» اخبار اقامت ۲۴ » مسابقه بزرگ پانتوپیچ؛ بدون قرعه کشی سه شب اقامت رایگان برنده شو!
مسابقه پانتوپیچ
اخبار اقامت ۲۴

مسابقه بزرگ پانتوپیچ؛ بدون قرعه کشی سه شب اقامت رایگان برنده شو!

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ 16۰3,296

با شروع فصل تابستان و اوج گرفتن شور و هیجان سفر، اقامت ۲۴ تصمیم گرفته است تا با ارائه یک بازی هیجان انگیز همراهان خود را به کمی چالش و سرگرمی دعوت کند. پانتوپیچ یک بازی مفرح و جذاب است که شرکت کنندگان آن در کنار تجربه لحظاتی تفریح و سرگرمی، شانس برنده شدن سه شب اقامت رایگان در بهترین هتل‌های ایران و تخفیف های بی‌شمار رزرو هتل از اقامت ۲۴ و سایر برندها را خواهند داشت.

لینک ورود به مسابقه پانتوپیچ

پانتوپیچ چیست ؟

پانتوپیچ یک مسابقه اینترنتی با رویکردی مبتنی بر استراتژی وایرال مارکتینگ و گیمیفیکیشن است که سعی در القای حس لذت، رقابت و هیجان به مخاطبین خود را دارد.

پانتوپیچ نمونه‌ای از اجرای بازی پانتومیم در فضای آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد با حدس زدن پاسخ اجراهای مختلف به نسبت تعداد پاسخ‌های درست و زمانی که صرف کرده‌اند، امتیاز کسب کنند. در ادامه این مطلب بیشتر با فرایند اجرای بازی و جزییات آن آشنا خواهید شد.

فرآینـــد اجـرای بـازی

گام اول

در گام اول، کاربر نام و شماره تماس خود را در کادر های تعیین شده در جهت ثبت نام وارد می کند و با تایید دو مرحله ای هویت خود بر روی دکمه شروع بازی کلیک می‌کند.

احراز هویت پانتوپیچ

گام دوم

در گام دوم، وارد صفحه بازی می شود. بازی ۴ مرحله دارد.
کاربر در شروع بازی ۲۰۰ سکه ( امتیـاز ) دارد. با زدن دکمه پخش ویدیو، بازی شروع می‌شود و برای جواب دادن باید روی جای خالی اول کلیک کنید. حال صفحه جواب ظاهر می‌شود و از بین حروف بهم ریخته (سه کلمه مجهول و بهم ریخته ) پاسخ درست را انتخاب کنید. در مسابقه پانتوپیچ در صورتی که کاربر گزینه اشتباه را انتخاب کند، ۱۰۰ سکه از او کم می شود.

شروع بازی پانتوپیچ

در صورتی که کاربر گزینه درست را انتخاب کند، به صفحه قبل بر می‎گردد و جواب در جای خالی ظاهر می‎‌شود، مجدد روی جای خالی دوم کلیک می‎‌کند و فرآیند مشابهی را برای بدست آوردن کلمه دوم طی می‎‌کند.

گام سوم و چهارم

در گام سوم و چهارم به همین شکل پس از ارائه پاسخ های درست توسط کاربران، دکمه “ رفتن به مرحله بعد ” برای آنها فعال می‎‌شود. با سخت شدن تدریجی مراحل بازی پانتوپیچ کاربر می‎‌تواند برای تسهیل و تسریع پروسه تصمیم گیری خود با پرداخت ۸۰ امتیاز یکی از گزینه های غلط پیش رو را حذف کند. البته کاربر بیش از یک بار نمی‌تواند از این دکمه استفاده کند، مگر با دعوت دوستانش به بازی و کسب و سکه بیشتر. همچنین در صورتی که قبل از اتمام مراحل امتیازش تمام شود، صفحه ای با محتوای زیر به کاربر نمایش داده می‌شود:

emtiaz 1


پس از اتمام مرحله آخر امتیاز، جایگاه وی در لیگ پانتوپیچ و جوایز را در قالـب یک صفحـه پاپ آپ به کاربـر نمایـش خواهیـم داد.

natayej

نکته قابل توجه این است که در بازی پانتوپیچ علاوه بر متغییر اعتبار (سکه) کاربر با متغیر دیگری به نام “ زمان ” مواجه خواهد بود. بدین شکل که در هنگام حضور کاربر در صفحه جواب، هر ۴۰ ثانیه به دلیل تاخیر در پاسخگویی ۱۰ امتیاز از اعتبارش کم می‌شود. البته کاربر همچنان به ازای هر دعوت می‌‌تواند ۵۰ امتیـاز دریافت کند.

دعوت از دوستان

نحـوه ارائـه جـوایز پانتوپیچ

در انتهای هر دوره از بازی، جوایز و کدهای تخفیف در دو بخش جوایز عمومی و جوایز ویژه برندگان لیگ پانتوپیچ برای کاربران ارسـال می‌شود. بدین صورت که در هنگام اتمام بازی، فارغ از نتیجه کسب شده توسط کاربر، صفحه‌ای شامل کدهای تخفیف و جوایز عمومی تمامی شرکت کنندگان لیگ پانتوپیچ با امکان کپی شدن به کاربر نمایش داده می‌شود. علاوه‌بر ذخیره شدن کدها در اکانت کاربری، این کدها در قالب پیامک نیز برای کاربران ارسال خواهد شد.

javayez

کاربران مسابقه پانتوپیچ در چهار دوره‌ زمانی دوهفته‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در نهایت نفر اول مسابقه در هر دوره با بیشترین امتیاز برنده سه شب اقامت در یکی از هتل های پنج ستاره ایران خواهد بود. با پایان یافتن هر دوره، نفرات اول لیگ از طریق پیامک و حساب کاربری به کاربران اعلام خواهد شد.

پایان دور اول مسابقه پانتوپیچ و اعلام برنده

دور اول مسابقه پانتوپیچ که از تاریخ ۳۰ خرداد ماه تا ۱۰ تیر ماه برگزار شد، به دلیل درخواست‌های متعدد کاربرانی که روزهای پایانی به مسابقه پیوسته بودند یا به سبب قطعی برق و اینترنت در این روزها فرصت کمی برای جمع آوری امتیاز داشتند، تا تاریخ ۱۷ تیر ماه تمدید شد.در پایان دور اول مسابقه پانتوپیچ در میان شرکت کنندگان پر تلاش این مسابقه، سه نفر موفق به اخذ بیشترین امتیاز شدند که به ترتیب امتیازهای زیر را کسب نموده اند:

  • آقای مجتبی برزگر با ۱۲۹۵۰ امتیاز
  • آقای رشید نژاد ابراهیم با ۱۲۸۵۰ امتیاز
  • آقای سعید رهنورد با ۱۰۴۵۰ امتیاز

طبق قوانین مسابقه پانتوپیچ جایزه دور اول مسابقه که سه شب اقامت رایگان در هتل پانوراما کیش است، بدون قرعه کشی به نفر اول با بیشترین امتیاز تعلق می‌گیرد. بدین ترتیب آقای مجتبی برزگر به عنوان برنده این دور معرفی شد.

۴.۳/۵ - (۳۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×