» راهنمای سفر به ایران » استان تهران » تهران » پاتوق های شبانه تهران
bam e tehran
تهران

پاتوق های شبانه تهران

۲۶ آبان ۱۳۹۷ 18۰2,129

تهران پایتخت ایران بوده و به عنوان شهری همیشه بیدار در کشور شناخته می شود و این شهر در تمام طول شبانه روز بیدار بوده و هرگز نمی خوابد. ساکنین تهران در تمام طول روز در جنب و جوش بوده و همچنین مردمان این شهر در شب ها نیز در حال فعالیت هستند. حال این فعالیت به طور حتم کار و فعالیت های اقتصادی نبوده و این افراد در طول شب ها برای تفریح و کسب آرامش به مکان هایی سفر می کنند. پاتوق های شبانه تهران که اکثر مردم شهر در شب ها به آنجا رفته و از امکانات، تفریحات و لذت های آن بهره مند می شود.

اگر می خواهید با پاتوق های شبانه تهرانی ها آشنا شوید، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط: ” موزه زمان تهران ؛ تماشاگه گذر عمر

مقاله مرتبط: ” لیست شهربازی و پارک های تهران

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

پاتوق های شبانه تهرانی

دریاچه چیتگر

دریاچه خلیج فارس که با نام دریاچه چیتگر نیز شناخته می شود، یکی از جاذبه های جدید شهر تهران بوده که مورد توجه و استقبال شهروندان قرار گرفته و در آن امکان انجام بازی های دریایی وجود دارد . دریاچه چیتگر، بزرگترین دریاچه مصنوعی کشور بشمار آمده که مساحت آن به حدود ۱۴۰هکتار رسیده  و آب آن از طریق رودخانه قدیمیه که در نزدیکی آن جریان دارد تامین می شود.

این دریچه در شب زیبایی بسیاری داشته و به همین منظور به عنوان یکی از پاتوق های شبانه تهران بشمار می آید.

پاتوق های شبانه تهرانی

پل طبیعت تهران

پل طبیعت، به عنوان اولین پل صرفا پیاده رو در ایران شناخته می شود که بوستان آب و آتش و پارک جنگلی طالقانی را به یکدیگر متصل می کند. پل طبیعت در نقطه‌ ای واقع شده که محل تلاقی شریان‌ های اصلی پایتخت مانند بزرگراه‌ های مدرس، همت، حقانی و رسالت است.

این پل در شب چهره زیبایی از شهر تهران را به نمایش گذاشته و سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین مناطق و پاتوق های شبانه تهران شناخته شود.

پاتوق های شبانه تهرانی

بام تهران

بام تهران مجموعه‌ای است که در بالاترین نقطه خیابان ولنجک تهران قرار دارد. بام تهران به دلیل وجود مناظر زیبای کوهستانی و نیز دید زیبا از بالایی‌ترین نقطه شهر تهران بویژه در زمان شب مورد توجه و جذب شهروندان و گردشگران شده است.

این محل در شب چشم اندازی زیبا از چراغ های شهر همیشه بیدار در مقابل چشم هر بیننده ای خلق کرده که سبب شده به عنوان یکی از پاتوق های شبانه تهران بشمار آید.

پاتوق های شبانه تهرانی

درکه

درکه از گذشته تا کنون یکی از بهترین تفرجگاه ها های تهرانی ها بویژه در شب بوده و به عنوان یکی از اصلی ترین پاتوق شبانه تهرانی ها بشمار می آید. این مکان همواره یکی از بهترین انتخاب ها برای شب گردی و شکم گردی بوده و می توان شبی خاطره انگیر را در این پاتوق شبانه تهرانی ها تجربه کرد.

پاتوق های شبانه تهرانی

بوستان جمشیدیه

بوستان جمشیدیه تهران یکی از بوستان های زیبای تهران بوده که در خیابان امیدوار این شهر قرار گرفته و از قدیم به عنوان یکی از پاتوق های شبانه تهران بشمار می آمده. این بوستان که با نام بوستان سنگی جمشیدیه شناخته می شود، دارای آب و هوایی خنک و دلپذیر بویژه در ش بوده که در کنار نورپردازی های زیبای آن آرامشی وصف نشدنی را برای حضار به ارمغان می آورد.

منبع: وبلاگ اقامت۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×