» معرفی هتل » هتل ارزان در اصفهان
هتل پیروزی اصفهان
معرفی هتل

هتل ارزان در اصفهان

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ 2۰1,496

اصفهان یکی از شهر های تاریخی کشور بوده و مهد هنر و معماری اصیل ایران شناخته می شود. وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار، این شهر را به یکی از اصلی ترین شهرهای گردشگر پذیر کشور بدل ساخته به طوری که همواره اصفهان یکی از انتخاب های مقصد سفر بشمار می آید.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا و تاریخی را دارید، با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی و آشنایی با هتل های ارزان اصفهان همراه باشید.

 

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل چهار ستاره پارسیان عالی قاپو با معماری زیبای سنتی-تاریخی اصفهان، در مرکز این شهر واقع شده است.

نزدیک بودن این هتل به عمده‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله سی و سه پل، پل خواجو و مجموعه میدان نقش جهان و کاخ‌های سنتی، باعث جذابیت و جلب رضایت بیشتر مهمانان مقیم هتل عالی قاپو شده است.

 

بیشتر بخوانید : “هتل های نزدیک به سی وسه پل اصفهان

 

هتل عالی قاپو اصفهان
آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی

 

در راستای جلب رضایت مشتری و برآورده شدن آسایش، سلامت، رفاه و ایمنی مهمانان، هتل پارسیان عالی قاپو در سال ۱۳۸۳ موفق به کسب گواهینامه ایزو (۲۰۰۰-۹۰۰۱) در مدیریت کیفیت گردید و در سال ۱۳۸۶ موفق به پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) بر اساس استانداردهای بین المللی ایزو (۲۰۰۴-۱۴۰۰۱) مدیریت زیست محیطی ایزو ( ۲۰۰۷-۱۸۰۰۱) مدیریت ایمنی کارکنان و مهمانان و ایزو( ۲۰۰۵-۲۲۰۰۰ ) ایمنی مواد غذایی گردید.

موقعیت مناسب هتل، این امکان را برای گردشگران ایجاد نموده تا ضمن اقامت در مجموعه‌ تاریخی و آرام عالی قاپو، دسترسی راحتی به سایر مراکز دیدنی شهر نیز داشته باشند.

هتل عالی قاپو اصفهان

 

هتل آسمان اصفهان

هتل چهار ستاره آسمان اصفهان در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع در ۱۳ طبقه و در یکی از بهترین نقاط شهر تاریخی اصفهان واقع شده است.

این هتل با ۴۰ متر ارتفاع و موقعیت ویژه، یکی از بلندترین ساختمان‌های اصفهان به شمار می‌رود که در حاشیه زیبای زاینده رود، چشم اندازی زیبا را به ارمغان آورده است.

هتل آسمان با آخرین استانداردهای روز اروپا ساخته شده و اولین و تنها دارنده رستوران گردان شهر اصفهان نیز است.

هتل آسمان اصفهان
آدرس: اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

 

این هتل با امکانات کامل رفاهی و اقامتی و با نمای دل انگیز رودخانه و شهر اصفهان، لحظاتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای مهمانان فراهم آورده و  فاصله کم هتل از مراکز تجاری، تفریحی و بناهای تاریخی و بنام شهر و خدمات رفاهی متنوع، اقامتی دلنشین را برای مسافران فراهم ساخته است.

هتل آسمان اصفهان

 

هتل پیروزی اصفهان

هتل چهار ستاره پیروزی ، در قلب شهر اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه‌ای قرار دارد.

این هتل با ۹۶ باب اتاق هتلی در مرکز شهر و در کمترین فاصله از اکثر آثار مهم تاریخی، طبیعی و میراث فرهنگی نظیر باغ و عمارت چهل‌ستون، باغ و عمارت هشت بهشت، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی، مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر اصفهان واقع شده است.

هتل پیروزی اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان امام حسین (ع)، ابتدای چهار باغ پایین

 

بیشتر بخوانید : “معرفی کاخ هشت بهشت اصفهان

 

هتل پیروزی در حاشیه‌ سبز چهارباغ کهن، خیابانی که می‌تواند شما را به واسطه‌ مسیری که شاه عباس صفوی در ۳۵۰ سال پیش در آن قدم می‌نهاد، به رودخانه‌ زیبای زاینده رود و پل‌های تاریخی و زیبای آن مانند سی و سه پل، خواجو و مارنان برساند.

این هتل با تجربه‌ای بیش از ۳۵ سال، سفری خاطره انگیز به دیار هنر و ادب را برای مهمانان خود به ازمغان می آورد.

هتل پیروزی اصفهان

 

هتل پارت اصفهان

هتل سه ستاره پارت اصفهان در آبان ۱۳۸۸ در خیابان چهارباغ عباسی و در نزدیکی سی و سه پل، در قلب شهر تاریخی و زیبای اصفهان بنا شده است.

این هتل با داشتن ۴۳ اتاق با چیدمان مدرن و امکانات به روز و همچنین نزدیک بودن آن به عمده‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر، از جمله کاخ‌های سنتی، سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان و مسجد چهار باغ، باعث جذابیت و جلب رضایت بیشتر مهمانان گردیده است.

هتل پارت با ساختمان‌های تجاری و بناهای تاریخی احاطه شده و با کادری مجرب پذیرای مهمانان است.

هتل پارت اصفهان
آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه جهان آرا

 

هتل همام اصفهان

هتل دو ستاره همام اصفهان در سال ۱۳۷۱ در خیابان هزار جریب این شهر افتتاح شده است.

این هتل به منظور بهبود کیفیت ارائه شده، در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته و با مجموع ۲۱ واحد اقامتی در ۲ طبقه، شرایط اقامت گردشگران را فراهم ساخته است.

هتل همام اصفهان
آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، خیابان هزار جریب، طبقه فوقانی ترمینال صفه

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×