بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » پلاژ آقایان کیش؛ لذت شنا و تفریح در سواحل مرجانی
پلاژ آقایان کیش؛ لذت شنا و تفریح در سواحل مرجانی
جاذبه های گردشگری کیش

پلاژ آقایان کیش؛ لذت شنا و تفریح در سواحل مرجانی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ 16۵2,882

جزیره کیش یکی از شیک ترین جزایر خلیج همیشه فارس است که امکانات نسبتا زیادی همچون پلاژ آقایان کیش و بانوان هم دارد. پوشش مرجانی در کنار سواحل این جزیره در کنار انواع امکانات تفریحی و آبی در ساحل های آن باعث شده است تا تعداد مسافر و توریست هایی که از کیش بازدید می کنند، با افزایش خوبی روبرو شود. اگر حتی یکبار هم به سواحل زیبا و چشم نواز در کنار جاهای دیدنی کیش رفته باشید، خواهید دید که اکثر آقایان بدون هیچ مشکلی در آب دریا شنا می کنند.

اما شاید قصد داشته باشید که در ساحلی با امکانات بیشتر و راحت تر به شنا کردن و انواع تفریحات جذاب بپردازید. از چند سال گذشته، سازمان گردشگری کیش، اقدام به افتتاح یک ساحل مجهز و اختصاصی با نام پلاژ آقایان کیش کرده است. سایت پلاژ آقایان کیش با استقبال بسیار زیادی هم مواجه شد؛ به طوری که در همان چند ماه اول افتتاح، بیش از ۳۵ هزار نفر ورودی داشت. در ادامه تصاویر پلاژ آقایان کیش را در اختیار شما قرار داده و شما را با امکانات مختلف در پلاژ آقایان و توصیه های مهم برای ورود به این ساحل اختصاصی آشنا می کنیم تا تجربه های خاص در کیش را تکمیل کنید.

فرصت شنا در آب زلال و شفاف ساحل پلاژ آقایان کیش

به جرات می توان گفت که پلاژ ساحلی آقایان کیش جزو بهترین پلاژهای ساحلی در منطقه است. در ساحل اختصاصی که در پلاژ آقایان کیش وجود دارد، با نگاه کردن به آب شفاف دریا می توانید با چشم معمولی تا عمق چند متری را هم ببینید. حتی ماهی های زیبایی هم که در این آب شنا می کنند، به راحتی قابل رویت هستند. اگر در این ساحل تن به آب بزنید، یک حس فوق العاده شنا در آب زلال به شما دست خواهد داد؛ جذابیت شنا در موج های کم ارتفاع این ساحل وقتی ماهی ها را به لب ساحل می کشاند، بیشتر هم خواهد بود. شما می توانید بسته به مهارت شنای خودتان، در عمق های مختلف از ساحل شنا کرده و سپس ساعت ها در ساحل شنی دراز بکشید و آفتاب بگیرید. مراجعه به پلاژ آقایان کیش، یک تجربه منحصر به فرد و لذت بخش از سفرتان به جزیره کیش خواهد بود. مربیان حرفه ای هم برای آموزش شنا برای گروه های سنی مختلف به همراه نجات غریق های ماهر در پلاژ آقایان کیش فعالیت دارند.

فرصت شنا در آب زلال و شفاف ساحل پلاژ آقایان کیش

آدرس پلاژ آقایان کیش

پلاژ آقایان جزیره کیش آدرس سر راستی داشته و در سواحل قسمت شرقی جزیره کیش شما می توانید به راحتی پلاژ آقایان را پیدا کنید که فاصله بسیار کوتاهی هم با پلاژ بانوان کیش دارد. همین موضوع باعث می شود تا بتوانید با خیال راحت در کنار خانواده و دوستانتان به پلاژ آقایان و بانوان رفته و با هماهنگی به هتل خود بازگردید. با گسترش امکانات در پلاژ آقایان کیش، هم اکنون مساحت آن از ۱۰ هزار مترمربع هم گذشته است. برای دسترسی به این جاذبه توریستی، می توانید از وسیله نقلیه شخصی خودتان هم استفاده کنید.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر

امکانات رفاهی در پلاژ مجهز آقایان

ایجاد یک ساحل شنی و ماسه ای اختصاصی و مجهز  و شنا کردن در آب های تمیز تنها یکی از امکانات جذاب پلاژ آقایان است. بسیاری از خدمات رفاهی و بهداشتی هم در پلاژ آقایان کیش بصورت رایگان هستند، در اختیار عموم آقایان قرار گرفته اند. نمازخانه، بوفه خوراکی، وسایل بازی برای کودکان و تجهیزات کمک ‌های اولیه از جمله این امکانات مناسب در این مرکز هستند.

هم چنین پلاژ آقایان در کیش ایجاد حمام اختصاصی با آب شیرین و سرویس های بهداشتی تمیز با تعداد زیاد سبب شده است تا هیچ دغدغه ای از بابت مسائل بهداشتی نداشته باشید و لذت قدم زدن در ساحل شنی نرم و آب تنی در دریا را به خوبی تجربه کنید. از دیگر قابلیت های جذاب در پلاژ آقایان کیش، وجود مجموعه ماساژ و صندل های بسیار دنج و بزرگی هستند که می توانید به راحتی روی آنها نشسته یا دراز بکشید و برای چندین ساعت از ویتامین نور آفتاب استفاده کنید. سایه بان های متعددی هم که در نقاط مختلف این پلاژ قرار دارند از دیگر جذابیت های آن است. هم چنین نورپردازی مناسب در شب علاوه بر زیبایی به شما این امکان را می دهد تا بعد از غروب آفتاب هم لذت شنا در هوای خنک ساحل را تجربه کنید.

در پلاژ آقایان، شما می توانید کمدهای مخصوصی برای قراردادن لباس و وسایل شخصی خود پیدا کنید. البته بهتر است وسایل با ارزش و گران قیمت خود را به صندوق امانات پلاژ آقایان کیش تحویل دهید تا قابلیت اطمینان آن بیشتر باشد.

امکانات رفاهی در پلاژ مجهز آقایان

امکانات تفریحی و ورزشی پلاژ هیجان انگیز آقایان

در کنار امکانات بهداشتی و رفاهی پلاژ مخصوص آقایان، شما این فرصت را خواهید داشت که به انجام انواع تفریحات ورزشی و جذاب در این مجموعه بپردازید. غواصی، جت اسکی، اسکی روی آب، قایقرانی پارویی و قایق های بادبانی از جمله تفریحات آبی این مجموعه هستند که قرار است گسترش هم پیدا کنند. هندبال ساحلی، فوتبال و والیبال ساحلی هم از ورزش های جذاب در کنار دریا روی شن و ماسه نرم ساحل پلاژ آقایان کیش است.

امکانات تفریحی و ورزشی پلاژ آقایان کیش

شماره تماس و ساعات کاری پلاژ تفریحی آقایان

برای خرید بلیط پلاژ آقایان کیش، شنا کردن و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی در ساحل این مجموعه تفریحی تنها در شش ماه اول سال یعنی در فصل بهار و تابستان می توانید به این جاذبه گردشگری زیبا مراجعه کنید. ساعات کار پلاژ آقایان کیش و اخذ پذیرش برای ورود به پلاژ آقایان کیش در بازه زمانی شش ماهه اول سال از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر است و خروج نهایی باید تا ساعت ۱۹ صورت بپذیرد. در خصوص قیمت ورودی پلاژ آقایان کیش شما می توانید با پرداخت مبلغ ورودی ۸۰ هزار تومان برای بزرگسالان و ۳۲ هزار تومان برای کیشوندان و کودکان زیر ۵ سال وارد این مجموعه شوید. این اطلاعات طبق آپدیت شهریور ۱۴۰۱ هستند. با پرداخت هزینه پلاژ آقایان کیش، می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

شماره تلفن پلاژ آقایان کیش: ۰۷۶۴۴۴۵۰۶۷۱

اطلاعات پلاژ آقایان کیش

قبل از مراجعه به پلاژ آقایان کیش، بهتر است چندین توصیه را در نظر بگیرید. حتما لوازم شخصی مناسب نظیر حوله و مایو و لباس های لازم را در اختیار داشته باشید و استفاده از کرم های ضدآفتاب هم فراموشتان نشود. بهتر است وسایل بسیار قیمتی نظیر طلا و زیورآلات را هم همراه نداشته باشید. حتما به زمانبندی پذیرش در مجموعه پلاژ آقایان و دیگر دستورالعمل های مراجعه به این جاذبه گردشگری توجه کنید.

رستوران های نزدیک پلاژ آقایان کیش

کیش پلاژ آقایان را در نزدیکی بهترین رستوران ها قرار داده است. رستوران هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، بالاترین امتیاز از نظر کیفی را از مراجعه کنندگان خود دریافت کرده اند. آن ها را در ادامه می توانید به ترتیب فاصله، از نزدیکترین به دورترین، مشاهده کنید.

کافه رستوران دیاکو کیش

هیچ چیز اندازه خوردن غذا بعد از یک روز طولانی در محیطی لوکس و آرام نمی‌ تواند روز شما را بهتر کند. کافه رستوران دیاکو کیش، نزدیک ترین رستوران به پلاژ آقایان است. فاصله آن تنها ۸ متر بوده و می توانید بعد از تفریح به آنجا سری زده و از نمای جذاب و غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید.

برای ورود به رستوران باید بلیط ورودی تهیه کنید که مبلغ آن ۲۵۰۰۰ تومان است. ۳ وعده غذایی در این رستوران سرو می شود. می توانید برای صبحانه، ناهار و شام، منوی غذاهای ایرانی و ملل را سفارش دهید. بهترین غذاهای دریایی هم در این رستوران سرو می شوند.

از ساعت ۱۳ الی ۱۶ ناهار و از ساعت ۲۱ تا ۲۳ و ۵۹ دقیقه هم شام سرو می شود. اگر رستوران را برای شام رزرو کرده اید، قبل از ساعت ۲۲ در رستوران حضور داشته باشید.

آدرس: جزیره کیش، روبروی برج میکا، طبقه بالای پلاژ آقایان.

رستوران دیاکو کیش

رستوران عمو اکبر کیش

غذاهای سنتی همواره لذت خود را دارند. به خصوص غذاهای سنتی و دریایی جنوبی که به سبک و سیاقی لذیذ درست شده باشند. رستوران عمو اکبر کیش، یکی از معروف ترین رستوران هایی است که در این زمینه فعالیت دارد.

این رستوران غذاهای دریایی را به سبک لذیذ و خاص درست کرده و مزه آن را برایتان خاطره انگیز می کند. رستوران در فاصله ۶۵۰ متری قرار گرفته و ۳ دقیقه تا آنجا راه است. ساعت کاری رستوران از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب است.

منوی رستوران بیشتر مربوط به غذاهای دریایی بوده و همگی صید روز هستند. فضای رستوران هم ساده و مینیمال بوده و می توانید از آن لذت ببرید.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

رستوران عمو اکبر کیش

رستوران میر مهنا کیش

اگر به دنبال صرف نهار و شام در یک جای کیفیت بالا هستید، رستوران میر مهنا کیش، انتخابی فوق العاده برای شما خواهد بود. رستورانی با منظره ساحلی و دید به دریا، لذت غذا خوردن را چند برابر می کند.

این رستوران غذاهای جنوبی را با بهترین و اصیل‌ترین مزه ها درست کرده و در کنارش منوی متنوعی از سالاد را نیز ارائه می کند. قیمت رستوران میر مهمنا کیش، نسبت به قیمت رستوران پلاژ آقایان کیش مناسب تر است. تنها ۶۵۰ متر با آن فاصله داشته و در ۳ دقیقه به آن می رسید. ساعت کاری مجموعه در ظهر از ۱۲ الی ۱۴ و در عصر از ۱۹ الی ۲۴ است.

منوی رستوران شامل غذاهای دریایی بوده و در کنار آن غذاهای فرنگی و ایرانی متنوعی هم می‌ توانید سفارش دهید. غذا به همراه نورپردازی جذاب و موسیقی زنده خواهد بود.

آدرس: خیابان پروین اعتصامی، روبروی هتل آبادگران

رستوران میر مهنا کیش

رستوران هشتگ فودهال کیش

خوردن یک غذای خوب و باکیفیت در سفر، لذت آن را چند برابر می کند. وقتی صحبت از کیفیت و غذاهای خوب می شود، نام رستوران هشتگ فودهال کیش می درخشد. فاصله آن با پلاژ آقایان ۱.۷ کیلومتر یا ۴ دقیقه است. ساعت کاری رستوران از ساعت ۱۳ الی ۱۶ و از عصرها ساعت ۲۰ تا ۱ بامداد خواهد بود. این رستوران صبحانه سرو نمی کند.

هشتگ فودهال با فضای مینیمال و جذاب خود بسیار دنج و خودمانی بوده و بوی غذاهای تازه و خوش عطر شما را سر وجد خواهد آورد. رستوران ۴ بخش مختلف دارد. بخشی مخصوص فست فودها، بخشی مخصوص انواع غذاهای ایرانی، بخشی مخصوص ساندویچ ها و یک مربوط به کافی شاپ است.

آدرس: کیش، میدان خانه گستر، مجتمع گنجینه ۲

رستوران هشتگ فودهال کیش

رستوران کوه نور کیش

بی شک رستوران کوه نور کیش جزو متمایزترین رستوران هایی است که تا به حال دیده اید یک رستوران با نمایی از سنگ و شبیه به کوه که بسیار جذاب است. با هر عادت غذایی و سلیقه ای می توانید یک غذای خوب در آن پیدا کنید. رستوران کوه نور سالاد بار و سوپ های عالی داشته و غذاهای اصلی آن طعم و کیفیت باورنکردنی دارند.

خود رستوران در فاصله بسیار کمی از پلاژ آقایان قرار داشته و تنها ۲.۲ کیلومتر یا ۶ دقیقه فاصله دارد. منوی رستوران متنوع بوده و می توانید از غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای فرنگی و غذاهای دریایی لذت ببرید. غذای خود را در محیط دلنواز همراه با صدای آب و موسیقی زنده صرف کنید. می توانید هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب به رستوران مراجعه کنید.

آدرس: هرمزگان، کیش، میدان امیرکبیر، روبروی دانشگاه کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران دارچین کیش

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق طعم غذاهای اصیل ایرانی هستید، رستوران دارچین کیش اولین گزینه ای است که می توانید به آن مراجعه کنید. عطر زعفران و ادویه های شرقی با سالادها و سس های بی نظیر را تجربه می کنید. رستوران دارچین تنها ۲.۷ کیلومتر یا ۷ دقیقه با پلاژ آقایان در کیش فاصله داشته و انتخاب خوبی برای صرف نهار و شام است. منوی رستوران شامل انواع خوراک، پیش غذا، غذاهای فرنگی و ایرانی، سالاد، ترشی و نوشیدنی های متنوع است. ساعت کار مجموعه هر روز از ساعت ۸ الی ۲۴ است.

آدرس: کیش، انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

رستوران دارچین کیش

رستوران بلولند کیش

صرف یک وعده غذایی در یک فضای آرام، رو به دریای مرجانی و آفتاب جزیره، نوشیدن یک نوشیدنی خنک و گوارا بسیار لذت بخش است. کافه رستوران بلولند یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که می خواهند کمی از هیاهوی روزانه دور شده و از نوشیدنی با طعمی بی نظیر لذت ببرید.

غذاهای دریایی و اصیل ایرانی در این رستوران سرو شده و تنها ۲.۸ کیلومتر یا ۵ دقیقه از پلاژ آقایان فاصله داشته می توانید به سادگی با پای پیاده به آنجا بروید. مجموعه بلولند به طور ۲۴ ساعته باز بوده و می توانید هر زمان که بخواهید به آنجا مراجعه کنید.

آدرس: کیش، ساحل مرجان، رستوران و کافه ساحلى بلولند

رستوران بلولند کیش

رستوران مارینا کیش

غذا همان چیزی است که در حین سفر طولانی دوست دارید از آن لذت ببرید. و چه جایی بهتر از جزیره کیش برای پیدا کردن بهترین غذاهای خارجی، دریایی و ایرانی. رستوران مارینا کیش با یک منوی کامل و جامع از انواع پیش غذاها، سالادها، قهوه‌ها، نوشیدنی‌ها و غذاهای خارجی و ایرانی هر ذائقه ای را راضی می کند.

این رستوران دارای فضایی مدرن و جذاب بوده و حس سرزندگی خوشایندی را هم به شما تزریق می کند. رستوران مارینا در فاصله ۴.۴ کیلومتری یا ۸ دقیقه ای پلاژ آقایان قرار گرفته است. ساعت کاری آن هم از ۱۲ ظهر تا ۲۴ بامداد است.

آدرس: کیش، بلوار مرجان، مرجان ۷، مارینا کیش

رستوران مارینا کیش

جاهای دیدنی نزدیک

جزیره کیش سواحل بسیار زیادی دارد که پلاژ آقایان و بانوان دو مجموعه اختصاصی با امکانات فوق العاده رفاهی و تفریحی است. شما می توانید قبل یا بعد از مراجعه به این جاذبه های توریستی و تفریحی از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به آن ها هم بازدید کنید. صخره خرچنگ ها، آب انبار، تله کابین میکا مال، مجموعه ارم دلفین، قلعه وحشت کیش، برج ایفل کیش، بولینگ مریم، مجموعه توریستی پنگوئن، پارک برفی کیش، کاخ مرجان، شهربازی هایلند کیش و اسکله تفریحی قدیمی کیش از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به پلاژ آقایان کیش محسوب می شوند.

هتل های نزدیک

با رزرو هتل های کیش در قسمت شرقی این جزیره لوکس، می توانید فرصت استقرار در نزدیکی پلاژ آقایان و بانوان کیش را به دست آورید و به راحتی به این مجموعه دسترسی پیدا کنید.  هتل پارمیدا کیش، هتل ایران، هتل کوروش، هتل صدف، هتل امیرکبیر کیش، هتل پارسیان، هتل شایان، هتل ۵ ستاره پارمیس، هتل ارم و هتل آرامش از نزدیکترین هتل های مجهز و شیک به پلاژ آقایان کیش هستند. با رزرو هتل های تخفیف دار کیش لذت سفر ارزان و اقامتی رویایی را با اقامت ۲۴ تجربه کنید.

سؤالات متداول

[toggle title=”پلاژ آقایان کیش کجاست؟” state=”close”]خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر[/toggle]

[toggle title=”پلاژ آقایان کیش از چه ساعتی تا چه ساعتی باز است؟” state=”close”]ساعت کار پلاژ آقایان کیش از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر بوده و خروج تا ساعت ۱۹ خواهد بود.[/toggle]

[toggle title=”هزینه بلیط پلاژ آقایان کیش چقدر است؟” state=”close”]برای بزرگسالان در سال ۱۴۰۱ معادل ۸۰ هزار تومان و برای کودکان زیر ۵ سال و کیشوندان ۳۲ هزار تومان است.[/toggle]

[toggle title=”نزدیکترین و بهترین رستوران ها به پلاژ آقایان کیش کدامند؟” state=”close”]کافه رستوران دیاکو، رستوران عمو اکبر، رستوران میر مهنا و هشتگ فودهال نزدیکترین و بهترین رستوران ها هستند.[/toggle]

۵/۵ - (۴ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۵

  1. علی

    واقعا هشتادهزارتومن پول مفت
    هم قسمت مربوطه پاکسازی نشده ، هم سفره ماهی اینهاوحود دارد برای کودکان خطرافربنه
    هم هیچ سرویسی نمیدهند
    یعنی هرجای کیش که تو آب بری بنظرم بهتره تا پلاژ

    جالبه ده ساله پشت سرهم بررسی کردم هیچ فرقی نکرده جز حق ورودیش

    • علیرضا قانع

      ممنون از بازخوردی که دادین.

  2. جلال

    پلاژ آقایان مزخرف ترین امکانات کیشه، بخش شمالی که کلا با فنس از محوطه بیرونی جدا شده و یکسری چوب شکسته ازش آویزونه، و با توجه به قحطی زمین! همه چیز رو مشرف به پلاژ آقایان ساختن‌ ، مثل تله کابین کیش، کیبل اسکی ، گشت کشتی آکواریوم، ساختمان های بلند مرتبه جنب پلاژ و از همه بدتر ساخت رستوران خانوادگی دیاکو در طبقه بالای پلاژ که کاملا به محوطه پلاژ مشرفه و عملا جلوی خانواده ها برهنه میشیم ، بدون رعایت حرمت آقایان ،موقع مسابقات والیبال ساحلی و غریق نجات درب پلاژ مثل گاراژ بازه و همه زنها به راحتی میرن و میآن و کلا مکانی برای سلب آسایش و آرامش روانی آقایان
    البته بعید میدونم که این نظر رو پخش کنید، چون خفه کردن نظر مخالف علی الخصوص مرتبط با حقوق آقایان تبدیل به یک فرهنگ شده

  3. Jalal

    پلاژ آقایان مزخرف ترین بخش کیشه ، چون ۱. رستوران خانوادگی در طبقه دوم آنجا درست شده، که هر زنی به اونجا رفتار آمد داره و به کل پلاژ مشرفه، ۲. برای مسابقات والیبال ساحلی و غریق نجات درب پلاژ مثل گاراژ بازه و همه زنها میرن و میآن؟ ۳. برج های بلند مرتبه و تله کابین رو دقیقا بالای سر پلاژ آقایان ساختن ، ۴، کشتی های آکواریوم دقیقا میآن روبروی پلاژ آقایان ۵، کیبل اسکی دقیقا نزدیک پلاژ دور میزنه ۶، دیوار های پلاژ در بخشی صرفا یک فنسه که اون هم ریخته پس محیط اختصاصی آقایان اسمیه نه عملی که همین موضوع باعث از بین رفتن آسایش و آرامش روانی آقایان شده ، به عبارت دیگر پلاژ آقایان محلی برای نمایش برهنگی مردان شده و مزخرف ترین نقطه جزیره کیشه

  4. فراهانی

    پلاژ آقایان یکی از مزخرف ترین امکانات کیشه، بخش شمالی که کلا با فنس از محوطه بیرونی جدا شده و یکسری چوب شکسته ازش آویزونه، و با توجه به قحطی زمین! همه چیز رو مشرف به پلاژ آقایان ساختن‌ ، مثل تله کابین کیش، کیبل اسکی ، گشت کشتی آکواریوم، ساختمان های بلند مرتبه جنب پلاژ و از همه بدتر ساخت رستوران خانوادگی دیاکو در طبقه بالای پلاژ که کاملا به محوطه پلاژ مشرفه و عملا جلوی خانواده ها برهنه میشیم ، بدون رعایت حرمت آقایان ،
    البته بعید میدونم که این نظر رو پخش کنید، چون خفه کردن نظر مخالف علی الخصوص مرتبط با حقوق آقایان تبدیل به یک فرهنگ شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×