بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » رستوران هتل عباسی اصفهان، تجربه غذایی دلپذیر با عطر تاریخ
ab jpg
معرفی هتل

رستوران هتل عباسی اصفهان، تجربه غذایی دلپذیر با عطر تاریخ

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ 19۰3,602

غذا خوردن در فضایی با تلفیق معماری اصیل ایرانی را تنها می توان در مجموعه رستوران های هتل عباسی اصفهان تجربه کرد. چشیدن غذاهایی بسیار خوش عطر، خوش طعم و دل ‌انگیز در فضایی با همراهی عطر دلکش اصفهان تجربه بسیار روح انگیزی است که پیشنهاد می شود حتما آن را امتحان کنید. رستوران های هتل عباشی اصفهان فضایی است که همواره توریست ها در سراسر جهان را به سمت خود جذب می کند. بعد از سرو غذا می توانید زمانی را در کافه رستوران هتل عباسی اصفهان بگذرانید و اوقات خوشی را در کنار همراهان خود سپری کنید. البته، توصیه می‌شود قبل از وعده ناهار، شام یا عصرانه حتما از جاهای دیدنی اصفهان دیدن کنید و خستگی بازدید ها را با غذایی بسیار خوشمزه در رستوران هتل عباسی اصفهان از تن به در کنید. ضمنا لازم به ذکر است که درهای مجموعه رستوران های عباسی اصفهان، سفره خانه سنتی، سالن صبحانه و کافی شاپ آن به روی عموم باز است و لازم نیست حتما در هتل عباسی اقامت داشته باشید تا بتوانید از فضا و خدمات رستوران استفاده کنید.

معرفی رستوران هتل عباسی اصفهان

شاید دیدن سریال های تاریخی مربوط به دوران صفویه و قاجار این ذهنیت را در ما ایجاد کرده باشد که خودمان را بارها در آن دوره تصور کرده باشیم. آن لباس ها را پوشیده باشیم. در میادین شهر قدم زده باشیم و غذای مخصوص اصفهان را در یک ظهر تابستانی یا یک شب زمستانی به همراه خانواده و دوستان صرف کرده باشیم. رستوران های هتل عباسی اصفهان مانند یک ماشین زمان شما را با خود به دل تاریخ می برند.

رستوران هتل عباسی در اصفهان مجموعه ای از دو رستوران روباز و بسته به نام های چهلستون و چشم انداز و یک سفره خانه سنتی، کافه و کافی شاپ است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. در ادامه با معرفی هر کدام و آشنایی کامل با سبک و فضای رستوران، نوع غذا و ساعت ورود می توانید فضایی که به شرایط شما نزدیک تر است را انتخاب کنید و در نهایت، روز خوبی را در این مجموعه سپری کنید. می توانید اطلاعات لازم در رابطه با قیمت غذا در رستوران هتل عباسی اصفهان را از طریق تماس یا از طریق وب سایت کسب کنید. قیمت ورودی رستوران هتل عباسی اصفهان را نیز از همین طریق می توان جویا شد. از آنجایی که، تمامی رستوران ها و کافه و سفره خانه همگی در داخل هتل عباسی قرار گرفته است، آدرس همگی یکسان است. تنها هر کدام در گوشه ای از باغ قرار گرفته اند. 

عکس رستوران هتل عباسی اصفهان

چهلستون، رستوران های هتل عباسی اصفهان

چهلستون با ظرافتی به زیبایی تابلوهای دوره قاجار و صفویه که دیوارهای این تالار را مزین کرده است، مبلمانی به سبک صندلی داریوش کبیر دارد. ستون ها، چلچراغ، نقوش روی دیوارها، کفپوش، نرده ها همگی به زیبایی تمام طراحی شدند تا فضایی به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان رقم بزنند. با حضور در این فضای شاهانه بیش از پیش لابلای تاریخ قدم خواهید زد و حس قدرت و ابهت شاهانه را با تمام وجود حس خواهید کرد. رستوران چهلستون  یکی از دو رستوران هتل شاه عباسی اصفهان است که در یکی از تالارهای این هتل واقع شده است. این رستوران مجلل در دو طبقه آمادگی پذیرایی از مهمانان با گنجایشی به اندازه ۴۰۰ نفر را فراهم می کند.

روز و ساعت کاری رستوران چهلستون مجموعه رستوران های هتل عباسی اصفهان: شنبه تا جمعه در دو نوبت ظهر و شب مشغول به پذیرایی از مهمانان هستند. اولین وعده بین ساعات ۱۲ تا ۱۵:۳۰ بعد از ظهر برای سرو ناهار است. وعده دیگر از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شامگاه برای ارائه شام باز است.

آدرس رستوران چهلستون: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، هتل عباسی، تالار هتل

شماره تماس رستوران چهلستون: ۰۳۱۳۲۲۲۶۰۱۰

سرو غذا در رستوران چهلستون مجموعه رستوران هتل عباسی اصفهان

در رابطه با نوع غذا می توان گفت که اگر ذائقه سخت پسندی دارید، حتما به این رستوران مجلل سر بزنید. اگر تنوع غذا در منو یک رستوران احساس آزادی عمل بیشتری در انتخاب غذا به شما می دهد، رستوران های هتل عباسی شما را نا امید نمی کنند. بلکه،  با سرو انواع غذاهای اصیل ایرانی همچون کباب ها و خورشت ها، غذاهای فرنگی، دریایی مانند ماهی و میگو، انواع سالاد و دسر و انواع پیش غذا یا اشتها آور در منو هتل و رستوران عباسی اصفهان شما را شگفت زده خواهند کرد.

خدمات رستوران

این رستوران مجهز به فضایی برای ورود ویلچر است. از نظر خدمات سرویس بهداشتی امکان استفاده از سرویس ایرانی و فرنگی را نیز برای مهمانان فراهم می کند.

رستوران چشم انداز مجموعه رستوران های هتل عباسی اصفهان

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، رستوران چشم انداز از مجموعه رستوران های هتل عباسی اصفهان دارای فضایی روباز است. این بنا روی بام مجموعه هتل بنا شده است و وسعت تمام شهر را زیر پای شما قرار می دهد. چشم اندازی که در اختیار شما قرار می دهد، مشرف به چهارباغ، پارک شهید رجایی، باغ هتل عباسی و سایر جاهای دیدنی اصفهان  است. چشم انداز این مجموعه زبانزد است وفضای بی نظیری را هنگام غذا خوردن برای شما فراهم می کند. می توانید نسیم ملایم باغ های اطراف را هنگام سرو غذا بر صورت خود احساس کنید.

این هتل ظرفیتی به گنجایش ۲۵۰ نفر را می تواند پشتیبانی کند. یعنی شب های تابستان و اواخر بهار را می توانید با مهمانی های دوستانه و دورهمی ها در این فضای زیبا و به یاد ماندنی خاطره ساز کنید. رستوران هتل عباسی اصفهان قیمت متنوعی برای غذاهای مختلف در نظر گرفته است که با تماس با مجموعه یا مراجعه به وب سایت آن می توانید اطلاعات لازم را به دست بیاورید. در این مجموعه انواع نوشیدنی، دسر، سالاد، غذای سرد و گرم و فست فود سرو می شود.

اما، این بنا از زمان پیدایش کرونا بسته شده است و قرار نیست دوباره بازگشایی شود.

آدرس رستوران چشم انداز، رستوران هتل عباسی اصفهان: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، هتل عباسی، بام هتل

شماره تماس رستوران چشم انداز: ۰۳۱۳۲۲۲۶۰۱۰

عکس رستوران چشم انداز

رستوران سنتی یا سفره خانه سنتی هتل شاه عباسی اصفهان

در ضلع شرقی و انتهای باغ، سفره خانه سنتی از مجموعه رستوران های هتل عباسی اصفهان با گنجایش ۵۰ نفر در دو حالت سرباز و فضای سر بسته با معماری سنتی و سقف گنبدی که یادآور فضای گلی سنتی خانه های کویری است قرار گرفته است. گویی گذری از زمان را از عالم پر هیاهوی امروز به سکون، سکوت و خنکای فضای سربسته دیروز می برد. این سفره خانه سنتی حوالی چهار باغ است. اگر در کوچه پس کوچه های این شهر زیبا در حال دید و بازدید از اصفهان پر خاطره و تاریخی هستید، می توانید سفر درون شهری خود را با حضور در این مجموعه برای صرف ناهار یا شام و بعد راه رفتن در باغ مجموعه خاطره انگیز تر کنید.

انواع کباب‌ها، خورشت‌های سنتی، بریان اصیل اصفهانی و دیگر غذاهای محلی اصفهان در این مجموعه سنتی زیبا و دلربا سرو می شود. این مجموعه به مکان های دیدنی اصفهان چون میدان نقش جهان، کاخ هشت بهشت، زاینده رود و خیابان چهارباغ نزدیک است.

ساعت کار رستوران هتل عباسی مجموعه سفره خانه سنتی: ساعت ۱۹ الی ۲۳ شب

آدرس سفره خانه سنتی رستوران هتل عباسی اصفهان: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، هتل عباسی

شماره تماس رستوران هتل عباسی اصفهان: ۰۳۱۳۲۲۲۶۰۱۰

سالن صبحانه رستوران هتل عباسی اصفهان

اگر علاقه دارید صبحانه ای قاجاری، کامل و متنوع را در فضایی آرام و دلنشین میل کنید، سالن صبحانه رستوران های عباسی اصفهان گزینه بسیار خوبی است که می توانید اوقاتی را در آن سپری کنید. برای رزرو آنلاین می توانید به وب سایت این مجموعه سر بزنید.

ساعت کار سالن صبحانه خوری: ۷ تا ۱۰ صبح است.

شماره تماس رستوران هتل عباسی اصفهان: ۰۳۱۳۲۲۲۶۰۱۰

سالن صبحانه خوری رستوران های هتل عباسی اصفهان

کافه تریا نقش جهان

برای گذراندن یک عصر دلکش و هم زیستی با دوستان رستوران و کافی شاپ هتل عباسی اصفهان مکان خوبی است که فضای سنتی، نقوش و تابلوهای زیبای روی دیوار ترکیبی از مدرنیته و سنت را با سرو نوشیدنی های مدرن و فضای سنتی تلفیق می کند. انواع قهوه، بستنی، گلاسه، نوشیدنی سرد و گرم، کیک و دسر، پیتزا و فست فود در این فضای دوست داشتنی سرو می شود. قسمت فست فود در بخش لابی این کافه قرار گرفته است.

ساعت کار کافی شاپ نقش جهان شاه عباسی: ۲۴ ساعته باز است.

آدرس کافه تریا نقش جهان، رستوران هتل عباسی اصفهان: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، هتل عباسی

شماره تماس رستوران هتل عباسی اصفهان: ۰۳۱۳۲۲۲۶۰۱۰

چایخانه سنتی شاه عباسی اصفهان

چای خانه باید حس چایی با بوی تاریخ و نقل قول ها و گپ و گفت های زمانه را بدهد. چای خانه سنتی مجموعه رستوران هتل شاه عباسی، در ضلع شمالی این مجموعه و در یک غرفه زیبا و سنتی واقع شده است. این غرفه با دیوارهای کاشی کاری شده تزیین شده است که نمای بسیار زیبایی دارد و در عین حال به دلیل رنگ بندی فضا حسی آرامش بخش را برای شما فراهم می کند. علاوه بر سرویس چای، آش و انواع دمنوش نیز در این چای خانه سنتی ارائه می شود.

چای خانه رستوران هتل عباسی

ساعت کار چای خانه سنتی شاه عباسی: از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰

آدرس چای خانه سنتی رستوران شاه عباسی اصفهان، رستوران هتل عباسی اصفهان: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، هتل عباسی، ضلع شمالی باغ

شماره تماس رستوران هتل عباسی اصفهان: ۰۳۱۳۲۲۲۶۰۱۰

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×