بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جهانگردی » دبی » پارک آبی وایلد وادی دبی بزرگترین و بهترین پارک آبی معروف به شهر کوچک
پارک آبی وایلد وادی دبی
دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی بزرگترین و بهترین پارک آبی معروف به شهر کوچک

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ 19۳2,743

پارک آبی وایلد وادی دبی از برترین پارک های آبی جهان و بزرگترین پارک آبی دبی است که می تواند یک روز سرشار از هیجان و نشاط را برای گردشگران به ارمغان آورد. این پارک آبی که در سال ۱۹۹۸ بنا شده است، به عنوان یکی از مهمترین تفریحات و پارک های آبی دبی شناخته می شود. وجود سرسره های متنوع و مهیج، امکانات و خدمات رفاهی عالی و فضای منحصربفرد باعث جذب گردشگران و علاقمندان بسیاری به پارک آبی وایلد وادی شده است.

اگر شما هم قصد دارید در تور دبی اوقات خوشی را در این مجموعه سپری نموده و خاطرات به یادماندنی برای خود رقم بزنید، تا انتها همراه اقامت ۲۴ باشید. در این مطلب به معرفی و بررسی جامع و کامل پارک آبی وایلد وادی دبی می پردازیم.

فهرست این مطلب

معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از هیجان انگیز ترین پارک های آبی روباز است که که مرتفع ترین سرسره آبی جهان در آن جای گرفته است. این پارک امکان سرد و گرم کردن آب را در طول تابستان و زمستان برای بازدید کنندگان فراهم می کند. این مجموعه علاوه بر فضاهای تفریحی مانند انواع سرسره ها، استخر آب و استخر موج، مجهز به آلاچیق، رستوران و فروشگاه است که می توانید با اجاره آلاچیق ها به استراحت بپردازید و از غذاهای متنوع و با کیفیت رستوران ها استفاده کنید. در ادامه بیشتر به معرفی این بخش ها می پردازیم.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

پارک آبی وایلد وادی کجاست؟

پارک آبی دبی Wild Wadi در جنوب دبی واقع شده است و حدود ۲۰ دقیقه تا مرکز شهر دبی فاصله دارد. برای دسترسی به پارک آبی Wild Wadi دبی می توانید هم از خدمات وسایل نقلیه شهری ماند اتوبوس و تاکسی اینترنتی استفاده کنید. هم می توانید با ماشین شخصی برای بازدید از این مکان هیجان انگیز اقدام کنید. اگر تمایل داشتید که با اتوبوس به پارک آبی بروید، می توانید از اتوبوس های خط ۸، ۸۱ و ۸۸ استفاده کنید. تاکسی های اینترنتی دبی نیز به نام های اوبر و کریم می توانند شما را در کمترین زمان به پارک برسانند.

آدرس پارک آبی وایلد وادی دبی: امارات متحده عربی، دبی، جمیرا، خیابان ام سقیم، ام سقیم ۳، رو به روی برج العرب دبی 

تفریحات پارک آبی وایلد وادی دبی

مجموعه تفریحی وایلد وادی بزرگترین و بهترین پارک آبی دبی است که بخش های مختلفی دارد. در این پارک آبی می توانید ۳۰ نوع وسیله بازی مهیج را تجربه نموده که شامل سرسره های متنوع، استخر موج، رودخانه آرام و … می شوند. برخی از این سرسره ها و بازی ها مخصوص بزرگسالان و برخی دیگر برای کودکان طراحی شده اند.

بلندترین سرسره پارک آبی وایلد وادی دبی

سرسره جمیرا اسکیرا Jumeirah Sceirah

بدون شک محبوب ترین سرسره پارک آبی وایلد وادی در شهر دبی «جمیرا اسکیرا» است. برای استفاده از این سرسره باید به ارتفاع ۳۲ متری بروید و در بالاترین نقطه پارک آبی وایلد وادی قرار بگیرید. با وارد شدن درون محفظه مخصوص سرسره شمارش معکوس آغاز می شود و ناگهان زیر پایتان خالی می گردد و بدون اینکه بدانید که چه چیزی انتظار شما را می کشد، در کسری از ثانیه شما سقوط آزاد را با هیجانی وصف نشدنی و انتظاری شیرین تجربه می کنید و باقی مسیر را درون سرسره ای بزرگ به صورت یک لوله سرپوشیده با طول ۱۲۰ متر با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت پشت سر می گذارید. این سرسره طرفداران زیادی دارد و معمولا برای استفاده از آن باید در صفی طولانی منتظر بمانید اما قطعا ارزش صبر کردن را دارد. نکاتی که هنگام استفاده از سرسره جمیرا باید به آن دقت کنید:

  • در تمامی مراحلی که در پارک هستید می توانید از دوربین های Go Pro استفاده کنید. به غیر از هنگامی که می خواهید از سرسره جمیرا استفاده کنید.
  • تنها افرادی که قدی بیش از ۱.۱ متر دارند، می توانند از سرسره جمیرا استفاده کنند.

سرسره برج سورج Burj Suraj

یکی دیگر از جذاب ترین سرسره های پارک آبی وایلد وادی دبی برج سورج نام دارد. این سرسره به صورت مارپیچ طراحی شده و با سوار شدن در آن بارها می چرخید تا نهایتا به درون استخری پایین برج پرتاب گردید. برای استفاده از این سرسره تیوپ های مخصوصی در قالب گروه های دو نفره تا پنج نفره در نظر گرفته شده است. حداکثر وزن تعیین شده برای سوار تیوپ ها ۳۶۵ کیلوگرم است. افرادی که کمتر از ۱.۱ متر هستند، نمی توانند از سرسره برج سورج استفاده کنند.

سرسره های هیجان انگیز

سرسره مستر بلسترز Master Blasters

اگر تابحال در شهربازی سوار ترن هوایی شده باشید، نباید فرصت استفاده از سرسره مستر بلسترز در پارک آبی وایلد وادی را از دست بدهید. این وسیله ترکیبی از ترن هوایی و سرسره آبی است که بسیار هیجان انگیز است. برای استفاده از این سرسره باید به ارتفاع ۱۵ متری بروید و سوار تیوپ های مخصوص شوید. این تیوپ ها در مسیری مارپیچ و جذاب با سرعتی بالا به سمت پایین سر می خورند. وزن تعیین شده برای حالت یک نفره نهایتا ۱۲۰ کیلوگرم و در حالت دو نفره، ۱۸۰ کیلوگرم  است. کودکانی که قد آن ها بلندتر از ۱.۱ متر است. اما، وزن آن ها کمتر از ۵۰ کیلوگرم است، باید به همراه شخص دیگری از این سرسره استفاده کنند. در حالت کلی، این سرسره برای افرادی که کوتاه تر از ۱.۱ متر هستند مجاز نیست. بچه های کوتاه تر از ۱.۱ متر می توانند از باقی تفریحات پارک مانند استخر موج Breaker’s Bay، رودخانه سفر یوها، منطقه بازی خانوادگی مرداب و رودخانه خروشان استفاده کنند.

سرسره تنتروم الی Tantrum Alley

اگر می خواهید یک سرسره خاص را تجربه کنید باید به سراغ تنتروم الی پارک وایلد وادی دبی بروید. این سرسره از طراحی منحصربفردی برخوردار بوده که به نوعی شبیه سازی گرداب های آبی در آن انجام گرفته است. برای استفاده از سرسره تنتروم الی باید سوار تیوپ شده و مسیری را با یک شیب ابتدایی تند و چندین گرداب را طی کنید تا آخر مسیر در یک استخر آب پرتاب شوید. گنجایش تیوپ‌ها بین دو تا چهار نفر است و مجموع ورن افراد نباید بیش از ۲۹۵ کیلوگرم شود. در ضمن، تنها افرادی که بلند قد تر از ۱.۱ متر هستند می توانند از این سرسره استفاده کنند.

موج سواری پارک آبی دبی

موج سواری Breakers Bay

یکی از بخش های جالب پارک آبی وایلد وادی دبی استخر موج است که می توانید در آن موج سواری واقعی را تجربه کنید. در این استخر موج های کوچک و بزرگی که برخی از آنها به ارتفاع یک و نیم متر می رسند توسط پیشرفته ترین سیستم های شبیه ساز ایجاد می شود. علاقمندان می توانند با استفاده از تخته های مخصوص، موج سواری لذت بخش داشته باشند. این استخر موج یکی از بهترین مراکز موج سواری مصنوعی در بین استخرهای دنیا محسوب می شود، از این رو سعی کنید فرصت استفاده از آن را از دست ندهید. استفاده از این بخش برای تمامی سن بلامانع است. تنها نکته این است که بهتر است، کودکان با نظارت والدینشان در این قسمت شرکت کنند.جلیقه نجات نیز به افرادی که شنا بلد نیستند تحویل داده می شود.

سفر یوها (رودخانه جوها) Juha

برخلاف سرسره ها و وسایل بازی و سرگرمی وایلد وادی که دارای هیجان هستند، این قسمت پارک آبی مخصوص کسانی است که به دنبال آرامش می باشند. رودخانه ای جذاب با طول ۳۶۰ متر طراحی شده است که دورتادور پارک می چرخد و شما می توانید با سوار شدن بر تیوپ این مسیر را طی کنید.

آب در این رودخانه با شدت کمی در جریان بوده و شما در آن از تونل های مختلف گذر می کنید و با تماشای آبشارهای زیبا و مناظر اطراف لحظات آرام و خاطره انگیزی خواهید داشت. استفاده از این رودخانه هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان امکان پذیر است. اما، بهتر است کودکان با نظارت والدین در این مکان بازی کنند. البته، جلیقه نجات هایی برای افرادی که شنا بلد نیستند در نظر گرفته شده است. این جلیقه ها به طور رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

تفریحات آبی کودکان وایلد وادی

یوها دوو و مرداب Juha’s Dhow and Lagoon

این بخش از پارک آبی وایلد وادی دبی مخصوص کودکان است. در این مکان بیش از ۱۰۰ نوع وسیله و سرگرمی آبی مانند سرسره، تفنگ های آبپاش، استخرهای مخصوص، دوش های آب پاش و … برای بچه ها طراحی شده است. از مزیت های این قسمت می توان به امکان همراهی والدین با فرزندانشان اشاره نمود. خانواده ها می توانند ساعت های شادی را در یوها به همراه دوستش سندباد با قالی جادوییش را سپری کنند. مراقب سطل آبی باشید که هر دو دقیقه یک بار همه را خیس می کند! والدین به دلیل مسائل امنیتی کودک نمی توانند سوار وسایل کودکانه شوند.

رودخانه خروشان، Action River

خودتان را برای یک روز پر از هیجان و موج سواری آماده کنید! در این بخش حجم زیادی از آب به میزان ۱۰۰۰۰۰ لیتر موج هایی به ارتفاع یک متر ایجاد می کند که به صورت ناگهانی به سمت شما هجوم آورده و شما را غافلگیر می کند. اما، نگران نباشید، چرا که تمامی نکات ایمنی در این بخش رعایت شده است و تمامی افراد در هر سنی می توانند از این تفریح لذت ببرند. جلیقه نجات به افرادی که از آب می ترسند تحویل داده می شود. این بخش در طول هفته باز است و از نظر سطح هیجانی و خطر، یک بازی در سطح متوسط محسوب می شود.

استخر موج  Wipeout and Riptide

استخر موج  Wipeout and Riptide یکی از چهار استخر موج سواری در دنیا است که بهترین تحربه موج سواری را برای شما فراهم می کند. این استخر توسط وکیل و موج سوار حرفه ای توماس لوچتفلد ابداع شد. این استخر در هر ثانیه، هفت تن آب را با فشار پرتاب می کند و موجی بسیار واقعی را درست می کند که خاطره موج سواری آن در ذهن شما برای سال ها باقی بماند. این قسمت نیز محدودیت قد دارد. افراد با قدی بیش از ۱.۱ متر می توانند از این استخر موج استفاده کنند. برای کودکان کمتر از ۱.۱ متر، قسمت های دیگری چون سفر یوها، موج سواری Breaker’s Bay، رودخانه خروشان و یوها دوو و مرداب وجود دارد که می توانند از بازی در آن لذت ببرند.

امکانات و خدمات رفاهی پارک آبی وایلد وادی دبی

در این مجموعه آبی بزرگ بهترین امکانات و خدمات رفاهی در نظر گرفته شده است و می توانید اوقات به یادماندنی را در آن تجربه کنید. قطعا هر چقدر هم علاقمند به تفریحات آبی و استفاده از سرسره ها و وسایل و سرگرمی های مختلف این پارک آبی باشید، لحظاتی نیاز به استراحت دارید. اگر به دنبال آرامش هستید می توانید به سراغ محل های مخصوص استراحت و حمام آفتاب بروید. کابین ها و اتاق های مخصوص با تخت ها، میز و صندلی، نوشیدنی های خنک، میوه های تازه و … بهترین مکان برای استراحت در وایلد وادی محسوب می شوند.

محل استراحت پارک آبی وایلد وادی

رستوران های پارک وایلد وادی

همچنین این پارک آبی دارای چندین رستوران و فروشگاه و امکانات و خدمات رفاهی دیگری است که آن را به شهری کامل تبدیل کرده اند. طبق قوانین اجازه ورود هیچگونه مواد غذایی و نوشیدنی به پارک وایلد وادی داده نمی شود اما در این مجموعه می توانید غذاها و نوشیدنی های متنوعی را تهیه کنید.

  • آشپزخانه خانوادگی یوها (جوها) Juha’s Family Kitchen

در این رستوران می توانید غذاهای جذابی همچون انواع برگر، شاورما، مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد و … را نوش جان کنید.

  • خانه دود Smoke House

اگر از علاقمندان به غذاهای آمریکایی هستید که روی باربیکیو طبخ می شوند بهترین گزینه برای صرف غذا در پارک وایلد وادی رستوران خانه دود است. شما می توانید انواع غذاهای دودی و به ویژه مرغ دودی معروف و لذیذی را در این رستوران سفارش دهید.

  • پیتزا ریپتاید Riptide Pizza

اگر هوس میل کردن غذاهای فست فودی مانند پیتزا داشتید به سراغ این رستوران بروید. در پیتزا ریپتاید می توانید انواع پیتزا با کیفیت عالی و بهترین طعم را نوش جان کنید.

  • کافه شاه بندر Shah Bandar’s Café

برای صرف یک میان وعده جذاب در پارک آبی وایلد وادی دبی بهترین محل کافه شاه بندر است. در این کافه انواع نوشیدنی ها، بستنی، پاپ کرن، ناچو، چیپس و خوراکی های خوشمزه ارائه می شود.

پیتزا ریپتاید

آلاچیق های پارک وایلد وادی دبی

برای اینکه بتوانید یک عصر دل انگیز را در جمع خانواده و دوستان سپری کنید، می توانید بعد از آب بازی و تفریح در پارک و برای رفع خستگی به سراغ آلاچیق ها بروید و یکی از این فضاهای زیبا و شیک را برای مدتی اجاره کنید. این آلاچیق ها فضایی کافی برای ۸ تا ۹ نفر را فراهم می کند و دقیقا در کنار بخش سفر یوها و استخر قرار گرفته است. هزینه ورودی از شما دریافت نمی شود. تنها هزینه دریافتی متعلق به اجاره فضا و مدت اقامت شما در این آلاچیق ها است. از ویژگی های این آلاچیق ها می توان به مواردی که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد اشاره کرد.

  • اگر آلاچیقی را انتخاب کنید که قیمت آن ۲۱۰۰ درهم به بالا باشد، ۵۰% تخفیف به شما داده خواهد شد.
  • آلاچیق های لوکس این مجموعه با چشم اندازی خوب و به سمت هتل جمیرا قرار گرفته اند.
  • آلاچیقی با چهار صندلی آفتاب گیر درجه یک به همراه کوسن نیز موجود است.
  • یک بطری آب برای هر نفر در نظر گرفته شده است. این پذیرایی شامل میوه و نوشابه نیز هست که در یک یخچال مخصوص به هر کابین قرار داده شده است.
  • دریافت VIP Fast Pass که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در طول هفته از رودخانه وحشی و  Wipeout Flow rider و  White water wadi استفاده کنید.
  • این آلاچیق ها شامل صندلی های خصوصی و میزهای چهار نفره نیز هستند.

فروشگاه های پارک وایلد وادی دبی

علاوه بر امکانات استراحتی و رستوران در مجموعه آبی وایلد وادی چندین فروشگاه نیز وجود دارند. در این فروشگاه ها انواع اقلام مورد نیاز مربوط به شنا و تفریحات آبی (مایو، حوله و …) و سوغاتی به فروش می رسند. فروشگاه های وایلد وادی عبارتند از:

  • گاری یا ارابه سندباد Sindbad’s cart
  • فروشگاه ایر تتو Air Tattoo
  • بازار آل وادی Souk Al Wadi
  • بازار شابندر Shabandar’s Souk

فیشو (Fisho) در پارک آبی وایلد وادی

فیشو یک اسپا است که در آن می توانید پاهای خود را برای ساعتی به دستان ماهی های بی دندان و امن Garra Ruffa بسپارید تا پای شما را لایه روبی کنند و حس خوب و بی نظیری را همراه با آرامش تجربه کنید. پارک آبی وایلد وادی تنها جایی در دبی است که خدمات لایه روبی پا با این نوع ماهی را ارائه می دهد. این ماهی ها سلول های مرده را از بین می برند، منافذ پوست را تمیز می کنند، پا ها را ماساژ می دهند و از همه مهم تر گردش خون شما را تنظیم می کنند.

شاید کمی در ابتدا، حس قلقلک داشته باشید. اما، کم کم که پوست به این حالت عادت کرد، شما هم دیگر چیزی حس نخواهید کرد. هزینه بلیط فیشو برابر با ۳۵ درهم امارات است. اما، نکته ای که باید دقت کنید این است که اگر بریدگی یا خراشی روی پای شما وجود داشته باشد، نمی توانید از خدمات فیشو تا زمان بهبودی کامل استفاده کنید.

فیشو، پارک وایلد وادی

قوانین و شرایط پارک وایلد وادی دبی

برای اینکه از سفر به پارک آبی Wild Wadi دبی لذت کامل را ببرید، بهتر است قبل از رفتن در مورد باید ها و نباید ها و قوانین این پارک اطلاعات کاملی را کسب کنید تا مشکلی پیش نیاید و سفری خوب و دل انگیز را تجربه کنید.

  • پوشش لباس مناسب برای شنا، یکی از قوانین مهم در استخر وایلد وادی دبی است. لباس شما نباید بدن نما یا به صورت لباس زیر باشد. شما تنها مجاز به استفاده از مایو های اسلامی هستید که می توانید آن را از فروشگاه های داخل پارک تهیه کنید.
  • در صورت نداشتن مایو های اسلامی، مجاز به استفاده از لباس های دیگری مانند پیراهن و دامن و شلوار نیستید و حتما باید مایو اسلامی تهیه کنید.
  • لباس شنای شما باید فاقد هرگونه زیپ، قفل و وسایل تزیینی باشد. چرا که ممکن است هنگام شنا به افرادی که در نزدیکی شما شنا می کنند صدمه بزند.
  • استفاده از جواهرات بلند و سنگین مجار نیست.
  • امکان استفاده از عینک طبی یا عینک آفتابی هنگام شنا نیز مجاز نیست. پس قبل از شنا، عینک خود را در بیاورید.
  • از قورت دادن آب استخر خودداری کنید.

قوانین و شرایط پارک برای کودکان و خردسالان

قوانینی برای همراه آوردن کودکان به خصوص نوزادان وجود دارد که با رعایت آن ها قطعا سفر دلنشینی را به همراه خانواده تجربه خواهید کرد.

  • برای نوزادان که باید از پوشک استفاده کنند، این موضوع را مد نظر قرار دهید که پوشک آن‌ها باید ضد آب باشد تا بتوانید نوزاد را با خود به داخل پارک آبی به همراه بیاورید. بنابراین، یا از قبل پوشک ضد آب تهیه کنید. یا اگر فراموش کردید، نگران نباشید، می‌توانید از فروشگاه‌های داخل پارک پوشک ضد آب تهیه کنید.
  •  آوردن کودک با پوشک معمولی یا برهنه و بدون پوشک ممنوع است.
  • تعویض پوشک بچه در داخل و اطراف استخر ممنوع است.

پارک وایلد وادی

اطلاعات بازدید Wild Wadi Waterpark Dubai

برای بازدید از پارک آبی دبی بهتر است در فواصل زمانی شهریور تا اردیبهشت به این مکان مراجعه کنید. چرا که، به دلیل آب و هوای گرم و شرجی دبی، بازدید از این فضا از خرداد ماه تا اوایل شهریور کمی سخت خواهد بود و ممکن است گرما زده شوید. البته، اگر در دسته افرادی هستید که به گرمی هوا علاقه دارید و این هوا شما را اذیت نمی کند، پس چه بهتر از این که طی تابستان از این پارک پر شور و هیجان دیدن کنید.

ساعت کاری پارک آبی وایلد وادی به طور کلی از دوشنبه تا یکشنبه، هر روزه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۶ عصر برابر با ۱۸:۰۰ خواهد بود. اما، اگر بخواهیم در بین فواصل زمانی ساعت کار پارک آبی وایلد وادی را بررسی کنیم به صورت زیر خواهد بود.

  • نوامبر تا فوریه : ۱۰ صبح تا ۶ عصر
  • مارس تا مه : ۱۰ صبح تا ۷ عصر
  • ژوئن تا اوت : ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • سپتامبر تا اکتبر : ۱۰ صبح تا ۷ عصر

برای اینکه بتوانید اطلاعات کامل تری به دست بیاورید می توانید با شماره تماسی که در زیر نوشته شده با این مجموعه تماس بگیرید یا با آدرس ایمیلی که ضمیمه شده است، مکاتبه کنید.

شماره تماس پارک آبی وایلد وادی: ۰۰۹۷۱۴۳۴۸۴۴۴۴

آدرس ایمیل پارک وایلد وادی: wwguestrelations@wildwadi.com 

البته، قبل از بازدید، ابتدا باید اقدام به خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی کنید. برای آشنایی با باقی مراحل در قسمت بعد بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

قیمت و هزینه بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی

برای تهیه و آگاهی از قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی هم می توانید مستقیما به پارک مراجعه کنید و به صورت حضوری بلیط تهیه کنید. هم می توانید بلیط های خود را از طریق درگاه های آنلاین خریداری کنید. در پارک آبی وایلد وادی دبی قیمت بلیط یا هزینه ورودی بر اساس قد افراد تعیین می شود. این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که بهای بلیط پارک برای افرادی که دارای معلولیت هستند با تخفیف همراه است. در صورت نیاز می توانید حوله و کمدی را در این فضا اجاره کنید. هزینه اجاره حوله برای هر نفر ۳۹ درهم است و کمد ها با توجه به اندازه ای که دارند، قمیت متفاوتی نیز خواهند داشت.

  • کمد کوچک ۳۹ درهم امارات
  • کمد متوسط ۴۴ درهم امارات
  • کمد بزرگ  ۵۹ درهم امارات

قیمت بلیط پارک آبی به صورت حضوری و در محل

  • ورودی به صورت عمومی برای قد ۱.۱ متر به بالا برابر با ۲۹۹ درهم امارات است.
  • ورودی به صورت عمومی برای قد کمتر از ۱.۱ متر  برابر با ۲۴۹ درهم امارات است.

قیمت بلیط پارک آبی به صورت آنلاین

  • ورودی به صورت عمومی برای قد ۱.۱ متر به بالا برابر با ۲۶۹ درهم امارات است.
  • ورودی به صورت عمومی برای قد کمتر از ۱.۱ متر  برابر با ۱۹۹ درهم امارات است.

برای خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی می توانید از صفحه گشت استفاده کنید تا از طریق پرداخت آنلاین و ریالی خیلی راحت و سریع بلیط مدنظرتان را تهیه کنید.

دیدنی های نزدیک پارک وایلد وادی دبی

این مجموعه آبی شگفت انگیز در منطقه جمیرا دبی واقع شده است. جمیرا یکی از معروف ترین و گران ترین مناطق دبی محسوب می شود که دارای جاذبه ها و جاهای دیدنی مختلفی است. یکی از مهمترین این مکان ها برج العرب است که جزو ساختمان های مشهور دبی است. این ساختمان با ۳۲۱ متر ارتفاع از لوکس ترین هتل های جهان است که در جزیره ای مصنوعی بر روی آب قرار گرفته است.

جاذبه دیگری که در نزدیکی پارک وایلد وادی قرار دارد ساحل جمیرا است. این ساحل با شن های سفید، هتل های متعدد، اقامتگاه ها و استراحتگاه های جذاب، ورزش ها و تفریحات آبی و بهترین امکانات و خدمات از بهترین مقاصد ساحلی دبی محسوب می شود.

مسجد جمیرا نیز در فاصله کمی از مجموعه آبی وایلد وادی قرار گرفته است. این مسجد باشکوه که زیباترین مسجد دبی است در سال ۱۹۷۶ ساخته شده و از معماری منحصربفرد با تزئینات چشم نوازی برخوردار است.

از دیگر جاهای دیدنی نزدیک پارک آبی وایلد وادی دبی می توان به:

اشاره کرد.

هتل مینا السلام دبی

هتل های نزدیک پارک وایلد وادی دبی

منطقه جمیرا در دبی که محل قرار گیری پارک آبی وایلد وادی است دارای هتل های مجلل و لوکسی می باشد که برخی از آنها جزو بهترین هتل های دنیا محسوب می شوند. اگر قصد دارید در سفر به دبی در نزدیکی مجموعه وایلد وادی اقامت کنید تا از دسترسی راحتی به آن برخوردار گردید لیست زیر از هتل های دبی برای شما مناسب هستند:

  • هتل برج العرب
  • هتل مینا السلام
  • هتل قصر جمیرا
  • هتل فور سیزن ریزورت
  • هتل ساحلی جمیرا
  • هتل جمیرا النسیم
  • هتل مدینه جمیرا

وایلد وادی

دبی یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا است که دارای جاذبه های گردشگری و تفریحات متعددی می باشد. پارک آبی وایلد وادی یکی از مهمترین جاهای دیدنی و تفریحات اصلی دبی محسوب می گردد که گردشگران زیادی را مجذوب خود می کند. اگر به دنبال خلق لحظاتی مهیج و خاطراتی به یادماندنی در دبی هستید، تجربه تفریح در پارک وایلد وادی را از دست ندهید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۳

  1. علیم

    از پارک های ابی ایران توضیح بدین😂😂

    • علیرضا قانع

      سلام حتما به این موضوع هم خواهیم پرداخت.

  2. اتاق فرار انیگما

    تصوراتم نسبت به پارک آبی عوض شد کلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×