» اخبار اقامت ۲۴ » ترانسفر رایگان هتل های مشهد با همکاری اقامت ۲۴ و تپ سی
همکاری اقامت24 و تپسی
اخبار اقامت ۲۴

ترانسفر رایگان هتل های مشهد با همکاری اقامت ۲۴ و تپ سی

۲۴ مرداد ۱۳۹۶ 10۰1,882

زائران و مسافرانی که به  شهر مقدس مشهد سفر می کنند همیشه به دلیل باارزش بودن هدف سفرشان، از جایگاه و ارزش بالایی برخوردار هستند. زائران حرم خورشید در این شهر باید از تمام جوانب، احساس آسودگی کرده و بهترین سفر زندگی خود را در این شهر تجربه کنند.

ازاین‌رو سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴ با مشارکت سامانه هوشمند درخواست تاکسی تپسی، دست به اقدامی بزرگ زده و در جهت رفاه حال زائران و مسافران شهر مشهد، تمام افرادی که از طریق سامانه اقامت ۲۴،  اقدام به رزرو محل اقامت خود کرده باشند را از مبادی ورودی فرودگاه و یا راه‌آهن به‌صورت صد در صد رایگان به محل اقامت رزرو شده منتقل کرده و همچنین برای اولین گشت و سفر درون‌شهری آن‌ها تخفیف ۵۰ درصدی را نیز در نظر گرفته‌اند.

خبرنگار اختصاصی اقامت ۲۴ برای کسب اطلاعات بیشتر و جویا شدن علت این امر، به سراغ مدیران این دو مجموعه رفته و با آن‌ها به گفتگو نشسته است.

محمدصادق امین شریعتی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، با اشاره به اینکه زائران امام رضا (ع) جایگاه والایی دارند، ابراز کرد: سفر به شهر مقدس مشهد، نوعاً به دلیل اینکه با هدف زیارت حرم امام هشتم (ع) صورت می‌گیرد، سفری ارزشمند بوده و هر کس که پای در این مسیر می‌نهد فردی برگزیده‌ است.

اقامت24

وی تصریح کرد: شرایط برای زائران حرم مطهر رضوی باید به‌گونه‌ای باشد که گویی بر بال ملائک قدم نهاده و از تمام لحظات حضور خود در این شهر احساس رضایت و رفاه کامل داشته باشند.

این کارشناس گردشگری با ابراز اینکه، هدف مجموعه اقامت ۲۴ خدمت‌رسانی به گردشگران داخلی و خارجی و نیز توسعه صنعت گردشگری داخلی ایران است، افزود: سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور به‌عنوان یکی از خادمان و خدمت گذاران زائران، با هدف تحقق سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، با محوریت سفر برنامه‌ریزی شده، شروع به فعالیت کرده و اکنون با بیش از ۱۰ سال تجربه ارائه خدمات به گردشگران، افتخار دارد که بیشترین تعداد ارائه خدمات به گردشگران از طریق اینترنت را به خود اختصاص داده است.

همکاری اقامت24 و تپسی

وی مسافرانی که هدف سفر آن‌ها زیارت بوده و مقصدشان مشهد است را افرادی با جایگاه ویژه خوانده و عنوان کرد: زائران و مسافران شهر مقدس مشهد، لایق بهترین‌ها بوده و باید از بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات بهره ببرند؛ ازاین‌رو اقامت ۲۴ در تمام لحظات سفر، آن‌ها را تنها نگذاشته و از زمان آغاز سفر از مبدأ و تا هنگام بازگشت ، میهمانان امام رئوف را پشتیبانی می‌کند.

آقای شریعتی در خصوص طرح استقبال صد در صد رایگان میهمانان در این مجموعه گفت: برای ارج نهادن به مسافران شهر مشهد و قدردانی از حسن انتخاب آن‌ها برای انتخاب سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، این طرح به مدیران ارشد سامانه هوشمند تپ سی ارائه شد که با استقبال آنان مواجه و در نهایت این طرح اجرایی شد.

در این خصوص نیز افشین بزرگ نیا، مدیریت دفتر سامانه هوشمند تپ سی مشهد ابراز کرد: باهدف خدمت به زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) به پیشنهاد و همکاری اقامت ۲۴ این طرح، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای مرتفع سازی نیاز زائر در حوزه حمل نقل، سامانه هوشمند درخواست تاکسی تپ سی با بیش از پنج هزار دستگاه خودرو سواری، آماده خدمت‌رسانی به میهمانان امام رئوف است.

همکاری اقامت24 و تپسی

 

مدیر دفتر مشهد شرکت تپ سی، با اشاره به نارضایتی مسافران از سیستم حمل‌ونقل درون‌شهری و نداشتن نرخی مصوب و مشخص که پیش‌ازاین در سفر به مشهد وجود داشته ، تصریح کرد: به دلیل برخی اهداف سودجویانه تعدادی از فعالان در حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری، متأسفانه اکثر مسافرانی که به شهر مشهد مقدس سفر می‌کردند نمی‌توانستند به ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر اطمینان کنند و از بالا بودن و نداشتن نرخ معین برای خدمات ارائه‌شده، خاطره‌ای خوب در ذهن نداشتند.

وی ادامه داد: سامانه هوشمند درخواست تاکسی تپ سی با سابقه فعالیت در اکثر شهرهای بزرگ کشور، خوشبختانه توانسته اطمینان هموطنان عزیز را به خود جلب کند و مورد استقبال زائران و مجاوران مشهد نیز قرار بگیرد.

بزرگ نیا با ابراز اینکه نرم‌افزار مورداستفاده برای درخواست تاکسی این سامانه در تمام کشور یکسان است، ادامه داد: مهمانانی که به مشهد سفر می کنند، می‌توانند به‌راحتی با همان نرم‌افزاری که در شهر مبدا خود استفاده میکردند، درخواست‌های خود برای تاکسی را ثبت نمایند.

مدیر تپ سی مشهد اضافه کرد: این طرح از جانب اقامت ۲۴ مطرح شد و ازآنجایی‌که این سامانه ، پربازدید‌ترین سامانه رزرو اماکن اقامتی کشور است و بیشترین تعداد ارائه خدمات در حوزه گردشگری را دارد، این طرح از سوی مدیران کشوری تپ سی با استقبال مواجه شد و اکنون با همکاری اقامت ۲۴ و تپ سی، در مشهد در حال اجرا است.

شما میتوانید به لینک ” رزرو هتل های مشهد ” مراجعه کرده و هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید . همچنین از طریق لینک ” دانلود اپلیکیشن تپ سی ” میتوانید این نرم افزار را به راحتی دانلود کنید .

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×