بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » رستوران های هتل چمران شیراز، طعمی به یاد ماندنی در فضایی لاکچری
رستوران های هتل چمران شیراز
معرفی هتل

رستوران های هتل چمران شیراز، طعمی به یاد ماندنی در فضایی لاکچری

۲۹ آذر ۱۴۰۱ 33۰2,643

شهر شیراز به دلیل جاذبه های گردشگری زیادی که دارد، هر ساله عده ی زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند. از جمله مهمترین مسائل در هر سفری، انتخاب محل اقامت و رستوران گردی می باشد. یکی از بهترین مکان هایی که می توانید برای اقامت خود انتخاب کنید، هتل چمران شیراز است. جالب است بدانید که این هتل چندین رستوران دارد که شما می توانید برای وعده های غذایی به آنجا مراجعه کنید. رستوران های هتل چمران شیراز همگی از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند و یک گزینه بسیار عالی برای رستوران گردی در شیراز به حساب می آیند. برای رزرو رستوران هتل چمران شیراز در هر بخش شماره تماس قرار داده شده است که می توانید برای رزرو کردن میز غذا استفاده کنید.

رستوران های هتل چمران شیراز

بعد از بازدید از جاهای دیدنی شیراز، هیچ چیز دلچسب تر از غذا خوردن در رستوران هتل چمران شیراز نیست. حتی می توانید این هتل را برای اقامت خود در شیراز انتخاب کنید و از امکانات خوبی که دارد بهره مند شوید. اما اگر به هر دلیلی این هتل را برای اقامت انتخاب نکردید حتما به رستوران های هتل چمران در شیراز سر بزنید. در این مقاله به معرفی رستوران های هتل چمران شیراز که در بلوار چمران واقع شده می پردازیم. بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

رستوران پانوراما هتل چمران شیراز

یکی از بهترین رستوران های شهر شیراز از نظر مردم؛ رستوران پانوراما هتل چمران شیراز است. هتل چمران یکی از بلندترین هتل های شیراز به حساب می آید و رستوران پانوراما نیز در طبقه ۲۴ این هتل واقع شده است. بنابراین چشم انداز زیبایی به شیراز دارد. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در وعده های صبحانه، ناهار و شام توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

فضای رستوران پانوراما بسیار شیک و مجلل می باشد. منو رستوران هتل چمران شیراز بسیار متنوع بوده و شامل انواع غذاهای ایرانی همچون شیشلیک، کباب و انواع غذاهای دریایی و فرنگی می باشد.  در این رستوران هنگامی که به موسیقی زنده گوش می دهید می توانید غذایی دلچسب میل کنید. پیشنهاد می کنیم در سفر خود به شیراز، حداقل یک وعده در این رستوران میل کنید.

از نکات جالب این رستوران، وجود بوفه صبحانه سرد و بوفه صبحانه گرم است که می تواند برای شما جذاب باشد. در بوفه صبحانه گرم، انواع غذاها و نوشیدنی های گرم همچون عدسی، خوراک لوبیا، املت، شیر کاکائو و غیره یافت می شود. همچنین در بوفه سرد نیز می توانید انواع ژامبون، خشکبار، خیارشور، گوجه و غیره را برای وعده صبحانه انتخاب نمایید.

ساعات کاری رستوران پانوراما: هر روز هفته از ساعت ۷ صبح الی ۱۰ (وعده صبحانه)، از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۶ (وعده ناهار) و از ۱۹ الی ۲۳ (وعده شام).

شماره تماس:  ۰۷۱۳۶۲۶۲۰۰۰ / داخلی ۵۵۵۵

رستوران پانوراما در هتل چمران شیراز

رستوران سنتی دیگ تو دیگ

یکی از بهترین رستوران های سنتی شیراز که هر گردشگر و هنر دوستی را به خود جذب می کند، رستوران سنتی هتل چمران شیراز است. این رستوران دیگ تو دیگ نام دارد. البته به نام باربد نیز شناخته می شود و انواع غذاهای ایرانی و اصیل به شیوه ای سنتی در آن طبخ می شوند. فضا و دکوراسیون این رستوران حال و هوای سنتی دارد. حتی غذاها نیز در ظروفی متفاوت سرو می شوند تا شما را به گذشته ها ببرند. در این رستوران علاوه بر سفارش منوی غذای رستوران هتل چمران شیراز که شامل انواع غذاهای اصیل ایرانی همچون دیزی، کباب، کلم پلو و … می شود، می توانید سرویس چای سفارش داده و بعد از غذای خود میل کنید. 

این رستوران در طبقه ۱- هتل چمران واقع شده و شما می توانید هنگامی که به موسیقی گوش می دهید غذاهای لذیذ ایرانی را میل کنید و خاطره ای خوش برای خود و عزیزانتان به ثبت برسانید. در ضمن برای برگزاری مراسمات در رستوران، از قبل می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید.

ساعات کاری رستوران سنتی دیگ تو دیگ: هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب

شماره تلفن رستوران سنتی هتل چمران شیراز: ۰۷۱۳۶۲۸۸۴۸۴  داخلی ۴۴۴۴

رستوران سنتی هتل چمران شیراز

رستوران ایتالیایی داوینچی هتل چمران

اگر در سفر خود به شیراز هوس خوردن غذاهای ایتالیایی کردید، می توانید به رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز که یکی دیگر از بهترین رستوران های این شهر است؛ مراجعه کنید. این رستوران که در طبقه ۲۵ هتل چمران واقع شده است؛ انواع غذاهای ایتالیایی همچون پاستا و پیتزا را سرو می کند. 

رستوران داوینچی هتل چمران شیراز با دکوراسیون و نورپردازی زیبا، از فضای دل انگیزی برخوردار است. همچنین به دلیل قرار گرفتن در طبقه ۲۵ هتل، چشم انداز زیبایی به شهر شیراز دارد. غذای آن نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و یک گزینه ی مناسب برای چشیدن مزه غذاهای ایتالیایی می باشد. 

ساعات کاری رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز: هر روز هفته از ساعت ۱۲ الی ۲۴

شماره تماس: ۰۷۱۳۶۲۸۸۴۸۴ داخلی ۲۵۲۵

رستوران ایتالیایی داوینچی

رستوران شاندیز هتل چمران شیراز

یکی از رستوران های هتل چمران شیراز، رستوران شاندیز است که به آن باغ رستوران هتل چمران شیراز نیز می گویند. چرا که این رستوران منحصر بفرد در حیاط پشتی هتل واقع شده و فضای کاملا متفاوتی با سایر رستوران های هتل دارد. در واقع اگر فضای باز و غذا خوردن در آلاچیق را دوست دارید این باغ رستوران، گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. به محض ورود می توانید یکی از آلاچیق های بزرگ یا کوچک موجود در باغ را انتخاب کرده و غذاهای ایرانی و شیرازی مورد علاقه خود را برای وعده های ناهار و شام سفارش دهید. 

ساعات کاری رستوران شاندیز هتل چمران: هر روز هفته از ساعت ۱۲ الی ۲۳

باغ رستوران شاندیز | هتل چمران

رستوران ملل هتل چمران شیراز

یک رستوران دیگر با ظرفیت ۳۰۰ نفر در طبقه سوم هتل قرار دارد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران ملل طبخ می شود. این بخش نیز یکی از بهترین رستوران های هتل چمران شیراز است که طرفداران زیادی دارد. 

فضای این رستوران به شکل کاملا لوکس و شیک طراحی شده و از دو سالن بزرگ هر کدام به مساحت ۳۰۰ متر مربع تشکیل شده است. همچنین یک بالکن بزرگ در این این رستوران وجود دارد که زیبایی فضا را دو چندان می کند. مهمانان می توانند برای صرف ناهار و شام به این رستوران هتل چمران شیراز مراجعه و اوقات خوشی را سپری کنند. در ضمن افرادی که در هتل اقامت دارند نیز می توانند به صورت رایگان برای وعده صبحانه به رستوران ملل مراجعه کنند. رستوران مدرن هتل چمران شیراز همین رستوران ملل است.

ساعات کاری: هر روز هفته از ساعت ۱۱ الی ۲۴

رستوران ملل | هتل چمران

رستوران ویتوریا

ویتوریا در واقع فست فود هتل چمران شیراز است که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. این رستوران در طبقه اول هتل واقع شده و برگر، پیتزا و … را سرو می کند. شما با مراجعه به این فست فودی می توانید غذای مورد نظر خود را سفارش داده و در فضای صمیمی آن، اوقات خوشی را بگذرانید. 

ساعات کاری: هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴

شماره تماس: داخلی ۶۶۶۶

رستوران ویتوریا

قیمت غذاهای هتل چمران شیراز

کیفیت غذا و مواد اولیه ای که برای پخت مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مهم است. هر چند که قیمت بسیار مهم است، اما کیفیت غذا باید در اولویت باشد. قیمت غذاهای رستوران هتل چمران شیراز با توجه به کیفیت خوب غذا، نسبتا مناسب می باشد. بنابراین می توانید برای صرف یک وعده غذایی دلچسب همراه خانواده خود به این هتل مراجعه کنید و یکی از رستوران های آن را انتخاب نمایید. در ضمن این هتل دارای کافی شاپ نیز می باشد و شما می توانید برای صرف یک عصرانه به آنجا مراجعه کنید. 

در این مقاله به یکی از امکانات هتل پنج ستاره چمران شیراز پرداختیم و رستوران های هتل چمران شیراز را به همراه ویژگی هایشان برای شما بیان کردیم. در ضمن اگر قصد دارید، مراسمات و جشن های خود را در این هتل برگزار کنید؛ جای نگرانی نیست. چرا که می توانید از طریق شماره تماس یا مراجعه حضوری، برای رزرو رستوران هتل چمران اقدام کنید و خاطرات خوشی را به ثبت برسانید.

۳.۲/۵ - (۳۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×