بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » رستوران هتل آسمان اصفهان: شکم گردی هیجان انگیز در نصف جهان
aseman hotel
معرفی هتل

رستوران هتل آسمان اصفهان: شکم گردی هیجان انگیز در نصف جهان

۵ آذر ۱۴۰۱ 20۲4,678

رستوران هتل آسمان اصفهان یکی از بهترین رستوان های نصف جهان است تا طعم لذیذ غذاهای با کیفیت ایرانی و فرنگی را تجربه کنید. هتل آسمان اصفهان یکی از هتل های شیک و لوکس اصفهان بوده و در فهرست بهترین هتل های اصفهان قرار دارد. جایی که به واسطه خدمات هتلینگ استاندارد و پرسنلی مجرب و امکانات مناسب، در کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی نصف جهان قرار گرفته است. رستوران های این هتل در فهرست رستوران های هتل های اصفهان، جایگاه شایسته ای داشته و لحظات خوشی را برای شکم گردها به ارمغان می آورد.

هتل آسمان اصفهان از موقعیت مکانی منحصربفردی برخوردار بوده و به مقصدهای گردشگری مطرح شهر اصفهان مثل: به میدان نقش جهان، بازار بزرگ، سی و سه پل، کاخ چهلستون، موزه موسیقی، پارک جنگلی ناژوان و کوه صفه نزدیک است تا بتوانید ظرف چند دقیقه به این مکان های شناخته شده، دسترسی داشته باشید. اگر قصد نصف جهان گردی دارید و می خواهید علاوه بر بازدید از این مکان ها، یک غذاهای متنوع و خوش طعم سرآشپزهای مجرب اصفهانی را نوش جان کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه اقامت ۲۴ باشید. در این مقاله به معرفی رستوران هتل آسمان اصفهان به صورت جامع و کامل می پردازیم.

رستوران گردان: بهترین رستوران هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان تنها یک رستوران دارد. اما همین رستوران، یکی از معروف ترین رستوران های نصف جهان به شمار می رود. علتش هم گردان بودن رستوران است. رستوران هتل آسمان اصفهان، تنها رستوران گردان نصف جهان بوده و در طول هفته، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

برخی از مسافران سایر هتل های اصفهان، برای صرف غذا با چشم انداز خیره کننده به زاینده رود، به این رستوران می روند تا در لوکیشنی عالی، طعم لذیذ غذاهای فرهنگی و ایرانی را تجربه کنند. در بالاترین طبقه برج، رستوران گردان واقع شده و به همین خاطر، چشم انداز زیبایی از شهر اصفهان به صورت ۳۶۰ درجه، فرا روی مهمانان رستوران قرار دارد.

این چشم انداز در روزهای بهاری و پاییزی، یکی از خاطره انگیزترین لحظات برای عکاسی از نصف جهان از فراز هتل آسمان را پیش روی گردشگران قرار می دهد. اگر توریسم بلاگر یا فود بلاگر هستید، تجربه صرف غذا در چنین لوکیشنی شیک و زیبا، توصیه می شود. رستوران هتل  مثل رستوران برج میلاد تهران، گردان است و شما چشم اندازی ۳۶۰ درجه از شهر اصفهان و زاینده رود را در زمان صرف غذا، در اختیار خواهید تا عکس های خاطره انگیزی را ثبت کنید.

چشم انداز رستوران گردان

در هتل آسمان رستوران سنتی از رستوران فرنگی تفکیک نشده است و کافه آن جدا از سفره‌خانه سنتی نیست. همین موضوع باعث شده است که تمام افراد با هر سلیقه‌ای در کنار هم دور یک میز بنشینند و لذت ببرید. دکوراسیون رستوران گردان هتل آسمان اصفهان، توسط بهترین متخصصان طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان طراحی شده و حس غذا خوردن در مکانی باشکوه و مجلل را به مهمانان، القا می کند. پس مهم نیست که در زمان ورود به رستوران گردان اصفهان، کدام بخش رستوران مستقر شوید.

چرا که در مدت زمان صرف غذا، موتور رستوران گردان، نمایی ۳۶۰ درجه از شهر اصفهان را در معرض دیدگان شما قرار می دهد. سرعت گردش هم به قدری کم است که اصلا متوجه گردش صفحه ای که روی آن قرار گرفته نشده و مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. سرآشپز های رستوران گردان اصفهان به قدری حرفه ای هستند و غذاهای خوش طعم و رنگ و مزه را طبخ می کنند که متوجه گذر زمان در این غذاکده معروف نصف جهان نخواهید شد.

رستوران هتل آسمان اصفهان - دکوراسیون شیک بهترین رستوران هتل

منوی غذایی رستوران گردان

علاوه بر موقعیت جغرافیایی هتل آسمان و جایگاه رستوران در بالاترین نقطه هتل آسمان اصفهان، منوی غذایی رستوران، واقعا حرف اول را زده و محبوب شکم گردهای اصفهانی نصف جهان است. سرآشپز رستوران گردان هتل آسمان اصفهان، تجربه بالایی در طبخ انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی داشته تا نظر مشکل پسند ترین مهمانان رستوران را جلب کند.

انواع مختلف غذاهای ایرانی و فرنگی، در طعم و اندازه های گوناگون، در این رستوران طبخ و از مهمانان پذیرایی می شود. اگر علاقمند به غذاهای دریایی در این شهر تاریخی و دوست داشتنی ایران زمین هستید، یکی از بهترین انتخاب های شما، قطعا رستوران گردان هتل آسمان اصفهان خواهد بود. دسر و نوشیدنی های سنتی و معمولی رستوران نیز در کنار میز اردو، لحظات خوشمزه گردی شما را کامل می کند.

پیشنهادهای ویژه سرآشپز بین المللی این غذاکده معروف شهر، از دیگر موضوعاتی است که باید توجه داشته باشید. پیشنهادهای سرآشپز رستوران هتل آسمان اصفهان را در نظر داشته باشید. دقت کنید که رستوران هتل آسمان، بوفه صبحانه مهمان ندارد و سرو صبحانه مخصوص مهمانان هتل است.

دقت داشته باشید که در رستوران گردان هتل آسمان نصف جهان، خدمات بوفه ارائه نمی شود و لذا منوی ناهار و شام هتل آسمان به‌ صورت انتخابی است. در رستوران گردان هتل آسمان میز اردو به‌ صورت سلف ‌سرویس خدمات ارائه می دهد. به طور کلی بوفه ناهار و شام در رستوران‌ های اصفهان تنها در مناسبت‌های خاص و روزهای تعطیل سرو می‌شود. به همین دلیل اگر قصد دارید این دو وعده را به ‌صورت سلف‌ سرویس سرو کنید، حتماً از قبل برنامه هتل یا رستوران مورد نظر خود را چک کنید تا مطمئن شوید سرو بوفه در برنامه وجود دارد.

رستوران گردان هتل آسمان اصفهان و دسرهای روزانه

مخصوصا اگر در روزهای آخر هفته به این رستوران مراجعه کردید. اگر اقامت چند روزه در ایان اقامتگاه شیک و خوش منظره نصف جهان دارید، توصیه می کنیم در هر وعده غذایی، یکی از پیشنهادهای ویژه سرآشپز را بررسی کرده و تست کنید. حتما نظر شما را جلب خواهد کرد. در رستوران گردان هتل آسمان اصفهان، چیز تکراری وجود ندارد. هر زمان از مزه و طعم و نوع پخت هر غذای ایرانی یا فرنگی، ناراضی بودید، فورا پرسنل مجرب رستوران را فراخوان کرده تا طبق نظر و سلیقه شما، غذا را برای شما آماده یا تعویض کنند.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۷ الی ۲۳

تلفن : ۰۳۱۳۲۳۵۴۱۴۱

فست فود هتل آسمان اصفهان 

هتل آسمان اصفهان تنها یک رستوران دارد و یک فست فود. فست فود هتل آسمان اصفهان برای عاشقان غذاهای فست فودی به خصوص پیتزا و پاستا و همبرگر، در طبقه دوم هتل واقع شده و انواع پیتزا و ساندویچ‌های سرد و گرم در فهرست همیشگی منوی غذایی این فست فودی هستند. جذابیت‌های دکوراسیون این فست‌فود به اندازه رستوران گردان نیست. با این حال، دکوراسیون فست‌فود آسمان به سبک مدرن طراحی شده است و فضایی آرامش‌بخش برای سرو غذا در طول روز دارد.

فست فود هتل، از مجموعه های زیر نظر هتل بوده و کیفیت بالایی در ارائه خدمات و طبخ انواع غذا داشته و می توانید در صورتی که خواستار صرف غذای نیمروزی با دوستان و آشنایان در اصفهان گردی هستید، از فست فود هتل استفاده کنید. مواد غذایی با کیفیت و با استاندارد ، زیر نظر سرآشپز های حرفه ای، بستر خوبی برای لذت بردن از طعم لذیذ فست فودهای خوشمزه فرنگی دارد.

فست فود هتل آسمان اصفهان

توجه به دیزاین و زیبایی غذا از جمله ویژگی‌های بارز فست فودی این هتل ۱۳ طبقه معروف شهر است. در کنار تمام این‌ها، خدمات سالن توسط گارسون‌های حرفه‌ای ارائه می‌ شود تا مهمانان با رضایت حداکثری غذای دلخواه خود را در فست‌ فود مجموعه یا رستوران گردان سرو کنند.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۳

تلفن : ۰۳۱۳۲۳۵۴۱۴۱

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان دارای کافی شاپ حرفه ای است که کلکسیونی از نوشیدنی های سرد و گرم را در کنار کیک و شیرینی های خشک و تر روز، سرو می کند. کافه هتل آسمان در طبقه همکف و لابی هتل واقع شده و می توانید از خدمات یکی از بهترین کافه های هتلی نصف جهان در طول روز استفاده کنید. کافه این هتل گزینه خوبی برای دیدار با دوستان و آشنایان اصفهانی است. برای قرارهای دو نفره یا جلسات کاری، گزینه خوبی است.

کافی شاپ هتل آسمان اصفهان

این کافه هم برای قرار های دونفره و هم برای دورهمی‌های دوستانه انتخاب مناسبی است. البته اگر تعداد افرادی که به کافه دعوت می‌کنید، زیاد است، می‌ توانید از قبل میز رزرو کنید و هماهنگی‌ های لازم را انجام دهید. در کافی‌ شاپ این اقامتگاه شیک نصف جهان،  انواع مختلف قهوه دمی، انواع چای و دمنوش های خوش طعم و خوش رنگ، انواع کیک روز، بستنی سنتی و اسکوپی و انواع شیک سرو می‌شود.

کافی شاپ این هتل مجلل ، فست‌فود سرو نمی‌کند؛ لذا اگر قصد دارید وعده‌های غذایی اصلی خود را در این هتل میل کنید، باید به رستوران گردان یا فست‌فود آسمان بروید که در بالا به آن اشاره کردیم.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳

تلفن : ۰۳۱۳۲۳۵۴۱۴۱

برای نوش جان کردن غذاهای متنوع و خوش طعم در رستوران هتل آسمان اصفهان می توانید رزرو این هتل را از طریق سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ انجام دهید. با انتخاب هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان از طریق اقامت ۲۴ اقامتی خاطره انگیز و رویایی را در نصف جهان به همراه خانواده و عزیزان خود، تجربه خواهید کرد.

۴.۵/۵ - (۱۲۵ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. مهزیار

    سلام
    لطف میکنید هزینه ی استفاده ازاردوبرای هرنفرروبفرماییدبه همراه خوراکی‌های اردو

    • علیرضا قانع

      سلام لطفا با اطلاعات هتل آسمان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×