بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل چالوس | از هتل های ساحلی تا اقامت در جاده چالوس
بهترین هتل های چالوس
معرفی هتل

بهترین هتل چالوس | از هتل های ساحلی تا اقامت در جاده چالوس

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ 15۰4,102

مسافرانی که شمال کشور را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند با اقامت در بهترین هتل‌های چالوس می‌توانند سفری خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی داشته باشند. چالوس به عنوان یکی از شهرهای محبوب مازندران همیشه جزو توریستی‌ترین مناطق کشور به شمار می‌رود و هر سال گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به چالوس را دارید و این سوال برایتان پیش آمده که بهترین هتل چالوس کدام است؟ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله از اقامت ۲۴ با ما همراه باشید.

بهترین هتل پنج ستاره چالوس

شهر توریستی چالوس به دلیل داشتن سواحل تمیز و زیبا و همچنین جنگل‌های بکر یکی از مقاصد اصلی سفر در ایران به شمار می‌رود. وجود شهرک توریستی نمک آبرود و تله‌کابین معروف آن، تاثیر زیادی در رشد گردشگری منطقه چالوس داشته و هتل‌های مختلفی با درجات متنوع و خدمات گوناگون در چالوس ساخته شده‌اند. برای اقامت در بهترین هتل ۵ ستاره چالوس می‌توانید به سراغ یکی از این موارد بروید:

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل آزادی خزر چالوس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این منطقه می‌باشد که به نام هتل هایت نیز شهرت دارد. این هتل متشکل از دو بال شرقی و غربی در سال ۱۳۴۷ توسط گروه هتل‌های هایت امریکا ساخته و در سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل هایت خزر که به عنوان بهترین هتل چالوس رو به دریا نیز شناخته می‌شود، پس از انقلاب اسلامی زیر مجموعه هتل‌های پارسیان قرار گرفت و پس از بازسازی به عنوان هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی خزر فعالیت خود را ادامه داد.

هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی خزر که از نظر اکثر کارشناسان و مسافران عنوان بهترین هتل در چالوس را کسب نموده است، دارای ۱۶۴ اتاق و سوئیت بسیار زیبا و شیک با فضایی دلنشین می‌باشد. علاوه بر موقعیت مکانی ویژه این هتل و مشرف بودن آن به دریا و جنگل، از دیگر امکانات و مزایایی که باعث شده است میزبان مسافران زیادی باشد می‌توان به دسترسی آسان به چالوس و شهرک توریستی نمک آبرود، ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات کامل آبی، سالن کنفرانس، پیست دوچرخه سواری ساحلی، ۳ رستوران با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره اشاره نمود.

آدرس هتل پارسیان آزادی خزر: چالوس، روبروی شهرک توریستی نمک آبرود.

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره چالوس هتل ونوس پلاس چالوس می‌باشد که در شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده است. این هتل ۱۳ طبقه که ۱۰ طبقه آن به بهره برداری رسیده است، دارای ۱۵۰ واحد اقامتی لوکس و شیک می‌باشد و جزو محبوبترین هتل‌های چالوس نمک آبرود به شمار می‌رود. موقعیت مکانی هتل ونوس پلاس در نزدیکی تله‌کابین نمک آبرود با چشم‌انداز بی‌نظیر جنگلهای سرسبز شمال ایران و داشتن امکاناتی همچون لابی شیک و مجلل، سالن بازی، سالن ورزشی، مجموعه آبی و ماساژ، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و … موجب شده است به نسبت سایر هتل‌های چالوس و نمک آبرود متقاضیان بیشتری برای اقامت در فصل سفر داشته باشد.

آدرس هتل ونوس پلاس: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو به روی رستوران آبشار.

بهترین هتل سه ستاره چالوس

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند سفری کم هزینه‌تر و اقتصادی به شمال کشور داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم برای اقامت به سراغ هتل‌های سه ستاره چالوس بروند. هتل‌های ۳ ستاره این منطقه به دلیل داشتن قیمت مناسب، تمیزی و امکانات مختلف جزو بهترین هتل‌های چالوس به شمار می‌روند و اقامت در آن‌ها می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم بزند.

هتل کوروش چالوس

هتل کوروش چالوس

یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره چالوس هتل کوروش می‌باشد که در سال ۱۳۴۷ ساخته شده و در جهت ارتقای کیفیت و خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کوروش چالوس دارای ۲ طبقه و ۹۰ واحد اقامتی مختلف شامل اتاق‌های دو تخته دبل قدیم و جدید، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت دو خوابه پنج نفره می‌باشد. کیفیت خوب اتاق‌ها و امکانات و همچنین موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاهای دیدنی چالوس مانند مرداب هسل، تله‌کابین نمک آبرود، کاخ چای خوران و … باعث شده مسافران نظر مثبتی نسبت به اقامت در آن داشته باشند.

این هتل از امکاناتی همچون روم‌سرویس، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، مینی‌بار با هزینه، کافی‌شاپ، پارک کودک، تلویزیون در اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، صبحانه، چای‌ساز، چایخانه سنتی، فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات باربری، استخر، خشکشویی برخوردار می‌باشد.

آدرس هتل کوروش: چالوس، کیلومتر ۲ جاده نوشهر.

هتل ملک چالوس

هتل ملک چالوس

هتل ۳ ستاره ملک که جزو بهترین هتل‌های چالوس محسوب می‌شود، با ۲ طبقه و ۴۳ واحد اقامتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل ملک چالوس که در سال ۱۳۴۵ ساخته شده است یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های چالوس می‌باشد که در سال ۱۳۹۰ بازسازی‌های کلی روی آن صورت گرفت تا کیفیت خدمات آن بهبود یابد.

علاوه بر خدمات و امکاناتی مثل صندوق امانات در اتاق، کافی شاپ، رستوران، روم سرویس، جکوزی، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه و … اتاق‌های متنوع این هتل شامل دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سوئیت رویال می شوند و به دلیل قرار گیری در موقعیت مکانی خوب، هتل سه ستاره ملک فاصله کمی با جاهای دیدنی چالوس مانند پارک جنگلی فین و شهرک توریستی نمک آبرود دارد.

آدرس هتل ملک: چالوس، بلوار چالوس به نوشهر.

بهترین هتل آپارتمان چالوس

برای مسافرانی که به صورت خانوادگی و تعداد نفرات بالا قصد سفر به چالوس را دارند هتل آپارتمان‌های این شهر را پیشنهاد می‌کنیم. هتل آپارتمان‌ها وسعت بیشتری نسبت به اتاق‌های هتل‌ها دارند و دارای آشپزخانه و اتاق‌های مختلف می‌باشند و برای اقامت چندین نفر بسیار مناسب هستند. برای اقامت در بهترین هتل آپارتمان چالوس می‌توانید از سایت اقامت ۲۴ اقدام به رزرو نمایید.

بهترین هتل آپارتمان چالوس

هتل آپارتمان فلامینگو چالوس

این هتل آپارتمان ۷ طبقه در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در چالوس آغاز نموده است و دارای آپارتمان‌های یک خوابه دو نفره و سه نفره، دو خوابه چهار نفره و پنج نفره و آپارتمان دو خوابه شش نفره می‌باشد. از مهمترین امکانات هتل آپارتمان فلامینگو چالوس می‌توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، صبحانه در اتاق، خشکشویی، نمای دریا، رستوران و کافی شاپ اشاره نمود.

آدرس هتل آپارتمان فلامینگو: چالوس، انتهای خیابان راه دریا، سمت راست به سمت فرج آباد، سه راه موج.

هتل آپارتمان سمنگان چالوس

هتل آپارتمان سمنگان چالوس

یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان‌های چالوس سمنگان نام دارد که با ۶ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی یک خوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره و آپارتمان VIP از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل آپارتمان سمنگان چالوس فاصله نزدیکی با دریا دارد و دسترسی آن به مراکز توریستی و تفریحی از جمله شهرک توریستی نمک آبرود، پارک جنگلی فین، کاخ چای خوران، مرکز خرید ایران کتان آسان می‌باشد.

آدرس هتل آپارتمان سمنگان: چالوس، خیابان خط هشت(خیابان ساحل آرام)، انتهای خیابان خط هشت، کوی بهار(کوچه شالیزار).

هتل‌های ساحلی چالوس

به جز هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی خزر که به عنوان بهترین هتل چالوس در ساحل شمال ایران شناخته می‌شود، هتل‌های دیگری نیز در چالوس وجود دارند که ساحلی و رو به دریا می‌باشند و از کیفیت و خدمات و امکانات خوبی برخوردارند. از مهمترین هتل‌های ساحلی چالوس می‌توان موارد زیر را نام برد:

بهترین هتل در چالوس

هتل نارین چالوس

هتل ساحلی ۲ ستاره نارین با ۲ طبقه و ۲۰ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته که بعضی از آن‌ها مشرف به ساحل و دریای خزر می‌باشند، در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید. هتل نارین چالوس به دلیل فاصله مجاورت با دریا و داشتن امکانات خوب و همچنین قیمت مناسب یکی از محبوب‌ترین هتل‌های چالوس نزد مسافران شناخته می‌شود. موقعیت مکانی مناسب هتل ساحلی نارین باعث شده است علاوه بر دسترسی راحت به دریای خزر، دسترسی به جاهای دیدنی چالوس مانند شهرک توریستی نمک آبرود، کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین و سد زوات به آسانی صورت بگیرد.

آدرس هتل ساحلی نارین: چالوس، دو کیلومتری نمک آبرود، بعداز پل هیچرود، روبروی بانک صادرات.

هتل کوشال چالوس

هتل کوشال چالوس

هتل آپارتمان ۳ ستاره کوشال یکی دیگر از بهترین هتل‌های ساحلی چالوس به شمار می‌رود که با فاصله ۲۰۰ متری از دریا و در ساحل فرج آباد واقع شده است. هتل آپارتمان کوشال چالوس ۵ طبقه دارای ۶۸ واحد اقامتی زیبا و شیک با ظرفیت‌های مختلف می‌باشد. از امکانات این هتل ساحلی در چالوس می‌توان رستوران، کافی شاپ، لاندری، گیم نت، مجموعه ورزشی، چایخانه سنتی، فضای سبز و … را نام برد.

آدرس هتل کوشال: چالوس، میدان نماز (بازار روز)، خیابان فرج آباد، ساحل فرج آباد، سمت راست.

هتل‌های جاده چالوس

یکی از زیباترین جاده‌های ایران مسیر کرج به چالوس می‌باشد که داری پیچ و خم‌های زیاد با مناظر بی‌نظیری است. مسافرانی که از این جاده قصد رفتن به شمال کشور را دارند می‌توانند با رزرو هتل در جاده چالوس کرج اقامتی جنگلی و خاص را تجربه نمایند.

بهترین هتل چالوس

هتل جهانگردی چالوس

مجموعه جهانگردی چالوس که در کیلومتر ۵ جاده چالوس به کرج قرار دارد، در سال ۱۳۴۳ افتتاح و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. این مجتمع در مسیر جاده کندوان و در محیطی پوشیده از درختان جنگلی به مساحت ۴ هکتار واقع شده و دارای کبله‌ها و سوئیت‌های معمولی و لوکس با ظرفیت‌های دونفره، سه نفره و چهار نفره معمولی و لوکس می‌باشد.

آدرس مجتمع جهانگردی: چالوس، کیلومتر ۵ جاده چالوس به کرج، روبه روی پارک فین.

۳.۲/۵ - (۲۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×