بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » جاهای دیدنی کیش » بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم ۱۴۰۲
ش 1
جاهای دیدنی کیش

بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم ۱۴۰۲

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ 40۰9,652

 گشت و گذار در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس با بهترین کشتی تفریحی کیش می‌تواند خاطره ای به یادماندنی از سفر به این جزیره زیبا رقم بزند. جزیره کیش یکی از توریستی ترین مناطق ایران است که در آن می‌توان تفریحات متنوع و خاصی را در کنار جاهای دیدنی کیش تجربه نمود. کشتی های تفریحی کیش جزو تفریحات آبی جذاب محسوب می‌شوند که موزیک زنده، پذیرایی، سرو شام، جنگ شادی، برنامه‌های مفرح، برگزاری مسابقات و … را برای گردشگران در نظر می‌گیرند. هم چنین عکس کشتی های تفریحی کیش برای معرفی و بیشتر آشنا شدن شما عزیزان در ادامه مقاله آمده است. اگر قصد دارید این بار به شکلی متفاوت، تفریحات کیش را تجربه کنید ولی نمی دانید بهترین کشتی تفریحی خصوصی کیش کدام است پیشنهاد می‌کنیم پس از رزرو هتل کیش با این مقاله از وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است؟

گشت و گذار در این جزیره فقط محدود به جاهای دیدنی کیش نیست بلکه کشتی های تفریحی کیش با فراهم نمودن برنامه‌های متنوع و شاد در لیست خاص‌ترین تفریحات و جاذبه‌های این جزیره قرار دارند. شما می‌توانید درون کشتی چند ساعتی به استراحت و سپری کردن لحظات خوش بپردازید. این کشتی‌ها با اجرای برنامه‌های موسیقی زنده، جنگ‌های شادی و دیگر برنامه‌های مهیج و مفرح حال و هوای خوشی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. لذت نوش جان کردن یک غذای لذیذ درون کشتی و بر روی دریا می‌تواند برای گردشگران بسیار خاطره انگیز باشد.

کشتی های تفریحی جزیره کیش انواع مختلفی دارند که هر کدام از ویژگی‌هایی برخوردار می‌باشند. انتخاب بهترین کشتی تفریحی برای وقت گذراندن، صرف غذا و لذت بردن از برنامه‌های مختلف و همچنین تماشای منظره دریا، انتخاب ایده آلی برای سپری کردن یکی از روزهای سفر به کیش محسوب می‌شود. در ادامه تک تک به بررسی تمام اطلاعات لازم کشتی های تفریحی خواهیم پرداخت و هر کدام که باب میل و سلیقه شما بود می توانید به اجاره کشتی تفریحی در کیش اقدام نمایید.

کشتی تفریحی اوستا

کشتی تفریحی اوستا

یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش «اوستا» نام دارد که به عنوان بزرگترین کشتی تفریحی جزیره کیش نیز شناخته می‌شود. این کشتی دارای عرشه بزرگی است که می‌توانید هنگام صرف شام یا خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های رستوران و کافی شاپ، از برنامه‌های مفرح و جنگ‌های شبانه آن نیز لذت ببرید. در این کشتی موسیقی زنده، استندآپ کمدی، مسابقه، عکاسی و … برای گردشگران در نظر گرفته شده است. سانس‌های استفاده از کشتی تفریحی اوستا از ساعت ۷ شب الی ۱ بامداد است و برای سوار شدن به آن باید به بندرگاه کیش مراجعه کنید.

کشتی تفریحی سیمرغ

کشتی تفریحی سیمرغ

اگر به دنبال خاص‌ترین کشتی تفریحی کیش هستید می‌توانید به سراغ کشتی آکواریومی سیمرغ بروید. کف این کشتی شیشه ای بوده و امکان تماشای آبهای نیلگون خلیج فارس و ماهیان و موجودات دریایی آن فراهم شده است. زمان استفاده از این کشتی از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر است و می‌توانید دو ساعت با آن به قسمت‌های دیدنی دریا بروید. اگر شانس با شما یار باشد شاید یک سفره ماهی یا لاک پشتی غول پیکر را ببینید. در کشتی تفریحی سیمرغ برنامه‌های مفرحی همچون اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی، قرعه کشی و اهدای جوائز، سرو غذا و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها و … لحظات بسیار شاد و به یاد ماندنی برایتان رقم خواهند زد.

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی تفریحی آرتمیس

یکی دیگر از کشتی های تفریحی جزیره زیبای کیش که با گردش در آب‌های خلیج فارس لحظات خوشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد، آرتمیس نام دارد. این کشتی تفریحی کیش یکی از بزرگترین رستوران‌های دریایی را دارد که انواع غذاهای لذیذ و باکیفیتی را سرو می‌کند. کشتی آرتمیس گشتی دو ساعته انجام داده و با سوار شدن بر آن می‌توانید از جزایر مرجانی بسیار زیبایی دیدن کنید.

آرتمیس نیز مانند دیگر کشتی ها برنامه‌های متنوعی را برای گردشگران فراهم می‌کند که از مهمترین آنها می‌توان به موسیقی زنده، جنگ شادی، مسابقه و … اشاره نمود. ساعت فعالیت کشتی آرتمیس کیش از ۱ ظهر الی ۱ بامداد می‌باشد.

کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی نوید کیش

اگر به دنبال لوکس‌ترین گزینه هستید قطعا کشتی «نوید دریا» را باید انتخاب کنید. این کشتی ۳ طبقه دارای امکانات و تجهیزات کاملی است و در سالن‌های مختلفی همچون سالن VIP، فرست کلاس و سالن موزیک از مهمانان پذیرایی می‌کند. با تهیه بلیط کشتی نوید دریا، سفری دو ساعته بسیار مهیج و خاطره انگیزی را در آب‌های خلیج فارس تجربه خواهید نمود. این کشتی از نورافکن‌های بسیار قدرتمندی برخوردار است که می‌توانید در شب نیز زیبایی دریا را مشاهده نموده و لذت ببرید. اجرای برنامه جنگ شادی، موسیقی زنده، کنسرت‌های خوانندگان مطرح، مسابقه و قرعه کشی از مفرح‌ترین برنامه‌های نوید دریا به شمار می‌روند.

با توجه به وجود پارک بازی کودک می توان بهترین کشتی تفریحی کیش برای کودکان نیز در نظر گرفت. برای جا نماندن از دیدار با هنرمندان مشهور و تجربه چندین ساعت اجرای زنده، رزرو بهترین کشتی تفریحی کیش را از دست ندهید. کشتی تفریحی نوید دریا یکی از محبوب‌ترین و زیباترین کشتی های تفریحی کیش می باشد که از مسافران محترم میزبانی می‌کند. با سوار شدن بر کشتی تفریحی نوید دریا تجربه فوق العاده ای را کسب خواهید نمود که هیچ وقت از یادتان نخواهد رفت.

کشتی تفریحی ستاره دریایی

کشتی تفریحی ستاره دریایی

یکی دیگر از کشتی های جذاب کیش که دارای کف شیشه ای می‌باشد، کشتی ستاره دریایی است. می‌توانید با سوار شدن بر این کشتی چند ساعتی در آب‌های خلیج فارس به گشت و گذار بروید و انواع ماهی‌های کوچک و بزرگ، مرجان‌ها و دنیای زیر آب را تماشا کنید.

برنامه‌های شاد و جذاب کشتی آکواریوم ستاره دریایی مانند موزیک زنده، پذیرایی، سرو شام و ناهار، جنگ شادی و … لحظات خوشی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. این کشتی در طول روز چندین سانس مختلف دارد و علاوه بر آن در شب نیز سانس‌هایی دو ساعته در نظر گرفته شده است.

کشتی تفریحی امپراطور

کشتی تفریحی امپراطور

یکی از جدیدترین کشتی های تفریحی کیش که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده است، امپراطور نام دارد. این کشتی لوکس سه طبقه بوده و امکانات و فضایی لوکس را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. امپراطور ساخته ژاپن است و به عنوان محبوبترین کشتی کیش نیز شناخته می‌شود که مراسمات و برنامه‌های جذابی را برگزار می‌کند.

رستوران کشتی امپراطور جزو باکیفیت‌ترین رستوران‌های دریایی کیش به شمار می‌رود که انواع غذاهای لذیذ را ارائه می‌دهد. سانس‌های کشتی تفریحی امپراطور در چندین نوبت در روز و چندین نوبت در شب می‌باشد و شما می‌توانید از ۹ صبح الی ۱ بامداد از خدمات بی نظیر آن استفاده کنید.

کشتی تفریحی دنا

کشتی تفریحی تارا

طبق نظر برخی از مسافران، بهترین کشتی تفریحی کیش تارا است که طرفداران زیادی هم دارد. شما می توانید در بندرگاه کیش سوار بهترین کشتی تفریحی کیش با شام رایگان و پذیرایی مفصل شوید و لذت ببرید. اجرای موزیک زنده و گشت دو ساعته روی آبهای نیلگون خلیج فارس از دیگر برنامه ‌های کشتی تارا کیش است.

کشتی تفریحی تارا

کشتی آکواریوم کف شیشه‌ ای

اگر عاشق تماشای ماهی های زیبای خلیج فارس هستید، حتما سوار بر کشتی آکواریوم کف شیشه‌ ای شوید. دیواره های شیشه ای و شیشه های این شناگر آکواریومی به شما اجازه می دهد تا شاهد انواع ماهی، توتیا، خرچنگ، ستاره دریایی و مرجان‌ های زیبا باشید. در بین عکس کشتی های تفریحی کیش، احتمالا تصویر کشتی آکواریوم کف شیشه ای برای شما جذاب تر باشد.

کشتی آکواریوم کف شیشه‌ ای

کشتی تفریحی گوهر

یکی از شیک ترین و لوکس ترین کشتی های تفریحی کیش، کشتی تفریحی گوهر نام دارد. با سوار شدن بر کشتی تفریحی و قایق گوهر، می توانید با گشت آبی دو ساعته شاهد موزیک زنده و شاد گروه دیاکو هم باشید.

کشتی تفریحی گوهر

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی آرتمیس برنامه های زیبا و هیجانی خود را شب هنگام شروع می نماید و اجراهای موسیقی زنده و کمدی، سرو انواع متنوع نوشیدنی های لذیذ گرم و سرد را دارا می باشد. مدت زمان برنامه های این کشتی حدود دو ساعت می باشد. معمولا برنامه های این کشتی تفریحی از ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰ شب اجرا و برگزار می شود. از لحاظ قیمت نیز این کشتی تفریحی جزء مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها به حساب می آید.

کشتی تفریحی آرامیس

کشتی آکواریومی طوطیا

قطعا برای علاقمندان به تماشای دریا و جانداران زیر آبی، بهترین کشتی تفریحی کیش طوطیا است که سوار شدن بر آن می تواند تجربه درخشانی برای شما محسوب شود. برای شب گردی هیجان انگیز و تماشای ماهی های زیبای خلیج فارس، می توانید طوطیا را انتخاب کنید.

کشتی آکواریومی طوطیا

کشتی تفریحی تاپ تورز

اگر عاشق خوردن غذاهای دریایی از جمله فیله سوخاری و پاستا بصورت رایگان بر روی یکی از لوکس ترین کشتی ها هستید، برای شما بهترین کشتی تفریحی کیش تاپ تورز محسوب می شود. گشت ۳ ساعته لذت بخش با اجرای موزیک زنده و بیمه مسافری از دیگر خدمات تاپ تورز برای مسافرین عزیز است.

کشتی تفریحی تاپ تورز

کشتی تفریحی گردشگر

کشتی تفریحی گردشگر جزو بهترین کشتی تفریحی کیش با قیمت مناسب است که هر گردشگری می تواند به راحتی از خدمات و امکانات این کشتی بهره مند شود. بی شک یکی از بهترین و ارزان ترین کشتی هایی که سوار می شوید متعلق به کشتی تفریحی گردشگر خواهد بود.

کشتی تفریحی کروز

حتما برای شما هم جذاب خواهد بود وقتی بر روی یک کشتی مجلل در کنار خانواده فیلم سینمایی مورد علاقه تان را با بهترین کیفیت ببینید. کشتی کروز کیش، یک فرصت طلایی برای افراد علاقمندان به سینما است. این کشتی دو سالن سینمایی، یک رستوران شیک و یک سالن برای اجرای کنسرت موسیقی دارد.

کشتی تفریحی کروز

کشتی تفریحی دنا

دنا یکی دیگر از کشتی‌های تفریحی جذاب کیش است که ساخت استرالیا می‌باشد. این کشتی دارای امکانات و برنامه‌های متنوعی است و کافی شاپ آن بسیار معروف است. اگر می‌خواهید عکس‌های زیبا و با کیفیتی بر روی عرشه کشتی بگیرید نگران نباشید؛ زیرا دنا دارای عکاسان حرفه ای با بهترین دوربین‌ها می‌باشد.

زمان فعالیت کشتی دنا از ساعت ۹ شب تا ۱ بامداد است که شما می‌توانید یک سانس ۲ ساعته از خدمات شگفت انگیز آن استفاده نمایید. اجرای موسیقی زنده کشتی دنا نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است زیرا نوازندگان ماهر پیانو برای شما موزیک‌های خاطره انگیزی را اجرا می‌کنند.

هتل 1

مقایسه کشتی تفریحی و خصوصی

وسعت کشتی های تفریحی زیاد است و خدماتی که ارائه می دهند بی شباهت به یک هتل نیست. این کشتی های فوق لوکس با امکاناتی مثل اتاق خواب به همراه تخت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و غیره رزرو می شوند. همچنین کشتی های تفریحی سکوی مخصوص برای شیرجه زدن درون آب و یا ماهیگیری هم دارند.

کشتی های خصوصی هم کم و بیش با چنین امکاناتی همراه هستند اما ساده تر بوده و بنابراین در مقایسه با قیمت اجاره کشتی تفریحی در کیش، مقرون به صرفه تر هستند. کشتی تفریحی خصوصی بیشتر برای مناسبت های خاص توصیه می شود. در مقابل، کشتی های تفریحی از یک روز تا یک ماه رزرو می شوند. همچنین با کشتی های خصوصی می توانید نهایتا تا ۲۰ کیلومتر از ساحل پیشروی داشته باشید در صورتی که برای کشتی های تفریحی محدودیتی وجود ندارد.

تفاوت ها و شباهت های کشتی های تفریحی کیش  

از نظر مدت زمان گشت روی آب، بیشتر کشتی های تفریحی ۲ تا ۳ ساعت به ارائه خدمات برای مسافرین می پردازند. اجرای موسیقی زنده، برگزاری کنسرت و پذیرایی رایگان از خدماتی است که بیشتر کشتی ها سعی دارند تا آنها را در اولویت قرار دهند. در این میان برخی از کشتی ها شناگر آکواریومی محسوب می شوند که امکان تماشای آب دریا و موجودات دریایی از آنها وجود دارد. هم چنین برخی دیگر از کشتی ها، هنرمندان مشهور را دعوت می کنند تا از این طریق هم به جذب مسافر بپردازند.

از لحاظ تفاوت می توان به خدمات و وسعت کشتی های تفریحی اشاره نمود که هر چقدر امکانات و وسعت آن زیادتر باشد قیمت بالاتر و هر چقدر این امکانات و وسعت کمتر باشد قیمت مناسب تر و با هزینه کمتری است. انتخاب و رزرو بهترین کشتی تفریحی در کیش بستگی به سلیقه خود شما و انتظارتان از امکانات کشتی های مختلف دارد که در قسمت قبلی درباره آنها بحث کردیم.

هتل های نزدیک

برای دسترسی راحت تر به برنامه های بهترین کشتی تفریحی کیش و رزرو آن می‌توانید  هتل‌های نزدیک بندرگاه کیش را برای اقامت خود انتخاب کنید. با رزرو هتل‌های گلدیس، ویدا، صدف، لوتوس، آرامش و شایان علاوه بر نزدیکی به بندرگاه و دسترسی راحت به کشتی های تفریحی می‌توانید از تفریحات و فضای زیبای اسکله تفریحی کیش نیز بهره ببرید.

سؤالات متداول

قیمت رزرو بهترین کشتی تفریحی کیش چقدر است؟

در حال حاضر گران قیمت ترین گزینه ۴۰۰ هزار تومان است با این حال نمونه های ارزان و قیمت مناسب از ۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر شروع می شوند.

هزینه کافی شاپ و عکاسی حرفه ای هم با قیمت بلیط کشتی های تفریحی کیش حساب شده است؟

خیر. هزینه های کافی شاپ و عکاسی حرفه ای را باید جداگانه پرداخت کنید.

امکان خرید بلیط نیم بها برای بهترین کشتی های تفریحی کیش وجود دارد؟

بلیط کودکان زیر ۳ سال نیم بها محاسبه می گردد بنابراین تمامی افرادی که بالای ۳ سال هستند باید هزینه کامل پرداخت کنند.

سانس و ساعت کاری کشتی های تفریحی کیش چگونه است؟

بسته به نوع کشتی تفریحی متفاوت است اما اکثر آنها در سه سانس از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد فعالیت دارند.

۴.۲/۵ - (۲۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×