» اخبار اقامت ۲۴ » هتل طلوع خورشید اصفهان در جمع بهترین‌های سال ۱۴۰۲: از مدیریت رضا امیرآبادی تقدیر شد
نمای داخلی هتل طلوع خورشید
اخبار اقامت ۲۴

هتل طلوع خورشید اصفهان در جمع بهترین‌های سال ۱۴۰۲: از مدیریت رضا امیرآبادی تقدیر شد

۵ فروردین ۱۴۰۳ 5۰423

هتل طلوع خورشید اصفهان در سال ۱۴۰۲ توانست در جمع بهترین هتل‌های ایران از نگاه کارشناسان اقامت۲۴ قرار بگیرد. مجموعه‌ای که با هدایت «رضا امیرآبادی»، به عنوان مدیریت مجموعه، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهد.

کارشناسان اقامت۲۴ چندی پیش از میان صدها هتل قابل رزرو در ایران، ۹۰ هتل برتر را انتخاب کردند که هتل طلوع خورشید اصفهان یکی از آنهاست. شاخص‌های مختلفی برای انتخاب بهترین هتل مدنظر کارشناسان ما قرار داشت که یکی از آنها نظرات کاربران اقامت۲۴ و میزان رضایت از امکانات هتل است.

کاربران پس از رزرو هتل و اقامت در محل، می‌توانند نظر خود را نسبت به هتل انتخابی خود بیان کنند، از همین‌رو نظرات منتشر شده در اقامت۲۴، اعتبار بسیار بالایی دارند.

امتیازات هتل طلوع خورشید در یک نگاه

امتیازات هتل طلوع خورشید

هتل طلوع خورشید اصفهان موفق به کسب امتیاز کلی ۶/۹ از ۱۰ از کاربران اقامت۲۴ شده است که آن را در زمره بهترین هتل‌های ایران قرار داده است.

بیشترین میزان رضایت از این اقامتگاه سنتی، به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز می‌گردد. قیمت مناسب آن نیز نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

مسافران درباره هتل طلوع خورشید چه می‌گویند؟

امتیاز کلی این هتل ۶/۹ از ۱۰ است و امتیازهای ۱۰ از ۱۰ در سال ۱۴۰۲ به این مجموعه در پلتفرم اقامت۲۴ کم نیست.

الناز از کاربران اقامت۲۴ است که کمتر از یک ماه پیش در هتل طلوع خورشید اصفهان اقامت داشته است. او به این هتل امتیاز ۱۰ داده و فضای عالی، آرامش خوب، تمیزی و برخورد عالی پرسنل و مدیریت را از ویژگی‌های مثبت هتل طلوع خورشید بیان کرده است.

برخی از دیگر نظرات کاربران را با هم مرور می‌کنیم:

پارسا: فضای زیبا، سنتی، دلنشین و نوستالژیک. برخورد خوب و مؤدبانه پرسنل، تمیزی و مرتب بودن. پارکینگ مسقف عالی بود. ای کاش این وقت رو داشتم بیشتر اینجا می‌موندم.

سارا: یک محیط امن، زیبا و آرامش بخش به همراه پرسنل بسیار خوب با رفتاری محترمانه.

شیوا: زیبایی هتل، تمیزی محوطه و حیاط، مطلوب بودن اتاق‌ها نسبت به قیمت.

محمد: فضای عمومی زیبا، صبحانه عالی، برخورد عالی، قیمت منصفانه.

نظرات بیشتر را در صفحه هتل طلوع خورشید ببینید. همچنین در این صفحه می‌توانید این هتل را رزرو کنید.

با هتل طلوع خورشید بیشتر آشنا شوید

اصفهان یکی از گزینه‌های اصلی سفر برای علاقمندان به تاریخ است. وجود هتل سنتی طلوع خورشید در قلب نصف جهان می‌تواند به جذابیت سفر برای تاریخ‌دوستان بیفزاید.

این هتل، اقامتی متفاوت با حس و حال ایران قدیم را برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد. مجموعه‌ای که در سال ۱۳۹۰ با ۲۱ اتاق سنتی در دو طبقه راه‌اندازی شد و معماری اتاق‌ها و رستوران یادآور سده پیشینی است. 

حوض آب در وسط حیاط این هتل و تخت‌های سنتی که در گوشه‌های حیاط جای گرفته‌اند، زیبایی دوچندانی به محیط هتل طلوع خورشید اصفهان بخشیده‌ است.

از جمله مزایای این هتل می‌توان به پرسنل مجرب و آموزش دیده و دسترسی آسان به اماکن تاریخی مثل میدان عتیق، مسجد جامع و کاخ چهل ستون اشاره کرد.

هتل طلوع خورشید با مدیریت امیرآبادی خود را به استانداردهای جهانی نزدیک می‌کند

نقش «رضا امیرآبادی» در جلب نظر مسافران و مهمانان هتل طلوع خورشید، انکار ناشدنی است. او به پشتوانه ۱۸ سال فعالیت در این صنعت، تلاش خود را به کار گرفته تا با رعایت استانداردها در بالاترین سطح و نزدیک به استانداردهای جهانی، رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کند.

امیرآبادی به اصطلاح خاک این صنعت را خورده و با چم و خم آن کاملاً آشناست. او کار خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان پذیرش هتل آغاز کرد. علاقه و هدف امیرآبادی موجب شد تا پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کند و با کسب تخصص و تجربه در این حوزه، اکنون هتل طلوع خورشید را در این صنعت زبان‌زد کرده است.

او در سال ۱۳۹۹ موفق به دریافت تقدیر نامه از وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان شد که این اتفاق به او انگیزه بیشتری بخشید.

در ادامه برخی از سوابق اجرایی امیرآبادی طی یک دهه گذشته را مرور می‌کنیم:

نام هتل سمت مدت فعالیت
هتل کاوه اصفهان مدیر داخلی ۱۳۸۸ الی ۱۳۹۰
هتل همام مدیر هتل ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۷
هتل سنتی طلوع خورشید مدیرکل هتل ۱۳۹۷ تاکنون

اقامت۲۴ از رضا امیرآبادی قدردانی کرد

احدای لوح اقامت۲۴ به آقای امیرآبادی

«صالح امین شریعتی»، عضو هیئت مدیره اقامت۲۴ با اهدای لوحی به امیرآبادی از او قدردانی کرد. این لوح اقامت۲۴ با هدف تشکر از ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان توسط هتل طلوع خورشید و مدیریت آقای «رضا امیرآبادی» اهدا شد.

گفتنی است ارزش‌های اصلی تیم طلوع خورشید، رشد فردی، همکاری و ابتکار عمل عنوان شده است که هر یک از کارمندان، نماینده این ارزش‌ها هستند و برای پیشرفت هر چه بیشتر، همدیگر را یاری می‌کنند.

۴.۷/۵ - (۲۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×