» معرفی هتل » رستوران های هتل درویشی مشهد؛ منو غذایی بی نظیر در محیطی فوق لاکچری
رستوران هتل درویشی مشهد
معرفی هتل

رستوران های هتل درویشی مشهد؛ منو غذایی بی نظیر در محیطی فوق لاکچری

۱۷ آذر ۱۴۰۱ 54۰2,998

اکثر افرادی که به تفریحات لوکس علاقه دارند، کافی شاپ ها و رستوران های هتل درویشی مشهد را می‌ شناسند و در جریان هستند که رستوران های این هتل جزو بهترین رستوران ها در شهر مشهد هستند. هتل درویشی مشهد برای افرادی که می‌ خواهند یک سفر لوکس را تجربه کنند و پس از بازدید جاهای دیدنی مشهد، اقامتگاه بسیار مناسبی داشته باشند یک گزینه لاکچری است. اما علاوه بر این، می‌ تواند یک مکان مناسب برای هم‌ نشینی با دوستان، خانواده و برگزاری جلسات کاری باشد.

رستوران های هتل درویشی مشهد، تنها گوشه ای از امکانات فراوان موجود در این هتل هستند. این رستوران ها شامل چهار مجموعه مختلف بوده که در نقاط مختلف هتل قرار داشته و منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهند. علاوه بر این کافی شاپ های لوکسی نیز در این هتل قرار گرفته اند که در ادامه به طور کامل و جامع این مکان را که به عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد معرفی شده است را مورد بررسی قرار می دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه اقامت ۲۴ باشید.

رستوران های هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی جزو لوکس ترین هتل های ۵ ستاره مشهد است که دارای امکانات مختلف از جمله مجموعه های آبی، رستوران ها، کافی شاپ های متنوع، تاکسی سرویس، آتلیه های عکاسی، آرایشگاه، بازارچه های مختلف، اتاق ماساژ و خدمات رایگان شامل اینترنت و پارکینگ می باشد. رستوران های هتل درویشی مشهد شامل روف گاردن، آتریوم، ارغوان و فست فود فیروزه است. که در ادامه به بررسی تک تک آنها می پردازیم.

رستوران روف گاردن؛ منظره ای رویایی برای صرف غذا

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

یکی از رستوران های هتل درویشی مشهد، رستوران روف گاردن در طبقه ۲ هتل است که با سقفی شیشه ای و درختان متعدد در رستوران،  فضای بی نظیری را ایجاد کرده است.رستوران روف گاردن هتل درویشی یک مکان رویایی برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند فضاهای جدید را تجربه کنند. روف گاردن تنها رستوران روباز هتل درویشی با فضایی نسبتا غیررسمی و دوستانه است. به همین دلیل برای هم‌ نشینی با افرادی که با آن‌ ها احساس راحتی می‌ کنید، مکان مطلوبی می باشد.

اگر شما به این رستوران بیایید می توانید با همراهان خود در حالی که به چشمک ستاره‌ های نورانی خیره نگاه می کنید، غذای خود را در یکی از بهترین رستوران های مشهد میل کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم از پله ها برای رسیدن به این رستوران استفاده کنید زیرا در هنگام بالا رفتن از پله های سنگی، سقف شیشه ای رستوران نگاه شما را به خود جلب می کند. هنگامی که به رستوران رسیدید با فضایی سرسبز و مجلل روبرو می شوید که درختان متعددی مانند درخت نخل در آن وجود دارد.

در رستوران روف گاردن هتل درویشی می‌ توانید انواع غذا های آسیایی و فرنگی را سفارش دهید. برای سفارش غذا در این رستوران می‌ توانید بال مرغ کنجدی، فیله کباب چوبی، چیکن لیور، اسپرینگ رول، لم چاپ (غذای ایتالیایی، خوراک گوشت تایلندی،مرغ سبز (هندی)، کامبو (هندی)پاستا اربیتا (غذای ایتالیایی)، شاوچامین (چین)، لیوچامین (چین)، فیله مینیون (فرانسه)، اسوبوکو (ایتالیا)، شاه میگو و ماهی سالمون (غذاهای مدیترانه‌ای) سفارش دهید.

سوپ قارچ، سوپ لوکزامبورگی و سوپ تره فرنگی از جمله سوپ‌ های مشهور هتل درویشی مشهد به شمار می‌ آیند. در این رستوران همچنین می‌توانید سالادهای سزار با مرغ یا میگو، سالاد آنتروکت، سالاد هانی دیوژن، سالاد چینی با مرغ را نیز امتحان کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که سالاد میگو با سس مخصوص را که یکی از لذیذ ترین غذا های این رستوران به شمار می‌ آید را حتما امتحان کنید.

ساعت کاری : همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۱۱ شب

تلفن : ۰۵۱۳۸۰۸۰۰۰۰

رستوران ارغوان؛ صبح خود را بسازید

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

رستوران ارغوان مکانی است که در آن می‌ توانید خودتان را برای شروع یک روز عالی آماده کنید و از منظره آن لذت ببرید. صبحانه هتل درویشی از مشهورترین صبحانه‌ های هتلی در مشهد است، چرا که منوی بسیار متنوعی دارد و در فضای آرام و خوشرنگ رستوران ارغوان صرف می‌شود. رستوران ارغوان در طبقه چهاردهم هتل درویشی مشهد قرار دارد که تنها به منظور سرو صبحانه از آن استفاده می کنند.

این رستوران با طراحی ویژه به رنگ ارغوانی و بنفش، تجربه سرو صبحانه در رستورانی اشرافی را برای شما فراهم می کند. رنگ ارغوان نماد سلطنت، قدرت و آرامش می باشد و به همین دلیل در طراحی آن از این رنگ استفاده شده است. بوفه صبحانه هتل درویشی مشهد که شامل انواع صبحانه می باشد در این رستوران سرو می شود.

بیش از ۲۰۰ نوع خوراکی در این بوفه سرو می‌ شود و مهمانان می‌ توانند هر نوع صبحانه ایرانی یا فرنگی که به آن علاقه دارند را میل کنند. از جمله مواردی که به عنوان صبحانه در این رستوران سرو می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع نان، لبنیات صبحانه مانند خامه، انواع مختلف پنیر ایرانی و خارجی، کره، انواع مربا و عسل، انواع املت، انواع کیک و شیرینی و پنکیک، انواع ساندویچ سرد و گرم، میوه فصل، سبزیجات و سیفی‌ جات صبحانه، سوپ، انواع نوشیدنی سرد و گرم و غیره.

اگر قصد دارید صبحانه خود را در رستوران های هتل درویشی مشهد سرو کنید، بهتر است شب قبل شام خود را زودتر میل کنید تا هنگام سرو صبحانه کاملا گرسنه باشید و بتوانید هر آنچه دوست دارید را میل کنید! رستوران ارغوان گزینه‌ های پیشنهادی زیادی برای صبحانه دارد که از هیچ‌ کدام از آنها نمی‌ توان به راحتی گذشت.

ساعت کاری : همه روزه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح – از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ صبح باید حتما در هتل حضور داشته باشید اما تا ساعت ۱۰ زمان سرو صبحانه است

تلفن : ۰۵۱۳۸۰۸۰۰۰۰

رستوران آتریوم؛ از مجلل ترین رستوران های هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم در لابی هتل درویشی قرار گرفته است که سقف شیشه ای و مرتفع آن را می توانید از داخل این رستوران تماشا کنید که جلوه خاصی به رستوران و هتل بخشیده است. در کنار دیوارهای رستوران می‌ توانید نقش و نگار هایی از کاشی‌ کاری ایرانی را مشاهده کنید. در این رستوران از طراحی لوکس و رنگ های قرمز و طلایی استفاده شده و دارای ۴ نخل بلند است. بوفه غذا و نوشیدنی های مختلف یکی دیگر از ویژگی های این رستوران بوده که بوفه ناهار هتل درویشی مشهد و بوفه شام را در بر می گیرد. البته این بوفه در روزها و مناسبت های خاصی در رستوران سرو می شود که می توانید از پذیرش هتل زمان دقیق آن را جویا شوید.

برای صرف غذا در این رستوران می‌ توانید از کیفیت مواد اولیه مطمئن باشید. در این رستوران با توجه به سلیقه خود می توانید از انواع کباب‌ ها (کباب ماهی قزل آلا با سبزیجات تازه، کباب مرغ رومی با سبزیجات تازه، کباب گلبرگ، کباب بلغاری، شیشلیک، چلوکباب برگ مخصوص، کباب رویال، جوجه کباب وزیری، کباب مرغ رومی و غیره)، انواع سوپ (سوپ روز، سوپ جو)، سالاد بار و انواع برنج زعفرانی ایرانی (شنیسل مرغ، خوراک مرغ، گوشت و بادمجان، جوجه چینی با سبزیجات، چلوگوشت سرخ شده، ماهیچه همراه با برنج ایرانی، میگو طلایی خلیج فارس و غیره) سفارش دهید. از جمله غذاهای خاص این رستوران می‌توان به خوراکی خوش طعم میگو، ماهیچه و شیشلیک با گوشت تازه بره اشاره کرد. که پیشنهاد می کنیم حتما آنها را امتحان کنید.

ساعت کاری : همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱ بامداد

تلفن : ۰۵۱۳۸۰۸۰۰۰۰

رستوران فیروزه؛ یک فست فود لاکچری

رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد

در بین رستوران های هتل درویشی مشهد، فست فود فیروزه نیز بسیار شهرت دارد. رستوران فیروزه در طبقه منفی یک هتل قرار داشته و با ارائه غذاهای فست فود مانند پیتزا، کنتاکی و همبرگرهای ویژه، سلیقه افراد طرفدار غذاهای فست فود را نیز در بر می گیرد. این رستوران با فضایی متفاوت نسبت به سایر رستوران ها، مکانی مدرن و لوکس را ایجاد کرده است. استفاده از رنگ های طلایی و آبی و نورپردازی گرم، فضای ویژه جهت قرارهای کاری و خانوادگی فراهم می کند.

اولین نکته‌ ای که در دکوراسیون فیروزه توجه شما را احتمالا باید جلب کند، گیاهان منحصر به‌ فردی هستند که در این فضا قرار دارند و به همراه آکواریوم منبع آرامشی برای مهمانان فراهم می‌ کنند. این فست‌ فود نیز مانند رستوران روف گاردن برای دورهمی‌ های دوستانه و حتی مهمانی‌ های تولد انتخاب مناسبی است. فیروزه در زمینه سرو فست‌فود بین‌ المللی فعالیت می‌ کند و هرآنچه که دوست داشته باشید در منوی آن قرار دارد؛ از پیتزا های دلچسب ایتالیایی گرفته تا سالاد های عربی مخصوص بیروت.

ساعت کاری : همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۱ بامداد

تلفن : ۰۵۱۳۸۰۸۰۰۰۰

قیمت منو رستوران های هتل درویشی مشهد

قیمت غذا های رستوران هتل درویشی مشهد از ۱۰۰ هزار تومان الی ۴۰۰ هزار تومان متفاوت است. غذا ها به صورت بوفه نیز ارائه می شوند که قیمت متفاوتی دارند و با پرداخت هزینه ای کلی می توانید از بوفه های ناهار و شام آن استفاده کنید. چون این بوفه ها در ایام خاصی برپا می شود قیمت آن ها در ایام مختلف، متفاوت است به همین دلیل قیمت نسبی نمی توان برای آن بیان کرد.

در این مقاله به بررسی یکی از امکانات ویژه هتل لوکس درویشی، یعنی رستوران های هتل درویشی مشهد پرداختیم که شامل ۴ رستوران با کاربری و منوی غذایی متفاوت بوده که در طبقات مختلف هتل واقع شده اند. این هتل تنها یکی از هتل های لوکس در مشهد می باشد پس درصورت بازدید از این شهر می توانید سری به رستوران های این هتل هم بزنید.

امیدواریم که مطالب فوق درباره رستوران های هتل درویشی مشهد برای شما مفید واقع شده باشد ممنون از اینکه تا پایان این مطلب با اقامت ۲۴ همراه بودید.

۴.۳/۵ - (۱۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×