بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » هتل ارزان شیراز، سفری مقرون به صرفه!
هتل های ارزان شیراز
معرفی هتل

هتل ارزان شیراز، سفری مقرون به صرفه!

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ 16۰3,309

بوی بهارنارنج های شیراز که تمام فضای شهر را پر می کنند، هوایی که بوی بهشت می دهد و اردیبهشتی که دل هر مسافری را بی قرار این شهر می کند، می تواند تجربه فراموش نشدنی از سفر به شهر حافظ و سعدی، برایتان بسازد. در فصل بهار برای رزرو هتل ارزان شیراز بهتر است با برخی از این هتل ها آشنا شوید.

با شروع اردیبهشت و هوای دلچسب، برای سفر به شیراز، این شهر پر می شود از مسافرهایی که منتظر این هوای بی نظیر بهاری و سفر به شیراز بودند. در این میان گردشگران زیادی به خاطر  گران بودن هزینه های رزرو هتل شیراز ، خودشان را از تجربه بهترین روز و شب های این شهر محروم می کنند؛ به این دلیل، که اطلاعات کافی راجع به هتل های ارزان شیراز و خدمات با کیفیتی که در این هتل ها با قیمت های کمتر در اختیار مسافران قرار می گیرد، ندارند.

هتل های ارزان شیراز

 

ما در وبلاگ اقامت ۲۴ شما را با هتل های ارزان شیراز و همینطور ارزان ترین هتل آپارتمان های این شهر آشنا می کنیم تا سفر مقرون به صرفه تری را تجربه کنید.

هتل اطلس

اگر هزینه رزرو هتل برایتان مهم است و تصمیم دارید برای اقامت، هتلی را انتخاب کنید که از لحاظ موقعیت مکانی، قیمت، خدمات و شرایط مناسبی داشته باشد، یکی از بهترین گزینه ها هتل ۳ ستاره اطلس است. این هتل که در میدان اطلسی قرار گرفته، دسترسی شما به مکان هایی مثل آرامگاه سعدی، حافظیه، پارک شهر و دروازه قرآن را راحت کرده و با موقعیت عالی که دارد، می تواند شرایط سفری مقرون به صرفه را برای هر مسافری فراهم کند.

"<yoastmark

مقاله مرتبط : ” حمام های تاریخی شیراز ” 

هتل آپارتمان شمس

به محض ورود به شیراز، زمانی که از دروازه قرآن می گذرید، ساختمان هتل آپارتمان شمس درست در مقابلتان در محیطی آرام و اصیل قرار گرفته و با امکانات مناسبی که در اختیار مسافران قرار می دهد، تا کنون توانسته میزبان خوبی برای مسافران این شهر باشد. این هتل آپارتمان از لحاظ موقعیت مکانی، در بین مجموعه ی خیره کننده ی زندیه، آرامگاه حافظ و نزدیک به بناهای تاریخی قرار گرفته و حتی از داخل اتاق ها می توانید نمای زیبایی از دروازه قرآن را ببینید.

"<هتل ارزان شیراز - هتل شمس

 

هتل آریانا شیراز

هتل ۲ ستاره آریانا، می تواند گزینه دیگری برای رزرو هتل ارزان در شیراز باشد تا سفر مقرون به صرفه ای را در اردیبهشت این شهر تجربه کنید. این هتل که نامش را از سینما قدیمی آریانا در همان خیابان پر از خاطره و نوستالژی گرفته، یکی از قدیمی ترین هتل های شیراز است که بعد از بازسازی، با کیفیت خدمات و قیمت مناسبی که ارائه می دهد، می تواند برایتان تجربه خوبی از اقامت ارزان در سفر به شیراز رقم بزند.

"<yoastmark

مقاله مرتبط: ” بناهای تاریخی شیراز ” 

هتل ارگ شیراز

هتل ۲ ستاره ی ارگ با رعایت تمامی معیارهای جهانی صنعت هتل داری، به جرات می توان گفت که با هتل های ۳ ستاره و حتی بهتر هم برابری می کند. هتل ارگ علاوه بر قرارگیری در لیست هتل های ارزان شیراز، از لحاظ نزدیک بودن به مکان های گردشگری شهر مثل بازار و حمام وکیل، آرامگاه حافظ، سعدیه ، باغ ارم و همینطور ارگ کریم خان زند ، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در شیراز باشد.

هتل ارزان شیراز - ارگ

 

هتل کیوان

اکثر هتل های شهرهای توریستی و پر طرفدار، در نزدیکی و اطراف مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری قرار گرفته اند تا مسافران بتوانند دسترسی راحتی به جاذبه های شهر داشته باشند. در میان هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره با قیمت های نسبتا گران می توان هتل های ارزان قیمتی را هم برای رزرو انتخاب کرد. هتل یک ستاره کیوان یکی از هتل های ارزان قیمت و با کیفیت شیراز در مرکزی ترین نقطه شهر است.

آدرس :شیراز، میدان شهرداری، پشت ارگ کریمخان

هتل لطفعلی خان شیراز

اگر اقامت در بافت قدیمی شهر برایتان جذاب است، هتل سنتی لطفعلی خان، با ساختمان و محیطی زیبا، امکانات و از همه مهمتر با قیمتی مناسب، یکی از بهترین هتل ها برای اقامت ارزان در شیراز است. با رزرو هتل لطفعلی خان علاوه بر اینکه می توانید از لحظات استراحت تان در هتل، نهایت لذت را ببرید بلکه به جاذبه های مهمی مثل مسجد نصیرالملک، شاه چراغ و مجموعه زندیه هم به راحتی دسترسی دارید.

هتل ارزان شیراز

مقالات مرتبط :
” آشنایی با باغ های محبوب شیراز”

هتل صدرا

هتل صدرا شیراز هتلی ۲ ستاره در بافت تاریخی شهر است که در ۴ طبقه با ۵۲ اتاق آماده پذیرایی از مسافران شیراز می‌باشد. قیمت مناسب و ارائه خدمات مختلف و داشتن امکاناتی نظیر رستوران با گنجایش ۵۰ نفر، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد و خدمات تور باعث شده است این هتل یکی دیگر از بهترین هتل‌ های شیراز با قیمت مناسب محسوب شود.

آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی.

هتل رودکی

یکی دیگر از هتل‌ های ارزان شیراز هتل ۳ ستاره رودکی می‌باشد که دارای ۵ طبقه و ۳۳ باب اتاق یک تخته، دو تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل و سوئیت دو نفره و سه نفره با خدمات رفاهی مناسب است.  هتل رودکی شیراز موقعیت مکانی مناسب و دسترسی خوبی به اماکن تاریخی از جمله مسجد نصیرالملک، آرامگاه سعدی، ارگ کریم خان، باغ جهان نما و آرامگاه حافظیه دارد.

آدرس : خیابان زند، خیابان رودکی.

مهمانپذیر حیدری

اگر برای اقامت ارزان در شیراز، مکانی آرام و به سبک سنتی مد نظر شماست، مهمان پذیر حیدری با قیمت های فوق العاده ارزان و امکانات و خدماتی مناسب، می تواند یکی از موارد انتخابی شما باشد. دسترسی به مکان های گردشگری شهر مثل بازار وکیل، نارنجستان قوام، مسجد نصیر الملک و شاه چراغ از مهمانسرا حیدری راحت است و برای بازدید از تخت جمشید و شیراز گردی تورهای مفرحی از طرف مهمانسرا برای مسافران برگزار می شود.

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، جنب کوچه مسجد نصیرالملک

بی شک هتل های شیراز با تنوع قیمت ها و محیط های دنج و آرامی که برای میزبانی مسافران این شهر ساخته شده اند، کم نیستند و نمی توان همه ی آنها را در یک مقاله معرفی کرد. برای مشاهده ی گزینه های بیشتر رزرو هتل کافیست به سامانه اقامت ۲۴ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×