بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری لرستان » جاذبه های گردشگری بروجرد » هتل های بروجرد : آدرس، معرفی و عکس
هتل زاگرس بروجرد
جاذبه های گردشگری بروجرد - معرفی هتل

هتل های بروجرد : آدرس، معرفی و عکس

۸ تیر ۱۳۹۷ 11۲3,258

یکی از اصلی ترین مسائلی که باید پیش از سفر به آن توجه کرد، موضوع اقامت و رزرو هتل است. زیرا که عدم توجه به این موضوع می تواند مشکلات فراوانی را در سفر برای هر فردی به وجود آورد.

اگر قصد سفر به بروجرد، یکی از شهرهای زیبای استان لرستان را دارید، با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی هتل های بروجرد همراه باشید.

هتل های بروجرد
بروجرد، دومین شهر پر جمعیت استان لرستان

بروجرد، یکی از شهرهای استان لرستان بوده و دومین شهر پر جمعیت این استان بشمار می آید. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و همچنین پیشینه تاریخی، دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی است که همه روزه مسافران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

مقاله مرتبط : “۸ مکان دیدنی که در سفر به بروجرد نباید از دست داد

در این شهر برای اقامت مسافران، هتل هایی با کیفیت و قیمت مناسب در نظر گرفته شده که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

هتل زاگرس بروجرد

هتل بین المللی چهار ستاره زاگرس بر فراز تپه ای زیبا و در جوار دریاچه و آبشار مصنوعی مجتمع گردشگری چغا و نزدیک به پارک کودک شهر بروجرد واقع شده است.

هتل زاگرس بروجرد
آدرس : بروجرد، انتهای خیابان تختی، تپه چغا

این هتل از استانداردهای متناسب و بین المللی برخوردار بوده و از اتاق هایی مناسب و مجهز به کلیه امکانات رفاهی برخوردار است. هتل زاگرس بروجرد که در سال ۱۳۸۰ ساخته شده، یکی از هتل های بین المللی ایران محسوب می شود.

هتل زاگرس بروجرد
هتل زاگرس بروجرد، یکی از هتل های بین المللی ایران

این هتل از ۳ طبقه با ۳۴ اتاق تشکیل شده و از تعداد ۱۰۲ تخت برای پذیرایی و اقامت مسافران برخوردار است.

این هتل زیبا در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته و با دارا بودن چشم انداز کوه و دشت، بهترین گزینه برای اقامتی خاطره انگیز به شمار می آید.

هتل زاگرس بروجرد

هتل زاگرس در فاصله نزدیکی از اماکن تاریخی و تفریحی بروجرد واقع شده است. به طور مثال این هتل در فاصله ۵ کیلومتری از مسجد جامع واقع شده و تنها ۲ کیلومتر از پارک جنگلی شهید بهشتی بروجرد فاصله دارد.

همچنین با سپری کردن ۴ کیلومتر می توان از هتل زاگرس به بازار بزرگ بروجرد که یکی از شناخته شده ترین بازار های ایران است، رسید.

مقاله مرتبط : “بازار بزرگ بروجرد

هتل زاگرس بروجرد

هتل هالیس بروجرد

هتل سه ستاره هالیس در فروردین ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های شهر بروجرد و همچنین استان لرستان بشمار می آید. هتل تازه تاسیس هالیس دارای ۹ طبقه بوده و از تعداد ۱۸ اتاق برخوردار است.

هتل هالیس بروجرد
آدرس: بروجرد، خیابان یادبود، نرسیده به سه راهی نیروگاه، خیابان بوستان

هتل هالیس با ۴۲ تخت امکان اقامت را برای این تعداد از مسافرانی که به این شهر سفر می کنند فراهم ساخته است. این هتل چشم اندازی به کوه و دشت داشته و با اقامت در این هتل می توان از منظره های زیبا اطراف آن بهره مند شد .

هتل هالیس بروجرد

هتل هالیس در فاصله ۳ کیلومتری از مسجد جامع قرار دارد و با همین مقدار طی مسافت می توان به پارک جنگلی شهید بهشتی رسید. بازار بزرگ بروجرد با هتل هالیس تنها ۳ کیلومتر فاصله داشته و می توان به راحتی از این هتل به بازار دسترسی پیدا کرد.

بروجرد، یکی از زیباترین مقاصد سفر

شهر بروجرد زیباترین و چشم‌ نوازترین چشم اندازهای طبیعت را به خودش اختصاص داده است. به همین دلیل ساده می توان گفت یکی از دلرباترین مقاصد سفر شهر زیبای بروجرد است. در کل استان لرستان به دلیل اقلیم متفاوتی که دارد از شرایط آب و هوایی متفاوتی هم برخوردار است و همین امر سبب شده منظره های چشم نواز جذابی داشته باشد. شاید هم تفاوت اقلیمی این منطقه مهم ترین امتیاز و اصلی ترین دلیل برای جذابیت بسیار زیاد آن باشد. استان لرستان و به ویژه شهر تماشایی بروجرد، هم کوه دارد و هم دشت، هم رود دارد و هم آبشار، هم آمیخته ی سنت ها است و هم از تکنولوژی و اتفاقات روز بهره دارد. تمام این ویژگی ها در کنار هم شهری صمیمی، گرم، خوش منظره، خوش آب و هوا و سرشار از جاذبه های دیدنی ایجاد کرده است. بدون شک سفر به این شهر جذاب و پر ماجرا به چند روز فرصت یا زمان احتیاج خواهد داشت؛ چون این همه جاذبه را که نمی شود یک روزه دید و طعمش را چشید!

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. محمد

    چقدر خوب که هتل ها رو معرفی کردین نیاز نیس کلی بگردی همش یه جا جمع شده

  2. آلیا

    هتل زاگرس از هتل هایی هست که چشم انداز قشنگی از طبیعت رو به مسافرا هدیه میده که به نظر من، همین خودش یه نقطه مثبت برای اقامت در این هتل محسوب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×