» معرفی هتل » با هتل های لوکس و لاکچری کیش آشنا شوید
هتل های کیش
معرفی هتل

با هتل های لوکس و لاکچری کیش آشنا شوید

۱۶ مهر ۱۳۹۶ 22۰12,444

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار است که به دلیل  دارا بودن آب و هوایی گرم، در فصول سرد سال، همواره یکی از انتخاب های سفر های داخلی به شمار می آید که ما در این مطلب به معرفی انواع هتل های لوکس کیش و لاکچری کیش میپردازیم .

هتل های کیش
جزیره کیش یکی از اولین انتخاب ها در سفرهای داخلی

علاوه بر آب و هوای مناسب، جاذبه ها و تفریحات بسیار زیاد این جزیره همیشه بیدار، آن را به یکی از قطب های گردشگری کشور بدل کرده است.

 هتل های کیش

اگر می خواهید سفر کیش را کامل و دلچسب تجربه کنید ، پیشنهاد می کنیم یکی از هتل های ۵ ستاره در این جزیره  را برای اقامت انتخاب کنید.امکانات عالی هتل های ۵ ستاره کیش، می تواند شما را از بعضی تفریحات این جزیره بی نیاز می کند، زیرا بهترین تفریحات کیش که از جاذبه های گردشگری شهر نیز بشمار می آیند در این هتل ها قرار داشته و استفاده از آنها براحتی برای میهمانان هتل امکان پذیر است.

وبلاگ اقامت ۲۴، این بار به معرفی هتل های لوکس کیش پرداخته تا شما همراه همیشگی این وبلاگ بتوانید به راحتی در سفر به کیش، هتل محل اقامت مناسب با سلیقه خود را انتخاب کرده و از سفر خود بهترین لذت را ببرید.

مقاله مرتبط: همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

هتل ۵ ستاره ویدا کیش

هتل ویدا یکی از جدیدترین هتل های پنج ستاره کیش بوده که نوساز بودن، نزدیکی به مراکز مهم تجاری، نزدیکی به فرودگاه، امکانات و خدمات مطلوب از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود.

هتل ویدا کیش
آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

ساختمان این هتل در ۹ طبقه بنا شده و ۱۴۴ واحد اقامتی مطابق با استاندارد های روز صنعت هتلداری، در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته اند.همچنین رستوران این هتل پنج ستاره، در طبقه اول واقع شده است .

هتل ۵ ستاره پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از مجهزترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود که با زیر بنایی به وسعت ۱۷۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده است. به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و مناطق دیدنی کیش، سالانه میلیون ها مسافر را به خود جذب کرده و در مجموع دارای ۱۵۲ اتاق در انواع ۲ تخته,۳ تخته, اتاق ویژه عروس و سوئیت است؛ تمامی اتاق های این هتل  با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی است.

هتل پارمیس کیش
آدرس: کیش، میدان پردیس

هتل ۵ ستاره ترنج کیش

هتل ترنج اولین هتل دریایی خاورمیانه بوده که در سال ۱۳۹۲ شروع به احداث و در سال ۱۳۹۴ در شمال غربی جزیره زیبا کیش به بهره برداری رسید و در نوع خود بی نظیر است.

هتل ترنج کیش
آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

این هتل با بهره گیری از نمای کامل دریا و همچنین اتاق های ساخته شده با کف شیشه ای، بهترین تجربه از یک اقامت را برای میهمانان مقیم به ارمغان می آورد و بی شک تجربه اقامت در این هتل با دیگر تجربه های مشابه، بسیار متفاوت است.

مقاله مرتبط : “تفریحات و جاهای دیدنی کیش

هتل ترنج دارای اتاق‌هایی به شکل کابانا است. کابانا به اتاق‌هایی گفته می‌شود که کلبه‌های چوبی شبیه خانه‌های استوایی بر روی آب ساخته شده و تمام امکانات لازم در آن‌ها فراهم می‌گردد. کاباناهای هتل ترنج کاملا لوکس هستند و به گونه‌ای ساخته شده‌اند که هوای شرجی و آب شور دریا صدمه به ساختمان کابانا وارد نکند. همان‌ طور که گفتیم بخشی از کف اتاق شیشه‌ای است تا میهمانان مقیم هتل بتوانند دریا را مشاهده کنند. علاوه بر تمام امکانات لوکسی که در این هتل دریافت می‌کنید می‌توانید در هر زمانی که مایل هستید به بالکن بیایید و از نزدیک‌ترین منظره به دریا حسابی لذت ببرید.

هتل ترنج کیش

هتل ۵ ستاره مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید. محوطه این هتل زیبا، با انواع گیاه های تزئینی و طبیعی و همچنین آب نماهای بسیار زیبا تزیین شده است؛ این مجموعه از دو سمت به ساحل مرجانی خلیج فارس مشرف بوده و نمای دریای نیلگون را به برخی اتاق های هدیه می دهد. با اقامت در این هتل ۵ ستاره می توانید دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری کیش پیدا کنید.

هتل مارینا پارک کیش
آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

مقاله مرتبط : “معرفی بازارهای کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش

هتل شایگان یکی از بهترین هتل های لوکس کیش به شمار می آید. این هتل در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع در نوار ساحل شرقی که نوار سیاحتی این جزیره نیز به شمار می آید، در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا نهاده شد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها واقع شده است.

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره داریوش کیش

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با الهام از معماری باستانی تخت جمشید، در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع، در شمال شرق جزیره زیباى کیش و نزدیک به ساحل شرقی ساخته شده است. این هتل یادآور معماری خاص و بی بدیل ایران باستان بوده و با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی، اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد.

نام‌ آشنا‌ترین هتل در جزیره کیش، هتل داریوش است. البته باید به طور دقیق‌تر این مکان را یک هتل موزه بدانیم چرا که با جزییات بسیاری از تخت جمشید الگوبرداری شده و اقامت در آن همراه با تماشای تندیس‌ها و کتیبه‌های الگوبرداری شده از تخت جمشید می‌باشد.

هتل داریوش کیش
آدرس: کیش، میدان داریوش

هتل داریوش دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیری است که چشم هر بیننده ای را مسحور میکند. چشم انداز این هتل به آب های نیلگون خلیج همیشه فارس، خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما بر جای خواهد گذاشت.

هتل داریوش کیش

هتل ۵ ستاره شایان کیش

هتل پنج ستاره پارس شایان در سال ۱۳۵۱ بنا و به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش به بهره برداری رسیده است. هتل پارس شایان در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد. این هتل از روی نقشه کاملا هویداست و در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج همیشه فارس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری واقع شده است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبروی هتل شایان قرار دارد. فضای داخلی مدرن هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش خلیج نیلگون فارس، لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز نقش خواهد زد.

هتل شایان کیش
آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

مقاله مرتبط : “هتل های ارزان کیش

علاوه بر موارد ذکر شده، شما می توانید به راحتی با مراجعه به سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴، از دیگر هتل های کیش مطلع شده و با کمترین صرف زمان و هزینه، هتل مورد نظر خود را رزرو و از سفر خود به سرزمین آفتاب لذت ببرید.

۴.۲/۵ - (۵۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×