» جهانگردی » دبی » ‏۳۵ مورد از تفریحات رایگان دبی؛ عکس و آدرس
جاهای دیدنی رایگان دبی؛ تفریحات رایگان دبی
دبی

‏۳۵ مورد از تفریحات رایگان دبی؛ عکس و آدرس

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰705

دبی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی در جهان است که به داشتن فرصت‌های گردشگری بی‌شمار شهرت دارد. از آنجایی که دبی، شهری لوکس، مدرن و گران محسوب می‌شود، اکثر گردشگران این تصور را دارند که سفر به دبی بسیار پرهزینه خواهد بود. این درحالی است که امکان تجربه سفری لاکچری و گران تا معمولی و خوش قیمت برای توریست‌ها فراهم شده است و به این شکل می‌توانید با توجه به بودجه موردنظر، روزهای خوشی را در شهر دبی سپری کنید. جاهای دیدنی رایگان دبی با تنوع زیادی که دارد، تعطیلاتی خاطره‌انگیز و درعین حال اقتصادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر برای سفر به شهر زیبا و توریستی دبی برنامه‌ریزی می‌کنید و به فکر کاهش هزینه‌های سفرتان هستید، این مطلب راهنمای خوبی برای آشنایی با تفریحات رایگان دبی خواهد بود.

فهرست این مطلب

جاهای دیدنی رایگان دبی

وقتی صحبت از جاهای دیدنی رایگان دبی به‌میان می‌آید، اکثر گردشگران این تصور را دارند که قرار است در سواحل دبی قدم بزنند و یا با گشت‌وگذار در خیابان‌های این شهر از بنا‌ها و ساختمان‌های مدرن آن دیدن کنند. اما باید بدانید که امکان بازدید از برخی جاهای دیدنی دبی مانند موزه‌ها و آثار تاریخی، بدون پرداخت هزینه بلیط فراهم شده است که در لیست معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز قرار دارند. بنابراین با خیال آسوده و بدون نیاز به صرف هزینه برای تهیه بلیط، از این مکان‎های دیدنی و رایگان دبی دیدن کنید:

محوطه برج خلیفه

یکی از معروف‌ترین مکان های دیدنی رایگان دبی که به‌عنوان نمادی از این شهر محسوب می‌شود، برخ خلیفه نام دارد. تماشای شگفتی‌های معماری این آسمان‌خراش در محوطه‌ای وسیع و زیبا در اطراف آن می‌تواند یکی از جذاب‌ترین لحظات سفر شما باشد. در محوطه برج خلیفه یک آبنمای زیبا و موزیکال، کافه‌های متعدد و نمایش‌های جذاب و مهیج مانند آتش بازی وجود دارد که اوقات خوش و به‌یادماندنی را به گردشگران هدیه می‌دهد.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

آدرس: دبی، بلوار شیخ محمد بن راشد

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

برج خلیفه دبی

مجسمه بال های مکزیکی

یکی دیگر از محبوب‌ترین جاهای دیدنی رایگان در دبی که فرصت ثبت تصاویر خیره‌کننده و جذاب را به شما می‌دهد، مجسمه بال‌های مکزیکی نام دارد. این مجسمه در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد که یک قاب زیبا و منحصربه‌فرد را برای عکاسی ایجاد کرده است. به این شکل که می‌توانید در وسط دو بال مجسمه بایستید و عکس یادگاری بگیرید.

آدرس: دبی بلوار شیخ محمد بن راشد

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

مجسمه بال های مکزیکی دبی

مرکز هنری جمیل

شهر دبی یکی از بهترین مقاصد هنری و فرهنگی در جهان محسوب می‌شود که توانسته با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های عظیم هنری، علاقه‌مندان به هنر را از سراسر دنیا به خود جذب کند. اگر عاشق هنر هستید، باید بدانید که مرکز هنری جمیل فرصت تماشای آثار هنری بی‌نظیری را بدون نیاز به پرداخت هزینه ورودی در اختیار شما قرار داده است.

آدرس: دبی، منطقه جداف

ساعات بازدید: ۱۰ الی ۲۰

مرکز هنری جمیل

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا از معروف‌ترین جاهای دیدنی رایگان دبی است که به‌عنوان یکی از نمادهای اصلی و مهم این شهر محسوب می‌شود. در ساخت این مسجد تاریخی و قدیمی از معماری مصر و سوریه الهام گرفته شده است که علاوه بر جذابیت‌های ظاهری، شما را با فرهنگ و باورهای اصیل مردمان این منطقه آشنا می‌کند.

آدرس: دبی، انتهای جاده ساحل جمیرا

ساعات بازدید: ۱۰ الی ۲۰

مسجد جمیرا

موزه سکه دبی

موزه سکه در حدود ۲۰ سال پیش و در یکی از معروف‌ترین خانه‌های تاریخی دبی، راه‌اندازی شد. در این موزه که از پربازدیدترین دیدنی های رایگان دبی محسوب می‌شود، می‌توانید با انواع سکه‌های اماراتی، تاریخچه پیدایش و دیگر اطلاعت مربوط به آن، آشنا شوید. در زمان انتشار مقاله، موزه سکه دبی موقتا بسته شده است.

آدرس: دبی، محله الفهیدی

ساعات بازدید: ۸ الی ۱۵

موزه سکه دبی

موزه قهوه

از آنجایی که قهوه از نوشیدنی‌های محبوب و رایج در بین عرب‌ها محسوب می‌شود، یک موزه به‌نام موزه قهوه در این شهر احداث شده است. در این مکان دیدنی می‌توانید علاوه بر کسب اطلاعات درباره تاریخچه قهوه و فرآیند کشت و تولید آن در این منطقه، به کافه موزه بروید و از صرف یک فنجان قهوه و یا خرید آن لذت ببرید.

آدرس: دبی، محله الفهیدی

ساعات بازدید: ۹ الی ۱۷

موزه قهوه دبی

بستکیه

یکی دیگر از جذاب‌ترین جاهای دیدنی رایگان دبی dubai که شما را با زندگی اهالی مهاجر این شهر آشنا می‌کند، گشت‌وگذار در محله بستکیه است. جالب است بدانید که بسیاری از عرب‌های شهرهای جنوب ایران که سالیان پیش به دبی مهاجرت کرده‌اند، در این منطقه ساکن هستند و به همین دلیل است که این محله، معماری و حال‌وهوایی شبیه به شهرهای جنوب ایران دارد.

آدرس: دبی، بستکیه

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

محله بستکیه

روستای هریتیج

یک دهکده مصنوعی به‌نام روستای هریتیج در دبی وجود دارد که با هدف نشان دادن فرهنگ، نحوه زندگی و آداب‌ورسوم این منطقه بنا شده است. در این جاذبه دیدنی رایگان می‌توانید با تماشای خانه‌های خشتی، چادرهای صحرایی، ابزراهای سنتی برای جواهرسازی، کشاورزی، آهنگری، طب سنتی و .. للحظات خاص و متفاوتی را تجربه کنید.

آدرس: دبی، خیابان آل شیندغا

ساعات بازدید: ۸:۳۰ الی ۲۱

روستای هریتیج

موزه عتیقه دبی

از دیگر جاهای دیدنی و رایگان دبی، می‌توان به موزه عتیقه اشاره کرد. در این موزه جالب می‌توانید انواع سوغاتی مانند صنایع دستی، وسایل تزئینی، لامپ‌های خاص، مجسمه‌ها و… را خریداری کنید. جالب است بدانید که اجناس تزئینی و عتیقه این موزه برای کشورهایی مانند مصر، نپال، اندونزی، مراکش و کشورهای آفریقایی است.

آدرس: دبی، منطقه دیره

ساعات بازدید: ۹ الی ۲۰:۳۰

موزه عتیقه دبی

موزه شهرداری دبی

در موزه شهرداری دبی فرصتی فراهم شده است تا شهروندان و گردشگران دبی با روند رشد، توسعه و پیشرفت این شهر که حاصل تلاش و مدیریت شهرداری و دیگر مسئولان دبی است، آشنا شوند. در این موزه، اطلاعات زیادی درباره سیر تحول دبی از گذشته تا به امروز به شما منتقل می‌شود. این موزه در زمان انتشار مقاله موقتا بسته است.

آدرس: دبی، خیابان بلدیه

ساعات بازدید: ۸ الی ۱۵

موزه شهرداری دبی

موزه نایف دبی

در بین جاهای دیدنی رایگان دبی نباید از جذابیت‌های موزه نایف دبی غافل شویم. این موزه در قلعه‌ای قدیمی و در منطقه دیره قرار دارد که در گذشته به‌عنوان مقر پلیس و نیروهای نظامی کاربرد داشته است. درکنار بازدید از بنای تاریخی موزه و وسایل قدیمی، می‌توانید ماکت‌هایی را مشاهده کنید که در اندازه انسان واقعی هستند. این موزه در زمان انتشار مقاله موقتا بسته است.

آدرس: دبی، منطقه دیره

ساعات بازدید: ۸ الی ۱۵

موزه نایف دبی

کتابخانه محمد بن راشد

کتابخانه محمد بن راشد از جذاب‌ترین جاهای دیدنی رایگان در دبی محسوب می‌شود که معماری آن شبیه به رحل قرآن است. در هر طبقه از این کتابخانه به موضوعات مختلفی مانند هنر، تاریخ، فرهنگ، تجارت و …اختصاص داده شده است. همچنین در این جاذبه دیدنی، بخش‌هایی مانند محل بازی کودکان و سالن کنفرانس نیز وجود دارد.

آدرس: دبی، محله الجداف

ساعات بازدید: ۹ الی ۲۱

کتابخانه محمد بن راشد

قلعه الفهیدی

یکی از معروف‌ترین دیدنی های رایگان دبی که نباید فرصت بازدید از آن را در سفر به دبی از دست بدهید، قلعه الفهمیدی است. در این موزه، نحوه زندگی و کار مردمان دبی پیش از کشف نفت، با جزئیات فراوان و آثار تماشایی، به‌نمایش گذاشته شده است.

آدرس: دبی، محله الفهمیدی

ساعات بازدید: ۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰

قلعه الفهیدی

موزه شاعر العقیلی

یکی دیگر از مکان های دیدنی رایگان دبی که به شاعر پرآوازه و به‌نام این شهر می‌پردازد، موزه شاعر العقیلی است. این شاعر در گذشته از عربستان سعودی به شهر دبی سفر می‌کند و در این شهر ماندگار می‌شود. محل موزه نیز خانه قدیم این شاعر است که از میراث قدیمی و سنتی دبی محسوب می‌شود.

آدرس: دبی، منطقه دیره

ساعات بازدید: ۸ الی ۱۴(جمعه و شنبه تعطیل)

موزه شاعر العقیلی

تفریحات رایگان دبی

در کنار دیدنی‌های جذاب و رایگانی که ذکر شد، نوبت به معرفی تفریحات رایگان دبی رسیده است. به این شکل می‌توانید هم فرصت تماشای جذابیت‌ها شهر دبی و آشنایی بیشتر با آن را داشته باشید و هم از تفریح و گذران اوقاتی مهیج در سفر به این مقصد توریستی لذت ببرید. تفریحات دبی به‌قدری متنوع و فراوان است که هر نوع سلیقه و روحیه‌ای را دربرمی‌گیرد. برای زمان‌بندی روزهای سفر خود و تهیه یک لیست گردشگری و تفریحی جذاب، بهتر است پیش از سفر برای ررزو بلیط تفریحات دبی اقدام کنید.

خیابان السرکال (Alserkal)

یکی از تفریحات رایگان در دبی که به‌ویژه برای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر جذاب خواهد بود، گشت‌وگذار در خیابان السرکال است. در این خیابان، گالری‌های هنری فراوانی وجود دارد که آثار هنری مختلف را به‌نمایش گذاشته است. جالب است بدانید که آثار هنری خیابان السرکال برای هنرمندان مختلف از سراسر جهان است.

آدرس: دبی، منطقه صنعتی القوز، خیابان هفدهم

ساعات بازدید: ۱۰ الی ۱۹

خیابان السرکال (Alserkal)

دبی کریک یا خور دبی

در میان شهر دبی، نهری بزرگ وجود دارد که دو بخش اصلی شهر به‌نام‌های دیره و بور را از یکدیگر مجزا کرده است. این نهر که به دبی کریک شهرت دارد، فرصت قدم زدن و تماشای مناظر خیره‌کننده از زیباترین بخش شهر دبی را به شما می‌دهد.

آدرس: مرکز شهر دبی

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

دبی کریک یا خور دبی

آبشار کانال دبی

در بین تفریحات رایگان دبی، حتما سری به شگفت‌انگیزترین و خاص‌ترین سازه‌های معماری این شهر به‌نام آبشار کانال دبی بزنید. این آبشار با نورپردازی‌های جذاب و پس‌زمینه زیبا از آسمان‌خراش‌های دبی، مناظری تماشایی را پیش چشمانتان ترسیم می‌کند.

آدرس: دبی، اتوبان شیخ زاید، اطراف برج‌های تجارت جهانی

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

آبشار کانال دبی

دبی مال

بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان با نام دبی مال در شهر توریستی و شگفت‌انگیز دبی قرار دارد. این مرکز خرید، علاوه بر فروشگاه‌های متعدد و بی‌شمار، بخش‌های دیدنی و تفریحی فوق‌العاده‌ای مانند آکواریوم دبی را در دل خود جای داده است. با رفتن به دبی مال می‌توانید مفرح‌ترین و متفاوت‌ترین خریدگردی را تجربه کنید.

آدرس: دبی، خیابان فایننشال سنتر

ساعات بازدید: ۱۰ الی ۲۳

دبی مال

گشت زنی در سواحل دبی

یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های گردشگری دبی به وجود سواحل زیبا و تماشایی آن اختصاص دارد. با رفتن به سواحل دبی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین تفریحات رایگان در دبی، می‌توانید خوش‌ترین لحظات را سپری کنید و از تماشای طبیعتی چشم‌نواز درکنار انجام تفریحات و بازی‌های آبی لذت ببرید. برخی از سواحل رایگان دبی عبارت است از:

  • ساحل جمیرا
  • ساحل لامر
  • ساحل کایت
  • ساحل الصفوح
  • ساحل مارینا

سواحل دبی

پرنده نگری حیات وحش رأس الخور

دیدن طبیعت زیبا و پرندگان خاص و نادر در پناهگاه حیات وحش رأس الخور، می‌تواند به بهترین و خاطره‌انگیزترین بخش از سفرتان تبدیل شود. با رفتن به این مجموعه می‌توانید از تماشای پرندگان لذت ببرید و عکس‌های یادگاری و زیبایی را ثبت کنید.

آدرس: دبی، جاده رأس الخور

ساعات بازدید: ۸ الی ۲۲

پرنده نگری حیات وحش رأس الخور

پارک البرشا

از دیگر تفریحات محبوب و رایگان در دبی می‌توان به پارک البرشا اشاره کرد. این پارک سرسبز و خوش آب‌وهوا، بهترین مکان برای تفریحات خانوادگی است که امکانات رفاهی مطلوبی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. زمین بازی کودکان، وسایل بازی و سرگرمی، دریاچه مصنوعی و نورپردازی‌های متنوع، از جذابیت‌های پارک آلبرشا محسوب می‌شود.

آدرس: دبی، نزدیکی بازار البرشا

ساعات بازدید: ۸ الی ۲۳

پارک البرشا

منطقه الکرامه

منطقه الکرامه درواقع خیابانی زیبا و پرجنب‌وجوش است که شگفتی‌های هنری و تماشایی زیادی را در خود جای داده است. در این خیابان می‌توانید درکنار قدم زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌هایی با حال‌وهوای متفاوت، از تماشای هنرها و نقاشی‌های سه بعدی و انتزاعی برروی دیوارها و بناهای لذت ببرید.

آدرس: دبی، منطقه الکرامه

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

منطقه الکرامه

آبنمای دبی

یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین تفریحات رایگان دبی، آبنمای دبی نام دارد. این آبنما در کنار برج معروف خلیفه واقع شده است که رقصی از نور، آب و موزیک را به‌نمایش می‌گذارد. طراحی این آبنما به‌قدری خاص و حرفه‌ای است که توصیه می‌شود فرصت بازدید از آن را از دست ندهید.

آدرس: دبی، بلوار شیخ محمد بن راشد

ساعات بازدید: ۷ شب به بعد

آبنمای دبی در روز

ریورلند

ریورلند از جذاب‌ترین و خاص‌ترین تفریحات دبی است که فرصت سفر در زمان را به شما می‌دهد. در این مجموعه تفریحی می‌توانید به کشورهای مختلف سفر کنید و با آداب و رسوم، فرهنگ و تمدن آن‌ها آشنا شوید. برخی از خیابان‌های ریورلند تداعی کننده معماری کشورهایی مانند هند، فرانسه، آمریکا و… است که اوقات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آدرس: دبی، اتوبان شیخ زاید

ساعات بازدید: ۹ الی ۲۰

ریورلند

سلفی گرفتن در لامر (La mer)

لامر از متفاوت‌ترین مکان‌های تفریحی دبی است که با طراحی و معماری عجیب و غریب شناخته می‌شود. در این مرکز خرید معروف و تماشایی می‌توانید از گشت‌وگذار در بین سازه‌هایی با اشکال هندسی خاص، چیدمان خلاقانه، فروشگاه‌های متعدد، رستوران‌ها و بخش‌های تفریحی متعدد، لذت ببرید. همچنین سلفی گرفتن در لامر از فعالیت‌های محبوبی است که گردشگران علاقه زیادی به آن دارند.

آدرس: دبی، منطقه جمیرا ۱

سلفی گرفتن در لامر (La mer)

جزیره بلوواترز

از مکان‌های تفریحی محبوب در بین گردشگران که به داشتن رستوران‌ها و آسمان‌خراش‌های مدرن و زیبا معروف است، جزیره بلوواترز نام دارد. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا به نام چشم دبی، در این جزیره قرار دارد. در این جزیره می‌توانید از امکانات تفریحی رایگان و متعددی برای گذران ساعاتی خوش و به‌یادماندنی بهره‌مند شوید.

آدرس: دبی، منطقه دبی مارینا

جزیره بلوواترز

شرکت در فستیوال و جشنواره های مختلف

در بین تفریحات رایگان در دبی نمی‌توان از جذابیت‌های شرکت در جشنواره‌ها و فستیوال‌هایی که هرکدام موضوع و حال‌وهوای خاصی دارند، غافل شد. در فصل‌ها و مناسبت‌های مختلف دبی، شاهد برگزاری جشنواره‌هایی هستیم که به معرفی آداب‌ورسوم مردمان گذشته این منطقه می‌پردازند و یا بخشی از فرهنگ و هنر این منطقه را به‌نمایش می‌گذارند. برخی از معروف‌ترین فستیوال‌ها و جشنواره‌های دبی به شرح زیر است:

  • جشنواره شترسواری
  • جشن‌های شبانه
  • فستیوال موسیقی جاز
  • فستیوال عروس دبی
  • جشنواره غذا
  • فستیوال بین‌المللی فیلم

بازدید از مساجد دبی

از آنجایی که کشور امارت متحده عربی یک کشور اسلامی محسوب می‌شود، بناها و مساجد تاریخی بی‌شماری از گذشتگان به‌یادگار دارد. در اکثر مساجد دبی شاهد معماری بی‌نظیر و شاهکار اسلامی هستیم که تماشای آن‌ها برای هر گردشگری جذاب و دلچسب است. برخی از معروف‌ترین مساجد دبی که بازدید از آن‌ها در بین گردشگران رواج دارد، به شرح زیر است:

  • مسجد فاروق
  • مسجد خلیفه تاجر
  • مسجد جمیرا
  • مسجد امام حسین

پل قفل عشق

از دیگر تفریحات جذاب و رایگان دبی، می‌توان به پل قفل عشق اشاره کرد. در این پل، افراد عاشق برای رسیدن به معشوق خود، قفل‌هایی را گره می‌زنند تا به این شکل سرنوشت آن‌ها به یکدیگر متصل شود. جالب است بدانید که این پل روی یک رودخانه زیبا قرار دارد و عاشقان بعد از بستن قفل، کلید آن را در رودخانه می‌اندازند.

آدرس: دبی، منطقه الخوانیج

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

پل قفل عشق

دریاچه عشق دبی

یک دریاچه زیبا و مصنوعی به‌نام دریاچه عشق در دبی قرار دارد که از نمای بالا شبیه به دو قلب ادغام شده با یکدیگر دیده می‌شود. دریاچه عشق دبی فرصت گشت‌وگذار در فضایی سرسبز و تماشایی را بدون نیاز به صرف هزینه در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس: دبی، ۱۶ کیلومتری فرودگاه آل مکتوم

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

دریاچه عشق دبی

دریاچه القدره

از دیگر محبوب‌ترین تفریحات رایگان دبی می‌توان به کمپینک و پیک نیک درکنار دریاچه القدره اشاره کرد. این دریاچه یکی از معروف‌ترین مکان‌های تفریحی دبی است که تمام امکانات لازم برای تفریح خانوادگی را فراهم کرده است.

آدرس: دبی، مطقه القدره

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

دریاچه القدره

تماشای طلوع خورشید در محله الجداف دبی

یکی از زیباترین و درعین حال لوکس‌ترین مناطق دبی در محله الجداف قرار دارد. این مکان در گذشته محلی برای ساخت‌وساز کشتی‌های مختلف بوده است. اما امروزه به یکی از پرطرفدارترین تفریحات رایگان و جذاب دبی تبدیل شده است که می‌توانید با قدم زدن در کنار نهر و تماشای مناظر باشکوه از طلوع خورشید، حس‌وحال آرامش‌بخشی را تجربه کنید.

آدرس: دبی، منطقه بر

تماشای غروب در محله الجداف دبی

دوچرخه سواری در جاده القدره دبی

در دبی مکان‌های زیادی برای دوچرخه‌سواری رایگان وجود دارد که هرکدام جذابیت‌های منحصربه‌فردی دارند. اما اکثر گردشگران به دوچرخه‌سواری در جاده القدره علاقه دارند تا درکنار انجام این تفریح سرگرم کننده، از تماشای طبیعت و مناظری چشم‌نواز لذت ببرند.

آدرس: دبی، جاده القدره

دوچرخه سواری در جاده القدره دبی

بازار گردی

درکنار معرفی لیستی از تفریحات رایگان در دبی، نوبت با تجربه یک بازارگردی جذاب و دلچسب رسیده است. به‌طور کلی، بخشی زیادی از جذابیت‌های گردشگری دبی به‌دلیل وجود بازارهای سنتی، مراکز خرید مدرن و پاساژهای بزرگی است که اجناس مختلفی از به‌روزترین و بهترین برندهای دنیا را عرضه می‌کنند. اگر جزو کسانی هستید که از خرید در بازارهای جدید در طول سفر لذت می‌برید، توصیه می‌شود در بین مراکز خرید دبی، سری به این بازارها بزنید:

رزرو هتل دبی برای تجربه اقامتی به یادماندنی و خوش قیمت

حالا که با لیست بلندبالایی از جاهای دیدنی و تفریحات رایگان در سفر به دبی آشنا شدید، باید در برنامه‌ریزی سفرتان به فکر رزرو هتل باشید. برای انتخاب هتل دبی باید ابتدا به بودجه و الویت‌هایتان توجه کنید و سپس در بین گزینه‌های متنوعی که پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، دست به انتخاب بزنید. البته فراموش نکنید که هتل موردنظر را از نظر موقعیت مکانی، شرایط اقامتی اتاق‌ها، امکانات تفریحی و خدمات رفاهی که ارائه می‌کنند، به‌خوبی بررسی کرده و با دیگر هتل‌های هم‌ردیف مقایسه کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید اقامتی رویایی، خاطره‌انگیز و مقرون‌به‌صرفه را در سفر به شهر دیدنی دبی تجربه کنید.

رزرو تور دبی برای سفری آسان و بی دغدغه

سفر به دبی با استقبال بی‌نظیر گردشگران ایرانی همراه است. به همین خاطر تورهای تفریحی متنوع و متعددی به این مقصد گردشگری برگزار می‌شود که بهترین خدمات و امکانات را به مهمانان خود ارائه می‌کنند. برای ررزو تور دبی بهتر است به سراغ آن دسته از آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های گردشگری بروید که دارای سابقه کاری بالا و همچنین خدمات حرفه‌ای هستند تا به این شکل سفری بی‌دغدغه و فراموش نشدنی را به زیباترین مقصدگردشگری دنیا، تجربه کنید.

جمع بندی مطالب

در این مطلب به معرفی لیست کاملی از جاهای دیدنی رایگان دبی پرداختیم تا بتوانید هزینه‌های سفر به این شهر زیبا و تماشایی را کاهش دهید. تفریحات رایگان دبی به‌قدری زیاد و متنوع است که هر گردشگری می‌تواند براساس روحیه و علاقه خود بهترین لحظات را درکنار همسفرانش سپری کند. لازم به ذکر است که جاذبه‌های دیدنی و تفریحی رایگان دبی در لیست محبوب‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز به‌چشم می‌خورند. بنابراین با خیالی آسوده به گشت‌وگذار در دبی بپردازید و خاطرات خوشی را از این سفر به‌یادگار بگذارید.

سؤالات متداول

تفریحات رایگان دبی در روز تولد کدامند؟

برخی از تفریحات دبی فقط در روز تولدتان رایگان هستند، به‌عنوان مثال بازدید از آکواریوم آکواونچر در روز ‏تولد گردشگران بدون پرداخت هزینه خواهد بود.‏

جاهای دیدنی رایگان دبی کدامند؟

مرکز هنری جمیل، موزه سکه، مسجد جمیرا، روستای هریتیج، قلعه الفهمیدی، موزه قهوه و محوطه برج خلیفه ‏از جاهای دیدنی رایگان دبی محسوب می‌شوند.‏

تفریحات رایگان دبی کدامند؟

آبشار کانال دبی، پارک البرشا، ریورلند، آبنمای دبی، سواحل دبی، دبی مال و دریاچه عشق از تفریحات رایگان ‏دبی هستند.‏

تفریحات رایگان دبی مناسب چه سنی است؟

تمام گروه‌های سنی می‌توانند از انجام تفریحات جذاب و رایگان دبی لذت ببرند.‏

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×