» معرفی هتل » هتل بوتیک های تبریز | معرفی کامل بهترین ها در شهر اولین ها
بهترین هتل بوتیک های تبریز
معرفی هتل

هتل بوتیک های تبریز | معرفی کامل بهترین ها در شهر اولین ها

۹ آذر ۱۴۰۱ 39۰2,276

هتل بوتیک ‌ها برای کسانی که به دنبال مکانی زیبا و خاص برای اقامت هستند، بسیار مناسب است اما اگر با مفهوم هتل بوتیک آشنایی ندارید می ‌توانید مقاله هتل بوتیک چیست را مطالعه کنید. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین هتل بوتیک های تبریز را معرفی کنیم.

بهترین هتل بوتیک‌ های تبریز کدام است؟

تفاوتی ندارد که کدام شهر را برای اقامت انتخاب می ‌کنید زیرا در تمامی شهر‌ های ایران هتل بوتیک وجود دارد. اما  اگر دوست دارید در شهر بزرگ و زیبای تبریز اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید، لیستی که در ادامه می ‌آوریم می ‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

هتل ارسی تبریز

در وصف این هتل زیبا می ‌توان گفت هتل ارسی تبریز یک هتل بزرگ و سنتی بوده که محال ممکن است از دیدن آن متعجب نشوید. به طور کلی زیبایی این هتل به حدی است که حتی اگر قصد اقامت در آن را نداشته باشید، پیشنهاد می‌ کنیم برای بازدید از آن به این مکان حتما سر بزنید.

ارسی بهترین بوتیک هتل تبریز

هتل ارسی خود یک مقصد گردشگری محسوب می ‌شود که مسافران بسیاری برای دیدن آن به تبریز می‌ آیند. این هتل در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار نموده و حدودا هزار متر مربع وسعت دارد. هتل ارسی ر ۴ طبقه طراحی شده و ۴ اتاق مجزا دارد. فضای داخلی اتاق ‌ها و هتل کاملا سنتی بوده و با اقامت در آن گویی به دوران قاجار سفر کرده و در آن عهد زندگی می ‌کنید.

زیباترین هتل بوتیک تبریز

نزدیکی به مجموعه تاریخی ائل گلی از جمله مزیت‌ های اقامت در این هتل است. این هتل با پارک ائلی گلی حدودا ۱۰ دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این، هتل ارسی نزدیک بنا های تاریخی چون مسجد جامع تبریز، مقبره الشعرای تبریز، مسجد کبود و خانه تاریخی حیدرزاده نیز واقع شده است. با نهایت ۲۵ دقیقه پیاده‌ روی می‌توانید به این مکان‌ های دیدنی سر بزنید. ساعت تحویل اتاق ۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق در هتل ارسی ۱۲ ظهر است.

آدرس هتل بوتیک ارسی: تبریز، ائل گلی، بالاتر از بیمارستان شهدا، کوی بهارستان، ۸ متری سوم، پلاک ۱۹.

هتل تورال تبریز

این هتل هم یکی دیگر از هتل ‌های خاص و زیبای تبریز بوده که در لیست بهترین هتل بوتیک های تبریز به حساب می ‌آید. این هتل بوتیک جزو هتل‌ های تازه ساخت به حساب می‌ آید و در سال ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده است. هتل تورال تبریز در یکی از بهترین نقاط شهر تبریز یعنی در خیابان ولیعصر واقع گشته است. این منطقه از تبریز از نظر آب و هوا و دسترسی به مکان ‌های مهم و تاریخی تبریز مشهور است.

تورال هتل بوتیک تبریز

این هتل دارای امکانات ویژه ‌ای نظیر استخر، جکوزی، کافی شاپ با منوی کامل، سونا، سالن بدن‌ سازی، تالار عروسی و … است. پارکینگ اختصاصی نا محدود و همچنین صرف صبحانه رایگان از دیگر امکانات رفاهی هتل تورال است که آن را تبدیل به مکانی بی ‌نظیر برای اقامت کرده است. ساعت ورود به هتل ۲ ظهر و ساعت خروج از آن ۱۲ ظهر است. این هتل ۴ طبقه به همراه ۱۶ اتاق دارد.

هتل زیبای بوتیک تورال

کافه لیدو یکی از کافه‌ های معروف تبریز است که فاصله کمی تا هتل تورال دارد. علاوه بر این هتل تورال موقعیت مکانی خوبی نیز دارد و به بسیاری از جاذبه ‌های گردشگری تبریز چون ائل گلی، موزه آذربایجان و موزه قاجار نیز نزدیک است. اما اگر به دنبال پاساژ گردی و خرید اجناس مختلف هستید هم می ‌توانید هتل تورال را انتخاب کنید. زیرا این هتل به مرکز خرید لاله پارک و مرکز خرید اطلس بسیار نزدیک بوده و تنها با صرف ده دقیقه زمان می ‌توانید به این دو مکان برسید.

آدرس هتل بوتیک تورال: تبریز، ولیعصر، خیابان نظامی، خیابان قطران

هتل لاله کندوان تبریز

اگر به دنبال خاص ‌ترین هتل بوتیک های تبریز هستید، پیشنهاد می ‌کنیم حتما به هتل لاله کندوان سر بزنید. معماری زیبا و عجیب هتل همراه با منطقه کوهستانی که در آن قرار گرفته، اقامتگاه بی‌ نظیری را برای مسافران فراهم آورده است. جالب است بدانید این هتل کوهستانی یک هتل پنج ستاره بوده و از نظر امکانات و خدماتی که ارائه می ‌دهد یکی از بهترین هتل‌ ها در شهر تبریز است.

هتل صخره ای کندوان

با اقامت در این هتل می‌ توانید از شب ‌های زیبای تبریز در دل کوه و در روستای کندوان لذت ببرید. روستای کندوان که هتل لاله در آن واقع شده است یک روستای بسیار قدیمی بوده که قدمت آن مربوط به قرن هفتم است. اگر از نمای دور به هتل نگاهی کوتاه بیندازید متوجه خواهید شد که این هتل از مجموعه ‌ای از کرانه‌ ها ساخته شده است. در واقع ۴۰ کرانه در کنار هم هتل لاله را تشکیل داده‌ اند. منظور از کرانه‌ ها همان اتاق‌ های سنگی در دل کوه هستند که یک جاذبه طبیعی زیبا به شمار می ‌روند. فاصله این هتل تا تبریز حدودا ۴۰ کیلومتر است.

از جمله مزیت‌ هایی که اقامت در هتل بوتیک لاله دارد آن است که شما با اقامت در این هتل می‌ توانید از آب معدنی کندوان استفاده کنید. آب معدنی روستای کندوان یکی از بهترین و با کیفیت‌ ترین آب معدنی‌ های سرچشمه ‌های ایران است که در هتل لاله به شکل لوله کشی در اختیار مسافران قرار می ‌گیرد. از دیگر امکانات تفریحی هتل می ‌توان به لابی، خشک‌ شویی، رستوران، سفره خانه سنتی، تاکسی سرویس، اینترنت و … اشاره کرد. ساعت ورود مسافر ۱۵ و ساعت خروج آن در این هتل ۱۳ است.

آدرس هتل لاله کندوان: تبریز، اسکو، روستای تاریخی کندوان

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×