» معرفی هتل » با بهترین هتل بوتیک زنجان یک شب پادشاهی کن
محوطه بهترین هتل بوتیک زنجان
معرفی هتل

با بهترین هتل بوتیک زنجان یک شب پادشاهی کن

۲۱ آذر ۱۴۰۱ 29۰2,515

هتل بوتیک زنجان به عنوان اولین هتل بوتیک در شهر زنجان شناخته‌ شده و متعلق به زمان قاجار است. همچنین قدمتی ۲۵۰ ساله و ۷ واحد اقامتی با ۸ تخت دارد. به طور کلی مرمت و بازسازی این مجموعه به مدت ۳ سال به طول انجامیده و به عنوان بهترین هتل بوتیک زنجان در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. واحدهای اقامتی این مجموعه معماری تاریخی دارند و مطابق با دوره های هخامنشی، ساسانی، سلجوقی، ایلخانی، صفوی، قاجار و پهلوی طراحی شدند. از این حیث در بین هتل های زنجان و حتی در کشور بی رقیب است.

بهترین هتل بوتیک زنجان با شعار یک شب پادشاهی کن مشغول به فعالیت بوده و امکان تجربه اقامتی متفاوت و به یادماندنی را فراهم می‌ کند. بنابراین با اقامت در این هتل، تجربه متفاوتی کسب کرده و می‌ توانید اوقات خوشی را به همراه خانواده یا دوستان خود سپری کنید. این فضای اقامتی در یک طبقه ساخته شد و زمان تحویل و تخلیه اتاق های آن به ترتیب ساعت های ۱۴ و ۱۲ ظهر است.

همچنین رو به محوطه هتل و خیابان ساخته شد و تاریخ دقیق ساخت آن مشخص نیست. در ادامه موقعیت مکانی بهترین هتل بوتیک زنجان و دسترسی به مکان های مهم را بررسی می کنیم و اطلاعات شما را در زمینه خدمات ارائه شده توسط این مجموعه افزایش می‌ دهیم. قطعا با مطالعه ویژگی های این اقامتگاه آن را در لیست بهترین هتل های زنجان قرار خواهید داد.

دسترسی به مکان های مهم شهر

بهترین هتل بوتیک زنجان از پرسنلی باتجربه، آموزش دیده و حرفه ای برخوردار است و در آدرس خیابان فردوسی، خیابان کاشانی، کوچه علایی، پلاک ۱ قرار دارد. این مجموعه‌ از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار بوده و در فاصله کمی از مکان های مهم شهر واقع شده است. همچنین امکان دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری را فراهم کرده و در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است.

شیشه های رنگی اتاق با نمای رو به بیرون

شما عزیزان می‌ توانید به راحتی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر زنجان دسترسی داشته و در مدت زمان کوتاهی به موزه مردان نمکی، بازار مسقف سنتی، بنای رختشوی خانه و… برسید. به طور کلی مسافران می‌ توانند با استفاده از خودرو، در مدت زمان کم تر از ۱۵ دقیقه به مکان های مهم و جاهای دیدنی شهر دسترسی پیدا کنند.

ایستگاه راه آهن بین المللی، امامزاده سید ابراهیم، حمام حاج داداش، پل میر بهاء الدین، بنای رختشوی خانه، موزه دارایی، عمارت ذوالفقاری، سینما بهمن، بازار زنجان، مسجد جامع، بیمارستان ارتش، پارک جنگلی ارم، شهربازی پارک ملت، زنجان رود، پایانه مسافربری، مجموعه تفریحی ائل داغی و… از جمله مقاصد نزدیک به بهترین هتل بوتیک زنجان می‌ باشند. همچنین فاصله این مجموعه اقامتی تا فرودگاه در حدود ۱۴ کیلومتر بوده و مدت زمان رسیدن به این مکان با خودرو، ۱۹ دقیقه است. غار گلجیک و گنبد سلطانیه نیز به ترتیب در فاصله ۴۳ و ۴۴ کیلومتری بهترین هتل بوتیک زنجان واقع شده اند.

آدرس: زنجان، خیابان فردوسی، خیابان کاشانی (ضیائی)، کوچه علایی، پلاک ۱

تلفن: ۰۹۰۳۷۷۱۰۱۶۵

امکانات هتل بوتیک زنجان

این هتل دارای رستورانی با ظرفیت ۳۰ نفر بوده و فاقد استخر است. همچنین پارکینگ آن رایگان بوده و از ظرفیت نگهداری ۷ خودرو برخوردار است. بهترین هتل بوتیک زنجان در منوی خود غذا های ایرانی را دارد و اقامت رایگان برای کودکان زیر دو سال امکان پذیر است. همچنین بخش رستوران آن با فضایی سنتی طراحی شد و علاوه بر چیدمان زیبا، پخت غذاهای لذیذ و متنوع توسط آشپزهای حرفه ای امکان پذیر است.

این رستوران به دلیل قرار گرفتن در بخش بام از چشم انداز خاص و زیبایی برخوردار بوده و به دلیل برخورداری از فضای سنتی و سرسبز برای قدم زدن نیز بسیار مناسب است. با مراجعه به رستوران بام بهترین هتل بوتیک زنجان می توانید علاوه بر صرف وعده های غذایی خوش طعم و بی نظیر، از مصاحبت و همنشینی با دیگران لذت برده و اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید.

به طور کلی این مجموعه فاقد محدودیت سنی برای اقامت با هزینه نیم بها بوده و امکان پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی معتبر را فراهم کرده است. همچنین از پذیرش صیغه نامه با مهر برجسته محضر برخوردار بوده و نرخ پذیرش میهمانان خارجی عرب زبان و غیر عرب زبان با توجه به نرخنامه آن متفاوت است. بهترین هتل بوتیک زنجان علیرغم تک ستاره بودن دارای لابی با ظرفیت ۴ نفر بوده و مجهز به امکانات رفاهی کامل است. همچنین سالن اجتماعات این هتل دارای ویدئو پروژکتور و نورپردازی مناسب بوده و برای برگزاری جلسه های کاری، فضایی با بهترین امکانات می باشد.

اتاق های بهترین هتل بوتیک زنجان

این اتاق ها امکان اقامت به همراه صبحانه را فراهم کرده و ظرفیت نفر اضافه را ندارند. همچنین مجهز به امکانات رفاهی کامل بوده و شامل موارد زیر می‌ باشند:

اتاق دو تخته قاجار

بزرگ ترین اتاق موجود در بهترین هتل بوتیک زنجان مربوط به دوره قاجار است. این اتاق مجهز به یک درب هفت دری ارسی تاریخی بوده و باعث جدایی بخش ورود از فضای داخلی شده است. همچنین شامل آینه کاری بسیار زیبایی بوده و نوع معماری دوره قاجار را به خوبی به تصویر کشیده است. اتاق قاجار در بخش کاشی های کف، منقش به ترنج چهار جهت بوده و تداعی کننده نقوش کف کاخ گلستان است. این اتاق دارای یک تخت دبل بوده و ظرفیت نفر اضافه را ندارد. همچنین مجهز به امکانات رفاهی کامل بوده و امکان تجربه اقامتی راحت به همراه ارائه صبحانه را فراهم کرده است.

اتاق دو تخته قاجار

اتاق دو تخته پهلوی

این اتاق یادآور دوران ابتدایی مدرنیسم بوده و مجهز به مبل و تلویزیون است. تلویزیون LCD موجود در این اتاق باعث ایجاد حس نوستالژی شده و وجود مبلمان امکان تجربه اقامتی راحت تر را فراهم کرده است. اتاق پهلوی دارای امکاناتی کامل بوده و مجهز به یک تخت دبل است. همچنین فاقد ظرفیت نفر اضافه بوده و به همراه ارائه صبحانه است.

اتاق دو تخته ایلخانی

طرح سقف اتاق بهترین هتل بوتیک زنجان برگرفته از گنبد سلطانیه بوده و اتاق ایلخانی در بخش کاشی های کف منقش به تصاویر اسب، اسطوره ای شاخدار و شاهین و طاووس است. همچنین دیوارهایی مزین به بشقاب هایی با نقوش ضیافت اولجایتو موسس سلطانیه داشته و دارای یک تخت دبل است. اقامت در بهترین هتل بوتیک زنجان به همراه صبحانه بوده و این اتاق فاقد ظرفیت برای نفرات اضافه است.

اتاق دو تخته ساسانی

این اتاق دارای سقفی هلالی شکل بوده و طراحی آن برگرفته از کاخ اردشیر بابکان واقع در فیروز آباد فارس است. کاشی کف این اتاق بیانگر موتیف های نقوش آن دوران بوده و مشخصات آن شامل گل لوتوس و اولین طرح های اسلیمی است. به طور کلی اتاق ساسانی در بهترین هتل بوتیک زنجان دارای یک تخت دبل بوده و تاج آن بر اساس نقوش سنگ برجسته کاخ آناهیتا ساخته شده است. همچنین فاقد ظرفیت برای پذیرش نفرات اضافه بوده و امکان اقامتی راحت به همراه صرف‌ صبحانه را فراهم می‌ کند.

اتاق دو تخته سلجوقی

این اتاق در بخش سقف، دیوار و کاشی ها منقش به طرح های گره چینی بوده و بیانگر هنر های اسلامی سنی و شیعه است. همچنین دارای یک تخت دبل بوده و در بخش تاج آن از هنر رزین بهره گرفته است. اتاق سلجوقی در بهترین هتل بوتیک زنجان دارای طرح هایی از برگ و گل در زمینه آبی و سرمه ای بوده و فاقد ظرفیت برای پذیرش نفرات اضافه است. همچنین مجهز به امکانات رفاهی کامل بوده و امکان تجربه اقامتی راحت به همراه صرف‌ صبحانه را فراهم کرده است.

اتاق دو تخته صفوی

این اتاق در بخش دیوار های خود منقش به هنر لایه چینی بوده و دارای نقوش برجسته است. مواد مورد استفاده در این هنر نیز شامل ترکیبی از روغن مفاصل الاغ، پودر ذغال و چند ماده خاص و سری است. اتاق صفوی از یک تخت دبل تشکیل شده و ظرفیت نفر اضافه را ندارد. همچنین امکان اقامت به همراه صبحانه را فراهم کرده و مجهز به امکانات رفاهی کامل است.

یکی از اتاق های بهترین هتل بوتیک زنجان

اتاق سه تخته هخامنشی

این اتاق در بخش دیوار های خود منقش به تصاویر برجسته کوروش کبیر و اهورا مزدا بوده و با به کارگیری نماد دنیوی و نماد آسمانی ایرانیان باستان از معماری خاص و فوق العاده ای برخوردار است. همچنین ترکیبی از تصاویر تخت جمشید، شیر های برجسته و گل‌ لوتوس را مورد استفاده قرار داده و با به کارگیری نماد جنگ و صلح شامل یک طراحی بی نظیر است.

۱۲ مربع منقش در سقف اتاق هخامنشی نیز بیانگر ۱۲ ماه سال بوده و از اولین تقویم خورشیدی دقیق در تاریخ برگرفته شده اند. همچنین طرح آشیج بر کاشی کف اتاق، به معنی ۴ عنصر حیاتی میتراییسم است. اتاق هخامنشی مجهز به امکانات رفاهی کامل بوده و دارای یک تخت سینگل و یک تخت دبل است. همچنین فاقد ظرفیت نفر اضافه بوده و امکان اقامت به همراه صبحانه را فراهم کرده است.

امکانات اتاق های بهترین هتل بوتیک زنجان

اتاق های بهترین هتل بوتیک زنجان دارای امکاناتی همچون حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، دمپایی، رخت آویز، میز تحریر، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، یخچال و چای ساز بوده و امکان برقراری ارتباط از طریق تلفن را فراهم کرده اند. به طور کلی تمام اتاق های این هتل دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی بوده و از صندوق امانات برخوردار هستند. همچنین مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و از امکان شارژ وسایل الکترونیکی برخوردار هستند. اینترنت اتاق از سرعت بالایی برخوردار بوده و این مجموعه به دلیل برخورداری از قفل مجهز برای درب، ایمنی بالایی دارد.

صبحانه در بهترین هتل بوتیک زنجان

بهترین هتل بوتیک زنجان فاقد آشپزخانه بوده و به همراه ارائه صبحانه کامل رزرو می شود. همچنین فاقد امکانات پخت و پز بوده و شبکه پخش فیلم ندارد.‌ اتاق های این مجموعه فاقد سرویس بهداشتی ایرانی بوده و مجهز به سیستم اطفاء حریق نمی‌ باشند. اتاق ها در این فضای اقامتی، آباژور، دراور، IPTV و پاور سوئیچ ندارند. اتاق های بهترین هتل بوتیک زنجان به صورت بدون بالکن طراحی شده و بسیار خوش ساخت هستند. همچنین از امکانات بسیاری برخوردار بوده و کیفیت بالایی در ارائه خدمات مورد نیاز شما دارند.

خدمات بهترین هتل بوتیک زنجان

لابی با ظرفیت ۴ نفری در این هتل وجود دارد و مجهز به فکس و پرینتر است. همچنین دارای رستوران بام بوده و از فضای سبز مناسبی برخوردار است. هتل بوتیک زنجان امکان برقراری ارتباط تلفنی در لابی را فراهم کرده و از پذیرش ۲۴ ساعته برخوردار است. طبقات مختلف در بهترین هتل بوتیک زنجان دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع است.

این مجموعه دارای خشکشویی بوده و اتاق تلفن یا اپراتور نیز دارد. همچنین در بخش لابی، اینترنت رایگان ارائه داده و مجهز به TV است. این هتل دارای سیستم اعلام حریق بوده و ترانسفر رفت و برگشت آن با هزینه است. خدمات تهیه بلیط نیز در این مجموعه وجود داشته و مجهز به کپسول آتش نشانی است. اتاق چمدان، صندوق امانات و تاکسی سرویس از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط این هتل می‌ باشند. اقامت در فضای سنتی بهترین هتل بوتیک زنجان بسیار دلپذیر بوده و امکان بهره مندی از زیبایی فوق العاده معماری اصیل ایرانی را فراهم می‌ کند.

۳.۲/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×