» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » کیش » بهترین تفریح کیش چیست ؟
تفریح کیش
کیش

بهترین تفریح کیش چیست ؟

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ 15۰2,326

جواب دادن به این سوال که بهترین تفریح کیش چیست، کاملا به شرایط و خواسته های خودتان بستگی دارد. به عبارت دیگر باید ببینید معنا و مفهوم شما از تفریح و شادی چیست و بر همین اساس از بین گزینه های متنوع برای تفریح در جزیره کیش یک یا چند مورد را انتخاب کنید. این شما هستید که باید مشخص کنید روزهای خوش در کیش یعنی بازدید از جاذبه های تاریخی یا ورزش های آبی و یا لذت بردن از طبیعت منحصر به فرد؟ برای انتخاب بهترین تفریح کیش در ادامه با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط : “جاهای دیدنی کیش

مقاله مرتبط : “لیست تفریحات آبی جزیره کیش

مقاله مرتبط: ” همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

تفریح کیش

بهترین تفریح کیش برای کودکان

کودکان حساس ترین افراد خانواده در طول سفر می باشند که خیلی زود خسته و کلافه میشوند و باید به آنها توجه ویژه داشت. خوشبختانه با سفر به کیش می توانید مکان های مناسبی را برای تفریح کودکان انتخاب کنید و شرایط خاطره انگیزی را برای آنها به ارمغان بیاورید. بهترین تفریح کیش برای کودکان می تواند در موارد زیر خلاصه شود:

شهربازی ماسه

با مرور خاطرات کودکی حتما سکانس هایی را به خاطر خواهید آورد که بدنبال کوچکترین فرصت برای ماسه و شن بازی بودید و به همین خاطر اغلب ما عاشق سواحل ماسه ای شمال و جنوب کشورمان هستیم. برای اینکه بتوانید بهترین تفریح کیش برای کودکان را انتخاب کنید، می توانید بازی با شن و ماسه و رسیدن به آرامش و دوری از پرخاش را در شهربازی ماسه همراه با آنها تجربه کنید. کافیست یک مرتبه به این پارک بروید و شور و هیجان بچه ها را در حین درست کردن قلعه و پارک های شنی ببینید تا شما هم همراه آنها شوید.
آدرس: کیش، خیابان جهان، پارک بازی ماسه

تفریح کیش

شهربازی هایلند

به جرأت می توان گفت بهترین و هیجان انگیزترین ساعات برای کودکان و همچنین بزرگسالان را می توانید در شهربازی هایلند کیش تجربه کنید و لذت یک سفر و تفریح خانوادگی و گروهی را بچشید. در این شهربازی حق انتخاب بالایی دارید، برای مثال اگر کودکانتان علاقه ی زیادی به سفرهای چند بعدی و دنیای مجازی دارند، می توانند سیمیلاتور را انتخاب کنند و رانندگی بسیار خوبی را پیش رو داشته باشند. علاوه براین، سینما چند بعدی و بازی های رایانه ای در کنار سورتمه، سفینه، ماشین های ضربتی، ماشین ضربتی آبی، رولرکاستر آبی و همچنین بازی بسیار هیجان انگیز لیزر ماز را در این شهربازی می توانید به همراه با کودکان انتخاب و استفاده نمایید.

تفریح کیش

بهترین تفریح کیش برای عاشقان تاریخ

افراد زیادی هستند که در طول سفر همیشه ناخودآگاه به سمت بناهای تاریخی و قدیمی جذب میشوند و مرور دنیای گذشته برایشان لذت خاصی دارد. برخلاف تصور اغلب افراد که جزیره ی کیش را کاملا لوکس و مدرن می دانند، در این جزیره بناهای تاریخی و قدیمی زیادی وجود دارد که در طول سال میزبان گردشگرانی از گوشه و کنار کشورمان هستند. از معروف ترین بناهای تاریخی کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهر تاریخی حریره: جاده کرانه، پشت مجموعه ی تفریحی درخت سبز
  • پایاب: میدان المپیک، انتهای بلوار المپیک، میدان حریره
  • شهر زیر زمینی کاریز: بعد از میدان المپیک، نرسیده به فارور
  • کشتی یونانی، خیابان غروب کیش

موزه کیش

علاوه بر بناهای قدیمی و تاریخی می توانید به موزه ی خلیج فارس کیش بروید و با بازدید از ۴ سالن مختلف آن که شامل بخش اداری، آمفی تئاتر، گالری و کارگاه آموزشی و همچنین کافی شاپ می باشد، آثار هنرمندان کشورمان را مشاهده نمایید. این موزه در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و در حال حاضر بازدید از آن رایگان می باشد.
آدرس: کیش، حدفاصل کشتی یونانی و کلبه هور

تفریح کیش

ورزش های آبی؛بهترین تفریح کیش

کیش برای بسیاری از ما ایرانی ها به معنای تجربه ی ورزش های آبی متنوعی می باشد که شاید در هیچ نقطه ی دیگری در کشورمان چنین فرصتی نصیبمان نشود. از غواصی و عکاسی در دنیای زیر آب گرفته تا پاراسل و جت اسکی و بنانا سواری، هر کدام شور و هیجان بی نظیری را به همراه دارند که فقط به افراد اهل هیجان و علاقه مند به بالا بردن آدرنالین خون توصیه میشود. اگر شما هم از این دسته افراد هستید پیشنهاد می کنیم که تجربه ی حداقل یک مورد از گزینه های زیر را در برنامه ی سفر به کیش قرار دهید و شک نکنید که پشیمان نخواهید شد:

  • بناناسواری
  • شاتل
  • اسکوتر زیر دریا
  • فلای بورد
  • کیبل اسکی
  • پاراسل
  • کشتی آکواریوم

در این بین اگر دوست دارید کودکان همراهتان باشند، می توانید پاراسل، پدل بورد و همچنین کشتی آکواریومی را انتخاب کنید و همگی در کنار هم به شور و هیجان برسید.

مطلب مرتبط: همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

تفریح کیش

بهترین تفریح کیش برای دوستداران طبیعت

به هر گوشه از ایران که سفر کنید، با طبیعت منحصر به فردی روبرو خواهید شد که نشان از اقلیم خاص و شرایط بسیار عالی برای تفریح و زندگی در این مرز و بوم دارد. علاوه بر مراکز خرید لوکس و برج های سر به فلک کشیده که تمام جزیره را پر کرده اند، نمی توان از طبیعت زیبای آن چشم پوشی کرد.

مجموعه درخت سبز

یکی از سرسبزترین مناطق که در عروس خلیج فارس می توانید ببینید، در کنار درخت کهنسال لور جزیره واقع شده که از جمع شدن آب در منطقه ی قلعه پرتغالی ها بوجود آمده است. یکی از جالب ترین ویژگی های درخت قدیمی ۵۰۰ ساله ی لور یا همان درخت سبز، ریشه های آن می باشد که از زمین بیرون آمده اند و نخ های گره خورده روی شاخته های آن، نشان دهنده ی گره گشا بودن آن از نظر مردم بومی این منطقه می باشد.
آدرس: کیش، بلوار المپیک، میدان حریره، خیابان درخت سبز

نخلستان کیش

جنوب ایران برای ما همیشه با درختان نخل استوار و محکمی معنا پیدا کرده که از گذشته تا امروز نقش مهمی در رزق و روزی مردم این خطه دارند. نخلستان قدیمی کیش در منطقه ی صفین یکی از بهترین فرصت ها برای تماشای طبیعت منحصر به فرد جزیره می باشد که در لحظه ی غروب بهترین سوژه برای داشتن بهترین عکاسی در سفر می باشد.
آدرس: کیش، صفین، بلوار ناخدا
صخره های مرجانی، روستای باغو، پارک طبیعت و پارک ساحلی سیمرغ از جمله جاذبه های طبیعی هستند که می توانند برای خیلی ها بهترین تفریح کیش به شمار بیایند.

تفریح کیش

هیجان انگیزترین تفریح کیش

علاوه بر ورزش های مهیج آبی که در کیش می توانید انتخاب کنید و حسابی لذت ببرید، دو پیشنهاد ویژه ارائه می دهیم که می توانند به عنوان هیجان انگیزترین تفریح کیش در نظر گرفته شوند.

سافاری کیش

اگر تصاویر تفریح در مناطق مانند دبی و یا کویرهای مرکزی ایران را مرور کنید، قطعا سافاری و آفرود در کویرهای غرق در شن را مشاهده خواهید کرد. با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیم جنوب ایران و وجود پتانسیل های موجود برای جذب گردشگر از طریق این نوع تفریحات، در چند سال اخیر شاهد مراکز سافاری در کیش هستیم. سافاری پارس که مساحت حدود ۵۰۰ هزار متر مربع دارد از چند پیست برای موتورهای AVT، Cross، trail و buggy و همچنین امکان شرکت در تور صحرا با ماشین های دو دیفرانسیل و چهار محور لندرور و تویوتا لندکروز را فراهم نموده است. البته لازم به ذکر است که این نوع تفریحات نسبت به سایر موارد کمی هزینه برتر هستند.

پاراگلایدر

انسان از همان ابتدا عاشق پرواز بوده و تا حدی توانسته است به آن دست پیدا کند، اما پرواز بدون سوار شدن هواپیما و تماشای زمین از بالا لذت دیگری خواهد داشت. پاراگلایدر از آن دسته تفریحات هیجان انگیزی می باشد که در اکثر شهرهای ایران نیز می توانید آنرا تجربه کنید و نیاز به مهارت زیادی ندارد. مجموعه های آموزش پاراگلایدر شرایط مناسبی را برای پرواز بر فراز آسمان جزیره فراهم میکنند و کافیست کمی آرام و بدون استرس باشید تا بتوانید از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش در مجتمع توریستی پنگوئن یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات این جزیره محسوب می‌شود. شما می‌توانید در هوای گرم جزیره کیش به مکانی سرد و متفاوت بروید و لحظات خوشی را تجربه نمایید. در ساخت پارک برفی پنگوئن از نمونه پارک برفی دبی الگوبرداری شده است و با استفاده از سیستم‌های کاملا پیشرفته اقدام به تولید برف مصنوعی در دمای منفی ۶ درجله سلسیوس نموده‌اند.

این مجموعه خاص و منحصر به فرد دارای امکانات مختلفی مانند زمین بازی، کافی شاپ، رستوران، باشگاه ورزشی، سالن تیراندازی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و سالن بازی واقعیت مجازی و فیلم سه بعدی، سالن بولینگ، دیواره یخی، بانجی‌جامپینگ، پیست اتوموبیل‌رانی و پرواز با جایروکوپتر، رستوران و مرکز خرید می‌باشد که در طبقات مختلف قرار دارند و می‌توانند یک روز سرگرم کننده را برای مسافران و گردشگران جزیره کیش به ارمغان بیاورند. پینگوفان یا همان بخش برفی مجموعه پنگوئن با تفریحاتی همچون تیوب‌سواری، برف‌بازی، سورتمه‌سواری، اسکی، اسنوبورد و ساخت آدم‌برفی مهمترین قسمت پارک برفی جزیره کیش به شمار می‌رود.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×