بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » جاهای دیدنی کیش » پارک برفی کیش در مجتمع توریستی پنگوئن
pangoan kish 1
جاهای دیدنی کیش - جاذبه های گردشگری کیش

پارک برفی کیش در مجتمع توریستی پنگوئن

۱۶ تیر ۱۴۰۰ 23۳15,639

جزیره کیش یکی از مقاصد اصلی سفر در ایران محسوب می‌گردد و دارای جاذبه‌ها و تفریحات متنوعی می‌باشد که پارک برفی کیش در مجتمع توریستی پنگوئن یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین این تفریحات محسوب می‌شود. پارک برفی پنگوئن که یکی از جدیدترین تفریحات کیش می‌باشد، در فروردین ۱۴۰۰ افتتاح شد و تاکنون توانسته است مسافران و گردشگران زیادی را جذب نماید. تا انتها با ما همراه باشید تا بیشتر با این پارک برفی مدرن آشنا شویم.

پارک برفی کیش

مجموعه گردشگری پنگوئن کیش

این مجموعه با مساحتی حدود ۱۹ هزار متر مربع در بلوار موج جزیره کیش طی دو مرحله ساخته شد. مرحله اول پروژه که شامل مجموعه‌های خدماتی و تفریحی می‌باشد، در سال ۱۳۹۷ تکمیل و به بهره برداری رسید و مرحله دوم پروژه که پارک برفی است در سال ۱۴۰۰ افتتاح گردید.

به دلیل اینکه آب و هوای جزیره کیش گرم می‌باشد و امکان بارش برف در آن وجود ندارد، مسئولان حوزه گردشگری کشور و جزیره کیش به فکر ساخت این مجموعه برفی افتادند. در ساخت پارک برفی پنگوئن از نمونه پارک برفی دبی الگوبرداری شده است و با همکاری بخش خصوصی و دولتی با یکدیگر این مجموعه ساخته شد.  در این پارک با استفاده از سیستم‌های کاملا پیشرفته اقدام به تولید برف مصنوعی در دمای منفی ۶ درجله سلسیوس نموده‌اند.ساعت کار این مجموعه از ۱۱ الی ۲۴ می‌باشد و برای استفاده از بخش‌های مختلف آن نیاز به ۵ ساعت زمان است.

مطلب مرتبط : بهترین تفریح کیش چیست؟

امکانات مجموعه پنگوئن کیش

این مجموعه خاص و منحصر به فرد دارای امکانات مختلفی می‌باشد که در طبقات مختلف قرار دارند و می‌توانند یک روز سرگرم کننده را برای مسافران و گردشگران جزیره کیش به ارمغان بیاورند.

پارک برفی کیش

۱. پینگوفان

پینگوفان یا همان بخش برفی مجموعه پنگوئن که با دیوارهای شیشه‌ای و سقفی بلند در طبقه منفی یک قرار دارد، مهمترین قسمت مجموعه گردشگری پنگوئن کیش می‌باشد. در این پارک برفی تفریحاتی همچون تیوب‌سواری، برف‌بازی، سورتمه‌سواری، اسکی، اسنوبورد و ساخت آدم‌برفی برای گردشگران درنظر گرفته شده است. برای ورود به این بخش و استفاده از تفریحات زمستانی باید لباس گرم بهمراه داشته باشید.

پارک برفی کیش

در این قسمت علاوه بر بازی‌ها و تفریحات برفی می‌توانید از سالن تیراندازی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و سالن بازی واقعیت مجازی و فیلم سه بعدی، سالن بولینگ، دیواره یخی، بانجی‌جامپینگ، پیست اتوموبیل‌رانی و پرواز با جایروکوپتر و پاراگلایدر نیز استفاده نمایید.

۲. پینگو کافه

کافی شاپ اصلی این مجموعه پینگو کافه می‌باشد که در بخش برفی قرار دارد. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، کاپوچینو، دمنوش و انواع نوشیدنی سرد مانند آبمیوه‌های ترکیبی خوشمزه را بهمراه انواع دسر، کیک و شیرینی سفارش دهید و از طعم خاص و کیفیت بالای آن‌ها لذت ببرید.

پارک برفی کیش

۳. پینگو بیکری

یکی دیگر از بخش‌های خوشمزه مجموعه پنگوئن پینگو بیکری است که یک نانوایی خاص محسوب می‌گردد. در این بخش انواع کیک‌ها، شیرینی‌ها، نان و از این قبیل محصولات ارائه می‌گردند. محصولات بخش پینگو بیکری دارای کیفیت بسیارعالی، طعم لذیذ و عطری دلنشین هستند که بعد از بازی و انجام تفریحات مختلف گردشگران را به سمت خود جذب می‌کنند.

۴. پینگو کافئین

برای خرید انواع قهوه و شکلات خارجی می‌توانید به سراغ بخش پینگو کافئین در قسمت همکف مجموعه بروید و از محصولات خارجی باکیفیت استفاده نمایید. این کافه از پینگو کافه طبقه برفی کوچکتر می‌باشد و محیطی دنج و صمیمی دارد. در این بخش می‌توانید نوشیدنی و سفارشات دیگر خود را به صورت بیرون بر نیز تهیه نمایید.

۵. پینگو شاپ

از آنجایی که کیش منطقه آزاد تجاری می‌باشد و یکی از مراکز خرید مهم برندهای مختلف و معتبر خارجی در ایران به شمار می‌رود، طبقه همکف این مجموعه نیز به همین امر اختصاص یافته است. پینگو شاپ مجموعه پنگوئن دارای واحدهای تجاری و فروشگاه‌های شیک می‌باشد که می‌توانید انواع محصولات نظیر پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی بهداشتی و … را از این بخش خریداری نمایید.

پارک برفی کیش

۶. پینگو هوم پلاس

اگر علاقه‌مند به خرید لواازم خانگی و دکوری مربوط برای منزل هستید می‌توانید به بخش پینگو هوم پلاس این مجموعه سری بزنید. در این بخش یکی از بزرگترین نمایندگی‌های برند Lkea که از معروف‌ترین برندها در زمینه وسایل خانگی و دکوراسیون داخلی است، قرار دارد.

۷. پینگو فود

در بالاترین قسمت این مجموعه فودکورت با نام پینگو فود قرار دارد که دارای یک تراس بزرگ و زیبا مشرف به زمین برفی و همچنین محیط بیرونی می‌باشد. در این بخش چند رستوران ایرانی و فرنگی و همچنین فست فود در کنار یکدیگر قرار دارند که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فست فود، ترکی و انواع سالاد را سفارش دهید.

پارک برفی کیش

هتل برفی پنگوئن

در جزیره زیبای کیش هتل‌های مختلفی با امکانات متنوع فعالیت می‌کنند که جزو بهترین هتل‌های ایران محسوب می‌گردند. یکی از هتل‌هایی که در آینده قرار است در کیش ساخته شود هتل برفی پنگوئن می‌باشد. طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است برای اولین بار در ایران یک هتل لوکس زمستانی با ۱۶ طبقه و ۱۲۴ واحد اقامتی در جزیره کیش به بهره برداری برسد. قطعا وجود این هتل در کنار پارک برفی و زمستانی پنگوئن می‌تواند به یکی از جاذبه‌های خاص جزیره کیش تبدیل شود و تجربه متفاوتی را برای گردشگران رقم بزند.

بهترین زمان بازدید از پارک برفی کیش

از آنجایی که آب و هوای جزیره کیش در شش ماه دوم سال خنک‌تر می‌باشد و می‌توان اکثر تفریحات را انجام داد، بیشتر مسافران وگردشگران این زمان را برای سفر به این جزیره انتخاب می‌کنند. اما مجموعه پنگوئن سرپوشیده می‌باشد و به دلیل وجود پارک برفی هوای آن خنک است و فرقی ندارد در چه تایمی از سال و با چه آب و هوایی قصد استفاده از آن را داشته باشید. بنابراین برای بازدید باز مجموعه پنگوئن و پارک برفی نمی‌توان فصل و زمان خاصی را تعیین نمود و هر زمان که بروید می‌توانید از خدمات و امکانات و هوای مطبوع و خنک این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.

آدرس پارک برفی کیش

همانطور که گفته شد پارک برفی کیش در مجموعه گردشگری و تفریحی پنگوئن قرار دارد. برای رفتن به این مجموعه می‌توانید از ماشین شخصی یا اجاره‌ای خود و یا از تاکسی‌های جزیره استفاده نمایید. این مجموعه در میدان سنایی، بلوار موج و نزدیک هتل ویدا قرار دارد.

۳.۵/۵ - (۱۹ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۳

  1. شهرام

    سلام
    این مجموعه تا چند درصد شبیه سکی دبی هست ؟

  2. احمد

    صرفا برای بچه ها میباشد و یا کسانی که تاحالا برف از نزدیک ندیدن.
    من و خانم کلی وقت گذاشتیم رفتیم ولی از نزدیک که دیدیم پشیمون شدیم رفتیم کافه ی قهوه زدیم.
    ورودی حدودای ۴۰۰ میگیرن.

    • محمد خیری

      بله هزینه نسبتا بالایی داره – ولی دیدنی جالبی هستش نسبت به هزینش چون که در اوج گرمایه تابستان وارد جایی میشید که برف روی زمین نشسته و خیلی قشنگه به نظرم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×