بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » هتل های ارزان کیش ( هتل های ۳ ستاره و هتل های ۲ ستاره کیش )
هتل آفتاب شرق کیش
معرفی هتل

هتل های ارزان کیش ( هتل های ۳ ستاره و هتل های ۲ ستاره کیش )

۸ آبان ۱۳۹۶ 11۰1,570

با نزدیک شدن به فصل زمستان و کاهش دما در اکثر نقاط کشور، سفر به مناطق گرمسیر پررنگ تر شده و مناطقی از کشور که دارای آب و هوای گرمتری هستند، برای سفر در این فصول محبوبیت دو چندانی پیدا می کنند که جزیره کیش، با داشتن جاهای دیدنی جذاب و هتل های ارزان کیش و گران برای همه قشر یکی از مقاصد جذاب در فصول سرد سال به شمار می رود، بطوری که همه ساله در این ایام، این جزیره پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.

هتل های کیش

اما اگر قصد سفر به این جزیره در آب های نیلگون خلیج فارس را دارید و نیز خواهان این هستید که هزینه زیادی را برای اقامت خود صرف نکنید، وبلاگ اقامت ۲۴، تعدادی از هتل های ارزان کیش را که از کیفیت خوبی نیز بهره مند هستند، در این مطلب به شما معرفی می کند.

هتل شباویز کیش

هتل ۲ ستاره شباویز، از آن دسته هتل های نزدیک به ساحل جزیره بوده که در سال ۱۳۷۴ در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع ساخته شده است. این هتل که در جنوب شرقی جزیره واقع شده، در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازار مرجان و دیگر جاذبه های توریستی کیش دارد.

هتل شباویز کیش
کیش، ابتدای جاده جهان، بعد از مارینا پارک

هتل شباویز دارای فضای سبز زیبایی بوده و از امکانات رفاهی بسیار، از قبیل سرویس رفت بازار به صورت رایگان برخوردار است و می تواند خاطره دل انگیزی از سفر شما به این جزیره زیبا را به ارمغان آورد.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در فضایی زیبا و جذاب با ویلاهای کنارهم، به صورت یک طبقه، با آلاچیق های متعدد و کافی شاپ سر باز در فضایی دلنشین و در موقعیت بسیار مناسبی در کیش واقع شده است.

هتل ستاره کیش
کیش، بین میدان داریوش و سیری، روبه روی هتل داریوش

این هتل دو ستاره از لحاظ موقعیت مکانی، در مقابل هتل بزرگ داریوش واقع شده و تا بازار سارینا، تنها ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هتل ستاره نیز در نزدیکی ساحل خلیج فارس بوده و از چشم انداز دریا نیز برخوردار است.

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش، هتلی سه ستاره است که در سال ۱۳۷۸ در ۲ طبقه و با تعداد ۷۰ اتاق به بهره برداری رسید .این هتل در جزیره کیش، بعد از پردیس۲، میدان سیری واقع شده و نسبت به هزینه اقامت، کیفیت بسیار مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هتل تعطیلات کیش
جزیره کیش، بعد از پردیس۲، میدان سیری

هتل ساحلی سیمرغ کیش

هتل ۳ ستاره سیمرغ در مجاورت آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و هتلی ساحلی به شمار می آید.

این هتل در سال ۱۳۷۰ احداث و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است؛ هتل سیمرغ دارا ی ۸۰ اتاق می باشد که بیشتر این اتاق ها چشم اندازی رو به دریا دارند.

هتل سیمرغ کیش
کیش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

هتل گلدیس کیش

هتل ۲ ستاره گلدیس کیش، در زمینی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۷۰ افتتاح شد. محوطه این هتل، فضای سبز بسیار زیبایی است و مکان مناسبی برای استراحت میهمانان می باشد.

هتل گلدیس کیش
کیش، بلوار ایران ، جنب پمپ بنزین، هتل گلدیس کیش

این هتل با دارا بودن ۷۵ اتاق، امکان اقامت برای ۲۴۵ نفر را فراهم کرده است که با توجه به موقعیت مکانی آن که دسترسی آسانی به بیشتر مکان های دیدنی کیش دارد، مورد استقبال بسیاری از مسافران این جزیره قرار گرفته است.

هتل فانوس کیش

هتل ۲ ستاره  فانوس کیش واقع در خیابان میر مهنا در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه با پرسنلی مجرب آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می باشد و اقامتی خاطره انگیز برای شما به ارمغان می آورد .

هتل فانوس کیش
کیش، خیابان میر مهنا، ضلع جنوبی بازار پارس خلیج

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق، در سال ۱۳۸۶ در ۲ طبقه و در مجموع با ۴۶ اتاق افتتاح شد؛ این هتل نسبت به دیگر هتل های سه ستاره کیش از پایین ترین نرخ ممکن برخوردار است،  اما کیفیت بسیار مناسبی در ارائه خدمات داشته و میهمانان از اقامت خود در این هتل رضایت کامل دارند.

هتل آفتاب شرق کیش
کیش، میر مهنا، میدان سعدی

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در میدان امیرکبیر به بهره برداری رسید. از بهترین مزیت و مشخصه های این هتل، حیاط و محوطه زیبا و دلباز آن است که در شب، فضایی بسیار زیبا و دل انگیز به خود می گیرد. بسیاری از میهمانان این هتل ترجیح می دهند شب را به محوطه هتل آمده تا بتوانند لحظاتی متفاوت و خوش را سپری کنند.

هتل آنا کیش
کیش، میدان امیرکبیر، جنب پاساژ پارس نیک

علاوه بر این موارد، شما می توانید به راحتی با مراجعه به سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴، از دیگر هتل های کیش مطلع شده و همچنین از دیگر جاهای دیدنی کیش هم آشنا شوید و با کمترین صرف زمان و هزینه، هتل مورد نظر خود را رزرو و از سفر خود به این جزیره لذت ببرید.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×