بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جهانگردی » دبی » آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آبی، شگفتی های سفر به دبی
آکواریوم دبی
دبی

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آبی، شگفتی های سفر به دبی

۳ آذر ۱۴۰۱ 14۰1,731

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آبی آن شاید در بین آسمان ‌خراش ‌های سر به فلک کشیده و در بین جاهای دیدنی دبی تنها چیزی باشد که کمی ما را به طبیعت و حیات وحش گره بزند. آکواریوم دبی که یکی از بزرگترین باغ وحش ‌های آبی جهان را در خود جای داده است، در بین پنج آکواریوم برتر دنیا قرار دارد، بنابراین نباید در تور دبی بازدید از این آکواریوم را از دست بدهید.

این آکواریوم دریچه ‌ای به سوی اسرار آمیز ترین حیات دریایی جهان را از فاصله‌ ای بسیار ملموس و نزدیک برای بازدیدکنندگان باز می ‌کند. جنگل های بارانی این مجموعه تجربه بی نظیری از لمس باران های استوایی و شدید را برای شما فراهم می کند. در این باغ وحش هم می توانید سرمای قطب جنوب در بخش پنگوئن ها را از نزدیک ببینید. هم می توانید گرما و باران های شدید جنگل های استوایی را تجربه کنید. در عرض چند ساعت و در فاصله مکانی کم، انواع اقلیم و گونه های جانوری را مشاهده خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با فضای آکواریوم و موقعیت مکانی آن و نکات مهم دیگر با ما همراه باشید.

فهرست این مطلب

معرفی فضای داخلی آکواریوم دبی و باغ وحش دریایی آن

فضای داخلی آکواریوم دبی شامل یک تونل ۴۸ متری ۲۷۰ درجه ای است که حدود ۱۱ متر زیر زمین قرار گرفته است و با کمک آن خود را کاملا در قعر دریا و در آغوش گونه های آبزی مختلفی تصور خواهید کرد. بخش دیگر این مجموعه  مخزن اصلی است. بخش سوم نیز باغ وحش دریایی در طبقه دوم قرار گرفته است.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

از کوسه‌ ها دیدن کنید

غواصانی که در حصاری ایمن غواصی می ‌کنند، سعی می‌ کنند کوسه ‌ها را به سمت خود جذب کنند. به این طریق شما می‌ توانید کوسه‌ها را از نزدیک ملاقات کنید! در این مسیر نحوه پرورش کوسه‌ ها را نیز برای شما توضیح خواهند داد و شما را با کوسه‌ های ببر شنی نیز آشنا می ‌کنند. می ‌توانید به بچه کوسه ‌ها غذا دهید. حتی می توانید در بین کوسه ها با همراهی غواصان ماهر شنا کنید و گونه های مختلف مانند کوسه صخره ای، کوسه پلنگی، کوسه ببر ماسه ای موجود در این آکواریوم را از نزدیک مشاهده کنید.

تماشای کوسه ها

تماشای لذت بخش پنگوئن ها

پنگوئن ها با راه رفتن های دلنشین و مهمانی از سرزمین های دور دست بودن، دل هر بازدید کننده ای را می برند. یکی از دلایل جذاب بودن پنگوئن ها در باغ وحش زیر آبی دبی، فضای زندگی آن ها است. این پنگوئن ها در بخش ساحل صخره ای ساکن هستند. این مکان طوری فضا سازی شده است که بتواند محیط زندگی پنگوئن ها را درست عین قطب جنوب شکل دهد.

یعنی فضا طوری تعبیه شده است که از نظر دما و زاویه تابش نور در کل سال، درست مثل قطب جنوب باشد. همه چیز آن قدر طبیعی است که با تماشای آن ها در فضای باغ وحش زیر آبی دبی، اصلا احساس نمی کنید که پنگوئن ها در فضایی جدا از طبیعت در حال زندگی هستند. شاید جالب باشد بدانید که این مجموعه حاوی ۱۶ پنگوئن است. ۸ تا از آن ها نر و ۸ عدد دیگر ماده هستند.

بازدید از سمور آبی

یکی از قسمت های تماشایی آکواریوم که در بخش جنگ های بارانی (Rain forests) قرار گرفته است، سمور های آبی است. گونه سمور آبی موجود در باغ وحش زیر آبی و آکواریوم دبی، سمور پنجه کوچک آسیایی است. این سمور ها بسیار با هوش هستند و با کمک سنگ و ابزار های موجود می توانند صدف یا مواد غذایی دیگر را بشکنند. سمورها گنجایش غذایی برابر ۲۰ درصد از وزن خود را دارند و این نشان می دهد که حجم غذای آن ها بالا است. یکی از مزیت های بخش سمور ها این است که می توانید از نزدیک آن ها را ببینید.

لمس سفره ماهی ها

یکی دیگر از هیجان انگیزترین بخش های آکواریوم دبی، لمس و غذا دادن به سفره ماهی ها است. این مجموعه بیش از ۵۰ نوع سفره ماهی را در خود گنجانده است. لذت غذا دادن به این سفره ماهی ها تجربه ای است که حتما باید آن را خودتان لمس کنید.

غواصی در قفس

شاید همیشه دلتان خواسته که همانطور که گربه ها و سگ ها را در آغوش می گیرید یا حداقل بی واسطه می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید، بتوانید حیوانات دریایی را نیز بی واسطه لمس کنید. یا حداقل، از نزدیک تماشا کنید. غواصی در این آکواریوم این تجربه بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. البته، برای افرادی که از غواصی مستقیم واهمه دارند، غواصی در قفس که حالتی ایمن دارد، توصیه می شود. با غواصی در قفس می‌ توانید با کمک این قفس‌ ها بیش از ۷۰ گونه دریایی و کوسه‌ ها را از نزدیک مشاهده کنید و اوقات هیجان ‌انگیزی را تجربه کنید. غواصی د ر قفس برای افراد بیش از سن ۸ سال مجاز است.

قایق سواری

در طبقه دوم آکواریوم، قایق‎ های کف شیشه ‌ای وجود دارد که می‌ توانید گونه‌ های دریایی را در زیر پاهای خود ببینید. این یک تجربه بی ‌نظیر از بودن در کنار موجودات دریایی و فرصت دیدن آن‌ ها از نزدیک را برای شما فراهم می‌ کنند.

VR Zoo در آکواریوم دبی

فضای آکواریوم چندین بخش جذاب دارد. یکی از آن‌ها، VR Zoo است. VR Zoo تکنیکی است که به کمک آن می ‌توانید وارد سفری مهیج و مجازی شوید. از طریق این واقعیت مجازی بتوانید گونه ‌های در حال انقراض مانند گوریل اوگاندا، کوسه‌ های مالدیو و فیل ‌های آفریقایی را از نزدیک ببینید.

تماشای غذا دادن به گونه‌ های جانوری

در این بخش می ‌توانید نحوه غذا دادن به کوسه‌ ها، کروکودیل ‌ها، سمور ها و پنگوئن ‌ها را تماشا کنید.

پادشاه باغ وحش دریایی دبی، کروکودیل

یکی از قسمت ‌های تماشایی این باغ وحش، به کروکودیل ۷۵۰ کیلوگرمی این مجموعه اختصاص پیدا می ‌کند. این کروکودیل که به پادشاه کروکودیل معروف است، ۵ متر طول دارد و یکی از بزرگترین خزندگان در منطقه حفاظت شده کوئینزلند استرالیا بوده است که اکنون در آکواریوم دبی و در باغ وحش زیر دریا دبی اقامت دارد.

دنیایی از گونه های متنوع آبی

غواصی ساده و تخصصی

در این مجموعه یک دوره دو روزه برای افرادی که غواصی بلد نیستند برگزار می‌ شود. می ‌توانید در این دوره ثبت نام کنید و سپس، گواهینامه PADI دریافت کنید.

اگر هم این گواهینامه را از قبل تهیه کرده اید، می‌ توانید برای مرحله پیشرفته تر و حرفه ‌ای اقدام کنید. در این مرحله، نکاتی برای حفاظت از کوسه‌ ها، عکاسی زیر آب و تغذیه کوسه‌ ها را فرا خواهید گرفت. سپس، گواهینامه دوره پیشرفته یا Master غواصی را دریافت خواهید کرد.

آکواریوم دبی کجاست؟

آکواریوم دبی که بزرگترین مجموعه کوسه‌ های شنی جهان را در خود جای داده است، بزرگترین آکواریوم معلق جهان نیز در آن قرار گرفته است. این آکواریوم در دوبی مال، در دو قسمت، طبقه همکف و طبقه دوم (Ground And Level 2) واقع شده است. این مجموعه که در فاصله ۱.۳ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد، از نظر موقعیت مکانی، در جایگاهی حدود ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین ‌المللی دبی واقع شده است.

هنگامی که وارد طبق همکف دبی مال شوید، می ‌توانید در ورودی آکواریوم دبی را مشاهده کنید. سپس، به بازدید و سیر و سیاحت در این فضای زیبا و مهیج بپردازید. این مجموعه نه تنها، بزرگترین مجموعه کوسه‌ های شنی جهان را در خود جای داده است. بلکه، می ‌توان گفت که بزرگترین آکواریوم معلق جهان نیز در آن قرار گرفته است.

آدرس آکواریوم دبی: Down Town دبی، دوبی مال، واحد SF-115

اما، به روش های زیر می توانید خودتان را به آکواریوم دبی برسانید. برای رفتن به دبی مال و بازدید از این مجموعه ابتدا تعیین کنید که با چه وسیله نقلیه ‌ای می ‌خواهید به این مکان بروید. سپس، اطلاعات مربوط به وسیله ‌ای که انتخاب می‌ کنید را در ادامه مطالعه کنید.

مترو

اگر به پیاده روی علاقه دارید و مشکل جسمانی ندارید، می ‌توانید از مترو دبی استفاده کنید. برای اینکه با مترو برای بازدید از آکواریوم بروید، باید بدانید که نزدیکترین ایستگاه مترو که نزدیک به دبی مال است، ایستگاه مترو ای است که در کنار برج خلیفه واقع شده است.

از هر منطقه ‌ای که در آن مستقر هستید، سوار مترو شوید و در ایستگاه مترو برج خلیفه پیاده شوید. سپس، با پیاده روی حدود ۱۷ دقیقه، به دبی مال خواهید رسید. البته، می ‌توانید از ایستگاه مترو برج خلیفه تا دبی مال، سوار تاکسی شوید یا با اتوبوس این مسیر را طی کنید.

متروهای مونوریل برای دسترسی سریع

اتوبوس

اتوبوس‌های مسیر دبی مال، هر ۱۵ دقیقه به سمت دبی مال حرکت می‌ کنند. این خط شامل دو اتوبوس به شماره ۲۷ و ۲۹ است. خط ۲۷، از بازار طلا فروشان دیرا دبی شروع به حرکت می ‌کند. خط ۲۹، از ایستگاه Ghubaiba حرکت می ‌کند و شما را به آکواریوم و باغ وحش آبی دبی می‌رساند.

تاکسی آنلاین

دبی دو تاکسی آنلاین به نام‌ های کریم و اوبر دارد که می ‌توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. کافی است نرم‌ افزار مخصوص یکی از این دو را دانلود کرده و سپس، نصب کنید. وارد محیط نرم ‌افزار شوید و درخواست تاکسی بدهید. مبدا و مقصد و نوع تاکسی را تعیین کنید و روی دکمه «Book a Taxi» بزنید و منتظر بمانید تا تاکسی به سمت شما حرکت کند.

یکی از مزیت ‌های تاکسی آنلاین در دبی این است که آکواریوم دبی گاهی تخفیفاتی را برای استفاده از تاکسی آنلاین برای کاربر ها قائل می‌ شود. برای اینکه از این تخفیف ‌ها با خبر شوید، به وب‌ سایت The Dubai Mall مراجعه کنید. در این وب ‌سایت اطلاعات جامعی راجع به خدمات شهری توضیح داده شده است.

تاکسی

برای استفاده از تاکسی در دبی این موضوع را بدانید که تاکسی ‌ها هزینه جابجایی شما را بر اساس کیلومتری که جابجا شده ‌اید محاسبه می‌کنند. به این جهت، هنگام سوار شدن در تاکسی به راننده یادآوری کنید که کیلومتر شمارش یا تاکسی‌ متر خود را فعال کند.

نکته دیگری که در رابطه با تاکسی باید بدانید، این است که نرخ تاکسی در دبی بر اساس یک نرخ دولتی تعیین می‌شود. میزان قیمت با توجه به ساعت حرکت، میزان مسافت طی شده و مکانی که قرار است سوار تاکسی شوید متغیر است.

اما، نرخ پایه برای ساعاتی بین ۶ صبح تا ۱۰ شب برابر با ۸ درهم امارات یا معادل ۲ یورو است. از ۱۰ شب تا ۶ صبح نیز، نرخ پایه کرایه برابر با ۹ درهم امارات یا معادل ۲.۲۰ یورو است. در حالت کلی، نرخ کرایه تاکسی به ازای هر کیلومتر برابر با ۱.۸۲ درهم امارت که معادل ۰.۴۵ یورو است.

حمل و نقل رایگان در دبی

بعضی از هتل‌ها در دبی سرویس رفت و آمد رایگان را برای مسافرانشان اختصاص می‌ دهند.

اطلاعات بازدید و قیمت بلیط آکواریوم دبی

برای اطلاع بیشتر از ساعت بازدید، نحوه تهیه بلیط و شماره تماس با ادامه مقاله همراه باشید.

ساعت بازدید

برای بازدید از مجموع بزرگ آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی و آگاهی از ساعات فعالیت آکواریوم دبی می‌توان گفت که این مجموعه  ۳۶۵ روز سال آماده بازدید شما عزیزان است. در روزهای دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و جمعه تا یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است.

خرید بلیط

طبق اطلاعاتی که در وب سایت رسمی آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی درج شده، هزینه تهیه بلیط بسته به اینکه به شکل پکیجی رزرو کنید یا بازدید تکی داشته باشید متفاوت است که در ادامه توضیح می دهیم. اما ما برای راحتی کار شما، بلیط آکواریوم دبی مال را برای فروش گذاشته ایم تا نگرانی از این بابت نداشته باشید.

پکیج بازدید از منطقه پنگوئن ها به همراه مهد کودک

  • تونل آکواریوم
  • باغ وحش زیر آب
  • تور لیدر
  • بازدید از پنگوئن ها
  • پلتفرم تعاملی
  • ۱ عدد ووشر غذا و نوشیدنی در کافه آکواریوم به ارزش ۱۰ درهم
  • یک عدد کارت به ارزش ۲۰ درهم برای خرید از فروشگاه آکواریوم دبی

هزینه تهیه این پکیج برای کودکان بالای ۲ سال و بزرگسالان به ازای هر نفر ۱۹۹ درهم است. کودکانی که زیر ۱۵ سال سن داشته باشند باید حتما همراه با یک فرد بزرگسال بالای ۱۵ سال حضور پیدا کنند.

پکیج پریمیوم

  • تونل آکواریوم
  • باغ وحش زیر آب
  • تور لیدر
  • بازدید از پنگوئن ها
  • پلتفرم تعاملی
  • تور قایق شیشه ای
  • غذا دادن به ماهی ها
  • ۱ عدد ووشر غذا و نوشیدنی در کافه آکواریوم به ارزش ۱۰ درهم
  • یک عدد کارت به ارزش ۲۰ درهم برای خرید از فروشگاه آکواریوم دبی

هزینه تهیه این پکیج برای کودکان بالای ۲ سال و بزرگسالان به ازای هر نفر ۲۹۹ درهم است. کودکانی که زیر ۱۵ سال سن داشته باشند باید حتما همراه با یک فرد بزرگسال بالای ۱۵ سال حضور پیدا کنند. امکان پذیرش خانم های باردار و کودکان زیر ۲ سال وجود ندارد.

پکیج جشن تولد آکواریوم دبی

اگر قصد داشته باشید جشن تولد کودکان خود را در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب آن بگیرید می توانید از این پکیج ویژه استفاده کنید. این پکیج ها در دو نوع مختلف هستند:

پکیج AQUA

  • حداقل باید ۱۵ کودک حضور پیدا کنند.
  • برای روزهای دوشنبه تا پنج شنبه به ازای هر نفر ۱۶۹ درهم
  • برای روزهای جمعه تا یکشنبه به ازای هر نفر ۱۹۹ درهم

ویژگی های این پکیج شامل:

  • تزیین محیط با تم مخصوص تولد
  • تور راهنمای مخصوص
  • بازدید از پنگوئن ها
  • هزینه بلیط برای شخصی که تولد برای آن گرفته می شود به همراه والدین رایگان است
  • بازدید افتخاری از آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب
  • کیف هدیه
  • دکوراسیون ویژه

پکیج AQUA VENTURE

  • حداقل باید ۱۵ کودک حضور پیدا کنند.
  • برای روزهای دوشنبه تا پنج شنبه به ازای هر نفر ۱۹۹ درهم
  • برای روزهای جمعه تا یکشنبه به ازای هر نفر ۲۲۹ درهم

ویژگی های این پکیج شامل:

  • تزیین محیط با تم مخصوص تولد
  • تور راهنمای مخصوص
  • بازدید از پنگوئن ها
  • فیلمبرداری پشت صحنه و غذا دادن به ماهی ها
  • تور قایق شیشه ای
  • هزینه بلیط برای شخصی که تولد برای آن گرفته می شود به همراه والدین رایگان است
  • بازدید افتخاری از آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب
  • کیف هدیه
  • دکوراسیون ویژه
  • نصب بنر ویژه برای درب ورودی اصلی همراه با نام کودک شما

شرایط و ضوابط خرید پکیج تولد در آکواریوم دبی

  • رزرو باید ۲ روز قبل از جشن تولد انجام شود
  • حداقل باید ۱۵ کودک دعوت شوند
  • زمان استفاده از ساعت ۱۲ تا ۱ بعد از ظهر بوده و قابل تمدید نیست
  • کیک و غذا می توانید همراه داشته باشید اما جزو خدمات پکیج نیست
  • گوشی همراه مجاز است اما در بازدید از بخش های مختلف باید تحویل صندوقدار بدهید
  • اتاق جشن تولد ظرفیت ۲۰ نفر را دارد که کودکان نیز محاسبه شده اند
  • می توانید یک عکاس اختصاصی هم به مدت ۲ ساعت داشته باشید که امکان دسترسی آنلاین به همه تصاویر وجود دارد. هزینه این خدمات جداگانه و به مبلغ ۵۰۰ درهم است

هزینه بلیط بازدید از پنگوئن های آکواریوم دبی

  • بزرگسالان و کودکان بالای ۲ سال هر نفر ۱۰۰ درهم
  • کودکان زیر ۲ سال پذیرش نمی شوند
  • امکان استفاده از ویلچر و کالسکه وجود ندارد
  • مهمانان باید ۱۵ دقیقه قبل از شروع سانس حضور پیدا کنند

هزینه بلیط بازدید از سفره ماهی های آکواریوم دبی

  • بزرگسالان و کودکانی که حداقل قد آنها ۱۴۰ سانتیمتر باشد هر نفر ۱۰۰ درهم
  • کودکان زیر ۲ سال پذیرش نمی شوند
  • امکان استفاده از ویلچر و کالسکه وجود ندارد
  • مهمانان باید ۱۵ دقیقه قبل از شروع سانس حضور پیدا کنند
  • برای غذا دادن به سفره ماهی ها باید توانایی بالا و پایین رفتن از پله ها را داشته باشید

هزینه بلیط بازدید از کروکودیل King Crocs

  • بزرگسالان و کودکانی که حداقل قد آنها ۱۲۰ سانتیمتر باشد هر نفر ۱۰۰ درهم
  • کودکان زیر ۲ سال پذیرش نمی شوند
  • خانم های باردار پذیرش نمی شوند
  • برای دسترسی پیدا کردن به محل زندگی و حضور کروکودیل ها باید توانایی بالا و پایین رفتن از پله ها را داشته باشید
  • مهمانان باید ۳۰ دقیقه قبل از شروع سانس حضور پیدا کنند

هزینه بلیط بازدید از سمورهای آبی آکواریوم دبی

  • بزرگسالان و کودکان بالای ۲ سال هر نفر ۱۰۰ درهم
  • امکان استفاده از ویلچر و کالسکه وجود دارد
  • مهمانان باید ۱۵ دقیقه قبل از شروع سانس حضور پیدا کنند
  • بلیط برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است
  • کودکانی که زیر ۱۵ سال سن داشته باشند باید حتما همراه با یک فرد بزرگسال بالای ۱۵ سال حضور پیدا کنند

هزینه بلیط بازدید از بخش مربی کوسه ها

  • بزرگسالان و کودکانی که حداقل قد آنها ۱۴۰ سانتیمتر باشد هر نفر ۱۰۰ درهم
  • کودکان زیر ۲ سال پذیرش نمی شوند
  • خانم های باردار پذیرش نمی شوند
  • برای دسترسی پیدا کردن به محل و مشاهده نحوه غذا دادن به کوسه ها توسط مربی مربوطه باید توانایی بالا و پایین رفتن از پله ها را داشته باشید
  • نیاز به مهارت شنا نیست چون این کار در حالت ایستاده انجام می شود
  • مهمانان باید ۱۵ دقیقه قبل از شروع سانس حضور پیدا کنند

هزینه رزرو کارت Annual Pass آکواریوم دبی

با تهیه کارت عضویت سالانه، در آکواریوم حتی در روز های تعطیل نیز به روی شما باز است. می توانید تخفیف ۲۵ درصدی داشته باشید و از انتظار در صف های طولانی تهیه بلیط در امان بمانید. هزینه کارت عضویت سالانه، برای کودکان ۲ تا سن ۱۲ سال، برابر با ۳۰۰ درهم و برای بزرگسالان برابر با ۴۰۰ درهم است. لینک خرید در انتهای مطلب قرار داده شده است. تخفیف هایی که با خرید این کارت نصیب شما خواهد شد عبارتند از:

  • ۲۵% تخفیف برای هزینه بلیط ورودی همه اعضای خانواده
  • ۲۵% تخفیف خرید از فروشگاه
  • ۲۵% تخفیف جشن تولد
  • ۲۵% تخفیف برای al Digi Photo
  • ۲۵% برای بخش Shark Dives
  • ۲۵% تخفیف برای بخش Cage Snorkeling یا غواصی در قفس
  • ۲۵% تخفیف برای PADI، بخش های شنا و Al Boom Diving

شماره تلفن آکواریوم دبی: ۹۷۱۴۴۸۵۲۰۰+

ورودی آکواریوم دبی

نکاتی که باید درباره آکواریوم دبی بدانید.

  • آکواریوم دبی توسط شرکت معماری، طراحی داخلی و شهرسازی مستقر در استرالیا ساخته شده است.
  • این آکواریوم گنجایشی برابر با ۱۰ میلیون لیتر آب را دارد.
  • این مجموعه شامل بیش از ۱۴۰ گونه جانوری آبی است.
  • ۳۰۰ کوسه از جمله بزرگترین مجموعه از کوسه ببری یا Tiger Sharks در آن زندگی می ‌کنند.
  • بازدید کنندگان می‌توانند با استفاده از قایق ته شیشه‌ ای زندگی هیجان‌انگیز زیر آب را تجربه کنند.
  • اگر هم در دسته افرادی هستید که از دنیای زیر آب نمی‌ترسید، می‌توانید با غوطه‌ور شدن در مخزن، تجربه برخورد با کوسه را داشته باشید.
  • حتی غواصان غیر حرفه ‌ای هم می‌ توانند وارد فضای مخصوص به غذا دادن به کوسه ‌ها شوند و به آن‌ ها غذا دهند.

جاهای دیدنی نزدیک آکواریوم دبی

برای مدیریت زمان در سفر لازم است که مکان ‌های تفریحی نزدیک به هم را به ‌خوبی شناسایی کنید تا بتوانید تمامی آن ‌ها را پوشش دهید. بعد از گشت ‌و گذار در دبی مال و بازدید از آکواریوم دبی بهتر است کمی با جاذبه ‌های توریستی دیگری که در این فاصله قرار دارند آشنا شوید تا بتوانید در مورد مکان بعدی بازدید تصمیم‌ گیری کنید.

هتل‌ های نزدیک آکواریوم دبی

محل اقامت یکی از مهم‌ترین فاکتور هایی است که هنگام سفر باید به آن توجه ویژه ‌ای داشت. اگر محل اقامت شما خوب، راحت و مرتب باشد و با معیار های شما جور باشد، بیشتر به شما خوش می‌گذرد. اما، اگر فضا راحت و مناسب نباشد، به جای اینکه تمرکز و زمان خود را صرف تفریح و گشت و گذار کنید، دائما باید درگیری فکری نسبت به فضایی که قرار است در آن اقامت کنید داشته باشید. اگر می خواهید محل اقامتتان به آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب و جاهای دیدنی اطرافش نزدیک باشد و کیفیت خوبی هم داشته باشد، هتل های دبی مانند:

  1.  Address Downtown
  2.  Address Fountain Views
  3.  Manzil Downtown
  4.  Damac Maison Dubai Mall Street

را به شما پیشنهاد می دهیم. البته، انتخاب هر کدام، با توجه به میزان بودجه ‌ای که دارید، چشم ‌انداز و سایر ویژگی ‌هایی که مد نظرتان است می تواند تایید شود. در بین هتل‌ های دبی که قیمت مناسبی دارند و آکواریوم و فضای اطرافش را پوشش می دهند،

  1.  Dream Inn Apartments Burj Residences
  2.  Address Boulevard
  3. Ramda Downtown Dubai
  4. Armani Hotel

مناسب هستند. برای رزرو هتل های دبی می توانید با توجه به زمان بندی سفر اقدام کنید.

۴.۷/۵ - (۱۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×