بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری کیش » نکاتی که باید قبل از سفر به کیش در ماه رمضان بدانید
رزرو هتل های کیش
جاذبه های گردشگری کیش - دانستنی‌های سفر

نکاتی که باید قبل از سفر به کیش در ماه رمضان بدانید

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ 11۰7,442

سفر کردن در ماه رمضان به دلیل کاهش هزینه های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، طرفداران خودش را دارد و اکثر گردشگران از این فرصت برای سفر کردن به شهرهای توریستی مانند جزیره کیش استفاده می کنند.

با توجه به آداب و شرایط خاص ماه رمضان، سفر کردن در این ماه، با سفر کردن در ایام دیگر سال تفاوت دارد و بهتر است قبل از انجام این کار، شرایط مختلف جاذبه های گردشگری، از مکان های تفریحی شهر گرفته تا وضعیت رستوران های مقصد سفرتان در ماه رمضان را بررسی کنید و بعد آماده سفر شوید. به همین دلیل ما در این مطلب وبلاگ اقامت ۲۴، شما را با نکاتی که باید قبل از سفر به کیش در ماه رمضان بدانید، آشنا خواهیم کرد.

قیمت رزرو هتل های کیش در ماه رمضان

بهترین و البته وسوسه انگیزترین مساله ای که گردشگران را برای سفر به جزیره کیش در ماه مبارک رمضان، مشتاق می کند، کاهش هزینه های رزرو هتل در این ماه است که گاهی اوقات، حتی به نصف قیمت هم می رسند و به شما فرصتی برای تجربه سفری ارزان به کیش را می دهند. علاوه بر اینکه می توانید در ماه مبارک رمضان، با رزرو هتل از طریق سامانه اقامت ۲۴، در هتل هایی مانند هتل ۵ ستاره ویدا، هتل ۵ ستاره شایگان، هتل ۵ ستاره ایران با نصف قیمت ، اقامت ارزان تری را تجربه کنید، می توانید با خرید ارزان بلیط هواپیما کیش نیز مقدار قابل توجهی از هزینه های سفرتان را کاهش دهید.

رزرو هتل های کیش

وضعیت پذیرایی رستوران های کیش در ماه رمضان

با توجه به اینکه، جزیره زیبای کیش در تمام ایام سال میزبان مسافران و گردشگران است، در ماه مبارک رمضان نیز توجه ویژه ای به خدمات رسانی و ایجاد شرایط مطلوب برای میهمانان این جزیره صورت می گیرد. خدمات رسانی رستوران هتل ها و مهمانپذیرها مانند سایر روزهای عادی انجام خواهد شد و در رستوران های سطح شهر، برای احترام به روزه داران جلوی رستوران ها پرده کشیده می شود.

رستوران های کیش

مطلب مرتبط: همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

ساعات کاری مراکز خرید و بازار های کیش در ماه مبارک رمضان

از آنجایی که خرید کردن بخشی از برنامه های مسافران جزیره محسوب می شود، بهتر است بدانید که سفر کردن در ماه رمضان آن هم به جزیره ای مانند کیش با وجود آن همه بازار و مراکز خرید عالی، هیچگونه خللی در برنامه های خریدتان وارد نخواهد کرد. زیرا ساعات کاری مراکز خرید و بازارهای کیش در طول ایام ماه مبارک رمضان هیچ تغییری نخواهد کرد و با خیال راحت می توانید در تمام ساعت عادی روز از خرید کردن لذت ببرید.

مراکز خرید و بازار های کیش

برنامه ویژه افطار در مروارید خلیج فارس

یکی از جذاب ترین برنامه های ویژه کیش در ماه مبارک رمضان، برپایی مراسم افطاری در پانزدهمین شب ماه رمضان است. هر ساله در نیمه ماه رمضان میز افطاری بلندی به طول هزار متر در جزیره چیده می شود و میهمانان به همراه بومیان منطقه در کنار هم افطار می کنند.

برنامه ویژه افطار

برنامه های شاد و مفرح

در طول شب های ماه رمضان، بعد از اذان مغرب و عشا، می توانید شاهد اجرای برنامه های مهیج و جنگ های شادی در جزیره باشید و خاطرات فراموش نشدنی از سفرتان به کیش با خودتان به منزلتان ببرید. علاوه بر این برنامه های مهیج و شاد، در تمامی مکان های مذهبی شهر مانند، مساجد، تکیه ها و حسینیه ها مراسم افطاری برپاست. تاکسی های جزیره نیز در هنگام اذان در ایستگاه های صلواتی میهمانان را به صورت رایگان به هتل و مناطق مورد نظرشان می رسانند.

برنامه های شاد و مفرح کیش

استفاده از تفریحات آبی جزیره در ماه مبارک رمضان

می دانیم که یکی از مهمترین تفریحاتی که اکثر گردشگران را به جزیره زیبای کیش می کشاند، تفریحات آبی هیجان انگیز جزیره است و شاید این سوالی باشد که در ذهن اکثر مسافرانی که در ماه رمضان به جزیره کیش سفر می کنند، وجود دارد. بهتر است بدانید که استفاده از تفریحات آبی کیش در ماه رمضان، بعد از افطار برقرار خواهد بود و می توانید از تمامی امکانات آبی جزیره در طول سفرتان بهره مند شوید .

تفریحات آبی جزیره کیش

نکاتی دیگر برای سفر به کیش در ماه مبارک رمضان

گفتیم که تفریحات آبی کیش در ماه رمضان، پس از افطار انجام می‌شوند. با این حال اگر به شنا در سواحل کیش علاقه دارید، هیچ محدودیتی در ماه رمضان برای شما وجود ندارد.

بهتر است مانند هر شهر دیگری، در کیش هم به روزه‌داران احترام بگذارید و در مکان‌های شلوغ از خوردن و آشامیدن اجتناب کنید.

اگر بیش از ۱۰ روز در کیش اقامت دارید می‌توانید روزه بگیرید. شرایط شنا کردن در مواقعی که روزه دارید، بستگی به نظر مرجع تقلید شما خواهد داشت. احکام روزه مسافر را می توانید در مطلبی جداگانه مطالعه کنید.

پیشنهاد ما این است که در ماه رمضان، صبحانه و ناهار را در هتل محل اقامت خود صرف کنید. پس از افطار تمام رستوران‌های جزیره کیش آزادانه به شما سرویس ارائه خواهند کرد. به عبارتی رستوران‌هایی که آلاچیق‌های فضای باز دارند، می‌توانند به میهمانان در فضای باز سرویس ارائه بدهند. (بر اساس قانون کشور ما، رستوران‌هد در ماه مبارک رمضان، پیش از افطار بایستی با پرده فضای غذاخوری را بپوشانند).

با توجه به تمام نکاتی که گفته شد، امیدواریم در سفرتان به جزیره کیش، آن هم در ماه مبارک رمضان از خلوت بودن و آرامش جزیره در کنار رزرو ارزان هتل و سفری مقرون به صرفه لذت ببرید. در ضمن می توانید برای رزرو ارزان هتل های کیش، به سامانه اقامت ۲۴، به عنوان مرکز ملی رزرواسیون هتل ها و اماکن اقامتی کشور مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت، هتل دلخواهتان را انتخاب و رزرو کنید.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۴.۲/۵ - (۱۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×