بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل رامسر | هتل های ساحلی – جنگلی – استخردار
بهترین هتل رامسر
معرفی هتل

بهترین هتل رامسر | هتل های ساحلی – جنگلی – استخردار

۸ شهریور ۱۴۰۰ 26۰9,986

رامسر یکی از زیباترین و اصلی‌ترین مقاصد سفر در شمال کشور می‌باشد و به همین دلیل مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند به دنبال اقامت در بهترین هتل رامسر هستند. در این شهر هتل‎ های مختلفی با کیفیت‌های متنوع و چشم‌اندازهای بی‌نظیر دریا و جنگل وجود دارند که هر کدام به نوعی می‌توانند برای اقامتی خاطره‌انگیز مناسب باشند. برای آشنایی بیشتر با بهترین هتل‌ های رامسر با اقامت ۲۴ همراه باشید.

بهترین هتل‌ های ساحلی رامسر

شهر رامسر به دلیل ساحلی بودن و نزدیکی به دریا و جنگل به عنوان عروس مازندران شناخته می‌شود. این شهر دارای جاهای دیدنی بسیاری می‌باشد که جنگل های بکر و سواحل زیبا و تمیز آن مسافران زیادی را در فصل سفر به خود جذب می‌کند. برای اقامت در این شهر می‌توانید به سراغ بهترین هتل‌ های ساحلی رامسر بروید که مهمترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

بهترین هتل رامسر

هتل لیدو رامسر

هتل لیدو رامسر که به عنوان بهترین هتل رامسر رو به دریا نیز شناخته می‌شود، دارای ۱۳ طبقه و ۶۰ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت است. هتل ۳ ستاره رامسر نوساز که در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده از موقعیت مکانی خوبی برخوردا می‌باشد. به مرکز شهر، پارک ساحلی، تله کابین، جنگل‌های رامسر و دیگر اماکن دیدنی این شهر دسترسی خوبی دارد.

این هتل علاوه بر اتاق‌های مشرف به دریا و جنگل امکانات دیگری مانند رستوران، روم سرویس، اینترنت، پارکینگ، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، فروشگاه و … در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس هتل لیدو رامسر: انتهای بلوار معلم، بلوار باهنر، نبش ساحل ۱۱.

بهترین هتل رامسر

هتل کیمیا رامسر

اگر به دنبال بهترین هتل ساحلی در رامسر هستید می‌توانید به سراغ هتل ساحلی کیمیا بروید. این هتل ۳ ستاره که جزو بهترین هتل‌ های رامسر رو به دریا به شمار می‌رود، دارای ۸ طبقه و ۳۶ واحد اقامتی یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت می‌باشد. از امکانات هتل ۳ ستاره کیمیا می‌توان به سالن صبحانه، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سالن جلسات، اینترنت، فضای سبز، آلاچیق، اتاق چمدان و … اشاره نمود.

هتل کیمیا با قرارگیری در موقعیت مکانی مناسب، علاوه بر دسترسی آسان گردشگران به ساحل دریای خزر، در فاصله نزدیکی با مرکز شهر و اماکن دیدنی مانند موزه مردم شناسی واقع شده است. رستوران هتل ساحلی کیمیا در طبقه آخر قرار گرفته و نمایی زیبا و بی‌نظیر مشرف به دریا و ساحل دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند.

آدرس هتل کیمیا رامسر: جاده ساحلی، پلاژ شهرداری

بهترین هتل رامسر

هتل اسپیناس رامسر

مجتمع ساحلی اسپیناس پلاژ رامسر یکی دیگر از اماکن اقامتی این شهر محسوب می‌شود که در نزدیکی ساحل دریای خزر واقع شده است. این مجموعه در نزدیکی رامسر و در شیرود قرار دارد. دارای ویلای ساحلی با ظرفیت ۵ الی ۶ نفر می‌باشد. از امکانات اقامتگاه اسپیناس رامسر می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، حیاط اختصاصی با آلاچیق رو به دریا، پارکینگ، ساحل اختصاصی و … اشاره نمود.

آدرس هتل اسپیناس پلاژ رامسر: جاده ساحلی رامسر به تنکابن، شیرود

بهترین هتل‌ های ۵ ستاره رامسر

برای اقامتی فراموش شدنی و خاطره‌انگیز در رامسر، هتل‌ های لوکس این شهر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش آید که بهترین هتل رامسر کجاست؟ بهترین هتل رامسر که یکی از معروف‌ترین هتل‌ های ایران و جزو بهترین هتل‌ های ۴ ستاره رامسر است، هتل بزرگ رامسر نام دارد.

بهترین هتل رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر

در حال حاضر هیچ هتل ۵ ستاره ای در شهر رامسر وجود ندارد، با این حال طبق نظر بسیاری از مسافران و از نظر استانداردهای هتلی، بهترین هتل‌ رامسر هتل آزادی رامسر می‌باشد که دارای دو هتل قدیمی و جدید است. هتل قدیمی با سبکی کلاسیک در سال ۱۳۱۲ و هتل جدید با ساختاری مدرن در سال ۱۳۴۶ ساخته شد. البته هردو آنها در سال‌ های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته‌اند. هتل ۴ ستاره پارسیان آزادی رامسر در مرکز شهر واقع شده است. دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر و جاذبه‌های دیدنی آن دارد.

این هتل که جزو هتل‌ های رامسر با استخر به شمار می‌رود، علاوه بر استخر و مجموعه آبی، با امکاناتی نظیر مجموعه ورزش، رستوران، کافی شاپ، سالن بازی، سالن همایش، تالار پذیرایی، فروشگاه، آژانس مسافرتی و … از میهمانان خود میزبانی می‌کند.

آدرس هتل آزادی رامسر: خیابان شهید رجایی

بهترین هتل جنگلی رامسر

رامسر به دلیل نزدیکی به جنگل یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردشگران طبیعت دوست می‌باشد. زیرا در این شهر هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در دل طبیعت و جنگل‌های سرسبز وجود دارد. برای اقامت در جنگل‌های بی‌نظیر شمال کشور می‌توانید به سراغ بهترین هتل‌ های جنگلی رامسر که شامل موارد زیر می‌شوند بروید.

بهترین هتل رامسر

هتل بام سبز رامسر

می‌توان گفت بهترین هتل جنگلی شمال هتل بام رامسر می‌باشد که در ایستگاه بالای تله کابین رامسر و در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا با منظره جنگل قرار گرفته است. این هتل جنگلی و مدرن در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود. دارای ۱۰ واحد اقامتی، رفاهی و خدماتی با کیفیت و زیبا می‌باشد.

ساختمان اصلی هتل بام دارای ۲ طبقه مثبت شامل رستوران ایل میلی و رستوران بام با نمای دیدنی ۳۶۰ درجه از طبیعت بکر و منحصر بفرد کوهستان و جنگل‌های رامسر و همینطور افق بی‌نظیر دریای خزر و ۴ طبقه منفی اقامتی شامل ۸ سوئیتVIP  با نمای جنگل در دل کوه است. این هتل با کلبه‌های جنگلی منحصر بفرد جزو هتل‌ های خاص شمال محسوب می‌شود. همچنین هتل جنگلی بام سبز رامسر علاوه بر امکاناتی نظیر سالن بازی و سرگرمی، کافی شاپ، استخر، تالار پذیرایی، واحدهای تجاری، فروشگاه، مجموعه ورزشی و … با داشتن کلبه‌های مخصوص می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز را برای مسافران فراهم کند.

آدرس هتل بام سبز: کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر.

9e91dd6b 29ae 4e24 bea7 2bbd7b0a00bd

هتل قو رامسر

هتل ۴ ستاره قو رامسر در دل منطقه ییلاقی و جنگلی جواهرده قرار دارد. هتل قو یکی از بهترین هتل‌ های این شهر محسوب می‌شود. این هتل در مجاورت دریاچه قو واقع شده است. با فضایی وسیع و اختصاصی از طبیعت بکر و مناظر دیدنی بسیار محبوب مسافران می باشد.

این هتل دارای اتاق‌ها و ویلاهای یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته مشرف به جنگل و دریاچه است و از امکانات آن می‌توان قایق سواری در دریاچه، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و محلی، پارکینگ و … اشاره نمود.

آدرس: رامسر، جاده جواهرده، کیلومتر ۲۲، محله بازارش، دریاچه قو.

بهترین هتل آپارتمان‌های رامسر

بهترین هتل آپارتمان‌های رامسر با امکاناتی خوب و قیمتی مناسب از دیگر اماکن اقامتی این شهر هستند که متقاضیان زیادی دارند. این هتل آپارتمان‌ها برای افرادی که قصد دارند سفری اقتصادی به رامسر داشته باشند گزینه مناسبی به شمار می‌روند. از بهترین هتل آپارتمان‌های رامسر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهترین هتل رامسر

هتل آپارتمان اسکان رامسر

این هتل آپارتمان ۳ ستاره با ۱۴ اتاق و سوئیت در نزدیکی ساحل یکی از اماکن اقامتی خوب رامسر می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان اسکان دارای آشپزخانه، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تراس، یخچال، تلویزیون، اینترنت، تلفن و … می‌باشند. همچنین در این مجموعه رستوران، کافی شاپ و پارکینگ نیز برای رفاه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است.

از نظر موقعیت مکانی هتل اسکان در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. دسترسی خوبی به مرکز شهر و اماکن مهم و دیدنی آن دارد.

آدرسآپارتمان اسکان رامسر: انتهای بلوار کازینو

بهترین هتل رامسر

هتل آپارتمان کوثر رامسر

یکی از بهترین هتل اپارتمان‌های رامسر هتل کوثر با ۳ طبقه و ۱۱۷ واحد اقامتی می‌باشد. این هتل آپارتمان ۳ ستاره سابقه زیاد و درخشانی در صنعت هتلداری دارد. این هتل در نزدیکی دریای خزر قرار گرفته و دارای محوطه و ساحل اختصاصی است. از مهمترین امکانات هتل آپارتمان کوثر رامسر می‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ دستگاه خودرو، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر با بافت سنتی و طبخ انواع غذاهای محلی و ایرانی اشاره نمود.

آدرس آپارتمان کوثر رامسر:  سه راه سادات شهر

بهترین هتل رامسر

هتل آپارتمان ترنج رامسر

این هتل آپارتمان شیک و زیبا جزو گروه هتل‌ های متین می‌باشد. در فاصله نزدیکی از دریای خزر قرار دارد و دارای ۲۵ اتاق و سوئیت با تمام امکانات رفاهی است. هتل آپارتمان‌ ترنج متین رامسر متراژی بین ۱۰۰ الی ۳۰۰ متر دارند و از امکاناتی نظیر یخچال، گاز، لباسشویی، ماکرویو، دکوراسیون زیبا، تخت و مبلمان راحت و تمیز بهره می برد. هتل آپارتمان ترنج متین رامسر با داشتن فضایی دلنشین و خدماتی عالی همچون سونا، استخر، جکوزی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ و روف گاردن جزو بهترین هتل آپارتمان‌های رامسر به حساب می‌آید.

آدرس هتل آپارتمان ترنج متین رامسر: بلوار باهنر، ساحل ۷

بهترین هتل رامسر

هتل اپارتمان لیان رامسر

این هتل آپارتمان ۳ ستاره در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود. با امکانات مطلوب در واحدها، دسترسی سریع به ساحل، محیط لوکس و زیبا از اماکن اقامتی محبوب مسافران می‌باشد.

هتل آپارتمان لیان رامسر دارای آپارتمانهای ۱ خوابه و ۲ خوابه با ظرفیت های ۲ الی ۵ نفر و امکانات رفاهی کامل است. از مزایای این هتل موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت به جاهای دیدنی رامسر مانند تله کابین و دریا است.

آدرسآپارتمان لیان رامسر: بلوار معلم، کوچه همیشه بهار

۴.۲/۵ - (۲۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×