back-image-blurback-image

سعادت آباد تهران

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • استان / شهر

    تهران - تهران

  • دسته بندی

    خیابان و میادین مهم

این محله در محدوده شمال تهران و در منطقه 2 واقع شده و خارج از محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد. این محله از شمال با خیابان دشت بهشت و بزرگراه یادگار امام، از غرب با بلوار پاکنژاد و بلوار سعادت آباد، از شرق با خیابان کچویی، بزرگراه چمران و بزرگراه هاشمی رفسنجانی، از جنوب با بلوار فرهنگ و نخلستان محدود شده است. سعادت آباد در مجاورت با محله های ونک، آرارات، بهرود، دریا، آسمان، سپهر، اوین و پرواز قرار دارد. 

مکان های مهمی مانند: بوستان شقایق، بوستان علامه، رستوران ماک، رستوران نارنجستان، هتل پارسیان آزادی، شهرک آتی ساز، بیمارستان عرفان، شهرداری منطقه 2، بیمارستان روانپزشکی نیایش، هتل استقلال، بیمارستان فوق تخصصی شهید مدرس، رستوران گوزن و بیمارستان پارسیان در این محله واقع شده اند. 

نزدیک ترین ایستگاه های اتوبوس به این محله، ایستگاه آتی ساز (واقع در بزرگراه چمران)، ایستگاه مدرسه و هنرستان (واقع در پاکنژاد)، ایستگاه بیمارستان مدرس و ایستگاه هشتم (واقع در بلوار سعادت آباد به سمت میدان طهرانی مقدم) ، ایستگاه چهارراه سرو و ایستگاه شهرداری و میدان کاج (واقع در بلوار سرو به سمت میدان طهرانی مقدم) می باشند.