بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » استان تهران » تهران » تفریح در بام تهران
تفریح در بام تهران
تهران

تفریح در بام تهران

۸ اسفند ۱۳۹۷ 38۰2,858

بام تهران یکی از بهترین و جذاب ترین جاذبه ها و مکان های تفریحی تهران در این شهر میباشد که مانند سایر مناطق خوش آب و هوای آن، در شمالی ترین نقطه از تهران قرار گرفته است. علاوه بر داشتن شرایط آب و هوایی بسیار متفاوت با جنوب پایتخت کشورمان، وجود امکانات تفریحی هیجان انگیز و گاهی آرامش بخش در بام تهران باعث شده است تا شور و هیجان زیادی را در اکثر روزهای سال در این منطقه شاهد باشید.

برای تجربه ی سفری هیجان انگیز به بام تهران، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

بام تهران
Photo By : Kianosh Pirnia

مقاله مرتبط : “جاذبه های هیجان انگیز و ترسناک اطراف تهران

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

مقاله مرتبط : “معرفی بوستان های تهران

تفریحات بام تهران

قرار گرفتن بام تهران در شمالی ترین نقطه از شهر و در دامنه ی رشته کوه البرز، شرایط آب و هوایی مناسبی را برای تفریحات یک روزه در تهران فراهم نموده است. علاوه بر رهایی از آلودگی هوا و شلوغی سرسام آور، با انتخاب بام تهران می توانید از امکانات تفریحی بسیار هیجان انگیزی استفاده نمایید و رنگ و چهره ی دیگری از این شهر را مشاهده کنید. از پرطرفدارترین تفریحات بام تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بام تهران

سورتمه توچال

با توجه به اینکه پیست توچال در بام تهران واقع شده است، در نتیجه با انتخاب این نقطه از شهر می توانید از امکانات تفریحی این پیست استفاده کنید و هیجان فوق العاده ای را تجربه نمایید. برای مثال، سورتمه ی توچال که طولانی ترین پیست سورتمه کشورمان محسوب میشود، با فراهم کردن مسیر پر پیچ و خم و هیجان انگیز یکی از فرصت های مناسبی می باشد که در این منطقه در نظر گرفته شده است. این سورتمه حدود ۱۴۲۰ متر طول دارد و تماشای مناظر زیبا و حرکت در این مسیر پرپیچ و خم با سرعت بالا می تواند آدرنالین خونتان را تا حد زیادی بالا ببرد.

زیپ لاین

زیپ لاین بام تهران یا همان زیپ لاین توچال یکی دیگر از تفریحات بسیار هیجان انگیز و پرطرفداری می باشد که فرصت پرواز بر فراز رشته کوه البرز و در ۱۰۰ متری از سطح زمین را برایتان فراهم خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم اگر شجاعت را در وجودتان احساس میکنید، حتما زیپ لاین را امتحان کنید و قطعا به یکی از طرفداران اصلی این بازی و تفریح تبدیل خواهید شد.

اسکیپ روم

برای جوانانی که با گروه های دوستانه در طول سفر به تهران به دنبال تجربه ای متفاوت هستند، اسکیپ روم بام تهران می تواند یکی از بهترین گزینه ها محسوب گردد. اسکیپ روم یکی از بزرگترین و جدیدترین اتاق های فرار در ایران می باشد که در ایستگاه اول تله کابین توچال قرار گرفته است. هوش، هیجان و ترس از جمله تجربیاتی می باشد که در این مجموعه و برای رهایی از اتاقی که در آن حبس شده اید، برای دست یافتن به موفقیت و رهایی لازم می باشند.

سینما ۵ بعدی و واقعیت مجازی VR

در دنیایی زندگی می کنیم که دیگر سینماهای معمولی و رایج، رنگ و چهره ی کم رنگ تری به خود گرفته و سینما چند بعدی و همچنین واقعیت مجازی در حال گسترش می باشند. با سفر به بام تهران می توانید فیلم های هیجان انگیز که با تکنولوژی سینما ۵ بعدی تولید شده اند را مشاهده و از تمام لحظات سفر لذت ببرید. علاوه بر سینما ۵ بعدی، می توانید سالن واقعیت مجازی یا VR را نیز انتخاب و بازی های فوق العاده ای را در آن تمرین نمایید. لذت بردن از تماشای فیلم های متفاوت در این سینما به گروه سنی خاصی اختصاص نداشته و همه می توانند از آن استفاده نمایند.

مسیر سلامتی

برخلاف بسیاری از افرادی که بام تهران را برای تفریحات هیجان انگیز انتخاب می کنند، عده ی زیادی هستند که به دنبال پیاده روی در هوایی پاک و گوش دادن به صدا و موسیقی طبیعت می باشند. خوشبختانه در مجموعه ی بام تهران امکان پیاده روی در مسیر سلامتی فراهم شده و در صورتیکه احساس خستگی داشتید، می توانید ادامه ی مسیر را با میدی باس های برقی طی نمایید.

پیست اسکی توچال

برای انتخاب زمان مناسب سفر به تهران باید به زمستان و زیبایی و شور و هیجان موجود در پیست های اسکی این شهر بیشتر فکر کرد. پیست اسکی توچال که مهم ترین و البته مجهزترین پیست اسکی در ایران محسوب می گردد، با داشتن امکانات تفریحی مانند اسکی، تله کابین و تله سیژ شرایط بسیار خوبی را برای سفر به این شهر فراهم نموده اند.

تفریح در بام تهران

رستوران های بام تهران

بدون شک با انتخاب هر یک از امکانات تفریحی در این نقطه از تهران، نیاز به انرژی فراوانی خواهید داشت و قطعا خوردن غذاهای خوشمزه در محیطی آرام می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. خوشبختانه در مجموعه ی تفریحی بام تهران گزینه های متنوعی از نظر رستوران و کافه رستوران وجود دارد که در ادامه تنها تعدادی از آنها را معرفی خواهیم کرد.

رستوران رشا

همه می دانیم که لذت غذا خوردن زمانی چند برابر خواهد شد که کیفیت غذا و زیبایی محیط با هم تلفیق شوند. رستوران رشا یکی از بهترین شرایط را برای خوردن غذاهای با کیفیت و متنوع در محیطی با آب و هوای پاک و عالی و چشم اندازی زیبا فراهم نموده و می تواند انتخابی عالی در بام تهران محسوب گردد. در این رستوران می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی، فضای باز و سرپوشیده را انتخاب کنید.

چیلی هاوس

اگر از آن دسته افرادی هستید که تحت هر شرایطی به دنبال خوردن فست فود و برگرهای ناب می باشند، چیلی هاوس در جاده ی تندرستی یا سلامتی می تواند گزینه ای عالی به شمار آید. پیشنهاد می کنیم اگر عاشق غذاهای تند هستید، حتما به این رستوران بروید و یک وعده غذای فوق العاده تند و خوشمزه را در محیطی آرام و زیبا نوش جان کنید.

رستوران شقایق

یکی دیگر از رستوران های معروف در بام تهران، شقایق می باشد که مانند رشا از دو بخش فضای باز و سرپوشیده تشکیل شده و خوردن غذاهای عالی را با چشم انداز رو به تهران نصیبتان خواهد کرد.

تفریح در بام تهران

هتل های نزدیک به بام تهران

با توجه به شرایط تفریحی بسیار عالی در مناطق ییلاقی و همچنین بام تهران، قسمت شمالی این شهر در حالت کلی شرایط ایده آل و مناسبی را برای تجربه ی روزهای متفاوت دارند. به همین خاطر اکثر گردشگران داخلی و خارجی برای سفر به این شهر ترجیح میدهند محل اقامتشان با این مناطق فاصله ی زیادی نداشته باشد. خوشبختانه در فاصله کم با بام تهران هتل های مناسب و بسیار خوبی وجود دارند که در این بین می توان به هتل اسپیناس، هتل استقلال، هتل کوثر و هما اشاره نمود. شما می توانید برای رزرو هتل تهران به سایت اقامت ۲۴ مراجعه کنید.

دسترسی به بام تهران

برای دسترسی به بام تهران در مرحله ی اول باید مشخص کنید که با چه چیزی قصد رفتن به این منطقه را دارید. از آنجا که بام تهران در انتهای ولنجک قرار دارد، در نتیجه با اتومبیل شخصی براحتی می توانید به بزرگراه چمران رفته و بعد از پشت سرگذاشتن ولنجک در نهایت به مقصد اصلی بروید. البته خط ۴ بی آر تی نیز در پمپ بنزین ولنجک ایستگاه دارد و می توانید بعد از پیاده شدن در این ایستگاه، ادامه ی مسیر را با تاکسی طی کنید.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×