب، دوچندان می‌شود. هنگام بازدید شبانه از این مسجد تاریخی با معماری کهن، می‌توانید از تماشای پس‌زمینه‌ای از پل و تنگه بسفر و همچنین نورپردازی‌های خیره‌کننده، لذت ببرید. جالب است بدانید که مسجد اورتاکوی از بهترین جاهای دیدنی شهر استانبول در شب است که با درخشش بی‌نظیرش، بهترین سوژه عکاسی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس: بخش آسیایی استانبول، تنگه بسفر، محله بشیکتاش

ساعت کاری: ۴ صبح الی ۲۲

قیمت بلیط: رایگان

مسجد اورتاکوی

پل گالاتا

از دیگر جاهای دیدنی استانبول در شب که فرصت یک پیاده‌وری مفرح و آرامش‌بخش درکنار تماشای مناظر باشکوه و چشم‌نواز را به شما می‌دهد، پل گالاتا نام دارد. با رفتن به این مکان دیدنی و تاریخی می‌توانید نظاره‌گر ترکیب بی‌نظیری از بخش قدیم و بخش اروپایی استانبول باشید. در اطراف پل تاریخی گالاتا، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارد که شادی یک شب‌گردی خاطره‌انگیز را دوچندان می‌کند. بد نیست بدانید که این پل یکی از ده ها تفریحات رایگان استانبول است.

آدرس: استانبول، محله برکت‌زاده

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

پل گالاتا

خیابان استقلال

خیابان استقلال از تماشایی‌ترین خیابان های استانبول در شب است که با جنب‌وجوش و صدای شادی گردشگران و اهالی این شهر همراه است. جاذبه‌های تاریخی، کافه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های دیدنی فراوانی در این بخش از شهر قرار دارد، مانند:

  • کلیسای سنت آنتونی پادوا
  • موزه معصومیت
  • حمام تاریخی گالاتاسرای
  • کلیسای سانتا ماریا
  • پاساژ چیچک

آدرس: استانبول، خیابان استقلال

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

خیابان استقلال

پل بغاز

پل بغاز یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی استانبول در شب است که مناظر دیدنی شگفت‌انگیزی را مقابل چشمان شما به تصویر می‌کشد. این پل تاریخی، دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به یکدیگر متصل کرده و برای عبور وسایل نقلیه کاربرد دارد. زمانی که به ساحل اورتاکوی می‌روید و از شب‌گردی در این منطقه لذت می‌برید، می‌توانید به تماشای جذابیت‌های پل بغاز بنشینید و یک شب خاطره‌انگیز را در سفر به استانبول تجربه کنید.

آدرس: استانبول، محله اورتاکوی

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

پل بغاز

موزه پرا

استانبول، موزه‌های زیادی دارد که هرکدام بخشی از تاریخ، هنر و فرهنگ این منطقه را به‌نمایش گذاشته است. موزه پرا از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی استانبول است که شگفتی‌های فراوانی مانند نقاشی‌هایی با مضمون شرق‌شناسی، پرتره‌های امپراتور، سفیران و دیگر آثار هنری دارد. از آنجایی که این موزه تا ساعاتی از شب فعالیت دارد، می‌توانید بازدید از آن را به شب موکول کنید.

آدرس: استانبول، منطقه بی‌اغلو، خیابان مشروطیت، پلاک ۶۵

ساعت کاری:

  • یکشنبه‌ها: ۱۲ الی ۱۸
  • جمعه‌ها: ۱۰ الی ۲۲
  • باقی روزهای هفته: ۱۰ الی ۱۹

قیمت بلیط:

  • جمعه‌ها: رایگان
  • باقی روزهای هفته: ۸۰ لیر

موزه پرا

محله کاراکوی

در نزدیکی بندرگاه‌های مهم و پرتردد استانبول، محله‌ای قدیمی و درعین حال گردشگری به‌نام محله کاراکوی قرار دارد که برای گشت‌وگذار مفرح در دل شب‌های استانبول گزینه مناسبی است. در این محله تاریخی و به‌جامانده از قرن نوزدهم میلادی، انواع کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، بناهای تاریخی، موزه‌ها، نمایشگاه‌ها و گالری‌های هنری، کتابخانه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها به‌چشم می‌خورد که همه چیز را برای تجربه شب‌گردی خاطره‌انگیز و مفرح در این شهر توریستی، فراهم کرده است.

آدرس: استانبول، محله کاراکوی

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

محله کاراکوی

میدان سلطان احمد

در زمان‌های گذشته، اهالی شهر استانبول برای برگزاری برنامه‌های اجتماعی و دیگر اتفاقات جمعی در بزرگ‌ترین میدان شهر به‌نام میدان سلطان احمد، گردهم می‌آمدند. این میدان تاریخی از معروف‌ترین مکان های دیدنی استانبول در شب محسوب می‌شود که با ویژگی‌هایی چون فواره آلمانی، ستون‌های بلند سرپانتین، ابلیسک مصری و… گردشگران را به‌وجد می‌آورد.

آدرس: استانبول، میدان سلطان احمد

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

میدان سلطان احمد

محله آرتاکوی

یکی دیگر از زیباترین محله‌های استانبول که در منطقه ساحلی بشیکتاش واقع شده است، محله آرتاکوی نام دارد. محله آرتاکوی جزو جاهای دیدنی اروپایی استانبول و در زیر پل بسفر قرار دارد که به‌دلیل داشتن رستوران‌های فراوان، مناظر باشکوه از تنگه بسفر و کافه‌ها و فروشگاه‌های متعدد، فرصت گذران یک شب رویایی و به‌یادماندنی را به گردشگران می‌دهد.

آدرس: استانبول، محله آرتاکوی

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

محله آرتاکوی

جزایر پرنس استانبول

اگر دوست دارید در خلوتگاهی دنج و به‌دور از هیاهو باشید و از شنیدن صدای پرندگان و امواج دریا لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما جزایر پرنس استانبول است. این مکان گردشگری با داشتن درختان سرسبز، انبوه و بلند، نسیم ملایم و صدای مرغان دریایی شبی آرام و فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند. نشستن در کافه‌ها و رستوران‌های کوچک و سوارشدن در درشکه‌های اسبی از دیگر جذابیت‌های تفریحی و گردشگری جزایر پرنس محسوب می‌شود.

آدرس: بخش آسیایی استانبول، دریای مرمر

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

جزایر پرنس استانبول

محله اسمالی مشیت

در نزدیکی خیابان استقلال استانبول، محله‌ای قدیمی و گردشگری به‌نام محله اسمالی مشیت قرار گرفته که به داشتن ساختمان‌های زیبا و خاص شهرت دارد. در این محله، خانه‌های رنگارنگی وجود دارد که تماشای آن و گشت‌وگذار در این محله را برای گردشگران جذاب و لذت‌بخش کرده است. پس از قدم زدن در محله اسمالی مشیت می‌توانید به کافه‎ها و رستوران‎های این محله بروید که شکل و شمایل آن‌ها نیز خاص و متفاوت است.

آدرس: استانبول، نزدیکی خیابان استقلال

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

محله اسمالی مشیت

محله کادیکوی

یکی دیگر از جاهای دیدنی استانبول که زیبایی آن در شب دوچندان می‌شود، محله کادیکوی نام دارد. این محله قدیمی و معروف استانبول جزو جاهای دیدنی آسیایی استانبول بوده و در یک خیابان عریض، انواع مکان‌های تفریحی، مراکز خرید و رستوران‌ها را در دل خود جای داده است. جالب است بدانید که رفتن به ساحل کادیکوی نیز شب‌گردی شما را هرچه بیشتر مفرح و مهیج خواهد کرد.

آدرس: بخش آسیایی استانبول

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

محله کادیکوی

بازار بزرگ استانبول

یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول که برای خرید، تفریح و گشت‌وگذاری جذاب، مناسب است، بازار بزرگ استانبول نام دارد. در این بازار سنتی و سرپوشیده انواع مغازه‌های عتیقه فروشی، طلا و جواهرات، پوشاک، کیف و کفش و… به‌چشم می‌خورد. همچنین نمایندگی معروف‌ترین برندهای ترکی در زمینه پوشاک نیز در این بازار فعالیت دارند. بازار بزرگ استانبول، محل ایده‌الی برای شب‌گردی محسوب می‌شود.

آدرس: استانبول، منطقه فاتح، محله سلطان احمد

ساعت کاری: همه روزه از ۸:۳۰ الی ۱۹

   جمعه‌ها: تعطیل

قیمت بلیط: رایگان

بازار بزرگ استانبول

کاخ کمپینسکی چراغان

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی استانبول در شب که یادگاری از دوران عثمانی محسوب می‌شود، کاخ کمینسکی چراغان نام دارد که چندسالی است به معروف‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول تبدیل شده است. معماری چشم‌نواز و طراحی خارق‌العاده این کاخ به‌قدری شگفت‌انگیز است که نباید فرصت بازدید از آن را در سفر به استانبول از دست بدهید.

آدرس: استانبول، منطقه بشیکتاش، نزدیکی ساحل بسفر

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

کاخ کمپینسکی چراغان

برج دختر محله اسکودار

از دیدنی‌ترین مناطق استانبول در شب که مناظر وصف‌ناپذیری را مقابل چشمانتان به‌نمایش می‌گذارد، برج دختر است که در محله اسکودار قرار دارد. این بنای تاریخی و قدیمی به قرن چهارم میلادی تعلق دارد و با قرار گرفتن در یک جزیره کوچک، فرصت تماشای غروب آفتاب و عکاسی از شگفتی‌های طبیعت را به شما می‌دهد. بعد از بازدید از برج دختر محله اسکودار، به رستورانی که در طبقه بالای برج قرار دارد، بروید و از صرف غذایی لذیذ درکنار تماشای منظره‌ای چشم‌نواز لذت ببرید.

آدرس:  بخش آسیایی استانبول، بخش سالاجاک در دریای مرمره

ساعت کاری: ۹ الی ۲۱

قیمت بلیط: ۲۵ لیر

برج دختر محله اسکودار

برج گالاتا

برج گالاتا با ۶۷ متر ارتفاع، در گذشته برای رصد کشتی‌ها و رفت‌وآمدهای دریایی کاربرد داشته است. این برج تاریخی و دیدنی، امروزه به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول تبدیل شده است. رستوان برج گالاتا که در بالاترین طبقه آن قرار دارد، نمای زیبا و شگفت‌انگیزی از طبیعت اطراف را ترسیم کرده است.

آدرس: استانبول، محله برکت‌زاده

ساعت کاری: ۸:۳۰ الی ۲۲

قیمت بلیط: ۶۵۰ لیر

برج گالاتا

تپه پیرلوتی

ساعاتی از گشت‌وگذار شبانه در سفر به استانبول را به دیدن تپه پیرلوتی بروید و لحظات خوش و خاطره‌انگیزی را درکنار همسفرانتان سپری کنید. این تپه قدیمی به نام یکی از معروف‌ترین رمان نویسان فرانسوی شناخته می‌شود. با رفتن به تپه پیرلوتی می‌توانید شب‌های استانبول را با چراغ‌های نورانی بی‌شمار از بالا مشاهده کنید و عکس‌های یادگاری و جذابی ثبت کنید.

آدرس: بخش اروپایی استانبول

ساعت کاری: ۸ الی ۲۲

قیمت بلیط: رایگان

تپه پیرلوتی

تپه جاملیجا

در سفر به استانبول حتما از بام این شهر که به آن تپه جاملیجا می‌گویند، دیدن کنید. از بالای این تپه می‌توانید تمام شهر استانبول را تماشا کنید و شبی به‌یادماندنی را در خاطرات سفر خود ثبت کنید. برج جاملیجا نیز در این منطقه از شهر قرار دارد که از جاذبه‌های تاریخی استانبول محسوب می‌شود. همچنین در این مکان دیدنی، رستوران‌های متعددی وجود دارد که فرصت صرف انواع غذاهای باکیفیت سنتی و بین‌المللی را درکنار تماشای مناظر خیره‌کننده از شب‌های استانبول را به گردشگران می‌دهد.

آدرس: استانبول، اسکودار، جاده توریستی چاملیجا، خیابان چاملیجا تپه‌سی، محله کیسیکلی

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

تپه جاملیجا

برج سفیر

یکی دیگر از معروف‌ترین مکان های دیدنی استانبول در شب که بازدید از آن با جذابیت‌های زیادی همراه است، برج سفیر نام دارد. جالب است بدانید که این برج در لیست ۵ برج بلند اروپا قرار دارد که با رفتن به آن می‌توانید از فراز بلندی به تماشای زیبایی‌های استانبول بنشینید. امکانات رفاهی و گردشگری مطلوبی برای خوش‌گذرانی گردشگران، در برج سفیر فراهم شده است.

آدرس: منطقه اروپایی استانبول، خیابان بیوک دره

ساعت کاری: ۱۰ الی ۲۲

قیمت بلیط: رایگان

برج سفیر

خانه خون آشام استانبول

اگر به تجربیات جدید، مهیج و درعین حال ترسناک علاقه دارید، حتما در سفر به استانبول سری به خانه خون آشام بزنید. وجود بازی‌های متنوع، تم و طراحی ترسناک فضا و موجودات عجیب و فضایی، این مکان را به بهترین گزینه برای شب‌گردی مهیج در استانبول تبدیل کرده است.

آدرس: میدان تکسیم، آپارتمان بایلان

ساعت کاری: سه شنبه تا پنج شنبه از ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰؛ جمعه ۱۶:۳۰ تا ۲۲؛ شنبه ها ۱۲ تا ۲۲ و یکشنبه ها ۱۲ تا ۷ شب

قیمت بلیط: به ازای هر نفر ۳۴.۹۹ دلار. برای گروه های بالای ۱۵ نفر با تخفیف ۱۰% و گروه های بالای ۲۰ نفر با تخفیف ۲۰%

خانه خون آشام استانبول

تفریحات شبانه استانبول

استانبول، جاذبه‌های تفریحی متنوع و فراوانی دارد که بهتر است برخی از آن‌ها را در شب‌گردی‌ها خود در طول سفر تجربه کنید. تفریحات شبانه استانبول به‌قدری متنوع است که می‌توانید با توجه به روحیه و بودجه‌تان بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرده و ساعاتی خوشی را سپری کنید. برخی از محبوب‌ترین تفریحات استانبول که شب‌های سفر شما را خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی می‌کند، عبارت است از:

پل بسفر

‌یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه در استانبول که با شگفتی‌های فراوانی به‌ویژه در شب، همراه است، پل بسفر نام دارد. این پل دو بخش اروپایی و آسیایی را به یکدیگر مرتبط کرده و بهترین مکان برای گذران شبی فراموش نشدنی در استانبول محسوب می‌شود. این مکان زیبا و تماشایی، سوژه‌ها و پس‌زمینه‌های فوق‌العاده‌ای برای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس: استانبول، محله اورتاکوی

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

پل بسفر

کلاب های شبانه

مگر می‌شود به استانبول سفر کنید و سری به بهترین و معروف‌ترین کلاب های شبانه استانبول نزنید. این کلاب‌ها، محیطی شاد و مفرح را برای گذران ساعاتی خوش و دلچسب در کنار همسفرانتان فراهم کرده‌اند که توصیه می‌شود این فرصت را در شب‌های سفر از دست ندهید. پخش موزیک‌های شاد، غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های خوش طعم، رقص و پایکوبی، تمام آن چیزی است که در کلاب‌های شبانه شهر استانبول برای شما فراهم شده است. برخی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین کلاب‌های شبانه این شهر توریستی به شرح زیر است:

  • کلاب بابل
  • کلاب آنجلیکا
  • کلاب رینا

کلاب های شبانه استانبول

کافه های شبانه

یکی دیگر از پرطرفدارترین تفریحات شبانه در استانبول ترکیه که ساعات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد، رفتن به کافه‌های شبانه است. در این کافه‌ها می‌توانید انواع نوشیدنی، دسر و میان‌وعده را در محیطی شاد و پرجنب‌وجوش میل کنید. البته باید بدانید که برخی‌از کافه‌های شبانه استانبول در محیطی روباز و با مناظر زیبایی از شهر قرار دارند که لذت شب‌گردی در استانبول را دوچندان می‌کنند. برخی از معروف‌ترین کافه‌های شبانه استانبول عبارت است از:

  • کافه حراببه
  • کافه Ayasofya Asmaalti
  • کافه صورتی

کافه های شبانه

فواره موزیکال روبروی مسجد آبی

یکی از بهترین تفریحات شبانه استانبول که تضاد نور و تاریکی را به زیباترین شکل به‌تصویر کشیده است، فواره موزیکالی است که روبروی مسجد آبی استانبول قرار دارد. این فواره نورانی و موزیکال بسیار تماشایی بوده و در بین گردشگران بسیار محبوب است. همچنین می‌توانید در خیابان‌های شلوغ و پرنشاط اطراف این جاذبه تفریحی، قدم بزنید و از صرف انواع غذاها در رستوران‌ها و کافه‌های خیابانی، لذت ببرید.

آدرس: منطقه اروپایی فاتح، محله سلطان احمد، خیابان آت میدانی

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

فواره روبروی مسجد آبی

کروز روی دریای مرمره

بدون شک، خاطره یک شبگردی مفرح در کروزهایی که برروی دریای مرمره در حرکت هستند، از ذهن شما پاک نخواهد شد. کشتی‌های تفریحی و کردشگری زیادی در استانبول وجود دارند که با حرکت در تنگه بسفر و فراهم کردن امکانات تفریحی بی‌نظیر مانند غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌های تازه، پخش موسیقی زنده و برنامه‌های تماشایی، شبی خاطره‌انگیز را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند.

کروز روی دریای مرمره

شهربازی های استانبول

از دیگر محبوب‌ترین تفریحات شبانه استانبول که به‌ویژه برای کسانی که سفر خانوادگی را تجربه می‌کنند، مناسب است، رفتن به شهربازی است. در شهربازی های استانبول می‌توانید از سوارشدن بر جدیدترین و به‌روزترین وسایل بازی و انجام سرگرمی‌های مهیج و پرجنب‌وجوش لذت ببرید. برخی از معروف‌ترین شهربازی‌هایی که مدرن‌ترین وسایل بازی و بخش‌های تفریحی متنوعی را در دل خود جای داده‌اند، به شرح زیر است:

  • شهربازی ویالند
  • شهربازی موی پارک
  • شهربازی ویاپورت
  • شهربازی بوستانسی
  • شهربازی بابالو
  • شهربازی بستانجی

شهربازی های استانبول

میدان تقسیم یا تکسیم

مگر می‌شود به استانبول سفر کنید و فرصت گشت‌وگذاری شبانه در معروف‌ترین میدان شهر به‌نام تکسیم را از دست بدهید. میدان تقسیم از اصلی‌ترین و درعین حال شلوغ‌ترین مکان‌های استانبول است که جذابیت‌های گردشگری فراوانی در خود نهفته دارد. برخی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم که برای گذران ساعاتی خوش در شب‌های سفر مناسب هستند، به شرح زیر است:

  • پارک تکسیم گزی
  • کلیسای سنت آنتونی آو پادوا
  • برج گالاتا
  • موزه معصومیت
  • موزه توهمات
  • کاخ دولما باغچه

میدان تقسیم یا تکسیم

مراکز خرید استانبول

پاساژگردی و خرید از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به استانبول محسوب می‌شود که شما را با شگفتی‌های زیادی مواجه می‌کند. چراکه معروف‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول درکنار فروشگاه‌های متعدد و اجناس به‌روز و متنوع، امکانات تفریحی و رفاهی زیادی مانند رستوران، منطقه بازی کودکان، کافی‌شاپ، سینما، شهربازی و… دارند. اگر می‌خواهید خریدی متفاوت و لذت‌بخش در استانبول را تجربه کنید، گزینه‌های زی را به خاطر بسپارید:

مراکز خرید استانبول

حمام ترکی

یکی دیگر از پرتقاضاترین تفریحات شبانه در استانبول که شما را با تجربیات جدید و جالبی مواجه می‌کند، حمام ترکی است. در این حمام‌ها می‌توانید پس از شستن بدن از خدماتی مانند ماساژهای آرامش‌بخش بهره ببرید. اکثر توریست‌ها پس از گذران یک روز خسته‌کننده و پرماجرا، به حمام ترکی می‌روند و با دریافت ماساژ، انرژی و قوای بدنی خود را بالا می‌‎برند.

حمام ترکی

بام رستوران های پشت بام منطقه بیوگلو

از دیگر تفریحات شبانه در استانبول ترکیه که بسیار مفرح و شادی‌بخش محسوب می‌شود، رفتن به بار رستوران‌های پشت بام منطقه بیوگلو است. در منطقه بیوگلو استانبول، برخی رستوران‌ها و بارها وجود دارند که با قرارگرفتن برروی پشت‌بام، مناظر تماشایی و شگفت‌انگیزی را مقابل چشمانتان ترسیم می‌کنند. برای صرف نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه در محیطی زیبا با نمایی تماشایی می‌توانید به این منطقه از شهر استانبول بروید.

بام رستوران های پشت بام منطقه بیوگلو

نمایش های محلی و سنتی ترکیه

با رفتن به سواحل تنگه بسفر استانبول می‌توانید با بخشی از فرهنگ، هنر و آداب‌ورسوم این شهر آشنا شوید. دیدن نمایش‌های محلی و سنتی ترکیه که در این سواحل برگزار می‌شود، برای اکثر گردشگران جذاب و محبوب است و آن‌ها را با رقص و آواز محلی استانبول آشنا می‌کند. همچنین برخی از این نمایش‌ها شامل خیمه شب‌بازی‌ها جذاب و دلچسب است.

نمایش های محلی و سنتی ترکیه

پارک فتحی پاشا

پارک فتحی پاشا، از شادترین، پرجنب‌وجوش‌ترین و بهترین تفریحات شبانه استانبول محسوب می‌شود که برای تمام گردشگران جذاب و دوست‌داشتنی است. این پارک در بین پارک های استانبول توانسته به‌دلیل داشتن امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر مانند زمین بازی، زمین ورزشی، آلاچیق، کافه، رستوران و همچنین طبیعت سرسبز و شگفت‌انگیز، شهرت و محبوبیت زیادی کسب کند.

آدرس: استانبول، محله اسکودار

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

پارک فتحی پاشا

پارک گولهانه استانبول

یکی دیگر از تفریحات جذاب و شبانه استانبول که جاذبه‌های دیدنی و رفاهی فراوانی را در دل خود جای داده است، پارک گولهانه استانبول نام دارد. این پارک درواقع یک گلخانه عمومی، وسیع و بزرگ است که بناهای تاریخی زیادی مانند بنای ستون گارت‌ها در آن قرار گرفته است. رویش میلیون‌ها گل لاله، مجسمه آتاتورک، فضای مخصوص پیک نیک، درختان قدیمی و تنومند و… این پارک را به جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی استانبول تبدیل کرده است.

آدرس: استانبول، خیابان کندی، محله جان کورتاران

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

پارک گولهانه استانبول

ساحل سوما استانبول

در بین جاذبه‌های تفریحی استانبول برای گذران شب‌های شاد و خاطره‌انگیز در سفر، نباید از گشت‌وگذار در سواحل استانبول غافل شوید. در این میان، ساحل سوما استانبول، به‌عنوان بهشتی زیبا در این شهر شناخته می‌شود که علاوه بر به‌نمایش گذاشتن زیبایی‌ها و شگفتی‌های طبیعت، امکانات رفاهی و تفریحی عالی مانند نمایشگاه‌ها، اقامتگاه‌ها، مکان برگزاری جشن‌های محلی و موسیقی، رستوران‌ها، کافه‌ها، محل کمپینگ و … را در دل خود جای داده است.

آدرس: استانبول، کنار دریای سیاه

ساعت کاری: ۲۴ ساعته

قیمت بلیط: رایگان

ساحل سوما استانبول

تماشای رقص دراویش

یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات شبانه استانبول، تماشا رقص دراویش است. این نمایش که به رقص سماع نیز شهرت دارد، ریشه در فرهنگ این منطقه داشته و در سال ۲۰۰۸ به‌عنوان میراث فرهنگی در یونسکو شناخته شده است. توصیه می‌شود در سفر به استانبول به هیچ عنوان فرصت تماشای رقص زیبا و عرفانی دراویش را از دست ندهید.

تماشای رقص دراویش

شب های استانبول

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی استانبول به‌قدری زیاد است که بدون شک در سفر چند روزه فرصت بازدید از تمام آن‌ها را نخواهید داشت. به همین دلیل توصیه می‌شود از تمام لحظات حضور خود در این شهر تماشایی و زیبا برای گذران لحظاتی خوش و مفرح استفاده کنید. خوشبختانه شب‌های استانبول با جنب‌وجوش و حال‌وهوای خاص و دلنشین، امکان شب‌گردی خاطره‌انگیز و رویایی را به گردشگران می‌دهد. این درحالی است که برخی از جاهای دیدنی و مکان‌های تفریحی استانبول در شب، جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر است.

زیبایی شب های استانبول
شب های بی نظیر استانبول
شب های استانبول روبروی مسجد آبی
شب های استانبول روبروی مسجد آبی و نمای زیبای فواره
خیابان های استانبول در شب
زیبایی خیابان استانبول در شب
نمای کلی از استانبول در شب
شب گردی در استانبول

رزرو هتل استانبول و تجربه اقامتی دلچسب در سفر به این شهر توریستی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید پیش از سفر به زیباترین شهر ترکیه درنظر داشته باشید، رزرو هتل استانبول است. برای این کار باید به فاکتورهای زیادی مانند موقعیت مکانی، دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری، قیمت، امکانات تفریحی، خدمات رفاهی، شرایط اقامتی اتاق‌ها و دیگر جزئیات هتل موردنظر توجه داشته باشید. خبر خوب این است که برای انتخاب هتل و اقامتگاه در استانبول، گزینه‌های بی‌شماری و متنوعی پیش‌روی شما قرار دارد.

رزرو تور استانبول و تجربه سفری آسان و بی دغدغه

از آنجایی که استانبول از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین مقاصد گردشگری خارجی در بین ایرانی‌ها است، تورهای گردشگری و تفریحی زیادی برای سفر به این شهر توریستی برگزار می‌شود. برای رزرو تور استانبول بهتر است به آژانس‌های مسافرتی حرفه‌ای و سایت‌های معتبر و باسابقه مراجعه کنید تا به این شکل سفری خاطره‌انگیز، آسان و بی‌دغدغه را درکنار همسفرانتان تجربه کنید. این درحالی است که سفر با تورهای استانبول در کاهش هزینه‌های پیش‌روی شما تاثیر قابل توجهی دارد.

جمع بندی مطالب

در این مطلب به معرفی کامل جاهای دیدنی استانبول در شب پرداختیم تا به این شکل بتوانید شب‌های رویایی، مفرح و فراموش نشدنی در سفر به این مقصد گردشگری تجربه کنید. مکان های دیدنی استانبول در شب به‌قدری متنوع و فراوان است که هر کسی با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌تواند اوقات خوش و دلنشینی را در شب‌گردی‌های خود سپری کند. با توجه به جذابیت‌های تفریحات شبانه استانبول و حال‌وهوای خاص و بی‌نظیری که دارد، توصیه می‌شود برای هر شب از سفرتان، برنامه گردشگری جذاب و هیجان‌انگیزی را تهیه کنید و به این صورت از سفر خود بیشترین لذت را ببرید.

سؤالات متداول

بهترین جاهای دیدنی استانبول در شب کدامند؟

پل گالاتا، خیابان استقلال، موزه پرا، جزایر پرنس، برج دختر، محل کادیکوی، کاخ کمپینسکی چراغان ‏و ... از بهترین مکان های دیدنی استانبول در شب محسوب می‌شوند.‏

بهترین تفریحات شبانه استانبول کدامند؟

کلاب‌های شبانه، شهربازی‌های استانبول، کروز روی دریای مرمره، پارک فتحی پاشا، ساحل سوما، ‏حمام ترکی و ... از بهترین تفریحات شبانه استانبول است.‏

بهترین کافه های شبانه استانبول کدامند؟

کافه حراببه، کافه ‏Ayasofya Asmaalti‏ و کافه صورتی به‌عنوان بهترین و معروف‌ترین کافه های ‏شبانه استانبول شناخته می‌شوند.‏

بهترین خیابان های استانبول برای قدم زنی در شب کدامند؟

خیابان استقلال و میدان تکسیم زیباترین و پرجنب‌وجوش‌ترین خیابان‌های استانبول برای شب‌گردی ‏هستند.‏

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×