بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » استان اصفهان » اصفهان » تله کابین صفه اوج لذت در ارتفاعات اصفهان
Telekabin safe 1
اصفهان

تله کابین صفه اوج لذت در ارتفاعات اصفهان

۱۴ مهر ۱۳۹۷ 14۰1,940

با پیشرفت علم و تکنولوژی بشر توانسته طبیعت را نیز در خدمت خود در آورد و با برخی اقدامات و ایجاد سازه هایی از طبیعت بهره و لذت بیشتری را کسب کنند. ایجاد سورتمه ها، تله کابین و از این گونه تفریحات ایجاد شده بر بستر طبیعت، یکی از بهره گیری های انسان ها در جهت کسب لذت های بیشتر است، یکی از بهترین تله کابین های ایران، تله کابین صفه اصفهان بوده که همه روزه افراد بسیاری که به این شهر سفر می کنند، برای تکمیل سفر خود، از این تله کابین نیز بهره مند می شوند.

اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، با وبلاگ اقامت ۲۴  در معرفی و آشنایی با تله کابین صفه اصفهان همراه باشید تا با یکی دیگر از جاهای تفریحی اصفهان آشنا شوید.

مقاله مرتبط: ” جهنم سفید بهشت طبیعتگردی اصفهان

مقاله مرتبط: ” تالاب میانکاله مازندران : آدرس و تصاویر

تله کابین صفه
آدرس: اصفهان – بزرگراه شهدای صفه – کوه صفه

پارک کوهستانی صفه یکی از مکان های طبیعی و تفریحی اصفهان بوده که وجود تله‎کابین به جذابیت آن بسیار افزوده است.

در این پارک دو خط تله کابین وجود دارد که خط اول آن دارای ۵۰ کابین ۴ نفره بوده و از روی بزرگراه صفه تا بالای گردنه باد بالا می رود.

با استفاده از این تله کابین می توان تا ارتفاع ۳۲۰ متری کوه صفه بالا رفته و نمای زیبایی از شهر اصفهان را به تماشا نشست.

تله کابین صفه
تله کابین صفه دارای ۵۰ کابین ۴ نفره است

همچنین با رفتن به ارتفاعات توسط این تله کابین و رسیدن به ارتفاعات بالا می توان چشم انداز زیبایی از قلعه شاهدژ که یکی از مکان های تاریخی اطراف اصفهان است را نیز شاهد بود.

در ایستگاه خط یک تله کابین صفه اصفهان امکانات بی نظیری نظیر سالن بولینگ وجود داشته که علاوخ بر لذت تله کابین سواری می توان از هیجان بازی بولینگ نیز بهره مند شد.

تله کابین صفه
تله کابین کوه صفه اصفهان

خط دوم تله کابین صفه از روی ارتفاعات بادبالا به سمت قله شاه دژ حرکت کرده و با گذراندن زمانی در حدود ۱۰  دقیقه فاصله کمتری از خط یک را سپری می کند.

در ایستگاه شماره ۲ تله کابین صفه امکانات رفاهی نظیر رستوران، کافی شاپ، وجود داشته و می توان در سفر به تله کابین صفه از آنها نیز بهره برد.

منبع: وبلاگ اقامت۲۴

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×